Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1645
    • Best 471
    • Groups 0

    ntinaras

    @ntinaras

    912
    Reputation
    78
    Profile views
    1645
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ntinaras Unfollow Follow

    Best posts made by ntinaras

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Cupra Formentor

      10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
      δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
      στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
      το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
      Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ε ναι, γιατι το να μην θες να φορτιζεις ενα καρο φορες για να πας ενα ταξιδι και στο τελος να σου κοστιζει και το ιδιο πανακριβα με το να ειχες βενζινοκινητο (που θα γλιτωνες ομως την ολη ταλαιπωρια) ειναι σαν να θες να ψησεις γεμιστα στο ψυγειο.

      Εαν δεν θες να φορτίζεις πολλές φορές και γενικά θες να κάνεις άλλη χρήση στο αυτοκοκίνητο από αυτό που ειναι προορισμένο να κάνει, ή είσαι βλάκας (όχι εσυ, μην παρεξηγηθώ), ή δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή αγόρασες λάθος προϊόν (πάρε Τέσλα π.χ. και όχι αμάξι πόλης). επίσης, εφόσον το πήρες μάθε να το χρησιμοποιέις (όπως του γράφει και ο άλλος) και μην πάς σαν να έχεις βενζινοκίνητο.

      Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
      Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.

      Τωρα κατι αλλα που γραφτηκαν για το οτι οποιος δεν ειναι υποστηρικτης των (σημερινων) ηλεκτρικων θελει λεωφορεια 30ετιας και παπια χωρις εξατμιση που ρυπαινουν διχως αυριο ειναι λογικα αλματα και τερμα ακυρα που δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο.

      Εγώ από τότε που μου ήρθε το dolphin τον Γενάρη, έχω γλιτώσει κάπου 900 ευρώ σε βενζίνες, άπειρες ώρες σε βενζινάδικα να περιμένω τον μπροστά να πληρώσει με κάρτα πόντων και κουπόνια τηλεθεατή, λιωμένα σωληνάκια παροχής βενζίνης από νοεθευμένα καύσιμα από τρενάκια τεμπών, ιδρώτα και ταλαίπα να μπαίνω σε αμάξι που το βλέπει ο ήλιος και γίνεται φούρνος( γιατί τώρα πριν σχολάσω ανάβω το ac και με περιμένει στους 23c)
      Ό,τι ταξίδι έχω κάνει μέχρι στιγμης με έχει βγάλει χωρίς φόρτιση, και το επόμενο που έχω προγραμματίσει θα χρειαστεί φόρτιση 12 λεπτών.
      Δεν βάζω καν στην εξίσωση τα 204 άλογα, την ευκολία προσπέρασης, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και την απόλυτη ησυχία.

      Οπότε για εμένα που το 90% των χλμ είναι εντός πόλης, η ταλαιπωρία του να σταματήσω για 12 λεπτά να φορτίσω (ακόμα και σε κακές συνθήκες) μου φαίνεται αστεία.

      Τώρα αν κάποιος πήρε το Renault5 με τη μικρή μπαταρία για να κάνει κάθε μέρα Καλαμάτα - Καβάλα, και δεν έχει φορτιστή στο σπίτι του, ε είναι στόκος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Cupra Formentor

      @sabas_thess said in Cupra Formentor:

      Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!

      Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....

      Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
      θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>

      Στα θετικα :
      Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
      Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
      Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
      Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
      Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
      Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
      Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
      Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.

      Στα αρνητικα :
      Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
      Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
      Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
      Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
      Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
      Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...

      Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
      Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
      Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @panick-0 said in BYD forum:

      @bekiaris said in BYD forum:

      @nmsm2 said in BYD forum:

      Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης

      Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.

      Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.

      Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
      Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.

      Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.

      Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,

      Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
      Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: TESLA FORUM

      Ο ιδιοκτητης τεσλα στα εξαρχεια :
      402b5b10-d9fb-4e6f-bcce-423969123a9e-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.

      Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).

      Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...

      Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
      Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
      Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?

      Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!

      Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...

      Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.

      Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
      Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @jammamon said in BYD forum:

      Το βγάλανε σε hatch!

      https://www.automobile-propre.com/breves/la-byd-seal-06-gt-espere-piquer-des-clients-aux-megane-id-3-et-mg4-en-europe/

      Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.

      Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.

      Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
      Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.

      Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
      Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
      Τελειο?

      Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.

      Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...

      Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...

      Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
      Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.

      Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
      Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
      Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.

      Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras

    Latest posts made by ntinaras

    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Εάν το βγάλουν σε dm-i θα έχει θέμα το yaris.

      Είναι αρκετά πιο μεγάλο το BYD. Δε ξέρω αν είναι ανταγωνιστές
      78551f6d-83aa-4f3c-9f7b-16fa9c006462-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.

      Όχι, τα ευρωπαϊκά παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία και στους άλλους τομείς πχ

      Renault 5 E-Tech Electric
      Adult Occupant 80%
      Child Occupant 80%
      Vulnerable Road Users 76%

      Jeep Avenger
      Adult Occupant 79%
      Child Occupant 70%
      Vulnerable Road Users 59%

      Peugeot 3008
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      Opel Grandland
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      ενω ένα απεχθές κινέζικο πχ
      BYD Dolphin
      Adult Occupant 89%
      Child Occupant 87%
      Vulnerable Road Users 85%

      Το dolphin όσο πάει δείχνει ακόμα καλύτερο. Τα crash test είναι άψογα, και η ποιότητα κύλισης επίσης καλή.

      Πρώτη φορά έκατσα χτες πίσω από τον οδηγό, για να δω πως είναι, και μπόρεσα και έκατσα σταυροπόδι λες και ήμουν σε bentley.
      Επίσης παρατήρησα ότι έχει και θήκες στις πλάτες των καθισμάτων! Τόσο βιαστικά το πήρα, λόγω της υπερπροσφοράς, που δεν είχα χρόνο να δω τίποτα "περιττό"

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      @k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Για οικιακούς φορτιστές ποιες μάρκες ειναι αξιόπιστες ?

      wallbox ? κάτι άλλο ?

      θέλω μονοφασικο 7.4 ή 11.

      Έχω ενισχημένο μονοφασικο (63Α) που σπαει σε 2 πινακες με (50Α) εναν για το σπίτι και έναν στο garaz.

      O φοβος μου για τον 11αρι είναι ότι αν τραβαει max η φορτιση παράλληλα με φουρνους/αιρκον κτλ θα ριχνει ασφαλεια ρολογιου.

      Υπαρχουν και ρυθμιστες αλλα δεν ξερω αν θα δουλευουν σε 2 διαφορετικους πίνακες.

      https://www.skroutz.gr/s/44905842/Huawei-Epitoichios-Trifasikos-Stathmos-Fortisis-22kW-Type-2-02314BXL-003.html

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @ntinaras said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Ο ήλιος και ο άνεμος μπορεί να είναι δωρεάν, αλλά οι ΑΠΕ δεν είναι.

      Εχεις δεί για τι κέρδη μιλάμε; Δισεκατομμύρια. Εχουν ηδη κάνει απόσβεση των επενδυσεων για τις ΑΠΕ και πάνε ΟΛΑ τα λεφτα στην τσεπη τους τωρα. Θές να σου βάλω και ενα 10% κόστος συντήρησης; Και πάλι δουλευουν με 90% κέρδος συσσωρεύοντας υπερκέρδη την στιγμή που το μέσο νοικοκυριό στερείται βασικά πραγματα για να βγάλει τον μήνα. Αυτές οι πρακτικές δεν θυμίζουν Ευρώπη, αλλά Κολομβία. Αν εισαι ευχαριστημένος με αυτό παω πάσο.

      Όχι δεν είμαι ευχαριστημένος, το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα της κυβέρνησης.
      Αλλά μη περιμένεις κάποιος να σου δώσει τσάμπα το ρεύμα, δεν κάνατε μαζί την επένδυση.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Ο ήλιος και ο άνεμος μπορεί να είναι δωρεάν, αλλά οι ΑΠΕ δεν είναι.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τι είναι το full experience που προσφέρει η Tesla και όχι η VW;

      Neo-Nazi Vs Old-Nazi

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Λέτε για τους Toyotaκιδες αλλά σήμερα είδα στην ΕΟ μια εικόνα που είχα πολλά χρόνια να δω...

      Λευκό Tesla Highland με 90-100 στην δεξιά λωρίδα με... ανοιχτά παράθυρα!!!

      Προς Αθήνα μετά την έξοδο για Ναύπλιο, με μανιασμένο αέρα στις 12:30 και 35 βαθμούς θερμοκρασία.

      Ωραία κυρία στο δεξί κάθισμα με τα μαλλιά να ανεμίζουν...μου ήρθε να ανοίξω παράθυρο και να της κάνω νόημα, κατέβα κουκλάρα μου να σε πετάξω Αθήνα σε 40 λεπτά στους 22.5 βαθμούς με την Μερσεντάρα μου!

      Μπας και τους είχε πιάσει καμιά αναγούλα και θέλαν φρέσκο αέρα?
      Μπορεί να έκλασε ο οδηγός 😄

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Απλό vs μεταλλικό χρώμα

      @w202-amg said in Απλό vs μεταλλικό χρώμα:

      Απορία...... Βλέπεις παλιά αυτοκίνητα και τα ίδια μοντέλα βγαίνουν σε πάρα πολλές αποχρώσεις με φοβερά χρώματα. Οι κατάλογοι τους όντως είχαν πολλές επιλογές. Βλέπεις νέα αυτοκίνητα και τα ίδια μοντέλα έχουν 7-8 τυποποιημένα χρώματα ....σε προσπεκτ όντως δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.
      Υπάρχει τρελή χρέωση για άλλα χρώματα πέραν κάποιων στάνταρ?

      Για μείωση του κόστους παραγωγής έχουν όλα το ίδιο χρώμα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Μπορεί και να ναι έτσι ντιναρα. Δες τους τράπερς που ακούν. Όλη μέρα εξύμνηση της ύλης και του φθόνου των υπολοίπων απέναντι σε ότι υλικό αποκτά ο κάθε κοντοκουρεμένος με πρόβλημα ψειρών.

      Εν ολίγης τα τραγούδια τους που ακούν είναι το κλασικό ‘’κοιτα τι έχω…νιανιανια…ζήλια νιανιανια’’

      Εμείς ακούγαμε Ημισκούμπρια…..

      Εγώ ακούω ακόμα Ημισκούμπρια πάντως.
      Οι μικρότερες γενιές πάντως, αδιαφορούν γιά την οδήγηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: TESLA FORUM

      Αυτό εννοείς?
      f0c7b132-d575-4611-aaa8-63b2c2f6d945-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr