Προφανώς και κάποιοι παλαιοί πελάτες του Golf θα φύγουν για τον ανταγωνισμό, αλλά αντίστοιχα και κάποιοι νέοι θα έρθουν, προερχόμενοι από αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θεωρώ όμως ότι τελικά το Golf θα διατηρήσει την κυρίαρχη θέση του (όσον αφορά τις πωλήσεις) στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Best posts made by harisma23
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Νομίζω θα το βάλουν στη μέση το Golf και θα του κόψουν πολλές πωλήσεις Ευρώπη.. είδα διάφορα για τα 2 αυτοκίνητα αυτές τις μέρες και πραγματικά είναι καταπληκτικές επιλογές.
Δε νομίζω ότι θα καταφέρουν να κόψουν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων του Golf, όπως δεν κατάφεραν και οι προηγούμενες γενιές ανταγωνιστών του. Το κοινό του Golf το αγοράζει για την εικόνα που έχει χτίσει (δικαίως ή αδίκως) επί δεκαετίες και την βεβαιότητα ότι θα πάρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Πάντα υπήρχαν πολύ πιο ενδιαφέροντα αισθητικά ή πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από το Golf, αλλά αυτό δεν έκαμψε τις πωλήσεις του.
-
RE: Οδήγησα....
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Πηλιορείτη, νομίζω ότι η πολλή κομματική πειθαρχία έχει καταστρέψει την αίσθηση του χιούμορ σου. Ούτε καλοσχεδιασμένο ούτε εύστοχο ούτε αστείο είναι αυτό που ανέβασες.
Εμείς μεγαλώσαμε με πραγματικά δυνατούς γελοιογράφους, όπως ο Ιωάννου ή ο Κυρ (παλιότερα) που έβαλαν προς όλες τις κατευθύνσεις και με πραγματικά πνευματώδες και ευρηματικό χιούμορ. Κάνε ένα κόπο να τους ρίξεις μια ματιά...
-
RE: Honda HR-V 2021
Φορτηγά, λεοφωρεία, μηχανήματα (εκχιονιστικά, χωματουργικά, κλπ.), μηχανές Volvo θαλάσσης (τεράστιος τζίρος με τρομερό περιθώριο κέρδους και ανταλλακτικά φωτια, όποιος έχει εμπειρία και έχει πληρώσει €3-4.000 σέρβις μηχανής καταλαβαίνει!) κλπ. Επίσης, έχει τρομερά οικονομικά προβλήματα ως όμιλος και ξέρω ότι την Χόντα ουσιαστίκα την έχει 'χεσμένη', απλά υπάρχει δεν δίνει και ιδιαίτερη σημασία.
Π@πάρια, μετά συγχωρήσεως Φάνη. Τα κέρδη των Σαρακάκηδων έρχονται από τη ναυτιλία. Οι δραστηριότητες αυτοκινήτων, φορτηγών, μηχανών κτλ μπαίνουν με τα μπούνια μέσα και έχουν συσσωρεύσει τρελά χρέη. Τα καράβια όμως φέρνουν λεφτά...
-
RE: Mazda 6 gh λιωμένο ταμπλό ( συνοδηγού)
Το ότι είναι αντιαισθητικό είναι προφανές. Το ότι είναι επικίνδυνο επειδή εμποδίζει την ορατότητα, δυσκολεύομαι να το κατανοήσω... Πώς την εμποδίζει;
-
RE: Παρατημένο αυτοκίνητο σε πυλωτή. Ποιος μπορεί να το πάρει;
Εφόσον υπάρχει θέμα με τα χαρτιά του και δεν μπορείς να το δώσεις για ανακύκλωση, εγώ στη θέση σου θα το τσουλούσα εκτός πυλωτής και θα το πάρκαρα στο δρόμο. Μετά θα έπαιρνα τηλέφωνο στο δήμο και θα έλεγα ότι έξω από το σπίτι μου υπάρχει ένα παρατημένο αυτοκίνητο αγνώστου ιδιοκτήτη, χωρίς πινακίδες. Θα περνούσαν οι άνθρωποι του δήμου, θα κολλούσαν το σχετικό αυτοκόλλητο και μετά την πάροδο 2-3 μηνών θα ξαναπερνούσαν (θεωρητικά) για να το μαζέψουν.
Αυτό βέβαια δεν λύνει τα κληρονομικά - ιδιοκτησιακά θέματα...
-
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !Στέφανε, έχεις κάνει το πρώτο βήμα ήδη κι έχεις αναγνωρίσει ότι είσαι ψυχαναγκαστικός. Μένει τώρα το δεύτερο βήμα, να ξεπεράσεις τους ψυχαναγκασμούς σου, αγνοώντας τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ευχάριστες στιγμές λόγω ψυχαναγκασμών. Ευχαριστήσου το ωραίο Tesla σου καθημερινά, αντί να οδηγάς τον κουβά (αυτο είναι το Mazdoyaris μπροστά στο Model 3). Πρόσεχε το, αλλά λιώσε το (με την καλή έννοια, δηλαδή χρησιμοποίησε το συνεχώς).
Κάποια στιγμή στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις κάποιο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα (δεν στο εύχομαι βεβαίως) και τότε θα τα δεις όλα με άλλο άλλο μάτι και θα μετανιώσεις για τη σημασία που έδινες σε ασήμαντα πράγματα.
Συγχώρεσε με για το θάρρος να σου τα γράψω όλα αυτά, αλλά είναι με καλές προθέσεις. -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικη τύχη και υγεία εύχομαι!
-
RE: Έμπλεξα με τρελό
Δώσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Σίγουρα τα έχεις. Θα πεις ότι σε παρενοχλεί και σε απειλεί, οπότε σε πρώτη φάση θα τον καλέσουν για συστάσεις. Μετά από αυτό, μάλλον θα ηρεμήσουν τα πράγματα.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αυτόματο κιβώτιο,τούρμπο κινητήρας, άπειρος/η οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!
(Όποιος διαφωνεί ας πάρει τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)
Ε καλά, εμείς για τα παιδιά μας θα πάρουμε από τα καλά: 20ετίας (τότε που τα έφτιαχναν σωστά), με ατμοσφαιρικούς κινητήρες (αναιμικούς, για να μην τρέχουν) και χειροκίνητα κιβώτια (για να μην πετύχουν καμία κατηφορική στροφή).
Τί άλλη χαζομάρα θα διαβάσουμε; Σίγουρα δεν είσαι τρολλ των 4Τ για να ανέβουν τα posts;
-
RE: Ford Puma 2019
Αλλά μια μεγάλη εγγύηση από μόνη της δεν λέει τα πάντα.
Δεν μιλάω για την Φορντ για να μην ζοριστουν πάλι τα φαν μπογια
Αν πχ οι χρεώσεις είναι 100-120 ευρώ για σέρβις παραπάνω από αντίστοιχα αμαξια του ανταγωνισμού αυτό στα 8 χρόνια σου βγάζει από 800 ως 960 κόστος όσο δλδ μια δυο μεσαίες βλάβες εκτός εγγύησης.
Αν σου βάζουν εντός εγγύησης λάδια της πλάκας από το βαρέλι με χρέωση διπλή από το καλύτερο φουλ συνθετικό δεν θα νιώθεις και πολύ ευχάριστα για 8 χρόνια.
Το ίδιο ισχύει για όλα τα αναλώσιμα ανταλλακτικά. Βάζουν προϊόντα που μόλις περνάνε την βάση σε ποιότητα και οι τιμές είναι από 50-100% πάνω από το ποιοτικότερο αναλώσιμο που μπορείς να βρεις μόνος σου.
Νομίζω ότι η επιχειρηματολογία σου μπάζει από παντού!
α) Λες ότι το σερβις στην αντιπροσωπεία θα σου στοιχίσει στην 8ετία 800-960 Ευρώ παραπάνω. Για να μείνουμε στη Ford (αφού είμαστε σε αυτό το topic και αφού αυτή μόνο δίνει συγκεκριμένα 8 χρόνια εγγύησης), ένα μέσο σέρβις ας πούμε ότι κάνει περί τα 180 Ευρώ με το ΦΠΑ. Ποιο εξωτερικό συνεργείο θα σου κάνει ετήσιο σέρβις με 60-80 Ευρώ με το ΦΠΑ (για να βγει η διαφορά που υπολόγισες); Μάλλον κανένα... Οπότε ας δεχτούμε ότι σε συνεργείο που σου δίνει απόδειξη (γιατί πολύ απλά αν δεν πάρεις απόδειξη δεν αποδεικνύεται καμία εργασία και δεν έχεις καμία εγγύηση επί των εργασιών που έγιναν) μπορεί να γλιτώσεις κανά πενηντάρικο. Επιπλέον όλα τα αυτοκίνητα έχουν τουλάχιστον μια διετή εγγύηση, οπότε ας δεχτούμε ότι η 8ετής εγγύηση σε δεσμεύει για 6 επιπλέον χρόνια επί 50 ευρώ το χρόνο. Μιλάμε δηλαδή για μια συνολική επιπλεόν επιβάρυνση 300 Ευρώ για όλη τη διάρκεια της εγγύησης. Δε νομίζω ότι είναι υπερβολικό το ποσόν για την ηρεμία του νου που έχεις στο εξουσιοδοτημένο, όπου ακόμη και η στραβή να γίνει, θα βρεις πολύ πιο εύκολα άκρη από ότι σε ένα γενικό συνεργείο... Άσε που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα θέλουν σύνδεση με computer για έλεγχο - αναβαθμίσεις κι εκεί ο μαστρο-Μήτσος σηκώνει ψηλά τα χέρια. Και σε τελική ανάλυση ένα βιβλίο σέρβις σφραγισμένο (ή ηλεκτρονικό) από το επίσημο δίκτυο είναι σίγουρα ένα ατού στη μεταπώληση που μπορεί να σου επιστρέψει τα επιπλέον έξοδα στο πολλαπλάσιο.
β) Θεωρείς ότι έχεις λιγότερες πιθανότητες να σου βάλουν 'λάδια της πλάκας από το βαρέλι' σε ένα γενικό συνεργείο από ότι σε ένα εξουσιοδοτημένο; Αν ναι, αυταπατάσαι...
γ) Το ίδιο περίπου ισχύει και για τα αναλώσιμα ανταλλακτικά. Σίγουρα τα γνήσια ανταλλακτικά δεν είναι χαμηλής ποιότητας, όπως πάρα πολλά του εμπορίου. Και σε τελική ανάλυση ένα δυο πράγματα που είναι πολύ πιο ακριβά με τη σφραγίδα της οποιαδήποτε Ford, όπως δίσκοι και τακάκια, μπορείς να τα βάλεις σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο εκτός δικτύου, χωρίς να χάσεις την εγγύηση σου.
Τα παραπάνω ισχύουν λίγο πολύ για όλες τις μάρκες των γενικών κατασκευαστών τουλάχιστον. Για να μη νομίζεις ότι υπερασπίζομαι ειδικά τη Ford...
-
RE: Renault Captur II
@creative said in Renault Captur II:
Έκανα μια βόλτα στην αττική οδό και φρίκαρα: το αυτοκίνητο είναι πολύ επικίνδυνο αν απλά πατήσεις το γκάζι και το βάλεις στην επιλογή "sport". Ενώ με την επιλογή "eco" πήγαινε με το ζόρι στα 120 χλμ, με το που το άλλαξα στο "sport"πήγε στα 175χλμ για πλάκα και το απίστευτο ήταν ότι ακουγόταν απλά ένα γουργούρισμα του κινητήρα. Με το clio του 2006 στα 130χλμ γινόταν χαμός από φασαρία...
Οπότε απόφασισα ότι πλέον ποτέ δεν θα επιλέξω το "sport" και θα κινούμαι με "eco" εντός πόλης και με το "normal" σε αττική οδό και εθνικές...Θα πω αυτό που σκεπτόμαστε όλοι:
Έλα τώρα, πλάκα μας κάνεις! -
RE: BMW 1 Series 2019
@mphysiker said in Νέα BMW 1 Series 2019:
116i βενζίνη manual.
Η auto ανεβαίνει γύρω στα 28 (και θεωρώ οτι δεν αξίζει όταν η 120 ξεκινάει από τα 29).Κατά την άποψη μου ΔΕΝ αξίζει να πάρεις το προηγούμενο μοντέλο 116i χειροκίνητο με 109 ίππους στα 26 χιλιάρικα, όταν με 3 χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις το καινούριο μοντέλο 120i αυτόματο, (μικρο)υβριδικό, με 170 ίππους και καλύτερο εξοπλισμό.
ΠΟΛΥ καλύτερο αυτοκίνητο και σίγουρα αυτά τα 3 παραπάνω χιλιάρικα που θα δώσεις στην αγορά, θα τα πάρεις πίσω (και με το παραπάνω) στη μεταπώληση. Και θα έχεις ευχαριστηθεί και πολύ περισσότερο από τη χρήση του. -
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)
@piliourits said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
Το να "επενδύσει" κάποιος απ το μηδεν σε "εξοχικό", πρέπει να το ψάξει αρκετά και λάβει υπ όψη την εμπορευσιμότητα του ακινήτου.
Για κάποιον που έχει τεράστια οικονομική άνεση, δεν τίθεται καν θέμα του που θα "επενδύσει" για εξοχικό. Όπου γουστάρει!
Για όλους τους υπολοίπους, προφανώς το χωριό τους είναι η εύκολη λύση.
Για όσους όμως είτε δεν έχουν χωριό είτε δεν έχουν περιουσία στο χωριό, η "επένδυση" σε εξοχικό πρέπει να γίνει σχετικά κοντά στον τόπο διαμονής τους και σε μεσογειακό προορισμό, αν θέλουν να το ευχαριστηθούν πραγματικά. Ο μέσος έλληνας δεν αντέχει το κόστος μετακίνησης σε ένα εξοχικό σε νησί ή σε απόσταση 500 Km από το σπίτι του, όσο ωραίο κι αν είναι. Και αν το κάνει, θα καταλήξει να πηγαίνει 1-2 φορές το χρόνο. Ενώ ένα εξοχικό π.χ. για τον Αθηναίο, που θα βρίσκεται στην Κορινθία, την Αργολίδα ή την Εύβοια, μπορεί να είναι επισκέψιμο ακόμη και κάθε σαββατοκύριακο. Και ως εκ τούτου θα καταλήξει να το ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο από ένα εξοχικό στις Κυκλάδες π.χ.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θα αλλάξει απλά της παίρνει παραπάνω να συμφωνήσουν και να αποφασίσουν
είναι λίγο αναρχος ο τρόπος που παιρνει αποφάσεις η Ευρώπη γενικά. Είναι μόνο νομιματική ενωση, στις πολιτικές αποφάσεις και γενικά είναι καραγκιοζ μπερντέ (όχι τυχαίος ο τουρκικός όρος)
Δεν είναι όπως οι Ηνωμένες πολιτείες που είναι πραγματική ένωση.
μπορει να τα λέω λίγο χάλια αλλά νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ.Νομίζω ότι εκτός από το πρόβλημα που επισήμανες, ένα εξίσου σημαντικό πρόβλημα της Ευρώπης είναι ότι η Κομισιόν έχει μεταμορφωθεί σε ένα γραφειοκρατικό τέρας με σκοπό πλέον όχι να βοηθήσει την ευρωπαϊκή ενοποίηση, αλλά μόνο την υποστήριξη της ύπαρξης της και την μακροημέρευση της ως πόλο εξουσίας!
-
RE: Peugeot 3008 2016
Σοβαρά τώρα σας φαίνεται τσιμπημένη η κατανάλωση των 7,9 lt/100Km σε ταξίδι, φορτωμένο, με A/C και σταθερά 140, ενός C-SUV με 300 άλογα;
Και με τί το συγκρίνετε; Με τα 180 του Mazda; Που αν κάνουν κόντρα, οι διαφορές δεν θα μετρώνται σε κολώνες αλλά σε ταχυδρομικούς κώδικες; -
RE: Toyota Corolla Cross
μια χαρά είναι οι ροπές, μην ξεχνάς οτι τα ατμοσφαιρικά τραβάνε από χαμηλά δεν έχουν lag και έχουν και κοντύτερα κιβώτια, αυτό σημαίνει ότι το 80 -120 με 5η/6η ένα 'μικρής' ροπής ατμοσφαιρικό θα το κάνει ταχύτερα από ένα υψηλής ροπής turbo.
Ώπα ώπα, θα ξεχάσουμε ότι ξέρουμε με αυτά που γράφεις!
Ένα ατμοσφαιρικό 1600άρι 120 ίππων μπορεί να έχει ως μέγιστο 15 κιλά ροπής στις 4000 στροφές (και ίσως 10 κιλά στις 2000 στροφές) ενώ ένα υπερτροφοδοτούμενο χιλιάρι αντίστοιχης ιπποδύναμης μπορεί να έχει 15-20 κιλά ροπής σε όλο το φάσμα από 1500 ως 4500 στροφές. Και πιστεύεις ότι το ατμοσφαιρικό θα τραβάει καλύτερα από χαμηλά; Επίσης παραλογίζεσαι τελείως αν νομίζεις ότι το ατμοσφαιρικό θα έχει καλύτερο 80-120 με 5η/6η. Μπορεί να έχει καλύτερο 80-120 με 3η, λόγω του ότι θα βρίσκεται στις βέλτιστες γι΄αυτό στροφές λειτουργίας και λόγω ευστροφίας, αλλά όσο μεγαλώνουν οι σχέσεις του κιβωτίου τόσο πιο πολύ θα χάνει. Και βέβαια δεν πρόκειται να το σώσει το όποιο lag κλασμάτων του δευτερολέπτου του υπερτροφοδοτούμενου...
-
RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
@panormus772 said in Honda Civic:
To βάζω μόνο και μόνο για αυτό που είδα στην ποτηροθήκη..
Στο 2:11
www.youtube.com/watch?v=GPzDX-DqnDAStrom,έχει και σ'ένα αυτό το αυτοκόλλητο του Σ στις ποτηροθήκες; To βάζει στο πορτμπαγκάζ, τώρα το βάζει και στις ποτηροθήκες;;
Έλεος κάπου δηλαδή!
Χάλασε και ο Σ. Άκουσε εκεί αυτοκόλλητο...
Παλιά το πριτσίνωνε στο πορτμπαγκάζ. Αντρίκια!!! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
@wantone said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:
Noμιζω δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση, καποιοι τρωνε πολυ κρεας καποιοι αλλοι ειναι βιγκαν. Στην προηγουμενη συναντηση μια μπυρα ηπια αλλα πληρωσα κανονικα οτι ζητηθηκε στο τραπεζι νομιζω 22 ευρω.
Ηταν και αλλες εποχες τοτε βεβαια, τωρα το διαθεσιμο εισοδημα ειναι μικροτερο.
Αν πιείς μόνο μια μπύρα, θα στην κεράσουμε!
Αν φας κανονικά, όπως όλοι μας, θα πληρώσεις με βάση τη διαίρεση του συνολικού ποσού δια τον αριθμό των ατόμων.Δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε μίζεροι!
Όποιος θέλει να μετράει τις μπουκιές μας, ας μην έρθει.