Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 5494
    • Best 3238
    • Groups 0

    Topics created by antonakis

    • antonakis

      Suzuki eVitara
      Μελλοντικά Μοντέλα • • antonakis 12368

      144
      2
      Votes
      144
      Posts

      G

      @fanis75 said in Suzuki eVitara:

      @panormus772 said in Suzuki eVitara:

      Tρεις φορές τουλάχιστον είπε ότι είναι σε συνεργασία με την Toyota (που θα βγάλει σε αυτή την πλατφόρμα και δικό της).

      Προφανώς....γνωστό χρόνια αυτό, το λέω στον γάτο και δεν με πιστεύει! ΟΛΑ τα Σουζούκι πλέον θα ειναι Τογιότα!!

      Η και το ανάποδο.

    • antonakis

      Dacia Duster 3rd gen (2024)
      Κατασκευαστές και Μοντέλα • • antonakis 30577

      398
      4
      Votes
      398
      Posts

      A

      @mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):

      @a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):

      @super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):

      @a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):

      @super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):

      Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.

      Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.

      Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.

      Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.

      Αυτά δίνει.

      Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
      Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.

      Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;

      Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹

      Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.

      Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση

      Βέβαια υποβαθμίζει (απαξιώνει)οσους πηραν τον 1000αρι με τα 100 άλογα.Αυτο ειναι φαουλ και νομίζω μεγάλο.

      Αυτό δεν γίνεται με όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα; Κάθε μεταγενέστερο έχει βελτιώσεις που απαξιώνουν το προηγούμενο. Είναι αναπόφευκτο.

    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr