Dublin wrote:
To σημαντικό είναι ότι η Stellantis έχει μόνο το 12% της κατηγορίας, και τώρα με τα 2 αυτά αυτοκίνητα και την C4 θα αυξήσουν Κατάρ πολύ το ποσοστό τους.
Το σημαντικό για ποιον; Για τους εμπόρους,τους μετόχους,το εργοστάσιο ή τους εργαζόμενους;
Υποθέτω ήθελες να πεις πιο σωστά: 'Το σημαντικό είναι για την Stellantis'
Το 308 είναι πιο όμορφο από το Astra και σίγουρα θα αποτελέσει επιλογή πολλών,αλλά εξαρτάται με τι εξοπλισμό θα έρθει σε σύγκριση με το Opel (στην ουσία πιστεύω πρόκειται για τα ίδια αυτοκίνητα,με εξαίρεση το σύστημα διεύθυνσης,που πρέπει λογικά να υπερτερεί το 308)
Το 'σημαντικό' για την ανθρωπότητα την ίδια, τον πλανήτη, και ίσως και το σύμπαν.
Για την Stellantis φυσικά, ποσως τους ενδιαφέρει αν το Astra πουλήσει 90.000 και το 308 80.000, δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, του Leon και του Golf θέλουν να ρίξουν τις πωλήσεις, και με τη DS4 να κόψουν από Audi, και τα μελλοντικά Lancia/Alfa Romeo από Audi/Cupra, και τα λοιπά.
Παρόμοια είναι όλα αυτά, απλά κάνουν ένα σχετικό market fragmentation, Astra λίγο πιο Γερμανικό (για τις κεντροευρωπαικες αγορές, Γερμανία η Opel είναι 5η νομίζω, Pegeuot 14η) και 308 στις παραδοσιακές αγορές της Peugeot.
Το C4 παίζει ενδιάμεση μπάλα, με μικρότερη πλατφόρμα έχεις ένα C με πολύ καλή σχέση κόστους (η Skoda του ομίλου).
Τo Mokka ας πούμε θα μπορούσε να ήταν και φθηνότερο στις πρώτες του εκδόσεις.
Κάτσε να δούμε και τιμές Ελλάδα, πάντως 308/Astra θα κάνουν πολύ καλές πωλήσεις σε μία κατηγορία που η Stellantis δεν έχει αυτή τη στιγμή κανέναν δυνατό παίχτη.