-
Επειδή το έγραψα αλλά δεν διαβάζουν με προσοχή κάποιοι φίλοι.
Πήγα στο "ραντεβού" για την ανάκληση αναβάθμιση, συνδέσαν το λαπτοπ προγραμματισμού, δεν υπάρχει το ψηφιακό αρχείο να φορτωθεί στο όχημα.
Φαίνονται τα VIN προς αναβάθμιση, ακόμη όμως δεν ετοίμασαν το σύστημά τους να την κάνει.Αν υπάρχει κάποιος, που θα ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη αναβάθμιση στο όχημά του, να μας ενημερώσει και μας να ξαναπάμε.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
11 χρόνια εγγύηση δίνει εδώ.
Στο εξωτερικό κάνει μεγάλες εκπτώσεις.
Μην έχετε γενικευμένη άποψη.
UK εχει 10 χρόνια / 160000 χλμ
https://media.toyota.co.uk/toyota-relax-a-revolution-in-vehicle-warranty-cover/
Γερμανία 15 χρόνια /250000 χλμ
https://www.toyota.de/zubehoer-service/garantie/toyota-relax
μη το κάνετε εδω 15 χρόνια θα μας τα παίρνουν οι αντιπροσωπείες -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή το έγραψα αλλά δεν διαβάζουν με προσοχή κάποιοι φίλοι.
Πήγα στο "ραντεβού" για την ανάκληση αναβάθμιση, συνδέσαν το λαπτοπ προγραμματισμού, δεν υπάρχει το ψηφιακό αρχείο να φορτωθεί στο όχημα.
Φαίνονται τα VIN προς αναβάθμιση, ακόμη όμως δεν ετοίμασαν το σύστημά τους να την κάνει.Αν υπάρχει κάποιος, που θα ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη αναβάθμιση στο όχημά του, να μας ενημερώσει και μας να ξαναπάμε.
Οκ. Περιμενε τοτε μεχρι τις 03/10 που εχω κλεισει ραντεβου και ο υπαλληλος του σερβις μου ειπε οτι δεν ειναι κατι, αναβαθμιση με το στικακι ειναι και θα διαρκεσει πανω κατω μια ωρα. Σου μεταφερω ακριβως τι μου ειπε. Οποτε Κυριακη κοντη γιορτη και σχολη που λενε και στο χωριο μου !
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
11 χρόνια εγγύηση δίνει εδώ.
Στο εξωτερικό κάνει μεγάλες εκπτώσεις.
Μην έχετε γενικευμένη άποψη.
UK εχει 10 χρόνια / 160000 χλμ
https://media.toyota.co.uk/toyota-relax-a-revolution-in-vehicle-warranty-cover/
Γερμανία 15 χρόνια /250000 χλμ
https://www.toyota.de/zubehoer-service/garantie/toyota-relax
μη το κάνετε εδω 15 χρόνια θα μας τα παίρνουν οι αντιπροσωπείεςΑπορώ που κάθεσαι και του απαντάς.
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
11 χρόνια εγγύηση δίνει εδώ.
Στο εξωτερικό κάνει μεγάλες εκπτώσεις.
Μην έχετε γενικευμένη άποψη.
UK εχει 10 χρόνια / 160000 χλμ
https://media.toyota.co.uk/toyota-relax-a-revolution-in-vehicle-warranty-cover/
Γερμανία 15 χρόνια /250000 χλμ
https://www.toyota.de/zubehoer-service/garantie/toyota-relax
μη το κάνετε εδω 15 χρόνια θα μας τα παίρνουν οι αντιπροσωπείεςΙρλανδία 3 χρόνια / 100.000 χλμ
https://www.toyota.ie/owners/warrantyΔίνουν μεγάλη εγγύηση εδώ γιατί αυτό θέλει ο Λαός και τους βγαίνει τσάμπα, αφού δεν χαλάνε
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Βασικά έγραψες σχεδόν μόνο τα μειονεκτήματα του. Εδώ έχουμε διαβάσει (από κατόχους) για κορυφαία οικονομία και ανάρτηση-σιδερώστρα. Πρόσθεσε σε αυτά την ιαπωνική αξιοπιστία, το ταυτιζμένο με τον υβριδιζμό όνομα και την εύκολη μεταπώληση (ουχί για το 2.000) και έχεις ένα αρκετά γεμάτο 'πακέτο'. Δεν το βλέπει κινέζος στο σύνολο το ψψ, μόνο με κυάλι.
Η ανάρτηση σιδερώστρα είναι στο δίλιτρο που έχει ανεξάρτητη. Με ότι αυτό συνεπάγεται στην Ελλάδα.
Το ψόφιο 1,8 είχε ημιακαμπτο. Απαράδεκτο για την κατηγορία του και για Τογιότα.Δεν ισχυει. Και του 1.8 ειναι εξαιρετικη. Δεν φτανει το 2λιτρο αλλα ειναι απο τις καλύτερες υλοποιησεις ημιακαμπτου.
-
This post is deleted! -
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
Είναι απίστευτο οτι όποτε γράφεται η λέξη ηλεκτρικό οι κατά τόπους φωστήρες αναμασούν την μπαταρία και την αξιοπιστία ενώ όταν μιλάμε για υβριδικά με τόσο μεγάλες μπαταρίες ,πολύπλοκα συστήματα και πολύ συχνότερες φορτοεκφορτώσεις ξαφνικά ανάγονται σε εξάρτημα για μια ζωή !
Στο νημα της Τουοτα ειμαστε. Εκει να θυμησω οτι ακομη και πριους πρωτης γενιας με μπαταριες ΤΟΥΟΤΑ χρειαστηκαν 15 χρόνια να τις αλλαξουν. Προμηθευτης μπαταριας για τουοτα σημαινει το προιον να δουλεύει σταθερα , αδιαλειπτα για 10+ χρόνια. Είναι δε τόσο αξιοπιστη η τεχνολογία της που στη γιουσα ειναι η αγαπημένη φίρμα των ληστων. Ακούγεται καπως αυτό αλλά στην πραγματικότητα δείχνει το μεγεθος της επιτυχίας της Τουοτα.
Συμφωνώ σε όλα !
Το ποιντ μου είναι ότι δεν υπάρχει λόγος για δαιμονοποίηση μια τεχνολογία a priori, υπάρχει καλή και κακή υλοποίηση -
This post is deleted! -
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
Είναι απίστευτο οτι όποτε γράφεται η λέξη ηλεκτρικό οι κατά τόπους φωστήρες αναμασούν την μπαταρία και την αξιοπιστία ενώ όταν μιλάμε για υβριδικά με τόσο μεγάλες μπαταρίες ,πολύπλοκα συστήματα και πολύ συχνότερες φορτοεκφορτώσεις ξαφνικά ανάγονται σε εξάρτημα για μια ζωή !
Στο νημα της Τουοτα ειμαστε. Εκει να θυμησω οτι ακομη και πριους πρωτης γενιας με μπαταριες ΤΟΥΟΤΑ χρειαστηκαν 15 χρόνια να τις αλλαξουν. Προμηθευτης μπαταριας για τουοτα σημαινει το προιον να δουλεύει σταθερα , αδιαλειπτα για 10+ χρόνια. Είναι δε τόσο αξιοπιστη η τεχνολογία της που στη γιουσα ειναι η αγαπημένη φίρμα των ληστων. Ακούγεται καπως αυτό αλλά στην πραγματικότητα δείχνει το μεγεθος της επιτυχίας της Τουοτα.
Συμφωνώ σε όλα !
Το ποιντ μου είναι ότι δεν υπάρχει λόγος για δαιμονοποίηση μια τεχνολογία a priori, υπάρχει καλή και κακή υλοποίησηΜε την τουοτα μονο καλες υλοποιησεις βγαινουν.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
Οι καταναλώσεις που είδατε στα περιοδικά είναι πάντα τσιμπημένες γιατί τεστάρουν το αυτοκίνητο υπό όλες τις συνθήκες. Οπότε το 5,5λ είναι πολύ χαμηλό νούμερο για test drive σε δίλιτρο. Όταν έκανα test drive αρκετά αυτοκίνητα πριν επιλέξω το cc (compass, qq mh, tucson mh, sportage) η κατανάλωση της διαδρομής μου υπερέβη τα 8λ.(qq, compass) και σε κάποιες ήταν κοντά στα 10λ. (sportage, tucson).
Μετά από 3 έτη χρήσης και 45.000 χλμ. η μέση κατανάλωση για το δίλιτρο cc εντός Αθήνας κυμαίνεται κάτω από 5λ., ενίοτε 3,5λ, άλλες φορές 5,5λ, άλλες 4λ. και πάντοτε κινούμενος σε power mode δεδομένου ότι δεν αλλάζει στην πραγματικότητα την κατανάλωση. -
This post is deleted! -
Το scross είναι ότι πιο κοντινό στο ΨΨ έχει κυκλοφορήσει τα προηγούμενα χρόνια.
-
@bathan said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό το ατελειωτο spam/off topic πρέπει να σταματήσει
Εδώ μέσα σε αυτό το τόπικ του CC λίγοι ειναι πραγματικοί κάτοχοι και οι υπολοιποι είναι toyota haters που γράφουν για να πουν τo μακρυ και το κοντό τους, να μειώσουν το αυτοκίνητο και όσους το έχουν κλπ (αυτοκίνητα για παππούδες, ψόφιο, χάλια ημιάκαμπτος κλπ)
Το είχα γράψει και παλιότερα "εδώ μπαίνουμε να διαβάσουμε 2-3 πράγματα για το αυτοκίνητο και μας βγαίνουν τα μάτια με τα άσχετα"
Επίσης, ήρεμα το λέω, οι Mods καλό θα ήταν να γράφετε πιο προσεκτικά γιατί η πλάκα δεν γίνεται αντιληπτή απο όλους, να επαναφέρετε στην τάξη όποιον έχει διάθεση να σπεκουλάρει, να μειώσει το αυτοκίνητο ή όταν ξεφεύγει η συζήτηση (τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γραφτεί πανω απο 10 σελίδες οι περισσότερες με άσχετα σχόλια)
Τα νήματα πρέπει να είναι καθαρά απο άσχετα ποστ για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί και να σχηματίσει άποψη, αλλιώς επικρατεί χάος
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Σας έγραψα πριν λίγο καιρό, για το πόσο εύκολα κλέβονται τα κκ, όπως όλα τα Τογιότα, κανένα ενδιαφέρον για συζήτηση
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες αγαπητέ !
Κατ΄αρχήν το έχω ξαναγράψει, αν αγοράσετε, ζητήστε κάτι άλλο για δώρο, ο συναγερμός που προσφέρουν δεν κάνει τίποτε και είναι τοποθετημένος πολύ πρόχειρα, με ένα τάιρ-απ, π.χ. η σειρήνα όπου νάναι...!!!
Εκτός αυτού το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι το ηχητικό σήμα, αν παραβιαστεί πρώτα η καμπίνα, μέχρι να σιγήσει πολύ εύκολα η σειρήνα που είναι πολύ πρόχειρα βαλμένη και εκτεθειμένη...!!!
Τα Τογιότα , προφανώς λόγω του ότι είναι πολλά και δημοφιλή αλλά μάλλον και λόγω κατασκευής παραβιάζονται πολύ εύκολα και γρήγορα και εξηγώ.
Υπάρχουν 3 τρόποι, ο ένας είναι ο κλασσικός, υποκλοπή του ασύρματου σήματος που εκπέμπει μόνιμα το κλειδί μας και συνδέει το αυτοκίνητο με το κλειδί, ή το μπουτόν αν δεν έχουμε κλειδί. Στο αντιγράφει ασύρματα , μέχρι και μέσα στο σπίτι να είσαι κι ο κλέφτης απέξω με κεραία, κυκλοφορούν πολλά βίντεο. Οπότε κάνει ένα κλειδί σαν το δικό σου και φεύγει κύριος...!!!
Δύο τρόποι υπάρχουν για να το αντιμετωπίσεις αυτό, ή ενεργοποιείς την ακύρωση εκπομπής του μόνιμου σήματος επικοινωνίας του κλειδιού σου με το αυτοκίνητο με τρόπο που θα στον πούνε στην Τογιότα και είναι εύκολος, αλλά χρειάζεται όπως καταλαβαίνεις κάθε φορά που ανοίγεις και κλειδώνεις το αυτοκίνητο, ή προμηθεύεσαι κάποια καλή θήκη faraday έτσι τις λένε που δεν επιτρέπει αν βάλεις μέσα το κλειδί σου την εκπομπή σήματος, το απομονώνει κατά κάποιον τρόπο, όπως οι θήκες που προστατεύουμε τις πιστωτικές κάρτες λειτουργεί..!!!
Εδώ προσοχή, κυκλοφορούν πολλές θήκες της πλάκας, αυτή που πήρα μόλις κλείσει στο καντράν βγαίνει σήμα ότι δεν υπάρχει κοντρόλ...!!!
Δεν γράφω ποια μάρκα είναι για ευνόητους λόγους, μην κοιτάς φθηνές, κάνει περίπου 25 ευρώ και είσαι πλήρως καλυμμένος, θα το διαπιστώσεις μόλις βάλεις μέσα το κοντρόλ και κλείσεις τη θήκη, θα σου γράφει ότι δεν υπάρχει κλειδί...!!!
Αυτό φυσικά αφού βάλεις μπροστά , είναι και η μόνη στιγμή που είσαι εκτεθειμένος, αν όμως γίνει γρήγορα και δίπλα σου να είναι ο κλέφτης μάλλον δεν προλαβαίνει να το αντιγράψει λόγω χρόνου..!!!
Ο δεύτερος τρόπος είναι να σου ανοίξουν το αυτοκίνητο και να κουμπώσουν στη φύσσα του αυτοκινήτου τη διαγνωστική, μία δική τους που θα το ξεκλειδώσει και θα φύγουν κύριοι στο λεπτό λέμε, απλά κουβαλώντας ένα μικρό λάπτοπ..!!!
Και ο τρίτος τρόπος και αυτός ταχύτατος, μιλάμε για ένα λεπτό το πολύ, ξεκουμπώνουν τον προφυλακτήρα από την πλευρά του οδηγού μπροστά αριστερά, τον τραβάνε, από εκεί περνάει προφανώς κάποια φύσσα του CANbus δηλαδή του ηλεκτρονικού μηχανισμού που χειρίζεται όλο το αυτοκίνητο, κουμπώνουν κάποια γέφυρα μάλλον και το αυτοκίνητο ξεκλειδώνει και φεύγει επίσης στο λεπτό...!!
Όλα αυτά κοινό παρονομαστή έχουν τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, γιαυτό η μόνο σωτηρία αν δεν είσαι φοβικός είναι να πας να περάσεις έναν Ρώσικο συναγερμό, που θέλουν 5-6 ώρες για να στον περάσουν και είναι αδύνατον να ανιχνευτεί το που και πως κλειδώνει ηλεκτρονικά το αυτοκίνητο, δεν παίρνει μπρος με τίποτε αν δεν υπάρχει κάποιο tag, ένα χειριστήριο μικρό ,έτσι το λένε...!!!
Αν δεν υπάρχει αυτό δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο με τίποτε, ούτε μπορεί κάποιος να διαλύσει όλο το ταμπλό για να βρει ,αν βρει ποτέ, τι πρέπει να βάλει και που για να ξεκινήσει...!!!
Αν υπάρχει αυτό και οι 3 τρόποι κλοπής αχρηστεύονται, θέλει νταλίκα με γερανό και να σου σπάσουν το αυτοκίνητο για να σου απενεργοποιήσουν το ηλεκτρικό χειρόφρενο, γιαυτό όταν παρκάρουμε , όσο μικρή και να είναι αυτή η πιθανότητα , μία κλειδαριά τιμονιού ας υπάρχει, ή των πεντάλ
που είναι ακόμα καλύτερη και οι ρόδες οι μπροστινές πάντα γυρισμένες τέρμα αριστερά ή δεξιά για να δυσκολεύουν την όποια μετακίνηση για φόρτωμα...!!!
Αυτά φίλε μου, έχω ήδη περάσει συναγερμό έναν από τους 3 Ρώσικους που είναι πολύ μπροστά από τους υπόλοιπους, χωρίς gps, διότι μας καλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό η Τογιότα με την εφαρμογή της.
Απέφυγα το gps λόγω κατανάλωσης της μπαταρίας αλλά και διότι υπάρχει η εφαρμογή που κάνει πολλά...!!!
Επίσης κάποιοι για να βλέπουν που είναι το αυτοκίνητοι τους, στην περίπτωση που αυτό κλαπεί με φορτηγό, χρησιμοποιούν και μία άλλη λύση για τον εντοπισμό του τα tag της apple...!!!
Toyota Corolla Cross