Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.

limited_one
@limited_one
Best posts made by limited_one
-
RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστών
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!
εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους!
Η δίκη μου ευχή για σήμερα είναι όσοι βγουν έξω ή περιμένουν ντελίβερι, να σκεφτούν πρώτα ότι όλοι όσοι εργάζονται σήμερα, στερούνται την οικογένεια τους, προσωπικές τους στιγμές και πάνω από όλα τα δικά τους Χριστούγεννα. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Χθεσινοβραδινή όταν βγάλαμε τα αυτοκίνητα από το στέγαστρο από φόβο μήπως πέσει.
Και μια της delta
-
RE: Οδήγησα....
Audi q4 e-tron με 204 άλογα.
Audi on tour στην Ρόδο χθες και ήταν ευκαιρία να οδηγήσω ένα ηλεκτρικό. Ήθελα να οδηγήσω το gt e-tron αλλα πήγα αργά και το μόνο διαθέσιμο ηλεκτρικό ήταν το q4.
Φτάνουμε στο q4 μπαίνω μέσα και βλέπω ένα εσωτερικό που δεν θυμίζει σε τίποτα Audi προηγούμενων ετών με άλλο design και την αισθηση ότι η ποιότητα Audi είναι εκεί.
Επιλέγω όπισθεν, βγαίνω από το πάρκινγκ με κατεύθυνση την Ρόδου Λίνδου και οδηγάω χαλαρά. Ρωτάω τον πωλητή ποια θα είναι η διαδρομή μας, μου απαντάει και λέει πάτα τέρμα το γκάζι. Όντως η δύναμη είναι εκεί ακαριαία, κολλάμε στα καθίσματα και συνέχισα στην πορεία μας.
Οδηγικά δεν θυμίζει suv πατάει καλά δεν πλέει και δεν κοπανάει πολύ. Όντως είναι ήσυχη η καμπίνα, περίμενα λίγο καλύτερη ηχομόνωση όμως.
Δοκίμασα την λειτουργία Β διαπίστωσα ότι το one petal drive είναι εξαιρετικό, αλλά θέλει εξοικείωση.
Έχει μικρό κύκλο στροφής και η καθημερινή συμβίωση μαζί του στην πόλη θα είναι παιχνίδι.Το test drive είχε κατάλυση στο trip 25kw/100 χιλιόμετρα αλλά ο πωλητης μου είπε πως πελάτης του εδώ στην Ρόδο έχει κατανάλωση 12kw/100 χιλιόμετρα.
Μου άρεσε αρκετά, αν το αγόραζα θα ήθελα έκδοση με περισσότερη ιπποδύναμη όμως.
Latest posts made by limited_one
-
RE: VW Golf MK 8
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@argyn said in VW Golf MK 8:
Ξέθαψα ένα παλιό obdeleven που είχα πάρει για να κάνω τον διαγνώστη σε ένα Golf mk7 της οικογενείας. Συνδρομές κτλ δεν έχω όμως το βασικό logging σε live data το κάνει κανονικά (με android κινητό γιατί με ios έχει πρόσθετους περιορισμούς νομίζω).
Θα συνδέσω το OBDeleven όταν οδηγήσω το golf για να δω αν βγάζει πληροφορίες. Έχω ενεργή συνδρομή απλά δεν το έχω αφήσει ποτέ κουμπωμένο σε κίνηση.
Σύνδεσα χθες το OBDeleven αλλά δεν βρήκα πουθενά δεδομένα για το 48v κύκλωμα..
-
RE: VW Golf MK 8
@argyn said in VW Golf MK 8:
Ξέθαψα ένα παλιό obdeleven που είχα πάρει για να κάνω τον διαγνώστη σε ένα Golf mk7 της οικογενείας. Συνδρομές κτλ δεν έχω όμως το βασικό logging σε live data το κάνει κανονικά (με android κινητό γιατί με ios έχει πρόσθετους περιορισμούς νομίζω).
Θα συνδέσω το OBDeleven όταν οδηγήσω το golf για να δω αν βγάζει πληροφορίες. Έχω ενεργή συνδρομή απλά δεν το έχω αφήσει ποτέ κουμπωμένο σε κίνηση.
-
RE: VW Golf MK 8
@ataim said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
@argyn said in VW Golf MK 8:
Αντίθετα αυτό που περιγράφω για το eTSI είναι ότι μου δίνεται η αίσθηση ότι κατά την φάση της υποτιθέμενης αδρανειακής κίνησης του αμαξιού σε μια πχ ελάχιστη κατηφόρα ή σε δρόμο χωρίς υψομετρικές διαφορές, ΧΩΡΙΣ να πατάω το ΓΚΑΖΙ και με μηδενική κατανάλωση στο καντράν, το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ με τον αναμενόμενο ρυθμό αλλά φαίνεται να βοηθιέται από τον υβριδικό σύστημα. Κάτι που δεν έχω δει να περιγράφεται ρητά κάπου από την VW.
Ο ηλεκτροκινητήρας δεν νομίζω πως βοηθά στο coasting διότι είναι τοποθετημένος στον στρόφαλο και όχι στο σύστημα μετάδοσης. Αν ήταν τοποθετημένος στο σύστημα μετάδοσης θα μπορούσε κάλλιστα να κινήσει το αυτοκίνητο και αμιγώς ηλεκτρικά με μια μεγαλύτερη μπαταρία.
Σωστό, αλλά ακόμα και εκεί που είναι μπορεί να περιστρέψει τον στρόφαλο ο οποίος σε διαφορετική περίπτωση θα τραβούσε κινητική ενέργεια από το όχημα. Ο μόνος τροπος να διαπιστωθεί αντικειμενικά είναι μέσω obd.
Θα ήθελα πολύ να μάθω αν οντως ο ηλεκτροκινητήρας κάνει υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές. Δεν νομίζω όμως οτι μπορεί να το κάνει σε λειτουγία coasting.
-
RE: VW Golf MK 8
@argyn said in VW Golf MK 8:
Αντίθετα αυτό που περιγράφω για το eTSI είναι ότι μου δίνεται η αίσθηση ότι κατά την φάση της υποτιθέμενης αδρανειακής κίνησης του αμαξιού σε μια πχ ελάχιστη κατηφόρα ή σε δρόμο χωρίς υψομετρικές διαφορές, ΧΩΡΙΣ να πατάω το ΓΚΑΖΙ και με μηδενική κατανάλωση στο καντράν, το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ με τον αναμενόμενο ρυθμό αλλά φαίνεται να βοηθιέται από τον υβριδικό σύστημα. Κάτι που δεν έχω δει να περιγράφεται ρητά κάπου από την VW.
Ο ηλεκτροκινητήρας δεν νομίζω πως βοηθά στο coasting διότι είναι τοποθετημένος στον στρόφαλο και όχι στο σύστημα μετάδοσης. Αν ήταν τοποθετημένος στο σύστημα μετάδοσης θα μπορούσε κάλλιστα να κινήσει το αυτοκίνητο και αμιγώς ηλεκτρικά με μια μεγαλύτερη μπαταρία.
-
RE: Ερώτηση για πώληση αυτοκινήτου
Η μεταβίβαση δεν γίνεται online στο gov πλέον.;
-
RE: VW T-Roc
Κάθε τοπικό πρέπει να υβριδικά Toyota vs θερμικά;
Ο καθένας κάνει την επιλογή του βάση των δικών του αναγκών. -
RE: Ford Puma ή Vw T-Roc
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
.
Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω. Το golf είναι απίστευτο για 2 άτομα. Απίστευτο σε ταξίδι. Όταν μπει όμως στην εξίσωση παιδί μετακίνηση δυσκολεύει η κατάσταση γιατί υπολείπετε σε πορτμπαγκάζ λιγότερο από 100 λίτρα.
Δεν ξέρω που το διάβασες αυτό αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει, τα δύο αυτοκίνητα έχουν αντίστοιχο μέγεθος και αντίστοιχο χώρο αποσκευών.
Και εγώ αυτό πίστευα αλλα τελικά το Τ-Roc έχει 80 λίτρα περισσότερο χώρο αποσκευών.