Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 5
    • Topics 2
    • Posts 6248
    • Best 1520
    • Groups 0

    harisma23

    @harisma23

    3642
    Reputation
    219
    Profile views
    6248
    Posts
    5
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    harisma23 Unfollow Follow

    Best posts made by harisma23

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.

      Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Οδήγησα....

      Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).

      Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.

      Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
      Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.

      Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.

      Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.

      Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Honda HR-V 2021

      Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.

      Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)

      Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;

      Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.

      Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
      Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
      Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
      Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !

      Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
      Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
      Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      H
      harisma23
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23

    Latest posts made by harisma23

    • RE: Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...

      @panos2171 said in Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...:

      Μιας που ξεθαφτηκε το θέμα να ρωτήσω κάτι που δε βγάζω άκρη. Έχουμε στο γράφειο έναν προτζεκτορα με hdmi περίπου 7 μέτρα, έπειτα έναν ανταπτορα θυλικό- αρσενικό και μια επιπλέον προέκταση αλλά 7 μέτρα. Όλα τα windows pc δουλεύουνε και όλα τα mac δε δουλεύουν.

      Αν τα συνδέσουμε στο πρώτο καλώδιο δουλεύουν οπότε υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα καλωδίου ή ανταπτορα; Τι καλώδιο συστήνεται για τέτοιες αποστάσεις;

      Πάρτε ΕΝΑ καλώδιο 15μετρο. Όταν βάζεις δύο καλώδια κι έναν αντάπτορα να κάνουν τη δουλειά ενός καλωδίου, είναι λογικό να χαλάει η συνταγή. Για λόγους οικονομίας προτείνω να αγοράσετε από ebay καλώδιο 8Κ ή έστω 4Κ, ακόμη κι αν προβάλετε σε χαμηλότερη ανάλυση (π.χ. 1080). Το μεγαλύτερο bandwidth θα βοηθήσει.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Θερμομονωτικά λιθοσώματα που δεν προσμετρώνται στο συντελεστή δόμησης είναι και οι τουβλίνες (τα μεγάλα τούβλα) και τα Ytong, Alfa block.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @piliourits said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στους ειδικούς, σχετικά με τις τελευταίες μεθόδους. Πλέον βλέπω ότι χτίζουν τους εξωτερικούς τοίχους με μονό, παχύτερο τούβλο και εξωτερικό κέλυφος μόνωσης.
      Προφανώς θα έχει καλύτερη θερμική απόδοση, αλλά σε σύγκριση με την "παραδοσιακή" μέθοδο του διπλού τουβλου και ενδιαμέσου φελιζολ, υπήρχαν πριν κάποια πλεονεκτήματα;
      Π.χ. ανθεκτικότητα τοίχου και σοβά ή κάτι άλλο που ήταν καλύτερο πριν;

      @ilias-a said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Στη λογικη μου και χωρις να εχω καποια ειδικευση, οι διπλοι εξωτερικοι τοιχοι ειχαν το πλεονεκτημα των συρωμενων παραθυρων και πορτων, σημερα με τα επαλληλα εχεις μικροτερο ανοιγμα απο το μισο του ολικου και με τα ανοιγομενα μη εκμεταλλευσημο χωρο στην ακτινα που ανοιγουν. Τα συρωμενα εχουν μεγαλες απωλειες θερμοτητας.

      Απαντώ και στους δύο.
      Ο Ηλίας ως επί το πλείστον σωστά τα λέει: Τα συρόμενα πορτοπαράθυρα μας τελείωσαν λόγω της απαίτησης για ενεργειακή κλάση Α. Πλέον μόνο ανοιγόμενα ή επάλληλα. Βεβαίως με τα επάλληλα (κυρίως) και τα ανοιγόμενα (δευτερευόντως) μπορείς να έχεις άνοιγμα από κολώνα σε κολώνα και όχι το μισό που είχες με τα συρόμενα.
      Όσον αφορά τις τουβλίνες (τα μονά, παχύτερα τούβλα που βλέπει ο Πηλιορείτης), αυτές χρησιμοποιούνται κατά 99% για ένα λόγο: Το εμβαδόν τους, ως θερμομονωτικά λιθοσώματα εξωτερικής τοιχοποιίας, αφαιρείται από το συντελεστή δόμησης. Βεβαίως έχουν πολύ καλύτερη θερμομονωτική απόδοση από απλά τούβλα, σε βαθμό που από μόνες τους καλύπτουν τις απαιτήσεις του ΚΕΝΑΚ (ο ισχύων κανονισμός θερμομόνωσης).

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: VW T-Roc

      @criuser said in VW T-Roc:

      @mariolas said in VW T-Roc:

      Αυτο που ειπες cruiser λεει πολλά. Εγω προσωπικά δεν ειμαι Toyotakias. Ανετα θα επερνα πολλες μάρκες.

      Μα εγώ μην νομίζεις ότι σκέφτομαι διαφορετικά.

      Σοβαρά ε; Κι εγώ σε είχα παρεξηγήσει και νόμιζα ότι είσαι σιτροενάκιας και δεν θα αγόραζες άλλες μάρκες εκτός Στελλάντις.
      Τελικά, όντως με τον ίδιο τρόπο σκέφτεστε! 😜

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      @omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:

      Θα ξανακανω κι εγω μια νεκρανασταση, χρονια μετα οι Brerες εχουν ξεκινησει να ξανααγαπιουνται απο τον κοσμο, τελικα το design τους δεν γερασε ουτε μια μερα. Βγηκαν τρομερα αμαξια τοσο στην αξιοπιστια οσο και στο περπατημα τους. Τελικα δεν καναμε λαθος οταν την αγορασαμε το 06 και δεν την δωσαμε στα χρονια της κρισης. Το μονο αρνητικο της ηταν και ειναι ιδιαιτερα τωρα η πολυυυυυ ακριβη συντηρηση. Αλλα ουτε που με απασχολει. Ολοι εμεις οι ιδιοκτητες αυτων των αυτοκινητων ειμαστε 220 στην Ελλαδα.
      Τρομερα αμαξια με 70% bespoke engineering, με εξαρτηματα που δε τα μοιραζεται με την 159, ειναι κατι ιδιαιτερο. Πολυ προσεγμενο αυτοκινητο.
      Τα 15.000 ευρω που εχουμε δωσει απο την αγορα της σε συντηρηση και επισκευες χαλαλι. Αν θες Brera πληρωνεις Brera...

      Μόνο εγώ βλέπω την ανακολουθία;
      Και τρομερή αξιοπιστία και 15 χιλιάρικα για συντήρηση και επισκευές σε 19 χρόνια, πώς γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα; Δηλαδή αν η Brera δεν ήταν αξιόπιστη, πόσα θα πληρώνατε;

      Σε κάθε περίπτωση, αφού τη χαίρεστε, χαλάλι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Αληθεια τα Asymmetric 6, βγαζουν τοσα χλμ? για πειτε οι κατοχοι!!

      Για μενα, πηγαινε στο Asymmetric 6 !!!

      Εξαιρετική αντοχή σε χιλιόμετρα και χρόνο τα Asymmetric 6: έχω φτάσει τα 54.500 Km σε 3 χρόνια και 2 μήνες και είναι καλύτερα από ότι ήταν τα PremiumContact 6 στα 40.000 Km.
      Αυτοκίνητο Focus mk3 1.5 TDCi.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @alexandros-k said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εγω ξερω οτι αυτοι που μαμανε, δεν μιλανε για σεξ
      Αυτοι που δεν ..... ειναι σαν τους κυνηγούς και τους ψαραδες 😊

      Όπως έχει πει κι ένας φίλος: "ο φονιάς κι ο γ@μιάς δεν ακούγονται".
      Μόνο κάτι γάτοι νιαουρίζουν συνεχώς, νομίζοντας ότι αυτό είναι το γ@μήσι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @georgemit said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Τέτοιο συντονισμό έχω παρατηρήσει στην Αθηνών Κορίνθου, προς Αθήνα, πριν την έξοδο για Μ. Πεύκο στο σημείο που τελειώνει η ανηφόρα και έχει την ήπια αριστερή.
      Ps4 εγώ και όταν αλλάξω θα βάλω ένα εκ των Ps5 ή asymmetric 6.

      Όντως αυτό είναι το ένα σημείο. Και άλλο ένα υπάρχει στην Αττική οδό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Εγώ θέλω να γράψω για ένα λάστιχο που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει, όσο κανένα άλλο στα 35 χρόνια που οδηγώ:
      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
      Πάντα είχα πολύ καλά λάστιχα από τη σπορ κατηγορία στα αυτοκίνητα μου. Ενδεικτικά, πηγαίνοντας προς τα πίσω: PremiumContact 6, SportContact 3, Pilot Sport 3, Dunlop Sport Maxx κτλ. Όλα πολύ καλά λάστιχα, που με άφηναν ικανοποιημένο σε πολύ μεγάλο βαθμό. Με το Asymmetric 6 όμως, για πρώτη φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος, τόσο με την απόδοση όσο και με τη διάρκεια! Πραγματικά απίστευτα! Μοναδική μομφή ίσως, που όμως εμένα δεν με επηρεάζει, ένας περίεργος συντονισμός που κάνει πολύ σπάνια σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου σε συγκεκριμένα σημεία λόγω τραχύτητας της ασφάλτου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.

      @wantone said in Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.:

      Δεν ζητησα τιποτα απο εσενα και σε παρακαλω να μην ασχολεισαι μαζι μου. Κρυψινος ειναι οι ιστοριες που πλαθεις στο μυαλο σου. Ειμαι στο φορουμ απο το 2002 (οταν εγραφαν 10 ατομα μονο) και εχω παει σε πολλες συναντησεις και ξερω πανω απο 50 ατομα προσωπικα και με ξερουν και αυτοι.

      Ολα τα αλλα που γραφεις ειναι ιστοριες που πλαθεις στο μυαλο σου, οπως οτι μιλας εκμερους αλλων κλπ.

      Η μπάλα στην εξέδρα, ε; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr