Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
Please enter occupation - Please enter your interests
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Γιατί να καταργηθεί? Το σκάλα είναι αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πρακτικά το σκάλα έχει αντικαταστήσει το ραπιντ.
αλλα πόσο διαφορετικό είναι από το νέο ibiza που ήρθε ήδη Ελλάδα?
ίδιο αμάξι δεν είναι βρε παιδιά?
πολλη κουβέντα για το fabia κανουμε αλλά για το ibiza τίποτα
έχει πάει κανείς σε έκθεση να το δεί?
εγω πιστευω σε τέρμα ακριβη έκδοση θα είναι το ίδιο ωραίο μπορεί και πιο νεανικό-σπορ
Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona.
Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia, επίσης το ibiza έχει τσιμπημένες τιμές το fr vision έχει σχεδόν 18κ και δεν έχει full Led ούτε τεμπέλη!
Τι διαστάσεις έχει, ξέρουμε; Αποσκευές;
Καλά το πάει η Skoda με το μέγεθος, και το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.
Λίγο βαρετά, αλλά καλές επιλογές.
μήκος 4.107mm ύψος 1.460 mm και πλάτος 1.780 mm, , αλλά και μεταξόνιο 2.564 mm
χώρος αποσκευών 380 λίτρα
Αρκετά όμορφο, η GS Line θα είναι σίγουρα ομορφότερη!
Vdx wrote:
Στο ι30 παντός δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Την suzuki επίτηδες δεν την ανέφερα επειδή μείωσε ιπποδύναμη :p, είχα ξεχάσει οτι τα mazda εισάγονται...
Η Suzuki στα Vitara/S-cross τα βγάζει με turbo 130hp 48V,ροπή 235Νm και manual (ναι,σωστά λες πως είναι πιο αδύναμα σε σχέση με το mildhybrid Focus 155hp,αλλά υπάρχουν κι αυτά ως επιλογή). Η Hyundai επίσης έχει τέτοιους κινητήρες στο i30 με turbo 160hp 48V,ροπή 253Νm και manual.
Δεν εννοώ πιο αδύναμο από το focus αλλά από το 1.4 boosterjet πριν γίνει mild hybrid. Για hyundai έκανα λάθος γιατι κοίταγα μόνο το n line.
Απο τις φωτο φαινεται οτι στις ακριβες εκδοσεις εχει απτη ποιοτητα σαν το fabia συν οτι εχουν παρομοιο αν οχι ιδιο σχεδιασμο στο σαλονι τους
Το Arona το προηγούμενο εγω το βλεπω σαν υπερυψωμένο προηγουμενο Ibiza και ναι πλεον ξεθωριασε σαν υλικα και εμφανηση στο εσωτερικο του(ς)
Ενω το Kamig υπερυψωμενο Scala που σαφως ειναι ποιοτικοτερο
Προφανώς έχει βελτιωθεί μένει να τα δούμε και τα δύο από κοντά!
Προφανώς και το arona, kamiq κλπ είναι υπερυψωμένα ibiza, scala..
Θα σε βάλει το αυτοκίνητο σε σκέψεις. Αν περιμένεις να πιάσεις τιμόνι που να σου βγάζει χαμόγελο, μάλλον θα περιμένεις για πολύ... Η FABIA ποτέ δεν είχε δυναμικά χαρακτηριστικά και ούτε τώρα νομίζω ότι θα έχει.
Ακόμη και η έκδοση Monte Carlo που υποτίθεται ότι ήταν sport, ήταν μία μούφα. Κανένα σπορ χαρακτηριστικό.
Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους. Για μικρό οικογενειακό είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αν όμως ο οδηγός είναι λίγο ανήσυχος στην οδήγηση (γιατί μπορεί π.χ. να βρεθεί μόνος σε κάποια στροφιλίκια) τότε να κοιτάξει σε άλλο αυτοκίνητο που να ανεβάζει και λίγο την ανδρεναλίνη...
Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Αυτό που θα συμβεί μόλις αρχίσει να τοποθετεί η toyota τον 1,5 στην γκάμα είναι η έντονη υποτίμηση των 2,0λ/2,5λ συνόλων. Θα πωλούνται τα 2,0 cc πιο φθηνά από τα 1,8
Ειδικά τα 2,5λ θα υποτιμηθούν ακόμη περισσότερο.
Αυτά μόνο Ελλάδα άντε και λίγο Ευρώπη. Αμερική γελάνε με αυτοκίνητα κάτω από 2.0
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@vigilantius__1985 said in TOYOTA FORUM:
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
ναι εχει σοβαρη διαφορα. Το 2λιτρο εχει ενα επιπλεον πλεονεκτημα, στα ταξιδια. Δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες το μοτερ αρα εχεις λιγοτερο θορυβο.
βεβαια, στο επερχομενο νεο μοντελο υποτιθεται το 2λιτρο θα αντικατασταθει απο εναν 1,5turbo o οποιος θα ειναι μαλλον ακομη καλυτερος.
Έχεις link?
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια
Δύσκολο το βλέπω να πάρει κάποιο από τα δύο τον καινούριο κινητήρα. Στην επόμενη γενιά τους.
Ναι αλλά το νέο σπορτατζ εμφανίζεται με 239 ίππους όταν το fl tucson έχει πέσει στα 210...τι παίζει με αυτό;
Μήπως αυτό;
Δεν έχω διαβάσει το ακόμα αυτά που γράφει στο link. Αλλά δεν μου ακούγεται πλ λογικό να πήρε το νέο transmission και όχι τον ανανεωμένο κινητήρα…
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...Όχι μόνο:
The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.
Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.
@sabas_thess said in KIA SPORTAGE 2021:
Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.
Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.
Τείνω να εμπιστεύομαι περισσότερο τις κινεζικές εταιρείες, όπως η BYD και η MG, δεδομένου ότι προς το παρόν αυτές διαθέτουν υβριδικά (HEV) μοντέλα, σε αντίθεση με τη VW.
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!
Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 350Nm ροπής από τις 1500-4500rpm.
Έτσι ακριβώς, δεν είναι 2.5 που αποδίδει 130 ίππους όπως της Toyota και έχει 5.5-6,5λτ.
Και ξαναλέω ολόκληρος VW όμιλος και ένα full hybrid δεν έχει βγάλει στην αγορά. Εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι από Ευρώπη μόνο η Renault έχει full hybrid.
Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!
Φαίνεται πως μόνο η Toyota είχε ένα ρεαλιστικό σχέδιο για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και δεν παρασύρθηκε από το αφήγημα ότι η αγορά θα έχει πλήρως εξηλεκτριστεί μέχρι το 2030.
https://www.caroto.gr/2025/06/09/η-honda-εξελίσσει-τα-πιο-αποδοτικά-υβριδ/
Η πραγματικότητα χτύπησε και την πόρτα της Honda https://www.caroto.gr/2025/06/09/η-honda-εξελίσσει-τα-πιο-αποδοτικά-υβριδ/
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Άρα το αυτοκίνητο που είχε πάρει φωτιά όταν το χτύπησε από πίσω ένα φορτηγό για ποιον λόγο πήρε φωτιά; Μάθαμε;
Μπορεί να είχε και αυτό ψυχολογικά προβλήματα 🫠