Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 300
    • Best 150
    • Groups 0

    supergeorge

    @supergeorge

    Μπάσκετ, Παναθηναϊκός, F1!!

    288
    Reputation
    23
    Profile views
    300
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    supergeorge Unfollow Follow

    Best posts made by supergeorge

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Το έκανα σήμερα test drive, έκδοση advance (η μεγαλύτερη).

      Ενθουσιάστηκα με το σύνολο.

      Χώροι εξαιρετικοί, καθίσματα το ίδιο, βγήκα μετά από 40 λεπτά ατσαλάκωτος.

      Αυτό που με ενθουσίασε είναι ότι μπορείς να το ευχαριστηθείς και μέσα στην κίνηση κινούμενος άνετα, αναπαυτικά και με μηδενική κατανάλωση, αλλά αν θελήσεις μπορείς να το "πατήσεις" και να έχεις ένα άλλο πρακτικά αυτοκίνητο.

      Το τιμόνι το περίμενα ελαφρύτερο, όπως και την ανάρτηση λιγότερο σφιχτή. Φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο για το ζορίσεις.

      Ο ψεύτικος ήχος και οι αλλαγές ταχυτήτων ακούγονται απόλυτα αληθινά, μου άρεσαν αν και ήξερα ότι βγαίνουν από τα ηχεία.

      Η σύζυγος ενθουσιάστηκε.

      Το μόνο που με δυσκόλεψε μέσα στα στενά είναι το πλάτος του αυτοκινήτου, αλλά με τόσους αισθητήρες περιμετρικά νομίζω δεν αποτελεί πρόβλημα (το τυχαίο πάρκινγκ βέβαια είναι πρόβλημα).

      Είχα επισκεφτεί την έκθεση και το Σάββατο, όπου μας είχε εξυπηρετήσει ένας αγενέστατος και απρόθυμος κύριος. Σήμερα ομολογώ ότι η αντιμετώπιση ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη. Εξαιρετικός ο πωλητής (αν και εγώ ήξερα περισσότερα για το αυτοκίνητο 😊 )

      Την άλλη εβδομάδα θα κάνω test drive και το ZRV, στο οποίο μάλλον θα καταλήξουμε αν πάμε σε Honda (αν και καρδιά μου λέει Civic).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: VW T-ROC 2026 HEV

      f25699da-ff74-4f5c-acac-e46d6d170c83-image.png

      Ωραίο βάψιμο!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Το έκανα test drive την Πέμπτη που μας πέρασε.

      Μου φάνηκε να ζορίζεται αρκετά ο κινητήρας, αλλά όχι όσο περίμενα σε σχέση με το αυξημένο βάρος του. Το κιβώτιο επίσης λίγο απρόθυμο θα έλεγα.

      Δεν μπόρεσα να κάνω ανοίγματα, γιατί το οδήγησα στη γεμάτη με αυτοκίνητα Μουδανιών, οπότε δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα.

      Ποιοτικά εξαιρετικό θα έλεγα, ορατότητα πίσω από το τιμόνι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το 208 που υπάρχει στην οικογένεια.

      37938,62€ η Allure με μόνη προσθήκη το χρώμα και 41938,62 η GT με extra χρώμα και πάλι.
      Τραγικό vfm θα έλεγα. Αν έκανε 5K λιγότερα ίσως το σκεφτόμουν ακόμη και με αυτόν τον απαράδεκτο κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Στην Toyota καταφέρνουν πολύ μεγάλα αμαξώματα να τα κάνουν μικρά μέσα, είναι feature.

      Και εγώ το έχω απορία αυτό.

      Βλέπεις το chr και λες αυτό θα έχει κανένα τέρας πορτ μπαγκαζ, το ανοίγεις και λες που είναι το υπόλοιπο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: HONDA ZR-V

      Το έκανα σήμερα test drive.

      Εξαιρετικό, όπως και το Civic για το οποίο έγραψα στο αντίστοιχο θέμα, καμία σχέση όμως οδηγικά με το Civic, η φυσική είναι φυσική και δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

      Είμαι πολύ κοντά στο να το κλείσω, δε βλέπω κάτι παρόμοιο σε αυτά τα χρήματα από καμία άλλη μάρκα με τέτοιο κινητήρα και εξοπλισμό. Το μόνο που προσωπικά θα ήθελα και λείπει από την εισαγωγική έκδοση είναι τα ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά δε θεωρώ ότι αξίζει η Sport έκδοση 4k παραπάνω και δεν είμαι διατεθιμένος να τα δώσω.

      Από συζήτηση που είχα με αντιπροσωπεία εκτός Θεσσαλονίκης μου ανέφεραν ότι έχουν πουλήσει σε μια εβδομάδα παραπάνω αυτοκίνητα από ότι σε ένα χρόνο μαζί. Θετικό αυτό, θα δούμε βέβαια αν ισχύει και στα νούμερα του Μαρτίου.

      Υπάρχει κάποιος που να το έχει εδώ μέσα;

      Εδιτ: Επίσης έχει blind spot warning σε όλες τις εκδόσεις πια και όχι μόνο στην advance. Το έχουν προσθέσει και δεν το αναφέρει στο site και στα φυλλάδιά τους. Υπήρχε και αυτοκίνητο στην έκθεση στην εισαγωγική έκδοση που το είχε στους καθρέπτες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Ας γράψω και εγώ τη δική μου απόψη (copy paste από αλλού)

      Είδαμε το CHR και μου φάνηκε πάρα πολύ καλό και όμορφο.

      • Στις φώτο χάνει αρκετά θεωρώ, από κοντά οι γραμμές του είναι εντυπωσιακές και το σχέδιο σαν σύνολο πολύ όμορφο.

      • Το εσωτερικό επιτέλους μοιάζει με αυτοκίνητο του 2023 και όχι του 1990, όπως όλα τα υπόλοιπα μέσα στην αντιπροσωπεία. Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο ποστ, έχει κάτι από Lexus το εσωτερικό.

      • Μπροστά τα υλικά του είναι μαλακά και ποιοτικά, στις πίσω θέσεις είναι σαν να μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Η κεντρική οθόνη πλαισιωμένη όμορφα, δεν πετάγεται σαν ένα άσχετο tablet.

      • Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός, με καλό σχήμα, τα περίμενα χειρότερα.

      • Ο χώρος για τους πίσω επίσης εντυπωσιακά καλός, είμαι 188 cm και με τη θέση του οδηγού ρυθμισμένη στα μέτρα μου, στην πίσω θέση είχα τουλάχιστον 10 πόντους απόσταση από το κάθισμα.

      • Το πίσω παράθυρο και η ορατότητα απλά τραγική. Το μεγαλύτερό του μειονέκτημα.

      • Παράδοση 2-3 μήνες (τρομερό για Toyota).

      Ρώτησα και για το Corolla Cross και μου είπαν παράδοση σε τουλάχιστον 12 μήνες 😂 .

      Επίσης ρώτησα για την πίσω ανάρτηση, προφανώς δεν ήξερε να μου απαντήσει, ρώτησε έναν "ειδικό" εκεί μέσα και μας είπε ότι έχει ημιάκαμπτο. Έσκυψα εκείνη την ώρα και είδα ανεξάρτητη. Δεν είπα τίποτα. Στο site βλέπω double wishbone.

      Συμπεριφορά οριακά αγενής, εκτός από μια κυρία που ήταν εξαιρετική.

      • Προσθήκη κάτι που παρατήρησα και εγώ, αλλά το θυμήθηκα μετά το διάβασμα των μηνυμάτων εδώ. Η θέση του συνοδηγού χάνει πάρα πολύ χώρο εξαιτίας του ταμπλό που πετάγεται στα γόνατά σου.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Τα bezels των οθονών φαίνονται τραγικά.

      Η τιμολόγηση ειδικά, αλλά και όλα τα υπόλοιπα είναι εξαιρετικά. Θα σαρώσει στις πωλήσεις σίγουρα.

      Πρακτικά κάνει όσο κοστίζει ένα corolla hatch.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      @green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Καλοτάξιδο και να το χαρείς με Υγεία!! Το καλύτερο hatch με διαφορά από ό,τιδήποτε άλλο κυκλοφορεί.
      ΥΓ: αναμένουμε και φωτογραφίες!!

      Είναι πραγματικά ότι καλύτερο στην κατηγορία από όλες τις απόψεις!

      Για τις φωτό, work in progress...

      Πήγα σήμερα και το είδα. Πραγματικά εξαιρετικό. Οι χώροι για τους πίσω επαρκέστατοι.

      188 cm και πίσω καθόμουν υπεράνετα με τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου.
      Τα μπροστά καθίσματα απίστευτα για τα λεφτά που δίνεις.
      Και το μπλε πανέμορφο, του πάει απίστευτα.

      Γενικά, εκτός από τον χώρο αποσκευών, δε βρήκα κάτι αρνητικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: MG ZS

      @mariolas said in MG ZS:

      Φίλε πως το είδες το αυτοκίνητο?? Αξίζει??

      Ναι, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω.

      • Ήταν η μεσαία έκδοση σε μαύρο χρώμα, οπότε έχανε εξωτερικά, δεν φαινόντουσαν οι ακμές και οι λεπτομέρειες του σχεδιασμού του.

      • Ο κινητήρας δυνατός στις επιταχύνσεις.

      • Tο hybrid του ήταν εξαιρετικά ομαλό, μου θύμισε Toyota, καμία σχέση με κραδασμούς κτλ που διαβάζω για τα Renault.

      • Την ανάρτηση την περίμενα καλύτερη, δεν έσβηνε τις λακούβες όπως θα ήθελα.

      • Ηχομόνωση ικανοποιητική. Βέβαια έφτασα μέχρι τα 100 km/h, ίσως παραπάνω να ήταν χειρότερα τα πράγματα.

      • Δυστυχώς ήταν μικρό το test drive και δεν έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα. Ο πωλητής δεν είχε ιδέα για το "bug" - feature που έχουν αναφέρει στο mg3, με την πτώση της ισχύος του κινητήρα.

      • Εσωτερικό μπροστά πολύ ωραίο, δυστυχώς δεν είχε τα ¨καλά" καθίσματα της Luxury. Πίσω αισθητή η διαφορά στην ποιότητα και στα πλαστικά. Μου έκανε εντύπωση που είχε μόνο μια usba και όχι C (πίσω).

      • Χώροι πίσω άψογοι, όπως και ο χώρος αποσκευών.

      • Ωραίο το κουμπί συντόμευσης στο τιμόνι που μπορείς να βάλεις τον χειρισμό του κλιματισμού (είδα σε ένα review ότι δε δουλεύει όταν είσαι μέσα σε Carplay/Android Auto, ελπίζω να το φτιάξουν με software update).

      • To Carplay/Android Auto δεν είναι ασύρματο. Το infotainment του πήγαινε σφαίρα, κανένα lag.

      • Αν έκανε 2k λιγότερα θα το έκλεινα εκείνη τη στιγμή. Στα 29 θα το τριπλοσκεφτώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.

      Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.

      Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
      Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota.

      Κορολα κρος vs ποιο αμάξι ;

      Ξέχασα να το γράψω, Μ3 RWD LR .

      Αλλο στυλ και είδος.
      Αλλά όντως με την μεγάλη επιδότηση τα έπαιρνες χονδρικά στην ίδια τιμή

      Δεν έχω θέμα με το στυλ του αμαξιού, αν και προτιμώ sedan, coupe. Η πρώτη μου επιλογή ήταν το Civic, παρήγγειλα τελικά το ZRV και κατέληξα στο Corolla Cross Facelift.

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οταν είχα εξοφλήσει chr με ελλείψεις στον εξοπλισμό σε σχέση με το Μ3 και 140 άλογα στα 38 λες να μην είχα αγοράσει το μοντελ 3 στα ίδια λεφτά ;
      Το Μ3 σε σχέση με το θερμικό ανταγωνισμό αξίζει και τα 41 της κανονικής του τιμής μέχρι τελευταίου σεντ.
      Εμένα δεν μου κάνει λόγω μεγέθους και των κολλημάτων μου.
      Το ότι μπορούσε να το πάρεις και τελικά να σου κόστισε 32 ηταν κλοπή ….
      Και με 37-38 πάλι προσφορά είναι.

      Προφανώς και το M3 είναι VFM σε οποιαδήποτε τιμή κάτω από 45k, αλλά αυτό που γράφουν πολλοί στο θέμα είναι ότι τα 3k δε θα σου αλλάξουν απόφαση αν έχεις "περιορισμένο" budget.

      Πχ εγώ ξεκίνησα από τα 35 (και λιγότερα) και τελικά έφτασα στα 37,5. Δεν μπορώ να δώσω άλλα 3-4k και ας ξέρω ότι μόνο με 3k παραπάνω θα πάρω πολύ παραπάνω αυτοκίνητο. Αν έδιναν 8-9k και έβγαινε στην ίδια τιμή θα το αγόραζα αμέσως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      supergeorge

    Latest posts made by supergeorge

    • RE: MG ZS

      @criuser said in MG ZS:

      Δεν ξέρω ποιο ήταν.

      Ενα είχε μέσα.

      Γιατί πόσο διαφέρουν το απλό από το υβριδικό στον σχεδιασμό του ταμπλώ ?

      Στους χώρους προφανώς καθόλου.

      Άλλο αυτοκίνητο είναι πρακτικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: MG ZS

      @criuser said in MG ZS:

      Μέσα δέρματα, σχεδιασμός του 1980, αλλά πήγα να μπω και το κάθισμα έκανε την μισή διαδρομή.

      Στο απλό φαντάζομαι αναφέρεσαι, όχι στο hybrid. Γιατί τη σχεδίαση του Hybrid δεν τη λες 1980.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: AUDI Q5

      @fanis75 said in AUDI Q5:

      @andya3 said in AUDI Q5:

      Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά,

      Καθόλου οπαδικά (χέστηκα για την Τογιότα), καθαρά μηχανολογικα - εαν διαβάσεις θα καταλάβεις την μηχανολογία που έχει πίσω και πόσο μπροστά ειναι σαν σύστημα. Δεν ειναι κάτι τόσο απλό που το περιγράφεις εσύ ούτε ειναι ένα συστηματάκι για Γιάρις, απλά πράγματα.

      Επειδή με την αναζήτηση αυτοκινήτου που έκανα κάθισα και είδα πως δουλεύουν όλα τα hybrid συστήματα, εκτός της stellantis, έχω να πω ότι αυτός που σκέφτηκε το πλανητικό σύστημα είναι για Nobel.

      Μπορεί της Honda και της Nissan να έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση (πρακτικά είναι ηλεκτρικά), αλλά το πλανητικό της Toyota έχει τόση επιτυχία και μικρή κατανάλωση, γιατί επιτρέπει στον θερμικό να δουλεύει σχεδόν πάντα στην περιοχή στροφών μέγιστης απόδοσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: AUDI Q5

      @katafractos17 said in AUDI Q5:

      Τώρα πρόσεξα στο βίντεο του Μάρεκ, ότι η μπαταρία για το mild hybrid σύστημα του Q5, είναι μεγαλύτερη σε χωρητικότητα από την μπαταρία που φοράει η Toyota στα full hybrid μοντέλα της.
      Κατάλαβα καλά; Το πρόσεξε κανείς άλλος που είδε το βίντεο;

      Δεν είδα το βίντεο, αλλά αν έχει τον ίδιο κινητήρα με το Α5 είναι πρακτικά HEV.

      Δες κατανάλωση στην πόλη

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: VW T-ROC 2026 HEV

      Τα προβλήματα που έχει είναι δομικά, σε πολλαπλά επίπεδα. Δεν είναι εύκολο να λυθούν.

      Είναι λίγο μεγάλο το βίντεο, αλλά εξηγεί αρκετά πράγματα.

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: VW T-ROC 2026 HEV

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @supergeorge said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @lap said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Προκαταβολή δεν έχει;

      Όχι! Μπορείς να δώσεις και να μειώσεις το μηνιαίο κόστος βέβαια.
      Μόνο ασφάλεια δεν μπορώ να βρω αν περιλαμβάνει.

      Δεν περιλαμβάνει, αλλά μπορείς να προσθέσεις, όπως και το service. Το συζητούσαμε χθες με τον @andya3

      Μπες και στο γαλλικό σάιτ της Dacia να δεις τα αντίστοιχα για το bigster, θα σε πιάσει κατάθλιψη 😁😁 με 350€ το μήνα "νοικιάζεις" το bigster journey 155

      Service έβαλα, ασφάλεια βλέπω μόνο ασφάλεια δανείου σε περίπτωση προβλήματος υγείας ή ανεργίας.

      Εντάξει μας δουλεύουν κανονικά εδώ. Μπήκα και στη Toyota.de, τα ίδια και στο γαλλικό της Dacia (λίγο ακριβότερα από τη Γερμανία βέβαια).

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Dacia Bigster

      @a-d-p said in Dacia Bigster:

      Αν ακυρώσεις και το cc θα σε στείλουμε στον @alex-mix στην Άρτα για μεταπτυχιακό 😁😁😁.

      😀 😀

      Έπρεπε να πάρεις civic, δεν πιστεύω ότι είναι λιγότερο αξιόπιστο από το cc και η εγγύηση 11 ετών της Toyota είναι περιττή, αφού δεν παθαίνουν τίποτα 😁 😁

      Τέλος τώρα, χθες μπήκε στην παραγωγή η CC, 3 μήνες μετά την παραγγελία. Οπότε ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση.

      Το Civic δεν το πήρα γιατί δεν είχε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα και γιατί το facelift θα ήταν πολύ κοντά σε περίπτωση παραγγελίας, δεν ήθελα να έχω το προηγούμενο για 2-3 μήνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Dacia Bigster

      @lap said in Dacia Bigster:

      Εχει, το duster δεν έχει.

      Για το Duster έγραψα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Dacia Bigster

      @a-d-p said in Dacia Bigster:

      Μια έκδοση του Duster με τον νέο 1800αρη (hev 155) , που θα πωλείται κάτω από 30000€ στις εκδόσεις extreme journey , είναι ιδανική για τη χώρα μας και θα κλέψει και πελατακια από το cc

      Ναι, αυτό θα είναι τρομερή κίνηση, αλλά να βάλουν και ένα ACC, 2025 έχουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • RE: Dacia Bigster

      @a-d-p said in Dacia Bigster:

      @supergeorge said in Dacia Bigster:

      @a-d-p said in Dacia Bigster:

      Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
      Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
      δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)

      Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.

      Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.

      Εννοείται, γι'αυτό γράφω αν θέλεις αυτόματο οπωσδήποτε. Σε επιδόσεις όμως δεν έχουν την μεγάλη διαφορά που έχει το 2λιτρο cc με το 1,8.

      Τα επιπλέον 6000€ που ζητάει για το hev 155, η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία, εγώ δεν τα δίνω σε καμιά περίπτωση, γιατί δεν θα το το χρησιμοποιώ καθημερινά και για πηγαίνω στη δουλειά. Στα 3500€ (όπως Γαλλία δλδ) θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο.

      Ούτε εγώ, για αυτό και το έβγαλα από το πλάνο. Ενώ αν ήταν στα 31-32 θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.

      Το cc είναι πιο safe επιλογή από το zrv που είχες αγοράσει αρχικά, άλλα δεν έχει τους χώρους του bigster και την απτή ποιότητα του honda. Δεν μπορούμε να έχουμε όλα.
      Για να επέλεξες cc, προφανώς δεν χρειάζεσαι χώρους, θέλεις οικονομία και αξιοπιστία 😁.

      Εγώ το Civic ήθελα/θέλω, αλλά κατέληξα στο CC για την αξιοπιστία κυρίως και την εγγύηση. Φυσικά μου άρεσε και εξωτερικά το facelift, το προηγούμενο δεν το κοιτούσα καν. Η οικονομία είναι ευπρόσδεκτη, αλλά όχι το κυριότερο κριτήριο της αγοράς.

      Αν δε μου άρεσε το facelift της CC θα πήγαινα σε Symbioz λογικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      supergeorge
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr