Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 205
    • Best 97
    • Groups 0

    creative

    @creative

    194
    Reputation
    14
    Profile views
    205
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    creative Unfollow Follow

    Best posts made by creative

    • RE: Renault Captur II

      Και ναι είναι γεγονός, είμαι ευτυχής (και χ@σμένος από το φόβο μήπως το τρακάρω) κάτοχος ενός Renault Captur II, LGP από χθες βράδυ.

      Και σήμερα χάρηκα ακόμη περισσότερο όταν έκανα ένα πέρασμα από τοπικό βενζινάδικο όπου και είπα στον υπάλληλο "υγραέριο, βάλε όσο πάρει" και πήρε 24,12 λίτρα με κόστος 21,1Ε.

      Αυτό όντως ήταν ένα πολύ καλό πρωινό ξεκίνημα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      Μετά από μια εκδρομή Π/Σ/Κ στην Καλαμπάκα-Μετέωρα-Τρίκαλα με το Captur 2 LPG 6MT σας γράφω εμπειρίες και αναμένω σχόλια:

      1. Το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο με τα βάρη της οικογένειας ήτοι 2 ενήλικες, φυσιολογικών διαστάσεων και βάρους, 2 παιδιά πίσω στα καρεκλάκια τους 17 και 10 κιλά, χώρος αποσκευών γεμάτος (1 βαλίτσα καμπίνας, 1 σακ βουαγιάζ μεσαίο, 1 σακίδιο πλάτης τύπου σχολική τσάντα μεσαίου μεγέθους, 2 "τσάντες" κυβικού σχήματος, 1 καρότσι τύπου ομπρέλλα + μεσαίο σακίδιο πλάτης και τσάντα μωρού στα πόδια της συνοδηγού + τσάντα με φαγώσιμα ανάμεσα στα καρεκλάκια), χωρίς μπαγκαζιέρα. Το πίσω κάθισμα είχε μετακινηθεί τέρμα μπροστά.
        Μόνιμα υπάρχουν: αλυσίδες χιονιού στο κουτί τους, δίχτυ, μια πολυθήκη (που έχει κουτί φαρμακείου, πυροσβεστήρα, τρίγωνο, γάντια εργασίας, γιλέκο κιτρινο με ανακλαστικά στοιχεία, μπουκάλι νερό 0,5λτ και 1,5λτ, "φάρο" με led κοκκινου χρώματος με 4-5 λειτουργίες, φακό μικρό), διπλωμένη μονή ψάθα, πανάκι μικροινών, ξεσκονόπανο τύπου swifer.

      2. Από Αθήνα έβαλα υγραέριο σε ΒΡ 21,73Ε/22,22λτ (είχε ηδη αέριο μέσα και το γέμισα τέρμα στα 32λτ) + 20Ε βενζίνη (είχε ήδη άλλα τόσα οπότε πήγε στη μέση γύρω στα 28λτ). Όταν φτάσαμε Καλαμπάκα έβαλα σε Shell/Coral Gas 31,74Ε/30,85λτ καθώς είχε ανάψει το κόκκινο λαμπάκι της ένδειξης και είχε περίπου για 50-80χλμ. Αυτά τα καύσιμα μου έβγαλαν όλο το ταξίδι. Σημειώνω ότι στην επιστροφή έβαλα να καίει βενζίνη μέχρι να φτάσει στο 1/4 του ντεπόζιτου.
        Κόστος καυσίμων: 73,47Ε
        Κόστος διοδίων: 41,5Ε

      3. Ανακάλυψα ότι η μέγιστη οικονομική ταχύτητα ταξιδιού είναι 120 χ.α.ώ είτε με υγραέριο είτε με βενζίνη, οπότε πήγαινα με αυτήν την ταχύτητα, εκτός κάποιων περιπτώσεων που έπρεπε να περάσω κάποιον από δεξιά μου για να περάσει ο πίσω μου οπότε έπιασα 130-145 χ.α.ώ. Σε όλες τις ταχύτητες το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ήσυχο, αρχίζει και ακούγεται ένα γουργουρητό από τα 145 χ.α.ώ και πάνω, όπως επίσης και στις επιταχύνσεις από 1η μέχρι και 4η. Βασικά η 1η είναι μόνο για να ξεκινήσεις ή να πηγαίνεις σε κίνηση με 10-20 χ.α.ώ.
        Αεροδυναμικοί θόρυβοι / θόρυβοι κύλισης ΜΗΔΕΝ.

      4. Πολύ σταθερό σε ευθείες και στροφές, πολύ άνετο σε ανωμαλίες του οδοστρώματος.

      5. Μέση κατανάλωση υγραερίου έπιασε μέχρι και 8,3 λτ/100χλμ, συνήθως ο δείκτης ήταν στο 8,6-8,9λτ/100χλμ. Στην σχετικώς ορεινή διαδρομή μεταξύ Αταλάντης και Κεντρικής Οδού προς Τρίκαλα καθώς και στους δρόμους προς τις Μονές των Μετεώρων ανέβηκε στα 14-15λτ/100χλμ.

      6. Μέση κατανάλωση βενζίνης μόνο σε Εθνική Οδό έπιασε μέχρι και 6,8λτ/100χλμ, συνήθως ο δείκτης ήταν στο 7-7,1λτ/100χλμ. Ταχύτητες βλ. σημείο 3.

      7. Το μπροστινό μέρος γέμισε μυγάκια και δεν ξέρω τί άλλο, το δε πίσω κάθισμα δεν ξέρω αν θα καθαριστεί ποτέ από τα ψίχουλα και τα μπισκότα που γέμισε....😭 😭 😭

      8. Στην επιστροφή ξαφνικά εμφανίζεται ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών! Ευτυχώς σε επαρχιακή οδό με σχεδόν μηδενική κίνηση 100 μέτρα από ανοικτό βενζινάδικο. Διαβάζουμε τις οδηγίες, έγραφε ότι αυτή η ένδειξη δείχνει ότι δεν έχουν σωστή πίεση της ελαστικά. Εντωμεταξύ είχα ήδη ελέγξει την πίεση τόσο στο βενζινάδικο στην Αθήνα όσο και στην Καλαμπάκα. Πάμε στο βενζινάδικο εκεί, πιάνω κουβέντα με τον βενζινά, ααα μου λέει εσύ και άλλοι τόσοι το παθαίνετε αυτό, μήπως πέρασες από κάπου που είχε πολλές λακούβες και τέτοια; Ναί του λέω πριν λίγο και μετά μου εμφάνισε το μήνυμα, ναι μου απαντάει συμβαίνει αυτό σε πολλούς.

      Μη σας τα πολυλογώ, ελέγχουμε την πίεση, μια χαρά, διαβάζουμε τις οδηγίες, γίνεται το reset στην ένδειξη και μετά έσβησε η ένδειξη.

      Αν σας έχει συμβεί αυτό και σε εσάς γράψτε να μου πείτε.

      1. Κατα τα λοιπά μια χαρά το ταξίδι, κουραστικό κάπως, ιδιαίτερα αυτός ο σχετικώς ορεινός δρόμος με τις πολλές στροφές, αλλά φαίνεται πως γίνεται πολύ δουλειά στο θέμα της ολοκλήρωσης της Κεντρικής Οδού που όταν τελειώσει δεν θα χρειάζεται να περνάει κάποιος από αυτόν τον ορεινό δρόμο, θα είναι μια φυσιολογική "Εθνική Οδός" και το ταξίδι προς Τρίκαλα-Καλαμπάκα και λοπές περιοχές θα γίνεται τουλάχιστον 30' πιό γρήγορα.

      2. Τα Μετέωρα έχουν γίνει τρελή τουριστική ατραξιόν σε σημείο ενόχλησης. Μέτρησα σε αυτό το εντελώς άσχετο Σάββατο (11 Μαρτίου) γύρω τα 10 τουριστικά λεωφορεία, άλλα τόσα μίνι-βαν και αμέτρητα ΙΧ. Και επισκέπτες από Βουλγαρία, Ρουμανία, Κίνα, Ιαπωνία, Φιλιππίνες, Ινδία (!), Γαλλία κτλ. Οι δε Μονές έχουν ανακαινιστεί και είναι σαν να φτιάχτηκαν χθες. Πολύ χρήμα. Να σημειώσω ότι πληρώνεις εισιτήριο μόνο αν είσαι αλλοδαπός. Οι ντόπιοι μπαίνουν δωρεάν. Ανοικτά 4 ημέρες την εβδομάδα. Κλειστά Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη (μάλλον θα μετράνε τα χρήματα αυτές τις ημέρες...)

      3. Κάτι άκυροι τύποι ρώτησαν σε ταβέρνα στην Καλαμπάκα αν υπάρχει φρέσκο ψάρι.
        Σε ταβέρνα στην Καλαμπάκα...😒

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

      Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

      Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

      Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

      Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

      Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
      Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

      Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

      Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

      Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

      Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

      Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

      Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      Σχετικά με την οικονομία και το τι όχημα επιλέγουμε:

      Είχα ένα clio του 2006 εκείνη την εποχή ήμουν ένα άτομο και η βενζίνη δεν κόστιζε κοντά στα 2Ε.

      Ήρθε το 2022 και με 4 άτομα οικογένεια το clio του 2006 δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες μας ακόμη και με μπαγκαζιέρα 420 λίτρων και η βενζίνη μου κόστιζε περίπου 150-200Ε το μήνα.

      Από τις πολλές επιλογές που είχαμε για μεγαλυτερο όχημα η επιλογή έγινε για το captur LPG, λόγω χώρων και λόγω τρελής οικονομίας, bonus οτι δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας (255Ε/έτος) και μπαίνω στο δακτύλιο.

      Να αναφέρω ότι σε πρόσφατο ταξίδι διακοπών στο νομό Μαγνησίας, το captur ήταν γεμάτο με 2 γονεις μπροστά, 2 παιδιά πίσω (7 και 2 ετών) με τα καρεκλάκια τους, 4 βαλίτσες καμπίνας στο χώρο αποσκευών, τσάντες, τσαντάκια, κτλ στα πόδια των 3 επιβατών και την μπαγκαζιέρα των 420 λίτρων γεμάτη.

      Τα έξοδα για 2 γεμίσματα (να πάμε και να επιστρέψουμε) με υγραέριο ανήλθαν στο απίστευτο ποσό των 47Ε, ενώ τα διόδια κόστισαν 41Ε.

      Το ταξίδι έγινε στην εθνική, με ταχύτητα 120 χ.α.ώ, λόγω και της μπαγκαζιέρας που δίνει όριο 130 χ.α.ώ. και μέση κατανάλωση περίπου 9 - 9,7λίτρα/100 χλμ.

      Για σύγκριση το ίδιο ταξίδι με το clio, με τις ίδιες συνθήκες μου κόστισε πέρισυ σε βενζίνη 140Ε.

      Οπότε τί ακριβώς ψάχνουμε να λέμε τώρα;

      Οκ, κατανοώ ότι εδώ μπορεί να υπάρχουν μπρούκλιδες που φυσάνε το χρήμα και δεν έχουν πρόβλημα να πληρώνουν 100 και 200 και 300Ε το μήνα για να έχουν το Χ όχημα με βενζίνη και να γουστάρουν το γκάζι με τα 200 άλογα, εννοείται ότι δεν κάνω έλεγχο στην τσέπη του καθενός, όμως στη δική μου περίπτωση το captur με καλύπτει απόλυτα και για τις οικογενειακές και για τις προσωπικές μετακινήσεις.

      Αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο όχημα στα 27.000Ε άντε 30.000Ε με τέτοια οικονομία που μου κάνει το (εργοστασιακό, έτσι; ) υγραέριο στο captur, να το συζητήσουμε.

      Αλλά μην μου πείτε ότι πχ το T-Roc "τραβάει" περισσότερο, έχει ρεπρίζ και πιάνει τα 0-100 σε 9'' διότι και εγώ θα σας ρωτήσω πόσο σας κοστίζει το μήνα και το χρόνο η βενζίνη σας;

      Σε ό,τι αφορά εμένα η επιλογή είναι καθαρά η οικονομία, σε άλλους μπορεί να είναι η επιτάχυνση και η "αισθηση", οκ, δεκτό δεν το συζητώ, αλλά όλα πληρώνονται και εμένα δεν μου περισσεύουν.

      Χωρίς παρεξήγηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      Πέρασε τελωνείο χθες!🤸 🤸 🤸

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @yem said in Renault Captur II:

      Αν δεν έχει την πλακέτα και έχει τα μοτέρ θα στο αλλάξουν δωρεάν , έτσι κάνουν βδομάδες τώρα .
      Αν δεν έχει τα μοτέρ τότε και να θες να πληρώσεις δεν γίνεται.
      Η έκπτωση γίνεται για την κάμερα συνήθως .
      Ναι @dublin χωρίς αυτόματο φρενάρισμα , σφάλμα μεγάλο

      Ό,τι δεν έχει το αυτοκίνητο μου το είπαν από την αρχή και μου το σημείωσαν στη φόρμα παραγγελίας, δεν μου έκρυψαν κάτι.
      Αυτό με το "αυτόματο φρενάρισμα", οκ νομίζω ότι μπορω να ζήσω χωρίς αυτό, διότι τόσα χρόνια που δεν το είχαμε πως οδηγούσαμε;
      Άσε δε που πλέον αγοράζεις tablet σε 4 τροχούς... είδα ότι το βιβλίο οδηγιών μόνο του infotainment έχει 120 σελίδες!
      Εγώ αυτόκινητο πήγα να αγοράσω και σε λίγο θα ανοίγω το καπώ να αλλάζω μνήμες, ψύκτρες και επεξεργαστές και θα μου ζητάει να κάνω αναβάθμιση στο bios για να μπορεί να τρέχει τα windows 11....😰

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Austral

      Σχετικά με την "καθολική ηλεκτροκίνηση" περιμένω να ζήσω την εποχή που όλη η Αθήνα θα είναι γεμάτη από δημόσιους φορτιστές που θα παραμένουν στη θέση τους για το πολύ μια εβδομάδα πριν απαλλοτριωθούν από τη γνωστή ευάλωτη πληθυσμιακή ομάδα, όπως επίσης να δω και το πλήθος των καλωδιών από μπαλαντέζες που θα κρέμονται από τα μπαλκόνια σε πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως πχ Κυψέλη....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Rafale

      @babisstinson said in Το νέο Renault Rafale:

      @yem said in Το νέο Renault Rafale:

      Δλδ

      Ξεκάθαρα λόγω τιμολόγησης. Πρέπει να είσαι βαμμένος Ρενώ για να πάρεις το Austral και το Rafale, όσο όμορφα και να είναι, όταν για τις καλές εκδόσεις θα θέλεις 50Κ.

      Η Renault έχει δηλώσει ότι Austral και Rafale στοχεύουν σε πελατεία που ψάχνει premium όχημα και για το λόγο αυτό αυτά τα μοντέλα είναι περισσότερο "περιποιημένα", ειδικά το Rafale.

      Δεν ξέρω κατά πόσον είναι εμπορικό αυτό, δηλαδή αν κάποιος που θέλει premium θα πάει να δει Austral/Rafale όταν η αγορά έχει ήδη premium με ιστορία όπως BMW, Audi, Mercedes, Volvo.

      Δηλαδή εκεί στη Renault, έκαναν μια σύσκεψη, ένας σκέφτηκε να προτείνει το εξής: "αυτός που θα έχει 60Κ δεν θα πάει σε "κλασσική" premium επιλογή, αλλά θα δει τα δικά μας αμάξια και θα πει "ΩΩΩωωωω!!!! Μα τι πάω να κάνω; Σιγά μην αγοράσω τη μπακατέλα τη BMW/Mercedes, ας δώσω 60Κ να πάρω Renault να πουλάω μούρη" και όλοι στη σύσκεψη τον χειροκροτούσαν όρθιοι;🤔

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Ε, άμα έχουμε τέτοιες απαιτήσεις φύλαξης από την ΠΑ, τους παρεξήγησα τους αριστερούς! Σε κάθε μέρος που υπάρχει συνάθροιση κοινού και υπάρχει κίνδυνος να μπουκάρει ένας παλαβός με Καλάσνικοφ, να βάλουμε ένοπλους φρουρούς!
      Με μαχαίρια στο στόμα, χειροβομδίβες στο ζωνάρι, στολή παραλλαγής και μαύρο φούμο στο πρόσωπο. Στους σταθμούς μετρό, στα ΚΤΕΛ, στα σινεμά, τα θέατρα κλπ.
      Μπράβο ρε παιδιά, δε σας το 'χα...

      Δηλαδή στο Μετρό δεν έχει ένοπλους φρουρούς;
      Για να υπάρχει Αστυνομία, θα υπάρχει κίνδυνος επίθεσης.
      Αλλιώς τί Αστυνομία είναι; Ιδεολογική Αστυνομία;
      Θα υπάρχει δηλαδή Αστυνομία μέσα στο ίδρυμα, αλλά άμα θέλει ένας εγκληματίας μπορεί να μπουκάρει και να κάνει ό,τι γουστάρει;

      Στο Μετρό είχε κάποτε ένοπλους φρουρούς, μετά έγιναν "ειδικοί φρουροί", μετά "κανονικοί αστυνομικοί" και τώρα έχουμε κάτι εντελώς άκυρους "σεκιούριτι" που ο καλύτερος είναι τουλάχιστον υπέρβαρος και το μόνο που κάνει (αν κάνει) είναι να φωνάζει "παρακαλώ πίσω από την κίτρινη γραμμή του δαπέδου".
      Και για ξεκάρφωμα κάποιες φορές το χρόνο μπαίνουν στα βαγόνια "για έλεγχο".
      Κατά τα λοιπά η εισιτηριοδιαφυγή έχει κάνει τιλτ, οι ζημιές συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικά αν γίνεται αγωνας ποδοσφαιρο/μπασκετ, τα βαγόνια συνεχίζουν να βρωμίζουν με γκράφιτι κτλ κτλ....

      posted in Αντίλογος
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @harisma23 said in Renault Captur II:

      @cirus said in Renault Captur II:

      @creative said in Renault Captur II:

      Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:

      Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.

      Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).

      Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".

      Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.

      Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
      Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.

      Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.

      Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.

      Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."

      Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".

      Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.

      Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.😇

      Φίλε μου λογικά όλα αυτά που λες συγκριτικά με το κλειο

      Η πλάκα είναι ότι ούτε αυτό ισχύει! Όπως είχα γράψει πιο πάνω, το 1400άρι Clio με τα 98 άλογα είναι πιο γρήγορο από το Captur με τα 100. Εξάλλου αυτό είναι λογικό, καθώς το Captur είναι και βαρύτερο και χειρότερο από αεροδυναμική αντίσταση:
      https://zeperfs.com/en/duel6838-8745.htm
      Πιθανολογώ ότι είτε λόγω ηλικίας κάποια άλογα του Clio είχαν πεθάνει, είτε (πιο πιθανό) λόγω του τρόπου οδήγησης του creative το Clio ήταν "μπουκωμένο" σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό, πιστέψτε με, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάει στρατό και είχα αφήσει για ένα εξάμηνο το Clio Ι 1.4 να κάνει διαδρομές μόνο εντός πόλης, όταν το έβγαλα για το πρώτο ταξίδι, δεν πήγαινε πάνω από 175 κοντερίσια ούτε στη μεγαλύτερη κατηφόρα. Αφού το ξεκάπνισα, στο ταξίδι της επιστροφής έπιασε (σε κατηφόρα πάντα) 203 κοντερίσια!

      Η κύρια χρήση και του clio και του captur είναι στην πόλη, οπότε η σύγκριση που κάνω είναι με βάση την κύρια χρήση τους.

      Στο clio δεν υπήρχε αυτή η "αίσθηση" της επιτάχυνσης που έχω με το captur, ακόμη και στο "eco" που το έχω.

      Τα λίγα χλμ που έκανα στην Αττική Οδό, επίσης το captur είχε πιό "άμεση" απόκριση και μεγαλύτερη "αίσθηση' επιτάχυνσης σε σχέση με το clio και μάλιστα χωρίς να ακούγεται ενοχλητικά ο κινητήρας ή άλλοι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

      Σε κάθε περίπτωση είναι σαν να οδηγώ άλλο αυτοκίνητο!😎

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative

    Latest posts made by creative

    • RE: Renault Captur II

      Πολύ ενδιαφέρον άρθρο + βιντεάκι, άσχετο με το Captur αλλά σχετικό με την οδηγική ασφάλεια που είναι οριζόντιο θέμα.

      https://www.topgeargreece.gr/news/1009282/to-clio-me-teliki-taxutita-molis-110-kmh-giati-to-kanei-i-renault/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @thr1 said in Renault Captur II:

      Παιδια μια ερωτηση, ισχύει οτι το lpg μετα τα 100.000 χιλιομετρα βγάζει προβλήματα; Να μην ρισκαρω να ψαξω σωστα;

      Προς το παρόν έχω κάνει κοντά στα 18.000 και δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

      Αν υπάρχει εδώ κάποιο μέλος που έχει φτάσει τα 100Κ, ας μας πει να γνωρίζουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @lap said in Renault Captur II:

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @creative said in Renault Captur II:

      https://www.liberal.gr/aytokinito/poly-kales-oi-epidoseis-tis-citroen-stin-elliniki-agora
      Πως μπορεί να δικαιολογηθεί ότι η Renault έχει πατώσει στην ελληνική αγορά και μαζί και η Dacia, αν και έχουν πολύ αξιόλογα οχήματα, πλήθος επιλογών και ιδιαίτερα οικονομικούς κινητήρες με εργοστασιακό LPG;

      Καθαρά θέμα εισαγωγέα ειναι και εμπορικής πολιτικής. Ο Σ. κατεβάζει βρακιά και ξεπυλάει ενώ ο Θ. δεν κάνει τίποτα. Τώρα με την νέα αντιπροσωπεία, προσδοκούν (και εμείς μαζι) αύξηση πωλησεων με τις νέες τιμές. Επίσης, μέχρι τώρα τα μισά Ρενώνν δεν έρχονται Ελλάδα - ελπίζω και αυτό να αλλάξει.

      Έτσι ακριβώς. Και εγώ άκουσα από εργαζόμενους ότι περιμένουν επιτέλους να γίνουν ανταγωνιστικοί. Είναι εξαιρετικά τα Ρενώ και dacia. Και τα εχεινθαψει ο εισαγωγεας.

      Αυτό είναι το ερώτημα μου : "γιατί τα έχει θάψει ο εισαγωγέας".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @creative said in Renault Captur II:

      Μα δεν το βλέπουν αυτό από τα κεντρικά της Γαλλίας;

      Δεν τους βάζουν χέρι που έχουν τόσο τραγική επίδοση;

      Κατανοώ ότι είμαστε μια πολύ μικρή αγορά, αλλά τόση απαξίωση;

      Δεν ξέρω εαν το βλέπουν και εαν τους ενδιαφέρει. Όμως, η αλλαγή του εισαγωγέα, μου δείχνει ότι κάτι βλέπουν.

      Άλλαξε η ΤΕΟRΕΝ;
      Πότε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @creative said in Renault Captur II:

      https://www.liberal.gr/aytokinito/poly-kales-oi-epidoseis-tis-citroen-stin-elliniki-agora
      Πως μπορεί να δικαιολογηθεί ότι η Renault έχει πατώσει στην ελληνική αγορά και μαζί και η Dacia, αν και έχουν πολύ αξιόλογα οχήματα, πλήθος επιλογών και ιδιαίτερα οικονομικούς κινητήρες με εργοστασιακό LPG;

      Καθαρά θέμα εισαγωγέα ειναι και εμπορικής πολιτικής. Ο Σ. κατεβάζει βρακιά και ξεπυλάει ενώ ο Θ. δεν κάνει τίποτα. Τώρα με την νέα αντιπροσωπεία, προσδοκούν (και εμείς μαζι) αύξηση πωλησεων με τις νέες τιμές. Επίσης, μέχρι τώρα τα μισά Ρενώνν δεν έρχονται Ελλάδα - ελπίζω και αυτό να αλλάξει.

      Μα δεν το βλέπουν αυτό από τα κεντρικά της Γαλλίας;

      Δεν τους βάζουν χέρι που έχουν τόσο τραγική επίδοση;

      Κατανοώ ότι είμαστε μια πολύ μικρή αγορά, αλλά τόση απαξίωση;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      https://www.liberal.gr/aytokinito/poly-kales-oi-epidoseis-tis-citroen-stin-elliniki-agora

      Το υψηλότερο μερίδιο αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων κατέλαβε η Citroёn στην Ελλάδα το 2024, ανάμεσα σε όλους τους εισαγωγείς της Citroёn στην Ευρώπη. Παράλληλα, κατέλαβε τη δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών κατέκτησε στην Ευρώπη των 29, πίσω ακριβώς από την αγορά της Γαλλίας.

      Πως μπορεί να δικαιολογηθεί ότι η Renault έχει πατώσει στην ελληνική αγορά και μαζί και η Dacia, αν και έχουν πολύ αξιόλογα οχήματα, πλήθος επιλογών και ιδιαίτερα οικονομικούς κινητήρες με εργοστασιακό LPG;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @harisnikolop said in Renault Captur II:

      To trip γράφει average speed γύρω στα 10 με 11 χλμ/ώρα, όταν έχω 13.5+ κατανάλωση, οπότε μιλάμε για φοβερό σταμάτα ξεκίνα.

      Θα συμφωνήσω όμως, η κατανάλωση είναι εξωφρενική.

      Έχετε επιλέξει το "sport" που σημαίνει ότι δίνετε εντολή στο αυτοκίνητο να καίει περισσότερο για να έχει καλύτερες επιδόσεις αλλά δεν το τρέχετε σε αυτοκινητόδρομο και το έχετε σε συνεχές "σταμάτα-ξεκίνα" στην πόλη και διαμαρτύρεστε για αυξημένη κατανάλωση;

      Έχω το Captur LPG στο "eco" επειδή κινούμαι (τρόπος του λέγειν...) συνεχώς σε δρόμους με "σταμάτα-ξεκίνα" και η κατανάλωση που μου δείχνει το LPG είναι μονίμως 12-13, οπότε εσείς με το "sport" καλά είστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      Πέρασα σήμερα από βενζινάδικο να βάλω υγραέριο (30λτ με 25Ε 😁 ) και μου πρότειναν να βάλω ένα σπρέυ για προστασία του κινητήρα/βαλβίδων, ότι πρέπει να μπαίνει κάθε 5000χλμ και ότι δεν το προτείνουν τα συνεργεία ώστε να βγαίνουν βλάβες και να πηγαίνεις εκεί να στο φτιάχνουν.

      Για πείτε γνώμες.

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @talosrb said in Renault Captur II:

      @creative said in Renault Captur II:

      @talosrb said in Renault Captur II:

      Συγκριτικό Captur full hybrid vs Yaris Cross
      https://www.autotypos.gr/dokimes/toyota-yaris-cross-vs-renault-captur-hybrid-dagkoto/

      Με βάση το άρθρο το Captur υπερέχει στα περισσότερα. Χάνει στην μεταπώληση και ελαφρώς στην μεικτή κατανάλωση.

      "Το γαλλικό αυτοκίνητο υπερέχει σε αστικό περιβάλλον, με μέση κατανάλωση στην πόλη 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (4,2 λίτρα για το Toyota). Ωστόσο, συνολικά, το ιαπωνικό μοντέλο αποδείχθηκε πιο οικονομικό. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έναντι 5,4 λίτρων του Captur."

      "Το Yaris Cross είναι λίγο πιο αργό στις επιταχύνσεις εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ζορίζεις λιγάκι παραπάνω τον κινητήρα του, άρα είναι και ολίγον πιο θορυβώδες. Σαφής η υπεροχή του Captur στο θέμα της άνεσης. Όχι μόνο της ακουστικής, αλλά και λόγω ανώτερης απόσβεσης των κακοτεχνιών από την ανάρτησή του."

      "Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά, για αυτοκίνητα 3-4 ετών, η μέση τιμή ενός Yaris Cross είναι σχεδόν 5.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με ένα αντίστοιχο Captur."

      "Η ποιότητα των υλικών στο γαλλικό μοντέλο είναι σαφώς ανώτερη" "Στην καμπίνα, η υπεροχή του Captur είναι οφθαλμοφανής. Τα υλικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι ανώτερης ποιότητας."

      "Το Captur υπερέχει σε ηχομόνωση, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα.'

      Πάντως το βρίσκω εντυπωσιακό με την κακή έννοια πως ένα αμάξι που είναι καλό, θεωρείται από την αγορά "δευτεράτζα" και χάνει τόσο πολύ την αξία μεταπώλησης....

      Νομίζω 'πληρώνει' το όχι και τόσο καλό όνομα της Renault όσο αφορά την αξιοπιστία. Από εκεί και πέρα επηρεάζει και το marketing.

      Πριν το Captur είχα ένα Clio του 2006, με όλα τα service που προβλέπονται και πέραν της φυσιολογικής φθοράς του, δεν μου είχε εμφανίσει κάποιο παράξενο πρόβλημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • RE: Renault Captur II

      @talosrb said in Renault Captur II:

      Συγκριτικό Captur full hybrid vs Yaris Cross
      https://www.autotypos.gr/dokimes/toyota-yaris-cross-vs-renault-captur-hybrid-dagkoto/

      Με βάση το άρθρο το Captur υπερέχει στα περισσότερα. Χάνει στην μεταπώληση και ελαφρώς στην μεικτή κατανάλωση.

      "Το γαλλικό αυτοκίνητο υπερέχει σε αστικό περιβάλλον, με μέση κατανάλωση στην πόλη 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (4,2 λίτρα για το Toyota). Ωστόσο, συνολικά, το ιαπωνικό μοντέλο αποδείχθηκε πιο οικονομικό. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έναντι 5,4 λίτρων του Captur."

      "Το Yaris Cross είναι λίγο πιο αργό στις επιταχύνσεις εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ζορίζεις λιγάκι παραπάνω τον κινητήρα του, άρα είναι και ολίγον πιο θορυβώδες. Σαφής η υπεροχή του Captur στο θέμα της άνεσης. Όχι μόνο της ακουστικής, αλλά και λόγω ανώτερης απόσβεσης των κακοτεχνιών από την ανάρτησή του."

      "Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά, για αυτοκίνητα 3-4 ετών, η μέση τιμή ενός Yaris Cross είναι σχεδόν 5.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με ένα αντίστοιχο Captur."

      "Η ποιότητα των υλικών στο γαλλικό μοντέλο είναι σαφώς ανώτερη" "Στην καμπίνα, η υπεροχή του Captur είναι οφθαλμοφανής. Τα υλικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι ανώτερης ποιότητας."

      "Το Captur υπερέχει σε ηχομόνωση, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα.'

      Πάντως το βρίσκω εντυπωσιακό με την κακή έννοια πως ένα αμάξι που είναι καλό, θεωρείται από την αγορά "δευτεράτζα" και χάνει τόσο πολύ την αξία μεταπώλησης....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      creative
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr