Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 3566
    • Best 602
    • Groups 1

    limited_one

    @limited_one

    moderator

    http://www.4troxoi.gr

    1687
    Reputation
    180
    Profile views
    3566
    Posts
    2
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online
    Website www.ancotrading.gr Location Ρόδος Age 45

    limited_one Unfollow Follow
    moderator

    Best posts made by limited_one

    • RE: Αποβολές - Επαναφορές Χρηστών

      Μερικές ημέρες ξεκούρασης στον Lap.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Σε πολιτισμένο κλίμα συζητάμε για τις αρετές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα!

      εδώ θα μεταφερθούν και τα of topic Στις υπόλοιπες Δ συζητήσεις

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.

      Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
      Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.

      Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.

      Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.

      Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.

      Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.

      Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
      Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).

      Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.

      Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.

      Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_8059.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Golf MK 8

      IMG_8328.jpeg
      Βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για περιποίηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;

      Υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσα να σας προτείνω, αλλα χωρίς μεταφορικό μέσο είναι δύσκολο να πάτε. Αν παρόλα αυτά θες μπορώ να σου πω και αλλα!

      Ανεβάζω και μια χθεσινοβραδινή φωτο από το δικό μας μαγαζί,

      IMG_8298.jpeg

      Χοιρινή πανσέτα σιγομαγειρεμένη στον φούρνο με τραχανά μαγειρεμένο σαν ριζότο με μανιτάρια και τρούφα

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_7496.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      limited_one
      limited_one
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      limited_one
      limited_one
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

      Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
      Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

      Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

      Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

      Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

      Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

      Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

      Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

      Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

      Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

      Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

      IMG_8433.jpeg IMG_8434.jpeg

      IMG_8435.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: TESLA FORUM

      76425122493__FFD320A4-01E1-4A99-98AA-B01553FCE10D.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one

    Latest posts made by limited_one

    • RE: VW T-ROC 2026 HEV

      @andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @vdx said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @vdx said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @vdx said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @vdx said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Βρε συ η Toyota μετά βίας μόλις έβγαλε ηλεκτρικά και plug-in. Οκ έκανε τρελή επιτυχία με τα hev και μάζεψε πολύ χρήμα, το είχε κάνει και η vw παλιότερα με τα πρώτα turbo.

      Ας μην δίνουμε μυθικές διαστάσεις ότι επειδή κάποια στιγμή έκαναν κάτι και ξεχώρισαν θα έχουν πάντα την ικανότητα και την τύχη να καινοτομούν επιτυχώς και καλύτερα από τους άλλους.

      Δεν ξεχώρισαν τυχαία ούτε τους «έκατσε», είχαν σχέδιο και το υλοποίησαν με επιτυχία. Η Toyota είναι η μοναδική εταιρεία που δεν παρασύρθηκε σε αυταπάτες περί πλήρους ηλεκτροκίνησης έως το 2030 ούτε προχώρησε σε βεβιασμένη εγκατάλειψη των θερμικών κινητήρων γι’ αυτό και άλλοι σήμερα αναγκάζονται να κάνουν στροφή 180 μοιρών. Γνωρίζει καλύτερα από όλους το κοινό της και έχει επιλέξει να ασχοληθεί σοβαρά με τα αμιγώς ηλεκτρικά όταν θα είναι έτοιμες οι solid-state μπαταρίες. Αν αυτή η στρατηγική αποδειχθεί σωστή ή όχι θα φανεί· προς το παρόν, εκείνο που ξεχωρίζει είναι η συνέπεια στη στάση της.

      FYI, δεν έχω Toyota, αλλά τους αναγνωρίζω ότι στον τομέα των Full Hybrid παίζουν ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο.

      Αρκετά με τα εκτός θέματος. Γιατί υποβάθμισαν τον 1.5 λόγω κανονισμών ρύπων;

      Τι εννοείς, τι υποβάθμισαν?

      110 αντί για 130

      Για τον παλιό 4κύλινδρο 1.5 μιλάς προφανως με τα 130ps. Κράτησαν την ίδια ροπή στα 22kg και μείωσαν την ισχύ στα 115-116, οπότε μόνο στις τελικές θα διαφέρουν. Υποθέτω για τους ρύπους και την κατανάλωση.

      Μπορεί να υπάρχουν και εμπορικοί λόγοι, ήταν κοντά σε τιμή και επιδόσεις με τον 150ps και δεν θα τον αγόραζαν. Οπότε του "έκοψαν" κάτι, για να του "κόψουν" και την τιμή. 🙂

      O 1.5 116 έχει αντικαταστήσει τον 1,0 στο golf, t-roc και νομίζω στα Α3

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: VW Tiguan 2024

      Μόλις τσέκαρα τα λάδια στο δικό μου, μετά από 11 μήνες σχεδόν και 6000χλμ από το τελευταίο service, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι.
      Ή είμαι τυχερός η μπαίνουν σωστά λάδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      @dettol said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      @limited_one said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      Δεν έχω βρει σε καμία εξέταση γλυκοζυλιωμενη αιμοσφαιρίνη..
      Άκυρο, στις εξετάσεις αίματος που έκανα τον Απρίλιο ήταν 5,5

      Είχες υψηλό ζάχαρο νηστείας; Είσαι υπέρβαρος; Έχεις υψηλή αρτηριακή πίεση; Το 5.5 δεν μου φαίνεται τραγικό εκτός αν υπάρχουν και άλλοι comorbidity factors.

      Το ζάχαρο νηστείας ήταν 106 την τελευταία φορά που έκανα εξετάσεις. Η αρτηριακή πίεση πίεση είναι στα ορια του φυσιολογικού.
      Από κιλά τα τελευταία χρόνια το καλοκαίρι πάω στα 90 κάτι και τον χειμώνα 100

      Θα το παρακολουθήσουμε και βλέπουμε.

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      Δεν έχω βρει σε καμία εξέταση γλυκοζυλιωμενη αιμοσφαιρίνη..
      Άκυρο, στις εξετάσεις αίματος που έκανα τον Απρίλιο ήταν 5,5

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      Εν το μεταξύ είχα κάνει μόνος μου προληπτικές τον Απρίλιο και ο οικογενειακός γιατρός δεν είπε τίποτα για το ανεβασμένο σάκχαρο παρόλο που ρώτησα.
      Τώρα το καλοκαίρι που έκανα τις προληπτικές του κράτους, ο καρδιολόγος επειδή είδε και τις προηγούμενες εξετάσεις που είχα είπε να πάω άμεσα σε ενδοκρινολόγο.

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      @realzeus said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      @limited_one said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      Μια που πιάσατε τον σακχαρώδη διαβήτη,
      93 κιλά 1,78 ( ήμουν 104 το Πάσχα) και η πρωινή μέτρηση σακχάρου είναι λίγο πάνω απο 100.
      Ο ενδοκρινολόγος λέει ότι έχω προδιάθεση για σακχαρώδη διαβήτη (έκανα καμπύλη σακχάρου πριν λίγο καιρό) και θέλει να πέσω κάτω από τα 90 κιλά, να προσέχω την διατροφή μου, μου έδωσε και ένα συμπλήρωμα διατροφής. Επίσης θέλει να αρχίσω το περπάτημα και μάλλον από αύριο που καθημερινά να κατεβάζω την κόρη μου για φροντιστήριο στο κέντρο της Ρόδου θα είναι η ευκαιρία για περπάτημα.

      Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, αν το έχεις στο DNA, θα το βγάλεις.

      Δια, να το καθυστερήσουμε θέλει. Οπότε είναι να βγει θα βγει, και θα προσαρμοστούμε.

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      @ilias-a
      Έλα σε τουριστική περιοχή να δεις τι γίνεται! 😊

      Εχω αρχίσει ήδη να προσέχω την διατροφή μου, παίρνω το συμπλήρωμα και θα αρχίσω την άσκηση.
      Επανέλεγχο θα κάνω προς το τέλος του έτους και ευελπιστώ να μείνουμε μόνο στην προδιάθεση…

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      Μια που πιάσατε τον σακχαρώδη διαβήτη,
      93 κιλά 1,78 ( ήμουν 104 το Πάσχα) και η πρωινή μέτρηση σακχάρου είναι λίγο πάνω απο 100.
      Ο ενδοκρινολόγος λέει ότι έχω προδιάθεση για σακχαρώδη διαβήτη (έκανα καμπύλη σακχάρου πριν λίγο καιρό) και θέλει να πέσω κάτω από τα 90 κιλά, να προσέχω την διατροφή μου, μου έδωσε και ένα συμπλήρωμα διατροφής. Επίσης θέλει να αρχίσω το περπάτημα και μάλλον από αύριο που καθημερινά να κατεβάζω την κόρη μου για φροντιστήριο στο κέντρο της Ρόδου θα είναι η ευκαιρία για περπάτημα.

      posted in Αντίλογος
      limited_one
      limited_one
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @limited_one said in TESLA FORUM:

      @iceman Αν το αγόραζα, μάλλον θα το χρησιμοποιούσα καθημερινά λόγω του χαμηλού κόστους χρήσης.
      Για αυτοκίνητο βόλτας καλύτερα να υπάρχει αμιγώς θερμικό, ούτε καν υβριδικό.

      Στην Αθήνα είναι αδιανόητο να κυκλοφορείς με τέτοιο δεινόσαυρο.
      Εκτός αν πας από το πάρκινγκ σπιτιού σε κάνα μεγάλο πάρκινγκ εταιρείας με κυκλοφορία μέσω αττικής οδού ή ζεις και κινείσαι στα νότια προάστια μετά τη Βουλιαγμενη.

      Ταξίδια δεν πάω και δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να μάθω περί φορτίσεων κλπ για να πάω κάπου να έχω άλλα άγχη παρκαρίσματος της μαούνας (ειδικά καλοκαίρι).
      Αρα μένει μόνο για βόλτα και επιταχύνσεις τα σκ αν έχεις ελεύθερο χρόνο.
      Κάποιοι που μάλλον είναι άνετοι σε χρόνο άρα και οικονομικά βγαίνουν βράδυνες βόλτες με τα τεσλα
      Αν είχα την πολυτέλεια θα το κράταγα για αυτό το λόγο.
      Αλλα δεν την έχω !

      Και εγώ αν ζούσα στην Αθήνα δεν ξέρω αν θα ήθελα να κυκλοφορώ με δικό μου καινούργιο όχημα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman Αν το αγόραζα, μάλλον θα το χρησιμοποιούσα καθημερινά λόγω του χαμηλού κόστους χρήσης.
      Για αυτοκίνητο βόλτας καλύτερα να υπάρχει αμιγώς θερμικό, ούτε καν υβριδικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      limited_one
      limited_one
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr