Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 3597
    • Best 629
    • Groups 1

    limited_one

    @limited_one

    moderator

    http://www.4troxoi.gr

    1737
    Reputation
    184
    Profile views
    3597
    Posts
    2
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online
    Website www.ancotrading.gr Location Ρόδος Age 45

    limited_one Unfollow Follow
    moderator

    Best posts made by limited_one

    • RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστών

      Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!

      εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.

      Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
      Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.

      Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.

      Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.

      Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.

      Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.

      Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
      Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).

      Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.

      Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.

      Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_8059.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      IMG_8328.jpeg
      Βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για περιποίηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;

      Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!

      Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,

      IMG_8298.jpeg

      Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_7496.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

      Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
      Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

      Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

      Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

      Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

      Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

      Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

      Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

      Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

      Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

      Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

      IMG_8433.jpeg IMG_8434.jpeg

      IMG_8435.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: TESLA FORUM

      76425122493__FFD320A4-01E1-4A99-98AA-B01553FCE10D.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one

    Latest posts made by limited_one

    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μπυ αρεσει που πήγα γήπεδο για να δω αγώνα ποδοσφαίρου μετά από πολλά χρόνια. Γ εθνική τοπικό ντέρμπι
      Δεν μου αρέσει που άναψαν τα αίματα άνευ λόγου!

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      @ilias-a said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:

      Εχει βγαλει την 26.01.

      Εξακολουθεί να συμβαίνει και με την 26.0.01

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Carspotting [#7]

      IMG_4374.jpeg

      Οπίσθια μπαγκαζιέρα πρώτη φορά βλέπω, νομίζω ότι είναι πιο βολική από μία μπαγκαζιέρα οροφής.
      Υποθέτω ότι στερεώνεται σε κοτσαδόρο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      @george-0 said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:

      Καλησπέρα.

      Μετά την αναβάθμιση στο τηλέφωνο μου σε IOS 26 αντιμετωπίζω προβλήματα στην πληκτρολόγηση.

      Το πρόβλημα εμφανίζεται σε reply’s και edits μόνο. Σε νέο post δεν υπάρχει θέμα.

      Το πρόβλημα είναι ότι δεν κεντράρει ο κερσορας και δεν βλέπω αρκετά ώστε να μπορώ να γράψω. Εάν το αντιμετωπίζει κανείς άλλος ή εάν ξέρει κανείς κάτι περισσότερο;
      Χρησιμοποιώ το safari.

      Συμβαίνει και σε εμένα, αλλά δεν ξέρω αν άρχισε πριν το iOS26 γιατί είχα βάλει beta.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Το υβριδικό της Toyota δεν υπάρχει αλλού, τα έχουμε πει 1000 φορές. Την τιμή τους δεν δικαιολογούν όμως για καθημερινά αυτοκίνητα. Είναι τιμή 35 χιλιάρικα για οικογενειακό αμάξι για να του αλλάξεις τα φώτα; Θα το λυπάσαι να το κινείς με τόσα λεφτά και δάνεια. Έτσι ήταν η Toyota ?

      Υπάρχουν ακόμα

      Ορίστε, λιμουζίνα 4,50+ μέτρα, με μεγάλο πορτμπαγκάζ για οικογενειάρχες, να του αλλάξουν τα φώτα.
      Όπως ήταν παλιά τα Toyota
      https://www.car.gr/s/q5gw9w8a/

      Ωραίο αμάξι, αν το υπολογίσεις με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, χαμηλότερη τιμή αγοράς, χιλιομετρα/έτος, περιβάλλον κίνησης, ίσως σου βγει οικονομικότερο απο το hybrid.
      Υγ. Στην Κορινθία βλέπω πολλά corolla sedan hybrid ταξί.

      Ορίστε και σε hybrid, με καπέλο 5000€, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48924743-toyota-corolla

      Αυτά τα αυτοκίνητα αγοράζαμε μέχρι "χθες", ίσως και με λιγότερο εξοπλισμό και άλογα.
      Τώρα θέλουμε ψηλά, αυτόματα και hybrid ..... λογικό είναι να μας "πιάνουν τον πωπο " 😁 και να μας φαίνονται πολλά τα 35Κ

      Όταν είδα την φωτογραφία 16 της αγγελίας, έκλεισα την καρτέλα 👎
      Αν είναι δυνατόν ακόμα να έχουν τους λεβιέδες των 80s για το άνοιγμα χώρου αποσκευών και καυσίμου..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΚΤΕΟ -Πότε?

      @georgekn said in ΚΤΕΟ -Πότε?:

      ΚΤΕΟ σήμερα για το Corolla Hybrid με καμία παρατήρηση φυσικά...και τι μου λέει ο υπεύθυνος?

      Έχει έρθει οδηγία από το υπουργείο μεταφορών...προς το παρόν μόνο εάν συναινέσει ο κάτοχος, στα μοντέλα από το 2021 και μετά να τραβάνε δεδομένα μέσω ODB που αφορούν την κατανάλωση ρύπους και απόσταση που διανύει κάθε όχημα, και να αποστέλλονται στο υπουργείο για στατιστικούς σκοπούς.

      Φυσικά δεν δέχτηκα να ακουμπήσουν το αυτοκίνητο...και την ίδια άποψη είχαν και αυτοί.
      Υπογραφεις μια δήλωση μη συναινέσης και φεύγεις.

      Το ίδιο είπαν και σε εμένα χθες όταν πέρασα ΚΤΕΟ το Golf, μου είπαν να υπογράψω αρνητικά γιατί δεν παίρνουν ευθύνη για τυχών προβλήματα που μπορεί να προκύψουν, αλλά και εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να βάλω κάτι άγνωστης προέλευσης που θα τραβάει ρεύμα συνεχώς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      Δεν είχα μεικτή, το είχα ασφαλίσει για τέσσερα χρόνια για 1217€

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      Για να επανέλθω εντός θέματος, πλήρωσα 521€ με απαλλαγή 600€ και ασφαλιζόμενη αξία της 22200€ για μεικτή ασφάλεια στην interamerican μέσω ασφαλιστή η οποία περιλαμβάνει και οδική βοήθεια.
      Μέσω anytime έβγαινε λίγο φθηνότερα αλλά δεν εβγαζε πόσο είναι η απαλλαγή, με hellas direct έβγαινε ακόμη πιο φθηνά, αλλά και αυτή με άγνωστη απαλλαγή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @eltonjohn said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @v_a said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      Αλλά παιδιά, άνετα με τις ιστορίες στα δικαστήρια χτίζονται καθημερινές σαπουνόπερες στυλ, "οικογενειακές ιστορίες".
      Πολυ πλάκα λέμε.
      Η ψευδομαρτυρας που λέμε, ισχυρίστηκε ότι κατέβηκε από το κέντρο στον Πειραιά (9 το πρωί) με φιλικό αυτοκίνητο για να την δει οφθαλμίατρος, που εχει συνταξιοδοτηθεί όμως (γιατί μόνο αυτήν εμπιστευόταν), το αυτοκίνητο δεν την άφησε στο σπίτι της γιατρινας, αλλά 100μ πιο πριν (να περπατήσει και λίγο και να προλάβει να δει και το ατύχημα) και πριν περάσει τη διάβαση (οπου έγινε η τρακα), έβλεπε ταυτόχρονα και τα δυο φανάρια, και ειδε ότι πέρασα με κόκκινο.
      Γαμάτο;
      Ααα, είχε και κάρτα της συνταξιουχου γιατρού (για πειστήριο).
      😭😭😭
      Χαλάλι τα 500 γιουρος

      Πάντα στο δικαστήριο το προβάδισμα το έχει ο ΕΝΟΧΟΣ.
      Ερώτηση: όταν γίνεται ατύχημα και είσαι υπαίτιος, γιατί να σε καλύψει η ασφάλεια ίδιων ζημιών (μεικτή);

      Σε καλύπτει γιατί πληρώνεις ιδίων ζημιών! Νομίζω όμως οτι δεν καλύπτει αν είσαι πάνω από το όριο σε αλκοόλ.
      Δεν ξέρω όμως σε ποιες άλλες περιπτώσεις δεν καλύπτει, θα το μάθω τώρα που έκανα μεικτή για το golf (θα το κρατήσω τελικά)

      Και εγώ περίμενα να σκάσεις μύτη με κανά Elroq 🥹😁

      Είναι αστείο η ασφαλιστική να στο ασφαλίζει με αξία 22000 και για ανταλλαγή να λένε 16000 (και να δούμε τι θα βγάλει ο τεχνικός έλεγχος!)
      Καλά ο άλλος που είπε 14000 είναι εκτός τόπου και χρόνου!

      Τα 22000€ είναι λόγω balloon, αντιστοιχούν στην τιμή του καινούργιου, όχι στην εμπορική αξία, στο ασφαλίζουν υποχρεωτικά στην τιμή καινούριου και αποζημιώνει όλο το ποσό η ασφαλιστική.
      Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στο car, τα αντίστοιχα με το δικό σου, βλέπω ότι τα πουλάνε γύρω στα 19500€ οι έμποροι, οπότε μέχρι 17000€, μπορεί να το έπαιρνε κάποιος.
      Τα 16000 αντιστοιχούν στο φθηνότερο με τριπλάσια χλμ από το δικό σου.
      https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-0-etsi-peri-megethoys-amp-8230/

      Η αξία ασφάλισης είναι από Interamerican με νέο ασφαλιστήριο μεικτής!

      Και πάλι δεν λέει κάτι αυτό στον έμπορο και στην Καρεντα. Αυτή τη στιγμή το ακριβότερο στο car.gr πωλείται στα 20000€ και το φθηνότερο στα 17500€ (αγγελίες εμπόρων) βάλε και ότι θα στο πάρει 3000€ φθηνότερα για να έχει περιθώριο να βγάλει..... καταλήγει στα 14500-17000€ η τιμή ανταλλαγής.
      Από την άλλη βέβαια εσύ δίνεις τη δόση balloon και το κάνεις δικό σου (με 9000€;)
      Χαμένος δεν βγαίνεις όπως και να έχει

      Χαμένος δεν βγαίνω αν το κρατήσω! Αν πάει για ανταλλαγή, το επιτόκιο που θα πληρωθεί για την τετραετία είναι σχεδόν 8,5Κ , και μένει μια μεγάλη δόση ballon στα 21500. Σε 4 χρόνια δεν γνωρίζουμε πως θα κινείται η αγορά των ηλεκτρικών!

      Παρατήρησα ότι αφήνουν μεγάλη δόση balloon στα ηλεκτρικά σε σχέση με τα αντίστοιχης αξίας θερμικά, τι παίζει;
      Αν θυμάμαι καλά είπες 37500€ αξία δλδ 57,5% δόση balloon.... πολλά δεν είναι;
      Επιτόκιο 5,9%??

      Ναι, 5,9 είναι το επιτόκιο. Και εγώ νομίζω πως είναι υπερβολικά μεγάλη η τελευταία δόση στο ballon με κίνδυνο να μην δίνουν περισσότερα χρήματα στην ανταλλαγή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @limited_one said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @eltonjohn said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      @v_a said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:

      Αλλά παιδιά, άνετα με τις ιστορίες στα δικαστήρια χτίζονται καθημερινές σαπουνόπερες στυλ, "οικογενειακές ιστορίες".
      Πολυ πλάκα λέμε.
      Η ψευδομαρτυρας που λέμε, ισχυρίστηκε ότι κατέβηκε από το κέντρο στον Πειραιά (9 το πρωί) με φιλικό αυτοκίνητο για να την δει οφθαλμίατρος, που εχει συνταξιοδοτηθεί όμως (γιατί μόνο αυτήν εμπιστευόταν), το αυτοκίνητο δεν την άφησε στο σπίτι της γιατρινας, αλλά 100μ πιο πριν (να περπατήσει και λίγο και να προλάβει να δει και το ατύχημα) και πριν περάσει τη διάβαση (οπου έγινε η τρακα), έβλεπε ταυτόχρονα και τα δυο φανάρια, και ειδε ότι πέρασα με κόκκινο.
      Γαμάτο;
      Ααα, είχε και κάρτα της συνταξιουχου γιατρού (για πειστήριο).
      😭😭😭
      Χαλάλι τα 500 γιουρος

      Πάντα στο δικαστήριο το προβάδισμα το έχει ο ΕΝΟΧΟΣ.
      Ερώτηση: όταν γίνεται ατύχημα και είσαι υπαίτιος, γιατί να σε καλύψει η ασφάλεια ίδιων ζημιών (μεικτή);

      Σε καλύπτει γιατί πληρώνεις ιδίων ζημιών! Νομίζω όμως οτι δεν καλύπτει αν είσαι πάνω από το όριο σε αλκοόλ.
      Δεν ξέρω όμως σε ποιες άλλες περιπτώσεις δεν καλύπτει, θα το μάθω τώρα που έκανα μεικτή για το golf (θα το κρατήσω τελικά)

      Και εγώ περίμενα να σκάσεις μύτη με κανά Elroq 🥹😁

      Είναι αστείο η ασφαλιστική να στο ασφαλίζει με αξία 22000 και για ανταλλαγή να λένε 16000 (και να δούμε τι θα βγάλει ο τεχνικός έλεγχος!)
      Καλά ο άλλος που είπε 14000 είναι εκτός τόπου και χρόνου!

      Τα 22000€ είναι λόγω balloon, αντιστοιχούν στην τιμή του καινούργιου, όχι στην εμπορική αξία, στο ασφαλίζουν υποχρεωτικά στην τιμή καινούριου και αποζημιώνει όλο το ποσό η ασφαλιστική.
      Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στο car, τα αντίστοιχα με το δικό σου, βλέπω ότι τα πουλάνε γύρω στα 19500€ οι έμποροι, οπότε μέχρι 17000€, μπορεί να το έπαιρνε κάποιος.
      Τα 16000 αντιστοιχούν στο φθηνότερο με τριπλάσια χλμ από το δικό σου.
      https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-0-etsi-peri-megethoys-amp-8230/

      Η αξία ασφάλισης είναι από Interamerican με νέο ασφαλιστήριο μεικτής!

      Και πάλι δεν λέει κάτι αυτό στον έμπορο και στην Καρεντα. Αυτή τη στιγμή το ακριβότερο στο car.gr πωλείται στα 20000€ και το φθηνότερο στα 17500€ (αγγελίες εμπόρων) βάλε και ότι θα στο πάρει 3000€ φθηνότερα για να έχει περιθώριο να βγάλει..... καταλήγει στα 14500-17000€ η τιμή ανταλλαγής.
      Από την άλλη βέβαια εσύ δίνεις τη δόση balloon και το κάνεις δικό σου (με 9000€;)
      Χαμένος δεν βγαίνεις όπως και να έχει

      Χαμένος δεν βγαίνω αν το κρατήσω! Αν πάει για ανταλλαγή, το επιτόκιο που θα πληρωθεί για την τετραετία είναι σχεδόν 8,5Κ , και μένει μια μεγάλη δόση ballon στα 21500. Σε 4 χρόνια δεν γνωρίζουμε πως θα κινείται η αγορά των ηλεκτρικών!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr