Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.
limited_one
@limited_one
Best posts made by limited_one
-
RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστώνposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!
εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις
-
RE: VW Golf MK 8posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.
Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.
Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.
Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.
Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.
Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.
Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.
Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?
-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μόλις οδήγησα ένα Audi SQ6 e-tron

Στα πλαίσια του Audi on tour το πρώτο αυτοκίνητο που ο οδήγησα ήταν το SQ6 e-tron (ήθελα να οδηγήσω το S6 e-tron αλλά φόρτιζε ώστε να το συγκρίνω με το model 3)
Το Audi SQ6 e-tron είναι εκπληκτικό!
Το εσωτερικό είναι κλάσεις ανώτερο από τα φθηνά Audi, η ανάρτηση είναι εξαιρετική και η ισχύς του απίστευτη!
Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε αερανάρτηση (δεν ξέρω αν είναι standard εξοπλισμός) αλλά η αίσθηση ήταν ότι οδήγησα hot hatch και όχι suv!
Η τιμή του αυτοκινήτου που οδήγησα είναι 116,000€

Edit το head up display έδειχνε και το lane assist. Δεν το είχα δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό
-
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!
Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,

Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
-
RE: Οδήγησα....posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.
Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.
Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.
Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.
Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.
Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.
Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.
Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.
Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.
Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.


Latest posts made by limited_one
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@v_a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ασχετο, αλλά
Κάτι πρέπει να γίνει με τις μηχανές που παρκάρουν οριζόντια για να καβαντζωνουν θέση οι τετραποδοι ιδιοκτήτες τους.
(Ειδικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές)
Είμαι πολύ κοντά στο να ξεκινήσω να βανδαλιζω τα μπουρδελα τους..
Και σίγουρα δεν είμαι ο μόνοςΣύμφωνα με τον κοκ οι μηχανές και τα μοτοποδήλατα είναι υποχρεωμένα να σταθμεύουν οριζόντια, εκτός και αν υπάρχει σήμανση που να να υποχρεώνει την στάθμευση κάθετα.
-
RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]posted in Αντίλογος
Δουλεύω το pylon εδώ και οκτώ χρόνια, αλλά είναι δυσκίνητη στο mobile κομμάτι, και επίσης σε εν κύκλωμα πωλήσεων μέσω Crm που χρησιμοποιώ (παρακολουθώ επαναλήψεις πωλήσεων με συμφωνίες) δεν μπορεί να πάρει μια παραμετροποίηση που θέλω.
Με το soft λύνω τα προβλήματα και φαίνεται να αποκτώ μεγαλύτερη ευελιξία σε παραμετροποίηση.
-
RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]posted in Αντίλογος
Χρησιμοποιεί κανείς το Erp της softone? Σκέφτομαι να αντικαταστήσω το pylon της epsilon
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@limited_one said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αλλαγή ελαστικών για το Golf σήμερα. Continental premium contact 7 σε διάσταση 202/55/16.
Η αρχική αίσθηση είναι πως είναι πιο ήσυχα από τα από τα nexen, και νιώθω πως έχει γίνει πιο άνετο.
Εντάξει ρε limited, τι συγκρίνεις τώρα;;;
Η nexen δεν ήταν καν στο b group κατασκευαστών (μπήκε εικονικά με την προμήθεια ειδικά κατασκευασμένων ελαστικών στις δοκιμές)!
Ακόμα και το b group (Toyo Falken κλπ) διαφορές σε άνεση και ησυχία είναι αισθητές!
Αυτά είχε πάνω, με αυτά τα συγκρίνω

