Καλημέρα στην παρέα. Μετά από δυο μήνες συμβίωσης και 2400 χλμ με τον ασσο, ήρθε η στιγμή να γράψω τις εντυπώσεις μου. Θα ξεκινήσω ανάποδα με τα αρνητικά. Τα καθίσματα νομίζω το έχω αναφέρει,έχουν μέτρια πλευρική στηριξη, και άχρωμο σχεδιασμό. Επίσης ένα αρνητικό είναι ότι το πορτμπαγκάζ,δεν έχει το διπλό δάπεδο. Δηλαδή είναι ενιαίο. Αυτό βέβαια αυξάνει μεν τον αποθηκευτικό χώρο, αλλά από την άλλη ,έχει ένα περίεργο σκαλοπάτι,μη βολικό. Μάλλον το βγάλανε για λόγους οικονομίας. Επίσης τα φρένα έχουν μια κάπως περίεργη αίσθηση. Κάπως απότομα στο φρενάρισμα. Υποθέτω ότι δεν έχουν πατήσει ακόμη καλά και θα στρώσουν. Το παρακολουθώ. Τα θετικά βέβαια είναι παρά πολλά. Η ποιότητα εσωτερικού είναι αψεγάδιαστη. Το τιμόνι είναι κορυφαίο, η λειτουργία της ανάρτησης, πραγματικά αθόρυβη, και αποτελεσματική. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι πολύ καλή,τουλάχιστον σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Και τέλος ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη, καθώς δείχνει πολύ πιο πάνω από τις προδιαγραφές του, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα που αλλάζει όλο το αμάξι. Τέλος η κατανάλωση είναι στο 6,6, μετο 70% των χιλιομέτρων να έχουν γίνει σε επαρχιακό δίκτυο, η αυτοκινητόδρομο. Συγνώμη εάν κούρασα
Ευχαριστώ..
Best posts made by atari70
-
RE: BMW 1 Series 2019
-
RE: BMW 1 Series 2019
λοιπον σημερα παρελαβα την 116i auto. μετα απο επτα μηνες. εσωτερικα κορυφαια ποιοτητα παντου. πινακας οργανβν πληρως ψηφιακος, και η οθονη με το idrive απλως κορυφαια. ευκολο και κατανοητο μενου,πληρως στα ελληνικα,και με φωνητικες εντολες. εξαιρετικη και η εφαρμογη my bmw που κατεβαζεις στο κινητο κανεις συνδεση, και μπορεις να δεις και να παρεμβεις απο αποσταση στο αυτοκινητο. το μονο λιγο αρνητικο τα καθισματα, εχουν καλο αφρωδες, αλλα η πλευρικη στηριξη ειναι σχεδον ανυπαρκτη. ενω και η σχεδιαση τους παραπεμπει σε αμαξι προηγουμενης δεκαετιας. αλλα ενταξει θα επιζησουμε. οδηγικα δεν μπορω να πω πολλα πραγματα,γιατι εκανα μολις 4 χιλιομετρα. θα επανερθω εν καιρο.
-
RE: BMW 1 Series 2019
Καλημέρα στο forum. Πρώτο σχετικά μεγάλο ταξίδι, και η πρώτη φορά ευχάριστη έκπληξη από την κατανάλωση.
.
Τρεις ενήλικες, και κλιματισμό. Ταχύτητα ταξιδιού, από 110 έως 120 σταθερή, στο comfort. Στιγμιαία κάποιες προσπεράσεις,με 125 , 130, το ανώτερο. Μέχρι τα 120 δεν ακούς τίποτα στο εσωτερικό. Εκτός λίγο από το θόρυβο κύλισης. Ίσως ευθύνονται τα ελαστικά bringestone. Η ανάρτηση εξαιρετικό. Συνδυασμός κρατήματος,με άνεση, χωρίς γκαπα, γκουπα. Ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη. Δεν καταλαβαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι τρικυλινδρος. Ούτε κραδασμούς ούτε τίποτα. Και οι επιδόσεις αξιοπρεπείς, και ακόμη δεν έχει ανοίξει. Βοηθάει πολύ βέβαια και το αυτόματο κιβώτιο που δεν αφήνει να κρεμάσει ποτέ.
Καλή Κυριακή -
RE: BMW 1 Series 2019
Καλημέρα. Την άλλη Τετάρτη παραλαμβάνω μετά απο επτά μήνες, την 116 βενζίνη αυτόματη. Εννοείται θα επανέλθω σύντομα για οδηγικές εντυπώσεις!
-
RE: BMW 1 Series 2019
Καλημέρα. Το πρώτο μεγάλο ταξίδι με τον άσος είναι γεγονός. Ξεκίνημα Σάββατο πρωί από Θεσσαλονίκη, τέσσερα άτομα για τον άγιο Ιωάννης τον ρώσος στο Προκοπι Εύβοιας. Πρώτη φορά Εύβοια είναι αλήθεια, και είχα ακούσει για κακό οδικό δίκτυο. Απόσταση μέχρι Γλυφάδα 280 χιλιόμετρα. Με μια στάση για καφέ και τα σχετικά κάπου στην εθνική οδό.
). Ταχύτητες από 110 έως 130 και κλιματισμός στο on. Άφιξη στην Γλυφά χαλαροί με υπέροχο καιρό.
Και συνέχει για μια στάση στην Αιδηψό, όπου θα ήταν και η βάση μας. Και από εκεί Φούλ για προκοπι. Η διαδρομή Αιδηψός προκοπι, είναι περίπου 76 χιλιόμετρα, πολύ δύσκολου και απαιτητικού δρόμου. Μέσω Αγίας ιστιαιας Αγίας αννας, Μαντουδίου. Στατιστικά της συγκεκριμένης διαδρομής δεν υπάρχουν, μιας και δεν υπήρχε σχεδόν σήμα πουθενά,η κάποιο σφάλμα της εφαρμογής. Όπως είχα πει μου είπαν για δύσκολο δρόμο,αλλά η αλήθεια είναι, ότι μιλάμε για τραγικό οδικό δίκτυο. Πολύ στενός δρόμος, χωρίς διαγραμμίσεις,με πολλά τυφλά σημεία,κακής ποιότητας οδόστρωμα, με πολλές τρύπες,κλαδιά στην μέση του δρόμου. Πινακίδες ανύπαρκτες, και πρέπει εσυ να είσαι σαν τον Sebastian Loeb,στο τιμόνι με όλες τις αισθήσεις στο φουλ. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε βράχος. Λάτρεψα τα ελαστικά Bridgestone, που θαρρείς βρέθηκαν στο στοιχείο τους. Ούτε στο ελάχιστο δεν έχασαν την πρόσφυση, φρένα άγκυρες, και παρά τις συνεχείς στροφές, ήταν ακλόνητα. Συνολικά καλύψαμε 160 χιλιόμετρα, σε περίπου τρεις ώρες και κάτι, χωρίς στάση!
Καλή εβδομάδα σε όλους ! -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρόνια και χρόνια πολλά σε όλους. Εύχομαι το 2024, να μην μου πάρει τίποτα από το 23. Δεν θέλω κάτι να μου φέρει!! Αλλά νέε χρόνε μην μου πάρεις τίποτα, από αυτά που αγαπώ!!!
-
RE: Χρόνια πολλά
Χρόνια πολλά σε όλους ! Υγεία Αγάπη ευτυχία! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Latest posts made by atari70
-
RE: BMW 1 Series 2019
@spi_duster said in BMW 1 Series 2019:
Οδηγικα παντως ειναι απολαυστικο αυτοκινητο. Το ζυγισμα του ειναι τετοιο που καλυπτει σε μεγαλο βαθμο τις αδυναμιες του κινητηρα. Επισης παρολο που εχω ακουσει διάφορα απο φιλους της φιρμας για το κιβωτιο, το χαρακτηριζω σαφεστατο και οι ταχυτητες επιλεγονται σα βουτυρο απο τον επιλογεα. Η χαμηλη ιπποδυναμη επισης με αποτρεπει απο την χρήση του cc. Μονο σε μεγαλες ευθειες στην ΕΟ εχει νόημα. Το τιμονι ειναι κοφτερό και το αμαξωμα εχει αριστη κατευθυντικοτητα. Ο οδηγος ειναι ενα μερος του συνολου. Οχι παρατηρητης οπως πχ στο αποστειρομενο περιβαλλον μιας μερκ.
Έτσι ακριβώς όπως τα λες! Και άμα το έχεις σε αυτόματο, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο το όλο καλό σύνολο,και αξιοποιεί ακόμη καλύτερα τον κινητήρα,χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο
-
RE: Διακοπές 2025
Καλημέρα! Τον Οκτώβριο θα βρίσκομαι Σάμο μαζί με τον ανιψιό μου, που μετατέθηκε εκεί ως στρατιωτικός! Γνωρίζει κανείς τι παίζει από τιμές ενοίκια, και γενικά ποια περιοχή είναι καλύτερη για εγκατάσταση?
Ευχαριστώ -
RE: Διακοπές 2025
Πάντως εδώ στο Παρίσι όλα τα ταξί ηλεκτρικά ή υβριδικά! ΟΛΑ!!! Και μιλάμε για νέα μοντέλα τα περισσότερα! Άντε το παλαιότερα να είναι τετραετία
-
RE: Διακοπές 2025
@dg79 said in Διακοπές 2025:
@a-d-p said in Διακοπές 2025:
ένας συνάδελφος που συνεχώς βγάζει τις τελευταίες μέρες του μήνα με δανεικά, έκλεισε 4-5 μέρες στο Μεταγγίτσι, 15 χλμ από τη θάλασσα με 50€ τη βραδιά.
Ε όχι και 15χλμ από τη θάλασσα το Μεταγγίτσι. Η Σαλονικιού είναι στα 5!
Btw πολύ καλό φαγητό και αισθητά φθηνότερα από τις παραλιακές ταβέρνες.@dettol said in Διακοπές 2025:
τα ακτοπλοϊκα εχουν εξελιχθει σε τεραστιο προβλημα. Δεν εχω ιδεια απο ναυτιλιακες εταιρειες, δεν γνωριζω τι κερδος εχουν, αλλα ξερω σιγουρα οτι αυξανουν παρα πολυ το κοστος, ειδικα αν μιλαμε για 4μελη οικογενεια με παιδια. Ακομα χειροτερα αν θελεις να πας σε καποιο μακρινο νησι, οποτε χρειαζεσαι καμπινα. Δεν ειμαι 20 χρονων πια ωστε να απλωσω στρωματσαδα κατω απο τις σκαλες και να την "πεσω". Μαλιστα, ακομα και αν τα δωσεις τα χρηματα που ζητουν, το προϊον που λαμβανεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι αντιστοιχο με την τιμη. Περισυ εδωσα περιπου 900 ευρω για 5 ατομα + αυτοκινητο ωστε να παμε στην λημνο. Το νησι, το κοστος διαμονης και το κοστος ζωης εκει ηταν μια χαρα. Το 900αρι ομως οχι.
Χιλιες φορες καλυτερα, καραβακι για ιταλια ή και για τους πιο τολμηρους διοδος απο τους βορειους γειτονες μας.Για κάποιο λόγο ο Πειραιάς είναι "ακριβό" λιμάνι. Εμείς ταξιδέψαμε από Καβάλα για Χίο. Από περιέργεια είδα ότι το Πειραιάς Χίος ήταν σχεδόν 25% ακριβότερα ενώ ταυτόχρονα είναι και μικρότερη διαδρομή.
Νομίζω τα ενδιάμεσα λιμάνια έχουν ίδιο ή ακριβότερο κόμιστρο σε σχέση με τον αρχικό! Αυτό συμβαίνει και στο δρομολόγιο ας πούμε Πάρο Νάξο που η τιμή είναι ελάχιστα φθηνότερη από το παρος Πειραιά! Πιθανόν να γίνεται για να μην βγάζουν το φθηνό εισιτήριο, πχ για Νάξο, και να πηγαίνουν Πειραιά!
-
RE: Suzuki Vitara 2015
https://autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/nea-suzuki-vitara-kai-s-cross-me-kinitira-110-ippon μπορεί να χάνει 19 άλογα, αλλά επιτέλους αυτόματο κιβώτιο! Έτσι γίνεται πιο ολοκληρωμένο! Η ροπή παραμένει ίδια ,όποτε μικρό το κακό
-
RE: VW Polo 2017
Βέβαια το polo ξεκινάει από τα 23000, με τα 95 άλογα και το πεντάρι κιβώτιο! Δεν το λες και ευκαιρία! Από την άλλη είναι allaraound αμάξι! Έχει τους χώρους για μια μικρή οικογένεια,μπορεί να σε ταξιδέψει σχετικά άνετα,και οικονομικά,καλή μεταπώληση και καλή ποιότητα κατασκευής! Βέβαια με σχεδόν 4000 λιγότερα παίρνεις το Ibiza,που είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο!
-
RE: VW Polo 2017
Είχα και εγώ το Ibiza με το ίδιο ακριβώς μοτέρ! Το κράτησα πέντε χρόνια,και πραγματικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ο κινητήρας! Ταξίδια άνετα στα 130-140 χωρίς πρόβλημα για προσπέραση! Και η κατανάλωση από 5 έως 5,5! Και από χώρους εξαιρετικά μόνο λίγο η πίσω ανάρτηση αντιδρούσε κάπως σκληρά σε εγκάρσιες ανωμαλίες! Νομίζω είναι από τα καλύτερα μοτέρ που έβγαλε ο όμιλος VAG
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
@xenos said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@atari70 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Πρώτο service bmw 116 βενζίνη,f40 χιλιόμετρα 24300!
Mόνο σε μένα έκαναν εντύπωση τα χλμ του 1ου σέρβις;;;;
Σε τι χρονικό διάστημα;17 μήνες!
-
RE: Renault Clio IV
Σκοπός είναι να γίνει και σωστή δουλειά! Ακόμη και εάν βρεις κάποιον, πρέπει να βεβαιωθείς με κάποια εγγύηση, ότι θα λειτουργήσει άψογα! Εγώ δεν θα ρίσκαρα μια τέτοια αρκετά περίπλοκη εργασία! Καλύτερα πούλα το και πάρε κάποιο με κλιματισμό!