Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 1064
    • Best 774
    • Groups 0

    v_a

    @v_a

    1938
    Reputation
    85
    Profile views
    1064
    Posts
    2
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    v_a Unfollow Follow

    Best posts made by v_a

    • RE: Stellantis Group

      Για να μην είμαστε άδικοι και
      για την αποκατάσταση της αλήθειας,
      αξίζει να σημειωθεί ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

      1. Πέντε πόρτες, πλήρως ανοιγομενες
      2. Ανεμιστηρακι χειρός (επαναφορτιζομενο), ένα για μπροστά και ένα για τις πίσω θέσεις
      3. Προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγου πλήρως αποσπώμενα, για δανεισμό στους πίσω επιβάτες
      4. Επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ, οδική, συνεργείο)
      • για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων,
      1. Dvd με τα δέκα καλύτερα μους τεστ του μοντέλου
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Γιατί, υπάρχει πια κάτι άλλο στην Αθήνα εκτός από το μποτιλιάρισμα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Μην ψάχνεις το χεητομετρο..
      Είναι και αυτό στα έξτρα, μαζί με το στροφομετρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Με λέτε μικρό, αυτοκίνητο πόλης, τρόλεϊ;
      Δε κάνω για ταξίδια εεε;
      20240730_024239.jpg
      1000χλμ σε μια εβδομάδα και συνεχίζω...
      Υγ:
      Ήθελα να βάλω τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ στον τοίχο, αλλά δεν μπόρεσα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      v_a
    • RE: Διακοπές 2025

      Καταθέτω και εγώ αυτά που άκουσα (και είδα) φέτος.
      Παξοί, ωραίο νησάκι, ποιοτικός τουρισμός, αλλά υποδομές μηδέν. Εστιατόρια πανάκριβα και φαγητό μετριότατο. Θέλει οπωσδήποτε να νοικιασεις βαρκούλα για να το γυρίσεις, αλλιώς θα δεις ένα 20% του νησιού και με πολλή ταλαιπωρία. Ας στήσουν και ένα ανδριάντα του Χριστόφορου στο λιμάνι (ξέρουν αυτοί)..
      Λευκάδα, αρχές Αυγούστου και υπήρχε μια υποβοσκουσα κλάψα στους επαγγελματίες του τουρισμού. Αρκετός κόσμος στη βόλτα, λιγοστός κόσμος στα εστιατόρια. Μου έμεινε μια κουβέντα που μου είπε ένας σερβιτόρος, ότι εκείνες τις μέρες υπήρχαν και κενά δωμάτια στο Νυδρί (το είπε σαν πρωτόγνωρο).
      Ξένοι, ως επί το πλείστον Βαλκάνιοι (φουλ στα Duster οι γείτονες) αλλά μάλλον βολεύονταν με σουβλάκια στη καλύτερη..
      Η νοοτροπία στο νησί, ε αφού έρχεσαι οδικώς, ας πληρώσεις και κάτι παραπάνω στο φαγητό (16-18€ ένα τυπικό πιάτο)
      Επιστροφή στις ρίζες (Εύβοια) και στις νορμάλ τιμές (10€ το πιάτο).
      Και νέα αγαπημένη ταβέρνα κοντά στην Κύμη, Πάμε...Ζήση (αν βρεθεί στο δρόμο σας, δοκιμάστε το τούμπανο τηγανοψωμο 👍)

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      V
      v_a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή Χρονιά σε όλους και στις οικογένειές σας ✨🎆
      Και να προσέχουμε λίγο περισσότερο τους εαυτούς μας και αυτούς που αγαπάμε

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      V
      v_a
    • RE: Renault Clio VI

      Λοιπόν, πήγα και εγώ για να το δω...
      Η Clio είναι κούκλα, φοβερό design (είχε και την esprit σε μαύρο, drive angry η φάση).
      Το εσωτερικό πολύ ωραίο, ποιοτικό μου φάνηκε, πορτ-μπαγκάζ να χαμε να λέγαμε, ωραία bucket και λίγη πεταμενη αλκανταρα εδώ και εκεί για να δείξει πιο premium. Όλα καλά ως εδώ, αν και προσωπικά θα πήγαινα στην techno, δεν υπάρχει λόγος για το έξτρα διχιλιαρο (και οπτικά μια χαρά στέκεται).

      Πάω να κάτσω πίσω (1.83 νορμάλ βάρος), κάθομαι, κλείνω τη πόρτα... Μάγκες σφηνωσα 🤣
      Τραγική η κατάσταση, έχουν βάλει το πισω καθισμα χαμηλά, τα γόνατα ψηλά και δεν χωράνε τα άτιμα με τίποτα. Δε μπορεί λέω, είναι δυνατόν να κάθομαι στο yaris στα 3,94m πιο άνετα από αυτό στα 4.11 ? Και σαν οδηγός όμως, ένα στριμωξιδι το νιώθεις, ζώνη όντως χωμένη κάπου σε μια τρύπα, τεμπέλης μικρός, τα γόνατα τουλάχιστον δεν χτυπάνε.

      Πήγα με την ελπίδα για αλλαγή του yaris με κάτι πιο μουρατο και γκαζάτο, αλλά δεν.
      Αυστηρά για ζευγάρια, αλλά είναι ωραίο το άτιμο

      (Είχε σε μια γωνιά το 5αρι. Πως είναι αυτή η γκομενα που για χάρη της, παρατάς γυναίκα, παιδιά, τα πάντα; Κάπως έτσι ένιωσα ❤)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Για την παιδεία πρέπει να ανοιχτεί νέο topic, είναι απίστευτα πολυ-παραγοντικό θέμα.
      Τώρα για τις Πανελλήνιες, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Με τα στραβά τους, με τα καλά τους, παραμένει μια από τις τελευταίες αξιοκρατικές διαδικασίες στη χώρα μας (κατά 99%), μια διαδικασία με την οποία ένα παιδί από φτωχή οικογένεια, με πολύ προσωπικό κόπο, μπορεί να περάσει πχ. στην ιατρική.
      Μην μου πείτε ότι αυτά δεν γίνονται, έχω παραδείγματα μαθητές μου, διαχρονικά.
      Οι αλλαγές στην παιδεία πρέπει να γίνουν από τη βάση της πυραμίδας, νήπια, δημοτικό και προς τα πάνω, και όχι το ανάποδο που κάνουν όλοι οι υπουργοί, απλά για εφέ.

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας, να χαίρεστε τις οικογένειές σας!
      Με υγεία, αγάπη, λιγότερα νεύρα και περισσότερα Tesla στους δρόμους...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      V
      v_a
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

      Καλά σε αυτή την πολυκατοικία δε πηδ@ει κανείς;

      Όλοι μαζί...
      τους βενζιναδες 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a

    Latest posts made by v_a

    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

      Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

      @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
      Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

      Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

      Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

      Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

      Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
      Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

      Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

      Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
      αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
      σε πιο εστιατόριο θα φάτε 😉

      Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.

      (Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      @criuser

      Crui θα σε μαλώσω...
      Σεβόμαστε τον μεγάλο μας αντίπαλο
      Την REAL MADRID δηλαδή.
      Αυτό τους τρελαίνει, γιατί ξέρουν ότι είναι αλήθεια.
      (Μακράν από τα πιο επιτυχημένα σχολια του προέδρου)

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Για να μην είμαστε άδικοι και
      για την αποκατάσταση της αλήθειας,
      αξίζει να σημειωθεί ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

      1. Πέντε πόρτες, πλήρως ανοιγομενες
      2. Ανεμιστηρακι χειρός (επαναφορτιζομενο), ένα για μπροστά και ένα για τις πίσω θέσεις
      3. Προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγου πλήρως αποσπώμενα, για δανεισμό στους πίσω επιβάτες
      4. Επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ, οδική, συνεργείο)
      • για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων,
      1. Dvd με τα δέκα καλύτερα μους τεστ του μοντέλου
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Μην ψάχνεις το χεητομετρο..
      Είναι και αυτό στα έξτρα, μαζί με το στροφομετρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Μήπως δίνουν δώρο αντί για πατακια,
      μαξιλαρακια αεροπορικού τύπου;
      😭

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      Κρίνοντας εξ ιδίων...
      Πολλοί θα χαραμιζαν 0.5 λτ αυξημένης κατανάλωσης για να αποφύγουν τη φτήνια που αποπνέουν τα entry level Toyota.
      Οπότε και 5 να καίει (αφορτιστο), είναι σοβαρή εναλλακτική για Y, Y.C.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      @vagkirk said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @vagkirk said in BYD forum:

      Έχει χτίσει άλλη εικόνα η BYD σε σχέση με τα "Κινέζικα" , θα πάει καλά στην Ευρώπη.

      Με εκείνο το Dolphin phev που έβγαλε σε χρόνο DT έδειξε ότι κοιτάει σοβαρά την Ευρωπαϊκή αγορά.

      Και ένα Chatch χρειάζεται να βγάλει η κυρία Stela Li με ακριβώς το ίδιο σύστημα, και ωραία σχεδίαση όπως το Dolphin , να το δουλέψουν λίγο καλύτερα από την μέση και πίσω , πιστεύω πως οι Ευρωπαίοι διψάνε για ένα τέτοιο αυτοκίνητο πολύ περισσότερο από τα B , οι περισσότεροι μέχρι τα 40 γουστάρουν πιο πολύ ένα "Golf" για καθημερινό στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις.

      το προηγουμενο dolphin ανηκε σε αυτο ακριβως το segment παντως.

      Σχεδιαστικά είναι λίγο σαν πολυμορφικό/crossover, δεν ξέρω πως να το παρομοιάσω.

      Έχεις δίκιο γι αυτό μάλλον και κερδίζει σε χώρους και πορτ-μπαγκάζ.
      Οπότε άστο έτσι καλύτερα, παρά κλασικό χατς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Hyundai i20 2020

      Καλή κοπέλα παιδιά δε λέω,
      μαγειρεύει, πλένει
      Αλλά
      δεν βλέπεται !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Hyundai i20 2020

      Κουκλί φαίνεται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Μάθε τα πάντα για το αυτοκίνητο που θα αλλάξει για πάντα την ελληνική αγορά.

      Άντε, περιμένω τη δοκιμή σου...
      για να πάω να το κλείσω

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      v_a
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr