Best posts made by ntinaras
-
RE: Cupra Formentor
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Θα μπω απευθείας στο ψητό. Πλησιάζει η ώρα για αγορά suv. Το Formentor φυσικά και μου αρέσει υπερβολικά. Επίσης είχα την "ατυχία" να το πετύχω προχθές όντας σε βόλτα με την σύζυγο και το μωρό πέριξ του νέου μας σπιτιού σε μαύρο. Οπότε η σύζυγος γύρισε και μου είπε ορθά κοφτά (σε συνέχεια προηγούμενης κουβέντας που της έκανα για το QQ e-power) "αυτό μάλιστα, όχι την άλλη τη μ@λ@κι@ που θες να δώσεις και 40k"!!
Όπως καταλαβαίνετε άρχισα να ακολουθώ σελίδες στο fb να βλέπω YtB κλπ μέχρι που ήρθαν posts εδώ μέσα να μου υπενθυμίσουν ότι ο 1.5Tsi καίει λάδια (0,7 - 0,9L/10k-km), είδα και κάτι λαμπάκια να ανάβουν σε ιδιοκτήτες σε σελίδες στο fb, θυμήθηκα το προβληματικό του infotainment και κάπως έτσι πήγε πίσω στην λίστα....
Μετα απο 3 μηνες με το 1.4 VZ PHEV 245,
θα σου γραψω αναλυτικα τι μ αρεσει και τι δεν μ αρεσει>Στα θετικα :
Αδιανοητα πανεμορφο μεσα και εξω, οταν ηρθε σπιτι ημουν σαν αυτον
Οδηγικα ειναι τελειο, τοσο στο ρευμα οσο και στην βενζινη. Και οταν αποφασισεις να τρεξεις, γυρνας σε Sport mode και βελτιωνεται η αποκριση τρομερα.
Στριβει τρενο παρολο τα 1800 κιλα του.
Επισης εχει αψογα φρενα. Ειναι και τεραστια κιολας (νομιζω 370mm και 310mm) στην εκδοση με τα 245.
Ανετα καθισματα μεσα, τελειο τιμονι, ωραιοι καγκουρε φωτισμοι και ψαρωτικα γκατζετακια.
Αν το φορτισεις βγαζει 50-60 χλμ κατα μεσο ορο εκτος κι αν πετυχεις ανηφορες η αν εχει παρα πολυ κρυο, εκει πεφτει κατα πολυ η αυτονομια.
Αψογο AAC, αψογα ηλεκτρονικα βοηθηματα για αυτοματο φρεναρισμα, νεκρες γωνιες κτλ.
Το infotainment δεν μου εβγαλε κανενα θεμα εμενα, ηρθε με την εκδοση 1940 και day 1 το εκανα χειροκινητα αναβαθμιση με usb στην 1969.Στα αρνητικα :
Ειναι τεραστιο, ο ογκος του ειναι τοσο μεγαλος που πολλες φορες το αφηνω σπιτι και παιρνω το χρεπι που εχω γιατι ουτε να παρκαρω θα βρω και φοβαμαι μη μου το γδαρουν εκει που θα το παρκαρω επειδη πιανει τοσο χωρο αριστερα δεξια και κατα μηκος. Σε μερικα παρκινγκ σουπερ μαρκετ η μουρη εξεχει παρολο που το βαζω τερμα μεσα.
Παρολο τον ογκο του, εχει μικρο πορτ παγκαζ, λογω των μπαταριων που σηκωνουν το πατωμα. Θα ελεγα πως δεν κανει για 4 ατομα για διακοπες. Οριακα για 3.
Τραγικο ηχοσυστημα με ενα υπερψοφιο subwoofer. Κατα τα αλλα πηρα την εκδοση με το beats που ειναι η "καλη".
Η φορτιση ειναι πιο αργη και απο τον επιταφιο, φορτιζει με max 3.6kw, οποτε σε δημοσιο φορτιστη θελει 4 ωρες, ενω με τον οικιακο σουκο θελει λιγο πανω απο 5μιση ωρες. Οποτε αν σκεφτεις οτι βγαζει 50-60 χλμ, πρακτικα πρεπει να το φορτιζεις καθε μερα σπιτι η στη δουλεια, γι αυτο θεωρω πως προοριζεται μονο για leasing και απαραιτητα να εχεις παρκινγκ. Γιατι αν θες να βασιζεσαι σε δημοσιες φορτισεις, ουτε συμφερει οικονομικα ουτε μπορεις να περιμενεις τοσες ωρες για τοσα λιγα χλμ.
Αν παλι δεν το φορτισεις, η καταναλωση ειναι τραγικη! Εντος πολης ανεβαινει πανω απο 10l/100km... Δεν ξερω τι φταιει, το υπερβολικο βαρος, οι 19ρες με το φαρδυ πελμα, η ο 1.4 που ειναι "παλιος" Ισως ολα μαζι.
Σε ταξιδι παλι καιει πολυ. Σε 200χλμ που εκανα προχτες, σε μιξ επαρχιακο, εθνικη και εντος αττικης, με φουλ φορτιση που πρακτικα τα πρωτα 50 τα εκανα με ρευμα, η μικτη καταναλωση ηταν 4.7 και οδηγουσα φουλ οικονομικα. ACC στα 110-120 στην εθνικη και στον επαρχιακο ειχα οσο μπορουσα σταθερη ταχυτητα. Συγκριτικα, στην ιδια διαδρομη με ιδια οδηγηση ενα T-Roc 1.5Tsi dsg μου εβγαζε 5.4 καταναλωση...Θα το αγοραζα για μενα? Στα 48.000 που κανει αυτη η εκδοση οχι, αλλα για εταιρικο leasing ειναι αψογο.
Οποτε σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα σιγουρα ηλεκτρικο. Αλλα εγω εχω parking, σε ενα μηνα θα μπουν φβ στη ταρατσα, και δεν εχω αναγκες για τα "καθημερινα" ταξιδια αθηνα θεσσαλονικη...
Για ενα μοναδικο ΙΧ για καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με φορτιση, και ανετα ταξιδια ειναι αψογο. Αλλωστε γι αυτο προοριζεται. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μακάκας είναι αυτός που πιστεύει ότι θα του δώσουν λεφτά που δεν υπάρχουν. Είτε αφορά τη σύνταξη, είτε κοινωνικές παροχές ή οτιδήποτε άλλο.
Σημερινή συζήτηση Χατζηδάκη (ΝΔ), Φίλη (του χοντρού του Σύριζα).
Αρχίζει και λέει τα γνωστά Ζαίικα ο Φίλης. Θα μειώσουν το ΦΠΑ στα τρόφιμα και τα καύσιμα για να είναι πιο φθηνά, θα προσλάβουν στην υγεία, θα, θα, θα...
Για στάκα του λέει ο Χατζηδάκης.
Στον οποίο παρεπιπτόντως πολλοί Έλληνες χρωστάνε ότι μπορούν και παίρνουν σύνταξη ακόμα, μια και κατάφερε και έκλεισε την Ολυμπιακή.
Θα μειώσετε και το ΦΠΑ και τους έμμεσους φόρους, δηλαδή θα πετσοκόψετε τα έσοδα του Δημοσίου. Και θα κάνετε και προσλήψεις στην Υγεία και αλλού, δηλ. θα αυξήσετε τα έξοδα. Που θα τα βρείτε τα λεφτά?Θεούλης βέβαια ο Φίλης, απαντάει φυσικά και ατάραχα. Από τη φοροδιαφυγή φυσικά!!!
Αδιόρθωτοι οι Ζαίοι. Ψηφίστε τους. Έχουν σοβαρή και ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης. Άντε, μια 2η φορά αριστερά να ρημάξει κι ότι έχει απομείνει ακόμα όρθιο στη χώρα, πάμε δυνατά...
