Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
αλλα πόσο διαφορετικό είναι από το νέο ibiza που ήρθε ήδη Ελλάδα?
ίδιο αμάξι δεν είναι βρε παιδιά?
πολλη κουβέντα για το fabia κανουμε αλλά για το ibiza τίποτα
έχει πάει κανείς σε έκθεση να το δεί?
εγω πιστευω σε τέρμα ακριβη έκδοση θα είναι το ίδιο ωραίο μπορεί και πιο νεανικό-σπορ
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona.
Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia, επίσης το ibiza έχει τσιμπημένες τιμές το fr vision έχει σχεδόν 18κ και δεν έχει full Led ούτε τεμπέλη!
Τι διαστάσεις έχει, ξέρουμε; Αποσκευές;
Καλά το πάει η Skoda με το μέγεθος, και το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Λίγο βαρετά, αλλά καλές επιλογές.
μήκος 4.107mm ύψος 1.460 mm και πλάτος 1.780 mm, , αλλά και μεταξόνιο 2.564 mm
χώρος αποσκευών 380 λίτρα
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!
Vdx wrote:
Στο ι30 παντός δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Την suzuki επίτηδες δεν την ανέφερα επειδή μείωσε ιπποδύναμη :p, είχα ξεχάσει οτι τα mazda εισάγονται...
Η Suzuki στα Vitara/S-cross τα βγάζει με turbo 130hp 48V,ροπή 235Νm και manual (ναι,σωστά λες πως είναι πιο αδύναμα σε σχέση με το mildhybrid Focus 155hp,αλλά υπάρχουν κι αυτά ως επιλογή). Η Hyundai επίσης έχει τέτοιους κινητήρες στο i30 με turbo 160hp 48V,ροπή 253Νm και manual.
Δεν εννοώ πιο αδύναμο από το focus αλλά από το 1.4 boosterjet πριν γίνει mild hybrid. Για hyundai έκανα λάθος γιατι κοίταγα μόνο το n line.
Απο τις φωτο φαινεται οτι στις ακριβες εκδοσεις εχει απτη ποιοτητα σαν το fabia συν οτι εχουν παρομοιο αν οχι ιδιο σχεδιασμο στο σαλονι τους
Το Arona το προηγούμενο εγω το βλεπω σαν υπερυψωμένο προηγουμενο Ibiza και ναι πλεον ξεθωριασε σαν υλικα και εμφανηση στο εσωτερικο του(ς)
Ενω το Kamig υπερυψωμενο Scala που σαφως ειναι ποιοτικοτερο
Προφανώς έχει βελτιωθεί μένει να τα δούμε και τα δύο από κοντά!
Προφανώς και το arona, kamiq κλπ είναι υπερυψωμένα ibiza, scala..
Θα σε βάλει το αυτοκίνητο σε σκέψεις. Αν περιμένεις να πιάσεις τιμόνι που να σου βγάζει χαμόγελο, μάλλον θα περιμένεις για πολύ... Η FABIA ποτέ δεν είχε δυναμικά χαρακτηριστικά και ούτε τώρα νομίζω ότι θα έχει.
Ακόμη και η έκδοση Monte Carlo που υποτίθεται ότι ήταν sport, ήταν μία μούφα. Κανένα σπορ χαρακτηριστικό.
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους. Για μικρό οικογενειακό είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αν όμως ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος στην οδήγηση (γιατί μπορεί π.χ. να βρεθεί μόνος σε κάποια στροφιλίκια) τότε να κοιτάξει σε άλλο αυτοκίνητο που να ανεβάζει και λίγο την ανδρεναλίνη...
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
Ειχα παρει με leasing το ibiza μολις βγηκε το 17 γιατι ηθελα οπωσδηποτε αυτοματο (λογω leasing δεν με ενδιεφερε η ποιοτητα του DSG, btw σε 4 χρονια ουτε κιχ, κανενα προβλημα γενικα) . Ηταν το 1ο απο την νεα γενια μεγαλυτερων b και το εβρισκα το πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα. Μολις το επεστρεψα μια κι εχω αλλο εταρικο leasing.(CHR) Αν επαιρνα τωρα θα ηταν χαμηλα στις επιλογες μου. Υπαρχουν πολλες επιλογες πλεον. Θα κοιταζα 208, yaris και αν ηθελα χωρους οπωσδηποτε το skoda. Θα εχει ενδιαφερον η τιμολογηση. Ειμαι περιεργος για την ποιοτητα του εσωτερικου σε fabia, ibiza (το πολυ αδυνατο σημειο του pro-facelift) σε σχεση με 208 yaris.
Το pre FL είχε θέμα με το εσωτερικό ακόμη και στο polo είχε ασκηθεί κριτική... 1.0 115 ή 1.5 150?
Ο 1.0 tsi είναι πλ safe συνδυασμός με το dsg μιας και βγάζει 200nm ροπής το το dsg εχει όριο τα 250, ο 1.5 βγάζει 250 οπότε είναι στο όριο.
georgie69 wrote:
Ειμαι περιεργος για την ποιοτητα του εσωτερικου σε fabia, ibiza (το πολυ αδυνατο σημειο του pro-facelift) σε σχεση με 208 yaris.
Πάντως και το νέο Γιάρις πολύ μέτριο είναι εσωτερικά σε ποιότητα, δεν το περίμενα.
Στην Ελλάδα αν βαφτίσεις το sandero yaris κάνεις δεν θα δώσει σημασία ούτε θα παραπονεθεί!
Ανέλαβε η SEAT το sport ρόλο, εμένα όμως οι σχεδιάσεις της δεν με συγκινούν ιδιαίτερα. Προ Group εποχής, μου άρεσαν περισσότερο τα SEAT.
Το σημερινό LEON ξεφεύγει από την σχεδιαστκή ρουτίνα της VW αλλά και αυτό εμένα δεν μου αρέσει.
Σχεδιαστικά τα SKODA μου αρέσουν περισσότερο. Έχουν δικό τους δυναμικό σχεδιαστικό χαρακτήρα.
Η αλήθεια είναι ότι το προηγούμενο leon μου αρέσει περισσότερο και ρίχνω καμια ματιά στο car μήπως και βρεθεί κάποιο αξιόλογο μτχ αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα, βασικά έχει 2-3 αλλά ζητάνε 20κ (χαχαχα).
Τα skoda έχουν δικό τους χαρακτήρα και γενικά είναι προσεγμένα ίσως παίζει ρόλο ότι πουλάνε πλ και στη Γερμανία!
Μαζί με το νέο 308 λογικά. Η αγορά της Opel ήταν κίνηση ματ από την PSA!
Αντιμετωπίζω το παρόν τόπικ ως ένα ωραιότατο κοινωνικό πείραμα.
Τόσα σχόλια, όλα διθυραμβικά.
Κρίνουν την ποιότητα.Η ποιότητα κατασκευής στα φόρουμ παραδοσιακά κρίνεται από την ποιότητα του εσωτερικού.
Ως εκεί φτάνει το μυαλό των ανθρώπων αλλά το προσπερνώ.Και η ποιότητα του εσωτερικού είθε να προκύπτει από την ποιότητα των πλαστικών. Όπως το λένε.
Έτσι κι εδώ.
Διθυραμβικά λοιπόν τα σχόλια για την ποιότητα των πλαστικών που μάλλον ...προκύπτει από το Καμίκ και το Σκάλα.
Premium.
Γιατί; Επειδή το Καμίκ και το Σκάλα.
Μην ξεφύγουμε, δε μιλάμε για άλλο, για την ποιότητα των πλαστικών. Μαλακά.Και παραδοσιακά από τα πλαστικά σχηματίζεται εικόνα στα φόρουμ και για άλλες παραμέτρους,
όπως η ηχομόνωση, η στιβαρότητα κλπ.ΟΚ.
Αφού.Και δε βρέθηκε ένα σχόλιο, ένα που να διαφωνεί.
Λοιπόν, η Skoda έχει το πιο έξυπνο μάρκετινγκ το έχω πάλι γράψει παραπάνω.
Οχι γιατί ο άλλος νόμισε ότι το τωρινό Fabai έχει σοβαρή ηχομόνωση και ευρυχωρία που δεν έχουν τα άλλα, ή κάποια πλατφόρμα που έρχεται από το μέλλον κι όχι από το 2017, ούτε αν ίσως πιστεύει ότι θα είναι και πιο αξιόπιστο.Μάζεψα εδώ τα σχόλια κι έκανα έναν κόπο.
Είπαμε κοινωνικό πείραμα αφού η ποιότητα του εσωτερικού δεν μπορεί να είναι πλαστικά από το Τζάμπο.Vdx wrote:
Το εσωτερικό φαίνεται να είναι στα επίπεδα του Kamiq δλδ κατά πολύ ανώτερο του Polo & Ibiza!
Dublin wrote:
το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Dublin wrote:
και μάλλον το καλύτερο εσωτερικό VAG
Vdx wrote:
Πλ ωραίο evolutionary design, δείχνει αρκετά premium, τολμώ να πω ότι θυμίζει λίγο bmw series 1! Το εσωτερικό φαίνεται να είναι καλύτερο ακόμα και από το polo... Έδωσε τα ρέστα της η Skoda.
Vdx wrote:
Ότι καλύτερο έχει να προσφέρει το b segment… Το fabia κλασσικα θα έχει υπέροχο εσωτερικό και εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως όλα τα skoda.
Lap wrote:
Και εγω πιστεύω πως ως πακετο μπορεί να γίνει το καλύτερο overall της κατηγοριας...απευθύνεται σε πιο down to earth κοινο Που ψάχνει χωρους και απτη ποιοτητα και σχεδίαστικα απλά να είναι αξιοπρεπες , αλλά έτσι όπως το βλέπω σε κάποιες εκδόσεις με ασημί χρώμα κτλ έχει αρκετά στοιχεία premium λεπτομερειών που το κάνουν να δείχνει λίγο upmarket,τουλαχιστον στις πλούσιες εκδόσεις.
Vdx wrote:
Έτσι ακριβώς down to earth κοινο! Οπως ειπα και αρχικά έχει premium αέρα χωρίς φανφάρες τύπου xcellence και άλλα τέτοια...
Vdx wrote:
αν κρίνουμε από το scala & kamiq θα έχει πλ καλή ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωση….Εμφανισιακά δείχνει αρκετά upmarket.
Vdx wrote:
ι η ποιότητα εσωτερικού είναι σε άλλο επίπεδο (όσοι έχουν μπει σε scala & kamiq μπορούν να επιβεβαιώσουν)
Storm wrote:
Άσε που νομίζω ότι η SKODA έχει ένα κλικ ποιο ποιοτικά και καλοφτιαγμένα/στιβαρά αυτοκίνητα.
Dublin wrote:
ίσως το καλύτερο εσωτερικό από τα 'φθηνά' VAG. Έχει πολλά selling point και θα μπει δυναμικά στην αγορά που μπορεί να κυριαρχήσει κι' όλας.
Storm wrote:
τότε είχα πάει δύο φορές να δω το Ibiza αλλά το εσωτερικό του FABIA σε μένα φάνηκε πολύ ποιο ποιοτικό. Και αυτό φάνηκε και όταν το πήρα, στο δρόμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αίσθηση πολυτέλειας. ...Το Ibiza ήταν (και είναι) σαν 'φτωχός' συγγενής. Αυτό οφείλεται στα πλαστικά του και στις λεπτομέρειες τύπου βάρους θυρών, κλείσιμο θυρών κλπ...
Vdx wrote:
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona. ...Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia
Storm wrote:
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους.
Vdx wrote:
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
Vdx wrote:
Τα skoda έχουν δικό τους χαρακτήρα και γενικά είναι προσεγμένα ίσως παίζει ρόλο ότι πουλάνε πλ και στη Γερμανία!
Το μόνο ένα σχόλιο είναι που δε γράφτηκε :
Αυτά τα μαμημένα πλαστικά που τόσο τα θέλετε μαλακά, τόσο που αποπνέουν την ποθητή ποιότητα μαλακά που είναι στο Καμίκ,
Το ότι στο Φαμπια δεν υπάρχει μαλακό πλαστικό για δείγμα το πρόσεξε κανείς ;
Είναι τα σκληρά πλαστικά που αν τα είχε στο Καμίκ, στο Πόλο και στο Ίμπιζα, θα ενοχλούσαν.Κι η πλάκα είναι που παραπάνω τα σχόλια να γίνονται για το Πόλο και το Ίμπιζα , που όμως ένα μαλακό πλαστικό είναι μόνα εκείνα που το έχουν…!
Την ποιότητα του πλαστικού μπορούμε να την αγαπάμε όσο θέλουμε .
Το δηλώνουμε και υπάρχει ένας κανόνας για όλα.Σχολιάζω τον κανόνα που ισχύει διαφορετικά για το Φάμπια σε σχέση με Καμίκ-Πόλο-Ίμπιζα
Και στο τέλος και κανείς δεν πήρε όχι πρέφα, αλλά πίστεψε κι ότι συμβαίνει το ανάποδο...
Άτιμη κενωνία.ΥΓ: Για να προλάβω και τα επόμενα, ναι αλλά έχει αεραγωγούς. Συγνώμη,
αλλά τόσα σχόλια τα πλαστικά του Τζάμπο ήταν τρισκατάρατα.
Όταν έρθει θα δούμε αν τα πλαστικά είναι όπως στο kamiq ή όχι... Αν τα πλαστικά είναι όπως στο pre fl ibiza από εμένα θα φάει άκυρο!
Για τους χώρους η Skoda κλασσικά έχει τους μεγαλύτερους όπως και με το προηγούμενο.
Το εσωτερικό φαίνεται να είναι στα επίπεδα του Kamiq δλδ κατά πολύ ανώτερο του Polo & Ibiza!
Δοκιμή για όποιον έχει όρεξη και χρόνο...
Δεν το έχω δει ακόμη όλο, αλλά για να πω την αμαρτία μου με χάλασαν αυτά τα κουρτινάκια οροφής τύπου JUMBO. Δεν μπορούσαν να βάλουν συρόμενο σκληρό σκιάδιο;;;;
Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι εξτρά η πανοραμική οροφή. Η οποία κατά τα άλλα για Ελλάδα δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Σε δικό μου αυτοκίνητο πάντως ποιο πολλά τα αρνητικά από τα θετικά.
Κατά τα υπόλοιπα μάλλον δεν συγκινήθηκε ιδιαίτερα ο Γερμανός. Και οι χώροι στο πίσω κάθισμα; Δεν διαπίστωσα και ιδιαίτερη ευρυχωρία. Επίσης τα χερούλια στις μπροστινές πόρτες. Πρωτότυπη σχεδίαση. Ελπίζω να μην είναι ψεύτικα πλαστικά και αρχίσουν και τρίζουν μετά από κάποιο διάστημα.
Το ειχα ανεβάσει και εγώ πριν κάποιες μέρες, το έχω δει δύο φορές.
Σίγουρα θα είναι έξτρα η ηλιοροφή, δεν έδειξε έναν ενθουσιασμό αλλά οκ ένα μικρότερο scala είναι λογικό να μην πάθει σοκ.
Παρεμπιπτόντως τα χερούλια θυμίζουν πλ scirroco...
Γενικά θετικά στο review ο Marek δεν έπαθε και σοκ, θα σταθώ στο 'το jazz έχει καλύτερη ηχομόνωση'.
Αντε να έρθει και η N Line έκδοση να δείξει ακόμα περισσότερο!
Στο online φυλλάδιο παρατήρησα ότι ο χώρος αποσκευών είναι VDA 352 lt για τα μη hybrid και 263 για τα hybrid. Υπάρχει περίπτωση να χάνει τόσα πλ λτ από την μπαταρία?
Επίσης κάτι εντυπωσιακό είναι ότι το iMT προφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις από το dct.