Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3444
    • Best 917
    • Groups 0

    Best posts made by super-t

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Η φασούλα στις τελευταίες σελίδες με τα wall of text εδώ μέσα.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μάλλον καμιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

      Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

      Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

      Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

      Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

      Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

      οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα

      καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο

      πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.

      για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο

      συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.

      Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)

      Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      alt text

      Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.

      posted in Αντίλογος
      S
      super-t
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:

      *Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
      Χλευασμό:
      «Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
      «Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
      «Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»

      Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
      «Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
      «Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
      «Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
      «Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
      «Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
      «Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»

      Πολιτική παραπληροφόρηση:
      «Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
      «Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
      «Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»

      Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
      «Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
      «Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
      «Μισείτε τα θερμικά τελικά»
      «Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»

      Εντωμεταξύ (α)
      Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»

      Εντωμεταξύ (β)
      Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.

      Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*

      Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
      και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,

      «Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
      φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.

      «Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
      Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.

      «Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
      Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.

      Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
      Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...

      Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
      Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.

      και το τελευταίο,

      «Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
      Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.

      Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.


      Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Επειδή αναφέρθηκε το 500e με τα 118 άλογα που κάνει 80-120 στον ίδιο χρόνο με παλιότερη BMW 325. Αυτό το πιστεύω, δεν το αμφισβητώ. Το 500e στην δυνατότερη έκδοση έχει και καλά αυτονομία 320 km και βλέπω η τιμή του αρχίζει από 35000 €. ...
      Λοιπόν, σε λίγο φεύγω να πάω σε έναν φίλο, 120 km μακριά και θα γυρίσω το βράδυ (240 km συνολικά), απόσταση κάτι λιγότερο από Αθήνα-Άργος.
      Το 500e γεμάτη μπαταρία, είναι αμφίβολο αν θα μπορούσα να το κάνω χωρίς στάση στις τρέχουσες συνθήκες (φώτα αναμένα, κάποια θέρμανση γιατί έξω έχει -3 τώρα) ενώ με το τυπικό 1000άρι βενζίνη 7ετίας, που έβαλα βενζίνη την Κυριακή και έχω κάνει και 200 km από τότε, πάω και έρχομαι χωρίς να το σκεφτώ.
      Και η απάντηση που θα πάρω είναι να ανοίξω routeplanner για να κάνω μια ενδιάμεση φόρτιση εκεί που θα είμαι; Για μια διαδρομή που την έχω κάνει 5 φορές φέτος και απλά μπαίνω στο αμάξι και βγαίνω στον προορισμό; ή να πάρω κάτι μεγαλύτερο που θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία για να αντέξει; ή να έχω 2 αμάξια για τέτοιο σενάριο που είναι παράλογο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV

      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @super-t said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      test drive με 5.000 χλμ

      Πόσο σου κόβει δλδ από την τιμή καινούριου; Το τεστ ντραιβ δεν θα έχει στρωθεί σωστα και υπαρχει κοσμος που τεστ ντραιβ θεωρει το κυνηγι λακούβας.

      Περίπου 32 χιλιάρικα μου το δίνει καινούριο αυτόματο με το κλειδί στο χέρι. Ε, φαντάζομαι το χειροκίνητο θα είναι στα 30.
      Μάλλον για το αυτόματο QQ κλείνω, μίλησα και με κάνα δυο μηχανικούς σχετικά με τις μπαταρίες και τα υβριδικα και μου έφυγαν οι ανησυχίες για τα mild.

      Εμένα μου φεύγει το καφάσι με τις τιμές που ακούω. Ας συνεχίσουν έτσι οι εταιρίες/αντιπροσωπείες. Ξέρω έναν που τους περιμένει στη γωνία.

      Οφτοπικ αλλα πριν οχι πολλα χρονια κοιταγες τιμες απλ στα λαπτοπ και ελεγες ε μα είναι τρελλοι και επαιρνες κατι αλλο. Οι τιμες απλ δεν πεσανε αλλα εδω και αρκετα χρονια το κατι αλλο στοιχιζει το ιδιο ή και περισοτερο απο απλ χωρις να ειναι απλ. Τί παιρνεις το δειχνουν οι πωλησεις της απλ.

      Γιατί εμένα τι μου κανει; παλιά με αυτά τα χρήματα έπαιρνες premium αυτοκίνητα, τώρα τις απλές εκδόσεις των ασιατών. Νομίζω είναι σκηνοθετημενο για να μας οδηγήσει στα ηλεκτρικά όλο αυτό.

      Ξέρω άτομα που δουλεύουν σε φορτηγό βιομηχανίες και αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα τελευταία 3-4 χρόνια παίρνανε αύξηση μεταξύ 1,5-3 % κάθε χρόνο. Κάτι παρόμοιο γίνεται και στους διάφορους προμηθευτές των εταιριών. Αυτά τα λεφτά της αύξησης πως πιστεύεις θα τα βρουν, θα τα βάλει από την τσέπη του ο CEO, θα μειώσουν το κέρδος τους, θα αυξηθούν κάπως οι τιμές για να την απορροφήσουν εκεί, κάτι άλλο;

      Όλα αυτά δεν αλλάζουν το γεγονός ότι για τον μέσο Έλληνα είναι πολύ ακριβά τα καινούρια αυτοκίνητα...

      Και για ποιο λόγο πρέπει να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα οι εταιρίες για αυτό; Η Ελλάδα είναι το 1,3 % των ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ναι, τα πρότυπα ρύπων στα καράβια είναι τα εξής (διεθνής ναυσιπλοΐα): Σας παρακαλούμε μην ρυπαίνετε πολύ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τι ειναι αυτο;

      Σύγκριση εν σειρά με 'v'

      Βάλε αν έχεις έναν π.χ τούρμπο 1.0 tsi τρικυλινδρο και εναν 1,6 ατμόσφαιρα.

      Επίσης βάζε πηγές, τα copy pasteΔεν βοηθούν να μάθουμε.

      Π.χΒάλε από κάτω πηγή της φωτο

      Σύγκριση του παλιού εξακύλινδρου τρίλιτρου turbo με τον καινούργιο τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo. Και οι δύο σε σειρά.

      Πηγή μην περιμένεις, από μια παρουσίαση ήταν το 2015.

      Αν βρεις σύγκριση ενός ατμοσφαιρικού με downsized δώσε την γιατί εγώ δεν βρίσκω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

      Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

      Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

      Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

      Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

      Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @strom said in Toyota Corolla 2019:

      @ss_76 said in Toyota Corolla 2019:

      @vagkirk said in Toyota Corolla 2019:

      Πραγματικά 1η επιλογή με διάφορα από τους άλλους , αν έρθει στα 24-25 σε μια έκδοση όπως η τωρινή style , πρέπει ολοι οι άλλοι ειδικά στην Ελλάδα να τα κλείσουν τα μαγαζάκια τους.

      Χαχαχα! Γιατί; Δεν ενδιαφέρει άπαντες μόνο η οικονομία. Υπάρχουν πολύ σημαντικότεροι παράγοντες για την επιλογή αυτοκινήτου, όπως η οδηγική απόλαυση

      Το forum είναι για toyota fans. Λίγοι γράφουνε για άλλα αυτοκίνητα, και επειδή δεν υπάρχει ανταπόκριση σταματάνε και αυτοί.

      Πειράζει που είναι και μεγάλη φίρμα η Toyota, πειράζει; 🤩
      Πειράζει που τα VAG είναι σακαράκες πειράζε;😵
      Όχι δεν πειράζει.🤷

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ευχαριστώ. Το ανησυχητικό συμπέρασμα:

      2021 average PM2.5 concentration in Greece:
      3.8 times the WHO annual air quality guideline value

      Όταν καις ότι βρεις τον χειμώνα για θέρμανση, όταν καις ακόμα πετρέλαιο για θέρμανση, όταν έχεις από τους πιο γερασμένους στόλους στα φορτηγά και λεωφορεία στη Ευρώπη, αυτό είναι το αποτέλεσμα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 45
    • 46
    • 1 / 46
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr