Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 8
    • Topics 3
    • Posts 6310
    • Best 2224
    • Groups 0

    panormus772

    @panormus772

    Please enter occupation - Please enter your interests

    5936
    Reputation
    208
    Profile views
    6310
    Posts
    8
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panormus772 Unfollow Follow

    Best posts made by panormus772

    • RE: Formula 1, Γενικά Νέα!!!

      Φαίνεται ότι θα υπάρχει πιο ενδιαφέρον μεταξύ Red Bull - Merc. H Ferrari πάλι πίσω.

      Θα ήθελα πάντως ως κινητήρες να υπάρχουν περισσότεροι εκτός από τους κλασσικούς 3 (Merc-Honda-Ferrari). Πέρα από την τριάδα μόνο μια Renault με την Αlpine τρέχει.. Προσωπικά,δε μου αρέσει μια AstonMartin,μια ΜcLaren,μια AlfaRomeo να μην έχουν δικούς τους κινητήρες.

      posted in Formula 1
      P
      panormus772
    • RE: Honda HR-V 2021

      Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.

      H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.

      Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.

      Το ότι οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες βάζουν πολλ/σιες παραγγελίες από την Ελλάδα,ισχύει για όλες τις μάρκες.Κι όμως, σχεδόν όλες στην Ελλάδα είναι φθηνότερες.Η διαφορετική φορολογία ισχύει και για όλους.

      Για να το καταφέρνει αυτό η Toyota Ηellas -κι όποια άλλη ντόπια αντιπροσωπεία- σημαίνει ότι έχει κτίσει μια δυναμική σχέση με τα κεντρικά (Ευρώπης ή Ιαπωνίας),γιατί με το ίδιο σκεπτικό που δεν ενδιαφέρεται η Honda για μια μικρή αγορά και του στέλνει ότι να'ναι κι όποτε να'ναι στην Ελλάδα,θα μπορούσε να αδιαφορήσει κι η Toyota,η Ηyundai κ.τ.λ. για τα ελάχιστα που πουλούν σε σχέση με παγκόσμια.Το ότι ο δεν καταφέρνει να ξεστοκάρει προπέρσινα,ενώ οι άλλοι έχουν κλείσει αμάξια πριν φτάσει επίσημα το μοντέλο στο μαγαζί,οφείλεται σε 2 τινά 1) ή οι Ηοndaιοι δεν έχουν πάρει μυρωδιά τι γίνεται με τους ανταγωνιστές στην Ελλάδα (λίγο απίθανο μου φαίνεται) ή 2) ο Σ αντί να 'πρήζει' τους Japan και να τους πει 'κι εμείς θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα,να κάνουμε εκείνο ή το άλλο,ελάτε να δούμε τη στρατηγική να χαράξουμε γιατί τα αμάξια έχουν προδιαγραφές για άνοδο κι ο κόσμος είναι πολύ θετικός στη μάρκα,αλλά κάτι γίνεται λάθος',έχει αράξει σε μια υπάρχουσα κατάσταση,χωρίς όρεξη για βελτίωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Honda HR-V 2021

      Όπως είπαν κι οι προηγούμενοι συμφορουμίτες, σχετικά με τη Honda για τα μοντέλα της που παράγονται Ιαπωνία (όπως Jazz,CRV κ.ά) ισχύει ο εξτρά φόρος,αλλά σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Πως γίνεται όμως π.χ. το jazz crosstar στην Γαλλία,Γερμανία,Ιταλία να πωλείται 2.500-3000 ευρώ φθηνότερα από εδώ; (μάλιστα στη Γαλλία έτρεχε και επιπλέον προσφορά -2.500 ευρώ για περιορισμένα jazz ως τέλος Ιουνίου).

      Η Ηοnda είναι ίσως η μόνη μάρκα που στην Ελλάδα πολλά μοντέλα της είναι ακριβότερα -ή στην καλύτερη ίσα- με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης (που οι περισσότερες απευθύνονται και σε πολίτες τους με υψηλότερο εισόδημα,οπότε το λογικό θα ήταν να είναι ακριβότεροι,όπως συμβαίνει συνήθως με άλλες μάρκες).Επίσης,οι προσφορές αρχίζουν μετά από πάρα πολύ καιρό,-μπορεί και σε στοκαρισμένα 2ετίας-. Μου φαίνεται ότι κυριαρχεί στον εισαγωγέα το κλασσικό ελληνικό εμπορικό σκεπτικό,'να βγάζουμε κέρδος με το λιγότερο δυνατό κόπο.' Δηλ. να βγάλω κέρδος πουλώντας 5 κομμάτια ακριβότερα,πάρα να κινητοποιηθώ περισσότερο για να βγάλω το ίδιο πουλώντας 20. Αυτό βέβαια ενέχει τον κίνδυνο να συρρικνωθείς τόσο,που στο τέλος να μην πουλάς ούτε τα 5... Και η Honda o.k.,είναι μια αξιολογότατη μάρκα,αλλά όχι και τόσο ειδική, όσο τείνει να την κάνει ο αντιπρόσωπος της...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Συμφωνώ,Λεωνίδα.
      Στο μεταξύ βρήκα δύο ιταλικά άρθρα:
      https://www.clubalfa.it/57144-alfa-r...osta-a-ginevra
      Περιληπτικά,εδώ γράφουνε πως θα παρουσιαστεί ως concept η υβριδική plug-in εκδοχή (γι αυτό υπάρχει και μια φώτο με ένα καλώδιο που κρέμεται από το σταντ της παρουσίασης)

      https://www.autoappassionati.it/alfa-romeo-tonale/
      Εν συντομία,σ'αυτό λένε πως θα έχει μήκος περίπoυ 4,45μ. (βασισμένο στην πλατφόρμα του compass) fwd και awd (στις δυνατότερες εκδόσεις)
      Αναμένουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Το θετικό του νέου Sportage σε σχέση με το 'αδελφάκι' του της Hyundai, είναι πως η οθόνη του infotainment είναι πιο ψηλά τοποθετημένη,σε καλύτερη θέση για τον οδηγό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Όσο μπορεί να φανεί, η μάσκα μου μοιάζει σε 159,brera..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Νέο Fabia

      Youtube Video

      Youtube Video

      4,11m. μήκος, 2.56μ. μεταξόνιο, 380λτ. (!) χώρος αποσκευών.

      Στο 2ο βιντεάκι, στο 11:12 λέει και τις τιμές στην Ιταλία. Ξεκινά από 16.900 -λέει πως είναι τσιμπημένες γενικά οι τιμές του- η Αmbition 1.0 65hp.

      Η πλαστική θήκη με την ποτηροθήκη που είναι στη μέση,στα πόδια στο πίσω τούνελ,λένε πως βγαίνει και μπαίνει (αναλόγως αν μεταφέρεις δύο ή τρεις επιβάτες πίσω).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Πηγή: https://www.autopareri.com/forum

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Βέβαια οι εδώ μου είχαν πει ότι είναι πολύ στενά τιμολογημενο και δεν έχει πολλά περιθώρια για εκπτώσεις.

      Kαλά τι θα λέγανε; Mόλις βγήκε το μοντέλο και να αρχίσουν τις εκπτώσεις ή να πουν 'περιμένετε, θα φθηνήνει κι άλλο αργότερα'; Καμία αντιποροσωπεία δεν το κάνει (ή αν το κάνει, δίνει κάτι εκπτώσεις ή προσφορές πολύ μικρές σε σχέση με αυτές που θα δώσει αργότερα). Όσο μπορούν να τσεπώσουν επιπλέον στην αρχή του μοντέλου,όφελος έχουν.Αν και για να είμαστε και λίγο δίκαιοι εξαρτάται κι από το αν κάποια στιγμή χαμηλώνει τις τιμές και το εργοστάσιο,οπότε έχουν περιθώριο για προσφορές κι αυτοί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20230225_122935.jpg 20230225_122916.jpg 20230225_122906.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panormus772

    Latest posts made by panormus772

    • RE: Nissan Leaf 2018

      Νέο Leaf:
      Μήκος 4.35μ. ( ~13εκ. μικρότερο από το τωρινό), 1,55μ. ύψος (2εκ. ψηλότερο)
      Youtube Video

      Youtube Video

      και σε σκούρο κόκκινο μεταλλικό (που του έχω μια αδυναμία 😊 )
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: TOYOTA FORUM

      Πάντως,όπως έχουμε ξαναπεί,εξαρτάται κι από τι αυτοκίνητο προέρχεσαι.
      Αν είχες ένα ατμοσφαιρικό 15ετίας με 110-120 άλογα τα 130-140 της Τoyota θα σου φανούν μια χαρά,αν είχες κανένα τουρμπάτο 130-150 hp θα σου φανούν λίγα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: TOYOTA FORUM

      @george-y said in TOYOTA FORUM:

      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

      Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.

      Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...

      Με αφορμή αυτά...

      Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
      (Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)

      Τα θετικά
      -Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
      Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαρά

      Τα αρνητικά

      • Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)

      • Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.

      Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…

      Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
      χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;

      Tα full hybrid που δεν είναι δίλιτρα και μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς την ισχύ σε προσπέρασμα,ανηφόρες είναι τα QQ e-power και το Tucson/Sportage HEV,λόγω του ότι η ΜΕΚ τους είναι υπερτροφοδοτούμενη.
      Αλλά εκεί όπως λες, μπορεί να έχεις άλλα προβλήματα (εκτός της αυξημένης τιμής αγοράς).Επίσης,δεν θα έχεις και την ίδια οικονομία στην κατανάλωση (ειδικά σε Hyundai/Kia)

                          80-160km/h 
      

      QQ e-power 15,2"
      Tucson HEV 13,5"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Νοτιοδυτική Ροδόπη-Παραποτάμιο μονοπάτι Νέστου 8-6-2025

      Ωραία διαδρομή!
      Το τουμπαρισμένο μου μοιάζει για Ford Focus 1ης γενιάς..

      posted in Εκτός Δρόμου
      P
      panormus772
    • RE: LEXUS LBX

      Kαι στο e-power μου το κάνει αυτό,όταν έχει καιρό να κινηθεί σε ανοικτό δρόμο. Μπορεί να φτάσει την μπαταρία στη μέση,αλλά δεν μπαίνει σε EV λειτουργία (ακόμη κι αν πατήσεις το εν λόγω κουμπί), γιατί πρέπει να κάνει κάποιου είδους αναγέννηση για λίγα λεπτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Επιστροφή στην κανονικότητα.. 🙂

      20250531_223908.jpg 20250531_224728.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Είχαμε στην οικογένεια και 147,MiTo. Συμφωνώ κι επαυξάνω σε όσα λέτε.

      Θα διαφωνήσω μόνο με τον ataim που λέει πως το εσωτερικό της junior είναι ωραίο.Δεν ξέρω ποια έκδοση ήταν,αλλά για μένα έχοντας περάσει από το 1972 πέντε (Giulia Super,156,147,ΜiTo,Giulietta) AR από την οικογένεια (κάτι σαν criuser στο ιταλικό 😊 ),αυτό που έχω δει και live σε αντιπροσωπεία, το θεωρώ κατώτερο των προγόνων της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: TOYOTA AYGO X

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/apostoli_stis_brykselles_proti_epafi_me_to_neo_toyota_aygo_x_hybrid_to_proto_mini_me_texnologia_full_hybrid_photos-7843137/

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: Nissan Leaf 2018

      https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/leaf-teaser.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      To πηρα απο to forum του juke strong hybrid :
      Μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.

      Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.

      Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?

      Σε QQ e-power ποτέ δεν μου έχει συμβεί (Για να μιλάει για τέτοιες ταχύτητες μάλλον είναι σε Εθνική οδό. Έχω κάνει καμιά 10αριά φορές το Αθήνα-Λάρισα με αυτή την ταχύτητα στις ανηφόρες,χωρίς να παρατηρήσω κάτι, πέραν μια μικρής υστέρησης στα πρώτα 1-2 sec. που βυθίζεις το γκάζι.)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panormus772
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr