Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
Best posts made by super-t
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.
Latest posts made by super-t
-
RE: LOTUS Forum
Το "εντυπωσιακό" με την Eletre (!?) είναι ότι ανάλογα με την πηγή, το βάρος της είναι μεταξύ 2,6 ως 2,9 τόνους ...
-
RE: 2024 Ford Mustang (S650)
Όλα τα κιβώτια πολλαπλασιάζουν την ροπή.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
Τα "αφεντικα" στις εταιρειες για το πως θα βγει ενα αυτοκινητο και απο που θα περικοψουν, δεν ειναι οι μηχανολογοι αλλα το τμημα μαρκετινγκ, μακαρι το κουμαντο να το εκαναν οι μηχανολογοι.
Ελάχιστη επίδραση έχει το μάρκετινγκ σε αυτό που συζητάτε, που ούτε κάν ξέρουν τι είναι οι λέξεις που λέτε, υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα μέσα στο ίδιο το engineering των συγκεκριμένων τμημάτων που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις.
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ μηχανολόγος δεν είμαι. Είμαι παντελώς άσχετος για την ακρίβεια αλλά θα κάνω την εξής ερώτηση:
Την απόφαση για το εάν ένας κινητήρας θα είναι πχ closed/open deck σχεδιάσης και τι υλικό θα χρησιμοποιηθεί ως επικάλυψη σε κυλίνδρους και πιστόνια, θα την πάρει το marketing?
Το budget του r&d ναι το αποφασίζει άλλος και όχι μηχανολόγοι. Δουλειά τους όμως είναι να βρουν τον τρόπο που εντός budget θα δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο σύνολο. Άλλοι το καταφέρνουν και άλλοι όχι. Άρα δεν είναι ότι δε γίνεται ή ότι εάν το αποφάσιζαν μόνοι τους οι μηχανολόγοι θα ήταν το ιδανικό.
Συν ότι πολλές αποφάσεις έχουν και χρονικά όρια μέσα, που μπορεί να μπαίνουν από το sales-marketing.
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
...
H επιλογη των 3κυλινδρων ηταν αναγκαστικη για λογους κοστους, ρυπων φορολογιας χωρου κλπ Οπως και η επιλογη μικρου τουρμπο ηταν για τα τεστ ρυπων/καταναλωσης.
Αν δεν ειχες αυτους τους περιορισμους τα περισσοτερα αυτοκινητα θα ηταν πολυκυλινδρα ατμοσφαιρικα.
Δηλ εχεις δει ποτε φορτηγο/πλοιο 3κυλινδρο?
Έχεις δει εσύ 1000άρι κινητήρα σε αμάξι V6-V12;
Όσο για το τι θα γινόταν χωρίς περιορισμούς, είναι επιπέδου αν η γιαγιά μου είχε καρούλια, για συζητήσεις σε φόρουμς. -
RE: Toyota Corolla Cross
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι λογικό τώρα να έχει π.χ. το C5 ή το 3008 αυτό το μοτεράκι που βογγάει..??!!
Βογγάει αυτό, αλλά το μοτέρ της Toyota με ίδια ιπποδύναμη άρχοντας και κιμπάρης στο δρόμο.
Μονά ζυγά, μονόζυγα δηλαδή.Βέβαια τα στοιχεία δείχνουν ότι καθόλου δε βογγάει. Τουλάχιστον όχι περισσότερο από τον 1.8 των 140hp.
επειδή συγκρίνετε ή προσπαθείτε, κινητήρες και όχι το σύστημα, ο κινητήρας της Toyota ο 1,8 είναι 95 άλογα, ή 97; Κάπου εκεί.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:Όταν ένα όχημα C segment εχει τον ίδιο κινητήρα με ένα Β και ο κινητήρας ειναι ήδη ζορισμένο, για εμένα ειναι οριακό.
Ο κυβισμος ενος κινητηρα (σε σχεση με την ισσχυ του) δεν εχει σχεση με το ποσο πιεσμενος ειναι. Τα παλια τα χρονια, στην Φ1 εβγαζαν 1000 αλογα απο 1000 κυβικα.
Με τον καταλληλο σχεδιασμο και υλικα, μπορεις να παρεις σχεδον "οσα αλογα θες", με αξιοπιστια.
Δεν ειναι υποχρεωτικο λοιπον ενας 1000αρης τουρμπο να ειναι πιο πιεσμενος απο εναν 1800 ατμοσφαιρα με τα ιδια αλογα.
Το αν ειναι ομαλος, αν εχει lag, αν καιει πολυ κτλ, ειναι αλλη συζητηση.
Φαντάζομαι εκείνοι οι κινητήρες της Φ1 δεν βγάζαν πάνω από 1 αγώνα.
Όπως και να χει, πιεσμένοι από το θέμα της μεγαλύτερης πιέσης σε όλα τα μέρη τους είναι, έτσι είναι ο τρόπος λειτουργίας τους.
Πιεσμένοι από άποψη μικρότερης αντοχή στα υλικά τους, αν τους σχεδιάσουν σωστά, δεν είναι.
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
Βρε Σπυρο μη συγκρινεις φ1 με αυτοκινητα καθημερινης χρησης, οσο εχει η μια μπιελα του μινου εχει ολο το αυτοκινητο του αλλου.
Και βεβαια τα περισσοτερα κυβικα και οι περισσοτεροι κυλινδροι στην ιδια υποδυναμη δινουν μεγαλυτερη αξιοπιστια σε συναρτηση με τα χαμηλης ποιοτητας μεταλλα των καθημερινων κινητηρων, παραδειγμα ολοι οι κινητηρες marin δε βγαζουν ουτε το 60% την υποδυναμης που εχουν τα ιδια κυβικα σε αυτοκινητα γιατι στη θαλασσα αναζητανε τη μεγιστη αξιοπιστια.Εξαρτάται την ναυτική εφαρμογή.
Οι μικρο-μεσαίου μεγέθους diesel που βασίζονται στους αντίστοιχους φορτηγήσιους μπορεί να έχουν και 30-40 % περισσότερη ισχύς.ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ άτυχος ο παραλληλισμός. Κάποτε νόμιζα ότι επειδή φοράω arai είχα το ίδιο κράνος με του Ρόσσι, όταν έμαθα ότι το δικό του κόστιζε όσο το μηχανάκι μου, προσγειώθηκα ανώμαλα...!!
Όσο καλό και προσεγμένο και να είναι ένα μοτέρ τριών κυλίνδρων των χιλίων κυβικών της παραγωγής, δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα 1800άρι τετρακύλινδρο..!!! Μα με τίποτε.
Ας μη το κουράζουμε άλλο, τα 1000 κυβικά ήρθαν από μόδα και ανάγκη για να χτυπηθεί η υπερκατανάλωση και ντεμέκ η τρύπα του όζοντος, όταν άρχιζε να βρωμάει πολύ το πετρέλαιο και οι βιομηχανίες έπρεπε να σκαρφιστούν κάτι καινούργιο για να πουλήσουν..!!
Είναι λογικό τώρα να έχει π.χ. το C5 ή το 3008 αυτό το μοτεράκι που βογγάει..??!!
Όλα τα τζιποειδή που φοράνε τέτοια μοτέρ είναι σαν αυτόν που πηγαίνει με μαγιώ στην εκκλησία, λάθος ντύσιμο...!!!1, εμένα τι με κάνεις quote;
2, τι σχέση έχει η τρύπα του όζοντος με αυτά; -
RE: Toyota Corolla Cross
@spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:Όταν ένα όχημα C segment εχει τον ίδιο κινητήρα με ένα Β και ο κινητήρας ειναι ήδη ζορισμένο, για εμένα ειναι οριακό.
Ο κυβισμος ενος κινητηρα (σε σχεση με την ισσχυ του) δεν εχει σχεση με το ποσο πιεσμενος ειναι. Τα παλια τα χρονια, στην Φ1 εβγαζαν 1000 αλογα απο 1000 κυβικα.
Με τον καταλληλο σχεδιασμο και υλικα, μπορεις να παρεις σχεδον "οσα αλογα θες", με αξιοπιστια.
Δεν ειναι υποχρεωτικο λοιπον ενας 1000αρης τουρμπο να ειναι πιο πιεσμενος απο εναν 1800 ατμοσφαιρα με τα ιδια αλογα.
Το αν ειναι ομαλος, αν εχει lag, αν καιει πολυ κτλ, ειναι αλλη συζητηση.
Φαντάζομαι εκείνοι οι κινητήρες της Φ1 δεν βγάζαν πάνω από 1 αγώνα.
Όπως και να χει, πιεσμένοι από το θέμα της μεγαλύτερης πιέσης σε όλα τα μέρη τους είναι, έτσι είναι ο τρόπος λειτουργίας τους.
Πιεσμένοι από άποψη μικρότερης αντοχή στα υλικά τους, αν τους σχεδιάσουν σωστά, δεν είναι.
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
Βρε Σπυρο μη συγκρινεις φ1 με αυτοκινητα καθημερινης χρησης, οσο εχει η μια μπιελα του μινου εχει ολο το αυτοκινητο του αλλου.
Και βεβαια τα περισσοτερα κυβικα και οι περισσοτεροι κυλινδροι στην ιδια υποδυναμη δινουν μεγαλυτερη αξιοπιστια σε συναρτηση με τα χαμηλης ποιοτητας μεταλλα των καθημερινων κινητηρων, παραδειγμα ολοι οι κινητηρες marin δε βγαζουν ουτε το 60% την υποδυναμης που εχουν τα ιδια κυβικα σε αυτοκινητα γιατι στη θαλασσα αναζητανε τη μεγιστη αξιοπιστια.Εξαρτάται την ναυτική εφαρμογή.
Οι μικρο-μεσαίου μεγέθους diesel που βασίζονται στους αντίστοιχους φορτηγήσιους μπορεί να έχουν και 30-40 % περισσότερη ισχύς. -
RE: TESLA FORUM
@cirus said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
κυριοι, ειστε μιλια εκτος θεματος.
Χιλιομετρα είμαστε, δεν εμαστε στην Αμερική να μετράμε σε μίλια
εγώ το σταμάτησα πάντως δεν προκειται να συνεχίσω αλλο. Καταλαβαίνω ότι είναι ασχετο
Μπορεί να είναι ναυτικά μίλια που χρησιμοποιούνται παντού.
-
RE: VW T-Roc
@green-power said in VW T-Roc:
Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι
Τι σύνθετο έχει;
Κάτι τέτοιο μάλλον, γιατί από άποψη τεχνολογιών που χρησιμοποιούν στον 1000, είναι τα ίδια με τον 1500.
-
RE: 2020 Toyota Yaris
@alexandros-a-92 said in 2020 Toyota Yaris:
@super-t said in 2020 Toyota Yaris:
Εσείς που έχετε το υβριδικό Yaris, δεν νιώθετε ένα α ανεπαίσθητο τράνταγμα κάθε φορά που παίρνει μπρος ο κινητήρας;
Τιποτα απολυτως δεν νιωθεις οταν κινεισαι. Αντε να το καταλαβεις (κυριως να το ακουσεις) οταν δεν εχεις πολυ μπαταρια, εισαι ακινητος και αποφασισεις να βαλεις κλιματισμο ας πουμε και παρει μπροστα ο κινητηρας.
Τι να σου πω, μετά από 60 km με Yaris Hybrid (συγγνώμη, Mazda Hybrid) που μου δώσαν στο συνεργείο για να μην περιμένω, ένιωσα μερικές φορές ένα ανεπαίσθητο τράνταγμα όταν έπαιρνε μπρος ο κινητήρας.
-
RE: Honda Civic
@np1280 said in Honda Civic:
Καλησπέρα σε όλους,
Εδώ και δύο μήνες ευτυχής ιδιοκτήτης του Honda Civic Ehev (sport). Εντυπώσεις: Καταπληκτικό αυτοκίνητο, χαίρεσαι να το οδηγείς κυρίως σε διαδρομές με στροφές. Πανεύκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μεγάλης κίνησης (Θεσσαλονίκη). Μέση κατανάλωση (μικτή, μετά από 3150km, σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και βουνό): 5.8l/100km.
Ρώτησα τη Honda πως είναι δυνατόν η ιπποδύναμη στην Ευρώπη να είναι 184HP και στις ΗΠΑ 200HP, δεδομένου ότι την ιπποδύναμη ορίζει ο ηλεκτροκινητήρας και οι ηλεκτροκινητήρες και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδιοι. Η απάντηση που πήρα είναι ότι και στην Ευρώπη η πραγματική ιπποδύναμη είναι 200 HP, αλλά η Honda την αναφέρει ως 184! (Ίσως αυτό να είναι αλήθεια, αφού σε αρκετές χώρες η φορολογία των αυτοκινήτων γίνεται με βάση την ιπποδύναμη. Επίσης, έτσι ίσως εξηγείται ότι σε διάφορα test drives η επιτάχυνση 0 - 100 έχει μετρηθεί στα 6.8 sec αντί των 7.9 που αναφέρει η Honda).
Ένα τελευταίο: Μήπως γνωρίζει κάποιος φίλος πως ξεκλειδώνουν αυτόματα οι υπόλοιπες πόρτες όταν ξεκλειδώσει η πόρτα του οδηγού; Το δοκίμασα από το menu και δεν λειτουργεί.Οι κλασσικές μπούρδες που λένε στις αντιπροσωπίες.
184 άλογα είναι, στην Αμερική για κάποιο λόγο λέει συνδυαστική ισχύς 200 άλογα. Τώρα πως και τι υπολογίζουν...