Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 5
    • Topics 2
    • Posts 6215
    • Best 1496
    • Groups 0

    harisma23

    @harisma23

    3569
    Reputation
    216
    Profile views
    6215
    Posts
    5
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    harisma23 Unfollow Follow

    Best posts made by harisma23

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.

      Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Οδήγησα....

      Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).

      Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.

      Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
      Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.

      Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.

      Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.

      Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Honda HR-V 2021

      Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.

      Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)

      Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;

      Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.

      Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
      Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
      Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
      Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !

      Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
      Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
      Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      H
      harisma23
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23

    Latest posts made by harisma23

    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Εγώ θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά που διαβάζουμε εναντίον των κινεζικών αυτοκινήτων τώρα, γράφονταν πριν 60 χρόνια για τα ιαπωνικά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα

      @alexandros-k said in Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα:

      Το θεμα θα ηταν να το δωσει πριν την επισκευη. Τωρα και πληρωσε επισκευη και συνεχιζει να εχει θεμα. Οποτε τι προτεινετε , να το δωσει τωρα που πληρωσε 1500-2,000€ επισκευη ?

      Θα είχες δίκιο, αν με αυτά τα 1,5-2 χιλιάρικα που έδωσε, είχε πετύχει η επισκευή. Όμως ο άνθρωπος ακόμη ταλαιπωρείται και ψάχνει σε άλλα συνεργεία να βρει λύση. Οπότε αυτά τα λεφτά που έδωσε, απλώς πέταξαν και θα χρειαστεί να ξαναπληρώσει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308(2009/150ps/5FX) check κίνητρα

      Θα απαντήσω χιουμοριστικά, αλλά ταυτόχρονα και κυριολεκτικά:
      Αγαπούλα, πούλα!
      Ποτέ δεν θα είσαι ήσυχος με αυτό το γαλλικό διαμάντι. Θα δώσεις όχι ψωμί, αλλά παντεσπάνι σε πολλά συνεργεία και θα γίνεις κολλητός με πολλά μαστόρια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @lap said in Διακοπές 2025:

      Δε είναι έτσι απλά. Απλώς όποιος οδηγεί τις τιμές σε τέτοιο σημείο όπου οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες της χώρας δεν μπορούν να χαρούν τα νησιά της χώρας τους, πολύ απλά του βάζεις έναν φόρο σε τέτοιο ύψος που προτιμά να σταματήσει την είσπραξη περισσότερων κερδών από ένα λελογισμένο επίπεδο.

      Έτσι λειτουργούν τα σοβαρά κράτη, τα υπόλοιπα είναι μπανανίες και ζουγκλα

      Γύρε, απλώς αεροβατείς.
      Φαντάζομαι ότι θεωρείς αρκετά σοβαρά κράτη την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γαλλία (για να πιάσουμε τη Μεσόγειο). Σε αυτά τα κράτη λοιπόν, τα δυνατά τουριστικά σημεία είναι ως επί το πλείστον ακόμη πιο ακριβά από τα νησιά μας.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @wantone said in Διακοπές 2025:

      Δεν εκανα μπανιο οταν πηγα στις Καννες αλλα η παραλια και η θαλασσα οσο μπορουσα να δω φαινονταν σαν μια μετρια προς καλη παραλια της ηπειρωτικης Ελλαδος δηλ δεν νομιζω να απογοητευτει καποιος.

      το αμαξι πολυ φθηνο το πηρες αν βαλουμε οτι ειχε φουλ ασφαλεια, δεν ειναι ευκολο να βρεθουν πιστευω τετοιες τιμες.

      Όπως είπα, ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.

      Εγώ δεν θυσιάζω χρόνο από το οποιοδήποτε ταξίδι στο εξωτερικό για να βουτήξω σε μια παραλία που αντιστοιχεί σε μια μέτρια προς καλή της ηπειρωτικής Ελλάδος. Ίσως γιατί το εξοχικό μου είναι πάνω σε μια τέτοια παραλία.

      Όμως ακόμη και σε μια πολύ καλή παραλία δεν θα θυσιάσω το χρόνο μου για να βουτήξω. Έχω βουτήξει σε δεκάδες υπέροχες παραλίες στα ελληνικά νησιά. Δεν μου λείπει η εμπειρία της καλής παραλίας. Αλλά πράγματα ψάχνω στο εξωτερικό.

      Το αμάξι και η διαμονή θέλουν χρόνο, ψάξιμο και προγραμματισμό, αλλά πάντα βρίσκεις κάτι καλό και σχετικά (ή πολύ) φθηνό.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @bathan said in Διακοπές 2025:

      Ακριβώς αυτό!
      Εγώ μάλιστα έχω κόψει εδώ και 20 χρόνια τα τριήμερα εντός Ελλάδος, όπου έφευγε ένα 600άρι για πλάκα, για να πας π.χ. στο Καρπενήσι και να σέρνεσαι από ταβέρνα σε καφετέρια και τανάπαλιν.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @wantone said in Διακοπές 2025:

      μιλας Ιταλικα; το αυτοκινητο ειχε φουλ ασφαλεια; χρειαζεται πιστωτικη καρτα για να το νοικιασεις;

      γενικα δεν γινονται απευθειας συγκρισεις γιατι ειναι αναλογα τι θελει ο καθενας αν θελεις καλη θαλασσα η θελεις να δεις μια αλλη χωρα κλπ

      αν θελεις πχ ενα μπανιο ωραια περιοχη και δεν σε ενδιαφερει να δεις κατι διαφορετικο και Τολο η Καλαματα φθηνα θα βγουν, η μπορεις να πας σε ενα νησι μερικες μερες χωρις αμαξι

      α) Δεν μιλώ ιταλικά, αλλά καταφέρνω πάντα να συνεννοούμαι με τους Ιταλούς.
      β) 88 Ευρώ οι 5 μέρες με πλήρη ασφάλεια.
      γ) Ναι, χρειάζεται πιστωτική κάρτα.
      δ) Δεν θυμάμαι να έχω κάνει ποτέ μπάνιο σε παραλία του εξωτερικού. Δεν έχω δει βέβαια και καμία παραλία που να τη ζηλέψω. Στο θέμα αυτό καλύπτομαι από το παραθαλάσσιο εξοχικό μας.
      ε) Προφανώς δεν κάνουν όλα για όλους!

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @a-d-p said in Διακοπές 2025:

      Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τις 3 από τις 5 φορές πήγα Ιούνιο, καλύτερη εποχή για μοτοταξιδι.
      Αυγούστο πήγα Άλπεις και Ανατολική Ευρώπη μέχρι Κρακοβία, που ήταν άδεια όλα επειδή είχαν πάει θάλασσα οι ντόπιοι 😁😁

      Ο Ιούνιος και ο Δεκέμβριος (μέχρι τις 23, γιατί μετά γίνεται χαμός) είναι οι δυο καλύτεροι μήνες για διακοπές στην Ευρώπη.
      Ιούνιος (ή και Μάιος με κάποιο ρίσκο για τον καιρό) γιατί ο καιρός είναι καλός, οι μέρες τεράστιες, οι τιμές λογικές και οι τουρίστες λίγοι.
      Δεκέμβριος (για την ακρίβεια από 25/11 ως 23/12) γιατί οι τιμές είναι λογικές, οι πόλεις στολισμένες, οι χριστουγεννιάτικες αγορές ανοιχτές και οι τουρίστες λίγοι.
      Αν θες σώνει και καλά Αύγουστο, τότε όντως Άλπεις και Ανατολική Ευρώπη είναι καλά!

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      Εννοείται ότι δεν πας Ιταλία τον Αύγουστο. Απίστευτο πήξιμο στα περισσότερα μέρη.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Διακοπές 2025

      @civil357 said in Διακοπές 2025:

      Ακτοπλοϊκά να πας (15 Αυγούστου έβαλα) , Ηγουμενίτσα - Μπάρι ( 2 άτομα - αυτοκίνητο, οι πιο φθηνές επιλογές και κατάστρωμα ) = 250€ , αν επιλέξεις και επιστροφή με την ίδια εταιρία τότε 25 % έκπτωση.
      Πειραιάς - Λέσβος = 232€
      Πειραιάς - Νάξος = 223€
      Μόνο το φθηνό της Κρήτης , είναι αισθητά φθηνότερο δρομολόγιο.

      Αυτά για Μπάρι , Ανκόνα οι τιμές είναι πιο ακριβές , αλλά θα το ξαναγράψω , προσωπικά προτιμώ μία επιπλέον διανυκτέρευση κεντροβόρεια Ιταλία , παρά έξτρα 10 ώρες στο καράβι για Ανκόνα , άσε που μάλλον συμφέρει καλύτερα κιόλας.

      Πέρα του τόξου Ν.Γαλλία- Β.Ιταλία-Αυστρία - Βαλκάνια , αρχίζει να συμφέρει , αεροπορικό - ενοικίαση αυτοκινήτου.

      Γενικά θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις, αλλά έχοντας κάνει πολλές επισκέψεις σε Ιταλία, θα πω ότι ΔΕΝ συμφέρει σχεδόν ποτέ η ακτοπλοϊκή προσέγγιση με δικό σου αυτοκίνητο.
      Τελευταίο ταξίδι 24-28 Μαϊου στην Πούλια, κόστισε 3Χ110 αεροπορικά για Μπάρι, 88 Ευρώ κόστος ενοικίασης το αυτοκίνητο (B-SUV) και 380 Ευρώ 4 βράδια σε 3 διαφορετικούς προορισμούς.
      Όπως καταλαβαίνεις ακτοπλοϊκά με αυτοκίνητο θα κόστιζαν παραπάνω. Και σε αυτά θα έπρεπε να προσθέσω βενζίνες και διόδια για Πάτρα ή Ηγουμενίτσα και φαΐ στο καράβι.
      Κι έρχομαι στο άλλο θέμα, που συμφωνώ μαζί σου, για τη σύγκριση του κόστους διακοπών στην Ελλάδα με την Ευρώπη: Αν τα προσθέσω όλα (εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου και διαμονή) έχω ένα αρχικό κόστος για 3 άτομα και 5 γεμάτες μέρες (πήγα πρωί κι έφυγα βράδυ) 800 Ευρώ. Δε νομίζω να υπάρχουν πολλά νησιά στα οποία θα μπορούσαμε να πάμε 3 άνθρωποι για 4 βραδιά με το αυτοκίνητο μας, με λιγότερα. Άσε που οι καφέδες και το φαγητό ήταν σχεδόν παντού φθηνότερα από Ελλάδα...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr