Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
Please enter occupation - Please enter your interests
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
αλλα πόσο διαφορετικό είναι από το νέο ibiza που ήρθε ήδη Ελλάδα?
ίδιο αμάξι δεν είναι βρε παιδιά?
πολλη κουβέντα για το fabia κανουμε αλλά για το ibiza τίποτα
έχει πάει κανείς σε έκθεση να το δεί?
εγω πιστευω σε τέρμα ακριβη έκδοση θα είναι το ίδιο ωραίο μπορεί και πιο νεανικό-σπορ
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona.
Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia, επίσης το ibiza έχει τσιμπημένες τιμές το fr vision έχει σχεδόν 18κ και δεν έχει full Led ούτε τεμπέλη!
Τι διαστάσεις έχει, ξέρουμε; Αποσκευές;
Καλά το πάει η Skoda με το μέγεθος, και το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Λίγο βαρετά, αλλά καλές επιλογές.
μήκος 4.107mm ύψος 1.460 mm και πλάτος 1.780 mm, , αλλά και μεταξόνιο 2.564 mm
χώρος αποσκευών 380 λίτρα
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!
Vdx wrote:
Στο ι30 παντός δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Την suzuki επίτηδες δεν την ανέφερα επειδή μείωσε ιπποδύναμη :p, είχα ξεχάσει οτι τα mazda εισάγονται...
Η Suzuki στα Vitara/S-cross τα βγάζει με turbo 130hp 48V,ροπή 235Νm και manual (ναι,σωστά λες πως είναι πιο αδύναμα σε σχέση με το mildhybrid Focus 155hp,αλλά υπάρχουν κι αυτά ως επιλογή). Η Hyundai επίσης έχει τέτοιους κινητήρες στο i30 με turbo 160hp 48V,ροπή 253Νm και manual.
Δεν εννοώ πιο αδύναμο από το focus αλλά από το 1.4 boosterjet πριν γίνει mild hybrid. Για hyundai έκανα λάθος γιατι κοίταγα μόνο το n line.
Απο τις φωτο φαινεται οτι στις ακριβες εκδοσεις εχει απτη ποιοτητα σαν το fabia συν οτι εχουν παρομοιο αν οχι ιδιο σχεδιασμο στο σαλονι τους
Το Arona το προηγούμενο εγω το βλεπω σαν υπερυψωμένο προηγουμενο Ibiza και ναι πλεον ξεθωριασε σαν υλικα και εμφανηση στο εσωτερικο του(ς)
Ενω το Kamig υπερυψωμενο Scala που σαφως ειναι ποιοτικοτερο
Προφανώς έχει βελτιωθεί μένει να τα δούμε και τα δύο από κοντά!
Προφανώς και το arona, kamiq κλπ είναι υπερυψωμένα ibiza, scala..
Θα σε βάλει το αυτοκίνητο σε σκέψεις. Αν περιμένεις να πιάσεις τιμόνι που να σου βγάζει χαμόγελο, μάλλον θα περιμένεις για πολύ... Η FABIA ποτέ δεν είχε δυναμικά χαρακτηριστικά και ούτε τώρα νομίζω ότι θα έχει.
Ακόμη και η έκδοση Monte Carlo που υποτίθεται ότι ήταν sport, ήταν μία μούφα. Κανένα σπορ χαρακτηριστικό.
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους. Για μικρό οικογενειακό είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αν όμως ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος στην οδήγηση (γιατί μπορεί π.χ. να βρεθεί μόνος σε κάποια στροφιλίκια) τότε να κοιτάξει σε άλλο αυτοκίνητο που να ανεβάζει και λίγο την ανδρεναλίνη...
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
@dstou said in BMW iX3 (Neue Klasse) 2026:
Τζάμπα!
Φυσιολογική τιμή για την μάρκα + είναι ηλεκτρικό!
Εγώ αδυνατώ να καταλάβω την λογική των τεστ αυτόν δηλαδή δίνουμε αστεράκια για ασφάλεια των πεζών ή για το πως ένα βοηθητικό σύστημα μπορεί να σε σώσει εφόσον κίνησε σε συγκεκριμένες ταχύτητες… Κανονικά θα έπρεπε να αξιολογεί μόνο την προστασία που σου προσφέρει ένα όχημα σε περίπτωση που γίνει ένα ατύχημα!
Η BMW λέει ότι η απαγόρευση των βενζινοκινητήρων στην Ευρώπη μπορεί να σκοτώσει την βιομηχανία
Αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να πει ότι έχει ένα σχέδιο για τη μείωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035, δεν ρωτάει τους πελάτες και πώς εξελίσσεται η υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, πώς είναι οι τιμές της ενέργειας και όλα τα σχετικά. Είναι ανόητο να το κάνεις αυτό με αυτόν τον τρόπο. Και μπορείς να σκοτώσεις μια βιομηχανία κάνοντάς το με αυτόν τον τρόπο.
Μετά την Reault και ο ceo της VW κάνει αναφορά ότι στο ότι είναι δύσκολο να γίνει μετάβαση σε ηλεκτρικά έως το 35.
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Ειδικά πλέον με τα κινέζικα που με 8-10Κ κάτω παίρνεις πιο εξοπλισμένα , πιο καλή απτή ποιότητα πιο σβέλτα και με μικρότερο κινητήρα αρχίζει να σφίγγει πολύ ο ανταγωνισμός...εδώ με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον phev...
Ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τσέπη μας!
Στο μυαλό θα κάνει να ξεκολλήσουμε από την "εμμονή" πλέον με τα τουότα;
Προσφέρουν peace of mind και στις μέρες μας είναι μεγάλο προσόν! Μακάρι ο ανταγωνισμός να βοηθήσει στο να μειωθούν οι τιμές και να έρθουν σε λογικά πλαίσια.
@jimkl-0 said in Renault Clio VI:
Ξενίζει στην αρχή όντως το εξωτερικο design γιατί δεν έχει καμία σχέση με τη προηγούμενη γενιά αλλά εγώ το συνήθισα και μου αρέσει πλέον. Και οι κινητήρες που δίνει τώρα στα χαρτιά τουλάχιστον φαίνονται εξαιρετικοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. LPG 120hp αυτόματο, full hybrid 160hp, ποιος άλλος δίνει τέτοια συστήματα Η Stellantis? buhahah. Τους έχει βάλει τα γυαλιά η Renault τα τελευταία 4-5 χρόνια
Ελπίζω ο νέος 1.2 να είναι καλός και αξιόπιστος!
Δεν θυμάμαι να είχε ακουστεί κάτι αρνητικό για τον προκάτοχο