Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Best posts made by harisma23
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.
Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.
-
RE: Οδήγησα....
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.
Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...
-
RE: Honda HR-V 2021
Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.
Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...
-
RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)
Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;
-
RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;
Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.
Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...
-
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις. -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!
-
RE: Έμπλεξα με τρελό
Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.
Latest posts made by harisma23
-
RE: VW Tiguan 2024
@friday said in VW Tiguan 2024:
Πράγματι είναι πολύ ωραία
Έχω κάνει και μπάνιο στη λίμνη Τσιβλού ένα καλοκαίρι. Πολύ όμορφη, όντως.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Ερώτηση, οι τιμές του καταλόγου στις «κοπές» είναι ανά μερίδα ή με το βάρος (ανά κιλό);
Στη σπαλομπριζολα εστίασα και εγώ πάντως γιατί φάνηκε ιδιαίτερα δελεαστική και η τιμή της.Οι τιμές είναι ανά μερίδα. Δεν νομίζω να υπάρχει εστιατόριο στην Ελλάδα που να χρεώνει 35 Ευρώ το κιλό της πικάνιας. Μια μερίδα πικάνια των 200 (άντε 250) γραμμαρίων ήταν. Πολύ ακριβή και απογοητευτικής ποιότητας.
Αντιθέτως η χοιρινή σπαλομπριζόλα ενός κιλού (δηλαδή για 2 άτομα ή έναν, αλλά λύκο) στα 18 Ευρώ συνδυάζει πολύ καλή τιμή και εξαιρετική ποιότητα. Παίρνετε κι ένα μπουκάλι Late Harvest στα 17 Ευρώ και είστε τζετ! -
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
@harisma23 said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Ξεκινάω δοκιμή στο Mistico (Κιάτο). Μια ζωή θυσία για το 4T forum...
ακομα να τελειωσει η δοκιμη; Αντε πες τι εγινε να παρω και εγω σειρα!
Εντυπώσεις λοιπόν από το Mistico:
Στα θετικά:
- Ίσως η καλύτερη χοιρινή σπαλομπριζόλα ενός κιλού (!) που έχω φάει. Μαλακιά, ζουμερή, πολύ ωραία γλασαρισμένη και με πολύ καλή τιμή.
- Ωραία λίστα κρασιών με λογικές τιμές.
- Ωραίο περιβάλλον.
- Καταπληκτική μουσική (μπλουζ σε καλό εστιατόριο δεν έχω πετύχει πουθενά αλλού).
Στα αρνητικά:
- Η χειρότερη και ακριβότερη πικάνια που έχω δοκιμάσει. Αρκετό λίπος και σκληρή.
- Μέτρια μπιφτέκια Angus.
Ούτε κρύο ούτε ζέστη:
- Το αξιοπρεπές ριζότο και η μπολονέζ.
- Το σέρβις: Από τη μία πρόθυμοι και ευγενικοί, αλλά από την άλλη δεν αντέδρασαν καθόλου όταν τους είπα ότι ήταν η χειρότερη πικάνια που έχω δοκιμάσει. Το θεωρώ τελείως λάθος να λέει ο πελάτης στο σερβιτόρο ότι ένα πανάκριβο πιάτο ήταν πολύ κακό και να μην έρχεται κάποιος από το μαγαζί (ο σεφ ή ο υπεύθυνος) για διευκρινίσεις.
Αν θα ξαναπάω: Ναι, θα δώσω μια δεύτερη ευκαιρία, αλλά τώρα ξέρω τι θα παραγγείλω και τι δεν θα πάρω. Συνολική εκτίμηση μάλλον 3 αστέρια και επανεξέταση για το τέταρτο την επόμενη φορά.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
Ξεκινάω δοκιμή στο Mistico (Κιάτο). Μια ζωή θυσία για το 4T forum...
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
Άλεξ, κάνατε σούπερ αγορά. Καλοτάξιδο!
-
RE: Του γατου η ροδα
Υπάρχει ακόμη αυτό το thread και δεν το έχει κλειδώσει κάποιος διαχειριστής;
Κάτσε τότε να ανοίξω κι εγώ thread με τίτλο " Τί χρώμα να παραγγείλω τη νέα Bugatti μου". -
RE: Τηλεοράσεις και Τεχνολογία τους
Ρε σεις, ο άνθρωπος θέλει με 400-500 Ευρώ να πάρει 65άρα. Τί βάζετε στην κουβέντα τις OLED; Ούτε 40άρα OLED δεν φτάνει το budget του.
-
RE: Τηλεοράσεις και Τεχνολογία τους
@fanis75 said in Τηλεοράσεις και Τεχνολογία τους:
Εγώ ειχα φέρει και τον Καστρινάκη για ρυθμίσεις εικόνας τότε, για να πετύχω το "απόλυτο"!!
Μήπως εννοείς το Μανώλη Καστρούνη;
-
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Πάντως, επειδή πρόσφατα πήγα στην Θέρμη, είναι εντυπωσιακό ότι χτίζουν τεράστια συγκροτήματα. Μια μικρή πόλη χτίζεται στην επέκταση του σχεδίου.