Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 211
    • Best 154
    • Groups 0

    PaNick 0

    @PaNick 0

    370
    Reputation
    26
    Profile views
    211
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    PaNick 0 Unfollow Follow

    Best posts made by PaNick 0

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Oι τιμες αυξανονται λογω πληθωρισμου, κοστους εφοδιαστικης αλυσιδας, μεταφορων, κοστους πρωτων υλων, κοστους ηλεκτρονικου εξοπλισμου και φυσικα μεταβασης στην ηλεκτροκινηση, εκτος αν νομιζουμε οτι ολα αυτα τα κοστη ( τα οποια ηταν πολυ διαφορετικα πριν 2-3 χρονια ) δεν θα επιβαρυνουν το τελικο προιον και θα τα πληρωσει καποιος αλλος.

      Απο την στιγμη δε που δεχομαστε να παραγγελνουμε χωρις να δουμε καν απο κοντα το αυτοκινητο, να περιμενουμε 8-12-18 μηνες για να ερθει το αυτοκινητο μας με ανοιχτη τιμη, οι τιμες οχι μονο δεν θα πεσουν αλλα θα ανεβουν κι αλλο.

      Στο τελος μπορει να πεσουν οι τιμες 2-3 χιλιαδες € και ολοι θα πανηγυριζουμε εχοντας ξεχασει οτι αυτο που καποτε κοστιζε 20-22Κ εφτασε να κοστιζει 30-32 πριν "πεσει" στα 29Κ.

      Καπως ετσι δε τα πανακριβα ηλεκτρικα αρχιζουν και γινονται πιο θελκτικα 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Εγώ δεν αγόρασα. Αν ειναι καλή ή όχι αγορά μπορούμε να κάνουμε απλή αριθμητική του δημοτικού και να ρωτήσουμε και οδούς το έκαναν.

      Aν δεν αγορασες πως εισαι τοσο υπερμαχος των ηλεκτρικων; Γιατι δεν κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου, to put your money where your mouth is?

      Εισαι μετοχος, πωλητης, εχεις συμφεροντα στην αγορα ηλεκτρικων, στην ενεργεια, καπου τελος παντων για να εισαι τοσο απολυτος;

      Δηλαδή, όποιος δεν έχει αγοράσει ηλεκτρικό, δε δικαιούται να ομιλεί θετικά γι' αυτά. Ακόμη κι αν απλώς τα έχει δοκιμάσει. Λες και μιλάμε για κανά βιβλίο των 10-20 Ευρώ, που μπορούν να αγοράσουν όλοι πριν το κρίνουν. Και βεβαίως όσοι απορρίπτουν τα ηλεκτρικά, δικαιούνται απόλυτα να έχουν αρνητική άποψη, ακόμη κι αν δεν τα έχουν δοκιμάσει καν...

      Και για να το πάμε παραπέρα, σύμφωνα με τη λογική σου, κανείς μας δεν δικαιούται να έχει άποψη για κανένα αυτοκίνητο πλην αυτών που έχει αγοράσει, επειδή he didn't put his money where his mouth is!

      Επίσης, με εντυπωσιάζει η πεποίθηση σου ότι αν κάποιος έχει θετική άποψη για τα ηλεκτρικά, πρέπει να έχει κάποια διαπλεκόμενα συμφέροντα. Κι εμείς λέμε "μετόχους" κάποιους φανατικούς υποστηρικτές εταιριών, αλλά για πλάκα ή δηκτικά. Δεν το πιστεύουμε όμως!

      Παιδιάστικα επιχειρήματα...

      Υ.Γ.: Θα καταλάβαινα το επιχείρημα σου, απέναντι σε κάποιον που ενώ ποστάριζε συνεχώς πόσο καλό είναι π.χ. ένα Model 3 LR, πήγαινε και αγόραζε με τα ίδια λεφτά μια 316d. Σε καμιά άλλη περίπτωση! Εγώ έχω ένα αυτοκίνητο 6ετίας που έκανε καινούριο 23 χιλιάρικα και τώρα κάνει σα μεταχειρισμένο 14-15 χιλιάρικα. Πρέπει να δικαιολογήσω γιατί δε δίνω άλλα 20-30-40 χιλιάρικα να αγοράσω καινούριο ηλεκτρικό;

      Να με συγχωρεις αλλα οχι, η γνωμη ενος θεωρητικου δεν εχει την ιδια βαρυτητα με καποιον που εδωσε λεφτα και ζει με ηλεκτρικο. Στα φορουμ βλεπεις διαμαχες για το ενα ή το αλλο με βαση δοκιμες περιοδικων, βιντεο στον σωληνα, κλπ
      Ειναι σαν να λεμε για εστιατορια και καποιος να γραφει για αυτα που διαβασε και ακουσε. Μπορει να εχει αποψη μεν αλλα οχι απολυτη, οχι εμμονικη, οχι με καταιγισμο σχολιων, "επιχειρηματων" κλπ, που ΘΑ γινουν καποτε.

      Στην πραγματικη ζωη οι φορτιστες δεν δουλευουν ολοι, οι εφαρμογες δεν λειτουργουν παντα, η φορτιση δεν γινεται με τον ρυθμο που υποθετεις βαση δυνατοτητας του φορτιστη. Πρεπει λοιπον να εχεις πλανο Α, Β και παει λεγοντας

      Εχω εναν στον ευρυτερο κυκλο μου που ενω πηρε και χρησιμοποιει, τωρα λεει οτι ειναι μονο για την πολη και ευτυχως που κρατησε το Α6 ντιζελ του για τα ταξιδια.
      Τοσα λεφτα του ειπα για αυτοκινητο πολης; Η απαντηση του ηταν, τα λεφτα ειναι να τρωγονται, στην τελικη κυκλοφορω τσαμπα μεσα στην πολη, φορτιζω καθε 3 μερες δωρεαν και κανω πλακα σε ο,τι κυκλοφορει.

      Επειδη λοιπον αυτος εχει λεφτα για ξοδεμα δεν σημαινει οτι μπορουν ολοι να δωσουν 30-40-50 χιλιαρικα για να παρουσιαζεται ως πανακεια.

      Στην τελικη υπαρχουν τοπικα οπου εκθειαζεται η ηλεκτροκινηση, εδω ειναι για θαψιμο 😂

      Τι νοημα εχει στο τοπικο του 3008 να λοιδωρουνται αυτοι που το πηραν ή γουσταρουν, στο τοπικο της CC τα ιδια, κλπ;

      Ο καθενας αγοραζει αυτο που του αρεσει, τον βολευει, μπορει να πληρωσει και κανει δεν εχει δικαιωμα να του λεει οτι εκανε λαθος, ποσο κοροιδο πιαστηκε, οπως διαβαζω σε διαφορα τοπικα σχολια που τα λες και προσβλητικα.
      Δεν εχω σκοπο να τσακωθω με κανεναν για τις επιλογες του, πρωτον γιατι δεν με αφορουν και δευτερον γιατι πισω απο αυτες υπαρχουν υποκειμενικες αντιληψεις που δεν γνωριζω και δεν με νοιαζει κιολας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Οσες φορες ταξιδεψα σε αλλη Ευρωπαικη πολη αυτο που παντα μου εκανε εντυπωση δεν ηταν η ταξη και η καθαριοτητα αλλα ο θορυβος ή μαλλον η απουσια του.
      Θες γιατι δεν εχουν παπακια με πειραγμενες εξατμισεις κλπ, θες γιατι τα φορτηγα - λεωφορεια δεν ειναι 25ετιας και βαλε; Θες γιατι δεν τρεχουν πανω απο τα 50;

      Η ουσια ειναι οτι ακομα και στο Παρισι στην λεωφορο Ηλυσιων Πεδιων υπαρχει λιγοτερος θορυβος απο την Κηφισιας ή την Πανεπιστημιου.
      Καλα αν πας στα προαστια λες και εισαι σε χωριο.

      Το φοβερο ειναι οτι το συνειδητοποιεις μολις γυρισεις αφου καλομαθες στην ησυχια αυτες τις 3-4 μερες και σου κακοφαινεται απο το αεροδρομιο κιολας.

      Οποτε αν τα ηλεκτρικα ΜΜΜ βοηθησουν σε αυτο θα ειναι ενα πολυ καλο επακολουθο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0
    • RE: Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?

      @danis said in [Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?]

      Απλά η αναμονή έχει κόστη συντήρησης/βλαβών και μείωσης αξίας των 2 υπαρχόντων αυτοκινήτων όπου ειδικά υπό το πρίσμα της άφιξης των ηλεκτρικών (που όσο πιο πολύ στήνονται υποδομές - βλέπε φορτιστές σε βενζινάδικα - και πέφτει το κόστος αγοράς τους, τόσο πιο γρήγορα θα πείσουν τον κόσμο) καθιστά (σχετικά) επιτακτική την ανάγκη αντικατάστασής τους.

      Ειδικά για το τελευταίο δες το Avenger.
      Κοστίζει 28κ (με επιδότηση). Σχεδόν όσο ένα αντίστοιχο SUV.
      Και δες πόσοι φορτιστές υπάρχουν σήμερα γύρω σου.

      Κοίτα πως ήταν ο κόσμος πριν 3 χρόνια (2020).
      Πόσα ηλεκτρικά σαν το Avenger υπήρχαν και σε τι κόστος?
      Πόσους φορτιστές είχες γύρω σου?

      Τι θα γίνει σε 3 χρόνια (2026)?

      Κρινεις με ορους Αθηνας ομως. Εκει που εισαι δεν εχει δακτυλιο για να απαγορευσουν /περιορισουν την κινηση των ντιζελ στο κεντρο. Εκει που εισαι αγοραζαν ντζελ Ε4 και αν υπαρξουν περιορισμοι (δυσκολο) θα υπαρξουν για αυτα και οχι το δικο σου.

      Οταν θελησεις να το πουλησεις θα φυγει αμεσως γιατι ειναι ενα αμαξι με πολυ μικρο κοστος κινησης.

      Για εμενα αφου εισαι νεος στον τοπο, θα προτεινα να βελτιωσεις το σπιτι σου, τον δρομο που σε παει εκει, την καθημερινοτητα σου, απο το να πεταξεις λεφτα σε νεο αμαξι το οποιο ακομα κι ηλεκτρικο να ειναι, θα ειναι παρωχημενο σε 3-4 χρονια, ποσο μαλλον αν ειναι "ηπια υβριδικο" ή απλα βενζινοκινητο.

      Τα πραγματα αλλαζουν και εισαι τυχερος που εχεις αυτοκινητο 2-3 ετων να σε εξυπηρετει μεχρι να δεις που θα κατσει η μπιλια. Ακομα και τιποτα να μην θες να κανεις απο τα παραπανω, κρατα τα χρηματα σου για να κανεις κατι στο μελλον με αυτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Βεβαίως και χρειάζεται κάποιος προγραμματισμός τις ελάχιστες φορές το χρόνο που θα κάνεις μακρύ ταξίδι, γιατί ακόμη και η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δεν έχει ωριμάσει πλήρως και οι υποδομές είναι ελλιπείς. Είναι ένας συμβιβασμός που εγώ είμαι πρόθυμος να δεχτώ, προκειμένου να έχω γκάζια που δεν θα μπορούσα να πλησιάσω καν με θερμικό, πολύ καλό στήσιμο, υπεραγχολυτική μετακίνηση στην πόλη και πολύ χαμηλό κόστος χρήσης.

      Eσυ πολυ καλα κανεις και τον δεχεσαι. Αλλος οχι. Αλλοι ταξιδευουν 2-3 φορες τον χρονο, αλλοι καθε μηνα η και συχνοτερα.
      Η ηλεκτροκινηση ηρθε για να μεινει το μονο βεβαιο. Το ποτε θα θεωρησω εγω οτι ειναι καταλληλη για εμενα, θα το κρινω εγω και μονο.

      Γιατι ομως παλευεις εσυ κι ο lap να αλλαξετε γνωμη σε οσους εχουν διαφορετικη απο την δικη σας;
      Γιατι θεωρειτε καθηκον σας να "διορθωσετε" οσους εχουν κατ εσας την λαθος αποψη;
      Γιατι να ειναι η δικη σας η σωστη;

      Στην τελικη τι προσφερει μια συνεχης καταγραφη των ιδιων αποψεων επι των ιδιων θεματων εκτος απο διαθεση για καυγα;

      Κανονικα τα θεματα των μοντελων θα επρεπε να ειναι καθαρα για να μπορει κανεις να βρει πληροφοριες για το μοντελο, οχι διαξιφισμους. Το αν ειναι το καλυτερο ή οχι ενα μοντελο ειναι υποκειμενικο αρα για εσενα και εμενα μπορει 2 μοντελα να ειναι τα καλυτερα και να εχουμε κι οι δυο δικιο.
      ( αυτο τωρα ειναι back seat moderating, οποτε ζητω συγγνωμη απο τους συντονιστες ).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0
    • RE: Renault Austral

      @cirus said in Renault Austral:

      @lap said in Renault Austral:

      Πιο όμορφο το puma αλλά αισθητά υποδεέστερο μηχανολογικά, και σε επίπεδο ασφάλειας.

      Δεν είναι κομμωτήριο τα αυτοκίνητα. Έχουν και μια ουσία. Όχι ότι είναι κακό το puma, αλλά είναι μια γενιά πίσω στα πάντα.

      ασε μας ρε lap, να μου πεις για τιμη εντάξει αλλά εχει τον καλύτερο 3κιλυνδρο κινητηρα που υπάρχει στην αγορά , ειναι υπερασφαλές και έχει στην κατηγορία του μακραν την καλύτερη ογηγική συμπεριφορά και μου το συγκρίνεις με τον κουβα το honda το πολυμορφικό που απλά έχει εναν αεροσακο παραπάνω και είναι για παππούδια.

      Hondaρα για civic και πάνω , αυτό είναι κουβαδάκι για παππούδια

      Τι να το κανει η κοπελα το καλο κρατημα; Ο μπαμπας της με vitara την μεγαλωσε, τιμονι με ατερμονα και 43,54 στροφες απο ακρη σε ακρη 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @panick-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      ...

      Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.

      ...

      The world’s 280 million electric bikes and mopeds are cutting demand for oil far more than electric cars

      ...But it’s more than that – they are actually displacing four times as much demand for oil as all the world’s electric cars at present, due to their staggering uptake in China and other nations where mopeds are a common form of transport.
      .
      Their sheer popularity is already cutting demand for oil by a million barrels of oil a day – about 1% of the world’s total oil demand

      https://theconversation.com/the-worlds-280-million-electric-bikes-and-mopeds-are-cutting-demand-for-oil-far-more-than-electric-cars-213870

      Exactly my point!

      Τα 280 εκατομμυρια κανουν διαφορα, τα 500-800 ηλεκτρικα αυτοκινητα σε μια αγορα 120-130 χιλιαδων, οχι.

      Αν ολα αυτα τα χρηματα που δινονται για να αγορασουν ευκαταστατοι ανθρωποι ηλεκτρικο ΙΧ, δινονταν για να αλλαχθουν τα λεωφορεια με ηλεκτρικα, τα ταξι, τα last mile οχηματα τροφοδοσιας, τα μηχανακια των ντιλιβερι και ταυτοχρονα ενισχυαμε τα ΜΜΜ με δρομολογια, θα αναπνεαμε ηδη καλυτερο αερα στην Αθηνα.

      Επειδη ομως το κρατος δεν θελει να μοιρασει δυο γαιδουριων αχυρα, φτιαχνει ενα ταμειο και αφηνει τους ιδιωτες να παιξουν μπαλα

      Να θυμισω μονο οτι τα ηλεκτρικα λεωφορεια παραγγελθηκαν εν μεσω περιορισμων λογω covid και ακομα δεν κυκλοφορουν στους δρομους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      Η ομορφιά είναι υποκειμενική… τζάμπα κόπος να πεισει κάποιος εναν άλλο για το τι είναι όμορφο και τι όχι.
      Δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα.
      Και ας είμαι κάτοχος πανέμορφο αυτοκινήτου…😁 τα λέω αυτά έτσι;

      ειναι υποκειμενική και ειναι γουστα οταν υπάρχει design οχι οταν δεν υπάρχει οπως στο CC

      το mazda σου είναι οντως πανεμορφο πάντως

      εγω πάντως δεν γραφω και να στρογγυλευω για να γινω αρεστος δεν με νοιαζει καθόλου. Ετσι και αλλιως μιλάμε για μη σημαντικα πράγματα στην ζωη (αυτοκινητα). Οποτε τα λέω οπως τα βλέπω (γιατι εχω μάτια και γουστο) και σε οποιον αρέσει (προφανώς οχι στους toyotaiους αλλα δεν πειραζει)

      Το να μπαινεις στο νημα του CC και να γραφεις οτι ειναι ασχημο σε αυτους που τους ενδιαφερει το αυτοκινητο, ειναι σαν να μπανεις σε προποτζηδικο και να λες οτι δεν ξερεις κανεναν που να κερδισε λεφτα στα τυχερα παιχνιδια.
      Δεν ενδιαφερει κανεναν. ☺

      Οπως δεν εχει κανενα ενδιαφερον ή αξια η γνωμη των αλλων για το δικο σου αυτοκινητο αφου εσενα σου κανει και σου αρεσει.

      Η "ομορφια" ενος αυτοκινητου δεν ειναι κυριος λογος αγορας, αλλιως θα αγοραζαμε ολοι CX-30.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Toyota bZ4X

      Γαλλοχρεπα ο ενας, Τογιοτοχρεπα ο αλλος, Γερμανοχρεπα ο τριτος, Τεσλοχρεπα ο τεταρτος, ολοι χρεπια θα παρουμε στο τελος 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      https://www.reuters.com/world/europe/eu-delays-vote-combustion-engine-phaseout-after-german-pushback-2023-03-03/

      Απο το αρθρο λοιπον,

      *BRUSSELS, March 3 (Reuters) - European Union countries have delayed a planned vote next week on the bloc's landmark law to end sales of new CO2-emitting cars in 2035 after Germany questioned its support for the rules.

      No new date for the vote was given and a spokesperson for Sweden, which holds the EU's rotating presidency, said EU countries' ambassadors would return to the topic "in due time".*

      Εν ευθετω χρονω λοιπον η ψηφοφορια και βλεπουμε.

      ΥΓ. Μου κανει ομως εντυπωση η εριστικοτητα των αποψεων, λες και ειστε πωλητες της Χ μαρκας, λες και εχετε συμφερον απο την μια ή την αλλη τεχνολογια. Κουλαρετε λιγο και μην κανετε σαν να σας 'φαγαν το μπιφτεκι. Η τεχνολογια των ηλεκτρικων ηρθε για να μεινει, στο τελος ολοι τετοια θα οδηγουμε.. Απλα για εμενα και για πολλους αλλους ειναι ακομα ανωριμη, ακριβη και εχει περιορισμους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0

    Latest posts made by PaNick 0

    • RE: Mεταχειρισμένο στο νησί

      @islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:

      @nikos-golf said in Mεταχειρισμένο στο νησί:

      @islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:

      εχετε δικιο... απο την αλλη κ ολας αμα ειναι δα δωσεις 5-6κ για αυτοκινητο 30ετιας, και στα 8-10 παιρνεις με 10 χρονια ισως λιγοτερα, μαλλον αξιζει να δωσεις παραπανω

      τα αλλα περι ασφαλειας για την φουκαριαρα την μανα δεν το σκεφτηκα καν. το μονο που σκεφτηκα ειναι οτι δεν την εμπιστευομαι με ολα τα "φουσκομενα suv's που μοιαζουν σαν μπαλονια και θα το γρατζουνιζε παντου" 😁

      οταν λετε τα "παρταλια του car.gr εννοείτε γενικα να αποφυγω την ιστοσελιδα η απλα αυτα τα παλια αυτοκινηα ποy περιμενουν κανεναν ασχετο σαν εμενα τα του παρουν τα λεφτα"? γενικα απο λεασινγ κτλ δυσκολο να βρω 4χ4 στον προυπολογισμο μου..

      PANDA
      https://usedcars.ayvens.com/el-gr/fiat-panda/988997-gr-fiat-panda.html
      (δεν μοιαζει 4χ4 απλα θυμιζει λιγο cross και αναρωτιεμαι αν ειναι λιγο πιο ψηλο)
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45073052-fiat-panda
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337142947-fiat-panda
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43820674-fiat-panda

      DUSTER
      https://www.spotawheel.gr/buy/dacia/used-2016-dacia-duster/18749
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41480611-dacia-duster

      Vitara μονο απο ιδιωτες car gr me 10k
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44235938-suzuki-grand-vitara

      Honda HRV το μονο που εκανε καλυτερη εντυπωση - αλλα ειναι πιο μεγαλο αποτι εισα στο μυαλο
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44906154-honda-hr-v

      TOYOTA RAV
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44616062-toyota-rav-4
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42125839-toyota-rav-4

      OPEL
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44447903-opel-mokka

      ευχαριστω για τις συμβουλές/υπομονη σας - μαθαινω

      Βλέπω πως είσαι αποφασισμένος να αγοράσεις ότι και να σου πούμε.
      Η αγορά που σκέφτεσαι είναι βαρέλι δίχως πάτο.

      Σε ενοχλεί ότι ένα πιο καινούριο θα γρατσουνιστει απο τη μανα σου αλλά δε σε πειράζει να κυκλοφορεί με ένα 20ετιας αγνώστου προέλευσης και χρήσης?
      Κατάλαβα λάθος?
      Ούτε τα 30ετιας αξίζουν τα 5-6.000 ούτε τα 20ετιας τα 8-10κ.
      Δεν υπάρχει καλύτερη λύση από το να νοικιάζεις αυτοκίνητα που είναι 3-4 ετών χωρίς να σε νοιάζει αν χαλάσει ή που θα κάνεις σέρβις.

      πρωτα απ'ολα, σ'ευχαριστω που πηρες τον χρονο να μου πεις την γνωμη σου
      απο την αλλη.. μερικα πργαματα λεγονται λιγο πιο "ελαφρυα" - δλδ υπαρχουν μια τεραστια αποσταση απο το "ψαχνω μεταχειρισμενο που εχει ζωη μεσα του ακομα αλλα δεν θελω να το νοιαζομαι πολυ" και "βαζω την μανα μου σε σκοτώστρα" - δεν ειμαι ο πρωτος που αγοραζει μεταχειρισμενο αποκλειστικα απο ατομο που γνωριζει προσωπικα φανταζομαι...

      και το δεχομαι, το σκεφητκα πολυ απλοικα ισως - με 6 και με 10 χιλιαρικα μου λες δεν κανεις τπτ σωστο λοιπον

      δεν τρεχω να αγορασω - πρακτικα και μονο θα παρει χρονο, απλα αν τελικα το κανω θελω να ξερω ποια θα ηταν η καλυτερη μεση λυση ας πουμε γι'αυτο και ηρθα εδω στο φορουμ σας να παρω αποψεις!

      οποτε (σαν κουφος, τυφλος) αν επιτρεπεται να σε ρωτησω προσωπικα για εσενα ποιο θα ηταν το "sweet spot" σε θεμα προυπολογισμου και τιμης, αν συμβουλεβες καποιον φιλο που πες δεν ερχεται σαν εμενα 1 φορα τον χρονο αλλα γενικα κανει ελαφρυα χρηση?

      ευχαριστω και παλι 🙂

      Στην θεση σου αμαξι δεν θα αγοραζα για μια φορα τον χρονο, το κοστος, τα παγια, η ενασχοληση με αυτο τις ημερες των διακοπων μου θα κοστιζαν αρκετα παραπανω απο το να νοικιαζω ενα για οσες μερες και τελος

      Αν ομως θες κατι και για την μαμα, τοτε το Duster με τα 10Κ απο ιδιωτη μαλιστα, ειναι καλη λυση. Κινητηρας ασπαστος, αμαξι δοκιμασμενο σε ολα τα εργοταξια της χωρας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Mεταχειρισμένο στο νησί

      @islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:

      8α ηταν πολη κακη ιδεα να παρω ενα φεροζα η ενα βιταρα 35ετιας? μοιαζουν κατα καποιον τροπο πιο στιβαρα απο τα καινουρια
      αλλα μιλαμε για 30 χρονια......

      μιλαμε για οδηγηση 15 με 40χμ την ημερα και χωματορδομους με ανηφορες για παραλιες οχι κατι τρελο! απλα να ειναι ασφαλης και να αντεξει 5-10 χρονια(..ακομα)

      ευχαριστω για το χρονο σας!

      Κατ' εμε κακιστη. Πρωτα πρωτα τα λεφτα για την αγορα ειναι οσο το νοικι για δεκα χρονια . Χωρις το κοστιος για μαζεματα, ΤΚ, ασφαλειες, λαστιχα, σερβις, βλαβες και φθορες. Κι ενα παλιο αμαξι 20-30 ετων θα εχει τετοια.

      Θες και να κρατησει αλλα δεκα χρονια.

      Δεν ξερω πως κινειται η μητερα σου τωρα αλλα αν ηταν η δικη μου θα προτιμουσα ενα μεταχειρισμενο Duster ντιζελ με καποια συστηματα ασφαλειας, πολυ πιο συγχρονο κι ας μην συμφερει οικονομικα σε σχεση με το ενοικιο, παρα τα παρταλια που κοιτας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

      @panick-0 said in Peugeot 3008 2016:

      @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

      Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

      Που γράφουμε συχνά.

      Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

      Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

      Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
      Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
      Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

      Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

      Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

      Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
      Για αυτο τι γινεται;

      Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
      Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
      Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
      Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.

      Αρα και να αλλαζεις τον ιμαντα νωριτερα που φανταζομαι ειναι η οδηγια, παλι με την αντλια λαδιου θα εχεις θεμα αν και οταν βουλωσει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:

      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

      Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.

      Που γράφουμε συχνά.

      Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.

      Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.

      Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
      Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
      Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.

      Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...

      Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;

      Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
      Για αυτο τι γινεται;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τι αξια εχει η γνωμη καποιου σε ενα φορουμ για το αν ενα αμαξι ειναι ομορφο ή ασχημο;
      Τι αξια εχει αν το θεωρει μικρο, μεγαλο, φτηνιαρικο, πολυτελες, με σκληρα ή μαλακα πλαστικα;

      Καμια. Ειναι απλα η γνωμη του.

      Αυτος που ενδιαφερεται να αγορασει σε 10 λεπτα στην εκθεση θα καταλαβει αν τα παραπανω αποτελουν λογους να το αποκλεισει ή οχι απο τις επιλογες του.
      Αν του κανει θα προχωρησει σε test drive κι αν του κανει κι εκει θα κοιταξει τα χρηματοδοτικα, χρονους παραδοσης, κλπ , κι να ολα ειναι οπως τα θελει θα το κλεισει.

      Αλλιως θα παει αλλου.

      Το μεγεθος ενος αυτοκινητου πχ εχει σχεση με τις δικες μας αναγκες και το τι ειχαμε πριν και οχι με τα συγκριτικα της κατηγοριας.

      το ιδιο και για το εσωτερικο του, τον κινητηρα του κλπ

      Αν το ζητημα ειναι στα Χ λεφτα να εχω την μεγιστη οικονομια πας σε μια επιλογη, αν θες τους μεγιστους χωρους πας σε μια αλλη, κλπ

      Τελειο αυτοκινητο δεν υπαρχει, ιδανικο ειναι αυτο που ταιριαζει περισσοτερο σε εμας και τις αναγκες μας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line

      @fanis75 said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

      @alekos86_eng said in Για coupe χαρακτήρα - Toyota C-HR (2020) ή Civic 2019 ή Ford Puma ST-line:

      Είμαι ανάμεσα σε

      *- Υβριδικό C-HR 2χρωμο το facelift, τώρα που έπεσε λίγο η τιμή λόγω νέου μοντέλου. Με προβληματίζει μόνο αν θα είναι αξιόπιστο με μπαταρίες κλπ, κ μήπως η έλλειψη ροπής είναι πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια...
      -Civic 2019 1,5 Turbo (και με το 1.0 οκ από δύναμη, δεν τρέχω γενικά). Απλά δεν έχει υβριδικό.
      -Ford Puma Mild Hybrid ST-Line (έχει κάμερα μόνο έξτρα) αλλά λίγο με προβληματίζει που βασίζεται στο πλαίσιο του supermini fiesta (ημιάκαμπτος)

      Από τα 3 που αναφέρεις, προφανώς το καλύτερο ειναι το Civic 1.5 (μην πας στο 1000αρι, κρίμα ειναι με τόσα λίγα χλμ), μακράν από τα άλλα 2! Επίσης, με τόσα λίγα χλμ και κυρίως για ταξίδια, δεν θα σου επιβαρύνει πολύ την κατανάλωση και θα έχεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σε ομορφιά, σε κράτημα, ασφάλεια και επιδόσεις.

      Μετά, σαν 2η επιλογή (αλλά μακράν του Civic), ειναι το CHR το οποίο δεν έχει κανένα θέμα με αξιοπιστία (άλλωστε έχει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρία κλπ.), ειναι όμορφο, ποιοτικό με εξαιρετική ανάρτηση (κράτημα και άνεση), αλλά δεν Σιβικ και ειδικά σε ταξίδι. Ειναι ιδανικό εαν κάνεις πολλά χλμ εντός πόλης και θα είσαι και ΟΚ σε ταξίδι με τις ταχύτητες που λες. Αλλά για την χρήση που λες, προσωπικά θα προτιμούσα το Σιβίκ.

      Τώρα, εφόσον κοιτάς αυτά τα 2, το Puma δεν θα το έβαζα καν στην συζήτηση αφού ειναι μια κατηγορία κάτω και χειρότερο (αν και πολύ καλό αμάξι) και των άλλων δύο.

      Επειδη μιλαει για το φαινεσθαι και οχι την ουσια, θα ελεγα πρωτο το CHR.

      Αν δεν τον ενδιαφερει η ....ζωηρη οδηγηση το Civic θα καιει περισσοτερο και χωρις λογο.
      Επισης αν δεν ειναι Αθηνα, αντε να βρει σωστο συνεργειο για αυτο, ενω ΤΟΥΟΤΑ εχει παντου, χωρια που ο Σ δεν ειναι και ο,τι καλυτερο απο πλευρας τιμων, τουλαχιστον ετσι τον θυμαμαι απο τα χρονια με την μηχανη.

      Στην 2η θεση θα εβαζα το Puma για την "μουρη του" , την πρακτικοτητα λογω μεγεθους και το εσωτερικο του pro f/l που ειναι 😍

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      Τα 71 χλμ στο τέστ ταράνδου, είναι ίσως από τα χαμηλότερα που έχουν σημειωθεί και συνήθως αφορούν κάτι τεράστια σουβ που είναι φτιαγμένα για τις ευθείες της αμερικής με όριο 60 με 70 μίλια.

      To αποτελεσμα του C3 σημαινει οτι ειναι ρυθμισμενο για το συγκεκριμενο τεστ, στην ουσια μετραει το esp πως λειτουργει και οχι το στησιμο του αυτοκινητου.

      Το υβριδικο Γκολφ πχ περναει με 77 χαω στην αρχη, 71 στην μεση και 43 στην εξοδο.

      Αρα το Γκολφ εχει χειροτερα κρατηματα; 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • RE: Τηλεοράσεις και Τεχνολογία τους

      @fanis75 said in Τηλεοράσεις και Τεχνολογία τους:

      Άνετα έχουν, εφόσον ειναι σωστή η διαρύθμιση και δεν ειναι του 1970 που τα 15τμ ειναι χωλ και διάδρομοι. 100τμ σημαίνει 30-40τμ σαλόνι, όπου μια 65αρα όχι απλά μπαίνει άνετα αλλά φαντάζει και μικρή!

      Μπορει και να μην, τα τμ του σαλονιου δεν λενε πολλα απο μονα τους. Παιζει ρολο που ειναι τα ανοιγματα, πορτες, παραθυρα, μπαλκονοπορτες, αν υπαρχει τζακι, αν εχεις επιπλα που πιανουν μεγαλο χωρο στους τοιχους τυπου συνθετο, η διαρυθμιση του χωρου κλπ.

      πχ εχω 50ρα τηλεοραση για 2,5 μετρα θεασης και δεν χωραει 55ρα καν οχι μεγαλυτερη.

      Γιατι θα πρεπει να φυγουν τα ηχεια του στερεοφωνικου που εχουν υψος 1,10μ ή να παει πιο πανω απο αυτα η τηλεοραση και δεν θα βολευει στην θεαση.

      posted in Αντίλογος
      P
      PaNick 0
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Youtube Video – [06:28..]

      (στο 6:30, αν και εχω βαλει το timestamp στο λινκ, ο λογος που η μαμα του ματ θελει να δωσει το τεσλα της)

      ε ναι, απολυτως λογικο για μια 70χρονη να προβληματιζεται σχετικα με το θεμα φορτισης. Ευτυχως ομως εχει εντυπο χαρτι - βιβλιο, οποτε οταν παρει το νεο της θερμικο αμαξι, θα μπορεις να κατατρωνει ευκολα τις διαδρομες της 🙂 🙂 🙂

      ΥΓ: σε λαθος νημα το ποσταρα πριν.

      Φαντάσου στην Αγγλία αν έχουν τέτοια προβλήματα με τις φορτίσεις...Τι να πει η μπανανία μας εδώ????

      δεν εχει το προβλημα η αγγλια, το προβλημα το εχει η γρια που δεν χρησιμοποιουσε το ναβι για να την παει σε φορτιστες. Ο γιος της γελουσε απο διπλα...

      Δεν εχω δει κανενα βιντεο ηλεκτρικων απο την Αγγλια που να μην αναφερει καποιο θεμα με φορτιστες, χαλασμενοι, υπολειτουργουν, δεν εχουν εγκατασταθει ακομα, δεν εχουν συνδεθει κλπ
      Επειδη εχουν πολλους το να πας λιγο πιο περα και να κανεις την δουλεια σου δεν ειναι θεμα συνηθως, αλλα υπαρχει.

      Εμεις εδω αν δεν δουλεψει με την μια η εφαρμογη ή εχει χαλασει ή δεν φορτιζει με την μεγιστη ταχυτητα κλπ, η επομενη θεση φορτισης δεν ειναι καθολου αυτονοητο οτι θα ειναι κοντα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      PaNick 0
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @panick-0 said in TESLA FORUM:

      Δεν υπαρχει ουτε ενα αυτοκινητο στο καρ.γρ που να ακολουθει την λογικη αυτη και να με συγχωρεις αλλα ελλειψει αλλου μεσου η αγορα αυτη ειναι, μεσω αυτου εκφραζεται. Οποτε αν θες να αγορασεις ή να πουλησεις αυτο θα συμβουλευτεις. Τωρα αν εσυ θες να το πουλησεις πιο γρηγορα, θα βαλεις μια πιο χαμηλη τιμη αλλα αυτο ειναι αλλο πραγμα.

      Τεσπα, δεν θα διαφωνήσω, ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά μία κατάσταση, και φυσικά εφόσον βρεθεί πωλητής, ο καθένας μπορεί να πουλήσει όσο θέλει-και μαγκιά του. Ακόμα όμως δνε μου έχετε απαντήσει στο βασικό ερώτημα, αυτή την στιγμή τρέχει επιδότηση (αν και με δυσκολία) το Tesla 3 στην καινούργια έκδοση highland ξεκινάει απο 40 και κάτι ψηλά, με επιδότηση πας περίπου στα 32-33. Υπάρχει άνθρωπος που θα αγόραζε μεταχείρα Tesla, και ενδεχομένως και το παλιό μοντέλο στην ίδια τιμή???

      Αν εχεις πχ 20 και δανειο τα υπολοιπα, αλλο να ζητησεις 12 κι αλλο 22 , οσο συντομα και να παρεις την επιδοτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      PaNick 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr