Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Best posts made by harisma23
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.
Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.
-
RE: Οδήγησα....
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.
Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...
-
RE: Honda HR-V 2021
Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.
Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...
-
RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)
Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;
-
RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;
Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.
Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αυτόματο κιβώτιο,τούρμπο κινητήρας, άπειρος/η οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!
(Όποιος διαφωνεί ας πάρει τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)
Ε καλά, εμείς για τα παιδιά μας θα πάρουμε από τα καλά: 20ετίας (τότε που τα έφτιαχναν σωστά), με ατμοσφαιρικούς κινητήρες (αναιμικούς, για να μην τρέχουν) και χειροκίνητα κιβώτια (για να μην πετύχουν καμία κατηφορική στροφή).
Τί άλλη χαζομάρα θα διαβάσουμε; Σίγουρα δεν είσαι τρολλ των 4Τ για να ανέβουν τα posts;
-
RE: Έμπλεξα με τρελό
Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.
Latest posts made by harisma23
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@kkostask said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Για να δούμε τί θα δούμε...
Η απόφαση αυτή τινάζει στον αέρα το ΝΟΚ. Στην ουσία δηλαδή θα πρέπει να πάμε σε ΑΠΝΟΚ (Ακόμη Πιο Νέο Οικοδομικό Κανονισμό). Ξεφτίλα! -
RE: Hyundai i30 2017
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
https://www.tiktok.com/@raceroms/video/7440072693266844950?is_from_webapp=1&sender_device=pc
i30 1.5 160, μετρήθηκε στα 172 με ένα φίλτρο και opf delete και 315Nm.
Έφτασε 206!! αλογα και 326Nm ροπής.
Σύμφωνα με τους raceroms o καλύτερος 1.5 της αγοράς.Δύο πράγματα σχετικά με το βιντεάκι:
Είπε ότι ΙΣΩΣ είναι ο καλύτερος 1.5.
Και είπε και κάτι που δεν κατάλαβα. Πώς είναι αερόψυκτο; -
RE: Καμιά ιδέα τι ειναι αυτές οι βλάβες?
Εγώ θα το πω: Δεν σου είπε το συνεργείο τι είναι οι βλάβες και περιμένεις να σου πούμε εμείς;
Τεσπα, τσέκαρε κατ' αρχήν αν είναι μόνιμες βλάβες ή κάποιες που κατέγραψε το σύστημα κάποια στιγμή, π.χ. λόγω πεσμένης μπαταρίας. Δηλαδή τις σβήνεις και μετά ξανανοίγεις και βλέπεις αν έχουν επανέλθει ή όχι. -
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ ξέρω ότι :
Ο Α΄ ΠΠ ξεκίνησε από μία τρομοκρατική ενέργεια.Ο Β' ΠΠ, από μία περιφερειακή σύγκρουση.
Όμως η αλήθεια είναι ότι και οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι ήταν στην ουσία αναπόφευκτοι.
Ο Α' θα είχε ξεκινήσει ακόμη και χωρίς τη δολοφονία του Φραγκίσκου Φερδινάνδου, με κάποια άλλη αφορμή.
Και ο Β' θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει πριν την εισβολή στην Πολωνία. αν οι σύμμαχοι δεν είχαν ουσιαστικά πουλήσει την Τσεχοσλοβακία ή πιο μετά π.χ. με την εισβολή στη Γαλλία, αν είχαν πουλήσει και την Πολωνία.Δηλαδή κανένας παγκόσμιος πόλεμος δεν ξεκίνησε δια ασήμαντον αφορμή ή από ατύχημα. Βέβαια με τα πυρηνικά μπορεί να γίνει κι αυτό, αν και ελπίζω ότι οι μεγάλοι τα έχουν υπό απόλυτο έλεγχο.
-
RE: Lynk & Co
@harisma23 said in Lynk & Co:
Μπορεί να μην πήρα ποτέ τη χαρά του σκισίματος ζελατίνων
Ποτέ δεν έχω σκίσει ζελατίνες σε καινούργιο αυτοκίνητο, πάντα είχαν αφαιρεθεί κατά το PDI!!
Και πάντα την μεγαλύτερη χαρά την πήρα όταν αγόρασα μτχ. (με ελάχιστα χιλιόμετρα) σε τιμές 60-70% κάτω από την αρχική τιμή!
Μην πάρεις κυριολεκτικά το σκίσιμο. Δεν έχεις αφαιρέσει ποτέ ζελατίνες από οθόνη;
-
RE: Lynk & Co
Χάρη μου για 15% διαφορά παίρνεις το καινούριο, με τις εγγυήσεις του κλπ, και όχι το βιασμένο.
Αλέξανδρε, έχουμε διαφορά απόψεων. Για μένα την ίδια αίσθηση καινούριου αποκτήματος έχεις με ένα καινούριο αυτοκίνητο και με ένα μεταχειρισμένο μικρότερο του ενός χρόνου με 5-15.000 Km. Έχω αγοράσει πολλές φορές, τέτοια αυτοκίνητα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Μπορεί να μην πήρα ποτέ τη χαρά του σκισίματος ζελατίνων, αλλά πήρα τη μεγαλύτερη (για μένα) χαρά της καλύτερης αγοράς ενός σχεδόν καινούριου αυτοκινήτου. Προβλήματα δεν είχα ποτέ και μάλιστα κάποια από αυτά, τα κράτησα 2 χρόνια και τα πούλησα χωρίς να χάσω λεφτά.
-
RE: Lynk & Co
Εγώ ψηφίζω το καινούργιο , δεν λέω ότι η έκπτωση δεν είναι καλή αλλά άλλο το καινούργιο.
