-
@vastil said in Renault Captur II:
@fentaginz said in Renault Captur II:
Παλικαρια αν θελαμε γρηγορο αυτοκινητο δεν θα περναμε Renault με 25-27 χιλιαρικα. To τουρμπο μια χαρα ανοιγει αν το εχεις και στο sport mode (εχει κ εξτρα σπιρταδα ο κινητηρας) και κανεις κ προσπεραση στην εθνικη χωρις κινδυνους.
Τωρα προτιμω να τα φαω τα λεφτα σε διακοπες και αλλα πραματα παρα σε καυσιμα κ να λεω οτι εχω τουρμπο 1600 με 3000 αλογα κ αλλες τετοιες πιπες, εξου και η επιλογη μου σε Captur2 με φουλ εξτρα και Rive Gauche
Θα σας πω την άποψη μου επειδή είπατε κάποιοι για λεφτά. Τα 30.000 του σήμερα είναι τα 22.000 που είχε το 2021 το TRoc μου. Κοινώς υποβαθμίστηκαν τα χρήματα δίχως να αλλάξει κάτι μισθολογικά. Κάποια στιγμή θα δούμε και πτώση των τιμών στους μηχανικούς κουβάδες μας αφού ο κόσμος δεν θα έχει πλέον χρήματα να αλλάξει αμάξι και θα ξεφουσκώσει αυτή η φούσκα. Πιστεύω του χρόνου θα ομαλοποιηθεί η κατασταση
βασικά θα χειροτερεύει.... εδώ θα είμαστε.
-
Είναι ασταμάτητοι, κάθε χρόνο 2 'και 3 αυξήσεις στις τιμές.
Πραγματικά σκέφτομαι και το euro 7 το '25, που θα τους δώσει πάτημα για εκτόξευση των τιμών και θλίβομαι.
Πιστεύω μέχρι να εξισώσουν τις τιμές θερμικών-ηλεκτρικών, δε θα σταματήσουν τις αυξήσεις. Και θα τα ρίχνουν στον πληθωρισμό, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τους αυστηρούς κανονισμούς της ΕΕ.
Και ούτε βέβαια θα επιτρέψει ποτέ το καρτελ να σπάσει η αγορά στην Ευρώπη. Μην ονειρεύεται κανείς φτηνά Κινέζικα. Το πολύ πολύ να τα εισάγει κάποιος και να τα πουλάει 3-4k φθηνότερα.
-
Ο @andya3 είναι αυτοκινητάκιας αλλά του αρέσει να φορά καφέ μακριά κάλτσα με παντόφλα το καλοκαίρι, τι να τον κάνουμε Ταμπού είναι αυτά, όπως την βρίσκει ο καθένας.
Τώρα για το κόστος των B-SUV και γενικά των αυτοκινήτων τι να πούμε, 20-30% αύξηση μέσα σε 3-4 χρόνια και όχι τίποτα άλλο αλλά ούτε στάχτη στα μάτια ούτε και κανένα καθρεπτακι να χαζεψουμε οι ιθαγενείς, ξερό και ασαλιωτο μας πάει.
-
@yem said in Renault Captur II:
Ο @andya3 είναι αυτοκινητάκιας αλλά του αρέσει να φορά καφέ μακριά κάλτσα με παντόφλα το καλοκαίρι, τι να τον κάνουμε Ταμπού είναι αυτά, όπως την βρίσκει ο καθένας.
Τώρα για το κόστος των B-SUV και γενικά των αυτοκινήτων τι να πούμε, 20-30% αύξηση μέσα σε 3-4 χρόνια και όχι τίποτα άλλο αλλά ούτε στάχτη στα μάτια ούτε και κανένα καθρεπτακι να χαζεψουμε οι ιθαγενείς, ξερό και ασαλιωτο μας πάει.
Αυτό με την κάλτσα και την παντόφλα, έχει αρχίδει να ψιλο-ξεπερνιέται στη Γερμανία. Έχουν εξΑμερικανιστεί πολύ, ΗΠΑ Νο.2. Έχει μείνει μόνο η παντόφλα .
Που να δεις κάτι πρώην Ανατολικούς, Ούγγρους, Τσέχους. Η παντόφλα μπορεί να βγει, η κάλτσα ποτέ!
-
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
-
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Έχεις οδηγήσει το captur στη συνθήκες που θες;
-
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Επειδή στα πλαίσια πρόσφατης αναζήτησης νέου αυτοκινήτου οδήγησα και το captur. Σε test drive βέβαια, ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Captur έρχονται πολλά το Σεπτέμβριο. Σε όλα τα χρωματα, διχρωμίες, εκδόσεις κλπ. Τελική τιμή για το dynamic 27.400€, κλειστή αν παραγγείλεις τώρα.
Την επόμενη έκδοση RG την παίρνεις με λίγα χρήματα παραπάνω. Και αν δίνεις μεγάλη βάση στην εμφάνιση αξίζει, είναι εντυπωσιακό.Το μοτέρ είναι απλά αξιοπρεπές για οικογενειακές μετακινήσεις. Δε νομίζω ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Μάλλον χειρότερα θα είναι τα πράγματα με το Captur, το Clio είναι πιο ελαφρύ.
Από κει και πέρα μ' ένα test drive θα καταλάβεις και μόνος σου. -
@andya3 said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Επειδή στα πλαίσια πρόσφατης αναζήτησης νέου αυτοκινήτου οδήγησα και το captur. Σε test drive βέβαια, ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Captur έρχονται πολλά το Σεπτέμβριο. Σε όλα τα χρωματα, διχρωμίες, εκδόσεις κλπ. Τελική τιμή για το dynamic 27.400€, κλειστή αν παραγγείλεις τώρα.
Την επόμενη έκδοση RG την παίρνεις με λίγα χρήματα παραπάνω. Και αν δίνεις μεγάλη βάση στην εμφάνιση αξίζει, είναι εντυπωσιακό.Το μοτέρ είναι απλά αξιοπρεπές για οικογενειακές μετακινήσεις. Δε νομίζω ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Μάλλον χειρότερα θα είναι τα πράγματα με το Captur, το Clio είναι πιο ελαφρύ.
Από κει και πέρα μ' ένα test drive θα καταλάβεις και μόνος σου.Σίγουρα πάνω από 110-120 θα είναι πιο αργό και για λόγους αεροδυναμικής
-
@ibiza95 said in Renault Captur II:
@andya3 said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Επειδή στα πλαίσια πρόσφατης αναζήτησης νέου αυτοκινήτου οδήγησα και το captur. Σε test drive βέβαια, ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Captur έρχονται πολλά το Σεπτέμβριο. Σε όλα τα χρωματα, διχρωμίες, εκδόσεις κλπ. Τελική τιμή για το dynamic 27.400€, κλειστή αν παραγγείλεις τώρα.
Την επόμενη έκδοση RG την παίρνεις με λίγα χρήματα παραπάνω. Και αν δίνεις μεγάλη βάση στην εμφάνιση αξίζει, είναι εντυπωσιακό.Το μοτέρ είναι απλά αξιοπρεπές για οικογενειακές μετακινήσεις. Δε νομίζω ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Μάλλον χειρότερα θα είναι τα πράγματα με το Captur, το Clio είναι πιο ελαφρύ.
Από κει και πέρα μ' ένα test drive θα καταλάβεις και μόνος σου.Σίγουρα πάνω από 110-120 θα είναι πιο αργό και για λόγους αεροδυναμικής
Ε ναι, λογικά με το ίδιο μοτέρ lpg το Clio πρέπει να 'ναι λίγο πιο σβέλτο απ' το captur παντού.
-
ποιες ειναι οι συνθηκες που θες; για να σου πω την εμπειρια μου η να σου στειλω κ βιντεο. αν εισαι αθηνα μπορουμε να παμε μαζι να το δεις στον δρομο. εχω το rive gauche
ετσι θα βγαλεις συμπεράσματα μονο σε αυτο που θες. οι υπολοιποι εδω διαβαζουν τα ζωδια και σου απαντάνε, εχουν αλλα αμαξια κ απλα γραφουν την γνωμη τους γιατι ως γνωστόν ο καθενας εχει μια γνωμη ειναι σαν τις .... τρυπες
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το θέλω κυρίως για περιαστικές και εκδρομικές μετακινήσεις. Για εντός πόλης χρησιμοποιώ scooter. Είμαι 31 χωρίς οικογένεια.
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι θα είναι λόγω όγκου λίγο πιο αργό από το Clio.
-
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το θέλω κυρίως για περιαστικές και εκδρομικές μετακινήσεις. Για εντός πόλης χρησιμοποιώ scooter. Είμαι 31 χωρίς οικογένεια.
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι θα είναι λόγω όγκου λίγο πιο αργό από το Clio.
επειδη ειναι καινουργιο, το πηρα μαρτιο, εχω κανει δυο ταξιδια μονο. Το ενα προς Μετεωρα και το αλλο προς Βολο, δυο ατομα με aircondition ανοιχτο. Και στα δυο εμενα μου φανηκε κομπλε.
Πορτ παγκαζ ειναι ικανοποιητικο, δεν ξερω βεβαια του clio αλλα φανταζομαι θα ειναι μεγαλυτερο απο αυτο.
Εσυ θες τελικη ταχυτητα? η πχ ψαχνεις επιταχυνση απο 80 σε 120 ? Σε ρωταω γιατι στην εθνικη που γυρνουσα απο Βολο το πηρα 150-160 πολυ ευκολα χωρις να καταλαβω
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το θέλω κυρίως για περιαστικές και εκδρομικές μετακινήσεις. Για εντός πόλης χρησιμοποιώ scooter. Είμαι 31 χωρίς οικογένεια.
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι θα είναι λόγω όγκου λίγο πιο αργό από το Clio.
επειδη ειναι καινουργιο, το πηρα μαρτιο, εχω κανει δυο ταξιδια μονο. Το ενα προς Μετεωρα και το αλλο προς Βολο, δυο ατομα με aircondition ανοιχτο. Και στα δυο εμενα μου φανηκε κομπλε.
Πορτ παγκαζ ειναι ικανοποιητικο, δεν ξερω βεβαια του clio αλλα φανταζομαι θα ειναι μεγαλυτερο απο αυτο.
Εσυ θες τελικη ταχυτητα? η πχ ψαχνεις επιταχυνση απο 80 σε 120 ? Σε ρωταω γιατι στην εθνικη που γυρνουσα απο Βολο το πηρα 150-160 πολυ ευκολα χωρις να καταλαβω
Και το Clio το ίδιο το πάω 150 - 160 σχετικά εύκολα απλά όπως και να το κάνεις ειναι 100hp, η επιτάχυνση από τα 80 στα 120 ναι είναι αργή. Δε ψάχνω τρελές επιδόσεις απλά επειδή είμαι στα 100hp σε ενδεχόμενη αλλαγή σε άλλο αμάξι λογικό είναι να θέλω να ανέβω και σε ιπποδύναμη.
-
@andya3 said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Επειδή στα πλαίσια πρόσφατης αναζήτησης νέου αυτοκινήτου οδήγησα και το captur. Σε test drive βέβαια, ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Captur έρχονται πολλά το Σεπτέμβριο. Σε όλα τα χρωματα, διχρωμίες, εκδόσεις κλπ. Τελική τιμή για το dynamic 27.400€, κλειστή αν παραγγείλεις τώρα.
Την επόμενη έκδοση RG την παίρνεις με λίγα χρήματα παραπάνω. Και αν δίνεις μεγάλη βάση στην εμφάνιση αξίζει, είναι εντυπωσιακό.Το μοτέρ είναι απλά αξιοπρεπές για οικογενειακές μετακινήσεις. Δε νομίζω ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Μάλλον χειρότερα θα είναι τα πράγματα με το Captur, το Clio είναι πιο ελαφρύ.
Από κει και πέρα μ' ένα test drive θα καταλάβεις και μόνος σου.To facelift ή το τωρινό ( pre facelift);
-
Το face-lift Captur δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα, λογικά θα έρθει του χρόνου.
Προς το παρόν μόνο το clio έχει παρουσιαστεί.
-
Σχετικά με την οικονομία και το τι όχημα επιλέγουμε:
Είχα ένα clio του 2006 εκείνη την εποχή ήμουν ένα άτομο και η βενζίνη δεν κόστιζε κοντά στα 2Ε.
Ήρθε το 2022 και με 4 άτομα οικογένεια το clio του 2006 δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες μας ακόμη και με μπαγκαζιέρα 420 λίτρων και η βενζίνη μου κόστιζε περίπου 150-200Ε το μήνα.
Από τις πολλές επιλογές που είχαμε για μεγαλυτερο όχημα η επιλογή έγινε για το captur LPG, λόγω χώρων και λόγω τρελής οικονομίας, bonus οτι δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας (255Ε/έτος) και μπαίνω στο δακτύλιο.
Να αναφέρω ότι σε πρόσφατο ταξίδι διακοπών στο νομό Μαγνησίας, το captur ήταν γεμάτο με 2 γονεις μπροστά, 2 παιδιά πίσω (7 και 2 ετών) με τα καρεκλάκια τους, 4 βαλίτσες καμπίνας στο χώρο αποσκευών, τσάντες, τσαντάκια, κτλ στα πόδια των 3 επιβατών και την μπαγκαζιέρα των 420 λίτρων γεμάτη.
Τα έξοδα για 2 γεμίσματα (να πάμε και να επιστρέψουμε) με υγραέριο ανήλθαν στο απίστευτο ποσό των 47Ε, ενώ τα διόδια κόστισαν 41Ε.
Το ταξίδι έγινε στην εθνική, με ταχύτητα 120 χ.α.ώ, λόγω και της μπαγκαζιέρας που δίνει όριο 130 χ.α.ώ. και μέση κατανάλωση περίπου 9 - 9,7λίτρα/100 χλμ.
Για σύγκριση το ίδιο ταξίδι με το clio, με τις ίδιες συνθήκες μου κόστισε πέρισυ σε βενζίνη 140Ε.
Οπότε τί ακριβώς ψάχνουμε να λέμε τώρα;
Οκ, κατανοώ ότι εδώ μπορεί να υπάρχουν μπρούκλιδες που φυσάνε το χρήμα και δεν έχουν πρόβλημα να πληρώνουν 100 και 200 και 300Ε το μήνα για να έχουν το Χ όχημα με βενζίνη και να γουστάρουν το γκάζι με τα 200 άλογα, εννοείται ότι δεν κάνω έλεγχο στην τσέπη του καθενός, όμως στη δική μου περίπτωση το captur με καλύπτει απόλυτα και για τις οικογενειακές και για τις προσωπικές μετακινήσεις.
Αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο όχημα στα 27.000Ε άντε 30.000Ε με τέτοια οικονομία που μου κάνει το (εργοστασιακό, έτσι; ) υγραέριο στο captur, να το συζητήσουμε.
Αλλά μην μου πείτε ότι πχ το T-Roc "τραβάει" περισσότερο, έχει ρεπρίζ και πιάνει τα 0-100 σε 9'' διότι και εγώ θα σας ρωτήσω πόσο σας κοστίζει το μήνα και το χρόνο η βενζίνη σας;
Σε ό,τι αφορά εμένα η επιλογή είναι καθαρά η οικονομία, σε άλλους μπορεί να είναι η επιτάχυνση και η "αισθηση", οκ, δεκτό δεν το συζητώ, αλλά όλα πληρώνονται και εμένα δεν μου περισσεύουν.
Χωρίς παρεξήγηση.
-
Τζάμπα διακοπές
-
@lap said in Renault Captur II:
Τζάμπα διακοπές
Αναφορικά με τα καύσιμα ναι, διότι το όλο κόστος ήταν 960Ε οπότε σχεδιάζουμε του χρόνου (αν είμαστε καλά βέβαια) να επιλέξουμε all inclusive που θα μας βγει φθηνότερα.
-
Με το ντίζελ για 700 χλμ θα είχα κάψει 60 ευρώ με το αυτόματο.
Το χειροκίνητο θα ήταν κανένα τάλιρο λιγότερο.
Α είναι και σε προσφορά τώρα από 22-26000 ανάλογα με τις 4 εκδόσεις που έχει.
Και γρήγορο.
Για την βενζίνη τα λες σωστά.
-
@criuser said in Renault Captur II:
Με το ντίζελ για 700 χλμ θα είχα κάψει 60 ευρώ με το αυτόματο.
Το χειροκίνητο θα ήταν κανένα τάλιρο λιγότερο.
Α είναι και σε προσφορά τώρα από 22-26000 ανάλογα με τις 4 εκδόσεις που έχει.
Και γρήγορο.
Για την βενζίνη τα λες σωστά.
Σε ποιό όχημα αναφέρεστε;
Τα ντίζελ έχουν τα θεματάκια τους, αν δεν απατώμαι.
Χρειάζονται adblue, άρα επιπλέον κόστος.
Η τιμή του ντιζελ αυξομειώνεται όπως της βενζίνης και σε κάθε περίπτωση είναι περισσότερη από το υγραέριο.
Θέλει ακριβότερη συντήρηση.
Αν μπει νοθευμένο ντίζελ, χρειάζεται δαπανηρή επισκευή, ενώ το υγραέριο δεν επιδέχεται νόθευσης.
Δεν μπαίνουν δακτύλιο και πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Με ντίζελ 700χλμ-60Ε, με υγραέριο περίπου 51Ε, άρα 9Ε διαφορά .
Αυτά μπορώ να σκεφτώ προς το παρόν.
Αν κάνω κάπου λάθος με διορθώνετε.
Renault Captur II