Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Best posts made by harisma23
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.
Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.
-
RE: Οδήγησα....
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.
Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...
-
RE: Honda HR-V 2021
Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.
Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...
-
RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;
Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.
Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...
-
RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)
Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αυτόματο κιβώτιο,τούρμπο κινητήρας, άπειρος/η οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!
(Όποιος διαφωνεί ας πάρει τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)
Ε καλά, εμείς για τα παιδιά μας θα πάρουμε από τα καλά: 20ετίας (τότε που τα έφτιαχναν σωστά), με ατμοσφαιρικούς κινητήρες (αναιμικούς, για να μην τρέχουν) και χειροκίνητα κιβώτια (για να μην πετύχουν καμία κατηφορική στροφή).
Τί άλλη χαζομάρα θα διαβάσουμε; Σίγουρα δεν είσαι τρολλ των 4Τ για να ανέβουν τα posts;
-
RE: Έμπλεξα με τρελό
Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.
Latest posts made by harisma23
-
RE: TESLA FORUM
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ούτε σύμφωνώ ούτε διαφωνώ. Απλά αναφέρω ότι δεν είναι κάποια ουσιαστική διαφορά αυτό για να θεωρείται προτέρημα του ενός έναντι του άλλου. Η καθημερινότητα μετράει και όχι μία λειτουργία που χρησιμοποιείς 1 φορά το χρόνο (με λεφτόδεντρο) ή λιγότερο συχνά (χωρίς λεφτόδεντρο).
Όπως είπα, εγώ S24 Ultra έχω, αλλά ζηλεύω ΕΝΑ μόνο στοιχείο από το iphone, την αυτόματη μεταφορά σε νέο μοντέλο. Ακόμη και μια φορά το χρόνο, βαριέμαι τη μεταφορά στα android. Εκεί λοιπόν υπερέχει η Apple. Το πόσο σημαντικό είναι αυτό, εξαρτάται από τον καθένα. Προφανώς για μένα δεν είναι τόσο σημαντικό ώστε να με γυρίσει στο μήλο. Αλλά το να μου λέτε ο γάτος κι εσύ ότι στα Samsung η μεταφορά είναι εξίσου απλή, γρήγορη και πλήρης όπως στα Apple, ΔΕΝ στέκει!
Όπως δεν στέκουν και οι χαζομάρες που γράφει ο Φάνης, από την άλλη πλευρά.
-
RE: TESLA FORUM
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
Για θυμήσου. Δεν υπήρχαν εφαρμογές μετά τη μεταφορά που το εικονίδιο τους ήταν γκρι, γιατί έπρεπε να τις εγκαταστήσεις χειροκίνητα;
Χειροκίνητη εγκατάσταση σίγουρα όχι. Χειροκίνητη εκ νέου δημιουργία φακέλων ναι αλλά νομίζω το smart switch το κάνει και αυτό απλά εγώ τουλάχιστον δεν το χρησιμοποίησα και έστησα το τηλέφωνο από τα clouds. Ρυθμίσεις όπως πχ notifications εφαρμογών ναι, πρέπει να τα ξανακάνεις από την αρχή. Γενικά πάντως από το πρώτο switch on νέας συσκευής μπορείς σε κάνα μισάωρο να έχεις το 90% της παλιάς σου συσκευής έτοιμο.
Μα και πάλι διαφωνείς μαζί μου, ενώ στην ουσία, με τα γραπτά σου συμφωνείς. Γιατί με το iphone στο μισάωρο έχεις το 100% της παλιάς σου συσκευής στο νέο σου τηλέφωνο.
-
RE: TESLA FORUM
@gatoz said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
- Ευκολία χρήσης, μόλις το μάθεις τέλος. Το έχω από το 2007 (το 1ο iphone που βγήκε, πριν έρθει Ελλάδα με το iOS 1) και η βασική αρχή λειτουργίας είναι ίδια
- Επιβάρυνση επεξεργαστών, ειδικά σε multitasking
- Κολλήματα λειτουργικού
- Ασφάλεια
- Ποιότητα κατασκευής
- Οικοσύστημα apple
- Εμπειρία χρήσης
- κλπ.
Θα μου επιτρέψετε το off-topic για να απαντήσω στο Φάνη.