-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Αλλαγή ελαστικών για το Golf σήμερα. Continental premium contact 7 σε διάσταση 202/55/16.
Η αρχική αίσθηση είναι πως είναι πιο ήσυχα από τα από τα nexen, και νιώθω πως έχει γίνει πιο άνετο.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@famas said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Θα περίμενα πρόστιμο στη περιπτώσεις αναστροφής σε δρόμους με δύο ρεύματα, πχ πάει ο άλλος και κάνει αναστροφή στην Ερμού και κλείνει και τα δύο ρεύματα καθότι δεν χωράει να στρίψει με δύο κινήσεις(λογικό).
Δεν υπάρχει πουθενά νόμιμη αναστροφή. Ακόμα και σε δρόμους με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και φανάρι για στροφή αριστερά, δεν επιτρέπεται να κάνεις αναστροφή.
Υπάρχει νόμιμη αναστροφή αν υπάρχει πινακίδα που το επιτρέπει.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένας οδηγός βαν που με πήγε στο αεροδρόμιο από εταιρεία πάρκινγκ μου είπε ότι σε δύο ηλεκτρικά βαν μερσεντές που είχαν έσπασε ο άξονας του ηλεκτροκινητήρα. Για τρεις μήνες δεν είχαν το όχημα και ότι μόνο στο ένα βαν ήταν εντός εγγύησης.
στη ροδο το καλοκαιρι που οι ενοικιασεις χρησιμοποιουσαν τετοιο, νομιζω οτι επαιρναν καποια τρομερη επιδοτηση, και οι δυο οδηγοι μου ειπανε οτι ειναι τριμπουρδελα απο ζημιες και κυριως θελουν φορτιση καμποσες φορες μεσα στη μερα στην αιχμη.
προφανως ηταν παλια και δεν εχω ιδεα τι τεχνολογιας και βεβαια του αφεντικου του καλοφαινεται που κινειται τσαμπα αντι για πετρελαια. φορδ ητανε.γάτε ήρθες στι νησί και δεν είπες τίποτα??
χαχαχα
ρε ηρθα για ενα γαμο, εσκασα μυτη παρασκευη πρωι και γυρισα κυριακη. στις πηγες καλιθεας. του ναυπακτιου βαφτισιμιου που πηρε ντοπια ροδιτισα, γνωστης οικογενειας.εδώ σχεδόν όλες οι οικογένειες είναι γνωστές

-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένας οδηγός βαν που με πήγε στο αεροδρόμιο από εταιρεία πάρκινγκ μου είπε ότι σε δύο ηλεκτρικά βαν μερσεντές που είχαν έσπασε ο άξονας του ηλεκτροκινητήρα. Για τρεις μήνες δεν είχαν το όχημα και ότι μόνο στο ένα βαν ήταν εντός εγγύησης.
στη ροδο το καλοκαιρι που οι ενοικιασεις χρησιμοποιουσαν τετοιο, νομιζω οτι επαιρναν καποια τρομερη επιδοτηση, και οι δυο οδηγοι μου ειπανε οτι ειναι τριμπουρδελα απο ζημιες και κυριως θελουν φορτιση καμποσες φορες μεσα στη μερα στην αιχμη.
προφανως ηταν παλια και δεν εχω ιδεα τι τεχνολογιας και βεβαια του αφεντικου του καλοφαινεται που κινειται τσαμπα αντι για πετρελαια. φορδ ητανε.γάτε ήρθες στι νησί και δεν είπες τίποτα??
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Το περασμένο Σάββατο έκανα έναν βαθύ εξωτερικό καθαρισμό στο golf.
Χρησιμοποίησα μια σειρά χημικών της kochchemie
Πρόπλυση για οργανικoύς ρύπους με Vb
Δεύτερη πρόπλυση για ανόργανους ρύπους με Rs
Κυρίως πλύση με Gsf για να αφαιρεθούν τυχών υπολείμματα από τα δυο πρώτα στάδια
Σφράγισμα και προστασία με PwΣημειώνω πως το αυτοκίνητο έχει κεραμική προστασία, και η διαδικασία που ακολούθησα έχει σκοπό την επαναφορά στις ιδιότητες της κεραμικής.
Αυτό που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πως μια εβδομάδα μετά, πάνω στο αυτοκίνητο έχει καθίσει αισθητά λιγότερη σκόνη.
-
RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Έχει δημιουργηθεί μια υπό ενότητα για τα ταξίδια : https://forum.4troxoi.gr/category/33/οδικά-ταξίδια-εκδρομές-εξορμήσεις
Βρίσκεται στην ενότητα περί αυτοκίνησης.


