@dettol said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Τελικά το σκέφτηκα καλύτερα και την έβγαλα. Το όποιο όφελος σε σχέση με το τι μπορεί να χάσω θεωρώ πως δεν αξίζει. Συν το άγχος να την καθαρίζω. Συν ότι με ένα blower διαπίστωσα ότι μειώνει αισθητά την ροή...
αφου εχεις το blower γιατι δεν τα καθαριζεις απλα οταν βρωμισουν;
δηλ βαλε τις σιτες που αγορασες και καθαριζε της. Ξερεις οπως καθαριζουμε καθε λιγο και λιγακι τα μυγακια που σκοτωνουμε με το κιλο
Νομίζω πως πιο σωστή ειναι η χρήση vaccum για αναρρόφηση και όχι να τα σπρώχνεις μέσα με αέρα.

