Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο. -
RE: Toyota Corolla Cross
Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας) -
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota C-HR 2023
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα πλήρως υβριδικά θα είναι επίκαιρα για τουλάχιστον μια δεκαετία (εικοσαετία στην Ελλάδα). Όταν θα χρειαστούν αλλαγή οι μπαταρίες θα είναι μικρότερου κόστους από ότι τώρα αλλιώς, αν δηλαδή δεν γίνουν φθηνότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν γίνει ουτοπία διότι κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει και θα παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα τα πλήρως υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι το δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να σηκώσει μέχρι 800.000 αυτοκίνητα maximum, ενώ ο στόλος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 5.315.000. Οπότε τα υβριδικά θα παραμείνουν μέχρι το 2035-40 ..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι εμπειρία διαστημόπλοιου σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας (τα plug in είναι άλλη κατηγορία). Οδηγείς σε ev mode σε ποσοστό 80-90% μέσα στην πόλη, με αστείες καταναλώσεις για το μέγεθος του, η μετάβαση στον θερμικό και αντίστροφα είναι τόσο εξελιγμένη που για να την καταλάβεις πρέπει να έχεις στο mute το ηχοσύστημα και για να σιγουρευθείς ότι ενεργοποιείται ο θερμικός κοιτάζεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μόνο ελενιτ αίσθηση δεν σου δίνει η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο. Όποιος έχει τη δυνατότητα και αντέχει τον φ.π. το cc αυτό που προσφέρει στα χρήματα αυτά είναι εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με peugeot, κλπ.. Όποιος δεν έχει οδηγήσει toyota τελευταίας γενιάς δεν μπορεί να καταλάβει ότι πέραν της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα της κινούνται σε άλλο οδηγικό επίπεδο πλέον. Είναι σοφιστικέ προϊόντα που απευθύνονται σε πιο σοφιστικέ αγοραστές, δηλαδή καταναλωτές που αναζητούν την εξέλιξη σε ένα αυτοκίνητο, και σου τη δίνει 100% αυτή την αίσθηση όταν το οδηγείς, δεν αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε καναπέ με ρόδες και πιάνο πλήκτρα για μόστρα, αλλά σε κάτι πολύ περισσότερο εξελιγμένο (και με μοναδική ανάρτηση και συστήματα ασφαλείας φουλ από τη βασική έκδοση) από τον μέσο όρο των suv της κατηγορίας. Κινείσαι με 70 και όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ ανεβάζει ακαριαία ταχύτητα χωρίς καθυστέρηση διότι προφανώς δίνει ταυτόχρονα ροπή και ηλεκτρικό μοτέρ, είναι φοβερή η αίσθηση.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα να σκάσουν 35.000 και έχουν εθιστεί στη μυρωδιά του διζελ, σε start and stop τσακμάκια, σε τριγμούς, σε ροπή που ξαφνικά κάνει κοιλιά και το αυτοκίνητο σέρνεται αλλά έχει και τελική 200 (ασχέτως πότε θα τα πιάσει και να θα φανούν ποτέ χρήσιμα), και τους αρέσει να περνούν τη μέρα στα συνεργεία, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά...
Latest posts made by nmsm2
-
RE: LEXUS LBX
Από ο,τι φαίνεται, είναι πολύ σχετικό το πώς μετριέται το ground clearance.
Αν μετριέται από το κατώτερο εξέχον σημείο του αυτοκινήτου, όποιο κι αν είναι αυτό (σωλήνας εξάτμισης, πλαστικά καλύμματα πατώματος κλπ.),που κανονικά έτσι θα έπρεπε να μετριέται και μόνο, τότε τα περισσότερα crossovers-SUVs θα είχαν ground clearance γύρω στα 15cm.
π.χ. το Corolla Cross 2.0 με την εξάτμιση-κοκορέτσι έχει ground clearance 16 cm, ενώ αλλού το δινουν 8,1 in (20,58 cm), μετρώντας προφανώς από άλλο σημείο.Μα είπα κι εγώ, μόνο εγώ το παρατήρησα;
Πέραν του διλιτρου cc, την ίδια εξάτμιση έχει κ τo lexus rx350, ο λόγος άγνωστος
-
RE: Toyota Corolla Cross
Παραθέτω πίνακα με στατιστικά από JATO για το top 10 παγκοσμίων πωλήσεων αυτοκινήτων για το έτος 2023. Το εντυπωσιακό είναι ότι το top 10 αποτελείται μόνο από tesla και ιαπωνικές εταιρείες (5 μοντέλα της toyota, honda, nissan) οι ευρωπαϊκές δεν υπάρχουν πουθενά.
Επίσης, το corolla cross είναι 5ο παγκοσμίως στις πωλήσεις. Στους αριθμούς που βλέπουμε στον πίνακα προσθέτουμε τρία 000 οπότε μιλάμε για εκατομμύριο και για εκατοντάδες χιλιάδες για να μην γίνει παρανόηση.
παραθέτω και τον πίνακα μέχρι την 25η θέση
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι καθαρά θέμα ποιότητας υλικών του κινητήρα. Βλέπε tsi είχαν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας, άντεχαν μόλις λίγες δεκάδες χιλιάδες χλμ κ αντιμετώπιζαν πρόβλημα στους κυλίνδρους. Αφού ταλαιπώρησε κ ξεβρακωθηκαν εκαντοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες με ρεκτιφιε χιλιάδων ευρώ, αλλαγή κινητήρων εκτός εγγύησης, αποφάσισε η premium..vw να βελτιώσει κάποια από τα υλικά κατασκευής του κινητήρα. Τα ίδια κ με το dsg, όπως κ με κινητήρες psa. Δεν είναι ζήτημα αριθμού κυλίνδρων, όσο μεγέθους πίεσης κινητήρα κ ποιότητας των υλικών την οποία οι ευρωπαϊκές θέτουν συχνά σε δεύτερη μοίρα προκειμένου να βελτιώσουν το σαλονι
-
RE: Toyota Corolla Cross
Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας) -
RE: BYD forum
@nmsm2 said in [BYD forum](/post/
Για την οικονομία της κουβέντας (παρόλο που εχω κάνει αρκετά χιλιόμετα και ποτέ δεν εχω δει αυτή την κατανάλωση), θα δεχτώ και το 4, τα μαθηματικά ως προς το κόστος μετακι΄νησης ειναι αμείλικτα υπερ του ηλεκτρικού, προσπαθώ να καταλάβω τι συζητάμε? θεωρείς οτι ένα ηλεκτρικό έχει κόστος μετακίνησης (και οχι αγοράς) το ίδιο με ένα υβριδικό?Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
-
RE: BYD forum
Σταθερά στα 4,5λ. εντός πόλης με το δίλιτρο cc οπότε για να βγάζει 5λ. με δυσκολία το yaris προφανώς πρόκειται για οδήγηση με γκάζι πριν το κόκκινο φανάρι, απότομα φρένα κ επιταχύνσεις κ εκκινήσεις του στυλ πιο θα φύγει πρώτος. Δεν είναι κακό αλλά δεν μπορείς να περιμένεις να πέσει κάτω από 5 με αυτό τον τρόπο οδήγησης. Το ίδιο ισχύει κ στα ηλεκτρικά κ αυτός είναι ο λόγος που κινούνται με ήπια οδήγηση
-
RE: BYD forum
Οι κινέζοι πήραν φόρα με τα ev και γλυκάθηκαν οπότε μπαίνουν δυναμικά και στα phev. Ωστόσο, ένα phev βάρους των 2,3 τόνων, όταν αδειάσει η μπαταρία είναι αδύνατον να κινηθεί με επάρκεια από τον θερμικό κινητήρα, η δε μπαταρία όσο και να φορτίσει μέσω πέδησης και περίσσειας ενέργειας του θερμικού είναι αδύνατον να συνεισφέρει (η μπαταρία) ουσιωδώς σε κίνηση σε ε.ο. σε οχήματα άνω των 2 τόνων, δηλαδή φορτηγάκια...
Νομίζω ότι τα κινεζικά phev είναι ιδανικά για όποιον θέλει να ρισκάρει την ανέξοδη κίνηση σε αστική χρήση (αυτονομία μπαταρίας π.χ. 50χλμ.) με μεγάλους συμβιβασμούς σε κίνηση σε ε.ο + το ερωτηματικό της αξιοπιστίας του θερμικού (ποτέ δεν είχαν παράξει μέχρι σήμερα σοβαρό κινητήρα και για αυτό δεν υπήρχαν σοβαρά κινεζικά αυτοκίνητα).
Συμπέρασμα: όποιος θέλει κινεζικό λόγω τιμής επιλέγει ev και όχι phev ή hev, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο, δεν ρισκάρεις να πετάξεις 25-30-35Κ σε κινεζικό θερμικό κινητήρα χωρίς δίκτυο υποστήριξης -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev
Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό για το σύστημα της Renault.
Έχει βγει στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια αρχής γενομένης αν θυμάμαι καλά με το arkana. Οπότε είναι νωρίς ακόμη για αξιολόγηση της αξιοπιστίας του full hybrid της renault εάν λάβει υπόψη κανείς ότι πουλά ελάχιστα hev, διότι όλοι καταλήγουν προς Ιαπωνία μεριά (toyota, honda, nissan), οπότε το δείγμα είναι απειροελάχιστο και δεν θα δώσει δείγματα γραφής.
Όσον αφορά την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, επειδή το 2022-2023 το είχα ψάξει στην έρευνα αγοράς που είχα κάνει, το σύστημα κατά την εναλλαγή από μπαταρία στον θερμικό και αντίστροφα είχε κραδασμούς όπως και το compass, ενώ σε honda, toyota είναι αδύνατον να καταλάβεις την εναλλαγή. Τα λοιπά καταναλώσεις, τεχνικές λεπτομέρειες δεν τις θυμάμαι -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Καμία εμμονή
Όποιος έχει hev και θερμικό στην οικογένεια, εφόσον το χρησιμοποιεί για μετάβαση στην δουλειά, δεν διανοείται να επιλέξει το θερμικό, είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά εν έτει 2024 οι μισοί να κινούνται με 4λ. σε αστική χρήση, άλλοι με ακόμη μικρότερο κόστος (ηλεκτρικά) και όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο θερμικό να βλέπουν 10λ σε συνθήκες κίνησης που είναι καθημερινό και μόνιμο πρόβλημα σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Εάν κάποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο για τις εκδρομές δηλαδή 5 Σ.Κ. τον χρόνο + θερινές διακοπές, χωρίς να απαιτήσεις για μετάβαση στην δουλειά εννοείται ότι αγοράζει και volvo x90 3.2 του 2010 με κατανάλωση 15-20λ.
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev, εάν λάβουμε υπόψη ότι η vw κατάφερε μετά από 10+ χρόνια να καταστήσει αξιόπιστο σχετικά τον tsi, οπότε το hev θα τους έπαιρνε 3 δεκαετίες. -
RE: TOYOTA FORUM
Η συνεργασία μεταξύ ecvt και θερμικού είναι εξαιρετική και είναι αδύνατον να αντιληφθείς πότε μεταπίπτει σε ηλεκτρική λειτουργία και πότε ενεργοποιείται ο θερμικός, οι κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι και η εναλλαγή από ev mode και αντίστροφα δεν γίνεται αντιληπτή, πρέπει να κοιτάς την οθόνη για να το καταλάβεις. Δηλαδή μόνη η ενεργοποίηση του θερμικού δεν παράγει θόρυβο, εκτός εάν πατήσεις απότομα το πεντάλ οπότε εκεί ναι θα ακούσεις τον ήχο των υψηλών στροφών.
Επίσης, στο παρκάρισμα σε μεγάλες κλίσεις λειτουργεί υποδειγματικά, το κινείς στο χιλιοστό όπως παρκάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Ως προς την αξιοπιστία του ecvt δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε, έχουν κατασκευαστεί για να γράφουν χιλιάδες χλμ. σε συνθήκες έντονης φθοράς δηλαδή σε αστική χρήση όπου με dsg κλπ κάνεις τον σταυρό σου, εφόσον το αυτοκίνητο κινείται εντός Αττικής.
Εν κατακλείδι τα οφέλη του ecvt είναι πάρα πολλά και το κάνει απόλυτα ξεκούραστο και αξιόπιστο εντός πόλης, με τον συμβιβασμό ότι εφόσον το σανιδώσεις έστω και στιγμιαία θα ακούσεις τον ήχο των υψηλών στροφών. Τίποτα δεν είναι τέλειο αλλά σίγουρα προτιμότερο από τις λοιπές λύσεις της αγοράς