Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.
H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.
Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.
Το ότι οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες βάζουν πολλ/σιες παραγγελίες από την Ελλάδα,ισχύει για όλες τις μάρκες.Κι όμως, σχεδόν όλες στην Ελλάδα είναι φθηνότερες.Η διαφορετική φορολογία ισχύει και για όλους.
Για να το καταφέρνει αυτό η Toyota Ηellas -κι όποια άλλη ντόπια αντιπροσωπεία- σημαίνει ότι έχει κτίσει μια δυναμική σχέση με τα κεντρικά (Ευρώπης ή Ιαπωνίας),γιατί με το ίδιο σκεπτικό που δεν ενδιαφέρεται η Honda για μια μικρή αγορά και του στέλνει ότι να'ναι κι όποτε να'ναι στην Ελλάδα,θα μπορούσε να αδιαφορήσει κι η Toyota,η Ηyundai κ.τ.λ. για τα ελάχιστα που πουλούν σε σχέση με παγκόσμια.Το ότι ο δεν καταφέρνει να ξεστοκάρει προπέρσινα,ενώ οι άλλοι έχουν κλείσει αμάξια πριν φτάσει επίσημα το μοντέλο στο μαγαζί,οφείλεται σε 2 τινά 1) ή οι Ηοndaιοι δεν έχουν πάρει μυρωδιά τι γίνεται με τους ανταγωνιστές στην Ελλάδα (λίγο απίθανο μου φαίνεται) ή 2) ο Σ αντί να 'πρήζει' τους Japan και να τους πει 'κι εμείς θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα,να κάνουμε εκείνο ή το άλλο,ελάτε να δούμε τη στρατηγική να χαράξουμε γιατί τα αμάξια έχουν προδιαγραφές για άνοδο κι ο κόσμος είναι πολύ θετικός στη μάρκα,αλλά κάτι γίνεται λάθος',έχει αράξει σε μια υπάρχουσα κατάσταση,χωρίς όρεξη για βελτίωση.