@cirus said in TESLA FORUM:
2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό
Σε ολα συμφωνω εκτος απο αυτό! Θα έλεγα ακριβώς το ανάποδο πλέον, ειναι πιο φτηνά από τα αντίστοιχα θερμικά (εκεί που φτάσανε τα θερμικά)!!
Forum wide moderators
@cirus said in TESLA FORUM:
2ος περιορισμός, μεγάλο κόστος αγοράς σε σχεση με ενα συμβατικό
Σε ολα συμφωνω εκτος απο αυτό! Θα έλεγα ακριβώς το ανάποδο πλέον, ειναι πιο φτηνά από τα αντίστοιχα θερμικά (εκεί που φτάσανε τα θερμικά)!!
@piliourits said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα (κι όχι περισσότερο χρόνο) το αμάξι τα κάνει στο σταμάτα ξεκίνα φανάρι-φανάρι, το ΤΟΥΟΤΑ θα ναι κι ευκολότερο και ίσως λιγάκι οικονομικοτερο σε χρήμα.
Αν όμως τα περισσότερα χιλιόμετρα (επαναλαμβάνω, όχι χρόνος οδήγησης) γίνονται εκτός πόλης με φορτίο, τα νούμερα κατανάλωσης αντιστρεφονται και μαζί με το πλεονέκτημα χαμηλοτερης τιμής λίτρου, είναι σημαντικά φθηνότερο το ντίζελ.
Ετσι ακριβώς! Και συγκρίνω με το(α) ντήζελ που είχα και τώρα με τα υβρίδια. Εμείς που κάνουμε το 95% των χιλιομέτρων μας στην πόλη (και μάλιστα Αθήνα) ειμαστε πιο κάτω σε κόστος κίνησης. Εαν κάναμε πιο πολλά χλμ εκτός πόλης, θα συνέφερε το ντήζελ.
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Ρώτησα ένα φίλο πωλητή για το 5 αιρκρος αυτόματο ντίζελ αν έχει προσφορά. Μου λέει τα ντίζελ έρχονται και είναι ήδη πουλημένα όπως και το νέο υβριδικό.
Εεε ναι, τα έχουν καπαρώσει οι εταιρίες ληζινγκ σε τιμές χώμα....περίμενε να δεις τις προσφορές σε λήζινκγ σε λίγες μέρες.
Οντως φανταστικό χρώμα σε ένα μέτριο προς άσχημο αυτοκίνητο. Κάθε νέα γενιά bmw γίνεται όλο και πιο άσχημη....τα έχουν χάσει οι Βαυαροί, λες και κάνουν διαγωνισμό ασχήμιας. Τραγικά σχέδια, όταν κάποτε έβγαζε τα ομορφοτερα σεντάν!
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπορούμε να μην γαμαμε κάθε θεμα με πολιτικά και κομματικά ;
Όχι, γιατί είμαστε Έλληνες = καφενείο - μόνες συζητήσεις τα πολιτικά και οι μπάλα, αμφότερα άχρηστα και κατάπτυστα.
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Γενικα, αυτή η χωρα πάσχει σε πολλά επίπεδα επειδή αφήνουν τους ηλίθιους να αναπτύσσονται.
Αυτό ειναι πρόβλημα του πλανήτη, όχι μόνο της Ελλάδας. Νόμοι και διατάξεις φτιαγμένες να προστατεύουν τους ηλίθιους, αντί να τους αφήνουν στην μοίρα των επιλογών τους.
@civil357 said in TESLA FORUM:
Ε εντάξει ρε συ Φάνη , ανέκαθεν υπήρχαν οι κορυφαίες εκδόσεις σε sedan ( βλέπε original Μ3 ) , κάποιο λόγο είχαν και πουλούσαν ικανοποιητικά ( μακρία από την Ελλάδα) , ακόμα και αν μια 335 ήταν πολύ γρήγορη.
Προφανώς, αλλά εδώ (στα δικά μου μάτια) είναι διαφορετικά. Γιατί οι επιδόσεις δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά και στα νευραλγικά σημεία του ηελκτρικού που ειναι η αυτονομία, υστερεί το PR. Οπότε δίνει οριακά καλύτερες επιδόσεις (άσχρηστες για τους πολλούς) και χάνει στο μόνο αρνητικό όλων των ηλεκτρικών, που ειναι η αυτονομία. Έτσι τα βλέπω εγώ, δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο (που έχω φυσικά!!)....χαχα!
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ε όχι και κακή αγορά το Performance.
Κι εγώ αν μου χάριζαν ένα 3 ή ένα Υ σήμερα, το γρήγορο θα έπαιρνα.
Κακή αγορά από πλευράς λογικής, αφού κανείς δεν χρειάζεται τέτοιες επιδόσεις, μια χαρά επιδόσει έχει το LR, μην τρελλαθούμε!! Πληρωνεις περισσότερα για αχρείαστες επιδόσεις, αχρείαστα σκληρή ανάρτηση και μικρότερη αυτονομία. Για ποιο λόγο? Για bragging rights στο μπάρ?
Εμένα εαν μου χάριζαν, το LR θα επέλεγα!
ΥΓ: Δεν έχω κόμπλεξ να φωνεύω γίγαντες...χαχα!!
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Γενικά η εικόνα δείχνει ότι πέφτει πολύ ξέπλυμα…
Εεε προφανώς, πως αλλιώς θα ανέβει μι αοικονομία, έτσι όπως τα έχουν κάνει? Πώς ανέβηκε το Λουξεμβούργο και προσφάτως η Μάλτα?