Έκλεισα χθες το 1ο έτος με το QQ e-power κι αφού βρήκα λίγο χρόνο,ας γράψω εντυπώσεις:
7127χλμ. χωρίς σοβαρά θέματα. Η συνολική κατανάλωση είναι στα 5,8lt/100km(trip com.), με σχεδόν μισά χλμ. σε εθνική οδό κι υπεραστικά εντός Αττικής(Παλλήνη,Πόρτο Ράφτη,Λαύριο,Ωρωπό κ.ά.) και το άλλο 50% εντός Αθηνών (από Πεντέλη έως Βουλιαγμένη, κι από Νίκαια-Περιστέρι έως Βριλήσσια,αλλά μια,δύο φορές αποκλειστικά κέντρο π.χ. Πλ.Αμερικής).
Από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς δείχνει την ισχύ του στο δρόμο όποτε το ζητήσεις και με τον τρόπο που επιθυμείς(προοδευτικό ή δυναμικό ανάλογα το πάτημα στο γκάζι).Πολύ ικανοποιημένος και με το αυτόματο κιβώτιό του (αθόρυβο και ομαλής λειτουργίας).Κρατήματα κι άνεση σε αρμονική συνύπαρξη για το χαρακτήρα του ως crossover,το τιμόνι όχι κορυφαίο,αλλά με αρκετά καλή αίσθηση(θα το ήθελα με λίγο περισσότερη πληροφόρηση).Φρένα επαρκή και με επίσης καλή αίσθηση(χάνουν λίγο όμως όταν ενεργοποιήσεις το e-pedal,ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα το αποφεύγω).Πολύ ωραία κι η αίσθηση EV όταν στο επιτρέπει η φόρτιση της μπαταρίας (εύκολα κάνει 3-4χλμ. απόσταση,με μέση τιμή τα ~5χλμ. κι αν το μάθεις σε κάποιες διαδρομές αγγίζεις και τα 8 ).Όσον αφορά την ταχύτητα που μπορείς να πας με ev,έχω δει μέχρι 115Km/h -με eco mode- σε ευθεία της εθνικής.Επίσης,τριγμοί και εσωτερικοί θόρυβοι δεν υπάρχουν ούτε εμφανίστηκαν στην πορεία,το πιο ήσυχο απ'όσα είχα ως τώρα με εξαίρεση λίγο τον ήχο τροχασμού από τα 120km/h και πάνω που εξαρτάται κι από την άσφαλτο.Ποιότητα εσωτερικού αναβαθισμένη σημαντικά.Πολύ βολικό που οι πόρτες ανοίγουν σχεδόν 90 μοίρες. ADAS πολύ καλά τα blind spot,FCW και ACC, χρήζει βελτίωσης το LDW.
Τώρα στα αρνητικά θα ανέφερα 1) τον ήχο που κάνει η γεννήτρια για να φορτίσει την μπαταρία όταν αδειάσει (μοιάζει με diesel σε ρελαντί),όμως ευτυχώς διαρκεί 2-3min. κυρίως στο κρύο πρωϊνό ξεκίνημα.Το ψηλοσυνηθίζεις βέβαια,αλλά υφίσταται. 2) Την π@παριά που έκαναν οι Αγγλάρες κι έβαλαν πίσω αεραγωγούς ενώ δεν προβλεπόταν στην έκδοση αυτή,με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν.Ευτυχώς που τα 2 Usb που έχει πίσω -επίσης κατά λάθος- είναι λειτουργικά. 3) Η ευθυγράμμιση της πόρτας χώρου αποσκευών έγινε μάλλον με το μάτι από το εργοστάσιο,χάνει 1-2mm στο ύψος του πίσω φαναριού δεξιά.Διορθώνεται εύκολα στο service κι έχει διορθωθεί στα νέα αμάξια που παρήχθησαν από φέτος,αλλά ήμαρτον οι Αγγλάρες,λίγο πιο προσεκτικοί θα μπορούσαν να είναι.. 4) Το πιο σημαντικό κατ'εμέ: Αν ξεκινήσεις με αφόρτιστη μπαταρία,μέχρι να πιάσει ένα α επίπεδο φόρτισης θα δεις στιγμιαία κάτι 17αρια-18+ καταναλώσεις,που αν κάνεις μόνο 2-3χλμ. θα μπει ελάχιστα το ev και θα μείνεις με 9-10άρια στο τέλος της μικρής αυτής απόστασης.Απ΄τη στιγμή που φορτίζει όμως πάνω από 40-50% κρατά ικανοποιητικά τη φόρτιση και η κατανάλωση πέφτει ραγδαία (έχω ποστάρει παραπάνω και καταναλώσεις κάτω από 3lt/100km. σε διαδρομές π.χ. Βριλήσσια-Φιλαδέλφεια).Έτσι σε πιο μεγάλες αστικές κι επαρχιακές διαδρομές βλέπεις να λειτουργεί καλύτερα το σύστημα.
-Να σημειώσω εδώ πως τελικά η απώλεια 100ml ψυκτικού που ανέφερα πως παρατήρησα στα ~6000χλμ. δεν συνεχίστηκε.Το τσέκαραν και στο service και μάλλον ήταν από την τάπα του δοχείου που ήθελε καλύτερο σφίξιμο.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι (κι ας ελπίσουμε να παραμείνω).Μπορείς να κινηθείς από σβέλτα έως ευχάριστα κι ασφαλέστατα σε ταξίδι και να γλιτώνεις αξιόλογη κατανάλωση καυσίμου αστικά.Αν ήθελα κάτι να αλλάξω θα ήταν οι διαστάσεις του. 4-5 εκ. πιο κοντό και 2-3 εκ. λιγότερο πλάτος θα ήταν ιδανικά για μένα.
Η τιμή αγοράς του βέβαια είναι υψηλή ακόμη και μετά τις εκπτώσεις που έγιναν το τελευταίο 6μηνο.