@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.
Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση
Βέβαια υποβαθμίζει (απαξιώνει)οσους πηραν τον 1000αρι με τα 100 άλογα.Αυτο ειναι φαουλ και νομίζω μεγάλο.
Αυτό δεν γίνεται με όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα; Κάθε μεταγενέστερο έχει βελτιώσεις που απαξιώνουν το προηγούμενο. Είναι αναπόφευκτο.