Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1391
    • Best 915
    • Groups 0

    argyn

    @argyn

    2153
    Reputation
    87
    Profile views
    1391
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    argyn Unfollow Follow

    Best posts made by argyn

    • RE: Volvo EX30 & EX30 Cross Country

      Σκόρπιες εντυπώσεις, επ ουδενί δοκιμή, αφού ήρθε το πρώτο EX30 (single motor extended range) στο δικό μας μαγαζί και το τσίμπησα για καμιά 500αριά χλμ (εντός πόλης αλλά και περιαστικά σε μικτές διαδρομές) από ατυχήσασα συνάδελφο.

      Εργονομία, χρηστικότητα και χώροι για τον φούτσο. Από την παντελή ανυπαρξία φυσικών χειριστηρίων, μέχρι τα γράμματα ψείρες στην κεντρική οθόνη, τους στενάχωρους χώρους για τις εξωτερικές διαστάσεις του, τα μπροστινά καθίσματα με κακή πλευρική στήριξη, την ελλιπή πληροφόρηση για το πόσο ρεύμα πήρες κατά την φόρτιση μέχρι την τιμή στιγμαίας κατανάλωσης στο γράφημα που τερματίζει άγαρμπα στις 99.9kWh/100χλμ όλα δείχνουν κατώτερα και λιγότερο δουλεμένα στο R&D του πράγματος από το πρίμιο που περιμένεις.

      Καλοσχεδιασμένο new age ποιοτικό εσωτερικό ακόμα και εκεί που εμφανώς έχουν γίνει προσπάθειες να περιοριστεί το κόστος. πχ όλα τα σκληρά/ημίσκληρα πλαστικά πλην το κομμάτι πίσω από την κεντρική οθόνη-ταμπλέτα είναι στιβαρά, έχουν ευχάριστη υφή και ούτε κατα διάνοια δείχνουν φτηνιάρικα. Κυλιόμενοι μηχανισμοί όπως αυτοί των ποτηροθηκών εντυπωσιάζουν με την πριμιο αίσθηση που προσφέρουν, ενώ χαριτωμενιές όπως το περίεργο σε σχήμα τιμόνι έχουν γούστο και σου φτιάχνουν την διάθεση. Τα περί ομορφιάς δεν τα θίγω διότι είναι εν πολλοίς υποκειμενικά.

      Ξεκούραστο, σχετικά αθόρυβο και πολύ σβέλτο για κατηγορία SUV πόλης, με δυνατά φώτα. Εξαιρετική ανάρτηση σε απόσβεση χωρίς πλεύσεις και υπερβολικές κλίσεις παρά το άμεσα αντιληπτό κτηνώδες βάρος του. Μέτριο τιμόνι με κακή πληροφόρηση σε οποιαδήποτε από τις 3 θέσεις σκληρότητας εάν επιλεγεί και όχι εντυπωσιακό κύκλο στροφής. Πολύ καλά ηλεκτρονικά ελέγχου ευστάθειας και εξαιρετικές για την κατηγορία του επιδόσεις. Μέτρησα 0-100χαω σε 5.75sec με SoC 40%, μέτριο οδόστρωμα και 1.12% ανηφορική κλίση. Καλές ρεπρίζ παρά την αρχική νωχέλεια (όχι ακαριαία απόκριση στο δεξί πεντάλ).

      Επιλέξιμο One-pedal-driving και εν γένει αίσθηση ποδοστήριων για τον φούτσο. Εκεί που έκανε κακάκια το one-pedal της Tesla φύτρωσε το δικό του. Παρόλαυτα λόγω διαστάσεων και απόστασης από το έδαφος είναι μακράν πρακτικότερο ως δευτερότριτο αμάξι του οποιουδήποτε tesla εάν δεν ενδιαφέρεται κανείς για χώρους και αυτονομία και δίνει βάρος στο να είναι μανιτζέβελος.

      Μέση κατανάλωση γύρω στα 17kWh/100χλμ με ΜΩΤ γύρω στα 45χαω σε μικτές αστικές/περιαστικές συνθήκες. Σημειωτέον ότι χωρίς να το ψιλοσκίσεις εντός πολης (απλές σβέλτες εκκινήσεις, σφήνες και μικρά σπριντ σε συνήθεις αστικές συνθήκες χωρίς υψομετρικά και μεγάλα μποτιλιαρίσματα) υπερβαίνει χαλαρά τις 20kWh/100χλμ.

      Ενδιαφέρον παραλειπόμενο για το που βαδίζει το πράγμα με τα drive-by-wire. Αποφάσισα να το πλακώσω δι ολίγον σε γνωστές μου φαρδιές φουρκέτες όπου τυχαία στην έξοδο μιας βρέθηκε άλλο αμάξι (κακώς). Όταν βρισκόμουν pedal-to-the-metal σανιδωμένος μετά το apex το αμάξι ΑΡΝΗΘΗΚΕ να επιταχύνει για λόγους ασφάλειας. Προσέξτε, ΔΕΝ διόρθωσαν τα ηλεκτρονικά του το δικό μου input εκ των υστέρων, απλά το ακύρωσαν εκ των προτέρων, σε μια επίδειξη απόλυτης πολιτικής ορθότητας του τύπου "τέτοιος μπαγλαμάς που είσαι δεν θα ρισκάρω ούτε να σκοτώσεις ούτε να σκοτωθείς, γκέγκε!?".

      Συνολικά για κάποιο περίεργο λόγο μου άρεσε πάντως, έχει κάτι απροσδιόριστο που το κάνει συμπαθητικό παρόλο που στα λεφτά του και με τα χάλια του ποτέ δεν θα το αγόραζα.

      EDIT: Μια και το θυμήθηκα και παρόλο που δεν είναι ειδικό πρόβλημα του EX30: Οι πολυάριθμες ADAS προειδοποιήσεις (αλλαγή λωρίδας κτλ) ΔΕΝ απανεργοποιούνται πλήρως μονίμως ακόμα και εάν δημιουργήσεις δικό σου εξατομικευμένο οδηγικό προφίλ στις ρυθμίσεις. ΚΑΘΕ φορά που το αμάξι μπαίνει σε "Park" κατάσταση γίνονται reset και επανέρχονται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους. Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να πειράξει περισσότερα μέσω σμαρτφον αππλικέισο αλλά δεν αισιοδοξώ αφού ούτε η κάτοχος του οχήματος είχε βρεί τρόπο από όσο μου είπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: VW Golf MK 8

      Πολύ δουλειά, πολλές αναποδιές, λίγος χρόνος. Γι αυτό και πρόχειρο ταγμένο ριβιου ±50.000 χλμ μετά από ενάμιση περίπου χρόνο συμβίωσης με το εταιρικό VW Golf Mk8 eTSI 1.5 DSG 150 Life (Q2 2023).

      • Κατανάλωση με μέση ωριαία 50 χαω και DSG στο sport χωρίς καφριλίκια και με το start-stop μόνιμα απενεργοποιημένο, 5 με 5.5 λίτρα 95άρας βενζίνης στα 100χλμ.
      • Κατανάλωση λαδιού γύρω στο μισό λίτρο 0W-20 στα 10.000χλμ (Ισοδύναμη προδαγραφή του VW Longlife = Castrol Edge LongLife IV 0W-20). Σημειώνω ότι έχει αισθητήρες τόσο χαμηλής στάθμης λαδιού όσο και υπερπλήρωσης λαδιού.
      • Άχρωμο, άοσμο και άγευστο πλην όμως απροσδόκητα ξεκούραστο και αποτελεσματικό, χώνεται σχεδόν παντού λόγω διαστάσεων χωρίς να είναι κλειστοφοβικό.
      • Καμία απρογραμμάτιστη επίσκεψη σε συνεργείο, ακόμα, παραδόξως.
      • Infotainment, διακόπτες αφής και λοιπές πίπες επιεικώς απαράδεκτες εργονομικά.
      • Κόψιμο κόστος από παντού εμφανέστατο σε σχέση με προηγούμενες γενιές.
      • Απαράδεκτος αλγόριθμος εξοικονόμησης καυσίμου - πχ με το DSG στο D και το Start-Stop ενεργοποιημένο κλείνει μόνο του τον κλιματισμό και το γυρνάει σε απλό ανεμιστήρα με συχνά τραγικά αποτελέσματα.

      Παραλειπόμενα: Ενδιαφέρον άπαξ κοκομπλόκο στο ADAS+ σε περίεργες συνθήκες (χαμηλή ταχύτητα + βροχή + ομίχλη + πολυκοσμία πεζών + θάμνοι ολόγυρα + ελιγμούς ζω-πεθαίνω + αντιθέτως διερχόμενα): Αρχικά έβγαλε μήνυμα για απενεργοποίηση του Adaptive Cruise Control και μετά έγινε χριστουγιαννιάτικο δέντρο με κάθε τύπου μήνυμα που θα μπορούσατε να φανταστείτε (βλάβη start-stop, βλάβη στο σύστημα κίνησης, μεταβείτε στο συνεργείο κτλ κτλ). Επανήλθε μόνο του μερικά λεπτά μετά, χωρίς ακινητοποίηση του οχήματος και χωρίς καμία εμφανή επίπτωση στον χειρισμό - προφανώς ο "ενγκέφαλος" κατάλαβε την μαλακία και έκανε καθολικό reset σε οτιδήποτε σχετικό με ADAS. Ενδιαφέρουσα κατάληξη ότι ο εκ των υστέρων έλεγχος των OBDII διαγνωστικών με το OBDEleven δεν έδειξαν κανένα ίχνος του προβλήματος. Τρέχα βρες.

      Αυτά και ραντεβού μελλοντικώς όταν υπάρξει περισσότερος χρόνος και διάθεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Κατανάλωση Βενζίνης

      Πρέπει να πρώτογράφτηκα στο φόρουμ πριν περισσότερο από 20 χρόνια και να διάβαζα 4Τ συστηματικά περισσότερο από μια 30ετια.

      Θυμάμαι συζητήσεις για τουρμπισματα, ΦΠΕ, βούτες, μαύρες, λιμανάκια κρυφές, γαμοσταυριδια στην ενότητα ελληνικών αγώνων για τα τσιγκακια, τις ενστάσεις και τους τεχνικούς ελέγχους, μούτες των ατμοσφαιρικών τότε Hondaιών κατά των τουρμπατων του VAG, κουβέντες για φτερούγες και μεταξένιους εξακύλινδρους εν σειρά, και πολλά ακόμα.

      Αυτό που σίγουρα ΔΕΝ θυμάμαι πάντως είναι συζητήσεις επι συζητήσεων για μέσες καταναλώσεις, κρυφούς φωτισμούς, και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες …

      Πλέον η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης φαίνεται να έχει συρρικνωθεί στο μέγεθος της οθόνης πολυμέσων και όχι στο πως στρίβει και πως φρενάρει ένα αμάξι.

      Μπορεί ο κόσμος να άλλαξε, εγώ να μεγάλωσα ή μπορεί η έννοια της αυτοκίνησης που αγαπήσαμε να έχει πλέον πεθαίνει. Τι να πω …

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Κατ αρχήν νομίζω ότι αξίζει να αναγνωρίσουμε ότι η επιμονή στην διατήρηση στην ζωή παραδοσιακών φόρουμ (phpBB και συναφή) είναι από μόνη της αξιέπαινη. Το γεγονός ότι κάποιοι φορουμάρχες αντιστάθηκαν διαχρονικά στα θέλγητρα του (άθλιου ως εργαλείου συστηματοποιημένου διαλόγου, αρχειοθέτησης και αναζήτησης) φατσοβιβλίου και δεν τράβηξαν την πρίζα στο forum.4troxoi.gr δίνει σήμερα δυνατότητα πρόσβασης σε ιστορικό υλικό που πραγματικά αποτελεί ένα καλειδοσκόπιο του γκράσρουτς σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού.

      Αφήστε που για πολλούς από εμάς το ξεφύλλισμα των πίσω σελίδων εύκολα γίνεται μια νοσταλγική περιπλάνηση στον χαμένο πια κόσμο των δεύτερων νιάτων μας - μιας εποχής που πέρασε ανεπιστρεπτί.

      Για μένα η καταστροφή του περιεχομένου του φόρουμ ή η κατάργηση της πρόσβασης σε αυτό θα είναι πολιτιστικό έγκλημα αντίστοιχο αυτού της μερικής διαγραφής του αρχείου της ΕΡΤ προ δεκαετιών …

      Κατά τα λοιπά η σχέση «των ανθρώπων του χώρου του αυτοκινήτου» αλλά και της διοίκησης και δημοσιογράφων των 4Τ με το φόρουμ υπήρξε ιστορικά διφορούμενη και προβληματική. Από την περίοδο που διάφοροι μεγαλοπαράγοντες του περιοδικού με ύφους συνοικιακού γκόμενου θεωρούσαν ότι μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται (τα αλήστου μνήμης «εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι») μέχρι τους αγωνιζόμενους που απαιτούσαν παρέμβαση της διαχείρισης ώστε να αποκλειστούν από τα αγωνιστικά τοπικ οι απλοί θεατές ως αρθρογράφοι. ‘Όλα έδειχναν βαθιά άγνοια των ιδιαιτεροτήτων του μέσου και πλήρη αδυναμία αξιοποίησης ενός κοινού χιλιάδων ανθρώπων που καθημερινά αλληλοεπιδρούσαν οικειοθελώς με τις ΤΕ και τα μαγαζιά της δια του φόρουμ. Όλα αυτά βέβαια είχαν επισημανθεί από αρκετούς από εμάς χρόνια πριν με τα γνωστά θλιβερά αποτελέσματα - επιπλήξεων, διαγραφών ποστς κτλ.

      Εν ολίγοις ο τρόπος προσέγγισης και αξιοποίησης του forum.4troxoi.gr από τις ίδιες τις ΤΕ υπήρξε μια ακόμα καραμπινάτη χαμένη ευκαιρία στο ευρύτερο πλαίσιο του τότε επιχειρηματικό αλαλούμ – οπότε καθόλου παράξενη η μετέπειτα συρρίκνωση του και η σημερινή μη αναστρέψιμη κατάντια του/μας.

      Για τεχνικά θέματα να μιλούμε τώρα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      Καθότι καμένος από τον χώρο, νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καθοριστικά στοιχεία που αφορούν ειδικά στην αγορά μεταχειρισμένων sports cars τα οποία αξίζει να τονιστούν:

      1. Στην αγορά "ειδικών" μεταχειρισμένων δεν αγοράζεις αυτό που θες αλλά το καλύτερο μεταξύ αυτών που βρίσκεις. Έτσι η κατάσταση του οχήματος γίνεται συχνά σημαντικότερη από το μοντέλο του καθαυτό. Συνεπώς η 70% προτίμηση στο Α μοντέλο έναντι του 30% προτίμηση στο Β μοντέλο εύκολα γίνεται "αβλεπί το Β" λόγω διαθεσιμότητας οχήματος στα λεφτά που διατίθενται.

      2. Πρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρη από την αρχή η μελλοντική χρήση του οχήματος. Το αγοράζεις για να διατηρηθεί ατόφιο εργοστασιακό με προοπτική καταχώρησης του ως ιστορικό (FIVA) και μεταπώλησης του (συχνά με κέρδος) λίγα χρόνια αργότερα? To αγοράζεις ως πλατφόρμα μετατροπών και βελτιώσεων? Το αγοράζεις ως "αναλώσιμο" και από χέρι ξεγραμμένο? κτλ

      3. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν ο αγοραστής διαθέτι χώρο, εργαλεία, ικανότητες και ΧΡΟΝΟ για να κατσαβιδιάζει ο ίδιος το όχημα - μόνος ή με βοήθεια από γνώστες (δωρέαν ή επί πληρωμή). Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν έχει χρόνο, διάθεση και ικανότητα να την ψάξει ο ίδιος τόσο για τυπικές συντηρήσεις όσο και μικρής έκτασης βελτιώσεις και επισκευές φέρνοντας ανταλλακτικά και αναλώσιμα από το εξωτερικό. Αυτή η παράμετρος αλλάζει δραματικά το οικονομικό μέρος της συμβίωσης με το αμάξι και μπορεί να είναι καθοριστική για το εάν ένας κοινός θνητός μπορεί ή όχι να αποκτήσει πρόσβαση σε supercars.

      4. Οι καλοί μάστορες στην Ελλάδα είναι δυσεύρετοι. Και οι καλοί μάστορες που δεν είναι ταυτόχρονα και γδάρτες ακόμα λιγότεροι. Το κακό είναι ότι αυτοί που πληρούν τα κριτήρια είναι ελάχιστοι και πιθανά θα σου κλείσουν ραντεβού για απλή διάγνωση 2-3 μήνες μετά ... Συνεπώς ή ύπαρξη ή όχι ενός καλού Ελληνικού συνεργείου και η πρόσβαση σε αυτό είναι από μόνος του επαρκής λόγος απόρριψης ή επιλογής ενός μοντέλου. Επίσης για τον μάστορα, ακόμα και τον καλό και όχι γδάρτη, το πως θα σε ζυγίσει ως άνθρωπο και το ποιος σε σύστησε είναι καθοριστικό για το τι υπηρεσία θα σου δώσει.

      5. Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να ακολουθήσει το ολισθηρό αλλά ιδιαίτερα ελκυστικό μονοπάτι των μετατροπών καθοριστική είναι η ύπαρξη bolt-on kits ή καλά τεκμηριωμένων mainstream λύσεων. Όπως και η τεχνογνωσία τοποθέτησης, συντήρησης και ρύθμισης τους στην Ελλάδα. πχ Τα δίλιτρα S2000 που συζητήθηκαν πριν, λόγω χαρακτηριστικών μοτέρ και άπλετου χώρου στο μηχανοστάσιο μπορούν εύκολα να φτάσουν με κλειστό καπάκι τα 100-200χαω από τα εργοστασιακά σκάρτα 20sec στα κάτω από 10sec με έναν κομπρέσορα και περιφερειακές προσθήκες. Και αυτό με μηδενικό λαγκ, εξαιρετική γραμμικότητα και οδηγησιμότητα καλύτερη του εργοστασιακού.

      6. Στην περίπτωση των sports cars η τσίμα-τσίμα αγορά στα όρια των οικονομικών μας δυνατοτήτων είναι ΠΟΛΥ κακή αρχή. Και αυτό διότι επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία χρήσης του οχήματος λόγω του φόβου ότι ενδεχόμενη μηχανική βλάβη ή ελαφρά έστω στούκα θα σημάνει τρελό οικονομικό πρόβλημα και παρκάρισμα του οχήματος επί μακρόν. Εν ολίγοις εαν ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν μπορείς να πληρώσεις την έξοδο από την στροφή δεν παίρνεις το εύλογο ρίσκο να το στρίψεις όπως του πρέπει κτλ κτλ

      Ως προς το αρχικό ερώτημα του @alexzero1 απλά δεν υπάρχει απάντηση διότι η λίστα είναι χαρακτηριστική ασαφούς προσανατολισμού, ελλιπούς έρευνας και μη συνειδητοποιημένου αγοραστή.

      Φίλε μου σόρι που στο γράφω έτσι χοντρά αλλά ΕΑΝ πράγματι σκέφτεσαι να δώσεις 50 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο sports car και δεν κάνεις το βασικό διαχωρισμό μεταξύ 987.1 και 987.2 όπως και των specs τους (πόρσε γαρ όπου η αναφορά του βασικού μοντέλου = τίποτα ως πληροφορία και κόστος) κάπου υπάρχει ζήτημα. Και επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν το γράφω καουμποϊλίστικα αλλά ως κάποιος που πλήρωσε κατ επανάληψη την αφέλεια και το πάθος του και θεωρεί χρέος του να αποτρέψει τους γύρω του από το να πάθουν τα ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις και πολύρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρε! Πόσες γενιές οδηγών πρέπει να κάνουν τα ίδια λάθη?

      Πέρα από το ότι αντιβαίνει στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απλά είναι άνευ αντικειμένου στο 99% των περιπτώσεων.

      Και αυτά τα γράφει τύπος που στα δεύτερα νιάτα του αγόραζε κιτ υπερκυβισμού της toda από Japan για τον k20a2 και φόραγε κομπρεσορες και νίτρα σε F20C.

      Κρατήστε ρε τα λεφτά σας για το αυριανό καλύτερο αμάξι σας και χαρείτε αυτό που έχετε ως έχει σήμερα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Αντίο δάσκαλε

      Η τελευταία, νομίζω, συνέντευξη του εδώ :

      Youtube Video

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Το κοιτάζει κάποιος ΜΟΝΟΝ αν γουστάρει τετρακίνηση. Και σε αυτή την κατηγορία τιμής ο συνδυασμός καλής 4κινησης και Αυτόματου AISIN με μετατροπέα ροπής απλά το καθιστά την μοναδική διαθέσιμη επιλογή.

      Άμεσα ανταγωνιστικό του το 4κινητο Duster με χειροκίνητο σαζμάν (και με αυτόματο σαζμάν αλλά ηλεκτρικό πίσω άξονα από Νοέμβρη και βλέπουμε). Duster που παρά τις βελτιώσεις του στην τελευταία γεννιά παραμένει στα όρια της τεθλιμένης θλίψης από πλευράς εργονομίας (ποτηροθήκες μπροστά που δεν χωράνε 2 φρεντοτσίνα καθ ύψος και κοπανάνε στο υποβραχιόνιο, άθλια καθίσματα με υλικά ακατάλληλα για την ζεστή ελλάδα στις τοπ εκδόσεις, κάμερες για το φούτσο κτλ κτλ).

      Οπότε ναι και στις δύο περιπτώσεις είναι δεδομένο ότι ψωνίζεις αμάξι από το κάτω ράφι ΟΜΩΣ η αξιοπιστία του Vitara μαζί με τον παραδοσιακό AISIN συνιστούν πολαπλασιαστή ισχύος που το καθιστά μονόδρομο για light χωματερό τα_κάνω_όλα_μέτρια_πάντα_και_παντού στην κατηγορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Θα γράψω ένα προβληματισμό μου χωρίς πρόθεση να γίνω προκλητικός ή να ρίξω αλάτι στις πληγές κανενός - ειλικρινώς.

      Έχω την αίσθηση ότι τελικά όποιος δεν είναι χαμηλο-συνταξιούχος, αναξιόχρεος δανειολήπτης, "ευάλωτος" κάθε μορφής ή ΛΟΑΤΚΙ+ δεν απολαμβάνει καμίας απολύτως κρατικής μέριμνας και προσοχής. Ένα μεγάλο μέρος του υγιούς, παραγωγικού, εύρωστου και αξιόπιστου μέρους της κοινωνίας που κατά τεκμήριο τραβάει το κάρο προς τα εμπρός και δίνει σταθερότητα στο σύστημα εξαιρείται παντελώς του δημόσιου διαλόγου και προβληματικής.

      Εν ολίγοις το 99% της δημόσιας συζήτησης περιστρέφεται γύρω από ζητήματα αναδιανομής και όχι μεγαλώματος της παραγωγικής πίτας της χώρας και αφορά σε ανθρώπους που τις παλιές εποχές μάλλον δεν θα ήθελε κάποιος να αποτελούν το σόι του γαμπρού ή της νύφης των παιδιών του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η απάτη των ηλεκτρικών για τον ανυποψίαστο αγοραστή:

      "Έχεις ένα αμάξι που γράφει πολύ καλά 0-100χαω, είναι πολύ μεγάλο και άνετο για τα μέτρα της Ελλάδας (D-Segment), έχει αξιόλογη αυτονομία και είναι φτηνό"

      4 θέσεις, 4 (δυνητικά) ψέμματα:

      1. Συχνά τα ηλεκτρικά έχουν μεν καλό 0-100χαω όμως στις ρεπρίζ και στις τελικές τους σέρνονται. Το ότι ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει καλύτερη εκκίνηση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι καλύτερο στα προσπεράσματα στην εθνική από ένα θερμικό χαμηλότερης ιπποδύναμης.

      2. Η αγορά ενός D-Segment και ο γενικότερος γιγαντισμός των ηλεκτρικών είναι παρα-προϊόν ανάγκης λόγω μεγέθους/όγκου/βάρους/κατανομών μαζών ώστε να μην καταβαραθρωθεί η αυτονομία τους. Στην Ελλάδα των 3-μελών οικογενειών (και άν ...), των μποτιλιαρισμάτων, της στριμοκωλίασης και του "κάνω 15 λεπτά να βρώ να παρκάρω" το μέγεθος επιλογής είναι συχνότατα τα C-Segment και μικρότερα για την πλειονότητα του πληθυσμού.

      3. Δεν έχει αξιόλογη αυτονομία γενικώς και αορίστως - μπορεί να έχει αξιόλογη αυτονομία εντός πόλης - εφόσον κάποιος κινείται ΧΩΡΙΣ να αξιοποιεί τις επιδόσεις βάσει των οποίων διαφημίζεται. Επίσης η πραγματική αυτονομία υπό ρεαλιστικές συνθήκες είναι ΕΞ ΑΡΧΗΣ (δηλαδή ανεξαρτήτως πόσο κανείς το τρέχει) 20-30% κάτω από την μέση WLTP ονομαστική διότι κανείς λογικός οικογενειάρχης δεν μπορεί να θεωρήσει ως αξιοποιήσιμο εύρος μπαταρίας, εκτός αν είναι ψυχοπαθής, το 1% έως 100% (λόγω καθυστέρησης φόρτισης ψηλά και ρεζέρβας ασφαλείας χαμηλά).

      4. Όχι δεν είναι απαραιτήτως φτηνό αν συνυπολογίσει κανείς κόστη ελαστικών, κόστη επισκευών, κόστη ρεύματος εκτός οικιακής φόρτισης, την δεδομένη άθλια αξιοπιστία των ηλεκτρικών (που οδηγεί σε αυξημένα κόστη και ταλαιπωρία μετακίνησης ακόμα και όταν επισκευάζονται εντός εγγύησης) και την επικείμενη απαξίωση (μείωση αξίας μεταπώλησης) λόγω γρήγορης τεχνολογικής προόδου στον τομέα ΕΑΝ κάποιος το συγκρίνει με ένα σύγχρονο υβριδικό που καλύπτει τις ανάγκες του (οι οποίες μπορεί να μην επιβάλλουν ούτε ένα υπερ-μεγέθες αμάξι αλλά ούτε και γρήγορα 0-100χαω).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn

    Latest posts made by argyn

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Και τα πλαϊνά/πισω είναι σκληρημενα, απλά δεν έχουν ενδιάμεση μεμβράνη/πλέγμα ασφαλείας. Σπάνε εύκολα μονο με κρούση από αιχμηρό αντικείμενο, κατα προτιμηση στην περιφέρεια τους.

      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Τζάμια ασφαλείας οποιουδήποτε τύπου αμαξιού δεν σπάνε ούτε καν με μπετοβεργα εάν δεν είναι μυτερή και δεν χτυπηθούν περιφερειακά … Αντίθετα εργαλεία όπως του @A-d-P είναι ειδικά σχεδιασμένα για να σπάνε αποκλειστικά τζάμια ασφαλείας, ενώ δεν κάνουν συνήθως καμία ζημιά σε συνήθη τζάμια πχ σπιτιών … Αν σας δοθεί ευκαιρία και βρεθείτε απέναντι σε αποσυρμένα/άχρηστα αμάξια δοκιμάστε να σπάσετε το παρμπρίζ τους με πχ μια πέτρα, θα εκπλαγείτε από την αντοχή και την ελαστικότητα τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      “η 45χρονη ιδιοκτήτρια ενεχυροδανειστηρίου και κέντρου αισθητικής συνελήφθη” … “ο οδηγός είχε απεγκλωβιστεί μόνος του, σπάζοντας την ηλιοροφή” …

      https://www.protothema.gr/greece/article/1688573/paradehthike-oti-odigouse-i-idioktitria-tis-porsche-sto-trohaio-sti-thessaloniki-eihe-katanalosei-alkool/

      Όποιος βρει με ποιο σύνηθες αντικείμενο μπορεί να σπάσει κανείς ηλιοροφή πορσικου κερδίζει ένα σακουλάκι λουκουμόσκονη …

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Το ζήτημα με τα όρια ταχύτητας δεν είναι τόσο το ποινολόγιο του ΚΟΚ όσο οι τιμές τους και ο ανορθολογικός τρόπος που αυτές καθορίζονται. Κάνοντας καμιά 70αριά χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο σε όλη την Ελλάδα έχω αρκετά καλή εικόνα πλέον επ αυτού. Αργά ή γρήγορα πολλά περιστατικά θα καταλήξουν στα δικαστήρια και τότε το πλεχτό του παραλογισμού θα αρχίσει να ξηλώνεται με αφορμή τον νέο ΚΟΚ. Μέχρι τότε το απλούστερο που έχουμε να κάνουμε οι ενδιαφερόμενοι είναι η καταγραφή των υπερβάσεων ορίων ταχύτητας αστικών λεωφορείων και κτελ με ένα πάμφθηνο τέτοιο https://www.amazon.com/Bushnell-101911-Velocity-Speed-Gun/dp/B0002X7V1Q/?th=1 και το κινητό μας και οι μαζικές καταγγελίες στην εισαγγελία (ΟΧΙ στην Τροχαία) επί εδάφους ασφάλειας συγκοινωνιών. Με την παρέα μου ήδη ετοιμαζόμαστε σχετικώς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      @tolisk20 said in Mazda CX-30:

      Ολα τ αμαξια παιρνουν με βελτιωση απλα στα ατμοσφαιρικα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων δινεις πολλα για να παρεις λιγα..

      Και άμα κοιτάξεις το συνολικό εμβαδό και όχι τις μέγιστες τιμές κάτω απο την καμπύλη ροπής τότε καταλαβαίνεις ότι παίρνεις ακόμα λιγότερα … Άσε που όταν μετρήσεις στο δρόμο ή την πίστα οι διαφορές των διαγραμμάτων δυναμομέτρησης εξαφανίζονται πίσω από το πρώτο δεκαδικο σε χρόνους …

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      @babisstinson Μέγαρα το μακρινό 2006, Τein Flex σε EP3 CTR, πρώτο στάδιο ακόμα τότε πριν τον υπερκυβισμο, ολόφρεσκη από takakaira.co.jp : -1 δευτερόλεπτο το γύρο από την μαμά ανάρτηση (μετά από πολλούς γύρους ρυθμίσης) στο στεγνό. Ίδια ρύθμιση στα ψιλόβρεγμένα Μέγαρα: +1.5 δευτερόλεπτο από την μαμά σε αντίστοιχες συνθήκες λίγες βδομαδες αργοτερα. Toyo R888, Quaife ATB - και στις δύο περιπτώσεις ίδιος οδηγός και στυλ οδήγησης.

      Ναι, σε ειδικές περιπτώσεις μπορείς να ρυθμίσεις τις ρυθμιζόμενες ώστε να είναι καλύτερες από τις εργοστασιακές σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες, όμως τα περιθώρια στενεύουν για καθολική βελτίωση (μέχρι εξαφανίσεως) όσο ποιο ψαγμένο είναι το στήσιμο του κατασκευαστή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις και πολύρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρε! Πόσες γενιές οδηγών πρέπει να κάνουν τα ίδια λάθη?

      Πέρα από το ότι αντιβαίνει στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απλά είναι άνευ αντικειμένου στο 99% των περιπτώσεων.

      Και αυτά τα γράφει τύπος που στα δεύτερα νιάτα του αγόραζε κιτ υπερκυβισμού της toda από Japan για τον k20a2 και φόραγε κομπρεσορες και νίτρα σε F20C.

      Κρατήστε ρε τα λεφτά σας για το αυριανό καλύτερο αμάξι σας και χαρείτε αυτό που έχετε ως έχει σήμερα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      ...
      Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
      ...

      Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.

      +1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      Δεν υπάρχει "σωστή σύγκριση" δυστυχώς. Γιατί η σωστή σύγκριση περιλαμβάνει χώρους/βάρη, κόστη αγοράς/συντήρησης, δείκτες αξιοπιστίας κόστη ασφάλισης/μεταπώλησης μεταξύ πολλών-πολλών άλλων και όχι απλή σύγκριση segments. Επίσης η σωστή σύγκριση πρέπει να συμπεριλάβει ότι τα μόνο υβριδικό SUV της VW είναι τα Tiguan & Tayron και ότι οι 1.5 TSI και eTSI είναι πολύ διαφορετικά ως προς την συμπεριφορά τους μοτέρ στον πραγματικό κόσμο. Επίσης όταν στην συζήτηση μπαίνει το ζήτημα των επιδόσεων η οποιαδήποτε συγκρισιμότητα επι τη βάσει μέσων καταναλώσεων πάει περίπατο - συχνά δε εάν μιλάμε για τέρμα γκάζι επιταχύνσεις χάνει το νόημα του ακόμα και ο πολύ υψηλός κύκλος κατά WLTP. Δεν ήταν αυτό το νόημα του ποστ μου όμως, οπότε παρέλκει να συνεχίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Mazda CX-30

      Όποιος αγοράζει CX-30 επί τη βάσει κατανάλωσης ή επιδόσεων κάνει απλά λάθος επιλογή κατά την γνώμη μου. Μιλάμε για ένα αμάξι κόσμημα στην κατηγορία του από μια εταιρία που πάντα επιλέγει να διαφέρει δίνοντας το κάτι παραπάνω στον πραγματικό οδηγό που αναζητά άλλες ποιότητες. Τι κι αν ένα άχρωμο-άοσμο-άγευστο εταιρικό μουλάρι όπως το μισθωμένο Golf 8 eTSi 150hp DSG που οδηγώ ρίχνει κολώνες στο αυτόματο 2λιτρο CX-30 με χαμηλότερη κατανάλωση μάλιστα? Εάν κάποιος πρέπει να διαλέξει αμάξι για να χαμογέλασει και όχι απλά για να μετακινηθεί η επιλογή του γιαπωνέζου είναι μονόδρομος μεταξύ των δύο. Βολτάρετε ρε και άστε τις καταναλώσεις για τους βαγκίτες και τους τογιοτέους!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr