Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.

Please enter occupation - Please enter your interests
Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.

Προφανώς και το Σιτροέν είναι κορυφή στην προστασία των πεζών, αφού από το συνεργείο που βρίσκεται συνέχεια δεν μπορεί να πατήσει κανέναν.
Να πω και γω τις εντυπώσεις μου:
Citroen C3: Πιο εμφανίσιμο από ότι περίμενα, καλούτσικοι χώροι αλλά πολλή φτώχεια ρε παιδάκι μου. Σε αντίστοιχα λεφτά το Δελφίνι το πατάει κάτω.
Δελφίνι: Με εξέπληξε θετικά, πολύ ωραίο μέσα και άνετο. Must buy για όποιον θέλει να δώσει κοντά στο 20αρικο.
Alfa Junior: Η απογοήτευση της έκθεσης. Εξωτερικά πασάμπλ, μέσα αθλιότητα! Στρίμωγμα, άβολα καθίσματα, όπου ακούμπαγα σκληρά πράγματα. Οθόνη και κουμπιά καμία σχέση με αμάξι τέτοιων χρημάτων.
Φώκια: Εξαιρετική μέσα-έξω. πολύ εντυπωσιακό, αλλά όταν ζητάς παραπάνω από Model 3 δυσκολεύει το πράγμα.
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο προσωπικά ήταν το Megane: Αμαξάρα, φινέτσα, κάτι ροδάρες να, καμπύλες, χρώματα σωστά. Αν στοίχιζε όσο στη Γαλλία και δεν ήταν τόσο κλέφτες εδώ, θα το ζαχάρωνα πολύ. Αλήθεια, το χει δει ποτέ κανείς στο δρόμο; Εγώ ποτέ.
ΥΓ: Το MG4 75χμ διαδρομή πήγαινε-έλα έγραψε 11,7KWh/100 έναντι εργοστασιακής 16-17. Pas mal!
Όποτε θέλετε πάμε κόντρα στα στενάκια της Πλάκας με το Daihatsu Copen μου. Σας πατάω όλους γιατί δεν θα χωράτε να στρίψετε:Ρ
Αλλη ερωτηση. Θα επεστρεφες σε θερμικο;
Έχω βάλει στη λίστα το υπέροχο Civic ως εναλλακτική και είναι μεγάλο το δέλεαρ διότι έχω κονέ για καλή έκπτωση.
Η περίπτωσή μου είναι ιδιαίτερη διότι έχει μεγάλη σημασία για μένα το δωρεάν παρκάρισμα για τα ηλεκτρικά στο κέντρο της Αθήνας (γιαυτό μίσθωσα το MG). Αν πάψει να ισχύει, τότε θα πρέπει να πληρώνω +150 ευρώ/μήνα για πάρκινγκ οπότε μετά ηλεκτρικό/συμβατικό δεν μου κάνει τόση διαφορά.
Παρέλαβα σήμερα το MG4 στη βασική έκδοση. 16-17 KWh/100 έγραψε στην πρώτη βόλτα. 20χμ από Αγ. Παρασκευή προς νότια με κίνηση και medium ανάκτηση.
Θέλει συνήθεια φυσικά η φάση όταν έρχεσαι από συμβατικό, αλλά οδηγιέται ωραία γενικά.
Πήγα να βγάλω και αυτοκόλλητο στο gov.gr και μου λέει "δεν βρέθηκε το αυτοκίνητο" δεν ξέρω μήπως θέλει κάποιες ημέρες να περάσει στο σύστημά τους ο αριθμός κυκλοφορίας...
Ρε δεν υπάρχει μεγαλύτερη μ@λακία από το να λένε ότι δεν είναι ασφαλή τα Kei Cars και να φέρνουν την ίδια στιγμή Ami και πατίνια παντού. Με νευριάζουν πραγματικά. Εντωμεταξύ οδηγάω Copen και είναι σίγουρα πιο ασφαλές από Smart μόνο και μόνο λόγω του παραπάνω μήκους.
Τα Κei είναι ταμάμ για περιβάλλον, κίνηση στις πόλεις, παρκάρισμα και ότι άλλο θες. Φέρτε αμέσως Nissan Sakura και τα πάντα από Ιαπωνία!
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
Δεν θες να σου πω την προσφορα που ελαβα για leasing απο τους συγκεκριμενους...
Το μονο που του λειπει ειναι λιιιγη ακομα ταχυτητα. Θα ηταν πραγματικα τελειο στα 7-7,5".
Η Iconic όχι μόνο είναι περιττή, αλλά και πιο άσχημη μέσα από την Techno που έχει τις όμορφες "τζιν" επενδύσεις.
Βάλτε μέσα σε όλα αυτά και το ότι οι αντιπρόσωποι της Renault στην Ελλάδα δεν πολυψήνονται να πουλήσουν γενικότερα. Η εταιρεία έχει κάνει τεράστιο άλμα στην Ευρώπη και εδώ κοιμούνται όρθιοι.
Η βασική στα 25.000 είναι μια χαρά. Το πρόβλημα είναι ότι ζητάνε 35.000 για τη μεγάλη μπαταρία με τις επιδόσεις. 10.000 διαφορά για την NMC είναι απαράδεκτο στις μέρες μας.
Mitsubishi Spacestar έχει γράψει καλά νούμερα γενικά πάντως διεθνώς. Είναι ένα αμάξι που το σέβομαι πολύ βαθιά.
Αρκεί να σκεφτούμε ότι κάποιοι θέλουν ένα νέο αυτοκίνητο που να μην έχει τίποτα μέσα και να είναι και γιαπωνέζικο αντί για Dacia. Θα δώσουν 15.000ε μια φορά και θα τους κρατήσει όλη τους τη ζωή.
Αν πας και το δεις, είναι ιδιαίτερα πολυτελές. Χαλαρά το προτιμούσα από Model Y.
Τουλάχιστον δεν το βάλανε 60 χιλιάρικα όπως η ΝΙΟ το δικό της!
Κι ομως εχω ακουσει συνεργεια και τεχνικους εξω που λενε οτι αυτα τα συστηματα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και πολυ φθηνοτερα στη συντηρηση.
Ανακοίνωσαν πάντως έκδοση με +20 ίππους του χρόνου μέσω ισχυρότερου κινητήρα. Επίσης μου είπε ο άνθρωπος ότι θα λειτουργήσει στην Αθήνα σταθμός αλλαγής μπαταρίας.
Πηγα και οδηγησα το firefly, πολυ καλο αυτοκινητο ειναι. Παταει καλα, αναρτηση σωστη, η επιταχυνση μαλλον καλυτερη των θεωρητικων 8''.
Το λογισμικο εξαιρετικο, το μονο που με χαλασε οτι δεν κατεβαινε το καθισμα οσο θα ηθελα.
Δεν ξερω αν αξιζει για 32000, αλλα αν του κοψουν 5.000 οπως εκαναν σε καποιες αλλες αγορες, μιλαμε για σοβαρη προταση.