Ένα πρόβλημα έχει το καινούριο: Την επόμενη ώρα από τη στιγμή που θα το πάρεις στα χέρια σου, ΔΕΝ είναι πια καινούριο, αλλά μεταχειρισμένο.
Ενώ το μεταχειρισμένο που θα πάρεις, παραμένει μεταχειρισμένο και τα 5 χιλιάρικα παραμένουν στην τσέπη σου.
Επιπλέον, πρέπει να ζυγίζεις τη χαρά που θα σου δώσει το ακουστικό των ζελατίνων στο καινούριο με τη χαρά που θα σου δώσει μια καλύτερη αγορά... -
RE: TESLA FORUM
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Τσάμπα ειναι, αλλά θέλει πιο πολλά λεφτά, αφού #mono_kokkino &#mono_lefko esoteriko. Αλλιώς εγώ δεν το παίρνω, προτιμώ κάτι άλλο!
Όσο ωραίος κι αν είναι αυτός ο συνδυασμός, ακόμη κι αν με κρέμαγαν ανάποδα δεν θα έδινα 3200 (δηλαδή το 10% της αξίας του αυτοκινήτου) για να αλλάξω χρώματα μέσα - έξω, Λευκό με μαύρο εσωτερικό για μένα!
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
οταν διαβασα "καλη ζωντανη μουσικη.." ημουν ετοιμος να παω να σβησω το οστερια απο τη λιστα, αλλα μετα ειδα "πιανιστας και τραγουδιστρια" και πηγε η ψυχη μου στη θεση της. Πραγματικα μισω τη ζωντανη μουσικη που παιζει συνηθως, διοτι ουτε τα τραγουδια με ενθουσιαζουν και ειναι πολυ δυνατα κανοντας την εμπειρια αφορητη. Αυτο που περιγραφεις μοιαζει πιο πολιτισμενο, οποτε ελπιζω οτι θα ειναι ανεκτο. Βεβαιως, τοτε θα εχω το προβλημα, που να εστιασω, στους καλλιτεχνες ή στο φαγητο; Αν εστιασω στους καλλιτεχνες, τι στο διαολο κανω σε εστιατοριο; αν εστιασω στο φαγητο, ειμαι γαϊδουρι που αδιαφορω για τους ανθρωπους που μοχθουν για την διασκεδαση μου;
ΠροβληματισμοιΠίστεψε με, η μουσική στο Osteria Greca δεν θα σε προβληματίσει καθόλου, ούτε σε ένταση ούτε σε περιεχόμενο.
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Το εβιβα ειχε ενδιαφερον, αλλα μου φανηκε υπερβολικα ακριβο. Εν μερει χαζομαρα μου, γιατι δεν προσεξα οτι η τιμη στο κομματι που παρηγγειλα ηταν κιλου και οχι του πιατου, αλλα και παλι δεν θεωρω οτι αξιζε τα χρηματα που δωσαμε.
Το Εβίβα είναι κάτι αντίστοιχο του πολυδιαφημισμένου (ομολογουμένως όχι αδίκως) Base Grill στο Περιστέρι, αλλά με καλύτερο περιβάλλον και πολύ πιο λογικές τιμές (ας πούμε στα 2/3, για να μην σου πω και παρακάτω). Οι κοπές πληρώνονται...
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Αμφοτερα τα εστιατορια με ψαρικα που ανεφερες φαινονται εξαιρετικα! Πολλες και υψηλες κριτικες ΚΑΙ διπλα στην εθνικη οδο.
Δοκιμασμένα και τα δύο πολλάκις. Αν πας Δερβένι, στείλε μου μήνυμα για να μιλήσω στον Ηλία (τον ιδιοκτήτη) και να σας προσέξει ιδιαίτερα.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Ανασυρω αυτο το νημα διοτι θελω να παω την φαμιλια για φαγακι σαββατο βραδυ.
1 χρονο (ισως και παραπανω) μετα την προταση του @gatoz , πηγαμε στο "παλια ιστορια" στην ευβοια, εξω απο την χαλκιδα. Επισης εχουμε παει στο "17 χωρια" στη Νεμεα (φανταστικο! να πατε), στον "Φαρο" στο λεχαιο, στο "εβιβα" στο βοχαϊκο και τη "πλατεια" στον αγιο ιωαννη κορινθιας.Σε αυτή την περιοχή, θα σου συστήσω κι εγώ, όπως και άλλοι πιο πάνω, την Osteria greca στο Λαλιώτη. Φάγαμε εκεί το Σάββατο του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου. Νόστιμα και ψαγμένα πιάτα και πολύ καλή λίστα κρασιών με λογικές τιμές.. Και κερασάκι στην τούρτα, καλή ζωντανή μουσική (πιανίστας και τραγουδίστρια).
Λίγο πιο μακριά, στο Δερβένι Κορινθίας, εξαιρετική ψαροταβέρνα ο Έσπερος Ιχθύς. Πάνω στη θάλασσα, με τραπέζια είτε σε μπαλκόνι πάνω από την παραλία είτε στα βότσαλα. Αν πας, πες μου να δώσω συστάσεις στον φίλο μου τον Ηλία.
Και για πιο κοντά, πολύ καλή ψαροταβέρβα, πάνω στο λιμανάκι του Κιάτου, είναι το Μουράγιο.
Υ.Γ.1: Στα 100 μέτρα από το εξαιρετικό Εβίβα είναι το πατρικό της γιαγιάς μου,
Υ.Γ.2: Τα 17 χωριά έχουν μπει στο πρόγραμμα μας για προσεχή επίσκεψη.