Σχεδόν τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν ισχύει ή δεν ισχύει σε τέτοιο βαθμό που να αποτελεί θέμα, αν συγκρίνεις μήλα με μήλα. Η σωστή σύγκριση είναι μόνο μεταξύ Apple και Samsung (την τοπ σειρά της). Δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα iphone του 1-1,5 χιλιάρικου με τηλέφωνα των 2-3 κατοστάρικων. Θα συγκρίνεις κάποιο από τα iphone 15 με κάποιο από τα S24. Εκεί τίποτα αυτά που αναφέρει ο Φάνης δεν είναι παράγοντας επιλογής και παίζουν ρόλο μόνο οι προσωπικές προτιμήσεις.
Εγώ ας πούμε, ζηλεύω την αυτόματη και πλήρη μετάβαση από το παλιό iphone σου στο νέο. Από την άλλη θα μου έλειπε η ελευθερία του Android, οπότε έχω επιλέξει να έχω Samsung.
και στα samsung χαριλαε ετσι γινεται....
Όχι, για άλλη μια φορά κάνεις λάθος, γάτε! Παρόλο που το Smart Switch έχει βελτιώσει πολύ την κατάσταση, ακόμη δεν γίνεται ούτε τόσο εύκολα ούτε τόσο πλήρης η μεταφορά, όπως στα Apple.
Υ.Γ.: Έκανα πρόσφατα τη μεταφορά από S21 Ultra σε S24 Ultra και άσχετα με το τι λέτε ή πιστεύετε, έχω ιδίαν άποψη για το πως γίνεται η μεταφορά.
δεν ξερεις
απο s21+ σε s22 u και απο s22u σε s23 u εγιναν τα παντα ολα, οποτε κρατα την αποψις σου οπως κρατας τα παντα. λαθος.Ξεροκέφαλος και ξερόλας, όπως πάντα...
Για θυμήσου. Δεν υπήρχαν εφαρμογές μετά τη μεταφορά που το εικονίδιο τους ήταν γκρι, γιατί έπρεπε να τις εγκαταστήσεις χειροκίνητα;
Έπρεπε να σε είχα συμμαθητή. Θα σε έδερνα κάθε μέρα και μπορεί τώρα να είχες στρώσει. -
RE: TESLA FORUM
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Σε συνέχεια του offtopic, επειδή έκανα πριν 10 μέρες τη μετάβαση από S22 Ultra σε S24 Ultra, όλα γίνονται σχεδόν αυτόματα. Αν χάνεται κάτι είναι μικρορυθμίσεις εντός εφαρμογών. Βέβαια σε στυλ iPhone, πληρώνω για cloud κτλ.
Το είπες μόνος σου: ΣΧΕΔΟΝ αυτόματα. Ε λοιπόν στο iphone η μεταφορά γίνεται ΠΙΟ αυτόματα!
@gatoz said in TESLA FORUM:
και στα samsung χαριλαε ετσι γινεται....
Όχι, για άλλη μια φορά κάνεις λάθος, γάτε! Παρόλο που το Smart Switch έχει βελτιώσει πολύ την κατάσταση, ακόμη δεν γίνεται ούτε τόσο εύκολα ούτε τόσο πλήρης η μεταφορά, όπως στα Apple.
Υ.Γ.1: Έκανα πρόσφατα τη μεταφορά από S21 Ultra σε S24 Ultra και άσχετα με το τι λέτε ή πιστεύετε, έχω ιδίαν άποψη για το πως γίνεται η μεταφορά.
Υ.Γ.2: Δεν είμαι fan boy καμιάς εταιρίας, εν αντιθέσει με κάποια fan(is) boys. Έχω περάσει για 3 χρόνια από το μήλο και δεν με βλέπω να ξαναγυρνάω.
-
RE: TESLA FORUM
@fanis75 said in TESLA FORUM:
- Ευκολία χρήσης, μόλις το μάθεις τέλος. Το έχω από το 2007 (το 1ο iphone που βγήκε, πριν έρθει Ελλάδα με το iOS 1) και η βασική αρχή λειτουργίας είναι ίδια
- Επιβάρυνση επεξεργαστών, ειδικά σε multitasking
- Κολλήματα λειτουργικού
- Ασφάλεια
- Ποιότητα κατασκευής
- Οικοσύστημα apple
- Εμπειρία χρήσης
- κλπ.
Θα μου επιτρέψετε το off-topic για να απαντήσω στο Φάνη.
Σχεδόν τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν ισχύει ή δεν ισχύει σε τέτοιο βαθμό που να αποτελεί θέμα, αν συγκρίνεις μήλα με μήλα. Η σωστή σύγκριση είναι μόνο μεταξύ Apple και Samsung (την τοπ σειρά της). Δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα iphone του 1-1,5 χιλιάρικου με τηλέφωνα των 2-3 κατοστάρικων. Θα συγκρίνεις κάποιο από τα iphone 15 με κάποιο από τα S24. Εκεί τίποτα αυτά που αναφέρει ο Φάνης δεν είναι παράγοντας επιλογής και παίζουν ρόλο μόνο οι προσωπικές προτιμήσεις.
Εγώ ας πούμε, ζηλεύω την αυτόματη και πλήρη μετάβαση από το παλιό iphone σου στο νέο. Από την άλλη θα μου έλειπε η ελευθερία του Android, οπότε έχω επιλέξει να έχω Samsung.
-
RE: Ενοικίαση αυτοκινήτου στο εξωτερικό
Έχω νοικιάσει πάρα πολλές φορές αυτοκίνητο στο εξωτερικό. Τις περισσότερες στην Ιταλία. Δεν σε συμφέρει να νοικιάσεις κατευθείαν από τις εταιρίες ενοικιάσεων, αλλά από "μεσίτες", όπως σου συνέστησαν τα παιδιά από πάνω. Καλές οι rentalcars και discover cars, αλλά εγώ προτιμώ την autoeurope (κάνε εγγραφή για να έχεις παραπάνω εκπτώσεις). Νέο "αστέρι" στον κλάδο η carjet.
Με την autoeurope έχω πετύχει τις δύο πιο απίστευτες ευκαιρίες ενοικίασης. Και οι δύο από τη Centauro:
α) Αρχικά ένα Fiat 500L για 3 μέρες από το αεροδρόμιο της Bologna έναντι 33 Ευρώ. Όλο το τριήμερο και όχι η μέρα!
β) Κι εκεί που δεν πίστευα ότι μπορούσε να γίνει καλύτερο, πριν 12 μέρες, νοίκιασα ένα Jeep Avenger για 6 μέρες από το αεροδρόμιο της Λισαβώνας για 30 Ευρώ! Όλο το εξαήμερο!!!
Βέβαια τέτοιες ευκαιρίες κάθονται σπάνια, αλλά όποιος ψάχνει, βρίσκει, ειδικά στις off-season περιόδους.Αν θες στείλε μου μήνυμα, να μου στείλεις ή να σου στείλω τηλέφωνο, για να σου πω 2-3 πράγματα ακόμη.
-
RE: TESLA FORUM
@gatoz said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
κυριοι μολις μπηκα γραφειο, καποια στιγμη περασα και απο κατεχακη αο μεχρι το γραφειο
απο οτι εκοψα εναν γρηγορο τεσλατζη, απο διοδια μεχρι πρωτη στροφη σανιδα, μετα τερμα φρενα, μετα παλι σανιδα, μετα παλι τερμα φρενα και 70, μετα το ιδιο. κατι παρομοιο και κανενα αλλους δυο. ε, καλυτερα να κραταγε και μια μεγαλυτερη τιμουλα γιατι τωρα το παιρνει ο καθε στελεχος πωλησεων γιουρτιου με ροδακινο μετα απο κορσα 1.4 ατμο και τον παιζει ασυστολως.Κάμερες γάτε ... έχει κάμερες στα σημεία που περιγράφεις.
προφανως, αλλα ειναι αρκετα χαζο αυτο το σανιδοξεσανιδωμα
τους λειπει σεξ υποθετωΤον ήπιες γατούλη και σε πείραξε;
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Μια γνωστη αγορασε ενα διαμερισμα στο Κουκακι (νομιζω) 75 τμ και δινει 70κ για ανακαινιση δηλ σχεδον το κοστος κατασκευης μεχρι πριν 2 χρονια.
Κατ' αρχάς το κόστος των 930 Ευρώ/τ.μ. ήταν σχεδόν το κόστος κατασκευής (1.000 Ευρώ/τ.μ.) για εργολάβους που σήκωναν πολυκατοικίες πριν 20 χρόνια και βάλε.
Επιπλέον το κόστος αυτό της ανακαίνισης, αν δεν ξέρουμε πόσο εκτεταμένη είναι, μπορεί να είναι από πανάκριβο (αν είναι περιορισμένη ανακαίνιση) ως λογικό (αν είναι εκτεταμένη, δηλαδή μένουν μόνο τα ντουβάρια και το σπίτι γίνεται καραγιαπί). -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Oχι δεν μπορουσαν να το καταλαβουν. Και πολλοι πηγαν να αγορασουν αμαξι και ο πωλητης τους εβαλε να παρουν κατι που δεν θα μπορουσαν να το πληρωσουν.
Προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα! Μόνο ΑΜΕΑ μειωμένης αντίληψης δεν θα μπορούσαν να καταλάβουν ότι διπλάσιο σπίτι σημαίνει διπλάσιο κόστος κατασκευής. Είναι ΑΜΕΑ; Και οι άλλοι που αγόρασαν αμάξι που δεν μπορούσαν να πληρώσουν και αυτοί ΑΜΕΑ ήταν;
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Επισης στις τραπεζες εχουν πωλησει σε κοσμο με μηδενικες γνωσεις χρηματοοικονομικων επενδυσεις και δανεια τα οποια δεν ταιριαζαν στις αναγκες τους και το εκανα μονο και μονο για τις προμηθειες.
Αυτή είναι άλλη ιστορία.
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Τρανταχτο παραδειγμα τα δανεια σε ελβετικο φραγκο. Συμφωνα με σενα φταινε οι ασχετοι δανειοληπτες γιατι θα επρεπε να ξερουν απο FX risk, Basis risk & Stress testing. Η το χρηματιστηριο του 1999 που πηγαινες στην τραπεζα και σου ελεγαν γραψου σε αυτη την μετοχη γραψου στην αλλη και οι περισσοτεροι εχασαν τα χρηματα τους.
Αυτό που θα έπρεπε να σκεφτούν, όπως το σκέφτηκα εγώ εκείνη την εποχή, είναι ότι ένα στεγαστικό δάνειο έχει διάρκεια από 15 ως 40 χρόνια και ότι αποτελεί τεράστιο τζόγο να ποντάρεις στο ότι η ισοτιμία θα διατηρηθεί για όλη τη διάρκεια σε επίπεδα συμφέροντα για σένα. Δεν μιλάμε για ένα καταναλωτικό δάνειο που και πολύ μικρότερης αξίας και πολύ μικρότερης διάρκειας είναι, οπότε μπορεί κάποιος εν γνώσει του να πάρει το ρίσκο. Μιλάμε για στεγαστικό, οπότε όλοι οι δανειολήπτες έπαιξαν εν γνώσει τους μπαρμπούτι στη χωματερή! Γιατί αν δεν έχεις γνώσεις, απλώς επιλέγεις την ασφαλέστερη επιλογή και όχι παιχνίδια με τις ισοτιμίες.
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Oχι δεν ειχαν και βασικα εκπλησσομαι που επιμενεις οτι ολο οι αλλοι φταινε σε ολα τα ποστς σου. Οι πολ μηχανικοι της επαρχιας μολις εβλεπαν δημοσιο υπαλληλο τον εβλεπαν σαν την αγελαδα που θα την αρμεξουν.
Μάλλον έχεις μπερδευτεί! Δεν είμαι εγώ αυτός που πιστεύει ότι "όλο οι άλλοι φταίνε σε όλα", αλλά εσύ που πιστεύεις ότι δεν φταίνε οι εργοδότες, δηλαδή αυτοί που πληρώνουν και παίρνουν τις τελικές αποφάσεις, αλλά οι άλλοι. Μεταβίβαση ευθυνών λέγεται αυτό.
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Πατερας φιλου εφτιαξε ενα τριωροφο στην Βουλα, τον κατακλεψαν κατα την διαρκεια της κατασκευης. Μορφωμενος μεν ανθρωπος αλλα δουλευε στην Σ, Αραβια και δεν μπορουσε συνεχως να ειναι παρον.
Καλώς ή κακώς (επειδή δεν ζούμε σε ένα ιδανικό κόσμο) η επιλογή του μηχανικού που θα σου χτίσει το σπίτι είναι εξίσου σημαντική με του γιατρού που θα σε γιατροπορεύσει ή του δικηγόρου που θα υπερασπιστεί τα συμφέροντα σου.
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Ο λογος που τους εβαζαν να φτιαξουν μεγαλυτερα κτηρια απο οσο μπορουσαν δεδομενου των οικονομικων τους ηταν γιατι εβγαζαν περισσοτερα απο την κατασκευη γιατι επερναν χρηματα για υλικα επιβλεψη και φυσικα εκλεβαν οπου μπορουσαν.
Μάλιστα... Δηλαδή αν τα δικά μου οικονομικά φτάνουν για να αγοράσω μια 116 και με ψήσει ο πωλητής να αγοράσω την Χ3, θα φταίει ο πωλητής ή εγώ; Αυτοί οι φτωχοί άνθρωποι δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι το διπλάσιο σπίτι θα θέλει και διπλάσια χρήματα για να φτιαχτεί;