Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.

limited_one
@limited_one
Best posts made by limited_one
-
RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστών
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!
εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις
-
RE: VW Golf MK 8
Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.
Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.
Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.
Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.
Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.
Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.
Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.
Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!
Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,
Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
RE: Οδήγησα....
Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.
Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.
Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.
Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.
Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.
Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.
Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.
Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.
Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.
Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.
Latest posts made by limited_one
-
RE: VW Golf MK 8
@sabas_thess said in VW Golf MK 8:
Ποια η διαφορά κόστους αντιπροσωπεία vs old school;
Δεν πήγα Vw να ρωτήσω τιμή ούτε ενδεικτικά γιατί δεν μου άρεσε η βαφή που έκαναν στον προφυλακτήρα μου (το χρώμα το πέτυχαν βέβαια)
Και έξω δεν ρώτησα τιμή γιατί θα ξαναπάω άλλη μια επίσκεψη. -
RE: VW Golf MK 8
Εν τέλη είχα δίκιο, δεν μπορεί να μπεί ηλεκτροπόντα αν δεν αποσυνδεθεί η 48v μπαταρία, πράγμα που δεν αναλαμβάνουν έξω.
Η πρόταση του φανοποιού ήταν να φτιαχτεί όπως παλιά, με σφυρί και πλάκα.
Μάλλον θα το φτιάξω εκτός αντιπροσωπείας, με τον παραδοσιακό τρόπο... -
RE: VW Golf MK 8
@polioan said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι λόγω της 48v μπαταρίας ίσως θα πρέπει να επισκευαστεί στην αντιπροσωπεία. Δεν έμεινα ευχαριστημένος με την επισκευή του προφυλακτήρα όταν μου το έφαγαν..
Χμμμ ναι, αλλά δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα να στο κάνουν σε οποιοδήποτε άλλο φανοποιείο.
Δεν έχει ινβερτερ όπως στα strong hybrid που όπως έγινε σε κάποιους οδηγούς που ήρθε η οδική και έβαλε το booster και έκαψε το inverter του TOYOTA οχήματος.
Αν το κάνεις Ρόδο και ξέρεις κάποιον καλό φανοποιό, θα πρότεινα να το κάνεις άνετα.
Αν όχι, τότε καλό είναι στην αντιπροσωπεία και θα έχουν οποιαδήποτε ευθύνη οι ίδιοι.Αύριο θα παω σε φανοποιό να δω τι θα πουν..
-
RE: VW Golf MK 8
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι λόγω της 48v μπαταρίας ίσως θα πρέπει να επισκευαστεί στην αντιπροσωπεία. Δεν έμεινα ευχαριστημένος με την επισκευή του προφυλακτήρα όταν μου το έφαγαν..
-
RE: VW Golf MK 8
@polioan αυτο που με ενοχλεί είναι οτι πήρα πολύ κλειστά την στροφή και βρέθηκα πάνω στο NAVARA. Δεν μου έχει τύχει ξανά..
@fanis75 φτιάχνονται μεν αλλά σίγουρα θα φαίνεται κάπου η επισκευή και αυτό με ενοχλεί ακόμη περισσότερο.
@sabas_thess δεν ξέρω πως είμαι τόσο ήρεμος πραγματικά!! Θα βγάλω φωτό αλλά ίσως να μην φαίνεται η ζημιά. Και θα βρεθεί κάποιος να πει τότε μην το φτιάξεις, αλλά εγώ δεν μπορώ να βλέπω την ζημιά.
@stefan147 εσένα έχει πολύ μεγαλύτερη ζημιά από εμένα.. κάπως έτσι περίμενα να δω το δικό μου οταν σταμάτησα...
-
RE: VW Golf MK 8
Χθές βράδυ πήρα την μικρή μου για μπαλέτο και πήρα το Golf. Τι το ήθελα? Βγαίνοντας από το σπίτι βρέθηκα πάνω σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο (pick up) και έφαγα πίσω πόρτα και φτερό.
Θέλει φανοποιεία και μετά βαφή. Τα νεύρα μου..... -
RE: CUPRA LEON F/L 2024
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
Η μακροπρόθεσμη κατανάλωση είναι, αλλά μηδενίζει μόνο του περίπου στης 3κ χιλιόμετρα.
Δεν το ήξερα καθόλου. Αλλά είμαι ακόμα στις 2670 χλμ
Κάποια στιγμή θα σου μηδενίσει αν είναι το trip computer είναι ίδιο με του golf
Μάλιστα, δεν είναι και πολύ σημαντικό γιατί τα περνάω όλα στο fuelio οπότε ξέρω γενικότερα τι γίνεται.
Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωσηΕρώτηση, το fuelio καταγράφει ένα αυτοκίνητο η περισσότερα;
Μπορείς να βάλεις όσα προφίλ αυτοκινήτων θέλεις. Και κάθε φορά που βάζεις βενζίνη ή κάνεις σέρβις ή αλλάζεις λάστιχα επιλέγεις και προσθέτεις την εργασία.
Με έχει βολεψει... Δοκίμασε το! Υπάρχει και άλλο παρόμοιο πρόγραμμα, δεν θυμάμαι πως το λένε που δεν έχουν πολλές διαφορές, ίσως μόνο στην παρουσίαση των ενεργειώνΈχει δυνατότητα να βάζεις υπενθυμίσεις βάση χιλιομέτρων για service και ΚΤΕΟ;
-
RE: CUPRA LEON F/L 2024
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
Η μακροπρόθεσμη κατανάλωση είναι, αλλά μηδενίζει μόνο του περίπου στης 3κ χιλιόμετρα.
Δεν το ήξερα καθόλου. Αλλά είμαι ακόμα στις 2670 χλμ
Κάποια στιγμή θα σου μηδενίσει αν είναι το trip computer είναι ίδιο με του golf
Μάλιστα, δεν είναι και πολύ σημαντικό γιατί τα περνάω όλα στο fuelio οπότε ξέρω γενικότερα τι γίνεται.
Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωσηΕρώτηση, το fuelio καταγράφει ένα αυτοκίνητο η περισσότερα;
-
RE: CUPRA LEON F/L 2024
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
Η μακροπρόθεσμη κατανάλωση είναι, αλλά μηδενίζει μόνο του περίπου στης 3κ χιλιόμετρα.
Δεν το ήξερα καθόλου. Αλλά είμαι ακόμα στις 2670 χλμ
Κάποια στιγμή θα σου μηδενίσει αν είναι το trip computer είναι ίδιο με του golf