Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
Best posts made by super-t
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γελάω με τα σχόλια για τις 17-18-19" που είναι τόσο ωραία και όταν έρχεται η ώρα να αλλάξουν τα λάστιχα και βλέπουν τις τιμές πάνε σε κάτι Nagang ξέρω γω...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράψτε ένα οποίος δεν αγοράζει Toyota δεν ξέρει τι του γίνεται να μην πλατειαζουμε.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετικό ποστ στην ομάδα του φατσοβιβλίου:
*Πας σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα σχετική με αυτοκίνητα και βλέπεις:
Χλευασμό:
«Είναι τοστιέρες/σκούπες/μιξεράκια»
«Να πήγαινες με 60 να μην μείνεις»
«Αν δε κάνει θόρυβο είναι για αδερφές»Βιομηχανική παραπληροφόρηση:
«Σε πέντε χρόνια θα θέλει αλλαγή η μπαταριά»
«Σε λίγα χρόνια θα βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ με υδρογόνο και θα το γεμίζεις με νεράκι»
«Ούτως η άλλως το ρεύμα βγαίνει από λιγνίτη»
«Άκουσα ότι πιάνουν φωτιά»
«Είναι χειρότερα για το περιβάλλον λόγο τοξικής και μη ανακυκλώσιμης μπαταρίας»
«Δεν φτάνει το δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Ελλάδα»Πολιτική παραπληροφόρηση:
«Τα κάνουν για να μην έχουμε ρεύμα και να μας ελέγχουν»
«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»Και μετά έρχεσαι εδώ και βλέπεις:
«Σα δε ντρέπεστε να παρουσιάζετε τα πανάκριβα ηλεκτρικά σας»
«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
«Μισείτε τα θερμικά τελικά»
«Δεν βλέπω πληροφόρηση, μόνο flex»Εντωμεταξύ (α)
Έχουμε κάνει διεξοδικά πόστ πληροφόρησης, τιμών, μπαταριών, ΑΠΕ, δικτύου κλπ. Υπάρχει εκπομπή στο YouTube κάθε βδομάδα και αναλύουμε τα τελευταία. Έχουμε φέρει επιστήμονες, καθηγητές και μηχανικούς που δουλεύουν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε φέρει μέχρι και κόσμο με πατίνια και μονόροδα. Και με Eco Car, και με Smart. Αλλά κατά τα άλλα «δεν υπάρχει πληροφόρηση»Εντωμεταξύ (β)
Η συζήτηση είναι πάντα γύρο από την οικονομία. Για τον πλανήτη που πεθαίνει από κλιματική αλλαγή δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και αναπνευστικά δεν ασχολήθηκε κανείς. Για τους ζάμπλουτους πετρελαιάδες τύπου Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σία που τους πληρώνεται 100E την εβδομάδα και γράφουν 3x κέρδη δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την ενεργειακή ανεξαρτησία της χώρας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για την οικονομία που θα κάνει η χώρα από το σύστημα υγείας δεν ασχολήθηκε κανείς. Για το ότι τα ηλεκτρικά είναι γενικά καλύτερα αυτοκίνητα δεν ασχολήθηκε κανείς. Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.Ναι ρε φίλε, τα μισούμε τα θερμικά. Για όλα τα παραπάνω. Και καλά κάνουμε.*
Πες της Μαρίας Αντουανέτας που έγραψε όλο αυτό το κείμενο, να κόψει το πολύ παντεσπάνι γιατί χαλάει τα δόντια η ζάχαρη.
