Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1149
    • Best 629
    • Groups 0

    nmsm2

    @nmsm2

    1448
    Reputation
    68
    Profile views
    1149
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nmsm2 Unfollow Follow

    Best posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
      Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Διακοπές 2025

      @tkin73 said in Διακοπές 2025:

      Ταξίδι στην Κρακοβία.
      Με ryanair.
      Νομίζω πρώτη φορά μπήκα σε boing ,μαλλον όλα τα ταξίδια μου έχουν γίνει με airbus.
      Παρά αυτά που ακούγονται για την boing χωροταξικά τα καθίσματα έχουν πιο πολύ χώρο για τα πόδια. Πρώτη φορά τα γόνατα χωρούσαν στην θέση χωρίς να πονάνε!
      Η Κρακοβία φοβερή.
      Μέναμε στην Εβραϊκή συνοικία εντός της παλιάς πόλης. Φανταστικό μέρος όλη η παλιά πόλη είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
      Το κάστρο της Βαβέλ απίστευτα διατηρημένο.
      Η πόλη ευτυχώς σωθηκε από τους βομβαρδισμούς καθώς την προόριζαν για πρωτεύουσα οι ναζιστές.
      Πολλοί τουρίστες όχι ασφυκτικά φυσικά στυλ , Ρώμης , Φλωρεντίας αλλά παντού .
      Τιμές όχι φθηνά αλλά φθηνότερα σαφώς από Ελλάδα.
      Φαγητό παντού τρομερό.
      Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζεν αίσθηση υγιεινού γεύματος!
      Λέω ότι δεν υπάρχει πόλη με περισσότερο φαι από Θεσσαλονίκη αλλά η Κρακοβία έχει περισσότερο και ποιοτικότερο...
      Πήγαμε Άουσβιτς και αλατορυχειο από ημερήσιες. Το πρώτο απίστευτη εμπειρία όλοι που πάνε Κρακοβία πρέπει να το επισκεφθούν.
      Πρέπει να δουν μικροί και μεγάλοι που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο είδος.
      Αλατορυχειο τρομερό μνημείο από το 1600 , θαυμάζεις την θέληση και ικανότητα του ανθρώπου και θαυμάζεις την τρομερή οργάνωση των σύγχρονων Πολωνών να διαχειριστούν τόσους πολλούς επισκέπτες σε τόσο συγκεκριμένο χώρο.
      Δεν νομίζω εμείς να μπορούσαμε να το διαχειριστούμε χωρίς να ακούσεις ούτε ένα παράπονο από κανέναν τρομερός επαγγελματισμός και οργάνωση διαχείρισης κόσμου.
      Εβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
      Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
      Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...

      Υποδομές σοβαρές παντού.

      Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
      Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
      Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
      Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
      Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
      Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ξεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...

      Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...

      Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
      Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
      Έβλεπες σοβαρότητα και περηφάνια στους Πολωνούς καμία σχέση με Ελλάδα...

      Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
      Αλκοόλ μετά της 12 το βράδυ βρίσκεις μόνο σε μπαρ που έχουν άδεια για μετά τα μεσάνυχτα.

      Δεν μπορείς να αγοράσεις από μινι μάρκετ.
      Υπάρχει προφανώς θέμα αλκοολισμού και προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν.

      Αδέσποτα ούτε για πλάκα.
      Άστεγοι ελάχιστοι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας αν μπορώ να το πω αυτό.

      Η Πολωνία που μέχρι πριν 35 χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τον έξω κοσμο και μέχρι το 2010 ήταν πίσω σε ΑΕΠ από Ελλάδα αυτή την στιγμή ένα μια δυο ταχύτητες μπροστά και ανοίγει διαρκώς την ψαλίδα...

      Έβλεπες την πολωνική επαρχία και τέτοια σπίτια τακτοποιημένα , περιποιημένα και άνετα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ούτε για πλάκα...
      Από αμάξια πολύ Τογιότα, αλλά και πολύ Μερσεντές...
      Μηχανάκια καθόλου , ντιλιβερι έκαναν με ποδήλατο μόνο ηλεκτρικό.

      Επίσης πολλά πολλά ποδήλατα.

      Όλη η παλιά πόλη έχει τείχη που την περικλείουν σε σχήμα ενός τεράστιου Σταδίου.
      Και γύρω από αυτό το οβάλ υπάρχει παντού μια ζώνη φάρδους πάνω από 100μ καταπράσινη με τεράστια πλατάνια, κήπους , γρασιδια , παγκάκια κοκ. Μιλάμε για τεράστια περιοχή πράσινου.
      Όλη την πόλη την διασχιζει ο ποταμός Βιστούλας στις όχθες του οποίου πάλι έχουν διαμορφωθεί χώροι πρασίνου και πεζόδρομοι για τον κόσμο.
      Βιοτικό επίπεδο πολιτών ένα κλικ κάτω από το Μόναχο!
      Πάθαμε πλάκα...
      Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...για το που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων πως μας δουλεύουν οι πολιτικοί ,πόσα λίγα ζητάμε από το κράτος και φυσικά πόσο κακοτροποι και κωλορατσα είμαστε...

      Μόλις επιστρέψαμε και εμείς από Πολωνία. Μείναμε Κρακοβία, νοικιάσαμε ένα qq και πήγαμε Βράτσλοβ, πόζναν και Βαρσοβία. Η τάξη και η καθαριότητα στην Πολωνία είναι άνευ προηγουμένου, πεντακάθαρες πόλεις χωρίς γόπες και σκουπίδια και χωρίς καθόλου αδέσποτα. Το εθνικό οδικό δίκτυο συντηρείται διαρκώς, έχει κυρίως 2 λωρίδες κυκλοφορίας και σε κάποια σημεία 3, δεν υπάρχει ούτε ένα σκουπίδι όπως επίσης και καμία λακκούβα (παντού κάμερες για όριο ταχύτητας). Καταπληκτικό τοπίο στις διαδρομές μεταξύ των πόλεων, πανέμορφο με τις χαρακτηριστικές συστάδες των ψιλόλιγνων δέντρων της Πολωνίας.
      Οι πολωνοί είναι εξαιρετικά οργανωμένοι και φροντίζουν τις πόλεις τους, πράγματι παντού ποδήλατα, στις διαβάσεις πεζών ακινητοποιούνται πάντα τα αυτοκίνητα. Στις εξόδους των πόλεων υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ στον αστικό ιστό καθόλου, πολλά ποδήλατα και παντού ποδηλατόδρομοι είτε στο οδόστρωμα είτε στο πεζοδρόμιο.
      Οι πολωνοί έχουν κάνει τεράστια πρόοδο σε αντίθεση με την Ελλάδα, η οποία παραμένει ένα πρώην οθωμανικό κράτος με έλλειψη οργάνωσης, με αδιάφορους για τα κοινόχρηστα πράγματα και αγενείς πολίτες.
      Φυσικά στις 9:30 - 10:00 τα εστιατόρια τους άδειαζαν ακόμη και στην πιο τουριστική Κρακοβία και στη συνέχεια μπορούσες απλά να κάνεις περίπατο στην πόλη, το οποίο σου αρκεί γιατί είναι η χαρά του πεζού, σε αντίθεση με την εχθρική και βρώμικη Αθήνα.
      Όσο ταξιδεύεις επιβεβαιώνεις ότι το οθωμανικό και ανατολίτικο στοιχείο υπερισχύει στον μέσο Έλληνα, ήταν πολλά τα 400 χρόνια..
      Το birkenau, δηλαδή το δεύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου το ποσοστό επιβίωσης ήταν μηδενικό, ένα απέραντο κρεματόριο, κοντά στο Αουσβιτς συγκλονιστικό.

