Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1162
    • Best 640
    • Groups 0

    nmsm2

    @nmsm2

    1472
    Reputation
    69
    Profile views
    1162
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nmsm2 Unfollow Follow

    Best posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
      Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Η βασική αιτία είναι η έλλειψη αστυνόμευσης. Έχει γίνει βίωμα στον Έλληνα η έλλειψη τιμωρίας και αυτός είναι ο λόγος που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μόνο όταν ξέρεις ότι θα τιμωρηθείς είτε με υψηλό πρόστιμο, κατάσχεση αυτοκινήτου, και ποινικές ευθύνες θα εξαναγκαστεί να εκπαιδευτεί και να οδηγεί πολιτισμένα ο έλληνας οδηγός.
      Μέχρι το 2010 υπήρχαν μπλόκα σε πάρα πολλά σημεία εντός Αθήνας και σε εθνική για υπέρβαση ορίου ταχύτητας (ραντάρ χειρός) και αλκοτέστ. Τα τελευταία δέκα χρόνια και να πάρεις τηλ. στη τροχαία να ενημερώσεις για αντικανονική οδήγηση, στάθμευση, επικίνδυνους ελιγμούς (Ποσειδώνος) κλπ. σε γειώνουν (ανοίγουν καρτέλα για να ακριβολογώ) και σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα (πάντα). Έχουν αποψιλώσει αστυνομικά τμήματα και τροχαία και έχουν εξαφανίσει τη μισή αστυνομική δύναμη σε γραφεία, φύλαξη κτιρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών. Κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς στη Ποσειδώνος μπροστά σε περιπολικό και το πλήρωμα του περιπολικού δεν αντιδρά καν, απάθεια παντού πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
      Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
      Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Διακοπές 2025

      @tkin73 said in Διακοπές 2025:

      Ταξίδι στην Κρακοβία.
      Με ryanair.
      Νομίζω πρώτη φορά μπήκα σε boing ,μαλλον όλα τα ταξίδια μου έχουν γίνει με airbus.
      Παρά αυτά που ακούγονται για την boing χωροταξικά τα καθίσματα έχουν πιο πολύ χώρο για τα πόδια. Πρώτη φορά τα γόνατα χωρούσαν στην θέση χωρίς να πονάνε!
      Η Κρακοβία φοβερή.
      Μέναμε στην Εβραϊκή συνοικία εντός της παλιάς πόλης. Φανταστικό μέρος όλη η παλιά πόλη είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
      Το κάστρο της Βαβέλ απίστευτα διατηρημένο.
      Η πόλη ευτυχώς σωθηκε από τους βομβαρδισμούς καθώς την προόριζαν για πρωτεύουσα οι ναζιστές.
      Πολλοί τουρίστες όχι ασφυκτικά φυσικά στυλ , Ρώμης , Φλωρεντίας αλλά παντού .
      Τιμές όχι φθηνά αλλά φθηνότερα σαφώς από Ελλάδα.
      Φαγητό παντού τρομερό.
      Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζεν αίσθηση υγιεινού γεύματος!
      Λέω ότι δεν υπάρχει πόλη με περισσότερο φαι από Θεσσαλονίκη αλλά η Κρακοβία έχει περισσότερο και ποιοτικότερο...
      Πήγαμε Άουσβιτς και αλατορυχειο από ημερήσιες. Το πρώτο απίστευτη εμπειρία όλοι που πάνε Κρακοβία πρέπει να το επισκεφθούν.
      Πρέπει να δουν μικροί και μεγάλοι που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο είδος.
      Αλατορυχειο τρομερό μνημείο από το 1600 , θαυμάζεις την θέληση και ικανότητα του ανθρώπου και θαυμάζεις την τρομερή οργάνωση των σύγχρονων Πολωνών να διαχειριστούν τόσους πολλούς επισκέπτες σε τόσο συγκεκριμένο χώρο.
      Δεν νομίζω εμείς να μπορούσαμε να το διαχειριστούμε χωρίς να ακούσεις ούτε ένα παράπονο από κανέναν τρομερός επαγγελματισμός και οργάνωση διαχείρισης κόσμου.
      Εβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
      Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
      Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...

      Υποδομές σοβαρές παντού.

      Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
      Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
      Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
      Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
      Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
      Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ξεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...

      Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...

      Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
      Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
      Έβλεπες σοβαρότητα και περηφάνια στους Πολωνούς καμία σχέση με Ελλάδα...

      Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
      Αλκοόλ μετά της 12 το βράδυ βρίσκεις μόνο σε μπαρ που έχουν άδεια για μετά τα μεσάνυχτα.

