Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.
jammamon
@jammamon
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by jammamon
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: TESLA FORUM
Όποτε θέλετε πάμε κόντρα στα στενάκια της Πλάκας με το Daihatsu Copen μου. Σας πατάω όλους γιατί δεν θα χωράτε να στρίψετε:Ρ
-
RE: MG (SAIC) forum
Παρέλαβα σήμερα το MG4 στη βασική έκδοση. 16-17 KWh/100 έγραψε στην πρώτη βόλτα. 20χμ από Αγ. Παρασκευή προς νότια με κίνηση και medium ανάκτηση.
Θέλει συνήθεια φυσικά η φάση όταν έρχεσαι από συμβατικό, αλλά οδηγιέται ωραία γενικά.
Πήγα να βγάλω και αυτοκόλλητο στο gov.gr και μου λέει "δεν βρέθηκε το αυτοκίνητο" δεν ξέρω μήπως θέλει κάποιες ημέρες να περάσει στο σύστημά τους ο αριθμός κυκλοφορίας...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ρε δεν υπάρχει μεγαλύτερη μ@λακία από το να λένε ότι δεν είναι ασφαλή τα Kei Cars και να φέρνουν την ίδια στιγμή Ami και πατίνια παντού. Με νευριάζουν πραγματικά. Εντωμεταξύ οδηγάω Copen και είναι σίγουρα πιο ασφαλές από Smart μόνο και μόνο λόγω του παραπάνω μήκους.
Τα Κei είναι ταμάμ για περιβάλλον, κίνηση στις πόλεις, παρκάρισμα και ότι άλλο θες. Φέρτε αμέσως Nissan Sakura και τα πάντα από Ιαπωνία!
-
RE: i30 nline vs fabia monte carlo
Το συγκεκριμένο Mazda 3 πρέπει να είναι το δημοσιογραφικό που έδιναν τότε για τις δοκιμές, οπότε δεν θα το παιρνα παρόλο που η τιμή είναι εξαιρετική.
-
RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.
Να το θέσω ως εξής: Αν έχεις άνθρακα 20% και δηλώνεις ότι θα τον μειώσεις στο 10% μετά από κάποια χρόνια, δεν έχει κανένα νόημα να το καταφέρεις αν η ίδια η πίτα μεγαλώσει στο διπλάσιο. Σε απόλυτους όρους ο άνθρακας θα μείνει ίδιος.
Όσον αφορά τις "δεσμεύσεις", δεν έχουν απολύτως καμία σημασία. Μηδέν, nada, zero.
-
RE: LANCIA FORUM
@wantone said in LANCIA FORUM:
@fanis75 said in LANCIA FORUM:
@cirus said in LANCIA FORUM:
Δεν είναι λίγο η deltona.... την είχα πάνω από το κρεβάτι μου και έμαθα ολη την ιστορία της lancia καθώς ήταν το αγαπημένο μου αμάξι. Ναι έχεις δίκιο δεν προλάβαμε τα προηγούμενα αμάξια της αλλά ενα έφτανε να μας κάνει θαυμαστές της
Δεν είπα ότι είναι λίγο, αλλά ειναι ένα και μοναδικό αμάξι εδώ και 44 χρόνια, όταν άλλοι έχουν βγάλει καμιά 10αρια "ντελτόνες". Οπότε δεν έχει και πολλά σπουδαία αμάξια, 1 είχε....εξαιρετικό μεν, αλλά 1.
Στρατος 037, βασικα μεχρι το 1994 μια χαρα αντεχε η εταιρεια. μετα την σκοτωσε η ΦΙατ για να προωθησει την Αλφα Ρομεο. Και το Θεμα το πρωτο αξιολογο ηταν. Θεμα Φερραρι πχ.
Φίλε έφυγε το Stratos και παρέλυσε το κράτος...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:
"Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"
-
RE: MG (SAIC) forum
Σήμερα γύρισα με το MG από Αλεξάνδρας Φάληρο (9χμ) και έγραψε λιγότερο από 7 KWh/100. Ντάξει είναι κατηφόρα και είχε κίνηση βέβαια. Στο ανέβασμα γράφει 16-18.
Latest posts made by jammamon
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Μα εχεις ηδη κεντρικο σχεδιασμο βασικων αγαθων. Το Wallmart τι νομιζεις οτι ειναι στην αμερικη;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Φρεσκαδούρα:
Global EV
Outlook 2024 (ΙΕΑ)[https://iea.blob.core.windows.net/assets/4b9758a7-543c-4c6a-b749-f53deffc5c4b/GlobalEVOutlook2024.pdf](link url)
Εδώ μας αποδεικνύει ότι δεν ισχύουν στην Ελλάδα τα περί ελλιπούς ανάπτυξης του δικτύου φόρτισης:
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Στο Mg4 αναβουν τα φωτα των φρενων παντως με το regen.
-
RE: MG (SAIC) forum
Μήπως να πάτε στο ποστ της ηλεκτροκίνησης να τα πειτε;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τα ευρωπαϊκά είναι ακριβά εδώ στην Ελλάδα. Αν είσαι Γερμανία παίρνεις ηλεκτρικό Κόρσα από 20.000. Στην Ιταλία Φιατάκι με τα ίδια. Για να μην πω στη Γαλλία τι γίνεται με τα επιδοτούμενα μηνιάτικα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Παντως ειμαι πολυ περιεργος ολοι αυτοι που καβλαντιζουν με τις επιταχυνσεις των <4δευτερα των δικινητηριων ηλεκτρικων που διαολο θα τις κανουνε. Στον κηφισσο; στην καλιρροης; πειραιως;
Παρτε βρε single motor να κρατησετε τα λεφτα σας. Μας χαλανε τα 6-7 δευτερολεπτα για αθηνα;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Στην κινα πρωτον υπαρχει περισσοτερος χωρος και δευτερον οι πολεις φτιαχτηκαν τα τελευταια 20-30 χρονια αρα δεν εχουν να αντιμετωπισουν τα δικα μας προβληματα για να βαλουν φορτιστες σε ορους πολεοδομικους, ηλεκτρικου δικτυου κτλ.
-
RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)
Μου μοιάζει με την άσχημη κυρία που φοράει τα πιο όμορφα ρούχα.
-
RE: MG (SAIC) forum
Σήμερα γύρισα με το MG από Αλεξάνδρας Φάληρο (9χμ) και έγραψε λιγότερο από 7 KWh/100. Ντάξει είναι κατηφόρα και είχε κίνηση βέβαια. Στο ανέβασμα γράφει 16-18.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Ένα πολύ απλοποιημένο παράδειγμα για να δείτε ότι όλα γίνονται:
Αν πούμε όλοι αύριο ότι περικόπτουμε κατά 30% τις δαπάνες μας και σταματάμε κάθετι που δεν μας χρειάζεται.
Θα ρθει ο άλλος και θα σου πει "ναι αλλά ανεργία".
Πηγαίνουμε στον βιομήχανο εμείς οι 100 εργαζόμενοί του και του λέμε "θα μας μειώσεις τους μισθούς 30% αλλά θα μας κρατήσεις όλους". Εσείς τι νομίζετε ότι θα πει αυτός; Τον ενδιαφέρει μόνο το συνολικό κόστος εργασίας και το κέρδος, όχι οι ίδιοι οι μισθοί και ο τζίρος.
Έτσι πέφτει η παραγωγή και η κατανάλωση 30%, η εργασία και τα κέρδη του κεφαλαίου μένουν ίδια με πριν.