Η φασούλα στις τελευταίες σελίδες με τα wall of text εδώ μέσα.
Best posts made by super-t
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.
Latest posts made by super-t
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Offtopic
Θερμική απόδοση. Θερμοδυναμική είναι κάτι άλλο.Το 47 % που λένε οι Κινέζοι είναι εξωπραγματικό για κινητήρες βενζίνης παραγωγής.
Toyota, Honda κ.τ.λ. τελευταία φορά που είπαν νούμερα ήταν στο 41 %.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επικρατηση των ηλεκτρικων στο μελλον προυποθετει τεραστιες παροχες ρευματος που αυτη τη στιγμη δεν φαινεται οτι θα ερθουν απο καπου. Το CERN απετυχε και υπαρχουν ακομα χωρες που εχουν ελλείψεις ρευματος ή ασταθης παροχες.
Η βενζινουλα ειναι σε σχετικη αφθονία και εάν υπάρξει κάποιο breakthrough και μειωσει τις εκπομπες ρυπων της μεσα απο καποια νεα κατασκευη δεν τη βγαζω ακομα για τα επομενα 100 χρονια εξω απο το παιχνιδι. Ηδη τα περισσοτερα αυτοκινητα καινε λιγοτερο καυσιμο και επιβαρυνουν λιγοτερο το περιβαλλον.
Τι εννοείς ότι το cern απέτυχε; Λάθος του autocorrect;
Η σύντηξη δεν φαίνεται να βγάζει πουθενά για την ώρα.
ή όπως γράφουν, τα τελευταία 30 χρόνια είναι 30 χρόνια μακριά.
-
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?
@panormus772 said in ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?:
@george1977 said in ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?:
Επειδή η μόνη βεβαιότητα είναι οτι λόγω δημογράφικου, το ασφαλιστικό θα τιναχθεί στον αέρα εγω΄ακολουθώ την παρακάτω συνταγή
Long term
α)25% αμοιβαιό ελληνικών εταιρικών ομολόγων
β)25% etf sp500
γ) 25% επιλεγμένες μετοχές ελληνικού χρηματιστήριου που δίνουν μέρισμα (ΔΑΑ, ΤΙΤΚ, ΕΛΛ ,ΜΕΤΛΕΝ και άλλες)
δ)25% εκμετάλλευση βραχυχρόνιων ευκαιριώνΗ μέση απόδοση είναι πάνω από το πληθωρισμό και με επανεπένδυση αρκέτ, αρκετά παραπάνω και όταν αποφασίσεις να αποσυρθείς , έχεις καλο κομπόδεμα
Ωραίος
Το α),γ) και δ) τα γνωρίζωΤο β) τι είναι ακριβώς;
Η πιο απλή απάντηση και μάλλον λάθος, είναι σαν αμοιβαία κεφάλαια με μετοχές του δείκτη s&p 500 της Αμερικής.
Που αγοράζεις κομμάτια από την δική τους " μετοχή "
που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα ποσοστά σε μετοχές του sp500. -
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?
@w202-amg said in ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?:
ΣΗΜΕΡΑ πιστεύετε ότι αξίζει να μπει κάποιος σε οτιδήποτε ?
Τι άλλο να τα κάνεις;
Μασούρι και κάτω από το στρώμα;
Χρυσό; Ο οποίος είναι σε all time high;
Σπίτι - οικόπεδο - κοτέτσι; -
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?
All in εδώ τότε. Κάνουμε την Ελλάδα μεγάλη ξανά.
/s
Είναι και φτηνό. -
RE: ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΕΦΑΠΑΞ, ΕΝΟΙΚΙΑ Ή ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΣΣΊΤΙΑ ?
Vuaa και αηδίες. Μόνο GREK , all in, +50 % από την αρχή του χρόνου, + 200 % στην πενταετία, στηρίζεις και την Ελλάδα (πατριώτης) και άσε τους μικρομεσαίους να ψάχνονται.
/s
Βέβαια το sxr8, που είναι πιο μεγάλο του vuaa έχει 107 δις μέσα , το core world άλλα τόσα δις, θεωρούνται από τις λιγότερο ριψοκίνδυνες επενδύσεις σε αυτό τον τομέα , αλλά γενικά τι να ξέρουν αυτοί που τα προτείνουν για βάθος 10-20-30 χρόνια...
-
RE: VW T-ROC 2026 HEV
@green-power said in VW T-ROC 2026 HEV:
...
Το σίγουρο θέμα του θα είναι η τιμή του που με στάνταρ αυτόματο και υβριδισμό θα ανέβει αρκετά.
...
.
Pre-sales of the new T-Roc start in Germany on 28 August, with the market launch scheduled for November. Prices start at 30845 euros for the 1.5 eTSI with 85 kW/115 PS.
-
RE: VW T-ROC 2026 HEV
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Μας έβαλε ασκήσεις η vw? Μια με το ντεπόζιτο, την άλλη με την ισχύ του μοτέρ.
Θα βγάλουν και τον 2lt tsi με hev γράφτηκε, θα δούμε τι μπαταρίες και ηλεκτρομοτέρ θα χρησιμοποιούν και πως θα κλιμακώνεται η ισχύς στα διάφορα μοτέρ.
Υπενθυμίζω ότι θα συνεργάζεται και με το turbo το hev, οπότε μη βγάζουμε συμπεράσματα συγκρίνοντας με τα ατμοσφαιρικά hev της Toyota.
mhev
Mild hybrid as standard. The new T-Roc will be available exclusively with innovative hybrid turbocharged petrol engines on the European market. For the launch, there are two 48V mild hybrid drives (1.5 eTSI) with 85 kW (116 PS) and 110 kW (150 PS). They will be followed by two full hybrid drive systems that have been developed entirely from scratch. These always have front-wheel drive. As with the predecessor model, the new T-Roc will also be available later down the line with the 4MOTION all-wheel drive – in combination with the 2.0-litre TSI, which will then likewise be offered as a mild hybrid (mHEV). A T-Roc R will also be available in the future as the most powerful variant. All 1.5 and 2.0 mild hybrids feature a 7-speed dual-clutch gearbox.
-
RE: AUDI FORUM
@alexandros-k said in AUDI FORUM:
@super-t said in AUDI FORUM:
@vdx said in AUDI FORUM:
Γιατί τόσα λίγα άλογα από 2.0;
Γιατί θέλανε μια βασική έκδοση με λίγα άλογα και μάλλον ήταν φτηνότερο να το κάνουν έτσι παρά να βάλουν μικρότερο κινητήρα.
Εβαζαν ηδη τον 1,5 στα ιδια αλογα , γι αυτο ειναι περιεργο
Ναι τον έβγαζαν. Αλλά υπήρχε σε διαμήκη εκδοχή; Θα έπρεπε να τον προσαρμόσουν. Και κάπου εκεί που βγήκε και το facelift αλλάξανε και τα γράμματα στο euro 6 και θα έπρεπε να κάνουν όλες τις δοκιμές και όλη την εξέλιξη και όλα όσα έχει μετά για έναν κινητήρα που θα έμπαινε στην "βασική" έκδοση και μάλλον δεν θα πούλαγε και πολύ.
Λιγότερο κόστος να βγάλουν απλά τον αδύναμο 2λιτρο.Σαν την Μάζντα που έβγαζε 75/90/115 άλογα από 1,5 και 122/155/165 από τον δίλιτρο.
-
RE: AUDI FORUM
@vdx said in AUDI FORUM:
Γιατί τόσα λίγα άλογα από 2.0;
Γιατί θέλανε μια βασική έκδοση με λίγα άλογα και μάλλον ήταν φτηνότερο να το κάνουν έτσι παρά να βάλουν μικρότερο κινητήρα.