
Best posts made by ntinaras
-
RE: Cupra Formentorposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη... -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε ναι, γιατι το να μην θες να φορτιζεις ενα καρο φορες για να πας ενα ταξιδι και στο τελος να σου κοστιζει και το ιδιο πανακριβα με το να ειχες βενζινοκινητο (που θα γλιτωνες ομως την ολη ταλαιπωρια) ειναι σαν να θες να ψησεις γεμιστα στο ψυγειο.
Εαν δεν θες να φορτίζεις πολλές φορές και γενικά θες να κάνεις άλλη χρήση στο αυτοκοκίνητο από αυτό που ειναι προορισμένο να κάνει, ή είσαι βλάκας (όχι εσυ, μην παρεξηγηθώ), ή δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή αγόρασες λάθος προϊόν (πάρε Τέσλα π.χ. και όχι αμάξι πόλης). επίσης, εφόσον το πήρες μάθε να το χρησιμοποιέις (όπως του γράφει και ο άλλος) και μην πάς σαν να έχεις βενζινοκίνητο.
Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.Τωρα κατι αλλα που γραφτηκαν για το οτι οποιος δεν ειναι υποστηρικτης των (σημερινων) ηλεκτρικων θελει λεωφορεια 30ετιας και παπια χωρις εξατμιση που ρυπαινουν διχως αυριο ειναι λογικα αλματα και τερμα ακυρα που δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο.
Εγώ από τότε που μου ήρθε το dolphin τον Γενάρη, έχω γλιτώσει κάπου 900 ευρώ σε βενζίνες, άπειρες ώρες σε βενζινάδικα να περιμένω τον μπροστά να πληρώσει με κάρτα πόντων και κουπόνια τηλεθεατή, λιωμένα σωληνάκια παροχής βενζίνης από νοεθευμένα καύσιμα από τρενάκια τεμπών, ιδρώτα και ταλαίπα να μπαίνω σε αμάξι που το βλέπει ο ήλιος και γίνεται φούρνος( γιατί τώρα πριν σχολάσω ανάβω το ac και με περιμένει στους 23c)
Ό,τι ταξίδι έχω κάνει μέχρι στιγμης με έχει βγάλει χωρίς φόρτιση, και το επόμενο που έχω προγραμματίσει θα χρειαστεί φόρτιση 12 λεπτών.
Δεν βάζω καν στην εξίσωση τα 204 άλογα, την ευκολία προσπέρασης, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και την απόλυτη ησυχία.Οπότε για εμένα που το 90% των χλμ είναι εντός πόλης, η ταλαιπωρία του να σταματήσω για 12 λεπτά να φορτίσω (ακόμα και σε κακές συνθήκες) μου φαίνεται αστεία.
Τώρα αν κάποιος πήρε το Renault5 με τη μικρή μπαταρία για να κάνει κάθε μέρα Καλαμάτα - Καβάλα, και δεν έχει φορτιστή στο σπίτι του, ε είναι στόκος.
-
RE: Cupra Formentorposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται. -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.
Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,
Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Περιμένω με τα δικά σας να βγάλουμε συμπεράσματα.

ποτε δεν βγαζεις συμπερασματα ουτε ακους
Το μονο που κάνεις ειναι να βγαζεις δικα σου αυθαιρετα συμπερασματα για να μας πεις ποσο καλύτερο ειναι το diesel
οποτε δεν εχει κανενα νοημα. Πες μας εσυ
Εξαλου το ηλεκτρικο δεν το παιρνεις γιατι εχει καλυτερη οικονομια. Αυτο ειναι bonus μαζι με adble λαδια και ενα καρο πράγματα που γλιτωνεις
το ηλεκτρικο το παιρνεις γιατι ειναι πολύ πιο ωραιο σε οδηγηση και νιωθεις οτι ολα τα προηγουμενα οχηματα που ειχες ειναι αρχαια μπροστα του
Αυτό το αναλογιζεσαι ενόσω φορτίζεις στην εθνική βλέποντας τα ντίζελ να περνούν..

Όσο φορτίζω στην εθνική, τα diesel κάνουν ουρά για να βάλουν πετρέλαιο.

-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2posted in Αντίλογος
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.
Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).
Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...
Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!
Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...
Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#posted in Περί αυτοκίνησης
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.
Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε.
Latest posts made by ntinaras
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο – Τι ορίζει ο νέος ΚΟΚ, όσα πρέπει να ξέρεις
Άρα δεν άλλαξε τίποτα.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@xenos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατί να φύγει το πίσω; Φεύγει τώρα η μούρη; Δεν μιλάμε για σλικ καταστάσεις.
Ο μέσος οδηγός δεν ξέρει πως να διορθώσει την υπερστροφή. Αντιθέτως η υποστροφή είναι πιο εύκολα ελέγξιμη, είτε με άφημα του γκαζιού ή και με φρενάρισμα. Βέβαια το ESP βοηθάει πολύ, αλλά καλό είναι να υπάρχει η πρόσφυση εξ' αρχής. Οπότε τα καλά λάστιχα πίσω, σε προσθιοκίνητο και μπροστόβαρο αυτοκίνητο. Μπρος-πίσω μπορείς να κάνεις όταν είναι μικρή η διαφορά φθοράς, όχι στα τελειώματα τους.
Το πιο σημαντικό είναι πως με υπερστροφή, έχεις σκάσει σε κολώνα / δέντρο με τη πόρτα, και έχεις πεθάνει.
Με υποστροφή θα φύγεις ευθεία και θα σε σώσει η τεράστια ζώνη συμπίεσης. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@chrisk6 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@v_a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@v_a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ασχετο, αλλά
Κάτι πρέπει να γίνει με τις μηχανές που παρκάρουν οριζόντια για να καβαντζωνουν θέση οι τετραποδοι ιδιοκτήτες τους.
(Ειδικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές)
Είμαι πολύ κοντά στο να ξεκινήσω να βανδαλιζω τα μπουρδελα τους..
Και σίγουρα δεν είμαι ο μόνοςΚάπου κοντά μου
Μλκιες από τετράποδα ζώα που ζουν ανάμεσά μας και κοιτάνε μόνο την πάρτη τους.
Δεν υπάρχει λέει νόμος λεει ο ππρς.
Είναι ηθικό ρε ππρ (αυτός με το σημείωμα, όχι στον monmann προφανώς) να καβαντζωνεις θέση σε δημόσιο δρόμο, λες και είναι το πάρκινγκ σου ;
Είμαι εγώ ο μλκς που ψάχνω μισή ώρα για πάρκινγκ και εσύ ο μάγκας ;Μη προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τέτοιες φουστιες.
Δυστυχως ή ευτυχως οταν το δικυκλο μπορει να κυκλοφορει νομιμα (πινακιδες, τελη, ασφαλεια) εχει το δικαιωμα της σταθμευσης οπου το επιτρεπουν. Ανεπιτρεπτο αλλα νομιμο.
Απ οτι καταλαβαινω μιλαει για ιδιοκτητες μοτο και αυτοκινητου που βγαζουν το αυτοκινητο και παρκαρουν την μοτο στην θεση ωστε να την ξαναβρουν οταν επιστρεψουν. Αυτο ειναι μλκια...Αν μιλαμε για μοτο που απλα παρκαρουν παραλληλα και οχι καθετα ειναι αλλη κουβεντα και εχουν καθε δικαιωμα απο την στιγμη που πληρωνουν τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ.
Βάσει τελευταίου κοκ, όχι.
Πλέον τα 2κυκλα είναι υποχρεωμένα να παρκάρουν κάθετα στον δρόμο. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@chrisk6 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μπήκαν οι πρώτες κάμερες στα φανάρια – Πού βρίσκονται, μέχρι τι ταχύτητα «βλέπουν» τα οχήματα
Δεν αγχώνομαι, η κάμερα πιάνει μέχρι με ταχύτητα 250 χλμ, την έχω άνετααααα...!!!
Έχει και περιθώριο λάθους 1%, οπότε ένσταση...!!!Δηλαδη με μια 300αρα ειμαστε οκ...

Έχει σβηστεί κλήση έτσι.
Το δικαστήριο δέχτηκε ότι η κάμερα δεν ήταν σχεδιασμένη να μετράει σωστά την ταχύτητα που έπιασε τον δράστη, και διαγράφτηκε η κλήση. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@sargus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Θα τα κρατήσω 1-2 χρόνια ακόμα. Το αμάξι κάνει 12-13.000 το χρόνο και φυλάσσεται σε σκιά.
Δεν είναι φθαρμένα “per se”, είναι πιο φθαρμένα από τα πίσω που είναι σαν καινούργια.Γενικά τα πίσω πρέπει να είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα μπροστά.
Αν είναι μικρή η διαφορά, άλλαξε τα για να έχουν ομοιόμορφη φθορά. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γερμανία: Επαναφέρει τις κρατικές επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού οχήματος
κάτι μου λέει οτι απο Μάιο θα δούμε μιά μικρή αύξηση (πχ από 3 σε 4) και στην Ελλάδα.
Θα ήταν πιο έξυπνο να αυξηθεί η επιδότηση της απόσυρσης, ώστε να ξεφορτωθούμε και σαβούρες από τους δρόμους.
Αυτοκίνητα που αξίζουν 1χιλιάρικο με το ζόρι, στην Ελλάδα πωλούνται 5, επειδή ο κόσμος τα ζητάει. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Αν στην τηλεεργασια πήγαιναν κομμωτήριο ή έξυναν τα αρχιδια τους ;
Εγώ το κάνω αυτό.
Αλλά η δουλειά βγαίνει στο 100%.
Στο γραφείο απλά κάνω το ίδιο και στο ενδιάμεσο χαζεύω ό,τι site με ενδιαφέρει, και ταυτόχρονα φορτίζω και το byd τσάμπα με εταιρικό ρεύμα.
Άρα τι τους συμφέρει περισσότερο? -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει φουντώσει και ξανά το φαινόμενο της αστυφιλίας, η επαρχία πεθαίνει τελείως.
Η τηλε-εργασια ηταν μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να τονωθει η επαρχια (και να αποσυμφορηθει η αθηνα), αλλα δυστυχως οι μανατζεραιοι αποφασισαν οτι ειναι πιο παραγωγικοι οι εργαζομενοι αν περνουν 1-2 ωρες την ημερα στην κινηση.
Κομπλεξικοι μανατζαρεοι, θέλουν να σε βλέπουν στο γραφείο κι ας είσαι στο facebook 6 από τις 8 ώρες
Guess what, και στο γραφείο στο facebook είμαι.

