Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 564
    • Best 246
    • Groups 0

    izz

    @izz

    Please enter occupation - Please enter your interests

    435
    Reputation
    74
    Profile views
    564
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    izz Unfollow Follow

    Best posts made by izz

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα
      Εδώ και 3 ώρες δηλώνω επιτέλους ευτυχείς κάτοχος έχοντας συμπληρώσει και 10 ολόκληρα χλμ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Για την ιστορία δεν είδα κάποιο μύνημα που να διαμαρτύρεται κάποιος για το κόστος των σέρβις και δεν ανέβασα το τιμολόγιο για να γκρινιαξω για την ακρίβεια προσωπικά ζήτησα εγώ να βάλουν 0-16 ενώ ήξερα την διαφορά τιμής. Στα 2000 χλμ είχα κάνει και προληπτική αλλαγή λαδιού εκτός δικτύου και με επώνυμο λάδι άλλης εταιρείας με συνολικό κόστος 70€.
      Το θέμα είναι η κοροϊδία να χρεώνουν 250€ για μία αλλαγή λαδιού ή και 200 χωρίς ΦΠΑ μίας και αναφέρθηκε και αυτό.
      Επίσης το να δώσει κάποιος 25000 για αμάξι (με τις τιμές εκεί που έχουν πάει σήμερα) όπως γράφουν κάποιοι δεν σημαίνει ότι πήρε και κάτι σπουδαίο ή πανάκριβο που να δικαιολογεί την τιμή αυτή για λάδια, δλδ στο 2ο σέρβις που αλλάζουν και το φίλτρο καμπίνας με 0-16 λάδι στα 320€ ή στο 6ο που αλλάζουν και βαλβολινη στα 550€ είναι νορμάλ;
      Ακόμα και στην vw για πρώτο σέρβις στο Tiguan των 33000€ με περισσότερα αναλώσιμα δεν είχα δώσει τόσο ούτε καν στο μεγάλο με βαλβολινες και αλλαγή λαδιού haldex..
      Δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά και λογικής..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Σήμερα ενημερώθηκα ότι έφτασε Πειραιά παραγγελία 13/10/21 Δευτέρα περνάει τελωνείο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Σήμερα πέρασα από την αντιπροσωπεία μετά τη δουλειά για να εξοφλήσω και πήρα και τον αριθμό πλαισίου με ενημέρωσαν ότι το αμάξι είναι στα κεντρικά της toyota. Δευτέρα περνάει τελωνείο Τρίτη θα είναι Θεσσαλονίκη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Επιτέλους ήρθε.
      Πριν λίγο γύρισα από την αντιπροσωπεία λογικά Τρίτη Τετάρτη παραλαμβάνω δυστυχώς αν και sedan ήρθε με Bridgestone ecopia 150

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Αναφορά αν είμαστε καλά απο υγεία

      @megane98hp said in Αναφορά αν είμαστε καλά απο υγεία:

      Μπήκα κι εγώ στο κόσμο του κοβιντ από προχθές.
      Απίστευτη αδυναμία σε σημείο να μην με σηκώνουν τα πόδια μου. Πυρετός 39 ζαλάδα πονοκέφαλος βήχας. Έχω ξυπνήσει εδώ και 1,5 ώρα γιατί άρχισε να με πονάει ο λαιμός.

      Και εγώ μόλις έκανα τέστ και βγήκε θετικό και πολύ άντεξα κιόλας από τη Δευτέρα είναι θετική η κόρη μου από την κατασκήνωση τρίτη βγήκε η γυναίκα μου σήμερα εγώ και ανέβασε πυρετό και ο ιός ο οποίος είναι 1ος έτους. Οπότε 2η φορά όλη η οικογένεια θετική άντε να δούμε πότε θα γλιτώσουμε από αυτό το πράγμα..

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @jntaras said in Toyota Corolla 2019:

      και επίσης ήθελα να ρωτήσω τον @fanis75 αν λερώνει ευκόλα το άσπρο εσωτερικό και γενικότερα ποιες οι εντυπώσεις σου so far, επέλεξα μαύρο ουρανό εσωτερικά και αμφιταλαντεύομαι για το υπόλοιπο εσωτερικό καθώς μου αρέσει το άσπρο.

      Με ελάχιστη προσοχή στους 8 μήνες που το έχω έχει λερώσει ελάχιστα (σχεδόν δεν φαίνεται) στα σημεία που δεν προσέχει ο γιός μου. Μου πήρε 5' με ένα καθαριστικό εσωτερικών χώρων αυτοκινήτου να το καθαρίσω. Σήμερα εαν διάλεγα ξανά, πάλι το ανοιχτό εσωτερικό θα έβαζα...δεν το συγκρίνω καν με το μαύρο (για εμένα), το αυτοκίνητο δείχνει πολύ πιο όμορφο.

      Και 2 φωτογραφίες από το δικό μου σε μπεζ-καφέ
      [url=https://ibb.co/D18HSh6][img]https://i.ibb.co/Gdt4by1/IMG-20220309-155433.jpg[/img][/url]
      [url=https://ibb.co/sjhJhzV][img]https://i.ibb.co/TcZqZdg/IMG-20220309-155532.jpg[/img][/url]
      [url=https://ibb.co/qsjNc5F][img]https://i.ibb.co/mqT928F/IMG-20220309-155536.jpg[/img][/url]
      Καλού κακού μαζί με το κεραμικό έκανα και την εσωτερική αδιάβροχοποίηση γιατί και το Tiguan με μπεζ σαλόνι ήταν και με παιδιά δεν είχα και τη καλύτερη εμπειρία..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Corolla 2019

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/toyota-corolla-1-8-hybrid-140-ps/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Εχθές έκανα τέστ ντραιβ στην έκδοση style μίας και ψάχνω αμάξι για την γυναίκα μου.
      Το φεις λιφτ θα έχει παράδοση από Οκτώβριο και ακόμα δεν έχουν ανοίξει παραγγελίες για αυτό.
      Οφείλω να ομολογήσω ότι γενικά με απογοήτευσε το αμάξι για πολλούς λόγους δεν αξίζει τα χρήματα του σε αντίθεση με την κορολα που έχω ακόμα και με το tiggo 4 που δοκίμασα νωρίτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz

    Latest posts made by izz

    • RE: Chery Forum

      Γίνεται χαμός με τις παραγγελίες κάποιοι στην ομάδα του fb πάνε για εξάμηνο αναμονής εμείς είμαστε προς στιγμήν για 4μηνο και βλέπουμε..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      Έχει κυκλοφορήσει και αυτός ο πίνακας αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει..
      [url=https://ibb.co/bM5V3hNd][img]https://i.ibb.co/rR2htP5y/FB-IMG-1779277334004.jpg[/img][/url]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      2 κάτοχοι tiggo 4 από την ομάδα στο FB που έκαναν έως τώρα το 1ο σέρβις ο ένας πλήρωσε 190€ στο Ηράκλειο Κρήτης και ο άλλος 220€ στην Αθήνα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      @islander said in Chery Forum:

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Με το καλο η παραλαβή!!! Επειδή με ενδιαφέρει και το ψάχνω αρκετά σε ποια έκθεση πήγες το είδες και πήρες πληροφορίες;
      Προσπαθώ να βρώ και κάποιο ενημερωτικό με τον εξοπλισμό αναλυτικά και οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα είναι ανύπαρκτες και πολύ γενικές. Για τα service ρώτησες τιμές;

      Αδαμίδη Θεσσαλονίκη τιμές για σέρβις δεν ρώτησα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Τα Falken sincera που γράφουν παραπάνω είναι εξαιρετικά τα έχω στο Panda της γυναίκας μου και έχει κάνει 25000 χλμ σε λιγότερο από 2 χρόνια μόνο θετικές εντυπώσεις έχουμε και από φθορά είναι σαν καινούργια..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      izz
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Κάνε και μια δοκιμή το tiggo 4

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      @axel12p said in Chery Forum:

      Νομίζω όλοι σχεδόν το κάνουν αυτό. Κάποιες μικροαλλαγές στον εξοπλισμό ή την εμφάνιση και το λένε π.χ. MY 2027. Συνήθως βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις παίζει μια μικρή έκπτωση στα ετοιμοπαράδοτα ΜΥ 2026.

      Στην προκειμένη έκπτωση δεν παίζει η τιμή είναι ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      Επίσης όσα έρχονται στην φθηνή έκδοση από εδώ και πέρα έχουν εταζερα και πίσω υαλοκαθαριστήρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      @geo-f1 said in Chery Forum:

      @izz said in Chery Forum:

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παράθυρο με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      Στην ιδια τιμη ολα αυτα? Αν ναι οι προηγουμενοι ιδιοκτητες θα πρεπει να αισθανονται λιγο μαλ..ε ριγμενοι ηθελα να πω

      Ναι στην ίδια τιμή επίσης η τιμή είναι κλειστή στην ημέρα παραγγελίας άσχετα αν υπάρξει αύξηση.
      Κάτι τέτοια δεν έκανε κάποτε και η vw ; Θυμάμαι όταν είχα πάρει κάποτε ένα Tiguan όσοι παρέλαβαν ένα μήνα μετά από εμένα είχαν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • RE: Chery Forum

      Πρίν λίγο το κλείσαμε για την σύζυγο τώρα υπομονή μέχρι τέλος Ιουλίου για την παραλαβή.
      Και ένα νέο.
      Τα αυτοκίνητα που παραδίδονται τώρα στην έκδοση premium έχουν έξτρα θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ με αντίσταση και καλύτερη διαμόρφωση κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και αυτά που θα έρθουν Ιούνιο και μετά θα έχουν επιπλέον παχύτερα κρύσταλλα έξτρα ηχομόνωση και ασύρματη φόρτιση για κινητό..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      izz
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr