Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 5
    • Topics 2
    • Posts 6225
    • Best 1501
    • Groups 0

    harisma23

    @harisma23

    3582
    Reputation
    217
    Profile views
    6225
    Posts
    5
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    harisma23 Unfollow Follow

    Best posts made by harisma23

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.

      Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Οδήγησα....

      Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).

      Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.

      Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
      Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.

      Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.

      Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.

      Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Honda HR-V 2021

      Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.

      Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)

      Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;

      Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.

      Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
      Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
      Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
      Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !

      Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
      Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
      Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      H
      harisma23
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23

    Latest posts made by harisma23

    • RE: Ανα τας Euroπας!!!

      @dstou said in Ανα τας Euroπας!!!:

      Φοβερή απάντηση μέσω ΑΙ, αλλά για ένα ερώτημα που ετέθη πριν από μια 15ετία!

      Δεν είναι απάντηση μέσω ΑΙ. Γιάννης δεν υπάρχει, μόνο ΑΙ.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Mazda CX-30

      Αφού το γράφει: rich sound.
      Η τιμή βεβαίως είναι ληστεία μετά φόνου, όπως λίγο πολύ όλες οι επώνυμες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Πρώτον, τα μέσα παρατήρησης των ρωσικών α/φ (Active Radar και IR Seeker) είναι τουλάχιστον ισάξια και ανώτερα αυτών των Δυτικών. Δεύτερον, όπως έχει πολλάκις αποδειχθεί, σε σύγκρουση υψηλής έντασης τα αντιμαχόμενα α/φ θα έρθουν στο λεγόμενο merge, δηλαδή κλειστή αερομαχία (dogfight). Εκεί τα ρωσικά έχουν το απόλυτο πλεονέκτημα και μόνον το F22 έχει ελπίδες (το F35 καλά θα κάνει να φύγει, αλλά ούτε αυτό δεν μπορεί να κάνει με την οικτρή τελική του, μόλις 1.6 Μαχ). Η άλλη τακτική θα είναι απλά να πετάς όσα βλήματα α/α έχεις από μακριά και μετά να τρέχεις για να σωθείς... Βάρδα όμως μη σε πάρει στο κυνήγι κανένα MiG-31 με μέγιστη ταχύτητα άνω των 3 Μαχ...

      Σε μια σύρραξη μεταξύ 10 SU-35 και 10 F35, τα 7 (αν όχι όλα) SU-35 πιθανότατα θα έχουν χαθεί πριν καν μπορέσουν να δουν τον αντίπαλο. Τα υπόλοιπα 3 είτε θα υποχωρήσουν (το πιο λογικό) είτε θα εμπλακούν σε κλειστή αερομαχία 3 vs 10, οπότε οποιοδήποτε τεχνικό πλεονέκτημα έχουν θα εκμηδενιστεί από την αριθμητική υπεροχή του αντιπάλου.
      Όσο για το MIG-31, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να συζητιέται η συμμετοχή του σε κλειστές αερομαχίες με αντίπαλα σύγχρονα μαχητικά. Είναι one-trick pony, εξέλιξη του MIG-25, που σχεδιάστηκε επί ψυχρού πολέμου για να προλάβει με τη μέγιστη ταχύτητα του τα αντίπαλα βομβαρδιστικά με πυρηνικές κεφαλές πριν εισέλθουν στο σοβιετικό εναέριο χώρο. Μιλάμε για το απόλυτο "άστριφτο" αεροσκάφος, μιας και εισήγαγες στην κουβέντα τον όρο.
      Αρκετά πια με τα ρωσικά υπερόπλα, που είτε δεν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται (θυμάμαι πως η Δύση είχε "χεστεί" με τους πρώτες πληροφορίες για το υπεροπλο MIG-25, μέχρι να καταλάβουν τι είναι) είτε δεν υπάρχουν σε ποσότητες αξίες λόγου.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @harisma23 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Ευτυχώς το Ρωσικό Προεδρικό α/φ συνοδεύονταν από σοβαρά Ρωσικά μαχητικά ως εκεί...

      Δηλαδή στείλανε και τα δώδεκα SU-57; 😜

      Κρυάδες Χάρη. Το 57 βρίσκεται σε σειριακή παραγωγή πλέον και μάλιστα με τους νέους κινητήρες, που δεν υπάρχουν ανάλογοι στην Δύση.

      Και πόσα έχουν ρε συ Αλέξανδρε τώρα; Συμπληρώνουν μια μοίρα τα διαθέσιμα;

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @fiverg said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @harisma23 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Το πρόβλημα με το F35 δεν είναι ότι είναι χοντρό και άσχημο, είναι ότι είναι αργό και άστριφτο!!! Καλό αν έχεις απέναντί σου τίποτα παλιατζούρες, αλλά απέναντι σε Su-35 (δεν λέω καν 57),, ούτε ψίλος στον κόρφο σου...

      Νομίζω ότι έχεις χάσει την ουσία. Μπορεί το F35 να είναι αργό και "άστριφτο" μπροστά στα SU-35 (ή και τα SU-57), αλλά αυτό θα ήταν ουσιαστικό σε αερομαχία WVR. Όταν όμως ο δυτικός σε βλέπει σε απόσταση πολλαπλάσια από αυτή που θα τον δεις εσύ, τότε η αερομαχία θα είναι BVR, όπου είτε με SU-35 είτε με SU-57, θα είσαι χαμένος από χέρι. Ήδη από τον Β' παγκόσμιο πόλεμο, οι αερομαχίες δεν γινόντουσαν σαν ιπποτικες μονομαχίες (όπως στον Α') αλλά ως επί το πλείστον με τους όρους που επέλεγε ο επιτιθέμενος (συχνότερα boom and zoom). Έτσι και τώρα, το SU-35 στο 99% των περιπτώσεων απλώς δεν θα έχει ευκαιρία να εμπλακεί σε κλειστή αερομαχία WVR με F35.
      Απλά πράγματα, που καταλαβαίνουν οι πάντες, πλην banking news και λοιπών συναφών ιστότοπων.

      Να σημειώσουμε ότι στην πρόσφατη διένεξη Πακιστάν με Ινδία, οι Πακιστανοί χτύπησαν από 150χλμ+.

      Με άλλα αεροπλάνα και οι Ινδοί και οι Πακιστανοί. Εσύ έβγαλες συμπέρασμα από την ινδοπακιστανική σύρραξη για τα εκατέρωθεν πλεονεκτήματα F35 και SU-35;

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Το πρόβλημα με το F35 δεν είναι ότι είναι χοντρό και άσχημο, είναι ότι είναι αργό και άστριφτο!!! Καλό αν έχεις απέναντί σου τίποτα παλιατζούρες, αλλά απέναντι σε Su-35 (δεν λέω καν 57),, ούτε ψίλος στον κόρφο σου...

      Νομίζω ότι έχεις χάσει την ουσία. Μπορεί το F35 να είναι αργό και "άστριφτο" μπροστά στα SU-35 (ή και τα SU-57), αλλά αυτό θα ήταν ουσιαστικό σε αερομαχία WVR. Όταν όμως ο δυτικός σε βλέπει σε απόσταση πολλαπλάσια από αυτή που θα τον δεις εσύ, τότε η αερομαχία θα είναι BVR, όπου είτε με SU-35 είτε με SU-57, θα είσαι χαμένος από χέρι. Ήδη από τον Β' παγκόσμιο πόλεμο, οι αερομαχίες δεν γινόντουσαν σαν ιπποτικες μονομαχίες (όπως στον Α') αλλά ως επί το πλείστον με τους όρους που επέλεγε ο επιτιθέμενος (συχνότερα boom and zoom). Έτσι και τώρα, το SU-35 στο 99% των περιπτώσεων απλώς δεν θα έχει ευκαιρία να εμπλακεί σε κλειστή αερομαχία WVR με F35.
      Απλά πράγματα, που καταλαβαίνουν οι πάντες, πλην banking news και λοιπών συναφών ιστότοπων.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Ευτυχώς το Ρωσικό Προεδρικό α/φ συνοδεύονταν από σοβαρά Ρωσικά μαχητικά ως εκεί...

      Δηλαδή στείλανε και τα δώδεκα SU-57; 😜

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      @eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      Ένας δρόμος που θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερο κόσμο από αυτήν την μλκία της Πάτρας - Πύργου

      Υπάρχει κάποιος λόγος που θεωρείς μλκία τη νέα εθνική Πάτρας - Πύργου; Γιατί και πολύ κίνηση έχει και πολύ επικίνδυνος ήταν ο παλιός.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @realzeus said in Suzuki Vitara 2015:

      @ilias-a said in Suzuki Vitara 2015:

      Για το κλιμα συνηθως στον καθρεπτη του οδηγου ή πισω απο τον εμπρος προφυλακτηρα.

      Πίσω από τον προφυλακτήρα ήξερα κι εγώ, για να μην το χτυπάει ο ήλιος.

      Και κάτω από τον καθρέφτη του οδηγού, όπως είπε ο Ηλίας, για να μην το χτυπάει ο ήλιος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @wantone said in TESLA FORUM:

      οι πλούσιοι δεν αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα ρούχα κλπ γιαυτο και είναι πλούσιοι. πχ ο Βαφιάς είχε Λαμπο και Φερράρι παλιά και τα έδωσε γιατί δεν άντεχε το κόστος των σέρβις.

      ακριβά αυτοκίνητα και ρούχα αγοράζει η μεσαία τάξη για επίδειξη.

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πραγματικά το πιστεύεις αυτό; Νομίζεις ότι υπάρχει π.χ. εφοπλιστής που δεν έχει ένα τουλάχιστον πανάκριβο αυτοκίνητο; Απλώς στους εφοπλιστές τους είναι αδιάφορη η επίδειξη μέσω του ακριβού αυτοκινήτου, γιατί το κόστος του είναι ψίχουλα για αυτούς. Μια Ferrari ή Lamborghini κοστίζει λιγότερα από τα έσοδα μιας μέρας για ένα μικρομεσαίο εφοπλιστή. Την "κόντρα" μεταξύ τους για το ονόρε την κάνουν με τα σκάφη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr