Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
Best posts made by super-t
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Επειδή αναφέρθηκε το 500e με τα 118 άλογα που κάνει 80-120 στον ίδιο χρόνο με παλιότερη BMW 325. Αυτό το πιστεύω, δεν το αμφισβητώ. Το 500e στην δυνατότερη έκδοση έχει και καλά αυτονομία 320 km και βλέπω η τιμή του αρχίζει από 35000 €. ...
Λοιπόν, σε λίγο φεύγω να πάω σε έναν φίλο, 120 km μακριά και θα γυρίσω το βράδυ (240 km συνολικά), απόσταση κάτι λιγότερο από Αθήνα-Άργος.
Το 500e γεμάτη μπαταρία, είναι αμφίβολο αν θα μπορούσα να το κάνω χωρίς στάση στις τρέχουσες συνθήκες (φώτα αναμένα, κάποια θέρμανση γιατί έξω έχει -3 τώρα) ενώ με το τυπικό 1000άρι βενζίνη 7ετίας, που έβαλα βενζίνη την Κυριακή και έχω κάνει και 200 km από τότε, πάω και έρχομαι χωρίς να το σκεφτώ.
Και η απάντηση που θα πάρω είναι να ανοίξω routeplanner για να κάνω μια ενδιάμεση φόρτιση εκεί που θα είμαι; Για μια διαδρομή που την έχω κάνει 5 φορές φέτος και απλά μπαίνω στο αμάξι και βγαίνω στον προορισμό; ή να πάρω κάτι μεγαλύτερο που θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία για να αντέξει; ή να έχω 2 αμάξια για τέτοιο σενάριο που είναι παράλογο;
Latest posts made by super-t
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Ασχετο αλλά οκ.Επίσης η "εμμονή" της mazda που ακριβώς εντοπίζεται? Ουσιαστικά εναν Skyactive X εχει βγάλει.
Ε ότι αντί να κάνει ότι κάναν οι άλλοι, μικρά τούρμπο, υβριδικά κτλ, 10 χρόνια τώρα βγάζει τα ατμοσφαιρικά και έβγαλε τον X μετά από 10 χρόνια προσπαθειών χωρίς σπουδαία αποτελέσματα όπως μας ενημερώνουν από το control.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Όσο και να το θες, το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) δεν είναι ρύπος (pollutant).
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Και τι σημαίνει δηλαδή αυτό? Ότι είναι αδύναμος και δε μπορεί να ανέβει ανηφόρα?Γιατί και σε όλη τη Β.Αμερική εχει ξεσκιστεί να πουλάει ο επίσης ατμοσφαιρικός Skyactive G o οποίος είναι και πιο αδύναμος.
Ε στην Αμερική έχουν και 2,5λιτρο με 195 άλογα και 2,5λιτρο turbo με 250 άλογα για όποιον βρίσκει πολλές ανηφόρες στον δρόμο του.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Έχει και 6κυλινδρο diesel για όποιον θέλει η Mazda.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Η Mazda πάντως επειδή σας διαβάζει και για να μην νιώθει μειονεκτικά εδώ μέσα, βγάζει τρίλιτρο 6κύλινδρο τούρμπο βενζίνης (για την Αμερική βέβαια).
Αν και φαντάζομαι θα διαβάσουμε ότι παραμένουν κουλοί στην Μάζντα γιατί η VW βγάζει παρόμοια ισχύ από 2 λίτρα τετρακύλινδρο. -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@panos-volcan said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .
Κανένας. Και αυτό ίσως πρέπει να μας λέει κάτι ίσως το πόσο ατμοσφαιρικός είναι.
@bassstarlet said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Aν πάρουμε ως παράδειγμα τον 1.6 της χόντα με το vti, που έβγαζε 160 (πρωτοφανές για άτμο) αν ήταν δίλιτρος σήμερα, πόσο θα μπορούσε να βγάζει;
Βέβαια, και αυτός θα ήταν για να έχεις το γκάζι στο πάτωμα, για να επιταχύνει.Αν το δούμε απλά, αν έβγαζε 160 από 1,6 λίτρα δηλαδή 100 ανα 1 λίτρο, ε θα έβγαζε 200 από 2 λίτρα.
Ο 1,5 της Μάζντα βγαίνει και με 115 άλογα στο 2, μια έκδοση του βγάζει και 130 στο MX5, δεν είναι κουλή η Μάζντα και δεν ξέρει και έχει κολλήσει στα 90 άλογα.
-
RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]
Υπάρχει τρόπος να υπογραμμίζουμε τις λέξεις;
Έχουμε παχιά γράμματα.
Έχουμε ιτάλικς πως λέγεται.
Έχουμεδιαγραφή.Υπογράμμιση; ή δεν το βρίσκω;
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση για το υδρογόνο στους κινητήρες (not).
Βέβαια καλό είναι να πείσετε τον CARB και την EPA ότι οι H2 κινητήρες είναι zero emissions γιατί για την ώρα (να δούμε τι θα πετύχει το lobbying των εταιριώνε) δεν τους θεωρούν zero emissions ...
Α ναι και λίγκες για να μην μας κάνουν παρατήρηση...
...Also, emission legislations like the CARB 2027 does not consider Hydrogen ICE as a zero-emissions vehicle. ...
... “Commercial trucks that use hydrogen combustion engines do not count as zero emission vehicle status,” said EPA spokesperson Taylor Gillespie. “This is because the heat and pressure of combustion, combined with nitrogen in the air, produce NOx emissions, and urea-SCR emission controls are still needed (as they are on diesel-fueled engines.)” ...
Hydrogen engines release near zero, trace amounts of CO2 (from ambient air and lubrication oil (KAI CO)), but can produce nitrogen oxides, or NOx. As a result, they are not ideal for indoor use and require exhaust aftertreatments to reduce NOx emissions.
Δεν βλέπουν βίντεο στο youtube απ΄ ότι φαίνεται στην Αμερική.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Τι είναι ο κινητήρας για να συνηθίσει σε κάτι;
Έχει αισθητήρες για να ρυθμίζει ότι χρειάζεται. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...
Για τις ΜΕΚ το πιο απλό, άμεσο και οικολογικό, είναι το διαφόρων ειδών βιοντιζελ. Που προφανώς τα υπάρχοντα λόμπι θα εμποδίσουν. Από δεκαετίες το πολεμάνε, μεταξύ άλλων με το επιχείρημα ότι οι καλλιέργειες για βιοντιζελ θα κάνουν τις καλλιέργειες τροφίμων πολύ ακριβές.Έχεις, πλοία, αεροπλάνα, φορτηγά/λεωφορεία, αυτοκίνητα.
Που θα πρώτο δώσεις το βιοντίζελ/r diesel που θα παράγεται;