Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota C-HR 2023
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα πλήρως υβριδικά θα είναι επίκαιρα για τουλάχιστον μια δεκαετία (εικοσαετία στην Ελλάδα). Όταν θα χρειαστούν αλλαγή οι μπαταρίες θα είναι μικρότερου κόστους από ότι τώρα αλλιώς, αν δηλαδή δεν γίνουν φθηνότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν γίνει ουτοπία διότι κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει και θα παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα τα πλήρως υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι το δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να σηκώσει μέχρι 800.000 αυτοκίνητα maximum, ενώ ο στόλος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 5.315.000. Οπότε τα υβριδικά θα παραμείνουν μέχρι το 2035-40 ..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι εμπειρία διαστημόπλοιου σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας (τα plug in είναι άλλη κατηγορία). Οδηγείς σε ev mode σε ποσοστό 80-90% μέσα στην πόλη, με αστείες καταναλώσεις για το μέγεθος του, η μετάβαση στον θερμικό και αντίστροφα είναι τόσο εξελιγμένη που για να την καταλάβεις πρέπει να έχεις στο mute το ηχοσύστημα και για να σιγουρευθείς ότι ενεργοποιείται ο θερμικός κοιτάζεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μόνο ελενιτ αίσθηση δεν σου δίνει η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο. Όποιος έχει τη δυνατότητα και αντέχει τον φ.π. το cc αυτό που προσφέρει στα χρήματα αυτά είναι εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με peugeot, κλπ.. Όποιος δεν έχει οδηγήσει toyota τελευταίας γενιάς δεν μπορεί να καταλάβει ότι πέραν της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα της κινούνται σε άλλο οδηγικό επίπεδο πλέον. Είναι σοφιστικέ προϊόντα που απευθύνονται σε πιο σοφιστικέ αγοραστές, δηλαδή καταναλωτές που αναζητούν την εξέλιξη σε ένα αυτοκίνητο, και σου τη δίνει 100% αυτή την αίσθηση όταν το οδηγείς, δεν αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε καναπέ με ρόδες και πιάνο πλήκτρα για μόστρα, αλλά σε κάτι πολύ περισσότερο εξελιγμένο (και με μοναδική ανάρτηση και συστήματα ασφαλείας φουλ από τη βασική έκδοση) από τον μέσο όρο των suv της κατηγορίας. Κινείσαι με 70 και όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ ανεβάζει ακαριαία ταχύτητα χωρίς καθυστέρηση διότι προφανώς δίνει ταυτόχρονα ροπή και ηλεκτρικό μοτέρ, είναι φοβερή η αίσθηση.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα να σκάσουν 35.000 και έχουν εθιστεί στη μυρωδιά του διζελ, σε start and stop τσακμάκια, σε τριγμούς, σε ροπή που ξαφνικά κάνει κοιλιά και το αυτοκίνητο σέρνεται αλλά έχει και τελική 200 (ασχέτως πότε θα τα πιάσει και να θα φανούν ποτέ χρήσιμα), και τους αρέσει να περνούν τη μέρα στα συνεργεία, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά... -
RE: TESLA FORUM
Τα πράγματα είναι απλά, η μαζική ηλεκτροκίνηση θα αφορά για πολλά χρόνια ακόμη τα αυτοκίνητα πόλης, αυτός είναι στην πραγματικότητα ο προορισμός της λόγω και της φοβερής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης σε αστικό τοπίο + ηχορύπανσης, που πλέον δεν αντέχεται στην Αθήνα. Κανένας λόγος ύπαρξης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα 500 ίππων (άνω των 2 τόνων) με θηριώδεις μπαταρίες, 0-100 σε 3 δεύτερα και μεγάλες καταναλώσεις ενέργειας. Όταν και αν βρεθεί τρόπος για εξελιγμένες μπαταρίες το συζητάμε. Η μοναδική λύση προς το παρόν είναι τα full hybrid (όχι mild, διότι δεν εξυπηρετούν τον σκοπό αυτό) για αστικό τοπίο και ταξίδια, τα οποία πρέπει να φθηνύνουν μήπως δούμε άσπρη μέρα στην πεντακάθαρη από ρύπους και θόρυβο Αττική
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η ενδοδαπέδια ζεσταίνει στο ύψος που περπατά κάποιος και είναι ιδανική. Δεδομένου ότι ο ζεστός αέρας είναι πιο ελαφρύς με τα παραδοσιακά σώματα ο ζεστός αέρας τείνει να εγκλωβίζεται στο ταβάνι (εάν είναι ψηλοτάβανο το σπίτι μεγάλες οι απώλειες). Αντιθέτως, η ενδοδαπέδια κρατά ζεστό διαρκώς όλο το κάτω επίπεδο του σπιτιού, όπου κινείσαι και περπατάς και αισθάνεσαι καλύτερα τη θερμότητα χωρίς απώλειες προς το ταβάνι.
Εάν συνδυάσεις ενδοδαπέδια με κολλητό (όχι καρφωτό) παρκέ (για λόγους συστολών - διαστολών) θα περπατάς ξυπόλητος το καταχείμωνο... -
RE: Toyota Corolla Cross
Επειδή έχω διαβάσει αρκετά σχόλια. Συμπεραίνω τα ακόλουθα: Είτε κανείς δεν έχει οδηγήσει σοβαρό υβριδικό αυτοκίνητο είτε οι περισσότεροι δεν διαθέτουν τα χρήματα. Πρώτον τα υβριδικά hyundai tucson (πλην της plug in έκδοσης) δεν είναι υβριδικό. Έχω κάνει test drive η ηλεκτροκίνηση με μπαταρία δεν δουλεύει πουθενά και λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας. Η peugeot στο 3008 διαθέτει μόνο plug in στα 45.000 ευρώ μινιμουμ, έχω κάνει test drive στο suzuki scross αλλά δυστυχώς βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ήπια υβριδικό, όταν θα έρθει το πλήρως υβριδικό θα έρθει με αυτοματο αλλά ψόφιο 0-100 σε 12 δ. Το να ακούς το υβριδικό της toyota να κινείται με ηλεκτρισμό και να ακούς τον υπόκωφο ήχο ακόμη και με 50 χλμ είναι σαν ήχος από το μέλλον. Όποιος προτιμά μαούνες τύπου tucson είτε γερμανικό ξεβράκωτο καλώς. Έκανα test drive και στο q3 για να γίνει αμάξι με ήπιος της πλάκας υβριδικό κινητήρα θέλεις 45.000 ευρώ. Όποιος θέλει πλαστικά και μόστρα πάει σε πεντζετάκης αμάξι γερμανικό με κινητήρες τεχνολογίας 2010 σαν το golf που οδηγώ. Όποιος θέλει σοβαρό υβριδικό που λειτουργεί στο 80% της λειτουργίας με ηλεκτρισμό στην πόλη χωρίς να ακούς το αστείο ήχο του start and stop των diesel που ακούγονται σαν σακαράκες πάει για corolla cross. Το πρώτο σοβαρό υβριδικό που έχει και ροπή! Μπήκα πάτησα το start κουμπί και δεν κατάλαβα ότι ενεργοποίηθηκε. Παρκάρει ο απέναντι στη γειτονιά το chr και το χαζεύω ακούγεται σαν να βγήκε από το 2030 δεν ενεργοποιείται καν η μηχανή. Ακούω τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν τη κατηφόρα και ακούγονται σαν αυτοκίνητα 20ετιας. Όποιος έχει χρήματα το πλήρως υβριδικό με 200 άλογα και όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή το corolla cross. Aλλιως δώσε 45.000 για πλαστικά εάν σου περισσεύουν.
Latest posts made by nmsm2
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Στο golf για αναγνωρισμένη παγκοσμίως αστοχία υλικού (μονάδας abs-esp) με έγραψαν αρχικά προτείνοντας την επισκευή με 1.200 ευρώ, επικαλούμενοι ότι δεν εμπίπτει στην ανάκληση που είχε κάνει η vw. Έστειλα email στον επίσημο εισαγωγέα, με κάλεσε ο υπεύθυνος και μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι. Έστειλα email στην υποστήριξη καταναλωτών του γερμανικού site, μνημονεύοντας το πρόβλημα με τον εγκέφαλο abs-esp και ότι συνιστά πραγματικό ελάττωμα λόγω κακής ποιότητας εξαρτήματος που προμηθευόταν η vw και ότι οφείλει να καλύψει την ζημιά.
Μου απάντησαν με κωδικό αναφοράς και ως δια μαγείας μετά από μια εβδομάδα η ελληνική εισαγωγική επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και αποφάσισε ότι θα καλύψει σχεδόν το ήμισυ του κόστους επισκευής. Πιθανολογώ ότι εάν έδινα συνέχεια θα υπήρχε περαιτέρω αποτέλεσμα, αλλά δεν έχω χρόνο και συμφώνησα στην παραγγελία του εξαρτήματος. -
RE: Toyota Corolla Cross
@gstrat said in Toyota Corolla Cross:
ευχαριστω για τις απαντησεις . υπαρχει ομως καποιος που τα εχει οδηγησει και τα 2 να μας πεις για την αναρτηση?
Θα πρέπει να κάνεις td για να έχεις ίδια αντίληψη. Πριν αγοράσω είχα κάνει td σχεδόν όλα τα csuv της αγοράς.
Ωστόσο, μην εστιάζεις στην ανάρτηση. Έχεις την ακριβή υλοποίηση (γι' αυτό τα διπλά ψαλίδια υπάρχουν πάντα στις ακριβές εκδόσεις σε όλες τις εταιρείες πλην των Κορεάτικων οι οποίες τα δίνουν και στις βασικές εκδόσεις νομίζω) έναντι φθηνότερης, οπότε οι διαφορές θα υπάρχουν έστω και αν δεν τις αντιλαμβάνεσαι, με το πλεονέκτημα του ημιάκαμπτου στην αύξηση της χωρητικόττηας του πορτμπαγκαζ
Το σημαντικότερο είναι ότι το cc χρειάζεται τον δίλιτρο κινητήρα για να κινηθεί σβέλτα. Στο sport mode είναι πολύ ικανοποιητικός ο ρυθμός για το στήσιμο και την κατηγορία του. Οπότε θα πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις και τις 2 εκδόσεις για να αντιληφθείς τις διαφορές και να κρίνεις εάν σου αρκούν τα χαρακτηριστικά του 1.8. Εικάζω ωστόσο, χωρίς να το έχω οδηγήσει, ότι ο κινητήρας στο 1.8 θα είναι πιο θορυβώδης. Η κατανάλωση σύμφωνα με όσα γράφουν στο fb είναι η ίδια, οπότε εάν δεν έχεις θέμα με τον φόρο πολυτελείας, το δίλιτρο είναι ορθότερη επιλογή, εάν όχι συμβιβάζεσαι με το 1.8. -
RE: Toyota Corolla Cross
Πάντα στα εξουσιοδοτημένα των επίσημων αντιπροσώπων εργάζονται τεχνίτες με πολύ χαμηλές απολαβές, οι οποίοι όταν αποκτήσουν τεχνογνωσία αποχωρούν και αυτοαπασχολούνται. Επομένως, απουσιάζει η απαιτούμενη εμπειρία που είναι το πιο χρήσιμο στοιχείο σε όλες τις δουλειές...
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Για τους καταναλωτες ειναι θετικο οτι ο Ελον θελει να πωλησει αυτοκινητα (οπως με το iPhone οταν βγηκε ηθελαν να πωλησουν οσα μπορουν) παρα να κραταει τα τεσλα σε περιορισμενη παραγωγη για να εχουν υψηλες τιμες.
Τα αιφον ποτε δεν επεσαν σε τιμη ομως Τα μοναδικα προσιτα αιφον που βγηκαν ηταν τα 5s (αν τα θυμασαι), τα οποια πηγαν απατα.
Συμφωνω ομως οτι ο ηλον θελει να πουλησει αμαξια, δεν τον ενδιαφερει να κρατησει πρεστιζ και ως επακολουθο υψηλα τις τιμες. Θελει να σπρωξει την ηλεκτροκινηση και κανει οτι μπορει προς αυτην την κατευθυνση, για αυτο και ελπιζουμε να βγαλει συντομα το model 2.Το εντυπωσιακό είναι ότι τα ipone διατηρούν αδικαιολόγητα υψηλές τιμές μεταπώλησης. Εάν αναζητήσεις refurbished παλαιά μοντέλα βλέπεις κάτι 700αρια και γελάς. Φυσικά κανείς δεν αγοράζει μεταχειρισμένο iphone 3-4 ετών 700 ευρώ, απλά τόσο θέλουν οι μεταπωλητές. Και εγώ τόσα θα ήθελα...Μπορεί το ίδιο να γίνει και στα ηλεκτρικά, δηλαδή να ορίζουν σε μεταχειρισμένα υψηλές τιμές, διατηρώντας τεχνητά υψηλά τις τιμές μεταπώλησης χωρίς ωστόσο να υπάρχει ανάλογη ζήτηση ικανή να διατηρήσει αυτές τις τιμές. Οπότε λογικά θα καταρρεύσουν στο εγγύς μέλλον, εκτός και αν η εξέλιξη των μπαταριών δεν φέρει την άνοιξη στην αυτονομία και στη φόρτιση, οπότε στην τελευταία περίπτωση θα διατηρήσουν μεταπωλητική αξία ως συλλεκτικά κομμάτια πλέον..
Εάν έπρεπε να αγοράσω στην παρούσα χρονική συγκυρία ηλεκτρικό θα περίμενα, εάν δεν μπορούσα να περιμένω, θα αγόραζα υβριδικό με την προοπτική να το πουλήσω μετά από 5-7 χρόνια και να αγοράσω ηλεκτρικό τελευταίας γενιάς. Το υβριδικό λόγω των προβλημάτων φόρτισης θα εξακολουθήσει να συγκρατεί την μεταπωλητική αξία του (με την αναμενόμενη χασούρα φυσικά) διότι η δευτερογενής αγορά θα εξακολουθήσει να αναζητά για πολλά χρόνια αυτοκίνητα που βρίσκονται στο ενδιάμεσο μεταξύ ηλεκτροκίνησης και θερμικών, λαμβανομένου υπόψη του μικρού κόστους αλλαγής μπαταρίας σε ένα υβριδικό (όχι plug in). -
RE: TESLA FORUM
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Δυο πραγματακια
-
Ξεχναμε πως στην Ευρωπη υπαρχει μεγαλη απαξιωση στα μεταχειρισμενα γενικως. Οχι μονο στα ηλεκτρικα.
Στα 5 χρονια συνηθως χανουν 50-60% της αρχικης τους αξιας. Στα ηλεκτρικα αυτο γινεται ισως λιγο νωριτερα; Μπορει, εξαρταται απο το μοντελο. -
Τα θερμικα θα απαξιωνονται ολο και περισσοτερο οσο πλησιαζουμε το 2035 οπου υποτιθεται θα σταματησουν οι πωλησεις τους.
H αγορά των θερμικών θα εξακολουθήσει να υπάρχει ως δευτερογενής και μετά το 2035, διότι πολύ απλά θα υπάρχουν πάρα πολλοί που λόγω αντικειμενικών αδυναμιών φόρτισης θα προτιμούν θερμικό ακόμη και τότε. Οπότε ναι μεν θα απαγορευθεί η πρωτογενής πώληση θερμικών, ωστόσο αυτά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για πολλά χρόνια και θα γίνονται αντικείμενο μεταπώλησης. Θα πει κάποιος ότι θα είναι ασύμφορο να διατηρήσει κάποιος θερμικό μετά το 2035 λόγω τελών κυκλοφορίας κλπ, συμφωνώ, ωστόσο νομίζω ότι πλέον εάν μέχρι τότε τα ηλεκτρικά αυξηθούν, ο έλληνας νομοθέτης θα επιβαρύνει επίσης την διατήρηση τους με τέλη κυκλοφορίας τα οποία φυσικά θα είναι χαμηλότερα έναντι ενός θερμικού.
-
-
RE: TESLA FORUM
Επειδή έγινε κουβέντα για εισαγωγή ηλεκτρικών με σκοτωμένες τιμές από Ε.Ε.
Εφόσον εισάγεις κοινοτικό αυτοκίνητο που για πρώτη φορά ταξινομήθηκε σε χώρα της Ε.Ε. (όχι εισαγωγή από τρίτη χώρα εκτός Ε.Ε.. σε άλλη χώρα της Ε.Ε) λόγω της ελεύθερης κυκλοφορίας των προϊόντων εντός Ε.Ε., επιβαρύνεσαι μόνο τα τέλη ταξινόμησης για να το διατηρήσεις στην Ελλάδα. Εφόσον τα ηλεκτρικά απαλλάσσονται από τα τέλη ταξινόμησης, συμφέρει να εισάγεις ηλεκτρικό από χώρα της .Ε.Ε εφόσον το βρεις σε χαμηλή τιμή. Πρέπει να συνυπολογιστούν φυσικά έξοδα μεταφοράς.
Πιθανολογώ ότι στην ευρωπαϊκή αγορά των πρώτων γενιών ηλεκτρικών, πάντα υπό τον όρο εξέλιξης των μπαταριών, οι τιμές τους θα πέσουν κατακόρυφα, οπότε λίγη υπομονή και όποιος θέλει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σε 2-3 χρόνια θα το αγοράζει σε πραγματικά χαμηλές τιμές. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα ssangyong είναι κορεάτικα και επίσης είναι αμαξάρες!!Μάλλον τα σουανγκ χουαν εννοείς!
Nομίζω ότι είναι κινεζική εδώ και 20 χρόνια. Μπορεί και να κάνω λάθος.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευσεβείς και ουτοπικές μαντεψιές
Καλααααα
Καλά είναι να ελπίζετε δεν λέω αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική
Όλοι θα χαιρόμασταν, αλλά το εμπορικό παιχνίδι είναι πιο πολύπλοκο. Δυστυχώς για τις δυτικές εταιρείες οι κινεζικές έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο στον σχεδιασμό εξωτερικό και εσωτερικό των ev's. Προσπαθούν να πάρουν πίσω το αίμα τους για τον χλευασμό δεκαετιών για τα θερμικά σαράβαλα που παρήγαγαν (ssangyong κλπ)
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το προηγούμενο μοντέλο 3 συγκριτικά με το νέο πάσχει σε ότι λες! Στο fl λένε πως βελτιώθηκε παντού!
Ελπίζω να το βελτίωσαν αρκετά γιατί η αίσθηση του προηγούμενου μοντέλου ήταν απογοητευτική.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Eάν καταφέρουν οι κινέζοι να εισάγουν τα ev΄s χωρίς εξοντωτικούς δασμούς, στα ηλεκτρικά τους θα κυριαρχήσουν και εφόσον και εαν κάποτε επικρατήσουν τα ηλεκτρικά έναντι των λοιπών (θερμικών-υβριδικών) θα επικρατήσουν συνολικά. Το κόστος παραγωγής στην Κίνα είναι υποπολλαπλάσιο + κρατικές ενισχύσεις + εξέλιξη μπαταριών= Κίνα.
Έχουν εξελίξει σχεδιασμό και εσωτερικό σε άλλο επίπεδο. Τα αυτοκίνητα που βλέπουμε απέχουν έτη φωτός από ευρωπαϊκα - tesla (σε λίγο δεν θα υπάρχουν άλλα αμερικανικής προελεύσεως όχι κατασκευής). Τα σαλόνια αυτά για να τα αγοράσεις στις λοιπές εταιρείες θα έπρεπε να αγγίξεις τα 100Κ+.
Παρεμπιπτόντως μπήκα στη Βαρκελώνη σε ταξί tesla model 3 (υποθέτω παλαιότερο μοντέλο). Ανεξαρτήτως software και λοιπών παραμέτρων (κατανάλωση, φόρτιση κλπ), το εσωτερικό του δεν το λες και ελκυστικό, πλαστικά και η συνολική αίσθηση. Απορώ για τα διθυραμβικά σχόλια για το εσωτερικό του. Σκληρά πλαστικά παντού περισσότερο από Ιάπωνα.
Το μόνο που το έσωζε ήταν μια λωρίδα υποκατάστατου ξύλου που έτρεχε στο ταμπλό. Είχε μια κεντρική οθόνη στη μέση (το μοναδικό που αποπνέει αέρα τεχνολογίας) και μπροστά ο οδηγός μια μικρή οθονίτσα 3χ3 εκ. Οδηγείς και έχεις μπροστά σου μόνο τιμόνι, και για πληροφορίες πρέπει να κοιτάζεις διαρκώς δεξιά στην μεγάλη οθόνη. Είχε διακόπτες φλας οπότε εικάζω ότι ήταν το παλαιότερο μοντέλο. Αντί για bsm ενεργοποιούσε την κάμερα σε περίπτωση αλλαγής πορείας. Στην οροφή είχε προσθέσει κάτι σαν σκίαστρο που κολλούσε με σκρατς (πατέντα υποθέτω μη εργοστασιακή) για να μην περνά ο ήλιος (κιτς). Από θόρυβο επίσης το περίμενα καλύτερα μονωμένο. Ο ήχος κύλισης ακουγόταν αρκετά. Συνολικές εντυπώσεις σαν επιβάτης (όχι σαν οδηγός) ήταν περισσότερο από χλιαρές.