Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3463
    • Best 932
    • Groups 0

    super-t

    @super-t

    1640
    Reputation
    92
    Profile views
    3463
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    super-t Unfollow Follow

    Best posts made by super-t

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Η φασούλα στις τελευταίες σελίδες με τα wall of text εδώ μέσα.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μάλλον καμιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.

      Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.

      Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.

      Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.

      Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.

      Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.

      οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα

      καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο

      πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.

      για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο

      συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.

      Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)

      Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      alt text

      Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.

      posted in Αντίλογος
      S
      super-t
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:

      *Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
      Χλευασμό:
      «Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
      «Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
      «Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»

      Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
      «Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
      «Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
      «Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
      «Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
      «Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
      «Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»

      Πολιτική παραπληροφόρηση:
      «Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
      «Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
      «Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»

      Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
      «Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
      «Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
      «Μισείτε τα θερμικά τελικά»
      «Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»

      Εντωμεταξύ (α)
      Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»

      Εντωμεταξύ (β)
      Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.

      Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*

      Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
      και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,

      «Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
      φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.

      «Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
      Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.

      «Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
      Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.

      Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
      Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...

      Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
      Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.

      και το τελευταίο,

      «Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
      Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.

      Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.


      Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t

    Latest posts made by super-t

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @super-t said in Toyota Corolla Cross:

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

      Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

      Δυνατός κουβάς. Περίμενε τώρα αναφορά στο ολοκληρωτικά Nissan 1,5T VCR που είναι πολύ καλό..
      ......!!???!!!!!!!!1

      Που τελικά φαίνεται ότι έχει και αυτό θέματα.😆

      Αυτος ειναι ο μεταβλητης συμπιεσης? Εχει θεματα, αφου στις ΗΠΑ εχουν κανει ανακλησεις .

      Ναι αυτός.


      Η/Το Corolla Cross στο Αμέρικα φτιάχνεται σε εργοστάσιο της Toyota/Mazda στο sweet home Alabama οπότε ίσως για αυτό να είναι φτηνότερο.
      ή απλά γιατί η Αμερική είναι φτηνότερη σε αυτά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

      Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

      Δυνατός κουβάς. Περίμενε τώρα αναφορά στο ολοκληρωτικά Nissan 1,5T VCR που είναι πολύ καλό..
      ......!!???!!!!!!!!1

      Που τελικά φαίνεται ότι έχει και αυτό θέματα.😆

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @george-0 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      Cruiser τι ειπες οτι μονο στην Ελλαδα πουλαει η Toyota?

      !,,,

      Ότι και να λένε, η Toyota είναι δεύτερη σε πωλήσεις στην Ευρώπη, μόνο πίσω από την VW (την εταιρία, όχι το γκρούπ).
      Αυτό κάτι θα λέει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Αυτό ψάχνεις.

      When will this Apply?:

      It's important to note that these standards will apply to all new PHEV models launched from January 1, 2025.

      For existing models from December 31, 2025.

      Current PHEV company car drivers will not be affected unless they purchase/lease a new vehicle after these dates so there is an incentive to take a PHEV vehicle before 31/12/2025.

      Το CX60 σήμερα είναι existing model και πρέπει να δώσει τα νέα νούμερα από 31-12.

      Αν αύριο η Mazda έβγαζε ένα CX61 θα ήταν new model και έπρεπε να δώσει ήδη τα καινούργια νουμερα
      Αν εβγα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ναι δεν γράφει τα γραμμάρια, γράφει το 7,8 όμως.
      Τα 31-33 αντιστοιχούν στο 1,4 λίτρα που λέει στην αρχή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Στο γερμανικό site δίνουν 2 νούμερα.
      Το κλασσικό χαμηλό νούμερο και ένα νούμερο που λένε κατανάλωση με άδεια μπαταρία και οδηγάς αφόρτιστος σαν κανονικό αμάξι.
      Το 7,8-176 είναι αυτή η δεύτερη μέτρηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Όσον αφορά το άρθρο τώρα, νομίζω ότι ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί απο την ΕΕ αλλαγή στις μετρήσεις και στις εκπομπές ρύπων που θα δηλώνονται για τα PHEV από τους κατασκευαστές.

      .

      Since January 1, 2025, the Euro 6e-bis standard has come into effect, bringing with it a tightening of the approval rules for plug-in hybrid vehicles (PHEV). Behind these new measures lies the European Union's desire to make CO2 emissions more representative of reality. It’s an ambitious initiative, but one that could also undermine the attractiveness of these models and redefine the strategies of automakers.
      .
      The new Euro 6e-bis tests introduce driving simulations over 2200 km, compared to only 800 km previously. This extension aims to better reflect the actual use of PHEVs, whose advertised low emissions were often difficult to replicate in everyday life. Take the example of the BMW X1 xDrive25e: its certified emissions of 45 g/km rise to 96 g/km under the new rules. For some models, the values double, and future standards planned for 2027 will further reinforce this trend. This reality will not surprise those familiar with the industry. PHEV certification figures, such as the famous 37 g/km of CO2 displayed by a BMW M5 4.4 V8 plug-in hybrid with over 700 horsepower, reflected a certain "flexibility" in the calculations. That era now seems to be over.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      super-t
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      Αυτό με το 4,19 είναι phev γιατί λέει έχει 300 άλογα.
      Τα 3 πρώτα mild υβριδικά είναι στα 5,67 5,93 6,13.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ποιος δηλαδή παίρνει τέτοια υβριδικά και σκοπό να πηγαίνει με τελικές στην Autobahn;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • RE: ZEEKR forum

      Δεν ξέρω τι κάνει η Νορβηγία αλλά έτσι και αλλιώς πάντα δεν είχε επιδοτήσεις και μειωμένους φόρους για ηλεκτρικά;

      Το Zeeeeekr 001 στα γρήγορα φαίνεται ότι είναι από 55000 € (Ολλανδία) ως 64000 € (Ελβετία, που δεν είναι ΕΕ) με τις υπόλοιπες χώρες να είναι στα 61-62000 €.
      Ενώ η Νορβηγία είναι στα 45000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      super-t
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr