Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.
jammamon
@jammamon
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by jammamon
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Να πω και γω τις εντυπώσεις μου:
Citroen C3: Πιο εμφανίσιμο από ότι περίμενα, καλούτσικοι χώροι αλλά πολλή φτώχεια ρε παιδάκι μου. Σε αντίστοιχα λεφτά το Δελφίνι το πατάει κάτω.Δελφίνι: Με εξέπληξε θετικά, πολύ ωραίο μέσα και άνετο. Must buy για όποιον θέλει να δώσει κοντά στο 20αρικο.
Alfa Junior: Η απογοήτευση της έκθεσης. Εξωτερικά πασάμπλ, μέσα αθλιότητα! Στρίμωγμα, άβολα καθίσματα, όπου ακούμπαγα σκληρά πράγματα. Οθόνη και κουμπιά καμία σχέση με αμάξι τέτοιων χρημάτων.
Φώκια: Εξαιρετική μέσα-έξω. πολύ εντυπωσιακό, αλλά όταν ζητάς παραπάνω από Model 3 δυσκολεύει το πράγμα.
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο προσωπικά ήταν το Megane: Αμαξάρα, φινέτσα, κάτι ροδάρες να, καμπύλες, χρώματα σωστά. Αν στοίχιζε όσο στη Γαλλία και δεν ήταν τόσο κλέφτες εδώ, θα το ζαχάρωνα πολύ. Αλήθεια, το χει δει ποτέ κανείς στο δρόμο; Εγώ ποτέ.
ΥΓ: Το MG4 75χμ διαδρομή πήγαινε-έλα έγραψε 11,7KWh/100 έναντι εργοστασιακής 16-17. Pas mal!
-
RE: TESLA FORUM
Όποτε θέλετε πάμε κόντρα στα στενάκια της Πλάκας με το Daihatsu Copen μου. Σας πατάω όλους γιατί δεν θα χωράτε να στρίψετε:Ρ
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Αλλη ερωτηση. Θα επεστρεφες σε θερμικο;
Έχω βάλει στη λίστα το υπέροχο Civic ως εναλλακτική και είναι μεγάλο το δέλεαρ διότι έχω κονέ για καλή έκπτωση.
Η περίπτωσή μου είναι ιδιαίτερη διότι έχει μεγάλη σημασία για μένα το δωρεάν παρκάρισμα για τα ηλεκτρικά στο κέντρο της Αθήνας (γιαυτό μίσθωσα το MG). Αν πάψει να ισχύει, τότε θα πρέπει να πληρώνω +150 ευρώ/μήνα για πάρκινγκ οπότε μετά ηλεκτρικό/συμβατικό δεν μου κάνει τόση διαφορά.
-
RE: MG (SAIC) forum
Παρέλαβα σήμερα το MG4 στη βασική έκδοση. 16-17 KWh/100 έγραψε στην πρώτη βόλτα. 20χμ από Αγ. Παρασκευή προς νότια με κίνηση και medium ανάκτηση.
Θέλει συνήθεια φυσικά η φάση όταν έρχεσαι από συμβατικό, αλλά οδηγιέται ωραία γενικά.
Πήγα να βγάλω και αυτοκόλλητο στο gov.gr και μου λέει "δεν βρέθηκε το αυτοκίνητο" δεν ξέρω μήπως θέλει κάποιες ημέρες να περάσει στο σύστημά τους ο αριθμός κυκλοφορίας...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ρε δεν υπάρχει μεγαλύτερη μ@λακία από το να λένε ότι δεν είναι ασφαλή τα Kei Cars και να φέρνουν την ίδια στιγμή Ami και πατίνια παντού. Με νευριάζουν πραγματικά. Εντωμεταξύ οδηγάω Copen και είναι σίγουρα πιο ασφαλές από Smart μόνο και μόνο λόγω του παραπάνω μήκους.
Τα Κei είναι ταμάμ για περιβάλλον, κίνηση στις πόλεις, παρκάρισμα και ότι άλλο θες. Φέρτε αμέσως Nissan Sakura και τα πάντα από Ιαπωνία!
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
-
RE: Lynk & Co
Εγω τις ζελατινες τις εχω αφησει σε καποια σημεια για να αυξησω τη μεταπωλητικη αξια
Latest posts made by jammamon
-
RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@sargus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Κ'άλλοι Κινέζοι; τι θα γίνει ρε παιδιά;
Αυτοί θα μας καταπιούνε!
Μάλλον το επόμενο μου θα είναι Κινέζικο. Μου αρέσει η χλίδα τους μέσα.Και ακόμα δεν έχεις δει ούτε τις μισές κινεζικές μάρκες . Περίμενε ακόμα θα έρθουν και άλλες . Που να μπεις μέσα σε κάνα zeekr ή avatr που δεν έχουν έρθει Ελλάδα. Θα σου φαίνονται τα μικρά μοντέλα της mercedes αστεία σε χλιδή το εννοώ δεν το λέω σαν υπερβολή. Μόνο μεγάλα μοντέλα της mercedes αλλά πολύ πολύ ακριβότερα στέκονται απέναντι τους . Με την μισή τιμή θα είναι το κινέζικο χωρίς να υπολείπεται σε τίποτα σε χλιδή αντίστοιχα στο πολύ ακριβό merc με τα χίλια έξτρα που πληρώνεις έξτρα. Και το κινέζικο θα έχει 2-3 trim με το τελευταίο να τα έχει όλα στην τιμή χωρίς να πληρώνεις τίποτα έξτρα. Εν αντίθεση με την πολιτική των Γερμανών
Τα παλιά χρόνια στην Αίγυπτο λέγανε ότι "αυτά που θα χάσει στο τζόγο ο Έλληνας μέσα στο μαγαζί, θα τα πάρει πίσω έξω από το μαγαζί".
Το ίδιο θα γίνει με τα κινεζικά αυτοκίνητα όσον αφορά τη συντήρηση και το κόστος ανταλλακτικών. Επιλέξτε προσεκτικά γνωρίζοντας ακριβώς τί χρεώνουν για το καθετί.
-
RE: Mazda CX-30
Τρέχει προωθητικό 1.500ε στο Mazda 3, ίσως και στο CX-30 για όποιον ενδιαφέρεται.
-
RE: MG (SAIC) forum
Εγώ είμαι κοντά στα 8.000χμ και δεν έχω τριξίματα ή άλλα προβλήματα με το αμάξι.
Να ξέρεις ότι έχει ορισμένα σπαστικά πράγματα, όπως π.χ. ότι αλλάζεις αγαπημένους σταθμούς ράδιο μονάχα στην οθόνη, εκτός αν βάλεις να παίζει σε εφαρμογή μέσω κινητού.
Επίσης, πρέπει να απενεργοποιείς lane assist κάθε φορά που το ανάβεις, αν κρίνεις ότι σου τη σπάει (αυτό κάνω εγώ). Είναι δύο κλικ στην οθόνη η διαδικασία.
-
RE: MG (SAIC) forum
LFP μπαταρία φοράει στη βασική το MG, κανένα πρόβλημα εκεί.
-
RE: MG (SAIC) forum
Ως κάτοχος, θεωρώ ότι η φθηνότερη έκδοση του MG4 έχει τη μεγαλύτερη αξία. Αν πας σε τόσο ψηλά χρήματα υπάρχουν καλύτερες εναλλακτικές.
Πάντως στα 23.200 που έχει η βασική, το αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο. Κάτι δελφίνια και κάτι τέτοια τα πατάει κάτω.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Αφού είναι τόσο φθηνή ποιό είναι το πρόβλημα;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ρε παιδιά τί νόημα έχει η συζήτηση; Ξέρεις πόσο θα γράφει με αντλία και πόσο χωρίς και παίρνεις την απόφασή σου.
Όπως κάθετί άλλο στο αμάξι.
Αν δηλαδή το Model 3 το δινε ο άλλος χωρίς αντλία με -50χμ αυτονομία για 3-4.000 ευρώ φθηνότερα θα ήταν άσχημα;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πάμε πάλι με τα προφανή:
Τα ΚΗ χρηματοδοτούνται από τα δικαιώματα εκπομπών. Σύντομα ξεκινάει στην Ε.Ε. το ETS 2.0 που θα ενισχύσει τις τιμές των δικαιωμάτων σημαντικά με βάση όλους τους διεθνείς αναλυτές και οργανισμούς, άρα και τα κρατικά έσοδα από την πώλησή τους. Κατ' επέκταση το κράτος θα έχει λεφτά να δώσει και στο μέλλον. Δεν υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης, υπάρχουν μόνο προβλήματα οργάνωσης και εφαρμογής.