Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.
limited_one
@limited_one
Best posts made by limited_one
-
RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστώνposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!
εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις
-
RE: VW Golf MK 8posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.
Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.
Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.
Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.
Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.
Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.
Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.
Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?
-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μόλις οδήγησα ένα Audi SQ6 e-tron

Στα πλαίσια του Audi on tour το πρώτο αυτοκίνητο που ο οδήγησα ήταν το SQ6 e-tron (ήθελα να οδηγήσω το S6 e-tron αλλά φόρτιζε ώστε να το συγκρίνω με το model 3)
Το Audi SQ6 e-tron είναι εκπληκτικό!
Το εσωτερικό είναι κλάσεις ανώτερο από τα φθηνά Audi, η ανάρτηση είναι εξαιρετική και η ισχύς του απίστευτη!
Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε αερανάρτηση (δεν ξέρω αν είναι standard εξοπλισμός) αλλά η αίσθηση ήταν ότι οδήγησα hot hatch και όχι suv!
Η τιμή του αυτοκινήτου που οδήγησα είναι 116,000€

Edit το head up display έδειχνε και το lane assist. Δεν το είχα δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;posted in Αντίλογος
Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!
Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,

Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.
Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.
Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.
Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.
Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.
Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.
Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.
Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.
Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.
Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.


Latest posts made by limited_one
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@limited_one said in VW FORUM:
Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει??
Η αποτυχία του VW Group στα ηλεκτρικά μπορεί να επισκευαστεί μόνο από την αποτυχία της ford

Θα τα χαρακτήριζα πολύ ακριβά, όχι αποτυχημένα..
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει??
-
RE: VW T-Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@mariolas said in VW T-Cross:
Να συμφωνήσουμε κατι?Ειμαστε μεγαλοι άνθρωποι.ΔΕΝ υπαρχει mild hybrid. αυτο ρε φιλε ειναι απάτη.Καθαρο τέχνασμα.Τι παει να πει mild hybrid?Ξεκαθαρη βλακεία και καλά για ρύπους.
Θα διαφωνήσω

-
RE: VW T-Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@iceman7 said in VW T-Cross:
Αλλά καίει τον πάτο του και σε βενζίνη και σε λάδια.
Το δικό μου golf με τον χιλιάρι δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι...
-
RE: Audi Q3 3rd generationposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Το πιο ωραίο κομμάτι του αυτοκινήτου είναι η οθόνη!
Μπράβο στην Αουντάρα!Που να δεις και τις οθόνες στο SQ6

-
RE: Audi Q3 3rd generationposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Audi Q3 3rd generation:
Η πλάκα;;;;

Θα μιλήσω σοβαρά το πρωί! Τώρα έχω πιε ρετσίνα καιρ και είναι όλα εύθυμα

-
RE: Audi Q3 3rd generationposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η πλάκα είναι πως ο lap έχει δίκιο. Δεν κρύβει τίποτα το τιμόνι.
Το SQ6 είχε μεγαλύτερη οθόνη οργάνων όμως. -
RE: Audi Q3 3rd generationposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το Audi Q3 3rd generation ήταν το επόμενο αυτοκίνητο που οδήγησα.
Το εσωτερικό του είναι εμφανώς αναβαθμισμένο σε σχέση με το προηγούμενο και η αίσθηση είναι αρκετά καλύτερη από τα mainstream audi και τα χειριστήρια για τα φλάς εργονομικά είναι μια χαρά.



-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μόλις οδήγησα ένα Audi SQ6 e-tron

Στα πλαίσια του Audi on tour το πρώτο αυτοκίνητο που ο οδήγησα ήταν το SQ6 e-tron (ήθελα να οδηγήσω το S6 e-tron αλλά φόρτιζε ώστε να το συγκρίνω με το model 3)
Το Audi SQ6 e-tron είναι εκπληκτικό!
Το εσωτερικό είναι κλάσεις ανώτερο από τα φθηνά Audi, η ανάρτηση είναι εξαιρετική και η ισχύς του απίστευτη!
Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε αερανάρτηση (δεν ξέρω αν είναι standard εξοπλισμός) αλλά η αίσθηση ήταν ότι οδήγησα hot hatch και όχι suv!
Η τιμή του αυτοκινήτου που οδήγησα είναι 116,000€

Edit το head up display έδειχνε και το lane assist. Δεν το είχα δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό