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
      Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
      Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Η βασική αιτία είναι η έλλειψη αστυνόμευσης. Έχει γίνει βίωμα στον Έλληνα η έλλειψη τιμωρίας και αυτός είναι ο λόγος που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μόνο όταν ξέρεις ότι θα τιμωρηθείς είτε με υψηλό πρόστιμο, κατάσχεση αυτοκινήτου, και ποινικές ευθύνες θα εξαναγκαστεί να εκπαιδευτεί και να οδηγεί πολιτισμένα ο έλληνας οδηγός.
      Μέχρι το 2010 υπήρχαν μπλόκα σε πάρα πολλά σημεία εντός Αθήνας και σε εθνική για υπέρβαση ορίου ταχύτητας (ραντάρ χειρός) και αλκοτέστ. Τα τελευταία δέκα χρόνια και να πάρεις τηλ. στη τροχαία να ενημερώσεις για αντικανονική οδήγηση, στάθμευση, επικίνδυνους ελιγμούς (Ποσειδώνος) κλπ. σε γειώνουν (ανοίγουν καρτέλα για να ακριβολογώ) και σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα (πάντα). Έχουν αποψιλώσει αστυνομικά τμήματα και τροχαία και έχουν εξαφανίσει τη μισή αστυνομική δύναμη σε γραφεία, φύλαξη κτιρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών. Κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς στη Ποσειδώνος μπροστά σε περιπολικό και το πλήρωμα του περιπολικού δεν αντιδρά καν, απάθεια παντού πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
      Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
      Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
      Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:

      • να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
      • Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
        -To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat).
      • Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
        -το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
        -το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
        Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
        Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
        -Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      1727247659424 (1).jpg

      Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2

    Latest posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Επειδή γράφτηκε προηγουμένως ότι δεν έχει ζήτηση το corolla cross, το 2024 πωλήθηκαν συνολικά παγκοσμίως 859.000, δηλαδή ένα μοντέλο έπιασε το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της vw από όλα τα μοντέλα της (4,8 εκατομ.).

      Στο chatgpt αναλύει τους λόγους που η toyota καθυστερεί έναντι λ.χ. της vw την παραγωγής ενός αυτοκινήτου και γράφει τα ακόλουθα:
      1. Διαφορετική φιλοσοφία παραγωγής

      Toyota ακολουθεί το περίφημο Toyota Production System (TPS) — μια εξαιρετικά αυστηρή διαδικασία που εστιάζει στη ποιότητα, αξιοπιστία και συνεχή βελτίωση (Kaizen).

      Κάθε νέο εξάρτημα, κινητήρας ή πλατφόρμα περνά πολλαπλά στάδια δοκιμών πριν εγκριθεί για μαζική παραγωγή.

      Αυτό σημαίνει ότι οι κύκλοι ανάπτυξης είναι πιο αργοί, αλλά η πιθανότητα λάθους ή ανάκλησης μειώνεται δραματικά.

      Volkswagen, από την άλλη, χρησιμοποιεί πιο ευέλικτα πλαίσια ανάπτυξης (όπως το MQB και MEB) που επιτρέπουν την ταχύτερη προσαρμογή διαφορετικών μοντέλων στην ίδια πλατφόρμα.

      Αυτό της δίνει πλεονέκτημα στο time-to-market (δηλαδή στο πόσο γρήγορα μπορεί να βγάλει νέο μοντέλο).

      💰 2. Διαφορετική στάση απέναντι στο ρίσκο

      Η Toyota είναι συντηρητική εταιρεία. Προτιμά να καθυστερήσει ένα νέο μοντέλο παρά να ρισκάρει με τεχνολογία που δεν έχει αποδειχθεί πλήρως αξιόπιστη (π.χ. μπαταρίες στερεάς κατάστασης ή software platforms).

      Η Volkswagen έχει πιο επιθετική εμπορική στρατηγική — συχνά λανσάρει νέα μοντέλα ή τεχνολογίες πιο γρήγορα, ακόμα κι αν χρειαστούν ενημερώσεις/διορθώσεις αργότερα (όπως συνέβη με το λογισμικό των ID. μοντέλων).

      ⚙️ 3. Διαφορετικά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα

      Μετά την πανδημία και την κρίση μικροτσίπ, η Toyota προτίμησε να μειώσει ρυθμούς παραγωγής για να εξασφαλίσει σταθερότητα ποιότητας.

      Η Volkswagen, έχοντας ευρωπαϊκή βάση, πίεσε πιο πολύ τις προμήθειες και τα εργοστάσιά της ώστε να διατηρήσει όγκους.

      🌍 4. Προσανατολισμός σε διαφορετικές αγορές

      Η Toyota είναι πολύ δυνατή στην Ασία και στη Βόρεια Αμερική, αγορές που ζητούν αξιοπιστία και μακροχρόνια αξία.

      Η Volkswagen εστιάζει στην Ευρώπη, όπου υπάρχει υψηλότερη ζήτηση για νέα μοντέλα, συχνές ανανεώσεις και γρήγορες εξελίξεις.

      ⚡ 5. Στο ηλεκτρικό μέτωπο

      Η Toyota μπήκε πιο αργά στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV), γιατί επένδυε για χρόνια στα υβριδικά.

      Η Volkswagen επένδυσε νωρίτερα σε ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB), κάτι που την έκανε πιο γρήγορη στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων — αλλά με αρχικά προβλήματα λογισμικού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Όταν είχα αγοράσει το golf, υπήρχε στοκ, το είχαν έξι μήνες εκτεθειμένο στην karenta μέσα στη βρώμα και στον ήλιο, μηδενικός χρόνος παράδοσης, μου άναψε όμως check engine στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα λόγω αστοχίας μπεκ. Το ίδιο και το leasing q3 φιλικού προσώπου πέρυσι, δεύτερη ημέρα check engine. Φυσικά δεν τυχαίνει σε όλους, αλλά κάτι δείχνει ως προς τον έλεγχο ποιότητας και την ταχύτητα παραγωγής ενός αυτοκινήτου.
      Είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία toyota και ευρωπαϊκών. Η πρώτη δεν στοκάρει αυτοκίνητα, με την προκαταβολή δίνεις την εντολή παραγωγής του αυτοκινήτου σου, το οποίο δεν υπάρχει προς εισαγωγή κατά τον χρόνο της παραγγελίας, προφανώς για τον λόγο αυτό είναι τόσο μικρό το ποσό της προκαταβολής (στο cc είχα δώσει προκαταβολή 400 ευρώ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: BYD forum

      Φίλη πούλησε yaris του 2007 με ανύπαρκτο εξοπλισμό, 7.000 ευρώ, δηλαδή όσα μάλλον πιάνει το golf 6 που έχω με δέρματα σε πόρτες - καθίσματα, ηλιοροφή και έκδοση highline. Εάν το βγάλω αγγελία έχω μια επιφύλαξη μην πιάσει και λιγότερα από το yaris.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Το πρόβλημα δεν είναι η κατανάλωση αλλά η ευνοϊκή μεταχείριση από την πολιτεία λόγω χαμηλών ρύπων, οι οποίοι εκτοξεύονται όταν είναι αφόρτιστο. Όσο για την φόρτιση στην εταιρεία, είναι εύκολη η εποπτεία της με την παροχή δεδομένων λ.χ. όταν κουμπώνεις για φόρτιση άπαξ μηνιαίως είναι αυτονόητο ότι κινείται αφόρτιστο. Οπότε με τη συνδρομή ΑΙ και την παροχή δεδομένων φόρτισης για τους κατόχους μέσω του παρόχου ενέργειας που έχει εγκαταστήσει φορτιστή στην εταιρεία όλα γίνονται.
      Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι τα plug in αλλά τα σαπάκια 20-30 ετών που κυκλοφορούν στην Αθήνα, ταξί, βαρέα οχήματα, και τα ασυντήρητα 10-15 ετών τα οποία με την παραμικρή επιτάχυνση βγάζουν κατάμαυρο καπνό από την εξάτμιση.
      Εφόσον δεν γίνονται έλεγχοι ρύπων (και ντεσιμπέλ θα έπρεπε σε δίκυκλα)από κλιμάκια με ειδικές συσκευές - μετρητές, όλα είναι φιλολογικές συζητήσεις στην οθωμανικής φιλοσοφίας ελλαδίτσα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ποιος νοήμων αγοραστής θα επέλεγε αυτοκίνητο που θα έπρεπε να φορτίζει κάθε ημέρα χωρίς να διαθέτει οικιακή φόρτιση, τρέλα κυριολεκτικά. Οπότε όσοι τα επέλεξαν, φυσικά σαν εταιρική παροχή (διότι πιθανότατα έχουν μηδενικό ποσοστό σαν αγορές από φυσικά πρόσωπα), απλά δεν το φορτίζουν και κινούνται με αυτοκίνητα 2 τόνων με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ρύπους.
      Τεράστια υποκρισία του φορολογικού συστήματος, σπατάλη πόρων και επιβάρυνση περιβάλλοντος με πράσινο πρόσχημα. Θα έπρεπε τα plug in να μπορούν να αποτελούν εταιρική παροχή μόνο εφόσον συνοδεύονται από βεβαίωση ύπαρξης οικιακής φόρτισης ή φόρτισης στην εταιρεία όπου εργάζεται κάποιος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      η αληθεια ειναι οτι ζηλεύω που σε αλλες εταιρείες δίνουν αμαξαρες leasing στους εργαζομενους και γω δεν μπορω να εχω αλλα προσωπικα προτιμω τα εκτος εδρας να μην εχουν φόρο από το αμαξι

      Εγώ θα προτιμούσα να εισέπραττα τις έξτρα αποδοχές με χαμηλή ή καθόλου φορολόγηση και να τα διαθέσω λ.χ. σε μακρινά ακριβά ταξίδια, αντί εταιρικού πολυτελούς αυτοκινήτου, το οποίο δεν συμβαδίζει με το ετήσιο εισόδημα. Θεωρώ αστείο να κυκλοφορώ με αυτοκίνητο 60Κ και να σκέφτομαι 2 και 3 φορές αν θα ταξιδέψω Βιετναμ, Ιαπωνία κλπ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ από κάποιους εργαζόμενους που γνωρίζω, δεν παίρνουν κάθε χρόνο μπόνους.

      Διαβάζοντας και τον cirus που λέει ότι του πληρώνουν τα εκτός έδρας με αυτόν τον τρόπο, ίσως τελικά να μην είναι μπόνους με την έννοια που ξέρουμε, αλλά έκτακτες πληρωμές για διάφορους λόγους.

      Δίνονται στο τέλος κάθε έτους υπό μορφή bonus, και όχι συγκεκριμένου ύψους αφενός για να μην θεωρηθούν τακτικές αποδοχές του εργαζομένου με ο,τι αυτό συνεπάγεται και για την μισθοδοσία της ναυτιλιακής και του εργαζομένου, οπότε η πρώτη στην πραγματικότητα σε περίπτωση αποζημίωσης λόγω απόλυσης, όπου στις ναυτιλιακές είναι υψηλές, δεν φαίνονται ως τακτικές οι υψηλότερες αποδοχές, και ο εργαζόμενος έχει ευνοικότερη φορολόγηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οπως βλέπουμε άλλες χάρες έχουν οι εδώ εταιρείες και άλλες οι διεθνείς όπως οι ναυτιλιακές.

      Οι μεν δίνουν αμάξια χωρίς φόρο, οι δε μπόνους που έχει μικρότερο φόρο.

      Βέβαια τα μπόνους εξαρτώνται από τα κέρδη και σε τόσο ευμετάβλητη αγορά όπως είναι η ναυτιλία, δεν είναι κάθε χρόνο.

      Ειδικά στις εισηγμένες του εξωτερικού, θα είναι και πιο δύσκολο να είναι κάθε χρόνο, αφού εξαρτώνται από την κερδοφορία και το μέρισμα.

      Οι σοβαρές ναυτιλιακές έχουν πάντα κέρδη διότι δεν φορολογούνται με βάση τα έσοδα κάθε μονοβάπορης, αλλά με βάση το tonnage κάθε πλοίου, οπότε ο φόρος είναι σχεδόν αμελητέος και γνωστός εκ των προτέρων και ανεξάρτητος από το ύψος των εσόδων, δηλαδή είτε είναι 100Κ είτε 100εκατ. ο φόρος παραμένει ίδιος με βάση το tonnage του πλοίου. Οπότε παρά τις διακυμάνσεις των ναύλων η πιθανότητα να μην εμφανίσει κερδοφορία μια ναυτιλιακή σοβαρή και οργανωμένη είναι μηδενική.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Κατεστημένο δεν είναι.

      Είναι σε αρκετές επιχειρήσεις όμως.

      Υπάρχουν άλλες που δεν μπαίνουν καθόλου σε τέτοιες διαδικασίες.

      Γιατί μαλλον δεν έχουν υπαλλήλους στην περιοχή των 40,000+ το χρόνο. Αν όντως έχουν και δεν το κάνουν στο 99% των περιπτώσεων αφήνουν λεφτά στο τραπέζι και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι! Και φυσικά η παροχή αυτή βοηθάει να προσελκύσεις εργαζόμενους. By the way εγώ δεν ξέρω καμια εταιρεία που να μην το κάνει όταν έχει μισθοδοτουμενος με μισθούς άνω των 40 000.

      ναυτιλικακες, σχεδον ολες

      αλλα για να ειμαι και δικαιος, ειναι διαφορετικα τα πραγματα στην φορολογιση ναυτιλιακών

      Oι ναυτιλιακές σπανίως ασχολούνται με παροχή εταιρικού leasing. Οι αμοιβές είναι υψηλότερες από το μέσο μισθό σε ιδιωτικό τομέα αλλά τα χρήματα τα δίνουν στο τέλος κάθε χρονιάς υπό τη μορφή μερίσματος - bonus, οπότε δεν φορολογείται ως εισόδημα. Έχω πολλούς φίλους που δουλεύουν σε ναυτιλιακές σε αρκετά υψηλές θέσεις και κανένας δεν έχει παροχή εταιρικό αυτοκίνητο, γιατί τα χρήματα λαμβάνουν στο τέλος κάθε έτους με τη μορφή του bonus. Οι ματσακωνιές με τα leasing είναι μόδα που αφορά τις λοιπές εταιρείες και όχι τις ναυτιλιακές.

      το bonus φιλε μου φορολογειται κ-α-ν-ο-ν-ι-κ-ο-τ-α-τ-α

      Το εμφανίζουν ως μέρισμα αλλά στην πραγματικότητα είναι bonus που θα έπρεπε να φορολογηθεί κανονικά και τελικά δεν φορολογείται, τουλάχιστον όχι με συντελεστές εισοδήματος και λοιπών επιβαρύνσεων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Κατεστημένο δεν είναι.

      Είναι σε αρκετές επιχειρήσεις όμως.

      Υπάρχουν άλλες που δεν μπαίνουν καθόλου σε τέτοιες διαδικασίες.

      Γιατί μαλλον δεν έχουν υπαλλήλους στην περιοχή των 40,000+ το χρόνο. Αν όντως έχουν και δεν το κάνουν στο 99% των περιπτώσεων αφήνουν λεφτά στο τραπέζι και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι! Και φυσικά η παροχή αυτή βοηθάει να προσελκύσεις εργαζόμενους. By the way εγώ δεν ξέρω καμια εταιρεία που να μην το κάνει όταν έχει μισθοδοτουμενος με μισθούς άνω των 40 000.

      ναυτιλικακες, σχεδον ολες

      αλλα για να ειμαι και δικαιος, ειναι διαφορετικα τα πραγματα στην φορολογιση ναυτιλιακών

      Oι ναυτιλιακές σπανίως ασχολούνται με παροχή εταιρικού leasing. Οι αμοιβές είναι υψηλότερες από το μέσο μισθό σε ιδιωτικό τομέα αλλά τα χρήματα τα δίνουν στο τέλος κάθε χρονιάς υπό τη μορφή μερίσματος - bonus, οπότε δεν φορολογείται ως εισόδημα. Έχω πολλούς φίλους που δουλεύουν σε ναυτιλιακές σε αρκετά υψηλές θέσεις και κανένας δεν έχει παροχή εταιρικό αυτοκίνητο, γιατί τα χρήματα λαμβάνουν στο τέλος κάθε έτους με τη μορφή του bonus. Οι ματσακωνιές με τα leasing είναι μόδα που αφορά τις λοιπές εταιρείες και όχι τις ναυτιλιακές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr