Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 3610
    • Best 642
    • Groups 1

    limited_one

    @limited_one

    moderator

    http://www.4troxoi.gr

    1785
    Reputation
    190
    Profile views
    3610
    Posts
    2
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online
    Website www.ancotrading.gr Location Ρόδος Age 45

    limited_one Unfollow Follow
    moderator

    Best posts made by limited_one

    • RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστών

      Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!

      εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.

      Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
      Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.

      Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.

      Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.

      Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.

      Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.

      Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
      Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).

      Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.

      Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.

      Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_8059.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      IMG_8328.jpeg
      Βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για περιποίηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Οδήγησα....

      Μόλις οδήγησα ένα Audi SQ6 e-tron 😀

      Στα πλαίσια του Audi on tour το πρώτο αυτοκίνητο που ο οδήγησα ήταν το SQ6 e-tron (ήθελα να οδηγήσω το S6 e-tron αλλά φόρτιζε ώστε να το συγκρίνω με το model 3)
      Το Audi SQ6 e-tron είναι εκπληκτικό!
      Το εσωτερικό είναι κλάσεις ανώτερο από τα φθηνά Audi, η ανάρτηση είναι εξαιρετική και η ισχύς του απίστευτη!
      Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε αερανάρτηση (δεν ξέρω αν είναι standard εξοπλισμός) αλλά η αίσθηση ήταν ότι οδήγησα hot hatch και όχι suv!
      Η τιμή του αυτοκινήτου που οδήγησα είναι 116,000€

      IMG_9136.jpeg

      IMG_9135.jpeg

      Edit το head up display έδειχνε και το lane assist. Δεν το είχα δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;

      Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!

      Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,

      IMG_8298.jpeg

      Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_7496.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

      Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
      Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

      Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

      Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

      Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

      Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

      Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

      Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

      Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

      Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

      Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

      IMG_8433.jpeg IMG_8434.jpeg

      IMG_8435.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one

    Latest posts made by limited_one

    • RE: VW FORUM

      @vdx said in VW FORUM:

      @limited_one said in VW FORUM:

      Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
      Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
      Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει?? 😀

      Η αποτυχία του VW Group στα ηλεκτρικά μπορεί να επισκευαστεί μόνο από την αποτυχία της ford 😂

      Θα τα χαρακτήριζα πολύ ακριβά, όχι αποτυχημένα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW FORUM

      Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
      Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
      Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει?? 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Carspotting [#7]

      IMG_4458.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW T-Cross

      @mariolas said in VW T-Cross:

      Να συμφωνήσουμε κατι?Ειμαστε μεγαλοι άνθρωποι.ΔΕΝ υπαρχει mild hybrid. αυτο ρε φιλε ειναι απάτη.Καθαρο τέχνασμα.Τι παει να πει mild hybrid?Ξεκαθαρη βλακεία και καλά για ρύπους.

      Θα διαφωνήσω

      IMG_9142.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW T-Cross

      @iceman7 said in VW T-Cross:

      Αλλά καίει τον πάτο του και σε βενζίνη και σε λάδια.

      Το δικό μου golf με τον χιλιάρι δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      @katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:

      Το πιο ωραίο κομμάτι του αυτοκινήτου είναι η οθόνη!
      Μπράβο στην Αουντάρα!

      Που να δεις και τις οθόνες στο SQ6 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      @lap said in Audi Q3 3rd generation:

      Η πλάκα;;;; 😒

      Θα μιλήσω σοβαρά το πρωί! Τώρα έχω πιε ρετσίνα καιρ και είναι όλα εύθυμα 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Η πλάκα είναι πως ο lap έχει δίκιο. Δεν κρύβει τίποτα το τιμόνι.
      Το SQ6 είχε μεγαλύτερη οθόνη οργάνων όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Το Audi Q3 3rd generation ήταν το επόμενο αυτοκίνητο που οδήγησα.

      Το εσωτερικό του είναι εμφανώς αναβαθμισμένο σε σχέση με το προηγούμενο και η αίσθηση είναι αρκετά καλύτερη από τα mainstream audi και τα χειριστήρια για τα φλάς εργονομικά είναι μια χαρά.

      IMG_9138.jpeg

      IMG_9134.jpeg

      IMG_9139.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Οδήγησα....

      Μόλις οδήγησα ένα Audi SQ6 e-tron 😀

      Στα πλαίσια του Audi on tour το πρώτο αυτοκίνητο που ο οδήγησα ήταν το SQ6 e-tron (ήθελα να οδηγήσω το S6 e-tron αλλά φόρτιζε ώστε να το συγκρίνω με το model 3)
      Το Audi SQ6 e-tron είναι εκπληκτικό!
      Το εσωτερικό είναι κλάσεις ανώτερο από τα φθηνά Audi, η ανάρτηση είναι εξαιρετική και η ισχύς του απίστευτη!
      Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε αερανάρτηση (δεν ξέρω αν είναι standard εξοπλισμός) αλλά η αίσθηση ήταν ότι οδήγησα hot hatch και όχι suv!
      Η τιμή του αυτοκινήτου που οδήγησα είναι 116,000€

      IMG_9136.jpeg

      IMG_9135.jpeg

      Edit το head up display έδειχνε και το lane assist. Δεν το είχα δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr