Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
K
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 2,734
  • Best 0
  • Groups 2

kpsig

@kpsig

moderator

Αθλητισμός, Ράλι ασφάλτου, Μουσική

0
Reputation
6
Profile views
2.7k
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Dec 12, 2002, 8:06 AM Last Online May 27, 2023, 10:56 PM
Location Αθήνα

kpsig Unfollow Follow
Moderators moderator

Latest posts made by kpsig

  • RE: Οδήγησα....

    Ο χρήστης wantone έγραψε:
    Νομιζω εχει το ντηζελ, γιατι το δικο μου δεν εχει ουτε καν αυτα που λεει για μειον. Καποιοι μικροκραδασμοι απο τον 3κυλινδρο
    Το κιβωτιο ειναι μειον αν περιμενεις κατι σουπερ αλλα ειναι καλο γενικα. Αλλα γενικα ναι περιμενεις παραπανω. Καμμια σχεση με χειροκινητο πορςε πχ.

    Τα περισσοτερα εχουν μικροτριγμους απο τις τσιμουχες της πορτας, εγω τις εχω συνηθησει και αν ανοιξεις το τζαμι στο δικο μου δεν εχει τον παραμικρο τριγμο. Βασικα το τζαμι κλειστο τις πιεζει.

    Από BMW δεν περιμένεις ότι για να μην τρίζεις πρέπει να ανοίξεις το παράθυρο!
    Τώρα για το κιβώτιο... |Δεν χρειάζεται να ψάχνεις σε Πόρσε για να βρεις καλύτερο.
    Μάζντα, Χόντα ΄βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kpsig
    Nov 19, 2017, 8:18 PM
  • RE: Οδήγησα....

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Η πίσω κίνηση έχει πολλά πλεονεκτήματα, δεν είναι μόνο για παντιλίκια σε πλατείες. Από εκεί και πέρα χωρίς να θεωρώ τον Άσσο το κορυφαίο στην κατηγορία από άποψη συμπεριφοράς (αυτή η τιμή πάει στην Giulietta) αδυνατώ να καταλάβω πως μπορεί να χάνει από ένα άχρωμο Golf. Για το τιμόνι θα συμφωνήσω ότι είναι αχρείαστα βαρύ σε όλες τις BMW. Πολύς κόσμος δυστυχώς μπερδεύει το βάρος με την πληροφόρηση.

    ΥΓ: Δίλιτρο ντίζελ Leon υπερέχει μόνο σε κινητήρα σε σχέση με ντίζελ Giulietta.

    Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και για εμένα το FR (και ΜΟΝΟ το FR) είναι καλύτερο, πατάει καλύτερα ειδικά στο όριο και το κάνεις ότι θέλεις, η πίσω ανεξάρτητη σε αυτή την υλοποίησή της κάνει θαύματα. Και του FR στην κυριολεξία του είχα πιει το αίμα. ΚΑι στα Μέγαρα. Η διαφορά του κινητήρα είναι αρκετή, αν και τώρα που το σκέφτομαι η G ίσως είχε καλύτερα φρένα. Και το κυριότερο, το FR έχει φοβερή τιμή για όλα αυτά που προσφέρει....

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kpsig
    Nov 19, 2017, 8:08 PM
  • RE: Οδήγησα....

    Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
    Πολύ σωστές και οι εύστοχες οι παρατηρήσεις του dasimo. Μπορεί το golf να είναι για τον περισσότερο κόσμο καλύτερο για daily driving αλλά δεν έχει καμία σχέση σε τιμόνι, ανάρτηση, στρίψιμο. Αυτό που δεν μου αρέσει στον άσο είναι το κιβώτιο, έχει λίγο σκληρή-λαστιχένια αίσθηση και ο συμπλέκτης είναι σχετικά βαρύς. Κατά τα λοιπά το αμάξι χαίρεσαι να το οδηγείς και με μια πιο σφιχτή ανάρτηση μπορεί να γίνει όπλο. Η ανάρτηση της giulietta είναι αρκετά πιο σφιχτή οπότε το body roll είναι ελάχιστο αλλά με το αντίστοιχο τίμημα σε άνεση-ποιότητα κύλισης. Φαντάζομαι ότι του φίλου από πάνω θα του φαινόταν κουραστική και το τιμόνι υπερφλύαρο

    Είχα Άλφα 166 για 11 χρόνια. Της είχα φτιάξει τα αμορτισέρ (χειροποίητα) και είχα υπερσυμπιέσει το μοτέρ της. Έχω 205 παλιό αγωνιστικό το οποίο το φτιάχνω μόνος μου. Είχα Λεόν 2.0TDi FR για 2 χρόνια και μέχρι πριν ένα μήνα Volvo V60 D4 R Design. Για κάμποσο καιρό οδηγούσα μια C180 (....). Έχω πολλά μέτρα σύγκρισης και επιμένω ότι η ΒΜW 1 έχει πολλά μειονεκτήματα με μόνο πλεονέκτημα την αίσθηση της ανάρτησης/οδικής συμπεριφοράς οδηγώντας στο όριο σε κλειστές στροφές. Για αυτό επιμένω ότι οι όποιες αρετές της 1 δεν έχουν νόημα στο 95% των περιπτώσεων για το 99% των οδηγών και πάνω από όλα, το τρίξιμο της είναι απαράδεκτο... Το δε Λεόν που είχα (ίδια πλατφόρμα με το Γκόλφ) απλά δεν παιζόταν για τα λεφτά του αλλά και για ένα +30%. Η G καλή αλλά δυστυχώς σε σχέση με το Λεόν (σε δίλιτρες ντίζελ εκδόσεις) έχανε παντού ΕΚΤΟΣ από εμφάνιση μέσα έξω.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kpsig
    Nov 19, 2017, 12:13 PM
  • RE: Οδήγησα....

    ΒΜW 118i βενζίνη, προφανώς, για 2 εβδομάδες στη Γερμανία. Όπως και με τη ντίζελ που είχα οδηγήσει πριν 2 χρόνια στην Κύπρο, έχουμε μια από τα ίδια, περίπου: απαράδεκτοι χώροι, βαρύ τιμόνι χωρίς λόγο, τριζάτο, περίεργα αυτή τη φορά φρένα και φλύαρο εσωτερικό (και 'γερασμένο') χωρίς λόγο. Το μοτέρ δεν με ενθουσίασε ούτε με την απόκριση ούτε με τη δύναμη του (ίσως λόγω πολύ μακρυών σχέσεων), ενώ στο Eco Pro ήταν εκνευριστικά 'αργό'. Τώρα οδηγώ ένα ολοκαίνουριο Golf 1.6 Diesel, το οποίο προς το παρόν με έχει εντυπωσιάσει σε όλους τους τομείς. Καλύτερο αυτοκίνητο από την αντίστοιχη BMW 1 , χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Πραγματικά είναι σχεδόν αστείο να επιμένει κανείς στις αρετές της πίσω κίνησης για ένα απλό ή και και πολύ γρήγορο αυτοκίνητο (δίλιτρα υπερτροφοδοτούμενα hatch) που δεν οδηγειται στο όριο ή κοντά στο όριο, σχεδόν ΠΟΤΕ.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kpsig
    Nov 18, 2017, 7:58 PM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Σύμφωνα με τους Σουηδούς πάντως συνέβαινε συχνά αυτό:

    Shortly after the MiG-31s had harried the SR-71 in the Arctic area, a lone MiG-25 Foxbat stationed at Finow-Eberswalde in the former GDR would intercept it over the Baltic. The Swedes observed the SR-71 would always fly at 72,000 ft and the MiG-25 would reach 63,000 ft before completing its stern attack 2.9 km behind the Blackbird. “We were always impressed by this precision, it was always 63,000 ft and 2.9 km behind the SR-71,' a retired Swedish Air Force flight controller told Crickmore.
    https://www.rbth.com/articles/2012/09/0 ... kies_17363

    Μα γιατί τους έκανε εντύπωση... Στον αυτόματο ανέβαινε το Foxbat κατευθυνόμενο από ραντάρ εδάφους.

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Nov 2, 2017, 5:07 PM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Βάση ποιας πηγής;

    Λιβύη, 1984 αν θυμάμαι καλά, Μ 3.68+ καταγεγραμμένο (στο Untouchables το βιβλίο, κάποτε το είχα)..
    Μ 3.2 ήταν η μέγιστη παρατεταμένη ταχύτητα πτήσης, ενώ Μ 3.5 ήταν σχετικά συνηθισμένες ταχύτητες σε περιπτώσεις ανάγκης.

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Nov 2, 2017, 7:08 AM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Υπάρχουν διάφορες αναφορές σε δυτικά μέσα. Πίστεψε ό,τι θες, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι καταγράφηκε από αμερικανικά και ισραηλινά ραντάρ με Mach 3.2 στα 65000 πόδια και δεν έπεσε.

    @nam: Το SR71 δεν έφερε καν οπλισμό και είχε εντελώς διαφορετική αποστολή. Τα MiG 31 πάντως ακολουθούσαν συχνά τα SR71 πάνω από την Βαλτική σύμφωνα με την Σουηδική Π.Α...

    Τα SR-71 μπορούσαν να ξεπεράσουν άνετα τη μέγιστη ταχύτητα των MiG-31...

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Nov 1, 2017, 7:04 PM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
    Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχει τέτοια διασύνδεση. Μόνο με επιτόπια μέσα μπορούν να κάνουν παρεμβολές. Επαναλαμβάνω δε ότι οι δυνατότητες των παρεμβολών δεν είναι τόσο μεγάλες όσο νομίζει ο κόσμος. Ένας από τους πολλούς αστικούς μύθους απλά.

    Σε πολύ πρόσφατη κουβέντα μου με Ευρωπαίο (...) ανώτατο αξιωματικό της αεροπορίας παρόντος και άλλου από ειδικές δυνάμεις άλλης χώρας, ξεκάθαρα λέγανε για τις σχεδόν τρομακτικές δυνατότητες των επίγειων παρεμβολέων των Ρώσων, που σίγουρα δεν τις έχει κανένα **Ευρωπαικό **κράτος. Το είδανε για περίπου 2 λεπτά σε μια άσκηση τους στα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης...

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Oct 24, 2017, 9:13 AM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

    Φεύγω εγώ Γερμανία τη Δευτέρα.
    Η οικογένεια μετά από 8 μήνες, να τελειώσει το σχολείο. Για τους λόγους που λέτε.

    Με το καλό!!

    Η καλύτερη κίνηση....εννοείται η οικογένειά μετά για 2 λόγους:

    1. Σχολείο
    2. Να δείς ότι όλα θα είναι ΟΚ. Είχα γνωστό που έφυγε εξωτερικό (και πήρε οικογένεια μαζί από την 1η ημέρα) και τελικά μετά από 4 μήνες ναυάγησε η δουλειά και έπρεπε να επιστρέψουν όλοι...ζόρικα για το παιδί.

    ΥΓ: Τι δουλειά, εάν επιτρέπεται?

    H εταιρία είναι αμερικάνικη κατασκευάζει μηχανές πλοίων όλων των ειδών, από τις μεγάλες του χώρου. Θα έχω ρόλο για Ευρώπη, Μ Ανατολή και Αφρική, υπεύθυνος υποστήριξης του δικτύου των αντιπροσώπων.
    Προς το παρόν έχω εντυπωσιαστεί περισσότερο από όσο περίμενα από την ευκολία των πραγμάτων που πρέπει να κάνω στη Γερμανία.

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Oct 23, 2017, 10:07 AM
  • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

    Φεύγω εγώ Γερμανία τη Δευτέρα.
    Η οικογένεια μετά από 8 μήνες, να τελειώσει το σχολείο. Για τους λόγους που λέτε.

    posted in Αντίλογος
    K
    kpsig
    Oct 23, 2017, 8:35 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr