Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 2
    • Topics 3
    • Posts 1064
    • Best 774
    • Groups 0

    Posts made by v_a

    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @dimgeo said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Μου φαίνεται τρελο να συζητατε για αγορα πετρελαιοκίνητου εν ετει 2026 με αυτά που γίνονται με τις τιμές των καυσίμων, και με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα σενάριο πλέον, ούτε καν σε ταξίδι σε εθνική, που το πετρέλαιο να είναι οικονομικοτερο από τα σύγχρονα υβριδικά που λειτουργούν σε κύκλους Atkinson. Και δεν συζητάω καν το υπαρκτό ενδεχόμενο να μην μπορούν σύντομα ούτε καν να κυκλοφορήσουν μέσα σε αστικά κέντρα.

      Η αλήθεια είναι ότι δεν ψηφίζω πετρελαιοκίνητο επειδή δεν με συμφέρει οικονομικά, δεν γράφω τόσα πολλά χιλιόμετρα για να αξιοποιηθεί το πλεονέκτημα του ντίζελ. Βέβαια, με τις τιμές πλέον, όντως δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό και επίσης, με παραξενεύει που πλέον έχει εξαφανιστεί και από την γκάμα των περισσότερων εταιρειών....

      @ilias-a said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
      Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

      Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

      Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

      Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

      Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
      Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

      Κατά μία έννοια, επειδή είναι η φάση που το ψάχνω, θέλω και μια ακόμα γνώμη, για να εξετάσω και κάποια περίπτωση που μπορεί να αδικήσω προσπερνώντας την, κάποια σχετική λεπτομέρεια που μπορεί να μου έχει διαφύγει οπότε, με βοηθάει στο φιλτράρισμα. Για παράδειγμα, όταν παραπάνω από ένας απορρίπτει η προτείνει κάποια συγκεκριμένη επιλογή, αυτό κάτι δείχνει πιστεύω....

      Δεν θα ήθελα πιστεύω να είμαι στη θέση της γυναίκας σου, όταν πχ
      αποφασιζετε που θα πάτε διακοπές ή
      σε πιο εστιατόριο θα φάτε 😉

      Εννοείται κάνω πλάκα, έχεις τη συμπάθειά μου για τον τρόπο που γράφεις.
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι είσαι λεπτολογος και ότι και να επιλέξεις θα είναι το σωστότερο για σένα.

      (Αν και μου πέρασε απ'το μυαλό ότι είσαι ο lap)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      @criuser

      Crui θα σε μαλώσω...
      Σεβόμαστε τον μεγάλο μας αντίπαλο
      Την REAL MADRID δηλαδή.
      Αυτό τους τρελαίνει, γιατί ξέρουν ότι είναι αλήθεια.
      (Μακράν από τα πιο επιτυχημένα σχολια του προέδρου)

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Για να μην είμαστε άδικοι και
      για την αποκατάσταση της αλήθειας,
      αξίζει να σημειωθεί ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

      1. Πέντε πόρτες, πλήρως ανοιγομενες
      2. Ανεμιστηρακι χειρός (επαναφορτιζομενο), ένα για μπροστά και ένα για τις πίσω θέσεις
      3. Προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγου πλήρως αποσπώμενα, για δανεισμό στους πίσω επιβάτες
      4. Επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ, οδική, συνεργείο)
      • για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων,
      1. Dvd με τα δέκα καλύτερα μους τεστ του μοντέλου
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Μην ψάχνεις το χεητομετρο..
      Είναι και αυτό στα έξτρα, μαζί με το στροφομετρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Stellantis Group

      Μήπως δίνουν δώρο αντί για πατακια,
      μαξιλαρακια αεροπορικού τύπου;
      😭

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      Κρίνοντας εξ ιδίων...
      Πολλοί θα χαραμιζαν 0.5 λτ αυξημένης κατανάλωσης για να αποφύγουν τη φτήνια που αποπνέουν τα entry level Toyota.
      Οπότε και 5 να καίει (αφορτιστο), είναι σοβαρή εναλλακτική για Y, Y.C.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      @vagkirk said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @vagkirk said in BYD forum:

      Έχει χτίσει άλλη εικόνα η BYD σε σχέση με τα "Κινέζικα" , θα πάει καλά στην Ευρώπη.

      Με εκείνο το Dolphin phev που έβγαλε σε χρόνο DT έδειξε ότι κοιτάει σοβαρά την Ευρωπαϊκή αγορά.

      Και ένα Chatch χρειάζεται να βγάλει η κυρία Stela Li με ακριβώς το ίδιο σύστημα, και ωραία σχεδίαση όπως το Dolphin , να το δουλέψουν λίγο καλύτερα από την μέση και πίσω , πιστεύω πως οι Ευρωπαίοι διψάνε για ένα τέτοιο αυτοκίνητο πολύ περισσότερο από τα B , οι περισσότεροι μέχρι τα 40 γουστάρουν πιο πολύ ένα "Golf" για καθημερινό στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις.

      το προηγουμενο dolphin ανηκε σε αυτο ακριβως το segment παντως.

      Σχεδιαστικά είναι λίγο σαν πολυμορφικό/crossover, δεν ξέρω πως να το παρομοιάσω.

      Έχεις δίκιο γι αυτό μάλλον και κερδίζει σε χώρους και πορτ-μπαγκάζ.
      Οπότε άστο έτσι καλύτερα, παρά κλασικό χατς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Hyundai i20 2020

      Καλή κοπέλα παιδιά δε λέω,
      μαγειρεύει, πλένει
      Αλλά
      δεν βλέπεται !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Hyundai i20 2020

      Κουκλί φαίνεται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Μάθε τα πάντα για το αυτοκίνητο που θα αλλάξει για πάντα την ελληνική αγορά.

      Άντε, περιμένω τη δοκιμή σου...
      για να πάω να το κλείσω

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      Ωραία δοκιμή και αναλυτική.
      Ανέφερε κατανάλωση με μπαταρία στο min25%
      (53:00 και μετά στο βίντεο)
      5 lt σε μικτό κύκλο
      6.5 lt με cruise στα 120km/h.
      Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, όταν φορτίζει ο κινητήρας την μπαταρία δίνει στιγμιαία γύρω στο 7.5 σε κάθε σενάριο.
      Αν το δελφίνι καταφέρει να τα κάνει αυτά τα νούμερα 4.5 και 6 πχ αντίστοιχα, είναι σοβαρή πρόταση για κάθε υποψήφιο αγοραστή που είχε ως μονόδρομο κάποιο υβρ Y.C ή Capture.

      Μοναδικό μελανό σημείο η άγνωστη αξιοπιστία και τα τσουχτερά service.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      @dg79 said in [BYD forum]

      @v_a said in BYD forum:

      27 και 29 οι δυο τελευταίες.

      Λίγο δύσκολο να φτάσει στη τιμή το μεγαλύτερο BYD ATTO 2 DM-i Boost με 29990. Δε θα έπρεπε να έχουν διαφορά τιμής; 28 λέω εγώ η sport.

      Ναι, αλλά ο Έλλην είναι καγκουρας και η Sport θα είναι μαγνήτης 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      Άρα με λίγο φαντασία οι τιμές σε εμάς
      22.900 η 1η, 24.900 η 2η
      27 και 29 οι δυο τελευταίες.
      Άντε τώρα να μπεις σε αυτό και στο καπάκι σε Yaris Cross και να πρέπει να πείσεις τον εαυτό σου για τον Ιάπωνα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @vagkirk said in BYD forum:

      @dg79 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @dg79 said in BYD forum:

      Μα το είχε δηλώσει από πέρυσι η κυρά Στέλλα, ότι το dophin G θα απευθύνεται αποκλειστικά στην ευρωπαϊκή αγορά.
      Δεν υπάρχει αλλού ενδιαφέρον για μικρό φεβ.

      sorry, αλλα I call bullshit σε αυτην την περιπτωση. Αλλα ΑΝ το καταφερουν, ας τα κλεισουν τα μαγαζακια τους ολοι οι υπολοιποι. Το κακομοιρο το ηλεκτρικο polo μας το δειχνουν 3 χρονια και ακομα δεν εχει βγει στην αγορα. Αν οι κινεζοι πανε απο το σχεδον τοποτα σε παραδοση σε αγοραστες, μεσα σε 3 μηνες, ε οκ.. αντε γεια...

      έτοιμο φαίνεται, με πινακίδες Γερμανίας:

      δε φαίνεται για ai

      Παρά πολύ ωραίο φαίνεται!

      Θα έχει μεγάλη σημασία σε τι τιμή θα έρθει, φοβάμαι τους δικούς μας εδώ που θα πάνε να το βάλουν δίπλα σε κάποια καλή έκδοση του Toyota Yaris το οποίο όμως είναι πανάκριβο οπότε θα καταλήξουμε να φάμε καπέλο τιμής και σε αυτό όπως και στο Atto 2 Dmi σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

      Οπότε επειδή μας διαβάζουν να μην το hypαρουμε καθόλου, να αρχίσουμε να γράφουμε για Κινεζιες και πόσο καλύτερο είναι το Citroen C3 για να κατεβάσουν λίγο τις προσδοκίες τους.

      Θεωρώ πως το ταβάνι είναι η τιμή του atto 2 dmi. Παραδοσιακά τα suv είναι λίγο πιο ακριβά από τα αντίστοιχα hatch/sedan οπότε θα πω 24900

      24.900 ειχα προβλεψει, 23500 τελικα κοστιζει η μικροτερη εκδοση (στην γερμανια). Βαλε 23900 να ερθει στην ελλαδα με την διαφορα στον φπα. Μια χαρα!

      Υπάρχει κρατική επιδότηση στα phev ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Αναζήτηση Μεταχειρισμένου

      @groover1972 said in Αναζήτηση Μεταχειρισμένου:

      @chrszchs said in Αναζήτηση Μεταχειρισμένου:

      Καλησπέρα σας,
      θα επιθυμούσα τη συνδρομή σας στην αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Θα είναι το δώρο στον κανακάρη, που απο τον Οκτώβριο θα ειναι φοιτητής στην Ιατρική Αθήνας.
      1 χρόνο εκπαιδευτηκε σε πραγματικές συνθηκες οδηγώντας yaris(2008 και 2017) focus 1.6(2010) kai t-roc 1.5 (αττικη οδο, κινηση στην πολη) σουρτα φέρτα στο φροντιστήριο 4 φορές τη βδομαδα 20km ανά διαδρομή.
      Το αυτοκίνητο θα κανει το πολύ 10.000km το χρόνο κατα βασιν στην Αθήνα και 3-4-5 ταξιδια το χρόνο.
      Για να σας προσανατολίσω στοιχειωδώς θα εχει μέχρι 50.000-60.000km....
      όχι παλιότερο απο το 2017-18
      θα γινεται τυπικά το σερβις στην αντιπροσωπεία 1 φορά το χρόνο,
      θα φυλάσσεται σε κλειστο γκαραζ
      με τα σημερινά μας δεδομένα θα θέλαμε να το εχουμε 8 με 10 χρόνια
      Τα μοντέλα που προκρίνονται είναι:
      AUDI A1
      GOLF
      POLO
      FIESTA
      208
      CLIO
      CORSA
      (η σειρά αναφοράς δεν δεικνύει τίποτα).
      τα 1000αρια (ή 900αρια) με λαιτ τουρμπο και φυσικά βενζίνης.

      Ζητούμενα είναι:

      1. αξιοπιστία (μεταξύ αυτων) καθότι γνωρίζω οτι yaris, mazda2 και jazz ειναι εκτός συναγωνισμού σε αυτό το επίπεδο.
      2. οδική συμπεριφορά.
      3. οικονομία (ολα ειναι πανω κάτω το ιδιο εκτιμώ, αν μεταξυ αυτών υπάρχει καποιο που ξεχωρίζει θα το ακούσω).

      Οποιαδήποτε αναφορά από ήδη κατόχους αυτών των μοντέλων θα ηταν πολύ ευπρόσδεκτη, αλλά φυσικά και οι γνωσεις όλων των υπολοίπων θα είναι χρήσιμες.

      Η αγορά θα γίνει γυρω στο Σεπτέμβρη-Οκτώβρη, αλλά θαθελα να κατασταλάξω συντομα σε 2-3 εξ αυτων.

      Suzuki Swift. Thank me later. Για να έχει το παιδί μηδενικό άγχος.

      Το έγραψα και εχθές αλλά το μήνυμα μου εξαφανίστηκε...

      Δίκιο έχεις, αλλά την έχουν ψωνίσει οι κάτοχοι. Παίζει να τα δίνουν όσο τα αγόρασαν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Η ομορφότερη off road διαδρομή, g@toz

      Yaris hybrid ?
      Το'χω...

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      V
      v_a
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @groover1972 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @groover1972 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @groover1972 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @groover1972 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @savas89 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Πως γινεται τα παλιοτερα μοντελα 3008/5008 να εχουν 5 αστερια βαθμολογια ?
      https://www.euroncap.com/en/results/peugeot/3008%2F5008/26581
      Οσο πανε και τα σκαρτευουν τα νεα μοντελα και σου βαζουν περισσοτερα αξεσουαρ με λιγωτερη τιμη αγορας για να τα κανουν πιο ελκυστικα εις βαρος της ασφαλειας.
      Αν δεν βαλουν auto pilot και auto thust και δεν εχει και ενσωματωμενο VHF πομποδεκτη και ρανταρ για τα μπλοκα .!!..δεν αξιζει να το αγορασεις....!!!! 😁
      Μηπως εχουμε ξεφυγει απο την λογικη του να αγορασεις ενα απλο αμαξι για τις μετακινησεις οπως καναμε παλια ?
      Διαβαζω για ασυρματη φορτιση κινητου για καμερες 360' καθως και μεγαλυτερες οθονες και HUD display κι οτι αλλο πιο αχρειαστο που τα πληρωνεις κι ολας σε ενα αμαξι απο το να κατσουν να βελτιωσουν τους κινητηρες που ειναι η καρδια του αυτοκινητου κι οχι να βαζουν μπαταριες και να τα κανουν πιο βαρια για χαρη τις δηθεν ηλεκτροκινησης και της προπαγανδας της κλιματικης αλλαγης του περιβαλλοντος. Και το "πηξιμο" στον Κηφησο καθε μερα καλα κρατει μαζι με τους ρυπους...!!!
      Ας φτιαξουν δρομους στην Αθηνα και μετα να πουλανε αμαξια γιατι οπως παει η κατασταση δεν θα λεγεται αυτοκινητο πια αλλα α...κινητο...!!! 😊
      Ευτυχως που εφυγα απο την Αθηνα και γλυτωσα την τρελλα που επικρατει στην πολη αυτη....απαπα....!!!... και οδηγω και το ευχαριστιεμαι κι οχι να ειμαι μεσα σε αμαξι 2 ωρες με ενα κινητο στο χερι οπως βλεπω πολλους και κανουν οταν κατεβαινω Αθηνα...τρελλα...!!!

      Ότι ξεφύγαμε από την απλή μετακινηση είναι δεδομένο, ειδικά με τις τεχνολογίες που μπήκαν, αν και νομίζω ότι μια χαρά όλα σχεδόν χρειάζονται, π.χ. εγώ έχω δεί στο πάρκινγκ επειδή είναι τεράστιο λέω μακάρι να είχα και εμπρός κάμερα αλλά οκ. Επίσης τώρα με την επέλαση των Κινέζων που βάζουν μασάζ και εσπρέσσο μεσα, όταν πάω να πουλησω ας πούμε το.δικο μου σε 5-7 χρόνια (λέμε τώρα) θα θεωρείται φτωχό σε εξοπλισμό χωρίς acc και 360, χάνει σε μεταπώληση έστω λίγο..

      Τεραστιο κι εσυ...σιγα.....!!!!
      Υπαρχουν και πιο μεγαλα αμαξια.
      Εγω που δεν εχω καμερα μια χαρα το παρκαρω αρκει να βρισκω θεση.
      Αλλοστε εδω στην επαρχια δεν ειναι προβλημα το παρκιν βρισκεις θεση ανετες, δεν χρειαζεται η καμερα.
      Τοσα χρονια πως παρκαραμε μαθαμε στις καμερες τωρα.
      Εδω δεν ξερουν να παρκαρουν κατι μικρα που εχουν και καμερα. Απορω πως παιρνουν διπλωματα...!!!
      Σιγα μην σκεφτομαι την πωληση μετα απο 5-6 χρονια...!!! Μεχρι τοτε μπορει να μην πουλιουνται αυτοκινητα ντιζελ λογω απαγορευσης απο την ΕΕ.
      Αλλοστε το εχω δηλωσει οτι ειναι το τελευταιο μου αμαξι το 5008.
      Αλλοστε ενα τετοιο αμαξι με τους χωρους που εχει με ικανοποιει και με το παραπανω και συν τοις αλλοις δεν ειμαι κανενας νεαρος πια να θελει καινουργιο αμαξι καθε 5-6 χρονια.
      Τι να το κανω στα 70 μου που θα ειμαι μετα απο 8 χρονια.
      Μπορει να μην ειμαι αρκετα ικανος για να οδηγω.
      Σαν κατι παπουδες και γιαγιαδες που οδηγουν στα 80+ και ειναι killer στον δρομο οπως τους αποκαλω..!!!!
      Οσο κρατησει...!!!...αλλοστε δεν εχω οικογενεια και δεν με πολυνοιαζει.

      Να το χαίρεσαι, είναι πανέμορφο αυτοκίνητο.
      2 παρατηρήσεις, αν μου επιτρέπεις.

      Είναι "άλλωστε", με ωμέγα, (υπάρχει δωρεάν εργαλείο αυτόματης διόρθωσης και στο κινητό και στον υπολογιστή).

      Η επόμενη παρατήρηση, τελείως φιλικά, αφορά το σύνολο των ανθρώπων που ονομάζουν το αυτοκίνητο, "αμάξι". Το αμάξι, έχει άλογα που το μετακινούν, το ένα είναι άσπρο και το άλλο μαύρο.

      Εχεις δικιο για το "αλλωστε" εμενα μου εχει κολλησει με "ο" 😕 Οσο για το αμαξι το λενε ακομα σαν λεξη απλα εγω το γραφω γιατι βαριεμαι να γραφω αυτοκινητο. Αυτο που αναφερεις για τα αλογα λεγετε "άμαξα" καμια σχεση με την λεξη "αμάξι" που εχει αλλη καταληξη και τονιζετε διαφορετικα..!!!

      Υ.Γ "Η λέξη αμάξι αναφέρεται κυρίως στο αυτοκίνητο. Η προέλευσή της προέρχεται από την αρχαία λέξη άμαξα, που ήταν το τετράτροχο όχημα το οποίο έσερναν ζώα (άλογα ή βόδια) για τη μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων.
      Πλέον, στη σύγχρονη καθομιλουμένη ελληνική, χρησιμοποιείται ως ο συντομότερος και πιο καθημερινός όρος για το επιβατικό αυτοκίνητο".
      Επεισης πολλοι λενε οδηγαω κι οχι οδηγω που ειναι το σωστο.
      Οδηγώ: Για γραπτό λόγο, επίσημα κείμενα ή τυπικές περιστάσεις.
      Οδηγάω: Για πιο χαλαρό, καθημερινό προφορικό λόγο.

      Για να μην βανδαλιζουμε την ελληνικη γλωσσα. Οταν πηγαινα σχολειο ειχαμε και τους τονους και τις περισπωμενες και προλαβα και την καθαρεουσα ..!!!

      Και εγώ το ίδιο 👌

      Αλλά αφού δεν κινεί το όχημα πλέον ζώο, δεν το λέμε άμαξα ή αμάξι αλλά αφού είναι αυτό κινούμενο το ονομάζουμε αυτοκίνητο. Αυτό εννοούσα.

      Μαλλον εχεις κολλησει με αυτο...!!! Ε συ πες το οπως θες, απλα δεν ειναι ΛΑΘΟΣ να το πεις και αμαξι...!! Το θεμα εκλεισε για μενα..!!! Δεν κολλαω σε αυτα, υπαρχουν πιο σημαντικα θεματα να λυσουμε σαν κοινωνια....!!!!

      🤣😂🤣😂 Αγαπητέ, δεν έχω κολλήσει. Εννοείται ότι αν κάποιος θέλει να το λέει αμάξι, μπορεί. Απλώς αναφέρω ποιο είναι το σωστό και γιατί. No problem.

      Συμπερασμα: Ουδεν σχολιο..!!! Δεν εχει νοημα ολο αυτο...!!! Ειστε απολυτος...!!! και δεν μπορεις να πεισεις τους απολυτους ανθρωπους οτι υπαρχουν και εναλλακτικες μορφες διοτι υπαρχει μονο η δικη τους αποψη που ειναι η μοναδικη απολυτως σωστη και μονο...!!!! 😐

      Είπα να το συνεχίσω μέχρι να κατανοήσεις ότι υπάρχει λάθος και σωστό αλλά δεν θα το κάνω. Θέλεις να το ονομάζεις αμάξι; δεν υπάρχει θέμα. Σανό να έχεις μόνο καβατζα.

      Σανό;
      Μήπως εννοείς ξερή χλόη;
      🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      v_a
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      @fiverg said in Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ):

      Είπαν οι οπαδοί της ομάδας που περιέφεραν τον Βλάσση Τσάκα με τους Άραβες επενδυτές του για να τους σώσει… Έχει υπάρξει μεγαλύτερη κωμωδία στον ελληνικό αθλητισμό;

      Κωμωδία ναι.
      Τραγωδία σαν το Noor 1
      όχι

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      Εγώ στέκομαι στο άλλο.
      Στο mafia fight
      Ποσό καλά άραγε να τον έχει δεμένο τον Μαρινάκη ο Δημητριάδης, για να μην φοβάται το τσιμεντωμα στα λιμανάκια;
      ?

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ)

      Συγχαρητήρια στο μόρφωμα που έχετε για ομάδα, στους φωτεινούς spaggeti mafia ηγέτες σας (Μαρινάκης, Δημητριάδης) που δίδαξαν ήθος και στο καθαρό (λέμε τώρα) μπάσκετ (κατς) που παίξατε όλη τη χρονιά.

      Άντε, με ενα ακόμα
      πιάνεται τον...
      images-2.jpeg

      posted in Αντίλογος
      V
      v_a
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 53
    • 54
    • 1 / 54
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr