Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
Best posts made by super-t
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.
Latest posts made by super-t
-
RE: VW Tiguan 2024
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
Το CX-5 δεν εχει 140αρι μοτερ.
Εχει τα 165 και 194 αλογα. Ναι 2.5αρι στα κυβικα.
Το 140αρι ειναι σε αντικατασταση του 122/150 σε CX-30/3 σειρα.CX-5 με CX-60 ειναι κανα 10αρικο διαφορα αναλογως εξοπλισμους κλπ κλπ.
Δεν υπάρχει σε τιμοκατάλογο ή στην σελίδα στο internet το CX5. Μπορείς να το αγοράσεις καινούργιο;
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Οκ υπάρχουν και Tiguan 2l των οποίων οι κινητήρες είναι διαμάντια σε απόδοση και αξιοπιστία, αν σας φανεί στο td ασθενικός ο 1,5. Αν και αν δεν κάνετε σοβαρά ταξίδια και βάζετε μέσα τα παιδιά και τη μαμά σας δεν νομίζω ότι χρειάζεστε κάτι παραπάνω, όπως και εγώ....
Για το CX5 γιατί λέτε για 2.5l; Έκοψε τον 2l με τα 165ps;
Δεν υπάρχει πια διλιτρος G. Έγινε 2,5 με 140 άλογα.
-
RE: VW Tiguan 2024
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...Δεν κάνεις κάτι λάθος, έτσι είναι και ο δικός μου 1.5 (150hp), έχει καθυστέρηση στο απότομο γκάζι.
Για τα καυσαέρια το κάνουν.
-
RE: TOYOTA FORUM
Ηλεκτρικό δεν είναι το Urban Cruiser;
Τι Vitara και best seller λέτε; -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα οικιακά κλιματιστικά και τα κλιματιστικά αυτοκινήτου λειτουργούν με το κύκλωμα που περιέχει ψυκτικό μέσον δηλαδή φρέον, με την διαφορά οτι στα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν για θέρμανση το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επειδή δεν υπάρχει πηγή θέρμανσης από τον θερμικό κινητήρα χρησιμοποιούν αντιστάσεις για να επιτύχουν θέρμανση της καμπίνας.
Οι αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε σπίτια χρησιμοποιούν νερό σε κλειστό κύκλωμα αντί για φρέον. Στις αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε αυτοκίνητα δεν γνωρίζω τι υγρό χρησιμοποιούν.Νερο? Τα υγρα δεν συμπιεζονται!
Το νερο το χρησιμοποιουν για μεταφορα της θερμοτητας, δεν το συμπιεζουν οπως το φρεον.χαχα ναι, τι εγραψε εδω μεσα ο λιμιτεντ. νομιζω τα κλιματιστικα συμπιεζουν ενα χημικο που ψυχεται καθως συμπιεζεται και μετα σπρωχνουν αερα κοντα στο κρυο χημικο.. στις αντλιες θερμοτητας αλλαζουν λιγο απο που θα παρουν θερμοτητα η ψυξη στο κυκλο που κανει το κυκλωμα με το χημικο, αλλα δεν ειμαι ειδικος οποτε διαβαστε και μονοι σας.
Η θερμοκρασία αυξάνεται όταν κάτι συμπιέζεται. Σκέψου τον αέρα στην έξοδο του turbo.
οχι, το φυσικο αεριο το ψυχουν και γινεται υγρο συμπιεζεται δηλαδη νομιζω στους -162 κελσιου η καπου εκει
και μετα το μεταφερουν στα LNG πλοια
Οπότε ο αέρας στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου στο τέλος του χρόνου συμπίεσης έχει χαμηλότερη θερμοκρασία από όταν μπήκε στον κινητήρα. Μάλιστα.
ο αερας δεν ειναι χημικο. τα χημικα εχουν αλλες ιδιοτητες.
Καλά ο αέρας δεν είναι χημικό, το φρέον στα κλιματιστικά τι είναι;
Γιατί αυξάνεται η θερμοκρασία του όταν συμπιέζεται. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα οικιακά κλιματιστικά και τα κλιματιστικά αυτοκινήτου λειτουργούν με το κύκλωμα που περιέχει ψυκτικό μέσον δηλαδή φρέον, με την διαφορά οτι στα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν για θέρμανση το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επειδή δεν υπάρχει πηγή θέρμανσης από τον θερμικό κινητήρα χρησιμοποιούν αντιστάσεις για να επιτύχουν θέρμανση της καμπίνας.
Οι αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε σπίτια χρησιμοποιούν νερό σε κλειστό κύκλωμα αντί για φρέον. Στις αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε αυτοκίνητα δεν γνωρίζω τι υγρό χρησιμοποιούν.Νερο? Τα υγρα δεν συμπιεζονται!
Το νερο το χρησιμοποιουν για μεταφορα της θερμοτητας, δεν το συμπιεζουν οπως το φρεον.χαχα ναι, τι εγραψε εδω μεσα ο λιμιτεντ. νομιζω τα κλιματιστικα συμπιεζουν ενα χημικο που ψυχεται καθως συμπιεζεται και μετα σπρωχνουν αερα κοντα στο κρυο χημικο.. στις αντλιες θερμοτητας αλλαζουν λιγο απο που θα παρουν θερμοτητα η ψυξη στο κυκλο που κανει το κυκλωμα με το χημικο, αλλα δεν ειμαι ειδικος οποτε διαβαστε και μονοι σας.
Η θερμοκρασία αυξάνεται όταν κάτι συμπιέζεται. Σκέψου τον αέρα στην έξοδο του turbo.
οχι, το φυσικο αεριο το ψυχουν και γινεται υγρο συμπιεζεται δηλαδη νομιζω στους -162 κελσιου η καπου εκει
και μετα το μεταφερουν στα LNG πλοια
Οπότε ο αέρας στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου στο τέλος του χρόνου συμπίεσης έχει χαμηλότερη θερμοκρασία από όταν μπήκε στον κινητήρα. Μάλιστα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα οικιακά κλιματιστικά και τα κλιματιστικά αυτοκινήτου λειτουργούν με το κύκλωμα που περιέχει ψυκτικό μέσον δηλαδή φρέον, με την διαφορά οτι στα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν για θέρμανση το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επειδή δεν υπάρχει πηγή θέρμανσης από τον θερμικό κινητήρα χρησιμοποιούν αντιστάσεις για να επιτύχουν θέρμανση της καμπίνας.
Οι αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε σπίτια χρησιμοποιούν νερό σε κλειστό κύκλωμα αντί για φρέον. Στις αντλίες θερμότητας που χρησιμοποιούν σε αυτοκίνητα δεν γνωρίζω τι υγρό χρησιμοποιούν.Νερο? Τα υγρα δεν συμπιεζονται!
Το νερο το χρησιμοποιουν για μεταφορα της θερμοτητας, δεν το συμπιεζουν οπως το φρεον.χαχα ναι, τι εγραψε εδω μεσα ο λιμιτεντ. νομιζω τα κλιματιστικα συμπιεζουν ενα χημικο που ψυχεται καθως συμπιεζεται και μετα σπρωχνουν αερα κοντα στο κρυο χημικο.. στις αντλιες θερμοτητας αλλαζουν λιγο απο που θα παρουν θερμοτητα η ψυξη στο κυκλο που κανει το κυκλωμα με το χημικο, αλλα δεν ειμαι ειδικος οποτε διαβαστε και μονοι σας.
Η θερμοκρασία αυξάνεται όταν κάτι συμπιέζεται. Σκέψου τον αέρα στην έξοδο του turbo.
-
RE: Mazda CX-30
Βάλτε με δείτε τι νούμερα δίνει από το obd στο ignition timing αν πιστεύετε ότι έχει τόση διαφορά το καύσιμο στην λειτουργία.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η Audi πάντως τα έχει βάλει όλα
To compensate for the increased efficiency in the drivetrain and the resulting reduction in heat loss, the water-glycol heat pump is supplemented by an air heat pump. This means that in addition to the waste heat in the coolant of the electric motor, power electronics, and battery, the ambient air can also be used as a heating source for the interior. The temperature exchange now works directly via a heating coil. Moreover, an 800-volt air PTC heater was developed as an effective addition, which also directly supports the interior temperature control in the air conditioning unit in the event of increased heating requirements. This avoids the heat losses associated with water-based heating circuits.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν ακούμε αντλίες θερμότητας, όλοι κάνουμε τον συνειρμό με την γεωθερμία που χρησιμοποιούν οι οικιακές.
Στα αυτοκίνητα γεωθερμία δεν νοείται οπότε το όφελος αφορά μόνο τη θέρμανση, δηλαδή αντί της θερμότητας που εκλύεται από τον κινητήρα, όπως συμβαίνει στα θερμικά, διαχειρίζεται την θερμότητα που εκλύουν οι μπαταρίες.
Στη ψύξη όμως τι γίνεται; Προφανώς ο κλιματισμός ζητά ενέργεια από την μπαταρία εξ' ου και η πτώση στην αυτονομία. Σε τι βαθμό άγνωστο για τους μη έχοντες ηλεκτρικό, όπως λ.χ. σε ταξίδι στην Εθνική, με 40 βαθμούς (συνηθισμένο στη Ελλάδα)Η ερώτηση είναι γιατί το σύστημα του κλιματισμού δεν δουλεύει και σαν θέρμανσης όπως γίνεται στα σπιτικά συστήματα και χρειάζονται δεύτερο κύκλωμα για την θέρμανση.