Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 5
    • Topics 2
    • Posts 6199
    • Best 1482
    • Groups 0

    harisma23

    @harisma23

    3530
    Reputation
    214
    Profile views
    6199
    Posts
    5
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    harisma23 Unfollow Follow

    Best posts made by harisma23

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.

      Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Οδήγησα....

      Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).

      Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.

      Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
      Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.

      Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.

      Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.

      Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Honda HR-V 2021

      Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.

      Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)

      Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;

      Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.

      Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
      Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
      Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
      Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !

      Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
      Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
      Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      H
      harisma23
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23

    Latest posts made by harisma23

    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ 2012-13)

      @gatoz said in Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ 2012-13):

      ξεκαθαρα ημουν για μπανιο στο ριο με ενα ομορφο πλασμα....

      Ε ναι! Ο γάτος για δύο πράγματα φημίζεται: ξέρει τα πάντα καλύτερα από όλους και πηδάει τα καλύτερα! 😜

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @fhcc said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

      Θεωρώ ότι η υπερβολική πίεση των ελαστικών, όταν ένα αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, βοηθά στο να μην παραμορφωθούν τα λάστιχα.

      Μπορεί όμως να κάνω και λάθος..

      Μήπως αν φουσκώσουμε ένα παραμορφωμένο ελαστικό υπερβολικά για κάποιες μέρες βοηθήσει στο να επανέλθει; Εγώ θα το δοκίμαζα.

      Ισχύει αυτό! Γι' αυτό το λόγο και τα αυτοκίνητα πριν παραδοθούν έχουν από το εργοστάσιο τα λάστιχα τους φουσκωμένα πολύ παραπάνω από το κανονικό. Ελάχιστοι ιδιοκτήτες όμως σκέφτονται να το κάνουν στα δικά τους αυτοκίνητα πριν τα βάλουν σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

      Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

      Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
      Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

      Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

      Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisma23
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Και πως εξηγείς τα στατιστικά της ααδε από τις φορολογικές δηλώσεις;

      Σε αυτή την στατιστική η μόνη εξήγηση που μπορεί να δοθεί είναι ότι κάποιος φωστήρας έχει βγάλει το μέσο ενοίκιο, διαιρώντας τα δηλωμενα ενοίκια επί του συνόλου των φορολογουμένων της κάθε εισοδηματικής βαθμίδας.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: TESLA FORUM

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε

      Από περιέργεια, για πες μας αν υπάρχει ηλεκτρικό μοντέλο στις διαστάσεις, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του Model 3 RWD στα 25 χιλιάρικα (προ επιδότησης). Ή στα 30. Έστω στα 35 ή στα 40.
      Κανένα;
      Άρα μήπως δεν το τιμολογεί ακριβά ο Elon;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisma23
    • RE: Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]

      @dettol said in Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]:

      Χτες σειρα ειχε το banshees of inisherin. Το ξεκινησαμε αργα, αφου γυρισα τη δουλεια και φαγαμε, δηλαδη κατα τις 22:30. Νομιζω αν επιλεξω 1-2 ακομα τετοιες ταινιες, θα με χωρισει η συζυγος 🙂
      Δεν την κατηγορω διοτι ηταν, εκ πρωτης οψεως, αρκετα παραξενο. Πανεμορφη φωτογραφια, αλλα οντως "κουφο". Ενας εκ των δυο πρωταγωνιστων αναφερει το πρωτο επιπεδο αναγνωσης της ταινιας, που ειναι η απογνωση με την παροδο των χρονων και οσο πλησιαζει ο θανατος. Υπαρχει ομως και το δευτερο επιπεδο, το οποιο ειχα στο πισω μερος του μυαλου μου, αυτο του ιρλανδικου εμφυλιου, αλλα δεν ηξερα ομως καλα τα γεγονοτα για να το "ξεκλειδωσω"¨.

      Κουλτούρα να φύγουμε!
      Κοινώς μ@λ@κία, που θέλει να το παίξει ψαγμένη.

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      @lap said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:

      Ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγούν στη μεσαία λωρίδα ή και αριστερή είναι οι λακούβες στην δεξιά από τα φορτηγά. Είναι παντού λακούβες και δη μεγάλες και στα 110-130χλμ/ώρα χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο και οι αναρτήσεις τερματίζουν.

      Προφανώς η δεξιά πλευρά του δρόμου έπρεπε να είναι μεγαλύτερης αντοχής μιας και τα φορτηγά έχουν πολλαπαλασιο βάρος και επιβαρύνουν περισσότερο την άσφαλτο.

      This? Last year!
      Δεν ισχύει αυτό γύρε στις σύγχρονες εθνικές οδούς. Μια χαρά οδόστρωμα έχουν ακόμη και στη δεξιά λωρίδα. Πολύ σπάνια θα βρεις ανωμαλία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      @gatoz said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:

      και τι ηταν ο μπροστινος? χωροφυλακας?
      προσπεραση απο αριστερα παντα, δεξια ειναι το λιγοτερο αντικοινωνικο να το κανεις και φυσικα επικινδυνο
      βγαζεις φλας και περιμενεις να κανει ο αλλος δεξια
      εαν ειναι ελευθερη η δεξια λωριδα και δεν το κανει υπαρχει προβλημα στο χαρακτηρα του και μονο
      οποτε δεν νομιζω ζωρζ μηδενικε

      Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα, με μια μικρή διαφορά.
      Έχοντας οδηγήσει για πάνω από 20.000 Km σε πάνω από 10 χώρες στο εξωτερικό, εκνευρίζομαι όταν βλέπω σε άδεια εθνική οδό αυτός που μπαστακώνονται στην αριστερή ή και στη μεσαία λωρίδα. Χθες περί τα μεσάνυχτα έβγαλα το 99% του ταξιδιού Αθήνα - Ξυλόκαστρο στη δεξιά λωρίδα με 120-130. Δεν είναι προσπέραση, αλλά κίνηση σε στοίχους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      harisma23
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @w202-amg said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      Ερώτηση η @@@@@ πολεοδομία για ποιο λόγο δεν επιτρέπει την δημιουργία έξτρα ορόφου? Ας πούμε σε μας οικογένειακη πολυκατοικία 3 ορόφων+ ημιυπόγειο είναι οριακά στο ύψος. Στην οριζόντια υπάρχει μέριμνα για μελλοντικό όροφο εφόσον το επιτρέψουν οι πολεοδομικές διατάξεις και φυσικά ο σχεδιασμός είχε γίνει από τον μηχανικό. Θα βοηθούσε στην επίλυση του στεγαστικού στην επαρχία αφού οι μισές οικογενειακές πολυκατοικίες έχουν αυτό το ηλίθιο πρόβλημα αλλά και δυνατότητα.

      Αφελής ερώτηση.
      Δεν το επιτρέπει γιατί υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι δόμησης, οι οποίοι ορίζουν και το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος.
      Επιπλέον εσύ τώρα βάζεις τον εαυτό σου στην οικογένεια που έχει την πολυκατοικία και θα θέλατε να είχατε τη δυνατότητα για ένα πανωσήκωμα. Όμως θα μπορούσες να ήσουν ο γείτονας στον οποίο το πανωσήκωμα θα κόψει τη θέα και το φως.
      Τέλος, σκέψου ότι οι περισσότερες οικογενειακές πολυκατοικίες έχουν μελετηθεί στατικά για συγκεκριμένους ορόφους και το πανωσήκωμα προσθέτει μόνιμα φορτία που μπορεί να μην είναι ικανές να αντέξουν ή να χρειάζονται πολύ μεγάλες ενισχύσεις.
      Σε κάθε περίπτωση καλά κάνει η @@@@@@ πολεοδομία και δεν "χαρίζει" έναν επιπλέον όροφο!

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      @gatoz said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

      προσφατη 'κλειστη΄ τιμή που πηρα για οικοδομικες εργασιες απο θεμελιωσεις μεχρι κλειδι στο χερι με ολο την μηχανολογικο εξοπλισμο (μαζι με ασανσερ, κουζινες, daikin αντλιες - τα παντα ολα). για μικρη πολυκατοικια (5 οροφοι x 98τμ + υπογειο + μικροτερο 2ο υπογειο με αποθηκες +πυλωτη) χωρις ομως αδειες-χαρτουρα κλπ (αυτα θα τα κανουν καποιοι αγροικοι), ειναι στα 1450/τμ τελικη τιμη με υλικα πολυ καλης κατηγοριας πληρωτεα 25 μπροστα - 50 στη προοδο - 25 στην αποπερατωση

      Μήπως ξεχνάς τίποτα; Π.χ. ΦΠΑ, ΕΦΚΑ κτλ...

      posted in Αντίλογος
      H
      harisma23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr