Best posts made by ntinaras
-
RE: Cupra Formentor
10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη... -
RE: Cupra Formentor
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.
Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).
Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...
Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!
Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...
Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.
Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.
Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
Τελειο?Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.
Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...
Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...
Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.
Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε. -
RE: BYD forum
Το βγάλανε σε hatch!
Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
@zithos said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
Πάντα οι μηχανόβιοι ήταν χείριστοι, επικίνδυνοι οδηγοί με άσχημη συμπεριφορά, τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ανάμεσα τους και ένα μεγάλο ποσοστό από delivery, αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι και οδηγούν πάντα σε περιοχές με μεγάλη κίνηση.
Ολοι οι οδηγοι ειναι τραγικοι, απλα τα δικυκλα μπορουν λογω μικρου ογκου να κανουν περισσοτερες μαλακιες.
Αλλιως θα εβλεπες και Scania να πηγαινουν πανω σε πεζοδρομους. -
RE: BYD forum
για τον μηνα οκτώβριο ακουσα οτι η BYD βγήκε 2η σε πωλήσεις στην Ελλάδα!!!!!! Πισω μόνο από την Toyota
Μια κινεζικη μαρκα που πέρσυ ο Ελληνας δεν την ήξερε καν και ήρθε στα μέσα της χρονιάς , δεν ήταν από την αρχη του 2024, που έχει λιγα μοντέλα και ως επι το πλείστον ηλεκτρικα, βγήκε 2η σε πωλήσεις αυτό τον μήνα
Ειναι που στην Ελλάδα δεν θα πιάσουν !!!! Ουτε ηλεκτρικα θα πάρει ο έλληνα πόσο μάλλον κινεζιές!!!!!
Σε όλα μέσα πέφτετε.
Και ακόμα δεν έχουμε δει τιποτα θα πω εγώ.
Το αστειο θα είναι στις αρχες του 2026 , θα θέλω να δω με τι πωλήσεις θα κλείσει το 2025 με κινέζικες μάρκες που δραστηριοποιούνται από την αρχή και όχι από τα μέσα της χρονιάς όπως τώρα
Που ειναι το περιεργο? Μεχρι τον Αυγουστο οι μονη σοβαρη επιλογη σε ηλεκτρικο ηταν το model 3, στα 32 με επιδοτηση. Πουλαγε, δε λεω, αλλα δε θελουν ολοι με το ζορι ενα αυτοκινητο 4.70.
Ηρθε η byd, σου φερε στα 20k ενα αμαξι 4.29, και ξεπουλησε. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ολοι δεξιοι και φιλελεδες ειναι, μεχρι να φανε το πρωτο εσπα , μετα θελουν κι αλλες κρατικες παρεμβασεις και επιδοτησεις.
Σου είπε κανένας ότι το κράτος στον καπιταλισμό κάθεται και ξύνει τα παπάρια του και κοιτάει τους άλλους να δουλεύουν? Επειδή αυτό κάνει τώρα?
Και επιδοτήσεις δίνει σε τομείς που θέλει να προωθήσει την ανάπτυξη και την τεχνολογία. Και δημόσιες επενδύσεις κάνει. Και τις δικές του δραστηριότητες προσπαθεί να βελτιώσει για να είναι ανταγωνιστικό με τα άλλα κράτη. Και επενδύσεις προσπαθεί να φέρει στη χώρα και, και, και...
Κουράστηκες ε? Είναι πολλά και δύσκολα αυτά για το κράτος που φαντάζεσαι ε?Δημοσια επενδυση τα 120εκ που χαρισε στην Aegean airlines ε?
Οταν ηταν κρατικη η Ολυμπιακη ηταν προβλημα να την σωσουμε με λεφτα του κρατους, οταν "κινδυνεψε" η Aegean να τρεξουμε.
Τρομερη δημοσια επενδυση. Να πληρωνω εγω φορους, να τους παιρνει ο μητσοτακης και να τα δινεις στην aegean για να μας κουβαλαει και "δωρεαν" το αγιο φως μια φορα το χρονο στο βαλκανικο ιραν.
Latest posts made by ntinaras
-
RE: Τρακαρισμένο αυτοκίνητο
Η αλλη λυση ειναι να μη το φτιαξει ποτε και να κυκλοφορει ετσι
-
RE: BYD forum
Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή για θερμοκρασίες από λάστιχα....
Δεν έχω βγάλει Ζελατίνες!
Ένα από τα 500Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες...
Ρωτάτε άφοβα μόνο αλήθειες!Χρωμα, εκδοση?
Ποτε παρηγγειλες και ποτε παρελαβες?@ntinaras Παρακαλούμε όταν κάνετε παράθεση με φωτογραφία, να σβήνετε την εικόνα. Ευχαριστούμε. {Admin}
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρε σεις τώρα που μάθατε και ηλεκτρολόγοι δεν έρχεστε να δώσετε προσφορές στην οικοδομή γιατί έχει ξεφύγει το κόστος...
Μαθαμε ηλεκτρολογοι?
-
RE: BYD forum
Φρέσκα νεά: Τα 500 έχουν εξαντληθεί στις παραγγελίες - όχι στις παραδόσεις - γιατί δεν υπάρχουν αμάξια. Όμως θα συνεχίσει η "προσφορα" για 2 με 3 μήνες ακόμα, ίσως και παραπάνω.
κατι μου λεει οτι η προσφορα θα συνεχιστει μεχρι να φαγωθει ολο το ΚΗ3
Και εγώ έτσι πιστεύω αλλά και ότι θα συνεχιστεί και πιο μετά, είτε με το ΚΗ4 είτε με διάφορες άλλες προωθητικές.
μου κανει φοβερη εντυπωση παντως, γιατι δεν βλεπω κατι αντιστοιχο σε αλλες ευρωπαικες χωρες απο την byd. Τι στο καλο συμβαινει και "τιμα" ετσι εμας; Εκτος αν παιζει προωθητικο και δεν φαινεται στα σαιτ τους (χλωμο).
Ισως σε εμας βρηκε κενο στην αγορα και χωθηκε και σε αλλες χωρες δεν υπηρχε κατι τετοιο.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατι εχει μικροτερες απωλειες? Η μετατροπη AC-DC θα γινει ετσι κι αλλιως. Εχει ουσιαστικη διαφορα αν θα γινει απο τον obc του αυτοκινητου η απο τον εξωτερικο φορτιστη?
Δεν έχεις άδικο οπως το λες όμως:
- ενδέχεται το inverter του φορτιστή να ειναι πιο αποδοτικό από το αντίστοιχο του αυτοκινήτου
και το βασικότερο, - στην περίπτωση με συνδυασμό φωτοβολταικών-μπαταριών, δεν χρειάζεται καν μετατροπή. Πχ εγώ προσανατολίζομαι να αγοράσω τo all -in -one της Sigenergy, το οποίο έχει Inverter- μπαταρίες - και dc charger σε ένα stack όλο μαζί. Αυτό σημαίνει, οτι κατεβαίνει απο τα φωτοβολταικά και δεν καταναλώνεται, πάει απευθείας στην μπαταρία. Επειδή το dc module ειναι κουμπομένο στην μπαταρία, αν κάνει μία νορμάλ φόρτιση πχ 10kw, μπορεί να τραβήξει όλη την ισχύ απευθείας απο την μπαταρία χωρίς καθόλου χρήση Inverter.
1)Μπορει να ειναι αποδοτικοτερο μπορει και οχι, αλλα πιστευω η διαφορα θα ειναι ανεπαισθητη, ποσο μαλλον για να δικαιολογει το κοστος επενδυσης. Αμα ειναι να γλιτωνεις 2% ρευμα, μεχρι να κανεις αποσβεση καλα κρασια.
2), εχω ηδη φβ με μπαταρια, και να ξερεις πως η ταση που βγαζουν τα πανελ δεν ειναι σταθερη, οποτε δε γινεται να βαλεις τα πανελ απ ευθειας στο αυτοκινητο ως DC φορτιση. Επισης καθε αυτοκινητο δεχεται διαφορετικη ταση φορτισης. Καποια ειναι 800V καποια 400V. Το ιδιο φανταζομαι ισχυει και για τη μπαταρια των ΦΒ. Η ταση που βγαζει ειναι αναλογη της σταθμης φορτισης.
DC -DC converter θα θελεις, αν θυμαμαι καλα λεγεται chopper. Οποτε παλι θα εχεις απωλειες μετατροπης. - ενδέχεται το inverter του φορτιστή να ειναι πιο αποδοτικό από το αντίστοιχο του αυτοκινήτου
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και στο DC έχει απώλειες , μπορεί να μην έχει στην μετατροπή του ρεύματος αλλά έχει στην φόρτιση της μπαταρίας που δεν είναι 100 % efficient. Συν όλα τα παρελκόμενα που λειτουργούν για την κρατήσουν στην σωστή θερμοκρασία.
Και εκεί υπάρχουν, αλλά πχ ένας 11kw dc έχει πολύ μικρότερες απώλειες από ΄έναν αντίστοιχο 11kw ac. Θεωρώ οτι αν έχεις φορτιστή DC και φορτίζεις σε χαμηλή ισχύ, πχ 10, ειναι καλύτερο για την μπαταρία μακροπρόθεσμα, αλλά το όφελος και πάλι, ειναι μικρό.
Γιατι εχει μικροτερες απωλειες? Η μετατροπη AC-DC θα γινει ετσι κι αλλιως. Εχει ουσιαστικη διαφορα αν θα γινει απο τον obc του αυτοκινητου η απο τον εξωτερικο φορτιστη?
-
RE: BYD forum
για τον μηνα οκτώβριο ακουσα οτι η BYD βγήκε 2η σε πωλήσεις στην Ελλάδα!!!!!! Πισω μόνο από την Toyota
Μια κινεζικη μαρκα που πέρσυ ο Ελληνας δεν την ήξερε καν και ήρθε στα μέσα της χρονιάς , δεν ήταν από την αρχη του 2024, που έχει λιγα μοντέλα και ως επι το πλείστον ηλεκτρικα, βγήκε 2η σε πωλήσεις αυτό τον μήνα
Ειναι που στην Ελλάδα δεν θα πιάσουν !!!! Ουτε ηλεκτρικα θα πάρει ο έλληνα πόσο μάλλον κινεζιές!!!!!
Σε όλα μέσα πέφτετε.
Και ακόμα δεν έχουμε δει τιποτα θα πω εγώ.
Το αστειο θα είναι στις αρχες του 2026 , θα θέλω να δω με τι πωλήσεις θα κλείσει το 2025 με κινέζικες μάρκες που δραστηριοποιούνται από την αρχή και όχι από τα μέσα της χρονιάς όπως τώρα
Που ειναι το περιεργο? Μεχρι τον Αυγουστο οι μονη σοβαρη επιλογη σε ηλεκτρικο ηταν το model 3, στα 32 με επιδοτηση. Πουλαγε, δε λεω, αλλα δε θελουν ολοι με το ζορι ενα αυτοκινητο 4.70.
Ηρθε η byd, σου φερε στα 20k ενα αμαξι 4.29, και ξεπουλησε. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20? -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@dimgeo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαζομάρα παντως της Dacia που δεν προσφέρει αυτόματο κιβώτιο στα μοντέλα με τον κινητήρα διπλού καυσίμου. Ζαχάρωνα το Duster υγραέριο, και αυτός ηταν ο βασικός λόγος που προσπέρασα και πήρα CHR. Αποκλείεται να είμαι ο μονος.
Το duster θα ηταν επικο αν εβγαινε lpg με 4Χ4
-
RE: Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου
@fanis75 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
@dettol said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
Μην αγχωνεσαι, ο σφακιανακης δεν θα φαληρισει (οπως ειχε γινει πριν καμμια 20αρια χρονια με τον παζαροπουλο και εψαχναν οι ανθρωποι να δουν τι θα γινει με τα αυτοκινητα τους), απλα δεν προλαβαινουν.
Καλά μην το λές, ένα τσικ πριν τον γκρεμό έφτασε με την μπούρδα που έκανε με την bmw. Τον σώσανε οι τράπεζες, αλλά ήταν πολύ κοντά στην τυχη του Παζαρ.
Αλλά για το Ντόλφιν συμφωνώ, ειναι ο όγκος (και δεν ξέρω εαν ειναι και αυτο με την ferst) και γίνεται χαμός, δνε προλαβαίνουν. Άλλαξε και η διαδικασία έκδοσης (και μεταβίβασης) άδειας και ακόμα δεν έχουν βρει τον τρόπο μίζας στα υπουργεία και καθυστερούν.
τι αλλαξε? πως ηταν και πως εγινε?