Κάτοχος Troc 1.0 και vw up. Προχθές πήγα στο Μανδύλα για σέρβις το vw up και επειδή με καθυστέρησαν με το up ελέω αναμονής για την εμφάνιση του αερόσακου που ήταν σε ανάκληση και ήρθε από Γερμανία, για να με ευχαριστήσουν μου έδωσαν για 5 ώρες ένα Golf 8 1.5. Τι αποκόμισα από αυτές τις 5 ώρες. Υπέροχο στημένο αυτοκίνητο, το μοτέρ ήταν ψυχωμένο σε όλο το φάσμα των στροφών. Πουθενά μα πουθενά δεν ένιωθα να με κρεμάει. Είχε ένα υπέροχο τιμόνι που μετέφερε κάθε αίσθηση του δρόμου στα χέρια μου. Καμία σχέση με το απρόσωπο τιμόνι του Troc μου. Οδηγοκεντρική προσέγγιση με όλα τα όργανα στραμμένα στον οδηγό. Και εμένα το Troc έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά του Golf ήταν 3 επίπεδα παραπάνω με καταπληκτικό navi(τόσο που με ψήνει να πληρώσω τα 600 ευρώ να το αγοράσω από την εφαρμογή) και υπέροχο σύστημα να διαβάζει το δρόμο και να προειδοποιεί για τη σήμανση. Πολύ ήσυχη μηχανή που ζητούσε να καταπιεί χιλιόμετρα για ταξίδι.
Πάμε στα αρνητικά ο χώρος του πορτμπαγκάζ ήταν πολύ πολύ μικρός. Μεγαλύτερος από το up φυσικά αλλά όχι τόσο μεγάλος όσο το φανταζόμουν. Τα κουμπιά αφής δεν με συγκλόνησαν ίσα ίσα παρατήρησα να αποσπάται η προσοχή προκειμένου να σετάρω τον κλιματισμό.
Μεγαλύτερο μείον θα έβαζα την κατανάλωση. Καμία σχέση με το 1.0 tsi. Στο ψόφιο 1.0 η κατανάλωση είναι 6.2 -6.5 με διαδρομές στον περιφερειακό και ψιλό πατημένος, εδώ στο 1.5 η κατανάλωση ήταν γύρω στο 10 κατά τη γνώμη μου 9 κατά τα λεγόμενα της εφαρμογής. Έκανα για την ακρίβεια 15 km με ταχύτητα 120(φοβήθηκα να το πατήσω παραπάνω καθότι και δεν ήταν δικό μου) και ενώ είχα βάλει 8 λίτρα βενζίνης και μου έβγαλε άμεσα αυτονομία 310 χιλιόμετρα, με το που έκανα τα 15 χιλιόμετρα η αυτονομία έπεσε στα 230 χιλιόμετρα. Εμένα μου φάνηκε μεγάλη κατανάλωση. Η μετακίνηση ήταν από το βενζινάδικο Ασβεστοχώρι σπίτι μου 800 μέτρα, Ασβεστοχώρι - Οδοντιατρική σχολή - Οδοντιατρική Σχολη - Ασβεστοχώρι και η μετακίνηση μέσω περιφερειακού.
Overall ήταν ένα υπέροχο αυτοκίνητο για ταξίδια με μόνο μείον την κατανάλωση.