Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο. -
RE: Toyota Corolla Cross
Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας) -
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota C-HR 2023
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα πλήρως υβριδικά θα είναι επίκαιρα για τουλάχιστον μια δεκαετία (εικοσαετία στην Ελλάδα). Όταν θα χρειαστούν αλλαγή οι μπαταρίες θα είναι μικρότερου κόστους από ότι τώρα αλλιώς, αν δηλαδή δεν γίνουν φθηνότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν γίνει ουτοπία διότι κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει και θα παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα τα πλήρως υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι το δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να σηκώσει μέχρι 800.000 αυτοκίνητα maximum, ενώ ο στόλος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 5.315.000. Οπότε τα υβριδικά θα παραμείνουν μέχρι το 2035-40 ..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι εμπειρία διαστημόπλοιου σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας (τα plug in είναι άλλη κατηγορία). Οδηγείς σε ev mode σε ποσοστό 80-90% μέσα στην πόλη, με αστείες καταναλώσεις για το μέγεθος του, η μετάβαση στον θερμικό και αντίστροφα είναι τόσο εξελιγμένη που για να την καταλάβεις πρέπει να έχεις στο mute το ηχοσύστημα και για να σιγουρευθείς ότι ενεργοποιείται ο θερμικός κοιτάζεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μόνο ελενιτ αίσθηση δεν σου δίνει η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο. Όποιος έχει τη δυνατότητα και αντέχει τον φ.π. το cc αυτό που προσφέρει στα χρήματα αυτά είναι εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με peugeot, κλπ.. Όποιος δεν έχει οδηγήσει toyota τελευταίας γενιάς δεν μπορεί να καταλάβει ότι πέραν της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα της κινούνται σε άλλο οδηγικό επίπεδο πλέον. Είναι σοφιστικέ προϊόντα που απευθύνονται σε πιο σοφιστικέ αγοραστές, δηλαδή καταναλωτές που αναζητούν την εξέλιξη σε ένα αυτοκίνητο, και σου τη δίνει 100% αυτή την αίσθηση όταν το οδηγείς, δεν αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε καναπέ με ρόδες και πιάνο πλήκτρα για μόστρα, αλλά σε κάτι πολύ περισσότερο εξελιγμένο (και με μοναδική ανάρτηση και συστήματα ασφαλείας φουλ από τη βασική έκδοση) από τον μέσο όρο των suv της κατηγορίας. Κινείσαι με 70 και όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ ανεβάζει ακαριαία ταχύτητα χωρίς καθυστέρηση διότι προφανώς δίνει ταυτόχρονα ροπή και ηλεκτρικό μοτέρ, είναι φοβερή η αίσθηση.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα να σκάσουν 35.000 και έχουν εθιστεί στη μυρωδιά του διζελ, σε start and stop τσακμάκια, σε τριγμούς, σε ροπή που ξαφνικά κάνει κοιλιά και το αυτοκίνητο σέρνεται αλλά έχει και τελική 200 (ασχέτως πότε θα τα πιάσει και να θα φανούν ποτέ χρήσιμα), και τους αρέσει να περνούν τη μέρα στα συνεργεία, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά... -
RE: TESLA FORUM
Τα πράγματα είναι απλά, η μαζική ηλεκτροκίνηση θα αφορά για πολλά χρόνια ακόμη τα αυτοκίνητα πόλης, αυτός είναι στην πραγματικότητα ο προορισμός της λόγω και της φοβερής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης σε αστικό τοπίο + ηχορύπανσης, που πλέον δεν αντέχεται στην Αθήνα. Κανένας λόγος ύπαρξης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα 500 ίππων (άνω των 2 τόνων) με θηριώδεις μπαταρίες, 0-100 σε 3 δεύτερα και μεγάλες καταναλώσεις ενέργειας. Όταν και αν βρεθεί τρόπος για εξελιγμένες μπαταρίες το συζητάμε. Η μοναδική λύση προς το παρόν είναι τα full hybrid (όχι mild, διότι δεν εξυπηρετούν τον σκοπό αυτό) για αστικό τοπίο και ταξίδια, τα οποία πρέπει να φθηνύνουν μήπως δούμε άσπρη μέρα στην πεντακάθαρη από ρύπους και θόρυβο Αττική
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η ενδοδαπέδια ζεσταίνει στο ύψος που περπατά κάποιος και είναι ιδανική. Δεδομένου ότι ο ζεστός αέρας είναι πιο ελαφρύς με τα παραδοσιακά σώματα ο ζεστός αέρας τείνει να εγκλωβίζεται στο ταβάνι (εάν είναι ψηλοτάβανο το σπίτι μεγάλες οι απώλειες). Αντιθέτως, η ενδοδαπέδια κρατά ζεστό διαρκώς όλο το κάτω επίπεδο του σπιτιού, όπου κινείσαι και περπατάς και αισθάνεσαι καλύτερα τη θερμότητα χωρίς απώλειες προς το ταβάνι.
Εάν συνδυάσεις ενδοδαπέδια με κολλητό (όχι καρφωτό) παρκέ (για λόγους συστολών - διαστολών) θα περπατάς ξυπόλητος το καταχείμωνο... -
RE: Toyota Corolla Cross
Επειδή έχω διαβάσει αρκετά σχόλια. Συμπεραίνω τα ακόλουθα: Είτε κανείς δεν έχει οδηγήσει σοβαρό υβριδικό αυτοκίνητο είτε οι περισσότεροι δεν διαθέτουν τα χρήματα. Πρώτον τα υβριδικά hyundai tucson (πλην της plug in έκδοσης) δεν είναι υβριδικό. Έχω κάνει test drive η ηλεκτροκίνηση με μπαταρία δεν δουλεύει πουθενά και λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας. Η peugeot στο 3008 διαθέτει μόνο plug in στα 45.000 ευρώ μινιμουμ, έχω κάνει test drive στο suzuki scross αλλά δυστυχώς βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ήπια υβριδικό, όταν θα έρθει το πλήρως υβριδικό θα έρθει με αυτοματο αλλά ψόφιο 0-100 σε 12 δ. Το να ακούς το υβριδικό της toyota να κινείται με ηλεκτρισμό και να ακούς τον υπόκωφο ήχο ακόμη και με 50 χλμ είναι σαν ήχος από το μέλλον. Όποιος προτιμά μαούνες τύπου tucson είτε γερμανικό ξεβράκωτο καλώς. Έκανα test drive και στο q3 για να γίνει αμάξι με ήπιος της πλάκας υβριδικό κινητήρα θέλεις 45.000 ευρώ. Όποιος θέλει πλαστικά και μόστρα πάει σε πεντζετάκης αμάξι γερμανικό με κινητήρες τεχνολογίας 2010 σαν το golf που οδηγώ. Όποιος θέλει σοβαρό υβριδικό που λειτουργεί στο 80% της λειτουργίας με ηλεκτρισμό στην πόλη χωρίς να ακούς το αστείο ήχο του start and stop των diesel που ακούγονται σαν σακαράκες πάει για corolla cross. Το πρώτο σοβαρό υβριδικό που έχει και ροπή! Μπήκα πάτησα το start κουμπί και δεν κατάλαβα ότι ενεργοποίηθηκε. Παρκάρει ο απέναντι στη γειτονιά το chr και το χαζεύω ακούγεται σαν να βγήκε από το 2030 δεν ενεργοποιείται καν η μηχανή. Ακούω τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν τη κατηφόρα και ακούγονται σαν αυτοκίνητα 20ετιας. Όποιος έχει χρήματα το πλήρως υβριδικό με 200 άλογα και όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή το corolla cross. Aλλιως δώσε 45.000 για πλαστικά εάν σου περισσεύουν.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Οι περισσότερες συγκρίσεις είναι παντελώς αποτυχημένες. Δεν μπορεί να συγκριθεί αμιγώς ηλεκτρικό με πλήρως υβριδικό αφενός διότι στα 35.000 ευρώ παίρνεις μικρό σε χώρο με αυτονομία που για να φθάσεις στον προορισμό σου πρέπει να πιείς καφέ 3 φορές και να περιμένεις μέχρι να φορτίσει πληρώνοντας την ηλεκτρική ενέργεια στο θεό. Φανταστείτε να κάνετε εκδρομή και να αποφορτισθεί στα βουνά. Καλείς γερανό και φεύγεις με ταξί. Τα πλήρως σοβαρά υβριδικά και όχι τεχνολογίας της πλάκας τύπου audi mild hybrid και hyundai, είναι η λύση για όσους κινούνται στη πόλη. Το συγκεκριμένο corolla cross συνδυάζει σοβαρή υβριδική τεχνολογία που μόνο η toyota έχει εξελίξει. Οπότε διαλέγεις είτε πλαστικά είτε τεχνολογία. Υποθέτω ότι για μόστρα ο μέσος έλληνας θα διαλέξει ξεβράκωτο q3 στα 40.000 ευρώ με κινητήρα 2010 για να λέει πως premium είναι τα πλαστικά του και ο τεμπέλης. Ο κινητήρας 5ης γενιάς που έχει το corolla cross είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος σύγχρονος υβριδικός κινητήρας με ροπή. Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα είναι αυτοκίνητα πόλης αναγκαστικά. Φανταστείτε να αγοράσετε αudi η volkswagen όπως έχω εγώ το 2023 με κινητήρα tsi!!τεχνολογία 2009 (βλ. tiguan) σε 5 χρόνια θα θεωρείται μουσειακό κομμάτι. Εχω golf tsi και όταν τολμήσω και βυθίσω το πόδι στο γκάζι ρουφάει σαν χαβούζα τη βενζίνη. Ανεξαρτήτως κατανάλωσης ο υβριδικός ήχος και η ησυχία στην πόλη είναι παράδεισος. Το 80% της χρήσης του θα είναι στην πόλη εκτός και αν κάποιος έχει 3 αυτοκίνητα, 2 για την πόλη καθότι εργαζόμαστε αμφότεροι οι σύζυγοι και ένα για εθνική, οπότε μπράβο που τα καταφέρατε και τα πήρατε.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Έκανε σήμερα το πρωί over the air update σε χάρτες, φωνητικές εντολές και προσέθεσε δυνατότητα ρύθμισης του ύψους ανοίγματος και χειρισμού της ηλεκτρικής πόρτας του πορτμπαγκαζ από την οθόνη πολυμέσων
-
RE: Toyota Corolla Cross
Για να δικαιολογήσεις το αργό κορόλα κρος, με την αστεία εμφάνιση, αλλά είπαμε σε κάποιους αρέσει η βασιλειάδου....
Τις τιμές τις έχω γράψει πριν βγουν στην επίσημη αγορά και μιλώντας πάντα για το υβριδικό, είναι χωρίς έκπτωση και με το βασικό χρώμα 25000 η μεσαία έκδοση και 27500 η πλούσια.
Δεν ανέφερα ποτέ τα 22000 αφού αφορούν την μεσαία έκδοση του χειροκίνητου μη υβριδικού με τα 100 άλογα.
Εσύ βάζεις το ακριβότερο χρώμα και διχρωμία για να μειώσεις την διαφορά τιμής με το άσχημο και αργό αμάξι...
Τους εξοπλισμούς δεν τους ανέφερα καθόλου.
Ανέφερα μόνο τις τιμές όπως φαίνονται στα σάιτ τους και τις διαφορές τιμών. Ούτε έβαλα 500-1500 ευρώ πάνω όπως βάζεις αυθαίρετα στο αιρκρος μήπως και το σώσεις που δεν σώζεται με τίποτα.
Λάθη στα νούμερα δεν κάνω ποτέ. Ούτε τυχαία...
Τώρα για αξιοπιστία ναι για την Τογιότα, για ποιότητα κατασκευής και υλικά μέσα, τα κινέζικα είναι καλύτερα.
Τα υπόλοιπα που φτιάχνεις κατηγορίες μόνος σου, είναι αναμενόμενο, όπως και η εμφανής ένδεια επιχειρημάτων που έχεις...
Πάρε το δίλιτρο να μην σου λέμε τίποτα...
Eπειδή μιλάς για αστεία εμφάνιση, εάν βάλεις δίπλα cc και c5aircross, μάλλον το aircross
είναι αστείο σχεδιαστικά.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κάποια στιγμή που έψαξα ως ιδιώτης το leasing εβγαινε για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας cc, compass κλπ το μηνιαίο μίσθωμα σαν να νοικιάζεις κατοικία. Τρελά λεφτά πεταμένα στον κάδο. Βεβαια κάνεις το κομμάτι σου, οδηγείς αμάξια που δεν μπορείς να αγοράσεις αλλά έχεις πετάξει σε βάθος τριετίας άπειρα χρήματα. Μόνο εταιρικό συμφέρει εφόσον το παρέχει η εταιρεία αλλιώς ξεβρακώνεσαι στα μισθώματα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Η πραγματικότητα είναι ότι εάν κάποιος θέλει πλήρως υβριδικό (όχι plug in) αυτοκίνητο, η Ιαπωνία είναι μονόδρομος (toyota, honda) και χωρίς να διαθέτει κάποιος γνώσεις. H Ευρώπη υποστηρίζει σοβαρά μόνο θερμικούς κινητήρες (οι οποίοι πνέουν τα λοίσθια χωρίς εξηλεκτρισμό), plug in hybrid (τα οποία είναι απλησίαστα λόγω τιμής και μπελάς λόγω φόρτισης, όταν είναι αφόρτιστα έχουν υψηλές καταναλώσεις και ρύπους λόγω βάρους) και ηλεκτρικά (με τα γνωστά πρακτικά προβλήματα δηλαδή αυτονομία, φόρτιση, κόστος μπαταριών κλπ). Οτιδήποτε άλλο βγάζει η Ευρώπη είναι mild hybrid με ισχύ που αρκεί για τη φόρτιση κινητού. Μέχρι την έλευση του υδρογόνου στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής (εάν και όποτε γίνει) τα πλήρως υβριδικά θα παραμείνουν το μέλλον της αυτοκίνησης για τουλάχιστον για μια δεκαετία. Τα ηλεκτρικά είναι απίθανο να φθάσουν στη μαζική παραγωγή, διότι ποτέ δεν θα υπάρξουν τόσοι φορτιστές σε μια πόλη (χωρίς μονοκατοικίες) και στο εθνικό οδικό δίκτυο και ποτέ δεν θα γίνουν προσιτά για τον μέσο αγοραστή. Όσο για τα diesel λόγω ρύπων (ΕURO) είναι τελειωμένη ιστορία και καλό θα ήταν να αντικατασταθούν από τα πλήρως υβριδικά που ρυπαίνουν και καταναλώνουν λιγότερο στις πόλεις όπου εντοπίζεται το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Οπότε η κουβέντα για το αν τα diesel καίνε 1λ λιγότερο σε εθνικό δίκτυο είναι μάταιη
-
RE: Toyota Yaris Cross
Άλλος ένας βασικός κανόνας της αγοράς: εφόσον θέλεις σαλόνι και άλλα εξτρα πας στην ακριβότερη έκδοση και τα σκας (όλα τα αυτοκίνητα για τον λόγο αυτό έχουν ακριβές εκδόσεις). Αντιθέτως, εφόσον σε ενδιαφέρει ασφάλεια και κινητήρας μένεις στη βασική και συμβιβάζεσαι ως προς τα πρώτα, και αγοράζεις στην πραγματικότητα ασφάλεια και full hybrid τεχνολογία που όλες οι εταιρείες την κοστολογούν στο θεό (δείτε όλα τα μοντέλα που όταν τα βγάζουν και full hybrid ανεβαίνουν τιμολογιακά πάρα πολύ). Συνεπώς, η full hybrid τεχνολογία είτε έχει ζωή 15 είτε 5 έτη κοστίζει και κάποιος πρέπει να την πληρώσει, οπότε εάν σου περισσεύουν αγοράζεις ακριβότερη έκδοση και καλύπτεις και τα λοιπά (διχρωμίες, extras κλπ). Εάν δεν θέλεις full hybrid αλλά στρακα στρουκα start and stop, χειροκίνητα κιβώτια και άλλα καλούδια της προηγούμενης δεκαετίας υπάρχουν πολλές επιλογές που κάποιες θα έχουν καλύτερο σαλόνι, αφού ο κινητήρας που προσφέρουν κοστίζει πολύ λιγότερο στην εταιρεία. Ξέχασα και τις διπλάσιες καταναλώσεις εντός πόλης
-
RE: VW FORUM
Η εξοικείωση των παιδιών με τις ηλεκτρονικές συσκευές δεν δείχνει ανώτερη νοημοσύνη, απλά δείχνει ότι η εξοικείωση με κάτι από παιδική ηλικία σε κάνει ταχύτερο και πιο αποτελεσματικό στην χρήση του. Δεν εντυπωσιάζομαι πλέον με την ικανότητα του παιδιού να χειρίζεται άψογα ένα κινητό, αντιθέτως θα περιόριζα τη χρήση του (βλ. συμβουλές των ceo τεχνολογικών εταιρειών που δεν επιτρέπουν στα παιδιά τους εντατική απασχόληση με ηλεκτρονικές συσκευές). Το 1984 είχα αγοράσει τον amstrad 6128 με τη δισκέτα, είχα αγοράσει και βιβλίο της basic logo (γλώσσα προγραμματισμού της εποχής) καταφέρνοντας να κινήσω ένα ανθρωπάκι μετά από 3 ημέρες γραφής. Το συμπέρασμα είναι ότι απλά εξοικειώθηκα πολύ νωρίτερα από τα παιδιά της εποχής μου, αφού η πλειοψηφία δεν είχε υπολογιστή, τίποτα παραπάνω. Για τα video games την έρευνα την διάβασα και εγώ, αλλά αφορά προφανώς την ανάπτυξη γρήγορης σκέψης (λόγω καταιγιστικού περιβάλλοντος των video games), σε συνθήκες παιχνιδιού, στην πραγματική ζωή όμως θα χρειαστεί και τις λοιπές πλευρές της νοημοσύνης για την αντιμετώπιση των καταστάσεων, οι οποίες θα βρίσκονται σε λήθαργο λόγω αποβλάκωσης από την απασχόληση με τα video games και τα κινητά.