Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1648
    • Best 473
    • Groups 0

    Best posts made by ntinaras

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Cupra Formentor

      10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
      δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
      στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
      το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
      Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ε ναι, γιατι το να μην θες να φορτιζεις ενα καρο φορες για να πας ενα ταξιδι και στο τελος να σου κοστιζει και το ιδιο πανακριβα με το να ειχες βενζινοκινητο (που θα γλιτωνες ομως την ολη ταλαιπωρια) ειναι σαν να θες να ψησεις γεμιστα στο ψυγειο.

      Εαν δεν θες να φορτίζεις πολλές φορές και γενικά θες να κάνεις άλλη χρήση στο αυτοκοκίνητο από αυτό που ειναι προορισμένο να κάνει, ή είσαι βλάκας (όχι εσυ, μην παρεξηγηθώ), ή δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή αγόρασες λάθος προϊόν (πάρε Τέσλα π.χ. και όχι αμάξι πόλης). επίσης, εφόσον το πήρες μάθε να το χρησιμοποιέις (όπως του γράφει και ο άλλος) και μην πάς σαν να έχεις βενζινοκίνητο.

      Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
      Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.

      Τωρα κατι αλλα που γραφτηκαν για το οτι οποιος δεν ειναι υποστηρικτης των (σημερινων) ηλεκτρικων θελει λεωφορεια 30ετιας και παπια χωρις εξατμιση που ρυπαινουν διχως αυριο ειναι λογικα αλματα και τερμα ακυρα που δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο.

      Εγώ από τότε που μου ήρθε το dolphin τον Γενάρη, έχω γλιτώσει κάπου 900 ευρώ σε βενζίνες, άπειρες ώρες σε βενζινάδικα να περιμένω τον μπροστά να πληρώσει με κάρτα πόντων και κουπόνια τηλεθεατή, λιωμένα σωληνάκια παροχής βενζίνης από νοεθευμένα καύσιμα από τρενάκια τεμπών, ιδρώτα και ταλαίπα να μπαίνω σε αμάξι που το βλέπει ο ήλιος και γίνεται φούρνος( γιατί τώρα πριν σχολάσω ανάβω το ac και με περιμένει στους 23c)
      Ό,τι ταξίδι έχω κάνει μέχρι στιγμης με έχει βγάλει χωρίς φόρτιση, και το επόμενο που έχω προγραμματίσει θα χρειαστεί φόρτιση 12 λεπτών.
      Δεν βάζω καν στην εξίσωση τα 204 άλογα, την ευκολία προσπέρασης, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και την απόλυτη ησυχία.

      Οπότε για εμένα που το 90% των χλμ είναι εντός πόλης, η ταλαιπωρία του να σταματήσω για 12 λεπτά να φορτίσω (ακόμα και σε κακές συνθήκες) μου φαίνεται αστεία.

      Τώρα αν κάποιος πήρε το Renault5 με τη μικρή μπαταρία για να κάνει κάθε μέρα Καλαμάτα - Καβάλα, και δεν έχει φορτιστή στο σπίτι του, ε είναι στόκος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Cupra Formentor

      @sabas_thess said in Cupra Formentor:

      Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!

      Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....

      Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
      θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>

      Στα θετικα :
      Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
      Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
      Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
      Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
      Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
      Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
      Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
      Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.

      Στα αρνητικα :
      Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
      Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
      Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
      Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
      Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
      Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...

      Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
      Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
      Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @panick-0 said in BYD forum:

      @bekiaris said in BYD forum:

      @nmsm2 said in BYD forum:

      Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης

      Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.

      Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.

      Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
      Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.

      Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.

      Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,

      Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
      Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: TESLA FORUM

      Ο ιδιοκτητης τεσλα στα εξαρχεια :
      402b5b10-d9fb-4e6f-bcce-423969123a9e-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.

      Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).

      Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...

      Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
      Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
      Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?

      Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!

      Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...

      Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.

      Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
      Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @jammamon said in BYD forum:

      Το βγάλανε σε hatch!

      https://www.automobile-propre.com/breves/la-byd-seal-06-gt-espere-piquer-des-clients-aux-megane-id-3-et-mg4-en-europe/

      Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.

      Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.

      Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
      Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.

      Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
      Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
      Τελειο?

      Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.

      Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...

      Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...

      Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
      Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.

      Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
      Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
      Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.

      Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      @zithos said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:

      Πάντα οι μηχανόβιοι ήταν χείριστοι, επικίνδυνοι οδηγοί με άσχημη συμπεριφορά, τα τελευταία χρόνια υπάρχουν ανάμεσα τους και ένα μεγάλο ποσοστό από delivery, αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι και οδηγούν πάντα σε περιοχές με μεγάλη κίνηση.

      Ολοι οι οδηγοι ειναι τραγικοι, απλα τα δικυκλα μπορουν λογω μικρου ογκου να κανουν περισσοτερες μαλακιες.
      Αλλιως θα εβλεπες και Scania να πηγαινουν πανω σε πεζοδρομους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @cirus said in BYD forum:

      για τον μηνα οκτώβριο ακουσα οτι η BYD βγήκε 2η σε πωλήσεις στην Ελλάδα!!!!!! Πισω μόνο από την Toyota

      Μια κινεζικη μαρκα που πέρσυ ο Ελληνας δεν την ήξερε καν και ήρθε στα μέσα της χρονιάς , δεν ήταν από την αρχη του 2024, που έχει λιγα μοντέλα και ως επι το πλείστον ηλεκτρικα, βγήκε 2η σε πωλήσεις αυτό τον μήνα

      Ειναι που στην Ελλάδα δεν θα πιάσουν !!!! Ουτε ηλεκτρικα θα πάρει ο έλληνα πόσο μάλλον κινεζιές!!!!!

      Σε όλα μέσα πέφτετε.

      Και ακόμα δεν έχουμε δει τιποτα θα πω εγώ.

      Το αστειο θα είναι στις αρχες του 2026 , θα θέλω να δω με τι πωλήσεις θα κλείσει το 2025 με κινέζικες μάρκες που δραστηριοποιούνται από την αρχή και όχι από τα μέσα της χρονιάς όπως τώρα

      Που ειναι το περιεργο? Μεχρι τον Αυγουστο οι μονη σοβαρη επιλογη σε ηλεκτρικο ηταν το model 3, στα 32 με επιδοτηση. Πουλαγε, δε λεω, αλλα δε θελουν ολοι με το ζορι ενα αυτοκινητο 4.70.
      Ηρθε η byd, σου φερε στα 20k ενα αμαξι 4.29, και ξεπουλησε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @alexandros-k said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Αυτες ειναι οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανονα.....
      Εξ ορισμου αμαξι που δεν ειναι δικο σου και σε 3-4 χρονια θα το δωσεις πισω ή θα το πουλησεις, δεν το προσεχεις . Τι κι αν δεν εχει εμφανη σημαδια ? Κανενας δεν προσεχει να μην το πλακωνει κρυο, κανενας δεν αλλαζει λαδια πριν τα 30κ χλμ, κανενας δεν ψαχνει για καλο καυσιμο , κανενας δεν προσεχει να μην το βαλει σε καροδρομους κτλ κτλ . Ασε που και στα συνεργεια τους, αμφιβαλω αν τους κανουν σωστη συντηρηση

      Μάλλον εγώ είμαι ο περίεργος που τα 2 leasing που πέρασαν από το χέρι μου τα προσεχώ/α σα δικά μου.
      Μέχρι και απιονισμένο νερό στους γυαλοκαθαριστήρες έβαζα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Ολοι δεξιοι και φιλελεδες ειναι, μεχρι να φανε το πρωτο εσπα , μετα θελουν κι αλλες κρατικες παρεμβασεις και επιδοτησεις.

      Σου είπε κανένας ότι το κράτος στον καπιταλισμό κάθεται και ξύνει τα παπάρια του και κοιτάει τους άλλους να δουλεύουν? Επειδή αυτό κάνει τώρα?

      Και επιδοτήσεις δίνει σε τομείς που θέλει να προωθήσει την ανάπτυξη και την τεχνολογία. Και δημόσιες επενδύσεις κάνει. Και τις δικές του δραστηριότητες προσπαθεί να βελτιώσει για να είναι ανταγωνιστικό με τα άλλα κράτη. Και επενδύσεις προσπαθεί να φέρει στη χώρα και, και, και...
      Κουράστηκες ε? Είναι πολλά και δύσκολα αυτά για το κράτος που φαντάζεσαι ε?

      Δημοσια επενδυση τα 120εκ που χαρισε στην Aegean airlines ε?
      Οταν ηταν κρατικη η Ολυμπιακη ηταν προβλημα να την σωσουμε με λεφτα του κρατους, οταν "κινδυνεψε" η Aegean να τρεξουμε.
      Τρομερη δημοσια επενδυση. Να πληρωνω εγω φορους, να τους παιρνει ο μητσοτακης και να τα δινεις στην aegean για να μας κουβαλαει και "δωρεαν" το αγιο φως μια φορα το χρονο στο βαλκανικο ιραν.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Cupra Formentor

      @dettol said in Cupra Formentor:

      @ntinaras said in Cupra Formentor:

      @dettol said in Cupra Formentor:

      @ntinaras said in Cupra Formentor:

      @dettol said in Cupra Formentor:

      @ntinaras said in Cupra Formentor:

      @dettol said in Cupra Formentor:

      @ntinaras said in Cupra Formentor:

      @dettol said in Cupra Formentor:

      @ntinaras said in Cupra Formentor:

      Ειναι απαλευτο αυτο που φορτιζει με 3.6kw max...

      προφανως ευπροσδεκτη η γρηγοροτερη φορτιση, αλλα πρακτικα, χρειαζεταικαποιος γρηγορη φορτιση σε ενα phev; ετσι και αλλιως καθε βραδυ θα το κουμπωνεις, οποτε ακομα και 3.6kw με 19.7kwh μπαταρια, σε 6ωρες εχεις γεμισει.

      Τα 50 ειναι ισως περιττα, αλλα τα 3.6 ειναι πολυ λιγα.
      Θα πρεπε να ειναι 11 σε AC.
      Τυχαινει 1-2 φορες την εβδομαδα να εχω γυρισει απο τη δουλεια με 5-10% και να θελω να παω καπακι αλλου και να πρεπει να περιμενω να φορτισει πιο αργα κι απο τον επιταφιο... Και προφανως παω με βενζινη.

      Μα για αυτό πήρες phev, για να μην ασχολείσαι με φορτίσεις συνεχώς. Διαφορετικά θα έπαιρνες ηλεκτρικό.

      Μεγαλη ιστορια γιατι πηρα αυτο, αλλα απο τον δεκεμβρη που το χω, το 95% των χλμ ειναι αμιγως ηλεκτρικα

      Δεν το είπα με σκωπτικό ύφος, απλά για να επισημάνω ότι δεν υπάρχει λόγος άγχους-πίεσης στο phev. Αν έχω μπαταρία πάω με ρεύμα, αν δεν έχω, κλαιν, πάω με την υβριδική λειτουργία.

      Αγχος να μεινω δεν εχω, αλλα οταν το ενα μου κοστιζει 5Χ πανω (με οικιακο ρευμα) η ακομα και τσαμπα οταν φορτιζω σε τσαμπα φορτιστη η οταν ενεργοποιηθουν τα ΦΒ, ειναι μεγαλη υποθεση 😛

      Το καταλαβαίνεις οτι δεν μπορώ παρα να μην ρωτησω «και τότε ρε φίλε, γιατί δεν πήρες ηλεκτρικό;» αφού έχεις ακολουθήσει ήδη όλη αυτήν τη λογική.
      Φαντάζομαι η απάντηση θα είναι κάτι του στυλ «ναι αλλά αν θέλω να πάω στην κορυφή των Ιμαλαΐων στο χωριό και δεν έχει εκεί φορτιστή, εγώ δεν θα μείνω από καύσιμο»

      😄

      Ειναι εταιρικη παροχη (leasing) και ειχα να διαλεξω αναμεσα σε πολυ συγκεκριμενα και ετοιμοπαραδοτα αυτοκινητα. Αλλιως θα ειχα παρει ηλεκτρικο σιγουρα , και πιθανοτατα το ioniq 5.
      Αλλα γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

      αφου ηταν εταιρικη παροχη, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ phev!

      Λυσε μου μια απορια. Στα εταιρικα την βενζινη ξερω οτι τους δινετε αποδειξεις και σας τις πληρωνουν ή πατε σε βενζιναδικα με τα οποια εχουν συμφωνια.
      Το ρευμα, πως σας το πληρωνουν; Εκτος αν εχουν φορτιστες στο παρκινγκ της δουλειας και φορτιζετε αποκλειστικα εκει.

      Στη δικη μου περιπτωση εχεις flat ενα Χ ποσο το μηνα για βενζινη, ρευμα δεν μας πληρωνουν.
      Το οποιο δε φτανει σε καμια περιπτωση για να βγει ο μηνας αν κυκλοφορεις μονο με βενζινη και δε φορτιζεις.
      Οποτε το φορτιζω καθε μερα, και ετσι περισσευει η βενζινη, και τη βαζω και στο αλλο ΙΧ 😛
      Αλλιως δε θα βγαιναμε με τιποτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τον Καμίνη να ρωτήσουν: που ήθελε να απαγορεύσει τα πετρέλαια από την Αθήνα το 2025.

      Δε θα επρεπε να τα ειχαν επιτρεψει καθολου.
      Θα πρεπε τα diesel να ειναι μονο επαγγελματικα και το καυσιμο να ειχε 1.3 ευρω το λιτρο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;

      Εγω πηγα 9 μερες Νεα Υορκη, ετρωγα μονο fast food και σαλατες, γιατι τα παντα ηταν πανακριβα, γυρισα και πηγα καπακι χωριο και εφαγα αρνι με jet lag.

      Παντως δεν διανοειστε τι αμαξι κυκλοφορει εκει.
      Μεσος ορος μηκους ΙΧ καπου 12 μετρα και βαρος 9 τονοι.

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: BYD forum

      @george-0 said in BYD forum:

      Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

      Δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
      Τα ηλεκτρικα εχουν μεγαλη ισχυ γιατι ειναι πρακτικα τσαμπα. Η διαφορα κοστους μεταξυ ηλεκτροκινητηρων ειναι αστεια, ειδικα σε σχεση με το ποσο κοστιζει ενας δυνατος κεκ σε σχεση με το χρεπι 1000ρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @geokor11 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Καλησπέρα ,

      Υπάρχει άποψη απο κάποιο φίλο εδώ για ένα έμπορο Ιλιάδη στην Βούλα ;;

      Eχει κυρίως "Super Cars" αλλά & κάποια πιο "ταπεινα" μοντέλα..

      Με προβλήματίζει το "απόλυτο" θετικό feedback στην Google

      Στις κριτικες σε google ψαχνεις μονο για αρνητικες με καλογραμμενα σχολια.
      Οτιδηποτε αλλο ειναι ανουσιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ntinaras
      ntinaras
    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      Επιτελους επεστρεψε η παραγωγη σε παλεψιμα επιπεδα...
      Γιατι για 2 μηνες ειχα τεραστια καταναλωση και ανυπαρκτη παραγωγη.

      1ac3302b-9a82-4eb1-a1dc-c252b06ebf7c-image.png

      posted in Αντίλογος
      ntinaras
      ntinaras
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 23
    • 24
    • 1 / 24
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr