Global Moderators group

Group Details Private

Global Moderators

Forum wide moderators

  • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

    Δηλαδή όταν η Τογιότα δίνει 5 για το Κορόλα Κρός με τα 140 μέση κατανάλωση και η Σιτροέν 5,5 για το νέο 3 Αιρκρος το υβριδικό με τα 136 άλογα, να πάμε την διαφορά αυτή από μισό λίτρο στο 1 ? Αντε να την πάμε στο 1,5. Παραπάνω με τίποτα, αφού το 1,5 είναι 30 % διαφορά.

    Στην πόλη η διαφορά θα είναι 2 με 3 λίτρα. Στο ταξίδι μεδενική. Στο συνεργείο κάπου €2-3.000/έτος και μετά την 10ετία η Κορόλα θα έχει ακόμα εγγύηση και το Σιτρονελ θα έχει σκορπίσει στα 4 σημεία του ορίζοντα. Αυτά ειναι τα δεδομένα, και ο καθένας αποφσίζει.

    ΥΓ: Σε λήζινγκ το Σιτροέν θα έπαιρνα!

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

    Βασικά για τα υβριδικά επειδή κοίταξα λίγο τις επίσημες καταναλώσεις και έτυχε να μιλήσω με φίλο, που έχει εταιρεία με γιάρις και κάνει ταξίδια σε όλη την Ελλάδα και οι υπάλληλοι του, μέσα στην πόλη καίει 5 και εκτός πόλης αν το πας σαν άνθρωπος, δηλαδή όρια, όρια και κάτι ακουμπάει τα 8 και έχει μέσα ένα άτομο μόνο τον οδηγό.

    Αχαχαχα....ότι νάναι!! 8 το Γιάρις δεν καίει ακόμα και εαν το πας τελική όλη μέρα! Καλύτερα γράψε οτι καίει 10, ώστε τα 9αραι στα χρεπουβρίδια να είναι πιο ευκολοχώνευτα! επίσης, το 5 στην πόλη ειναι εαν πας με τέρμα γκάζι όλη μέρα.

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: 6η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Νοεμβρίου, Αθήνα

    Να πάτε, θα είναι και ο Κρούζερ να δίνει συμβουλές....😁

    d613193e-c161-40aa-9234-d1709f8ecdc5-image.png

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

    @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

    Μιλήσαμε με τον άνθρωπο πριβέ και κατάλαβε ότι το αμάξι είναι ακριβό και έχει ακριβή συντήρηση, έστω και αν το αγοράσει τζάμπα.

    Θα του είπες τίποτα μπούρδες...εαν πάει σε εξειδικευμένο που είπε και ο Χάρης σε άλλο θέμα, μια χαρά είναι η συντήρηση. Σίγουρα πάντως χαμηλότερη από τα Γαλλόχρεπα. Αλλά πας να τον πάρεις και αυτόν στο λαιμό σου, επειδή κατέστρεψε στο τανκ ην ΜΛ γιατί οδηγούσες όπως τα Γαλλικά!

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

    @ilias-a said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

    Το εχω γραψει Φανη, δειχνει οτι υπαρχει μεταβολη χιιομετρων 1, 2 ή περισσοτερες φορες στον εγκεφαλο του κινητηρα και μια να δεις καταλαβαινεις το λογο.

    Επανλαμβάνω, εαν γίνει σωστά δεν φαίνεται πουθενά τίποτα. Αλλά προφανώς δεν κοστίζει €50-100 αυτό, αλλά πολύ παραπάνω.

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: MG ZS

    @criuser said in MG ZS:

    Πάντως ο Σ, μαζί με τα δύο τριάρια και την εμτζί, θα κάνει πλάκα σε κόσμο...

    Ναι, σε όλους αυτούς που θα τρέχουν στα συνεργεία καθημερινά θα τους κάνει μεγάλη πλάκα - άρμεγμα κανονικό!

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Citroen e-C3 2024

    Πάρτε Σιτροέν, ο Χρήστος είναι καλό παιδί! Και προσθέστε στα μύρια θέματα και βλάβες και την εβαπορέτα, αναλώσιμο μωρές στην 4ετία, δεν είναι κάτι για 3 ψωροχιλιάρικα!

    posted in Μελλοντικά Μοντέλα
  • RE: Citroen C3 Aircross 2024

    @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

    Αρα τα μαθηματικά μας λένε ότι το αιρκρος είναι ανάλογων διαστάσεων, πιο άνετο εσωτερικά, πολύ πιο γρήγορο, ελάχιστα χειρότερο στην κατανάλωση και έχει τιμές στις 3 εκδόσεις του σάιτ 30930 - 32890 - 36440.

    Αρα όσο έχει και η Κορόλα με το 1/3 της εγγύησης, βλάβες κάθε μονό μήνα (γιατί τους ζυγούς θα είναι στο συνεργείο) και κόστος τελικά 2 φορές το αμάξι. Ααα να μην ξεχάσω, η αναλώσιμη εβαπορέτα στα €1.200 + €1.500 εργασία για το καλό!

    posted in Μελλοντικά Μοντέλα
  • RE: Citroen e-C3 2024

    @dettol said in Citroen e-C3 2024:

    Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει στο Σιτροέν είναι η αερόψυκτο μπαταρία. Αν κάνεις αποκλειστικά ac φορτίσεις ίσως να μην έχει σημασία

    Εαν σε προβληματίζει μονο αυτο εχεις άγνοια κινδύνου!!😂

    posted in Μελλοντικά Μοντέλα
  • RE: Citroen C3 Aircross 2024

    @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

    Καλά θα δεις τι θα γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όχι σε επίπεδο ψωροκώσταινας με 100 συμπλέγματα.

    Σε ευρωπαϊκό επίπεδο ξέρουμε ήδη τι έχει γίνει, μόνο στη Γαλλία πουλάνε τα Citroen σε όλες άλλες χώρες έχουν πεθάνει.

    posted in Μελλοντικά Μοντέλα