Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
Please enter occupation - Please enter your interests
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
αλλα πόσο διαφορετικό είναι από το νέο ibiza που ήρθε ήδη Ελλάδα?
ίδιο αμάξι δεν είναι βρε παιδιά?
πολλη κουβέντα για το fabia κανουμε αλλά για το ibiza τίποτα
έχει πάει κανείς σε έκθεση να το δεί?
εγω πιστευω σε τέρμα ακριβη έκδοση θα είναι το ίδιο ωραίο μπορεί και πιο νεανικό-σπορ
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona.
Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia, επίσης το ibiza έχει τσιμπημένες τιμές το fr vision έχει σχεδόν 18κ και δεν έχει full Led ούτε τεμπέλη!
Τι διαστάσεις έχει, ξέρουμε; Αποσκευές;
Καλά το πάει η Skoda με το μέγεθος, και το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Λίγο βαρετά, αλλά καλές επιλογές.
μήκος 4.107mm ύψος 1.460 mm και πλάτος 1.780 mm, , αλλά και μεταξόνιο 2.564 mm
χώρος αποσκευών 380 λίτρα
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!


Vdx wrote:
Στο ι30 παντός δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Την suzuki επίτηδες δεν την ανέφερα επειδή μείωσε ιπποδύναμη :p, είχα ξεχάσει οτι τα mazda εισάγονται...
Η Suzuki στα Vitara/S-cross τα βγάζει με turbo 130hp 48V,ροπή 235Νm και manual (ναι,σωστά λες πως είναι πιο αδύναμα σε σχέση με το mildhybrid Focus 155hp,αλλά υπάρχουν κι αυτά ως επιλογή). Η Hyundai επίσης έχει τέτοιους κινητήρες στο i30 με turbo 160hp 48V,ροπή 253Νm και manual.
Δεν εννοώ πιο αδύναμο από το focus αλλά από το 1.4 boosterjet πριν γίνει mild hybrid. Για hyundai έκανα λάθος γιατι κοίταγα μόνο το n line.
Απο τις φωτο φαινεται οτι στις ακριβες εκδοσεις εχει απτη ποιοτητα σαν το fabia συν οτι εχουν παρομοιο αν οχι ιδιο σχεδιασμο στο σαλονι τους
Το Arona το προηγούμενο εγω το βλεπω σαν υπερυψωμένο προηγουμενο Ibiza και ναι πλεον ξεθωριασε σαν υλικα και εμφανηση στο εσωτερικο του(ς)
Ενω το Kamig υπερυψωμενο Scala που σαφως ειναι ποιοτικοτερο
Προφανώς έχει βελτιωθεί μένει να τα δούμε και τα δύο από κοντά!
Προφανώς και το arona, kamiq κλπ είναι υπερυψωμένα ibiza, scala..
Θα σε βάλει το αυτοκίνητο σε σκέψεις. Αν περιμένεις να πιάσεις τιμόνι που να σου βγάζει χαμόγελο, μάλλον θα περιμένεις για πολύ... Η FABIA ποτέ δεν είχε δυναμικά χαρακτηριστικά και ούτε τώρα νομίζω ότι θα έχει.
Ακόμη και η έκδοση Monte Carlo που υποτίθεται ότι ήταν sport, ήταν μία μούφα. Κανένα σπορ χαρακτηριστικό.
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους. Για μικρό οικογενειακό είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αν όμως ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος στην οδήγηση (γιατί μπορεί π.χ. να βρεθεί μόνος σε κάποια στροφιλίκια) τότε να κοιτάξει σε άλλο αυτοκίνητο που να ανεβάζει και λίγο την ανδρεναλίνη...
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
@bathan said in Toyota Yaris Cross:
Διαβάζω πως το YC είναι πρώτο σε κλοπές, τι γίνεται ρε παιδιά ;
Ανταλλακτικά…
Toyota Aygo X Hybrid: Τα 5 δυνατά σημεία του μικρού υβριδικού μοντέλου
χρήστη @vdx έχει αναρτηθεί το άρθρο, μόλις 7-8 ποστ παραπάνω
@super-t said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@vdx said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@super-t said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@vdx said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@panormus772 said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
Υψηλή χωρητικότητα (1,3Kwh) για 48V μπαταρία...
Ο κινητήρας αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Geely - Renault που ονομάζεται HORSE Powertrain Limited και χρησιμοποιείται και απο άλλους κατασκευαστές όπως Volvo.
Αν πιστέψουμε την Mercedes, σχεδιασμός-εξέλιξη από την Mercedes, παραγωγή από την Geely-Aurobay και προσαρμογή του για την Volvo-Geely.
Όπου έχω ψάξει λέει καθαρά Geely - Renault. Δεν ασχολείται η Mercedes με μικρούς κινητήρες. Τόσα χρόνια ψωνίζει από Renault!
Από εδώ.
https://oevk.at/en/papers/a85932f7-4fa8-4601-93cc-b1421b34174a
Οπότε δεν είναι Geely - Renault αλλά Geely - Mercedes.
Θα κατασκευάζεται από την Geely και θα αποστέλλεται στην Mercedes
@super-t said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@vdx said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
@panormus772 said in Mercedes CLA (C178/174) 2025 (3rd gen):
Υψηλή χωρητικότητα (1,3Kwh) για 48V μπαταρία...
Ο κινητήρας αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Geely - Renault που ονομάζεται HORSE Powertrain Limited και χρησιμοποιείται και απο άλλους κατασκευαστές όπως Volvo.
Αν πιστέψουμε την Mercedes, σχεδιασμός-εξέλιξη από την Mercedes, παραγωγή από την Geely-Aurobay και προσαρμογή του για την Volvo-Geely.
Όπου έχω ψάξει λέει καθαρά Geely - Renault. Δεν ασχολείται η Mercedes με μικρούς κινητήρες. Τόσα χρόνια ψωνίζει από Renault!
@dstou said in TOYOTA AYGO X:
Δε 'φτουράει' το υβριδικό σε αυτά τα μεγέθη, έχει αστεία διαφορά από το μεγαλύτερο Γιαρις.
Μια χαρά θα φτουρήσει για όσους θέλουν ένα πραγματικά μικρό αυτοκίνητο πόλης!
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Στα θερμικά δε νομίζω ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τους Ευρωπαίους. Συνήθως έχουν υψηλές καταναλώσεις, ενώ πάσχουν και στο κομμάτι της οδηγικής συμπεριφοράς.
Το θετικό για τους Κινέζους, είναι βέβαια ότι δε χρειάζεται κιόλας. Στο κομμάτι των PHEV επενδύουν περισσότερο μιας και υπάρχει σχετική ζήτηση στην Ευρώπη, γλιτώνουν τους δασμούς και καταφέρνουν να είναι γύρω στο 20% φτηνότεροι από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.
Στην Κίνα έτσι και αλλιώς τα PHEV δεν προχωράνε. Είναι μια μεσοβέζικη λύση μέχρι να περάσει και η Ευρώπη στην ηλεκτροκίνηση.
Η ουσία δεν βρίσκεται στα αποκλειστικά θερμικά σύνολα, αλλά στη χρήση του θερμικού ως μέρος ενός full hybrid συστήματος, έναν τομέα στον οποίο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίε, ειδικά όταν μιλάμε για μικρά αυτοκίνητα με περιορισμένο περιθώριο κέρδους.
@ernest said in VW T-ROC 2026:
Σχετικά με το θέμα <πίσω ανάρτηση>: οι παρακάτω φωτογραφίες (από γερμανικό forum) είναι από το νέο T-Roc 1.5 TSI 150 PS, σε δείγμα χωρίς DCC Adaptive Chasis Control. Έχει πολλαπλών συνδέσμων.
Δεν προκαλεί έκπληξη η χρήση πολλαπλών στην έκδοση με τους 150. Παρεπιπτόντως θα υπάρχει επιλογή για dcc pro ?
Η Ευρώπη κάνει πίσω στους θερμικούς κινητήρες και η Κίνα κερδίζει έδαφος
Αυτό που παρουσιάζεται ως πολιτική νίκη για το ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, είναι στην πραγματικότητα μια απόφαση που ενισχύει τον ανταγωνισμό, κυρίως την Κίνα. Κατασκευαστές όπως η Polestar, που έχουν επενδύσει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, βλέπουν αυτή τη μεταστροφή ως απειλή για τη στρατηγική τους.
Από την άλλη πλευρά, η BYD, η Geely, η Omoda & Jaecoo και άλλες κινεζικές μάρκες δείχνουν πιο ευέλικτες από ποτέ. Ξεκίνησαν με ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά γρήγορα επεκτάθηκαν σε plug-in υβριδικά (PHEV) και ακόμη και σε θερμικά, βλέποντας την ευρωπαϊκή αγορά σαν έναν χώρο όπου μπορούν να κυριαρχήσουν χωρίς περιορισμούς.