
Best posts made by ntinaras
-
RE: Cupra Formentor
10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη... -
RE: Cupra Formentor
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.
Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).
Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...
Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!
Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...
Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.
-
RE: BYD forum
Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.
Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,
Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.
Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.
Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
Τελειο?Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.
Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...
Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...
Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.
Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε. -
RE: BYD forum
Το βγάλανε σε hatch!
Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
@zithos said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
Πάντα οι μηχανόβιοι ήταν χείριστοι, επικίνδυνοι οδηγοί με άσχημη συμπεριφορά, τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ανάμεσα τους και ένα μεγάλο ποσοστό από delivery, αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι και οδηγούν πάντα σε περιοχές με μεγάλη κίνηση.
Ολοι οι οδηγοι ειναι τραγικοι, απλα τα δικυκλα μπορουν λογω μικρου ογκου να κανουν περισσοτερες μαλακιες.
Αλλιως θα εβλεπες και Scania να πηγαινουν πανω σε πεζοδρομους.
Latest posts made by ntinaras
-
RE: Renault 5 T-Tech
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
Ενα κινέζικο, με πολύ λιγότερα χρήματα (ίσως και τα μισά) και μάλλον καλύτερη μπαταρία, ιπποδύναμη και εξοπλισμό.
Αυτο ναι, αλλα η συγκριση τιμολογιακα ηταν με το τεσλα.
-
RE: Renault 5 T-Tech
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
-
RE: Renault 5 T-Tech
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
Για εμένα όλα τα ηλεκτρικά συγκρίνονται με τον Βασιλιά που ειναι το Τέσλα. Άρα 5.000€ πιο φτηνό από το Τέσλα (με χειρότερο εξοπλισμό και αυτονομία) ειναι για εμένα πανάκριβο.
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη. -
RE: DENZA FORUM
@green-power said in DENZA FORUM:
Δεν θεωρώ ότι θα κάνει τέτοιο μπαμ όσο θεωρούν ορισμένοι τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.
Τα κινέζικα έχουν νόημα σε πιο mainstream κατηγορίες άντε μέχρι 45000-50000 ευρώ γιατί προσφέρουν πολλά σε τιμή που δεν χτυπάει ο ανταγωνισμός.
Στα βαλάντια που απευθύνεται η Denza δεν έχει διαφορά ακόμα και φουλ ποιότητα και επιδόσεις να έχει με 40000 διαφορά από αυτές τις μάρκες. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο και το image που αυτή δεν έχει.
Άντε να γίνει μία Infiniti μέχρι εκεί.
Απο καπου πρεπει να ξεκινησει ομως για να γινει merc.
-
RE: BYD forum
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
Αδιαφορο design, αλλα τεχνολογικα ειναι κλασεις ανωτερο απο mercedes.
Για ποιο λογο να δωσεις τοσα λεφτα για merc?
Δεν ειμαστε στο 1991.
Αν ειναι να παρεις κατι κλασσικο, παρε κανα παλιο καλο supercar. -
RE: Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.
@k-m said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Διαβαζω αυτο
και δεν μπορω να καταλάβω γιατι η ευρωπη με 750εκ δεν ειναι καλυτερη αγορα απο την US με 350εκ κοσμο.
Για τον ιδιο λογο που η αφρικη των 1.5 δις δεν ειναι μεγαλυτερη αγορα και απο τους 2.
GDP
https://statisticstimes.com/economy/united-states-vs-eu-economy.php -
RE: BYD forum
@panormus772 said in BYD forum:
Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
Καλό και χρυσό το δελφίνι,αλλά έχουν πολλά ψωμιά ακόμη οι κινέζοι για να φτάσουν την οδηγική συμπεριφορά ευρωπαϊκού και δη μιας Alfa (ακόμη και 20ετίας)...
Ισχύει ναι.Απο την άλλη δεν το έχω πιέσει σε στροφιλικι για να το συγκρίνω με την 147 ούτε με το crossland.Νομιζω όμως ότι περιορίζεται πάρα πολύ από τα linglong comfort master.
δεν ειναι τετοιος ο χαρακτηρας του. Το αμαξι κατασκευαστηκε για μεταφερει ανετα τους επιβατες τους στην καθημερινοτητα τους. Η ικανοποιητικη μεγεθους μπαταρια βοηθαει στο να μην χρειαζεται συχνη φορτιση στην καθημερινοτητα. Απο εκει και περα, συμπεριφερεται αρκετα καλα σε ταχυτητες ΕΟ (εχοντας υποψιν ομως οτι ειναι σχετικα θορυβωδες, οχι κατι τραγικο ομως), οποτε θα βγαλει ανετα εξορμησεις της ταξης των 200-250 χλμ.
Στα ηλεκτρικα γινεται (σιγουρα στην αρχη, ισως ακομα), να βλεπουν τα 0-100 και να νομιζει ο κοσμος οτι αγοραζει "γρηγορο αμαξι". Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Υπαρχουν ηλεκτρικα τα οποια υποστηριζουν καλυτερα τον χαρακτηρισμο "gti", το δελφινι δεν ειναι ενα απο αυτα ομως. Θα ελεγα οτι τα περισσοτερα ειναι πιο κοντα στο gt (με εξαιρεση τα στελαντις των 136 ιππων)
Αλλαγη αναρτησης οταν τα φτυσει αυτη, και λιγο χαμηλωμα. Και γιναμε
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έλα, παραδέξου το, πιο πολλά πληρώνεις για μάσα παρά για φόρτιση.
με 4 ατομα, απο τα οποια τα δυο ειναι αγορια 11 και 13; ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πληρωνω περισσοτερα για φαγητο παρα διοδια και φορτιση!!!!
Σε παρομοια μοιρα κι εγω.
Τσαμπα φορτισεις παντου, αλλα το φαι μου κοστιζει λες και γεμιζω 100αρα -
RE: Εξέλιξη τιμών μεταχειρισμένων οχημάτωνν
@george-f said in Εξέλιξη τιμών μεταχειρισμένων οχημάτωνν:
Καλησπέρα σε όλους.
Ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό μου.
Με ενδιαφέρει η αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος και λόγω συγκυριών δεν εχω καταφέρει να το αποκτήσω....
Το όχημα είναι το Toyota Land Cruiser πριν το 2004.
Οι τιμές του είναι πολύ υψηλές όμως....!
Γνωρίζει κάποιος για ποιο λόγω το συγκεκριμένο όχημα είναι τόσο ακριβό , απο τη στιγμή που αντίστοιχα μοντέλα απο άλλες εταιρείες είναι πιο οικονομικά ???
Ξέρω η ποιότητα κλπ αλλά μιλάμε για τιμές σχεδόν απαγορευτικές.
Επίσης αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει στο θέμα της κυριότητας του οχήματος....μπορώ να το έχω μαζί με άλλο άτομο ? Για να έχουμε τα κυβικά μοιρασμενα μιας και στη χώρα μας είναι απαγορευτικόνα έχεις όχημα που σου κάνει κεφι. Στην Κύπρο έχουν περι τα 300 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο όχημα.
Δεν θέλω να κουράσω, οι απόψεις σας δεκτές για εναν όμορφο διάλογο.Ποσο το βρισκεις περιπου και τι κινητηρα εχει?
-
RE: Frontera vs Dolphin
@dettol said in Frontera vs Dolphin:
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
Τα έχω δεί σε ανταγωνιστικό των 4Τ ηλεκτρονικό περιοδικό (δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα να το αναφέρω) . 427 αναφέρεται η θεωρητική αυτονομία. Η αυτονομία σε ταξίδι (που βασικά με ενδιαφέρει μιας και για την πόλη έχω να φορτίζω σπίτι) αναφέρεται 302
α οκ. Ετσι ναι, λογικο νουμερο μοιαζει, αν και ισως αισιοδοξο. Δηλ δεν νομιζω οτι βγαζει το δελφινι 300χλμ στα 120km/h. Δεν εχουμε κανει ποτε ταξιδι με αυτο.
Οταν γυρισα απο το ταξιδι χτες, το πηγαινα στην εθνικη ταπα.
120 με 140, και στιγμιαια για να το δοκιμασω επιασα και 160.
Αλλα το 99% της διαδρομης ηταν με cruise control αναμεσα σε 120 και 130.
Σε ελαχιστα σημεια κινησης επεσε πιο κατω.
Μου εβγαζε μεση καταναλωση 20kwh/100km για τα τελευταια 50χλμ.
Αρα με την 60αρα μπαταρια ανετα βγαζει 300χλμ.