Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.
Best posts made by jammamon
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: TESLA FORUM
Όποτε θέλετε πάμε κόντρα στα στενάκια της Πλάκας με το Daihatsu Copen μου. Σας πατάω όλους γιατί δεν θα χωράτε να στρίψετε:Ρ
-
RE: MG (SAIC) forum
Παρέλαβα σήμερα το MG4 στη βασική έκδοση. 16-17 KWh/100 έγραψε στην πρώτη βόλτα. 20χμ από Αγ. Παρασκευή προς νότια με κίνηση και medium ανάκτηση.
Θέλει συνήθεια φυσικά η φάση όταν έρχεσαι από συμβατικό, αλλά οδηγιέται ωραία γενικά.
Πήγα να βγάλω και αυτοκόλλητο στο gov.gr και μου λέει "δεν βρέθηκε το αυτοκίνητο" δεν ξέρω μήπως θέλει κάποιες ημέρες να περάσει στο σύστημά τους ο αριθμός κυκλοφορίας...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ρε δεν υπάρχει μεγαλύτερη μ@λακία από το να λένε ότι δεν είναι ασφαλή τα Kei Cars και να φέρνουν την ίδια στιγμή Ami και πατίνια παντού. Με νευριάζουν πραγματικά. Εντωμεταξύ οδηγάω Copen και είναι σίγουρα πιο ασφαλές από Smart μόνο και μόνο λόγω του παραπάνω μήκους.
Τα Κei είναι ταμάμ για περιβάλλον, κίνηση στις πόλεις, παρκάρισμα και ότι άλλο θες. Φέρτε αμέσως Nissan Sakura και τα πάντα από Ιαπωνία!
-
RE: i30 nline vs fabia monte carlo
Το συγκεκριμένο Mazda 3 πρέπει να είναι το δημοσιογραφικό που έδιναν τότε για τις δοκιμές, οπότε δεν θα το παιρνα παρόλο που η τιμή είναι εξαιρετική.
-
RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.
Να το θέσω ως εξής: Αν έχεις άνθρακα 20% και δηλώνεις ότι θα τον μειώσεις στο 10% μετά από κάποια χρόνια, δεν έχει κανένα νόημα να το καταφέρεις αν η ίδια η πίτα μεγαλώσει στο διπλάσιο. Σε απόλυτους όρους ο άνθρακας θα μείνει ίδιος.
Όσον αφορά τις "δεσμεύσεις", δεν έχουν απολύτως καμία σημασία. Μηδέν, nada, zero.
-
RE: LANCIA FORUM
@wantone said in LANCIA FORUM:
@fanis75 said in LANCIA FORUM:
@cirus said in LANCIA FORUM:
Δεν είναι λίγο η deltona.... την είχα πάνω από το κρεβάτι μου και έμαθα ολη την ιστορία της lancia καθώς ήταν το αγαπημένο μου αμάξι. Ναι έχεις δίκιο δεν προλάβαμε τα προηγούμενα αμάξια της αλλά ενα έφτανε να μας κάνει θαυμαστές της
Δεν είπα ότι είναι λίγο, αλλά ειναι ένα και μοναδικό αμάξι εδώ και 44 χρόνια, όταν άλλοι έχουν βγάλει καμιά 10αρια "ντελτόνες". Οπότε δεν έχει και πολλά σπουδαία αμάξια, 1 είχε....εξαιρετικό μεν, αλλά 1.
Στρατος 037, βασικα μεχρι το 1994 μια χαρα αντεχε η εταιρεια. μετα την σκοτωσε η ΦΙατ για να προωθησει την Αλφα Ρομεο. Και το Θεμα το πρωτο αξιολογο ηταν. Θεμα Φερραρι πχ.
Φίλε έφυγε το Stratos και παρέλυσε το κράτος...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:
"Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"
-
RE: MG (SAIC) forum
Σήμερα γύρισα με το MG από Αλεξάνδρας Φάληρο (9χμ) και έγραψε λιγότερο από 7 KWh/100. Ντάξει είναι κατηφόρα και είχε κίνηση βέβαια. Στο ανέβασμα γράφει 16-18.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Παντως ειμαι πολυ περιεργος ολοι αυτοι που καβλαντιζουν με τις επιταχυνσεις των <4δευτερα των δικινητηριων ηλεκτρικων που διαολο θα τις κανουνε. Στον κηφισσο; στην καλιρροης; πειραιως;
Παρτε βρε single motor να κρατησετε τα λεφτα σας. Μας χαλανε τα 6-7 δευτερολεπτα για αθηνα;
-
RE: MG (SAIC) forum
Αναπτυσουν λεει MG2 ηλεκτρικο κοντα στο 20ρικο για την αγορα της Ευρωπης. Το ανακοινωσαν απο τη Γενευη αυτες τις μερες.
-
RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.
Παμε αλλη μια: Τον οκτωβριο στην ελλαδα παρηχθηκε το 48,2% του ηλεκτρισμου με ΑΠΕ συν 9,1% υδροηλεκτρικα μας πανε 57,3% καθαρο ρευμα.
Αλλο ενα 38% ηταν απο φυσικο αεριο που εχει χαμηλοτερους ρυπους απο την καυση της βενζινης. Εχει και 4,7% ο λιγνιτης.
Στοιχεια απο τελευταιο μηνιαιο δελτιο του ΑΔΜΗΕ.
-
RE: TESLA FORUM
Δεν είναι τόσο απλή ή φθηνή υπόθεση η εγκατάσταση του φορτιστή στο σπίτι. Μπορεί ο ίδιος ο φορτιστής να επιδοτείται και να είναι φθηνός, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την ηλεκτρική εγκατάσταση.
Πρόσφατα ζητήσανε από φίλο μου 2.500ε για να φτάσει το καλώδιο (τριφασικό) από το ρολόι μέχρι το πάρκινγκ του. Στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω από 1000-1500 δεν πέφτει το κόστος.
-
RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.
Το τι θα κάνει η Κίνα φίλτατοι με την ηλεκτροπαραγωγή της εξαρτάται από την πορεία της οικονομίας της και όχι από κλιματικές δεσμεύσεις. Η μόνη κατεύθυνση που έχει δώσει το κόμμα στους τοπικούς άρχοντες της κάθε επαρχίας είναι να καλύπτουν τη ζήτηση με κάθε τρόπο. Και εκεί όπως γνωρίζετε, οι ΑΠΕ δεν αποτελούν μακράν την πιο ανταγωνιστική πηγή καθώς δεν υπάρχει κόστος ρύπων για τις συμβατικές μονάδες. Επίσης, υπάρχει όριο στο πόσες ΑΠΕ μπορείς να εγκαταστήσεις ακόμα και σε μια τέτοια χώρα.
Κατ' επέκταση, η όποια απανθρακοποίηση γίνει στην Κίνα θα είναι αποτέλεσμα της επιβράδυνσης της οικονομίας και όχι δεσμεύσεων. Κάτι που ισχύει και παγκοσμίως όπως δείχνουν όλοι οι δείκτες μετά από 15 συναπτά έτη προσπαθειών.
Ο μόνος λόγος που η Ευρώπη κατάφερε να βελτιώσει τους δικούς της ρύπους είναι επειδή έφυγαν όλες οι βαριές βιομηχανίες τα τελευταία 20 χρόνια και πήγαν αλλού. Το κλιματικό αποτέλεσμα ήταν μηδέν αν το δούμε διεθνώς, για αυτό άλλωστε πάμε από ρεκόρ σε ρεκόρ κάθε χρόνο στο CO2.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι ΑΠΕ απλά έρχονται και προστίθενται στις συμβατικές πηγές, δεν τις αντικαθιστούν.
-
RE: MAZDA FORUM
Νταξει όλα έχουν να κάνουν με την τιμή. Αν μου το διναν 16.000 εδώ Ελλάδα θα το παιρνα αν έχω δικό μου φορτιστή.
Έχει πολύ ωραίο εσωτερικό και από ότι λένε οδηγιέται ωραία.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
έχει καμιά σημασία που δεν έχουν πολλά μηχανικά μέρη;
αν ο ηλεκτροκινητήρας είναι χρέπι και τα παράθυρα πέφτουν επειδή η VW θέλει να βγάλει λεφτά από τον οδηγό όπως κάνει στα συμβατικά, τότε απολύτως λογικό το βλέπω.
παρεμπιπτόντως, το γεγονός ότι τα υβριδικά βγαίνουν πιο αξιόπιστα από όλα τα υπόλοιπα οφείλεται στάνταρ στο ότι οι μόνες εταιρείες είναι η Toyota, Lexus, Honda.
-
RE: MG (SAIC) forum
Ναι οικιακη. Θα ενημερωσω για τα + και τα - εν ευθετω χρονω
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Καταναλωση πετρελαιου και ανθρακα εφτασαν φετος σε νεο ιστορικο υψηλο, οπως φυσικα και οι ρυποι. Που να μη γινοταν και αποεπενδυση δλδ.
Το ξαναλεω: δεν ειναι ενεργειακη μεταβαση, ειναι ενεργειακη προσθεση.
-
RE: RENAULT FORUM
Γενικά δεν είμαι φαν του μοντέλου, αλλά σκίζει από μπροστά όπως το κάνανε:
https://www.autoexpress.co.uk/renault/captur/362758/new-renault-captur-facelift-revealed-pictures