@tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....
@ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:
@tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.
Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.
Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....
Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....
Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
σε πιο εστιατόριο θα φάτε 
Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.
(Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)



Οσο για το αμαξι το λενε ακομα σαν λεξη απλα εγω το γραφω γιατι βαριεμαι να γραφω αυτοκινητο. Αυτο που αναφερεις για τα αλογα λεγετε "άμαξα" καμια σχεση με την λεξη "αμάξι" που εχει αλλη καταληξη και τονιζετε διαφορετικα..!!!



