
Best posts made by ntinaras
-
RE: Cupra Formentor
10 μηνες κλεινουμε με το phev formentor ,και μπορω να πω πως ειμαστε 100% ευχαριστημενοι.
δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα, παρ ολα τα σχολια που διαβαζα για τις προηγουμενες φουρνιες.
στριβει, φρεναρει, γκαζωνει,
το λειτουργουμε 100% ως ηλεκτρικο μεσα στη πολη καθως το φορτιζουμε καθε μερα, και οταν παμε καπου εκτος βενζινη.
Ο ογκος του βεβαια ειναι λιγο προβλημα για παρκαρισμα μεσα στη πολη... -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε ναι, γιατι το να μην θες να φορτιζεις ενα καρο φορες για να πας ενα ταξιδι και στο τελος να σου κοστιζει και το ιδιο πανακριβα με το να ειχες βενζινοκινητο (που θα γλιτωνες ομως την ολη ταλαιπωρια) ειναι σαν να θες να ψησεις γεμιστα στο ψυγειο.
Εαν δεν θες να φορτίζεις πολλές φορές και γενικά θες να κάνεις άλλη χρήση στο αυτοκοκίνητο από αυτό που ειναι προορισμένο να κάνει, ή είσαι βλάκας (όχι εσυ, μην παρεξηγηθώ), ή δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή αγόρασες λάθος προϊόν (πάρε Τέσλα π.χ. και όχι αμάξι πόλης). επίσης, εφόσον το πήρες μάθε να το χρησιμοποιέις (όπως του γράφει και ο άλλος) και μην πάς σαν να έχεις βενζινοκίνητο.
Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.Τωρα κατι αλλα που γραφτηκαν για το οτι οποιος δεν ειναι υποστηρικτης των (σημερινων) ηλεκτρικων θελει λεωφορεια 30ετιας και παπια χωρις εξατμιση που ρυπαινουν διχως αυριο ειναι λογικα αλματα και τερμα ακυρα που δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο.
Εγώ από τότε που μου ήρθε το dolphin τον Γενάρη, έχω γλιτώσει κάπου 900 ευρώ σε βενζίνες, άπειρες ώρες σε βενζινάδικα να περιμένω τον μπροστά να πληρώσει με κάρτα πόντων και κουπόνια τηλεθεατή, λιωμένα σωληνάκια παροχής βενζίνης από νοεθευμένα καύσιμα από τρενάκια τεμπών, ιδρώτα και ταλαίπα να μπαίνω σε αμάξι που το βλέπει ο ήλιος και γίνεται φούρνος( γιατί τώρα πριν σχολάσω ανάβω το ac και με περιμένει στους 23c)
Ό,τι ταξίδι έχω κάνει μέχρι στιγμης με έχει βγάλει χωρίς φόρτιση, και το επόμενο που έχω προγραμματίσει θα χρειαστεί φόρτιση 12 λεπτών.
Δεν βάζω καν στην εξίσωση τα 204 άλογα, την ευκολία προσπέρασης, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και την απόλυτη ησυχία.Οπότε για εμένα που το 90% των χλμ είναι εντός πόλης, η ταλαιπωρία του να σταματήσω για 12 λεπτά να φορτίσω (ακόμα και σε κακές συνθήκες) μου φαίνεται αστεία.
Τώρα αν κάποιος πήρε το Renault5 με τη μικρή μπαταρία για να κάνει κάθε μέρα Καλαμάτα - Καβάλα, και δεν έχει φορτιστή στο σπίτι του, ε είναι στόκος.
-
RE: Cupra Formentor
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται. -
RE: BYD forum
Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.
Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,
Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.
Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).
Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...
Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!
Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...
Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.
Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε. -
RE: BYD forum
Το βγάλανε σε hatch!
Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.
Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.
Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
Τελειο?Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.
Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...
Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...
Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.
Latest posts made by ntinaras
-
RE: Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσεις πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας και λάδια.