Μονο τις απευθειας αναθεσεις της ΝΔ να κοψουν, βγηκαν τα λεφτα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο ότι οι έλληνες ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν για δημόσιες υπηρεσίες.
Βασικά δεν θέλουμε να πληρώνουμε για ΑΥΤΕΣ τις δημόσιες υπηρεσίες. Αν οι δημόσιες υπηρεσίες ήταν αυτές που έπρεπε (στην υπηρεσία του πολίτη δηλαδή και με σεβασμό στους φόρους του), αυτοί που δεν θα ήθελαν να πληρώσουν θα ήταν οι τελευταίοι γραφικοί του χωριού.
Οπότε σαν να λέμε π.χ. δεν πηγαίνεις τα παιδιά σου σε δημόσιο σχολείο, δεν χρησιμοποιείς κανένα δημόσιο δρόμο, αν αρρωστήσουν οι γονείς σου δεν θα τους πας σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ.
Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του "δεν είναι καλές οι υπηρεσίες" και του "δεν υπάρχουν καθόλου". Γι αυτό λέω κι εγώ πούλημα όλα για να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, τι να πω, μπορεί και να είναι καλύτερα.Θα τα αγορασω ολα εγω με 1 ευρω το καθενα, και θα σου πουλαω το νερο μετα 5 ευρω το λιτρο.
Και μετα θα χεζεις στο δρομο σαν τους ινδους.
Τελειο?Εξαρτάται αγαπητέ. Δίνω οικογενειακά σχεδόν ένα hatchback κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές. Συνεπώς έχω την εντύπωση οτι αν μου μηδένιζες ταυτόχρονα τους φόρους "κάπως" θα επιβίωνα. Ακόμη και αν πλήρωνα 300 ευρώ τον μήνα νερό Ανήκω βλέπεις στο 10% των κορόιδων που πληρώνουν το 90% του φόρου εισοδήματος.
Ναι θα μου πεις, αλλά οι "πτωχοί"; Μέχρι να ορίσουμε τους πραγματικά φτωχούς σε αυτή την χώρα (και όχι π.χ. να αναμασάμε γελοίες θεωρίες αγοραστικής δύναμης σε μια χώρα με τόση φοροδιαφυγή όταν π.χ. οι πωλήσεις επιβατικών έχουν ανέβει στα ύψη) έχουμε δρόμο...
Οι δημόσιες υπηρεσίες σαφώς και χρειάζονται, όταν όμως πληρώνουν όλοι. Όταν δεν πληρώνουν όλοι και τις πληρώνεις μόνος σου, κάπου λες "όπα"...
Θα πληρωνεις 300 το μηνα για νερο, αλλα μετα απο ενα χρονο θα πληρωνεις 1000 ευρω το μηνα για νερο, γιατι τοσα θα μου λειπουν.
Βαλε και κανα 500ρικο για να σου μαζευουν τα σκουπιδια. Τι θα κανεις? Θα τα καις στο οικοπεδο σου? Ε, θα πιασεις φωτια, και για να σου ερθει η ιδιωτικη πυροσβεστικη, θα πρεπει να προπληρωσεις με τη καρτα σου 5.000. Και επειδη δεν θα τα εχεις, θα καεις τελειως, και θα σου παρω το σπιτι, να το γκρεμισω να χτισω την 15η βιλλα μου.Έχεις μεγάλη φαντασία από μόνος σου ή τέτοια σας λένε για να σας πείσουν πόσο καλό είναι το δημόσιο και πόσο κακοί οι ιδιώτες?
Με τέτοιες απόψεις φίλε μου, ένα είναι σίγουρο. Η χώρα είναι καταδικασμένη σε αιώνια μιζέρια που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην απόλυτη παρακμή.
Και οι μόνοι που θα επωφεληθούν στο τέλος, είναι αυτοί που σας πείθουν να πιστεύετε τέτοια πράγματα. Όπως συμβαίνει παγκοσμίως σε όλα τα κρατικίστικα καθεστώτα ανά τον κόσμο.Οταν ο ιδιωτης κανει μονος του και με δικο του κεφαλαιο και ρισκο επενδυσεις, ναι θα τον προτιμησω, οσο παρασιτει και τρωει ΕΣΠΑ, επιδοτησεις, και λεφτα απο τους φορους μου, με μηδενικο ρισκο στις επενδυσεις του, ΠΟΥΛΟ.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@georgemit said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δεν είναι θέμα του γιωταχί ή του παπάκια, είναι θέμα έλλειψης παιδείας οδηγικής αλλά και γενικότερης και ψυχολογικών προβλημάτων που κουβαλάει ο καθένας.
Ακριβως, το μηχανακι θα κανει περισσοτερες και χειροτερες παρανομιες απο το ΙΧ απλα επειδη μπορει.
Το Ιχ αν χωρουσε κι αυτο να κινηθει πανω στο πεζοδρομιο θα το εκανε. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@ntinaras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ολοι δεξιοι και φιλελεδες ειναι, μεχρι να φανε το πρωτο εσπα , μετα θελουν κι αλλες κρατικες παρεμβασεις και επιδοτησεις.
Σου είπε κανένας ότι το κράτος στον καπιταλισμό κάθεται και ξύνει τα παπάρια του και κοιτάει τους άλλους να δουλεύουν? Επειδή αυτό κάνει τώρα?
Και επιδοτήσεις δίνει σε τομείς που θέλει να προωθήσει την ανάπτυξη και την τεχνολογία. Και δημόσιες επενδύσεις κάνει. Και τις δικές του δραστηριότητες προσπαθεί να βελτιώσει για να είναι ανταγωνιστικό με τα άλλα κράτη. Και επενδύσεις προσπαθεί να φέρει στη χώρα και, και, και...
Κουράστηκες ε? Είναι πολλά και δύσκολα αυτά για το κράτος που φαντάζεσαι ε?Δημοσια επενδυση τα 120εκ που χαρισε στην Aegean airlines ε?
Οταν ηταν κρατικη η Ολυμπιακη ηταν προβλημα να την σωσουμε με λεφτα του κρατους, οταν "κινδυνεψε" η Aegean να τρεξουμε.
Τρομερη δημοσια επενδυση. Να πληρωνω εγω φορους, να τους παιρνει ο μητσοτακης και να τα δινεις στην aegean για να μας κουβαλαει και "δωρεαν" το αγιο φως μια φορα το χρονο στο βαλκανικο ιραν. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τον Καμίνη να ρωτήσουν: που ήθελε να απαγορεύσει τα πετρέλαια από την Αθήνα το 2025.
Δε θα επρεπε να τα ειχαν επιτρεψει καθολου.
Θα πρεπε τα diesel να ειναι μονο επαγγελματικα και το καυσιμο να ειχε 1.3 ευρω το λιτρο. -
RE: MG (SAIC) forum
@storm said in MG (SAIC) forum:
Πέτυχα σήμερα το MG4 σε λευκό χρώμα στο δρόμο. Ενδιαφέρουσα σχεδίαση, όμως το χρώμα το αδικούσε.
Δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι τρομερό σε σχεδίαση.
Μου θύμισε Honda προηγούμενων δεκαετιών και σε όγκο φαίνεται μικρό.Το πορτοκαλι ειναι τρομερο.
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
το ειδα σημερα στο δρομο και το θυμηθηκα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όπως είναι γνωστό, στην Ελλάδα μόνο οι δεξιοί φοροδιαφεύγουν…οι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί -στην ουσία οι χειρότεροι καπιταλιστές- κάνουν ακριβώς τα ίδια και ενίοτε χειρότερα….να δεις ακραίο κομμουνιστή με 4 σπίτια και Χ5 καινούργια να παίρνει fuel pass λόγω χαμηλών εισοδημάτων…
Υπαρχουν χειροτεροι απο αυτους, οι δεξιοι με αριστερες τσεπες, κατι κακομοιρηδες-καρμιρηδες, που ψηφιζουν μητσοτακη, ενω ζουν με επιδοματα, δεν ξερουν ουτε ορθογραφια, και ασχολουνται ολη μερα με τον ολυμπιακο.
Το καλο ειναι πως τους ξεχωριζεις απο μακρια, καθως εχουν ελληνικες σημαιες στο προφιλ, αστερια βεργινας η χριστουληδες και παναγιες αγκαλιτσα.
Latest posts made by ntinaras
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
με ολες αυτες τις "μελετες" εγω παντως ειλικρινα δεν ξερω τι να πιστεψω. Βγαινει αυτη και γραφει το κοστος χρησης. Η αλλη της adac κραζει για χαμηλη ποιοτητα. Σε consumer loyalty η εταιρεια ειναι πολυ ψηλα. Χωρις ιχνος ειρωνεια, δεν καταλαβαινω τι στο καλο μετραει ο καθενας. Διοτι αν παμε να βγαλουμε ενα λογικο συμπερασμα απο πχ αυτες τις 3 μελετες, τα τεσλα ειναι αυτοκινητα που δεν ζητουν χρηματα απο τον ιδιοκτητη, εχουν ομως προβληματα, αλλα οι ιδιοκτητες τους τα αγαπουν. wtf?
Μαλλον τα benefits και η οδηγικη απολαυση ειναι τοσο ανωτερα απο τα προβληματα.
-
RE: TESLA FORUM
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Τι γλέντι κάνει ο ελονας σε όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ;
Μονο στις μετοχες κανει γλεντι. Οι κινεζοι γλεντανε ολους τους παραδοσιακους αυτη την στιγμη.
Καιρος ηταν.
Γιατι βαρεθηκα με τις υπερκοστολογημενες πιπες που πουλαγανε οι ευρωπαιοι υπο τη προστασια της ΕΕ. -
RE: MG (SAIC) forum
@kkostask said in MG (SAIC) forum:
Η rf είναι που σε «καίει»….
Ακομα θυμαμαι στη σχολη οταν καναμε κεραιες, πως στο 10λεπτο μας επιανε τρομερος πονοκεφαλος.
Αφου δε βγαλαμε τριτο ποδι τοτε, μαλλον θα επιβιωσουμε απο οτιδηποτε αλλο τρωμε. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@parikon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@parikon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν κρίνουμε από την αγορά του κινητού τόσα χρόνια τότε θα είναι πολύ άσχημη η κατάσταση αν τα ηλεκτρικά ακολουθήσουν την ίδια πορεία. Σε 5 χρόνια από την ημερομηνία παραγωγής θα θεωρούνται "άχρηστα".
Γιατι θα θεωρουνται αχρηστα?
Θα παχαινεις και δε θα σε σηκωνει το καθισμα?Όχι δεν το είπα από αυτή την άποψη, αλλά είδα έβγαλε η Xiaomi έβγαλε η Huawei βγάζουν άλλες πόσες εταιρίες ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μου θυμίζει τη φρενίτιδα των κινητών να βγάζουμε κάθε χρόνο καινούρια μοντέλα με καλύτερους επεξεργαστές,φωτογραφικές, οθόνες καινούρια λειτουργικά και αν μείνεις με κινητό 4-5 χρόνων δε λειτουργεί καμια εφαρμογή η εταιρεία σε αφήνει με παλιό λειτουργικό και είσαι αναγκασμένος να αλλάξεις.
Αν συμβεί κάτι παρόμοιο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η οικολογία πάει σύννεφο.Τα κινητα γενικα κατασκευαζονται με Planned obsolence. Και ειναι συσκευες που βελτιωνονται σε επεξεργαστη και οθονη και καμερα σε καθε γενια. Καθε νεο app update που βγαινει, βαραινει τον επεξεργαστη και τα κανει πιο αργα, οποτε σε αναγκαζει να παρεις καινουριο μοντελο οταν κολλαει και σερνεται.
Στο αμαξι τι μπορεις να βελτιωσεις σε τετοιο βαθμο?
Να εχει 0-100 σε 2 δευτερολεπτα? Ανουσιο. Τελικη 400χλμ? Ανουσιο.
Το μονο που θελει βελτιωση και οσο βελτιωνεται τοσο το καλυτερο, ειναι η μπαταρια.
Οποτε αν γινουν τεραστια αλματα στις μπαταριες, τοτε καθε νεα γενια που θα βγαινει, θα κανει την προηγουμενη να δειχνει ξεπερασμενη.
Αν ομως το καινουριο μοντελο ειναι ελαχιστα καλυτερο, τοτε το προηγουμενο θα κρατησει την αξια του σε μεγαλο βαθμο. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@parikon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν κρίνουμε από την αγορά του κινητού τόσα χρόνια τότε θα είναι πολύ άσχημη η κατάσταση αν τα ηλεκτρικά ακολουθήσουν την ίδια πορεία. Σε 5 χρόνια από την ημερομηνία παραγωγής θα θεωρούνται "άχρηστα".
Γιατι θα θεωρουνται αχρηστα?
Θα παχαινεις και δε θα σε σηκωνει το καθισμα? -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευτυχως, υπαρχουν ακομα νησιωτικοι προορισμοι που τα ακτοπλοικα δεν εχουν ξεφυγει και αυτους προτιμω (οταν παμε σε νησια).
Ειλικρινά ποια νησιά έχουν μείνει με φυσιολογικά ακτοπλοϊκά;;;;
Εξαιρώ νησιά όπως Κύθηρα, Σκύρο , Θάσο και λοιπά σε απόσταση το πολύ δύο ωρών ,σε όλα τα άλλα τα ακτοπλοϊκά έχουν φτάσει στο Θεό.
Ακόμα και το Ελλάδα - Ιταλία που ανέκαθεν ως τιμή ήταν πολύ πιο φυσιολογική, έχει ξεφύγει φέτος στις ¨δοκιμές" που κάνω, άλλο που εξακολουθεί να φαντάζει το κόστος πιο λογικό από ότι οι εσωτερικές γραμμές.Η Κρητη εχει καλες τιμες. Παντα ειχε. Ισως λογω μεγεθους και ανταγωνισμου.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ιστιοπλοικο!
Γλιτωνεις ακτοπλοικα, διαμονη, και μετακινηση στο καθε νησι.
Ασε που δεν καθεσαι διπλα στον καθε πληβειο στις ξαπλωστρες.Συμφωνώ....αρκεί να ξέρεις και να σου αρέσει! Για εμένα ειναι οι ιδανικές διακοπές, αρκεί να ειναι καλή η παρέα. Γενικά διακοπές με σκάφος είναι ό,τι καλύτερο, δεν υπάρχει σύγκριση! Απλά λεφτά δεν υπάρχουν....χαχα!!
Αν εχεις εξοχικο σε μερος που πας μονο με ΙΧ, τοτε ναι το ιστιοπλοικο ειναι πιο ακτριβο.
Αλλα αν ειναι να πας σε νησι, να πληρωσεις ακτοπλοικα η αεροπορικα, ενοικιαση η μεταφορα ΙΧ και διαμονη, τοτε το ιστιοπλοικο ανα ημερα βγαινει μακραν πιο φτηνα. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εχω αποκλεισει αρκετα νησια απο το πλανο διακοπων ακριβως για αυτον τον λογο. Το θεωρω απαραδεκτο να πρεπει να δωσω 800 ευρω για ακτοπλοικα εισητηρια (5 ατομα + αυτοκινητο) για να παω πχ στη ναξο. Παιρνουμε αεροπλανακι και παμε εξωτερικο αν ειναι να δωσουμε τοσα χρηματα για εισητηρια.
Ευτυχως, υπαρχουν ακομα νησιωτικοι προορισμοι που τα ακτοπλοικα δεν εχουν ξεφυγει και αυτους προτιμω (οταν παμε σε νησια).
Ιστιοπλοικο!
Γλιτωνεις ακτοπλοικα, διαμονη, και μετακινηση στο καθε νησι.
Ασε που δεν καθεσαι διπλα στον καθε πληβειο στις ξαπλωστρες. -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@ntinaras said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@ntinaras said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Φωτογραφιες, οπως ειχα υποσχεθει
Εδω βλεπουμε ενα κομματι των πανελ, τα υπολοια ειναι αριστερα, αλλα βαριομουν να βγω εξω και εβγαλα την φωτο απο το παραθυρο.Εδω βλεπετε τις μοναδες που βρισκονται εντος του σπιτιου. Ο ινβερτερ, απο κατω η μπαταρια και στα δεξια τους πινακας.
Η ολη εγκατασταση ειναι φοβερα μαζεμενη σε διαστασεις, οπως καταλαβαινετε απο την φωτογραφια και δεν βλεπεις πουθενα την καλωδιωση. Οι τεχνικοι εκαναν καταπληκτικη δουλεια σε αυτον τον τομεα. ακομα και η καλωδιωση που τρεχει στο ακρο του κτιριου εως το ρολοι εχει μπει μεσα σε σπιραλ, εχει πιαστει ομορφα στον τοιχο και δεν ενοχλει αισθητικα.
Ακολουθει επομενο ποστ με το web interface και τις πληροφοριες που μας δινει ο inverter.
Η περγκολα ποσο σου κοστισε?
25κ εδωσα για ολο το συστημα. Αυτοι κατασκευασαν τα παντα. Φανταζομαι εννοεις περγκολα, τις βασεις των panels.
Α βασεις ειναι, ηθελα κι εγω να βαλω κατι τοσο ψηλο γυρω στα 2μετρα, αλλα μου ειπαν πως για να γινει τοσο μεγαλη σιδηροκατασκευη πρεπει να σκασω 5κ.
Σε τι υψος ειναι το δικο σου?εψαξα τα σχεδια που μου ειχαν στειλει γιατι δεν θυμομουν.
Το πιο χαμηλο κομματι ειναι σε υψος 1.40μ και το πιο υψηλο σε 1.85μΑ, κι εμενα κατι παρομοιο ειναι, αρα δε χωρας ουτε εσυ να περασεις απο κατω
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@ntinaras said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Φωτογραφιες, οπως ειχα υποσχεθει
Εδω βλεπουμε ενα κομματι των πανελ, τα υπολοια ειναι αριστερα, αλλα βαριομουν να βγω εξω και εβγαλα την φωτο απο το παραθυρο.Εδω βλεπετε τις μοναδες που βρισκονται εντος του σπιτιου. Ο ινβερτερ, απο κατω η μπαταρια και στα δεξια τους πινακας.
Η ολη εγκατασταση ειναι φοβερα μαζεμενη σε διαστασεις, οπως καταλαβαινετε απο την φωτογραφια και δεν βλεπεις πουθενα την καλωδιωση. Οι τεχνικοι εκαναν καταπληκτικη δουλεια σε αυτον τον τομεα. ακομα και η καλωδιωση που τρεχει στο ακρο του κτιριου εως το ρολοι εχει μπει μεσα σε σπιραλ, εχει πιαστει ομορφα στον τοιχο και δεν ενοχλει αισθητικα.
Ακολουθει επομενο ποστ με το web interface και τις πληροφοριες που μας δινει ο inverter.
Η περγκολα ποσο σου κοστισε?
25κ εδωσα για ολο το συστημα. Αυτοι κατασκευασαν τα παντα. Φανταζομαι εννοεις περγκολα, τις βασεις των panels.
Α βασεις ειναι, ηθελα κι εγω να βαλω κατι τοσο ψηλο γυρω στα 2μετρα, αλλα μου ειπαν πως για να γινει τοσο μεγαλη σιδηροκατασκευη πρεπει να σκασω 5κ.
Σε τι υψος ειναι το δικο σου?