@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή όταν η Τογιότα δίνει 5 για το Κορόλα Κρός με τα 140 μέση κατανάλωση και η Σιτροέν 5,5 για το νέο 3 Αιρκρος το υβριδικό με τα 136 άλογα, να πάμε την διαφορά αυτή από μισό λίτρο στο 1 ? Αντε να την πάμε στο 1,5. Παραπάνω με τίποτα, αφού το 1,5 είναι 30 % διαφορά.
Στην πόλη η διαφορά θα είναι 2 με 3 λίτρα. Στο ταξίδι μεδενική. Στο συνεργείο κάπου €2-3.000/έτος και μετά την 10ετία η Κορόλα θα έχει ακόμα εγγύηση και το Σιτρονελ θα έχει σκορπίσει στα 4 σημεία του ορίζοντα. Αυτά ειναι τα δεδομένα, και ο καθένας αποφσίζει.
ΥΓ: Σε λήζινγκ το Σιτροέν θα έπαιρνα!