Ερώτηση.
Σε περίπτωση που χτυπήσουμε ζώο (μακριά από εμάς), ποια είναι η σωστή διαδικασία?
Βάση https://pet.gov.gr/troxaio-atyxima-kai-zwa/
-
Ο οδηγός οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως την ΕΛ.ΑΣ., για την καταγραφή του συμβάντος και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας στο σημείο.
-
Η ΕΛ.ΑΣ. οφείλει να ενημερώσει άμεσα Δήμο ή τον ιδιοκτήτη του ζώου εφόσον είναι δεσποζόμενο, ώστε να μεριμνήσει για την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης στο τραυματισμένο ζώο.
Επίσης με τις ασφαλιστικές τι γίνεται? Πότε φταίει ο οδηγός και πότε το ζώο? Ποιος καλύπτει τη νοσηλεία του ζώου και ποιος τις ζημιές του αυτοκινήτου?