Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα πλήρως υβριδικά θα είναι επίκαιρα για τουλάχιστον μια δεκαετία (εικοσαετία στην Ελλάδα). Όταν θα χρειαστούν αλλαγή οι μπαταρίες θα είναι μικρότερου κόστους από ότι τώρα αλλιώς, αν δηλαδή δεν γίνουν φθηνότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν γίνει ουτοπία διότι κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει και θα παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα τα πλήρως υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι το δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να σηκώσει μέχρι 800.000 αυτοκίνητα maximum, ενώ ο στόλος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 5.315.000. Οπότε τα υβριδικά θα παραμείνουν μέχρι το 2035-40 ..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι εμπειρία διαστημόπλοιου σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας (τα plug in είναι άλλη κατηγορία). Οδηγείς σε ev mode σε ποσοστό 80-90% μέσα στην πόλη, με αστείες καταναλώσεις για το μέγεθος του, η μετάβαση στον θερμικό και αντίστροφα είναι τόσο εξελιγμένη που για να την καταλάβεις πρέπει να έχεις στο mute το ηχοσύστημα και για να σιγουρευθείς ότι ενεργοποιείται ο θερμικός κοιτάζεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μόνο ελενιτ αίσθηση δεν σου δίνει η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο. Όποιος έχει τη δυνατότητα και αντέχει τον φ.π. το cc αυτό που προσφέρει στα χρήματα αυτά είναι εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με peugeot, κλπ.. Όποιος δεν έχει οδηγήσει toyota τελευταίας γενιάς δεν μπορεί να καταλάβει ότι πέραν της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα της κινούνται σε άλλο οδηγικό επίπεδο πλέον. Είναι σοφιστικέ προϊόντα που απευθύνονται σε πιο σοφιστικέ αγοραστές, δηλαδή καταναλωτές που αναζητούν την εξέλιξη σε ένα αυτοκίνητο, και σου τη δίνει 100% αυτή την αίσθηση όταν το οδηγείς, δεν αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε καναπέ με ρόδες και πιάνο πλήκτρα για μόστρα, αλλά σε κάτι πολύ περισσότερο εξελιγμένο (και με μοναδική ανάρτηση και συστήματα ασφαλείας φουλ από τη βασική έκδοση) από τον μέσο όρο των suv της κατηγορίας. Κινείσαι με 70 και όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ ανεβάζει ακαριαία ταχύτητα χωρίς καθυστέρηση διότι προφανώς δίνει ταυτόχρονα ροπή και ηλεκτρικό μοτέρ, είναι φοβερή η αίσθηση.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα να σκάσουν 35.000 και έχουν εθιστεί στη μυρωδιά του διζελ, σε start and stop τσακμάκια, σε τριγμούς, σε ροπή που ξαφνικά κάνει κοιλιά και το αυτοκίνητο σέρνεται αλλά έχει και τελική 200 (ασχέτως πότε θα τα πιάσει και να θα φανούν ποτέ χρήσιμα), και τους αρέσει να περνούν τη μέρα στα συνεργεία, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά... -
RE: Toyota Corolla Cross
Επειδή έχω διαβάσει αρκετά σχόλια. Συμπεραίνω τα ακόλουθα: Είτε κανείς δεν έχει οδηγήσει σοβαρό υβριδικό αυτοκίνητο είτε οι περισσότεροι δεν διαθέτουν τα χρήματα. Πρώτον τα υβριδικά hyundai tucson (πλην της plug in έκδοσης) δεν είναι υβριδικό. Έχω κάνει test drive η ηλεκτροκίνηση με μπαταρία δεν δουλεύει πουθενά και λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας. Η peugeot στο 3008 διαθέτει μόνο plug in στα 45.000 ευρώ μινιμουμ, έχω κάνει test drive στο suzuki scross αλλά δυστυχώς βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ήπια υβριδικό, όταν θα έρθει το πλήρως υβριδικό θα έρθει με αυτοματο αλλά ψόφιο 0-100 σε 12 δ. Το να ακούς το υβριδικό της toyota να κινείται με ηλεκτρισμό και να ακούς τον υπόκωφο ήχο ακόμη και με 50 χλμ είναι σαν ήχος από το μέλλον. Όποιος προτιμά μαούνες τύπου tucson είτε γερμανικό ξεβράκωτο καλώς. Έκανα test drive και στο q3 για να γίνει αμάξι με ήπιος της πλάκας υβριδικό κινητήρα θέλεις 45.000 ευρώ. Όποιος θέλει πλαστικά και μόστρα πάει σε πεντζετάκης αμάξι γερμανικό με κινητήρες τεχνολογίας 2010 σαν το golf που οδηγώ. Όποιος θέλει σοβαρό υβριδικό που λειτουργεί στο 80% της λειτουργίας με ηλεκτρισμό στην πόλη χωρίς να ακούς το αστείο ήχο του start and stop των diesel που ακούγονται σαν σακαράκες πάει για corolla cross. Το πρώτο σοβαρό υβριδικό που έχει και ροπή! Μπήκα πάτησα το start κουμπί και δεν κατάλαβα ότι ενεργοποίηθηκε. Παρκάρει ο απέναντι στη γειτονιά το chr και το χαζεύω ακούγεται σαν να βγήκε από το 2030 δεν ενεργοποιείται καν η μηχανή. Ακούω τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν τη κατηφόρα και ακούγονται σαν αυτοκίνητα 20ετιας. Όποιος έχει χρήματα το πλήρως υβριδικό με 200 άλογα και όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή το corolla cross. Aλλιως δώσε 45.000 για πλαστικά εάν σου περισσεύουν.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Οι περισσότερες συγκρίσεις είναι παντελώς αποτυχημένες. Δεν μπορεί να συγκριθεί αμιγώς ηλεκτρικό με πλήρως υβριδικό αφενός διότι στα 35.000 ευρώ παίρνεις μικρό σε χώρο με αυτονομία που για να φθάσεις στον προορισμό σου πρέπει να πιείς καφέ 3 φορές και να περιμένεις μέχρι να φορτίσει πληρώνοντας την ηλεκτρική ενέργεια στο θεό. Φανταστείτε να κάνετε εκδρομή και να αποφορτισθεί στα βουνά. Καλείς γερανό και φεύγεις με ταξί. Τα πλήρως σοβαρά υβριδικά και όχι τεχνολογίας της πλάκας τύπου audi mild hybrid και hyundai, είναι η λύση για όσους κινούνται στη πόλη. Το συγκεκριμένο corolla cross συνδυάζει σοβαρή υβριδική τεχνολογία που μόνο η toyota έχει εξελίξει. Οπότε διαλέγεις είτε πλαστικά είτε τεχνολογία. Υποθέτω ότι για μόστρα ο μέσος έλληνας θα διαλέξει ξεβράκωτο q3 στα 40.000 ευρώ με κινητήρα 2010 για να λέει πως premium είναι τα πλαστικά του και ο τεμπέλης. Ο κινητήρας 5ης γενιάς που έχει το corolla cross είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος σύγχρονος υβριδικός κινητήρας με ροπή. Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα είναι αυτοκίνητα πόλης αναγκαστικά. Φανταστείτε να αγοράσετε αudi η volkswagen όπως έχω εγώ το 2023 με κινητήρα tsi!!τεχνολογία 2009 (βλ. tiguan) σε 5 χρόνια θα θεωρείται μουσειακό κομμάτι. Εχω golf tsi και όταν τολμήσω και βυθίσω το πόδι στο γκάζι ρουφάει σαν χαβούζα τη βενζίνη. Ανεξαρτήτως κατανάλωσης ο υβριδικός ήχος και η ησυχία στην πόλη είναι παράδεισος. Το 80% της χρήσης του θα είναι στην πόλη εκτός και αν κάποιος έχει 3 αυτοκίνητα, 2 για την πόλη καθότι εργαζόμαστε αμφότεροι οι σύζυγοι και ένα για εθνική, οπότε μπράβο που τα καταφέρατε και τα πήρατε.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κάποια στιγμή που έψαξα ως ιδιώτης το leasing εβγαινε για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας cc, compass κλπ το μηνιαίο μίσθωμα σαν να νοικιάζεις κατοικία. Τρελά λεφτά πεταμένα στον κάδο. Βεβαια κάνεις το κομμάτι σου, οδηγείς αμάξια που δεν μπορείς να αγοράσεις αλλά έχεις πετάξει σε βάθος τριετίας άπειρα χρήματα. Μόνο εταιρικό συμφέρει εφόσον το παρέχει η εταιρεία αλλιώς ξεβρακώνεσαι στα μισθώματα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Η πραγματικότητα είναι ότι εάν κάποιος θέλει πλήρως υβριδικό (όχι plug in) αυτοκίνητο, η Ιαπωνία είναι μονόδρομος (toyota, honda) και χωρίς να διαθέτει κάποιος γνώσεις. H Ευρώπη υποστηρίζει σοβαρά μόνο θερμικούς κινητήρες (οι οποίοι πνέουν τα λοίσθια χωρίς εξηλεκτρισμό), plug in hybrid (τα οποία είναι απλησίαστα λόγω τιμής και μπελάς λόγω φόρτισης, όταν είναι αφόρτιστα έχουν υψηλές καταναλώσεις και ρύπους λόγω βάρους) και ηλεκτρικά (με τα γνωστά πρακτικά προβλήματα δηλαδή αυτονομία, φόρτιση, κόστος μπαταριών κλπ). Οτιδήποτε άλλο βγάζει η Ευρώπη είναι mild hybrid με ισχύ που αρκεί για τη φόρτιση κινητού. Μέχρι την έλευση του υδρογόνου στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής (εάν και όποτε γίνει) τα πλήρως υβριδικά θα παραμείνουν το μέλλον της αυτοκίνησης για τουλάχιστον για μια δεκαετία. Τα ηλεκτρικά είναι απίθανο να φθάσουν στη μαζική παραγωγή, διότι ποτέ δεν θα υπάρξουν τόσοι φορτιστές σε μια πόλη (χωρίς μονοκατοικίες) και στο εθνικό οδικό δίκτυο και ποτέ δεν θα γίνουν προσιτά για τον μέσο αγοραστή. Όσο για τα diesel λόγω ρύπων (ΕURO) είναι τελειωμένη ιστορία και καλό θα ήταν να αντικατασταθούν από τα πλήρως υβριδικά που ρυπαίνουν και καταναλώνουν λιγότερο στις πόλεις όπου εντοπίζεται το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Οπότε η κουβέντα για το αν τα diesel καίνε 1λ λιγότερο σε εθνικό δίκτυο είναι μάταιη
-
RE: Toyota Yaris Cross
Άλλος ένας βασικός κανόνας της αγοράς: εφόσον θέλεις σαλόνι και άλλα εξτρα πας στην ακριβότερη έκδοση και τα σκας (όλα τα αυτοκίνητα για τον λόγο αυτό έχουν ακριβές εκδόσεις). Αντιθέτως, εφόσον σε ενδιαφέρει ασφάλεια και κινητήρας μένεις στη βασική και συμβιβάζεσαι ως προς τα πρώτα, και αγοράζεις στην πραγματικότητα ασφάλεια και full hybrid τεχνολογία που όλες οι εταιρείες την κοστολογούν στο θεό (δείτε όλα τα μοντέλα που όταν τα βγάζουν και full hybrid ανεβαίνουν τιμολογιακά πάρα πολύ). Συνεπώς, η full hybrid τεχνολογία είτε έχει ζωή 15 είτε 5 έτη κοστίζει και κάποιος πρέπει να την πληρώσει, οπότε εάν σου περισσεύουν αγοράζεις ακριβότερη έκδοση και καλύπτεις και τα λοιπά (διχρωμίες, extras κλπ). Εάν δεν θέλεις full hybrid αλλά στρακα στρουκα start and stop, χειροκίνητα κιβώτια και άλλα καλούδια της προηγούμενης δεκαετίας υπάρχουν πολλές επιλογές που κάποιες θα έχουν καλύτερο σαλόνι, αφού ο κινητήρας που προσφέρουν κοστίζει πολύ λιγότερο στην εταιρεία. Ξέχασα και τις διπλάσιες καταναλώσεις εντός πόλης
Latest posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
Η πολλαπλών ανάρτηση είναι πιο ακριβή υλοποίηση και μειώνει δραστικά τον χώρο των αποσκευών. Aρκετές εταιρείες δίνουν την ανάρτηση αυτή στις πιο ακριβές εκδόσεις (λ.χ. στο qq έχει ημιάκαμπτο σε όλες πλην της techna δηλαδή δίνεις σχεδόν 40.000 με ημιάκαμπτο, ;όπως και το 3008). Οι εταιρείες με τον τρόπο αυτό κερδίζουν χώρο αποσκευών (στο cc 1.8 αυξάνεται ο χώρος κατά 40 λίτρα) και μειώνουν την τιμή του. Εάν έδινε διπλά ψαλίδια στο 1.8 δεν θα είχε διαφορά στη τιμή από το δίλιτρο η θα έπρεπε να αυξηθεί και άλλο η τιμή του δίλιτρου για να χωρέσουν εμπορικά και τα δύο. Στο εξωτερικό το δίλιτρο είναι πολύ ακριβότερο από ότι στην Ελλάδα, οπότε εάν δίνουν διπλά ψαλίδια στο 1.8 πιθανολογώ ότι μπορούν να διαφοροποιηθούν στη τιμή από το δίλιτρο.
Εκτιμώ ότι το cc θα ακριβύνει και άλλο όπως και όλες οι υβριδικές υλοποιήσεις αυτού του επιπέδου θα συνεχίσουν να ακριβαίνουν (full hybrid, όχι mild), διότι αποτελούν τη μοναδική λύση μέχρι την επικράτηση των ηλεκτρικών που θα καθυστερήσει πολύ μέχρι να γίνει μαζική. -
RE: Toyota Corolla Cross
Πολύ ευρυγώνια η λήψη της μπροστινής κάμερας. Ανεβαίνοντας τη Χαρ. Τρικούπη πετάχτηκε ντελιβεράς από στενό, το cc διάβασε την πορεία του δίκυκλου στη συμβολή του στενού με την Χαρ. Τρικούπη, ενεργοποιήθηκε η ηχητική προειδοποίηση και μείωση ταχύτητας, κλάσματα πριν τη δική μου αντανακλαστική αντίδραση. Το σύστημα λειτουργεί άψογα, το διαπιστώνω τρίτη φορά.
Όσο για το 1.8 που επίκειται ακόμη και με ημιάκαμπτο, εφόσον έχει τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια ασφαλείας που έχει το δίλιτρο, εάν έχει 30χιλ. τιμή εκκίνησης είναι πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό για c suv full hybrid. Σημερινή κατανάλωση επιστρέφοντας από δουλειά1685637144748 (1).jpg
Βιτάρα , όποιος θέλει κατσάβραχα είναι μια χαρά, και b suv πετρέλαια ή σκέτη βενζίνη (psa κα σια) στην ίδια τιμή και με ημιάκαμπτο είναι ανέκδοτο να συγκριθούν με cc ακόμη και 1.8. Βεβαια περί ορέξεως...
Αν κάνουμε την αναγωγή 27 χιλ απόσταση εκ των οποίων το 70% απόσταση σε ev mode, οπότε με θερμικό κάλυψα περίπου 9 χιλιόμετρα , με κατανάλωση 4 λ., και έκαψα με clima ενεργό, συνολικά περίπου 1,5 λίτρα (3 ευρώ) κινούμενος επί 1 ώρα και 15 λεπτά. Αυτές τις τιμές μόνο με ηλεκτρικό μπορείς να τις ξεπεράσεις σε αυτοκίνητο 4,46 m. -
RE: Toyota Corolla Cross
Σήμερα το δοκίμασα κ εγώ πορεία 60-80χλμ με ανοιχτό παράθυρο οδηγού μέχρι τη μέση κ λίγο πάνω αλλά δεν εντόπισα θορυβο
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και οδήγησε σε normal mode, έχει αμελητέα διαφορά και δεν σέρνεται όπως στο eco και όταν θέλεις να το ευχαριστηθείς ή για λόγους ασφάλειας βάλε power. Στην λειτουργία eco βυθίζεις το πόδι στο γκάζι για περισσότερη ώρα σε αντίθεση με normal και ακόμη λιγότερο στο power, με αποτέλεσμα πιθανολογώ την ίδια κατανάλωση. Σε εμένα πάντως (cc) η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των τριών είναι αμελητέα εφόσον οδηγήσεις με υβριδική φιλοσοφία, δηλαδή ακόμη και στο power ρίχνεις μια γκαζιά πιάνεις την επιθυμητή ταχύτητα και μετά αφήνεις λίγο γκάζι για να ενεργοποιηθεί και να κινείται σε ev mode.
-
RE: Toyota Corolla Cross
. Eίχα καιρό να μπω στο fb, έχεις δίκιο το έχει γράψει και άλλος, οπότε ψάξτε να δείτε εάν σε όσους εμφανίστηκε έχουν μπει μεμβρανες, εάν όχι είναι άλλη η αιτία.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εάν έχεις τοποθετήσει μεμβράνες τσέκαρε το, μπορεί να είναι η αιτία. Οποιαδήποτε επέμβαση, ξήλωμα, τοποθέτηση κλπ πάντα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης τριγμών. Εκτός και αν σου πουν και άλλοι ότι έχουν ακούσει κάτι, αλλά μέχρι στιγμής για το cc δεν έχει ακουσθεί κάτι. Σε καινούριο αυτοκίνητο απίθανο να χρειάζονται γρασάρισμα γρυλοι παραθύρου, είναι όλα φρέσκα και γρασαρισμένα. Οπότε κάποια παρέμβαση που έχεις κάνει τσέκαρε.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Μέχρι στιγμής δεν έχω εντοπίσει κανένα τριγμό είτε με ανοιχτό είτε με κλειστό παράθυρο, έχω κάνει χλμ ακόμη και σε χώμα ορεινή περιοχή λίμνης πλαστήρα και δεν ακούστηκε τίποτα, τσέκαρε εάν έχεις αφήσει κάποιο αντικείμενο λ.χ σε ποτηροθήκες και συντονίζει
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γραφει δεν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση, ωστόσο στο fb γράφουν οτι τους έχει βγάλει διαθέσιμες ενημερώσεις που πραγματοποιήθηκαν αυτομάτως για navigation και voice recognition
-
RE: Toyota Corolla Cross
Έχει βγάλει σε κάποιον ενημέρωση over the air το cc? Στο fb γράφουν ότι ενημερώθηκε, σε εμένα δεν έχει βγάλει κάποια ειδοποίηση, εκτός κ αν απαιτεί κάποια ενέργεια μας
-
RE: TOYOTA FORUM
Έχεις απόλυτο δίκιο monman2 όποιος οδηγεί full hybrid αυτοκίνητο είναι αδύνατον να επιστρέψει σε αμιγώς θερμικό (με ντράγκα ντρούγκα start and stop, αντιληπτή εκκίνηση θερμικού κινητήρα και όλα τα παρελκόμενα τους όπως η διπλάσια τουλάχιστον κατανάλωση).