Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 2
    • Posts 5762
    • Best 3434
    • Groups 0

    antonakis

    @antonakis

    7658
    Reputation
    199
    Profile views
    5762
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    antonakis Unfollow Follow

    Best posts made by antonakis

    • RE: Οδήγησα....

      @bill_hsd said in Οδήγησα....:

      Στό αδιάφορο σχέδιο της Tonale, ίσως οι κλασικές "telephone dial" ζάντες να προτιμήθηκαν επίτηδες για να θυμίζουν λίγο Alfa Romeo.
      Συμφωνώ ότι είναι πολυφορεμένες και θα έπρεπε να δούμε κάτι διαφορετικό.

      7fbec6d2-df1a-45b1-b740-5ebd5d0eb041-image.png

      Ορίστε. Διαφορετικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      antonakis
      antonakis
    • RE: Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.

      Tουλάχιστον το Chaos φτιάχνεται αποκλειστικά στην Ελλάδα, οπότε θα βγει στην ώρα του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      Να ρωτήσει τη γυναίκα του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      antonakis
      antonakis
    • RE: Suzuki Jimny Hybrid 2024

      To Jimny που θα θέλαμε

      f2312f0b-2e82-4fe7-a1e6-8f5f7b110c78-image.png

      Το Jimny που θα μπορούμε να αγοράσουμε

      d50b2e09-358f-406e-be3b-ea8573533882-image.png

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      antonakis
      antonakis
    • RE: Γελοιογραφία (πολιτική) & Χιούμορ

      479270ed-01f1-4c54-a2a6-18c6d34cb6b3-image.png

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis
    • RE: Nissan Qashqai III (J12) 2021

      Δεν μας νοιάζει ο θορύβος. Να τσακωθούμε ποιος έχει δίκιο θέλουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      antonakis
      antonakis
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Δεν μου αρέσει που ένας άνθρωπος δολοφονήθηκε επειδή δύο μούτσοι την είδαν άρχοντες της πρύμνης.

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis
    • RE: Γελοιογραφία (πολιτική) & Χιούμορ

      155f4d9b-3a4c-44e1-9b6d-83d536601f4f-image.png

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      cd9a2df8-f807-4521-b41a-72ac82247bb7-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Γελοιογραφία (πολιτική) & Χιούμορ

      Κέντρο Αθήνας τώρα. Alert.

      4f4a8cc4-300e-4314-a14f-ae5d26d22190-image.png

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis

    Latest posts made by antonakis

    • RE: ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #4#

      Ερώτηση.
      Σε περίπτωση που χτυπήσουμε ζώο (μακριά από εμάς), ποια είναι η σωστή διαδικασία?
      Βάση https://pet.gov.gr/troxaio-atyxima-kai-zwa/

      • Ο οδηγός οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως την ΕΛ.ΑΣ., για την καταγραφή του συμβάντος και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας στο σημείο.

      • Η ΕΛ.ΑΣ. οφείλει να ενημερώσει άμεσα Δήμο ή τον ιδιοκτήτη του ζώου εφόσον είναι δεσποζόμενο, ώστε να μεριμνήσει για την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης στο τραυματισμένο ζώο.

      Επίσης με τις ασφαλιστικές τι γίνεται? Πότε φταίει ο οδηγός και πότε το ζώο? Ποιος καλύπτει τη νοσηλεία του ζώου και ποιος τις ζημιές του αυτοκινήτου?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ - αντηλιακές μεμβράνες

      @babisstinson said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ - αντηλιακές μεμβράνες:

      Θεωρητικά πρέπει να τα αφαιρέσουν. Αν δεν λέει ρητά ο νόμος "εξαιρούνται οχήματα που η εγκατάσταση είναι έως 12/2025 πχ" θεωρούνται παράνομες.

      Το κόστος αφαίρεσης θα το καλύψει ο νομοθέτης? Ε ρε...
      Τι να πεις.... θα θυμηθώ τα νιάτα μου που το αμάξι κυκλοφορούσε με πολύ περισσότερες παραβάσεις του ΚΟΚ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      antonakis
      antonakis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @fhcc said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Να το ξαναγράφω ότι ακυρώθηκε γιατί ήταν φωτογραφικός διαγωνισμός. Πιο φωτογραφικός δε γίνεται να φτιαχτεί.

      Έχοντας ασχοληθεί με αρκετούς διαγωνισμούς του δημοσίου, δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει εντύπωση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Γελοιογραφία (πολιτική) & Χιούμορ

      98bf645a-7c86-479b-8c72-d1ea4fd2a2ee-17799137728187295759591934428933.jpg

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis
    • RE: ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #4#

      3 δικηγόρους... Ο μπαμπάς ή ο γιός ήταν ο 44χρονος?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Γελοιογραφία (πολιτική) & Χιούμορ

      1430000c-e8a9-4ada-8d17-df92c3c5c2a1-image.png

      posted in Αντίλογος
      antonakis
      antonakis
    • RE: MG (SAIC) forum

      https://www.euroncap.com/press-media/euro-ncap-urges-mg-3-owners-to-complete-free-safety-recall-repair/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      antonakis
      antonakis
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      https://www.carandmotor.gr/nea/telos-i-pio-epikindyni-gefyra-tis-athinas

      Να'ναι καλά ο Ποσειδώνας... χαχχαχαχα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Used Car Expo

      @a-d-p said in Used Car Expo:

      Δεν θα ξοδέψεις 10€ βενζίνη για να γυρίσεις όλες αυτές τις μάντρες

      Δεν είναι έκθεση καινούργιου που πας να δεις τι παίζει στην αγορά.
      Δεν ξέρω, ελπίζω να τους πάει καλά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • RE: Used Car Expo

      Εισητήριο για να δεις μεταχειρισμένα...
      Και γιατί να μη πας στις αντίστοιχες μάντρες των εκθετών?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      antonakis
      antonakis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr