Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
Please enter occupation - Please enter your interests
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
αλλα πόσο διαφορετικό είναι από το νέο ibiza που ήρθε ήδη Ελλάδα?
ίδιο αμάξι δεν είναι βρε παιδιά?
πολλη κουβέντα για το fabia κανουμε αλλά για το ibiza τίποτα
έχει πάει κανείς σε έκθεση να το δεί?
εγω πιστευω σε τέρμα ακριβη έκδοση θα είναι το ίδιο ωραίο μπορεί και πιο νεανικό-σπορ
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona.
Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia, επίσης το ibiza έχει τσιμπημένες τιμές το fr vision έχει σχεδόν 18κ και δεν έχει full Led ούτε τεμπέλη!
Τι διαστάσεις έχει, ξέρουμε; Αποσκευές;
Καλά το πάει η Skoda με το μέγεθος, και το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Λίγο βαρετά, αλλά καλές επιλογές.
μήκος 4.107mm ύψος 1.460 mm και πλάτος 1.780 mm, , αλλά και μεταξόνιο 2.564 mm
χώρος αποσκευών 380 λίτρα
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!
Vdx wrote:
Στο ι30 παντός δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Την suzuki επίτηδες δεν την ανέφερα επειδή μείωσε ιπποδύναμη :p, είχα ξεχάσει οτι τα mazda εισάγονται...
Η Suzuki στα Vitara/S-cross τα βγάζει με turbo 130hp 48V,ροπή 235Νm και manual (ναι,σωστά λες πως είναι πιο αδύναμα σε σχέση με το mildhybrid Focus 155hp,αλλά υπάρχουν κι αυτά ως επιλογή). Η Hyundai επίσης έχει τέτοιους κινητήρες στο i30 με turbo 160hp 48V,ροπή 253Νm και manual.
Δεν εννοώ πιο αδύναμο από το focus αλλά από το 1.4 boosterjet πριν γίνει mild hybrid. Για hyundai έκανα λάθος γιατι κοίταγα μόνο το n line.
Απο τις φωτο φαινεται οτι στις ακριβες εκδοσεις εχει απτη ποιοτητα σαν το fabia συν οτι εχουν παρομοιο αν οχι ιδιο σχεδιασμο στο σαλονι τους
Το Arona το προηγούμενο εγω το βλεπω σαν υπερυψωμένο προηγουμενο Ibiza και ναι πλεον ξεθωριασε σαν υλικα και εμφανηση στο εσωτερικο του(ς)
Ενω το Kamig υπερυψωμενο Scala που σαφως ειναι ποιοτικοτερο
Προφανώς έχει βελτιωθεί μένει να τα δούμε και τα δύο από κοντά!
Προφανώς και το arona, kamiq κλπ είναι υπερυψωμένα ibiza, scala..
Θα σε βάλει το αυτοκίνητο σε σκέψεις. Αν περιμένεις να πιάσεις τιμόνι που να σου βγάζει χαμόγελο, μάλλον θα περιμένεις για πολύ... Η FABIA ποτέ δεν είχε δυναμικά χαρακτηριστικά και ούτε τώρα νομίζω ότι θα έχει.
Ακόμη και η έκδοση Monte Carlo που υποτίθεται ότι ήταν sport, ήταν μία μούφα. Κανένα σπορ χαρακτηριστικό.
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους. Για μικρό οικογενειακό είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αν όμως ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος στην οδήγηση (γιατί μπορεί π.χ. να βρεθεί μόνος σε κάποια στροφιλίκια) τότε να κοιτάξει σε άλλο αυτοκίνητο που να ανεβάζει και λίγο την ανδρεναλίνη...
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
@georgemit said in Peugeot 308 (2013):
Είδες διαφορά στην απόδοση;
Αν είχε όντως χάσει δε το ξαναεχασε μετά από λίγο καιρό;
Το οδηγεί η σύζυγος για μικρές αποστάσεις γενικά δεν έχει παραπονεθεί, αλλά δεν είχε και ποτέ πλ κλ αποδώση…
@georgemit said in Peugeot 308 (2013):
Ακριβώς.
Όποιος συμπληρώνει φρεον χωρίς να επισκευάζει τη διαρροή είναι απατεώνας.
Το ξέρω από πρώτο χέρι από φίλο μου ψυκτικό που με άδεια μπουκάλα φρεον είχε βγάλει 300€ σε μια μέρα.
Τα 23 πήγα στον Μιχαηλίδη, συμπλήρωσε φρεόν στο micra του 2005 και πλήρωσα 50 € χωρίς όμως να κάνει έλεγχο για διαρροή.
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Δεν είναι φυσιολογικό με την πάροδο του χρόνου να έχει μικροδιαρροές; Εγώ τα δύο τελευταία χρόνια που το’χω στην κατοχή μου δεν είχα πρόβλημα. Βέβαια δεν γνωρίζω πότε έβαλε τελευταία φορά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης..
Οχι, κλειστο κυκλωμα ειναι 70 χρονια να περασουν δεν πρεπει να λειπει ουτε γραμμαριο.
Αυτό το γνωρίζω αλλά πίστευα ότι αποτελεί κοινή παραδοχή ότι με την πάροδο του χρόνου υπάρχουν πλ μικρές απώλειες. Όποτε πρακτικά πρέπει να ψάξουμε που υπάρχει διαρροή;
Στην Gallo νέας Χαλκηδόνας μου είπανε ότι βάζουν ένα ειδικό υγρό μέσα και μετά από 10 μέρες πας ξανά ώστε να δούνε που υπάρχει. Βεβαιώ κοστίζει +30€
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;Ποιο αεριο φοραει το 1234yf?
ΝαιΓια πληρωση απο 150+ ζητανε, πες οπωσδηποτε να βαλουν φωσφορο μεσα αν συνεχισει να εχει διαρροη να ειναι διακριτη την επομενη φορα, γιατι το λιπαντικο του ειναι αχρωμο.
Δεν είναι φυσιολογικό με την πάροδο του χρόνου να έχει μικροδιαρροές; Εγώ τα δύο τελευταία χρόνια που το’χω στην κατοχή μου δεν είχα πρόβλημα. Βέβαια δεν γνωρίζω πότε έβαλε τελευταία φορά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης..
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;Ποιο αεριο φοραει το 1234yf?
Ναι
@kkostask said in Peugeot 308 (2013):
Συγνώμη που θα το πω έτσι αλλά τι πίνουν όλοι αυτοί? Τι τιμές είναι αυτές? Πριν από ένα μήνα έκανα πλήρωση και έλεγχο στο c4 και μου πήραν 50 ευρώ για όλα…σε αντιπροσωπεία….
Γενικά το το Freon r1234yf είναι ακριβότερο. Κατανοώ ότι θα βάλει και ένα μικρό καπέλο η εκάστοτε αντιπροσωπία αλλά το ξεφτίλισαν.
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ένα χαμόγελο σκάει για το ταπεινό yaris που ταξιδεύει άνετα με 4 άτομα στα 170+
Μόνο άνετα; Έχει και απόθεμα για προσπέραση… χαχαχαχα
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:
- Πώς συνδέονται οι δύο κινητήρες στις υψηλές ταχύτητες με τους τροχούς, για ταυτόχρονη μετάδοση;
Υπάρχει επιπλέον κιβώτιο;Ο θερμικός μέσω του κιβωτίου, το traction motor απευθείας.
- Τι δυνατότητες έχει για παραγωγή ρεύματος η γεννήτρια που τροφοδοτεί τις μπαταρίες και όχι άμεσα τον ηλεκτροκινητήρα;
Στα renault είναι γύρω στα 50 άλογα.
- Η πρώτη σχέση του 3τάχυτου κιβωτίου μπορεί να εκκινήσει το όχημα; Ή δουλεύει μόνο μετά από ένα όριο και πανω;
Από τα 70kph φαίνεται να ξεκινάει η "πρώτη"
Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου σε μία έντονη ανηφόρα, αν γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με άδεια μπαταρία είναι δυνατή, αν η γεννήτρια είναι μικρή και δίνει λίγο ρεύμα;
Ο θερμικός δεν θα αφήσει την μπαταρία να αδειάσει τελείως, στις μικρές ταχύτητες επαρκεί, στις υψηλές ξεμένει.
Αρχίζω να πιστεύω ότι και τα renault έχουν αντίστοιχο πρόβλημα αλλά δεν έχει σχολιαστεί.
Αν δεν πρόκειται για bug στο software μιλάμε για μεγάλη πατάτα εκ μέρους των εταιρειών
Μεγάλη μαλακία σχεδιαστικά προφυλακτήρα ο πίσω προφυλακτήρα με αυτό το μαύρο ματ πράματα πράγμα.
Ο μοναδικός τρόπος να αποφύγεις έναν βασική έκδοση.