και 2-3 στα γρήγορα, λαικίστικα όπως τα γράφει και αυτός,«Δίνουν επιδοτήσεις σε πλούσιους με τους φόρους του κοΖμάκη»
φίλος φίλου πήρε πέρσι Τέσλα, από 47 k€ στα 40 λογω επιδότησης, όπως φαντάζομαι και αυτός που το έγραψε αν έχει ηλεκτρικό, αυτά τα -7 χιλιάρικα που βρέθηκαν; Φαντάζομαι δεν τα έβαλε ο ΠΘ από την τσέπη του.«Οι Γερμανοί και η ΕΕ πουλάνε λιγνίτη»
Δεν ξέρω αν πουλάνε, αλλά βλέπω ότι Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία ανοίγουν πάλι κάποια λιγνιτικά γιατί κάτι λέγεται ότι τελειώνει το αέριο. Περίεργα πράματα, νόμιζα ότι μπορούν να παράγουν ρεύμα με ΑΠΕ ασταμάτητα αυτοί.«Δεν έχει λεφτά ο κόσμος για ηλεκτρικό»
Δεν ξέρω τι ξέρει αυτός, εγώ 2 πράματα έχω δει, η Ελλάδα είναι στις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη σε μ.ο. ηλικίας αυτοκινήτων με κάτι σαν 16 χρόνια. Πολύ πιθανόν να έχουν όλοι αυτοί λεφτά να αλλάξουν αλλά έχουμε πει το κάνουν από άποψη. Βέβαια κάθε χειμώνα διαβάζω ειδήσεις ότι η ατμόσφαιρα στην Αθήνα είναι αποπνικτική γιατί καίνε ότι μπορούν για να ζεσταθούν, αλλά ίσως δεν πληρώνουν για θέρμανση γιατί μαζεύουν για ηλεκτρικό αμάξι.Για την κλιματική αλλαγή, η ΕΕ είναι λιγότερο από το 10 % (9,6 %) του CO2, η Ελλάδα είναι κάτι σαν 0,2 %.
Μας χαιρετάει η Κίνα με το 30 % και η Ινδία με το 6,5 % που δεν σκοπεύουν να μειώσουν την ανάπτυξη τους πριν το 2050...Για Saudi Aramco, ΕΛΠΕ και σια, ελπίζω να μην παίρνει ρεύμα από NRG (motor oil) ή ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ. Τον ενοχλούν τα 100 € που πάνε σε αυτούς, αλλά οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών που πάνε στις ευρωπαικές/αμερικάνικες εταιρίες είναι μια χαρά, δεν γράφουν υπερκέρδη αυτοί, απλά μόνο κέρδη.
Για την ενεργειακή ανεξαρτησία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να φτιάχνουμε ΦΒ ή ανεμογεννήτριες εδώ και τώρα με αυτά που γίνονται νομίζω, έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης ομάδας, 7 γράμματα ετοιμάζει λένε νέα πλοιά μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, τουλάχιστον η επιδότηση ρεύματος δεν θα πηγαίνει στα ΕΛΠΕ.και το τελευταίο,
«Όλοι μιλάμε για κόστος λες και όλοι παίρνουμε αυτοκίνητο με μόνο γνώμονα το κόστος.»
Από ότι έχω καταλάβει δεν πρέπει να παρακολουθεί ειδήσεις και τι γίνεται στην παγκόσμια οικονομία αυτό τον καιρό.Και στην τελική, αν οι θερμικοί βγάζουν κόμπλεξ προς τα ηλεκτρικά με αυτά που γράφουν, το παραπάνω κείμενο βγάζει ελιτισμό (3ς αναφορές στα λεφτά ότι δεν είναι κάτι σημαντικό) και υπεροψία του στυλ κοίτα πόσο καλύτερος είμαι από αυτούς που ξέρω τόσα πολλά για αυτά και δεν λέω ανακρίβειες.
Αυτά από έναν τυχαίο σε ένα φόρουμ που ηλεκτρικό μπορεί να αγοράσει αύριο, αλλά για διάφορους λόγους δεν το επιτρέπουν οι οικιστικές συνθήκες.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Λίγο το θέμα για τα σπίτια, λίγο αυτές οι συζητήσεις εδώ, αρχίζω να πιστεύω ότι για την εγγραφή στο φόρουμ ζητάνε να δούνε φορολογική δήλωση και δεν βάζουν άτομα που βγάζουν λιγότερα από 50 k € ξέρω γω.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Το Dzire είναι Suzuki για την Ινδία και την ασιατική αγορά και αυτός το αγόρασε Γερμανία, το έχει σε αποθήκη στην Ιταλία και το πουλάει σε αγγελία στην Ελλάδα. Έγινε.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλά η Corvette τον εκκεντροφόρο ακόμα μέσα στο V τον έχει.
Latest posts made by super-t
-
RE: Mazda CX-30
AWD και αυτόματο. Πόσο χαμηλή έπρεπε να είναι η κατανάλωση;
-
RE: Toyota Corolla Cross
Νομίζω ότι αυτό που χρειάζονται τα θέματα της Toyota, είναι ακόμα περισσότερες λέξεις με ΚΕΦΑΛΑΊΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ, ακόμα περισσότερα σημεία στίξης ... !!!! ??? ;;; και ακόμα περισσότερη ειρωνεία, <<...ξέρεις από βέσπα...>> για να φτάσουν σε άλλα επίπεδα πρόσφυσης και υποστήριξης ότι κάναμε την καλύτερη επιλογή.
Α ναι και wall of text. -
RE: MAZDA FORUM
@spi_duster said in MAZDA FORUM:
Έχει καιρό να γράψει μα και όσο έγραφε ήταν για εντελώς διαφορετικά πράγματα. Με χαρά θα τον διάβαζα.
Είχε πει ότι σταματά να γράφει γιατί κάθε φορά που έγραφε (τις διαφορετικές απόψεις του) του την έπεφταν οι παλιοί να του εξηγήσουν πόσο λάθος είναι στα πάντα, οπότε δεν βρίσκει λόγο να τσακώνεται για το οτιδήποτε.
-
RE: MAZDA FORUM
@fanis75 said in MAZDA FORUM:
Ενδιαφέρουσα άποψη για τα Crossover, γελάω!! Χειρότερα σε όλα από τα ΗΒ, εκτός από το ego boost του κατόχου...χαχαχα!! Φίλος του Δία σίγουρα, αν και δίκιο έχει.
Υπερβολικός ο τίτλος. Να πεις ότι ήταν και πολύ παλιό το βίντεο...
-
RE: Suzuki Swift (2024)
@antoniokon said in Suzuki Swift (2024):
Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο
Το κόστος που λέγαμε.
Επίσης τελική 165 km/h.
-
RE: VW Golf MK 8
@gomi said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@gomi said in VW Golf MK 8:
@wantone said in VW Golf MK 8:
@gomi said in VW Golf MK 8:
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..
Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.
Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;Τα κόστη παραγωγής αυξάνονται λόγω αύξησης τιμών ενέργειας, πολέμων (εφοδιαστική αλυσίδα), νέων τεχνολογιών και νομικών απαιτήσεων (αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας ρύπων κλπ). Για αυτό το τελευταίο μόνο (πρωτόκολλα κυβερονασφάλειας) κόβονται ένα σωρό μοντέλα από Ευρώπη σε 3 μήνες (η υπάρχουσα Macan, το βενζινοκίνητο 500 κλπ).
Εν ολίγοις, αν τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα αναλύσουμε, μιλάμε για τεχνητή αύξηση και όχι ουσιαστική...
Την αύξηση στους μισθούς και τα μπόνους στους εργαζόμενους δεν τα πληρώνει από την τσέπη του ο ΤΣΕΟ πάντως.
-
RE: VW Golf MK 8
Αυξημένες κατά 10,1 % ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Φεβρουάριο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 883.608 νέα αυτοκίνητα έναντι 802.435 τον Φεβρουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
-
RE: SUZUKI FORUM
Τι έγινε, πήρε αναβάθμιση ο κινητήρας για την Ευρώπη; +1 kW, +4 Nm από το Ιαπωνικό.
-
RE: SUZUKI FORUM
5000 € αύξηση στην τιμή, μόλις +28,6 % πάνω.
Μια χαρά.Όσο για τις τιμές, τις αυξήσεις στους υπαλλήλους τους η εταιρία δεν της πληρώνει από την τσέπη της.