?
-
RE: BYD forum
Ποιο seal;
Πλέον παίζουν και στα super cars
Σε αυτό
Δεν μπορώ να σκεφτω μεγαλύτερη ανοησία από το να είσαι πλούσιος και να προτιμήσεις να αγοράσεις supercar απο την Temu των αυτοκινήτων, αντί για ένα πραγματικό supercar από σοβαρή ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία.
Εκτός αν θέλεις να πηγαίνεις στο Μονακό για καφέ και να γελάει ακόμα και ο παρκαδόρος μαζί σου.
Ο μόνος λόγος ύπαρξης των Κινεζικών αυτοκινήτων είναι ως φτηνές και προσιτές λύσεις για κοινούς θνητούς.
Φαντάζομαι κάποτε κάποιος είπε το ίδιο για τα πρώτα αυτοκίνητα. "Σιγά μην αφήσω το άλογο μου για ένα άψυχο μηχάνημα ""
Ή τη γραφομηχανή μου για τα κομπιούτερς του θανάτου." -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@azmo said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@azmo said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@cirus said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@azmo said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@cirus said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
οταν περασει νομος που να επιτρεπει και τα φωτοβολταικα στο μπαλκόνι ή φβ μικρής ισχύος ομως αυτό θα αλλαξει καθως θα μπορεις να το αυξησεις ακόμα παραπάνω όσο θα γράφει ο νομος οτι θα μπορει να ειναι η μεγιστη εκχειθυσα ισχυ πισω στο δικτυο του ΔΕΔΗΕ
Ομως ακόμα τα φβ μικρης ισχύος δεν εχουν ακόμα νομοθετικο πλαίσιο στην Ελλαδα αρα ειναι παρανομα ουσιαστικά
Αυτό ομως θα αλλαξει σίγουρα αλλα δεν ξέρουμε πότε
θυμιζω οτι στα μικρα φβ στην ευρώπη δεν χρειαζονται πολλα πραγματα για την εγκατασταση, ειναι plug & play και δεν χρειαζεται εγκρισεις , συμβόλαια κτλ
Μολις πάρουν εγκριση τα μικρά plug & play φ/β, θα παρω ενα πανελ και θα το βάλω με σχάρα οροφής σε ενα BYD Atto 3 που σκεφτομαι να αγοράσω και θα το συνδέσω με την μπαταρία. Λετε να δουλέψει;
δεν κερδιζεις απολυτως τιποτα και θα το κανεις και ασχημο. και οτι κερδισεις θα το χανεις από την αεροδυναμική
και ακομα και αν κερδιζες ελαχιστο ρευμα θα ξοδευες περισσότερο να το ψυξεις γιατι θα το ειχες στον ηλιο
υπαρχει λογος που εχουν αποτυχει ολες οι προσπαθειες να βαλουν στα ηλεκτρικα πανελ πάνω. το εχουν κάνει καποιοι με μηδενικά πλεονεκτηματα.
Κριμα γιατί σαν ιδεα δεν φαινεται κακό. Εγω ετσι κι αλλιως οδηγω αργα. Ποσο να χάσεις απο κακη αεροδυναμική στα 60 χλμ; Η εμφανιση δεν με νοιάζει.
περα απο οτι ειπε ο cirus, δεν μπορεις να φορτισεις ενω οδηγεις. Σε τεσλα 100% δεν γινεται, σε αλλη εταιρεια δεν εχω δοκιμασει, αλλα ειμαι 99.99% σιγουρος οτι το αμαξι δεν μπαινει σε D ενω ειναι κουμπωμενο το type 2
Γιατί αυτό; Το απαγορεύει κάποια νομοθεσία ή δεν γινεται για τεχνικούς λογους;
Δε συμφέρει.
Προσθέτεις κόστος, πολυπλοκότητα και βάρος στην οροφή για αστείο κέρδος ρεύματος. -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@lap said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Ρε ‘σείς τρολλαρει….
ισως, αλλα η τογιοτα το εχει κανει σε οχημα παραγωγης.
Επισης, υπαρχει στο kickstarter (δεν ξερω αν εχει προχωρησει παραπανω) kit με πτυσσομενα πανελ που απλωνεις πανω στην οροφη του οχηματος και φορτιζεις. Σταματημενος και με τραγικη ισχυ φορτισης.Toyota? Nissan leaf δεν είχε ενα μικρό πάνελ στην πίσω αεροτομή?
Αλλά νομίζω το είχε μόνο για να παίρνει ρεύμα ο εξαερισμός ώστε να μη βράζει το αμάξι παρκαρισμένο. -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dg79 said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Μετά από σχεδόν ένα χρόνο, η κατάσταση έχει ως εξής:
Ιούνιος - Ιούλιος το peak της παραγωγής
Ένα 20% κάτω περίπου Μάιος - Αύγουστος
Άλλο ένα 15% κάτω Απρίλιος - Σεπτέμβριος
Μείον 20% Μάρτιος - Οκτώβριος
Αυτούς του μήνες γίνεται και η "καβάτζα".
Νοέμβρη, Ιανουάριο, Φεβρουάριο η παραγωγή είναι ελαφρώς μικρότερη από την κατανάλωση.
Δεκέμβρης η παραγωγή είναι περίπου η μισή της κατανάλωσης.
Overall περίπου 8,5mwh η παραγωγή και 6mwh η κατανάλωση. Έχω μια καβάτζα που λέω να τη χρησιμοποιήσω για θέρμανση με aircondition, τους ήπιους μήνες, να γλιτώσω και λίγο αέριο.
Πρόσφατα ήρθε και τεχνικός, στα πλαίσια της εγγύησης και έκανε συσφίξεις, μετρήσεις, κτλ, όλα οκ. Όταν τον ρώτησα για καθάρισμα των πάνελς, μου είπε, πρωί ή βράδυ, με νερό βρύσης, όχι πιεστικό και μετά γρήγορο σκούπισμα με λάστιχο τζαμιών. Είδα όμως πολλά βιντεάκια, ο ένας λέει όχι λάστιχο τζαμιών (μπορεί να κάνεις γρατζουνιές), ο άλλος χρησιμοποιεί απιονισμένο νερό. Εσείς πως τα καθαρίζετε;Εγώ ρίχνω νερό με το λάστιχο ίσα ίσα να φύγουν τα πολλά χώματα και οι κουτσουλιές.
Μια φορά έκατσα και τα έκανα με λάστιχο, αλλά είναι πολλές οι εργατοώρες για την διαφορά στην απόδοση, -
RE: BYD forum
Αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση το Seal 6 DM-i!
Σχετικά με τους χώρους του Surf, όλοι οι Κινέζοι δίνουν μεγαλύτεροι σημασία στους χώρους του πίσω καθίσματος σε σχέση με τον χώρο αποσκευών.
Σε σύγκριση με το C3, το Surf χάνει ξεκάθαρα σε βάθος, αλλά φαίνεται να έχει μεγαλύτερο ύψος, ενώ έχει κάποιο χώρο και κάτω από την μοκέτα του χώρου αποσκευών.ολοι οι κινεζοι θελουν να πάρουν 5 αστερια στα κρας τεστ.
κανοντας τεραστιους τους χωρους για τους πίσω επιβατες αυτό γινεται πιο ευκολα γιαυτο εικαζω οτι γινεται αυτό
γιατι οι κινεζοι δεν φημιζονται και για την κορμοστασια τους να πεις οτι ειναι τεραστιοι
Φαντάζομαι αυτό το κάνουν για να έχεις χώρο στους πίσω επιβάτες, και αν χρειαστείς έξτρα χώρο αποθήκευσής, ρίχνεις τα καθίσματα. Το ανάποδο δε γίνεται.
-
RE: BYD forum
Χιλιόμετρα πολλά δε πρόλαβα να κάνω, αλλά σαν πρώτη εντύπωση είναι ότι το πρόβλημα με χαζοσπινιάρισμα λύθηκε (win), ενώ ο θόρυβος στη καμπίνα μου φαίνεται ο ίδιος (draw). Κατανάλωση και κράτημα θα πρέπει να κάνω παραπάνω χιλιόμετρα για να έχω άποψη.
Μετά από κάποια χιλιόμετρα, κατανάλωση ίδια, κράτημα - φρενάρισμα μεγάλη βελτίωση.
Συνεπώς η αλλαγή ελαστικών βελτίωσε αρκετά την πρόσφυση - φρενάρισμα που το αμάξι έπασχε, κρατώντας το ίδιο επίπεδο θορύβου και κατανάλωσης.
Πάντως και τα εργοστασιακά linglong θεωρώ πως είναι αξιοπρεπή για νορμάλ - eco χρήση, δηλαδή αν δε μου τύχαινε το καρούμπαλο, δε θα τα άλλαζα πριν την ώρα τους.
To surf ήρθε με hankook EV και δείχνουν αρκετά καλά στο φρενάρισμα. Μπορεί να βοηθάει στην αίσθηση και το ότι έχω την ανάκτηση στο high, οπότε με το που αφήνω γκαζι φρενάρει.
Σίγουρα θα είναι καλύτερα από τα Ling long comfort που έχει το dolphin.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το νημα γινεται ολο και περισσοτερο διασκεδαστικο. Αυτη τη στιγμη ενα ολοκληρωμενο οικογενειακό απο πλευρας χωρων ηλεκτρικο αυτοκινητο θελει 40 + χιλιαρικα και τους γνωστους συμβιβασμους. Ομως δεν πειραζει. Για μεγαλα ταξίδια θα παιρνει η οικογενεια απο ενα σακιδιο και βουρ στο αεροδρομιο. Το 4,5 μετρων αυτοκινητο θα βγαλει την αποσβεση με καθημερινες διαδρομες Πλατεια Κολιατσου Συνταγμα . Ετσι σε καμια 50αρια χρόνια θα εχει μαζεψει τα 100000 χλμ που θα δικαιολογουν και την αποσβεση του οικολογικου αποτυπωματος και την οικονομία στη μετακίνηση. Τέλεια!!! Παμε στα Φεβ τωρα. Το Γαλλοχρεπο (!) του Γατου ηταν κορυφαια επιλογη λογω του vfm στην κατηγορία του. Μεσα στην πολη ηλεκτρικο και εξω αυξημενη μεν καταναλωση, τρελη ανεση και ελευθερία κινησεων ομως. Ομως αυτο δεν εχει μελλον γιατι σχεδον παρακαλατε μερικοι να μην εχει. Γιατί? Μα για να δικαιολογησετε τα αλματα λογικης στην αγορα σας. Γιατί κατοπιν εορτης σκεφτεστε : "κι αν θελησω να το σπρωξω, τι τιμη θα πιασει?". Παπαρια. Με τα γνωστα κουσούρια σπρωξτε οπως οπως οσο προλαβαινετε για δυο λογους. Τα επομενα αν συνεχισει η τεχνολογια να προχωρα, θα εχουν καλυτερη αυτονομία και πιθανο χαμηλοτερες τιμες. Προσεξτε μη βρεθειτε με κατι που οχι μονο θα το εχετε παντρευτει. Θα πρεπει να συνεχισετε να κανετε συμβιβασμους ολο και συχνοτερα καθως οι επιδοσεις του θα πεφτουν. Δυστυχως τα ηλεκτρικα αμάξια θα αποδειχθει πως ειναι σα τα κινητά. Οσο και να ψωνισες ενα σημερα , ενα χρονο μετα στο πανερι μονο. Εγω παντως αν ψωνιζα σημερα για μεγαλο ενα φουλ υβριδικο ή phev θα κοιτουσα. Οχι ηλεκτρικο. Μονο για δευτερο κι εκει αναγκαστικά σε κάποια απο τις κινεζικες προτάσεις αφου οι ευρωπαιοι εκει δεν εχουν κατι σοβαρο να επιδείξουν.
Σωστά, θα πάρω το αμάξι για να πάω Λονδίνο, δε θα πάω αεροπορικώς.
Αν μάλιστα είναι και diesel, σύμφωνα με τα λεγόμενα σας θα συμφέρει. -
RE: BYD forum
Μόλις παρέλαβα το dolphin surf confort (leasing).
Τωρα μου φάνηκε πιο ψηλό απο όταν το ειχα δει πριν την παραγγελία.
Θα γραψω σε μερικές μερες τα +-. Μερικά δεν τα ειχα δει καν, μερικά τα διαβασα σε καποια test, μερικά τα παρατήρησα τώρα.
πχ Δεν εχει: Αυτόματη σκίαση στο κεντρικό καθρέφτη, χειρολαβή οδηγού πάνω απο το παράθυρο, πίσω υαλοκαθαριστήρα, θερμοκρασία ρύθμισης του aircondition, πίσω έχει 2 ζώνες (οπότε αυστηρά 4θέσιο), αυτόματο παράθυρο μονο του οδηγού.
απο την άλλη το μενου σφαίρα, γρήγορη ασύρματη φόρτιση, ασύρματο android auto, ηλεκτρικές ρυθμίσεις καθισμάτων (χωρίς μνήμες), 360 καμερα. (όσα μου λείπουν απο το formentor
)
Αισθητήρες παρκαρισματος μόνο πίσω. Τι μαλακια ειναι αυτη. Δεν κάνει μπιπ μπιπ μπροστά μόνο ότι βλέπεις από κάμερα. Θεωρούσα ότι όταν έχουν 360 έχουν και αισθητήρες περιμετρικά
Στο surf αυτό? Στη μεγάλη έκδοση κιολας?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα phev έχουν τα χειρότερα κι απ τους δύο κόσμους, θερμικό κι ηλεκτρικό.
Τα hev κράτησαν τα καλύτερα απ τους δύο κόσμους.
Αν συνυπολογισεις συνολικά κόστος αγοράς, κόστος χρήσης, κόστος μεταπώλησης, απόδοση, ευκολία χρήσης, μέγεθος, απόσβεση περιβαλλοντικης επιβάρυνσης κλπ. ο μόνος λόγος να προτιμήσεις phev είναι τα εταιρικά φορολογικά κίνητρά και πως δεν σ αρέσουν τα γιαπωνέζικα φουλ χαημπριντ.Το formentor phev που έχουμε ως εταιρικό, δε θα το άλλαζα πάντως με hybrid τύπου corolla cross.
Είναι οδηγικά άψογο, εμφανισιακά τρομερό, και το φορτίζουμε κάθε μέρα, οπότε η μετακίνηση μας βγαίνει τελείως τσάμπα.
Επίσης δεν θα πήγαινα σε EV εταιρικό. Καθώς τώρα μας δίνουν και 150 ευρώ το μήνα βενζίνη (που τη βάζω αλλού), ενώ με το EV θα κοβόταν...
Ναι αλλά αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με τα πλεονεκτήματα του κάθε είδους οχήματος αλλά με τις δικές σου ειδικές συνθήκες που καλά κάνεις και εκμεταλλεύεσαι για το μέγιστο όφελος.
Προφανώς.
Οπότε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα δεν είναι τόσο αντικειμενικά για όλους.
πχ το ακριβό σέρβις και οι ζημιές είναι αδιάφορες για τα leasing...