Η φασούλα στις τελευταίες σελίδες με τα wall of text εδώ μέσα.
Best posts made by super-t
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
Latest posts made by super-t
-
RE: Toyota Corolla Cross
@festive said in Toyota Corolla Cross:
Για να μην υπάρχει σύγχυση, η Nissan χαρακτηρίζει ως "hybrid" την έκδοση του Qashqai που στην πραγματικότητα διαθέτει mild hybrid σύστημα — δηλαδή περιορίζεται σε λειτουργίες όπως το start-stop, η υποβοήθηση κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μια μικρή ενίσχυση στην επιτάχυνση. Η πλήρως υβριδική εκδοχή είναι η e-POWER, στην οποία το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, αλλά η ενέργεια προέρχεται από μια γεννήτρια που λειτουργεί με βενζίνη — ναι, βάζεις κανονικά βενζίνη για να 'πάρει μπρος' ο ηλεκτροκινητήρας.
Σε άλλα υβριδικά σαν της Toyota ή της Honda , δεν χρειάζεται να βάλεις βενζίνη;
-
RE: Renault 5 T-Tech
12500 αμάξια πούλησε το Honda e σε 3 χρόνια. Δεν το λες και επιτυχία.
-
RE: Leapmotor
...
Τον cadogan αν και τον γουστάρω, δεν μπορώ να τον πάρω σοβαρά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με ηλεκτρισμό. Εχει αποδειχτεί μέγιστος hater. Δεν έχει πάντα άδικο, αλλά το πάει σε υπερθετικό βαθμό. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με το κοινό του (παππουδι αυτός, παππουδια και το κοινό του, που δεν δέχονται εύκολα κάτι διαφορετικό).
Οσο για το θέμα της κατανάλωσης, έχει ειπωθεί και από ελληνικά μέσα (ο σάμπας σίγουρα το είχε γράψει) ότι τα epower δεν έχουν τόσο χαμηλή κατανάλωση όσο τα υβριδικά Τογιοτα
Απάλευτος ο τύπος, όσες φορές είχα προσπαθήσει να δω το κλείνω στο δίλεπτο.
Πιο γραφικός και από τα ζαγοροχώρια, με υφάκι απόλυτης ξερολίασης.
Ότι καινούργιο και ότι δεν του αρέσει είναι αποτυχία και δεν έπρεπε καν να το δοκιμάσουν οι εταιρίες, αυτός μόνο ξέρει καλύτερα τι πρέπει να κάνουν.Σε ένα παράλληλο σύμπαν αν είχε βίντεο πριν 30-40-50 χρόνια, ό,τι θεωρούμε δεδομένο σήμερα θα το είχε βγάλει προφανώς άχρηστο τότε που παρουσιαζόταν πρώτη φορά.
-
RE: Leapmotor
...
και εγω καταλαβαινω παντως οτι μπορεις να μην φορτισεις ποτε αν αυτο θελεις. Απο εκει και περα ομως, δεν ξερω ποσο αποδοτικο θα ειναι αυτο και τι ειδους καταναλωση θα εχεις.
Η bmw εκανε τα rex mainstream με την εκδοση rex του i3
Οι κινεζοι φαινεται να προτιμουν αυτα τα συνολα, ισως εχει να κανει με το γεγονος οτι πατανε πανω σε ηλεκτρικες κατασκευες και απλα κοτσαρουν μια γεννητρια που, πιθανοτατα, δουλευει με σταθερο ρυθμο. Ισως δηλαδη τους ειναι πιο ευκολο αυτο, παρα να αναπτυξουν αποδοτικους ΚΕΚ με χαμηλους ρυπους (ωστε να ειναι οκ με το ρυθμιστικο πλαισιο της ΕΕ).
Αυτα ομως ειναι απλα υποθεσεις μου.Η BMW μάλλον έκανε τα rex αποτυχημένα με την έκδοση του i3 γιατί από όσο θυμάμαι πολλά παράπονα στο internet.
Πιο πετυχημένο το σύστημα της GM στο Volt.
Αυτού του είδους στα συστήματα δεν χρειάζεται να δουλεύουν σε σταθερές στροφές αν αυτό λες με τον ρυθμό, δεν είναι σαν το ρεύμα στο σπίτι που πρέπει να έχει συγκεκριμένα Hz. -
RE: HONDA ZR-V
Βάλανε 2 σχέσεις στο κιβώτιο γιατί είδαν ότι είχαν προβλήματα σε κάτι περίεργες περιπτώσεις, όταν κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα και ζητάς πολύ ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα, όταν ανεβαίνεις ανηφόρα φορτωμένος ή όταν ρυμουλκείς φορτίο (βάρκα;) και τέτοια.
-
RE: HONDA ZR-V
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.
Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.
Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.
Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.
Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.
Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
"the power drop a little bit"
....Έτσι λειτουργεί το σύστημα της Honda και δεν έχει αλλάξει εδώ και 15 χρόνια περίπου.
και το "the power drop a little bit" μπορεί να είναι και μείωση στην ισχύ από μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα λόγο θερμοκρασιών, όχι αναγκαστικά ότι είναι άδεια η μπαταρία.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Όσο ηνωμενο-αραβικο-εμιρατικη είναι η McLaren, τόσο κινέζικος είναι και ο νέος κινητήρας στο Caterham.
-
RE: MG ZS
Και αν τα υπολογίσεις προσθέτεις ακόμα 8 kW τουλάχιστον σε αυτό το νούμερο.
-
RE: MG ZS
Η αεροδυναμική αντίσταση και η τριβή με το έδαφος που είναι σε αυτή την σελίδα;
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
@i-hasu said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Οι γερμανοί ως γνωστοί τσιγγούνηδες εκ φυσεως μάλλον περνάνε την νοοτροπία τους και σε αυτό.
Έχουν σχέση με το leasing και τους πρώτους αγοραστές αυτές οι αποφάσεις. Αν αλλάζει κάποιος αμάξι κάθε 3-5 χρόνια είναι αδιάφορα όλα αυτά που συζητάμε εδώ.