Group Details Private
Global Moderators
Forum wide moderators
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Νομίζω πως πιο σωστή ειναι η χρήση vaccum για αναρρόφηση και όχι να τα σπρώχνεις μέσα με αέρα.
-
RE: Απαλλαγή από το Τέλος Ταξινόμησης λόγω Αναπηριαςposted in Περί αυτοκίνησης
Πρέπει να αναφέρεται στην απόφαση ΚΕΠΑ.
Δεν δικαιούνται όλοι οι ανάπηροι.
Όταν δεν μπορεί να οδηγήσει ο δικαιούχος, ορίζονται οδηγοί (2).
Μπορούν να το οδηγούν χωρίς να επιβαίνει ο δικαιούχος, αλλά μόνο για εξυπηρέτηση αναγκών του.
πχ οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο που δικαιούται η κόρη μου για να πάω να της πάρω φάρμακα ή τρόφιμα ή..... Δεν υπάρχει έλεγχος
https://dikaiomastizoi.gr/αναπηρικό-αυτοκίνητο-απαλλαγές/
Ποιες κυρώσεις επιβάλλονται σε περίπτωση που το αυτοκίνητο οδηγείται από τους
οριζόμενους οδηγούς χωρίς να επιβαίνει ο ανάπηρος;
Α
Η οδήγηση του αυτοκινήτου χωρίς να επιβαίνει σε αυτό ο ανάπηρος συνιστά απλή
τελωνειακή παράβαση, η οποία συνεπάγεται την επιβολή προστίμου 293 €.
Το παραπάνω πρόστιμο δεν επιβάλλεται, εφόσον η οδήγηση του αυτοκινήτου γίνεται
μέσα στα όρια του νομού της μόνιμης κατοικίας του αναπήρου. Εφόσον το αυτοκίνητο
οδηγείται εκτός των ορίων του νομού, πρέπει να αποδεικνύεται ότι υφίστανται
εξαιρετικές ή επείγουσες περιστάσεις ή ότι έγινε αποκλειστικά και μόνο για λόγους
εξυπηρέτησης των άμεσων αναγκών του αναπήρου.
Διάθεση του αυτοκινήτου σε άλλες χρήσεις επισύρει κυρώσεις (άρση της ατέλειας), με
την επιφύλαξη εφαρμογής των ισχυουσών περί τελωνειακών παραβάσεων και
λαθρεμπορίας διατάξεων.https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-03/FAQs_AMEA.pdf
-
RE: MOTO GUZZIposted in Μοτοσικλέτα
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.

Σε ταξίδι δεν με άφησε ποτέ, στη Θεσσαλονίκη μέσα χαλούσε πάντα

. Εννοείται σε όποια χώρα πήγαινα είχα βάλει στο GPS τα συνεργεία Moto Guzzi
. Στη Φλωρεντία βρήκα και ξενοδοχείο δίπλα σε συνεργείο 
-
RE: Renault 4posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οι έχοντες κίτρινη κάρτα, καλά θα κάνουν να προσέχουν @otso



-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί

