Η φασούλα στις τελευταίες σελίδες με τα wall of text εδώ μέσα.
Best posts made by super-t
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
Latest posts made by super-t
-
RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????
@tgd said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@johnny1 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Στα αυτοκίνητα η 98αρα και η 100αρα έχει διαφορές στις χαμηλές στροφές και στην ελαστικότητα του κινητήρα. Πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, που φυσικά δεν υπερκαλύπτει την διαφορά τιμής.
Όταν είχα πάει ταξίδι στα Σκόπια πριν 10 χρόνια, η διαφορά τιμής ανάμεσα στην 95 και στην 100 ήταν 5 λεπτά. Η υπόλοιπη διαφορά στην Ελλάδα οφείλονταν αποκλειστικά σε φόρους. Πόσο λέτε να κοστίζει στην πραγματικότητα ένα μπιτόνι πρόσθετο σε κάθε βυτίο;
Ε γέμιζε με 95 και ρίχνε δικό σου octane booster στο καύσιμο.
-
RE: MAZDA FORUM
Το λέω γιατί το Mazda 6e ή EZ-6 ή όπως λέγεται, βγαίνει και αυτό με range extender αλλά Ευρώπη έρχεται μόνο το ηλεκτρικό.
-
RE: MAZDA FORUM
Που λένε ότι η phev ή erev ή όπως λέγεται η έκδοση αυτή θα έρθει Ευρώπη;
-
RE: Suzuki Swift (2024)
Γιατί τα βάζετε εδώ και όχι στο κανονικό θέμα για το καινούργιο Swift;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Without the full clean vehicle tax credit, the new Slate Truck will actually cost at least $27.500 before tax, title, and so on. Bezos’ team seems to be betting that Trump won't get rid of the incentives, despite abundant signals that he intends to do just that. "Whether or not the incentive goes away, our truck will be a high-value, desirable vehicle," a spokesperson for Slate Auto told...
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει για 30 λεπτά συνεχόμενα ο ηλεκτροκινητήρας.
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Στην Ευρώπη οι ηλεκτροκινητήρες για τα αυτοκίνητα έχουν 2 νούμερα ισχύος, το μέγιστο ονομαστικό, αυτό που αναφέρεται γενικά και το μέγιστο συνεχόμενο, που δεν αναφέρεται στα διαφημιστικά και είναι λίγο ως πολύ μικρότερο του ονομαστικού.
Μπορεί το συνδυαστικό νούμερο που βλέπουμε να είναι του κινητήρα+το μέγιστο συνεχόμενο του ηλεκτροκινητήρα. -
RE: Peugeot 3008 (2024)
@realzeus said in Peugeot 3008 (2024):
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;
Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;
Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.
Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.Όχι, βγάζουν 167+ (που και πάλι είναι συζητήσιμο καθώς είναι θέμα βαθμονόμησης του rolling road (όχι dynamometer), τα πραγματικά δυναμόμετρα είναι αυτά του πάγκου (dynos - που έχουν μόνο οι κατασκευαστές) τα οποία μετράνε τον κινητήρα χωρίς μετάδοση), γιατί τόσα βγάζει το θερμικό μοτέρ. Οι ηλεκτροκινητήρες στα mild hybrids βγάζουν την ισxύ τους σε διαφορετικές στροφές από ότι οι ΜΕΚ και έτσι δεν συνεισφέρουν στην μέγιστη ισχύ. Συνεισφέρουν όμως στις επιταχύνσεις από χαμηλές ΣΑΛ.
Αυτό που έγινε τώρα είναι να μετράτε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του αυτοκινήτου, που όμως είναι πλασματική, καθώς δεν μπορεί να αποδοθεί στην πράξη. Η πραγματική μέγιστη ισχύς είναι αυτή που αποδίδει το σύνολο στις ΣΑΛ μέγιστης ιπποδύναμης του και όχι το άθροισμα των τιμών των διαφορετικών κινητήρων του.
Βγάζει 167 γιατί οι κανονισμοί επιτρέπουν ±5 % διαφορά από την ονομαστική ισχύ στους κινητήρες παραγωγής.
Που και αυτό δεν είναι μάλλον συγκρίσιμο γιατί δεν μετράει ο κατασκευαστής με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε στα βίντεο στο youtube, εσύ το ξέρεις, οι υπόλοιποι δεν φαίνεται να θέλουν να το καταλάβουν. -
RE: Nissan Qashqai 2021
@georgemit said in Nissan Qashqai 2021:
εικόνα
.
Πηγή 4Τ.Δεν έκατσες να κάνεις ούτε ένα scroll την σελίδα;
Στην δεύτερη γενιά του Volt προσθέσαν και 2ο πλανητικό σύστημα με την δυνατότητα να δίνει κίνηση στους τροχούς και ο κινητήρας. Αυτό που το αναφέρουν σαν Fixed Ratio Extended Range .
Εδώ περιγράφει η GM γενικά όλο το σύστημα (paywall)
The Next Generation “Voltec” Extended Range EV Propulsion System
και εδώ μια καλή περίληψη όλου αυτού
GM provides technical details of the Gen 2 Voltec propulsion system used in the 2016 Volt
Πηγή: GM technical paper
Φαν φάκτ, ήδη από το 2011 έχουμε ηλεκτροκινητήρες για αυτοκίνητα με 96 % μέγιστο efficiency.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Όχι δεν είχε τέτοια δυνατότητα. O θερμικός είναι γεννήτρια.
Εδώ άλλα λένε.