      Δεν μπορείς να αγοράσεις από μινι μάρκετ.
      Υπάρχει προφανώς θέμα αλκοολισμού και προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν.

      Αδέσποτα ούτε για πλάκα.
      Άστεγοι ελάχιστοι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας αν μπορώ να το πω αυτό.

      Η Πολωνία που μέχρι πριν 35 χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τον έξω κοσμο και μέχρι το 2010 ήταν πίσω σε ΑΕΠ από Ελλάδα αυτή την στιγμή ένα μια δυο ταχύτητες μπροστά και ανοίγει διαρκώς την ψαλίδα...

      Έβλεπες την πολωνική επαρχία και τέτοια σπίτια τακτοποιημένα , περιποιημένα και άνετα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ούτε για πλάκα...
      Από αμάξια πολύ Τογιότα, αλλά και πολύ Μερσεντές...
      Μηχανάκια καθόλου , ντιλιβερι έκαναν με ποδήλατο μόνο ηλεκτρικό.

      Επίσης πολλά πολλά ποδήλατα.

      Όλη η παλιά πόλη έχει τείχη που την περικλείουν σε σχήμα ενός τεράστιου Σταδίου.
      Και γύρω από αυτό το οβάλ υπάρχει παντού μια ζώνη φάρδους πάνω από 100μ καταπράσινη με τεράστια πλατάνια, κήπους , γρασιδια , παγκάκια κοκ. Μιλάμε για τεράστια περιοχή πράσινου.
      Όλη την πόλη την διασχιζει ο ποταμός Βιστούλας στις όχθες του οποίου πάλι έχουν διαμορφωθεί χώροι πρασίνου και πεζόδρομοι για τον κόσμο.
      Βιοτικό επίπεδο πολιτών ένα κλικ κάτω από το Μόναχο!
      Πάθαμε πλάκα...
      Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...για το που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων πως μας δουλεύουν οι πολιτικοί ,πόσα λίγα ζητάμε από το κράτος και φυσικά πόσο κακοτροποι και κωλορατσα είμαστε...

      Μόλις επιστρέψαμε και εμείς από Πολωνία. Μείναμε Κρακοβία, νοικιάσαμε ένα qq και πήγαμε Βράτσλοβ, πόζναν και Βαρσοβία. Η τάξη και η καθαριότητα στην Πολωνία είναι άνευ προηγουμένου, πεντακάθαρες πόλεις χωρίς γόπες και σκουπίδια και χωρίς καθόλου αδέσποτα. Το εθνικό οδικό δίκτυο συντηρείται διαρκώς, έχει κυρίως 2 λωρίδες κυκλοφορίας και σε κάποια σημεία 3, δεν υπάρχει ούτε ένα σκουπίδι όπως επίσης και καμία λακκούβα (παντού κάμερες για όριο ταχύτητας). Καταπληκτικό τοπίο στις διαδρομές μεταξύ των πόλεων, πανέμορφο με τις χαρακτηριστικές συστάδες των ψιλόλιγνων δέντρων της Πολωνίας.
      Οι πολωνοί είναι εξαιρετικά οργανωμένοι και φροντίζουν τις πόλεις τους, πράγματι παντού ποδήλατα, στις διαβάσεις πεζών ακινητοποιούνται πάντα τα αυτοκίνητα. Στις εξόδους των πόλεων υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ στον αστικό ιστό καθόλου, πολλά ποδήλατα και παντού ποδηλατόδρομοι είτε στο οδόστρωμα είτε στο πεζοδρόμιο.
      Οι πολωνοί έχουν κάνει τεράστια πρόοδο σε αντίθεση με την Ελλάδα, η οποία παραμένει ένα πρώην οθωμανικό κράτος με έλλειψη οργάνωσης, με αδιάφορους για τα κοινόχρηστα πράγματα και αγενείς πολίτες.
      Φυσικά στις 9:30 - 10:00 τα εστιατόρια τους άδειαζαν ακόμη και στην πιο τουριστική Κρακοβία και στη συνέχεια μπορούσες απλά να κάνεις περίπατο στην πόλη, το οποίο σου αρκεί γιατί είναι η χαρά του πεζού, σε αντίθεση με την εχθρική και βρώμικη Αθήνα.
      Όσο ταξιδεύεις επιβεβαιώνεις ότι το οθωμανικό και ανατολίτικο στοιχείο υπερισχύει στον μέσο Έλληνα, ήταν πολλά τα 400 χρόνια..
      Το birkenau, δηλαδή το δεύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου το ποσοστό επιβίωσης ήταν μηδενικό, ένα απέραντο κρεματόριο, κοντά στο Αουσβιτς συγκλονιστικό.

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
      Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
      Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
      Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:

      • να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
      • Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
        -To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat).
      • Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
        -το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
        -το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
        Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
        Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
        -Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      1727247659424 (1).jpg

      Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2

    Latest posts made by nmsm2

    • RE: Αστικό τοπίο

      Στο ελληνικό συντομα θα πουν το εξής, δεν βγαίνει ο λογαριασμός οπότε θα χτίσουμε και τους ελεύθερους χώρους, γιατί έτσι γίνεται στην Ελλάδα.

      Έχουν ήδη τροποποιήσει πολλές φορές τους όρους δόμησης υπέρ της ανάδοχης εταιρείας, αρχικά δεν προβλέπονταν κατοικίες στον αιγιαλό, πλέον έχει χτιστεί όλο το παραθαλάσσιο μέτωπο (αποκρουστική εικόνα πλέον), έχουν αυξηθεί (με υπουργική απόφαση) κατά χιλιάδες οι κατοικίες που μπορούν να κατασκευάσουν πάνω από την Λ. Ποσειδώνος.
      Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε για την ευγενική αυτή χορηγία της αναδόχου.
      Επίσης, το καζίνο κατόπιν τροποποίησης των όρων δόμησης μπορεί να χτίσει χιλιάδες παραπάνω τετραγωνικά και αντί των 16 μέτρων θα μας προσφέρουν κτίσμα ύψους 21 μέτρων για να μην αισθανόμαστε παρακατιανοί που δεν έχουμε μεγαθήρια στο παραλιακό μέτωπο.
      Η συμβατική υποχρέωση για την δημιουργία πάρκων και κοινόχρηστων - κοινοφελών χώρων και έργων δεν έχει αρχίσει καν, και ουδείς εποπτεύει την διαδικασία με κατάπτωση ποινικών ρητρών κλπ.
      Αυτός είναι ο λόγος που ένας μορφωμένος πιτσιρικάς 25-30 ετών πρέπει να εγκατασταθεί σε πολιτισμένες χώρες, διότι τα πάντα είτε δημόσιος είτε ιδιωτικός τομέας λειτουργούν με κριτήρια Ανατολής. Όμορφη χώρα, αλλά με διεφθαρμένους κατοίκους και κατ' αποτέλεσμα πολιτικούς.

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: Αστικό τοπίο

      @ataim said in Αστικό τοπίο:

      Ο Έλληνας αντιλαμβάνεται πολλά πράγματα γύρω του με τον δικό του τρόπο. Έτσι και σε ότι αφορά την λειτουργία και τη. δομή μια πόλης θεωρεί ότι αυτή πρέπει να αποτελείται από συνδυασμό δρόμων και κτιρίων.

      Αυτό που έχει γίνει στην Αθήνα πρέπει να είναι παγκόσμιο φαινόμενο, μια τεράστια περιοχή στρωμένη κυριολεκτικά με τόνους τσιμέντου την οποία ονομάζομαι πόλη.

      Παρόλα αυτά συναντάει κανείς σε λίγες περιοχές περιορισμένους χώρους πρασίνου, δένδρα ή και χαμηλή βλάστηση τα οποία όμως βαίνουν συνεχώς μειούμενα με τις εκάστοτε δημοτικές αρχές ή και με την βοήθεια των κατοίκων να προχωρανε σε "απομακρυνσεις" ή "κλαδέματα" δένδρων που ουσιαστικά έχουν στόχο της πλήρη τσιμεντοποιηση.

      Αντιλαμβάνονται τη φύση ως βρωμιά, ως κάτι που πρέπει να περιοριστεί, έχουν κάποιο είδος ψυχικής νόσου η οποία πρέπει να μελετηθεί.

      Συγκεκριμένα στα νότια προάστια που κάτοικω την τελευταία δεκαετία ο αριθμός των δένδρων έχει μειωθεί στο μισό ύστερα από συνεχείς επεμβάσεις της εκάστοτε υπηρεσίας πράσινου.

      Όποιος έχει την δυνατότητα να φύγει από αυτή τη χώρα ας το κάνει.

      Επειδή και εγώ στα νότια μένω, η μεγάλη ζημιά έγινε με την εφαρμογή του ΝΟΚ, με βάση τον οποίο οι οικοδομές χτίζουν πρόσωπο μέχρι το πεζοδρόμιο, χωρίς ίχνος κήπου και περιβάλλοντα χώρου. Ευτυχώς το μεγαλύτερο τμήμα των περιοχών που είχαν πράσινο, δηλαδή Ελληνικό, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη, έχει χτισθεί διαφορετικά η αγαπητή επαγγελματική ομάδα των εργολάβων δεν θα άφηνε ίχνος πρασίνου.
      Φυσικά το μεγαλύτερο έγκλημα του αιώνα, το οποίο θα αναδειχθεί σε μερικές δεκαετίες, είναι η οικοπεδοποίηση του Ελληνικού από τον μεγάλο - εργολάβο, με το σύστημα της κατάτμησης και πώλησης του Ελληνικού, και της κατασκευής κατοικιών μέχρι τη γραμμή του αιγιαλού (κατόπιν τροποποίησης των όρων δόμησης σε σχέση με την αρχική σύμβαση με υπουργικές αποφάσεις)
      . Αντί η πολιτεία να κάνει η ίδια τον μεσίτη και να πουλήσει σε οικόπεδα το Ελληνικό (δεδομένου ότι δεν ήθελε ή δεν μπορούσε να δημιουργήσει πάρκο) και να εισπράξει τα δισ. το ανέθεσε στη lamda...
      Συνεπώς, ο τελευταίος πράσινος πνεύμονας που μπορούσε να δημιουργηθεί στην Αττική μας αποχαιρέτησε και κάποιοι έγιναν κατά πολύ πλουσιότεροι..
      Φυσικά κανένας δεν αντέδρασε ούτε προσέφυγε όταν έπρεπε στο ΣτΕ, πιθανόν διότι είχε δημιουργηθεί στον κόσμο η ψευδαίσθηση ότι θα δημιουργηθεί πάρκο, όπως επίσης κανένας πολιτικός φορέας δεν αντέδρασε διότι όλοι είναι διαπλεκόμενοι με τις 5 άγιες επιχειρηματικές οικογένειες.
      Οθωμανική Ελλάδα του 2025.

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: TESLA FORUM

      Η μετάφραση
      Το Tesla Model Y έχει το υψηλότερο ποσοστό βλαβών στην κατηγορία οχημάτων 2 έως 3 ετών, με τον πρώτο υποχρεωτικό έλεγχο να πραγματοποιείται μετά από τρία χρόνια στη Γερμανία. Σύμφωνα με την ADAC, έχει ποσοστό βλαβών 17,3% , που επηρεάζει βασικά εξαρτήματα όπως άξονες , ανάρτηση , σύστημα πέδησης και φωτισμό .

      Έτσι, το Tesla Model Y εκθρονίζει το αδελφό του μοντέλο, το Tesla Model 3 , το οποίο έχει ποσοστό αποτυχίας 12,3%.
      Η ταχεία φθορά του Model Y μπορεί να εξηγηθεί από το μεγάλο βάρος του : ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα φθείρει την ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης λιγότερο γρήγορα επειδή είναι πολύ ελαφρύτερο. Οι ανωμαλίες ταχύτητας, οι λακκούβες και άλλες κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφώνται πιο έντονα από ένα Tesla Model Y παρά από ένα Volkswagen Tiguan, για παράδειγμα. Επιπλέον, η υψηλή, στιγμιαία ισχύς και το χαμηλό κόστος λειτουργίας ενθαρρύνουν την πιο συχνή χρήση του γκαζιού κατά την εκκίνηση, γεγονός που αυξάνει την καταπόνηση στα σινεμπλόκ της ανάρτησης.Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ορισμένα από τα προβλήματα σχετίζονται με τον φωτισμό , με μονάδες που είναι κακώς ρυθμισμένες ή μερικές φορές εντελώς ελαττωματικές. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός του εσωτερικού και η κεντρική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική καθιστούν ορισμένες ρυθμίσεις πιο περίπλοκες. Αυτά τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο ανησυχητικά δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μοντέλο μόλις τριών ετών. Ποια θα είναι η κατάσταση σε πέντε ή δέκα χρόνια;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου

      68 ευρώ με ΦΠΑ; Εντυπωσιακό! αλλά και 100 να είναι με ΦΠΑ και κόστος εργατοώρας, την οποία υποθέτω χρεώνουν πάντα, είναι το πιο φθηνό σέρβις που μπορεί να υπάρξει, λαμβανομένου υπόψη ότι γίνεται ανά διετία.
      Και μόνο λόγω του σχεδόν ανύπαρκτου κόστους συντήρησης, εφόσον κάποιος έχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης σε 2-3 έτη τα ηλεκτρικά θα είναι μονόδρομος, οι λοιποί θα πρέπει να συμβιβαστούν με hev, δηλαδή κυρίως toyota και λοιπά japan, γιατί οι ευρωπαίοι δεν θα μπορέσουν να παράξουν full hybrid σε τιμή που μπορεί να αντέξει ο μέσος αγοραστής.
      Είχε πάλι άρθρο σήμερα, δεν θυμάμαι σε ποιο περιοδικό, όπου στατιστικά έβγαζε πάλι τα tesla ως τα πιο ζημιάρικα ηλεκτρικά (αναρτήσεις, τιμόνι κλπ..), Υποθέτω ότι αφορά παλαιότερες γενιές και έχουν πλέον εκλείψει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: BYD forum

      Για τον λόγο αυτό θα πρέπει ο θερμικός να είναι επαρκής στα hev, όπως είναι ο δίλιτρος της toyota με 150 θερμικά άλογα (δεν έχω ξεμείνει ποτέ από ισχύ, και φορτωμένο με αποσκευές και 4 άτομα στις στροφές της Υλίκης με έντονη ανωφέρεια), καθώς και του epower. Όλοι οι υπόλοιποι με θερμικά άλογα κάτω από 100 είναι ιδανικός για κίνηση σε αστικές συνθήκες αλλά πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς σε εθνικό οδικό δίκτυο και να οδηγείς συντηρητικά κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις πλέον με τις κάμερες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Είναι ο τρόπος που επιταχύνει, όχι τελικά οι επιδόσεις, ένα συμβατικό θα δώσει από 0,2g έως 0,8g στην διάρκεια του kickdown, το cc θα δώσει από 0,4g έως 0,6g πολύ μικρότερη μέγιστη επιτάχυνση και μικρότερη διάφορα σε μέγιστη-ελάχιστη ισχύ, δινοντας την αίσθηση ότι "κόλλησε".

      Νομίζω, ότι το στιγμιαίο g στο δίλιτρο cc σε sport mode εφόσον η μπαταρία είναι φορτισμένη, που συνήθως είναι, και εφόσον πατήσεις τέρμα το πεντάλ του γκαζιού είναι μεγαλύτερο από άλλα csuv, δηλαδή 3008 (mild), tiguan (mild), kuga (θερμικό) κλπ. Κick down δεν κάνει διότι δεν έχει ταχύτητες, ωστόσο το ηλεκτρομοτέρ δίνει τη μέγιστη ισχύ και εμπειρικά αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο φεύγει πολύ γρήγορα. Το μέσο g του cc (δηλαδή στο 0-100) είναι σίγουρα μεγαλύτερο απ' ότι τα υπόλοιπα, αλλά και στο στιγμιαίο g εάν βάλεις AI να υπολογίσει ecvt δίλιτρο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα δείχνει μεγαλύτερο.
      Εάν έχεις βρει στατιστικά ότι δίνει μικρότερο στιγμιαίο g, θα ήταν ενδιαφέρον να τα ανεβάσεις, διότι και η AI μπορεί να κάνει λάθη στον υπολογισμό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

      Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
      Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.

      Σε ποιο αυτοκίνητο ;
      Διαφορά σε κατανάλωση θόρυβο ;

      Σε corolla cross, φορούσε dunlop sport maxx, αλλά το michelin σε βρεγμένο οδόστρωμα έχει μεγάλη διαφορά γι' αυτό επελέγη, σε στεγνό οι διαφορές δύσκολα γίνονται αντιληπτές. Διαφορά σε κατανάλωση δεν έχω αντιληφθεί αλλά είναι πιο ήσυχο ελαστικό, το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι σε μη διαλυμένο οδόστρωμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: TESLA FORUM

      Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
      Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η τάση όσων διαθέτουν άφθονο μαύρο και παράνομο χρήμα είναι να διάγουν πολυτελή βίο (πολυτελή αυτοκίνητα leasing, μίσθωση πολυτελούς κατοικίας κλπ,), χωρίς να κόπτονται για τεκμήρια κλπ ταπεινές ανησυχίες, διότι απλά δεν πληρώνουν εφορία (χρέη στο δημόσιο άνω του μυρίου), εισφορές, δεη, ευδαπ και οτιδήποτε έχει στοιχεία ανταποδοτικότητας στη κοινωνία και δεν έχουν στο όνομα τους περιουσιακά στοιχεία, οπότε δεν μπορεί να τους κυνηγήσει κανείς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Το update δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, έκανα σέρβις πριν από μια εβδομάδα και μου είπαν ότι θα είναι διαθέσιμο από τέλη Νοεμβρίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr