Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1355
    • Best 884
    • Groups 0

    argyn

    @argyn

    2054
    Reputation
    85
    Profile views
    1355
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    argyn Unfollow Follow

    Best posts made by argyn

    • RE: VW Golf MK 8

      Πολύ δουλειά, πολλές αναποδιές, λίγος χρόνος. Γι αυτό και πρόχειρο ταγμένο ριβιου ±50.000 χλμ μετά από ενάμιση περίπου χρόνο συμβίωσης με το εταιρικό VW Golf Mk8 eTSI 1.5 DSG 150 Life (Q2 2023).

      • Κατανάλωση με μέση ωριαία 50 χαω και DSG στο sport χωρίς καφριλίκια και με το start-stop μόνιμα απενεργοποιημένο, 5 με 5.5 λίτρα 95άρας βενζίνης στα 100χλμ.
      • Κατανάλωση λαδιού γύρω στο μισό λίτρο 0W-20 στα 10.000χλμ (Ισοδύναμη προδαγραφή του VW Longlife = Castrol Edge LongLife IV 0W-20). Σημειώνω ότι έχει αισθητήρες τόσο χαμηλής στάθμης λαδιού όσο και υπερπλήρωσης λαδιού.
      • Άχρωμο, άοσμο και άγευστο πλην όμως απροσδόκητα ξεκούραστο και αποτελεσματικό, χώνεται σχεδόν παντού λόγω διαστάσεων χωρίς να είναι κλειστοφοβικό.
      • Καμία απρογραμμάτιστη επίσκεψη σε συνεργείο, ακόμα, παραδόξως.
      • Infotainment, διακόπτες αφής και λοιπές πίπες επιεικώς απαράδεκτες εργονομικά.
      • Κόψιμο κόστος από παντού εμφανέστατο σε σχέση με προηγούμενες γενιές.
      • Απαράδεκτος αλγόριθμος εξοικονόμησης καυσίμου - πχ με το DSG στο D και το Start-Stop ενεργοποιημένο κλείνει μόνο του τον κλιματισμό και το γυρνάει σε απλό ανεμιστήρα με συχνά τραγικά αποτελέσματα.

      Παραλειπόμενα: Ενδιαφέρον άπαξ κοκομπλόκο στο ADAS+ σε περίεργες συνθήκες (χαμηλή ταχύτητα + βροχή + ομίχλη + πολυκοσμία πεζών + θάμνοι ολόγυρα + ελιγμούς ζω-πεθαίνω + αντιθέτως διερχόμενα): Αρχικά έβγαλε μήνυμα για απενεργοποίηση του Adaptive Cruise Control και μετά έγινε χριστουγιαννιάτικο δέντρο με κάθε τύπου μήνυμα που θα μπορούσατε να φανταστείτε (βλάβη start-stop, βλάβη στο σύστημα κίνησης, μεταβείτε στο συνεργείο κτλ κτλ). Επανήλθε μόνο του μερικά λεπτά μετά, χωρίς ακινητοποίηση του οχήματος και χωρίς καμία εμφανή επίπτωση στον χειρισμό - προφανώς ο "ενγκέφαλος" κατάλαβε την μαλακία και έκανε καθολικό reset σε οτιδήποτε σχετικό με ADAS. Ενδιαφέρουσα κατάληξη ότι ο εκ των υστέρων έλεγχος των OBDII διαγνωστικών με το OBDEleven δεν έδειξαν κανένα ίχνος του προβλήματος. Τρέχα βρες.

      Αυτά και ραντεβού μελλοντικώς όταν υπάρξει περισσότερος χρόνος και διάθεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Volvo EX30 & EX30 Cross Country

      Σκόρπιες εντυπώσεις, επ ουδενί δοκιμή, αφού ήρθε το πρώτο EX30 (single motor extended range) στο δικό μας μαγαζί και το τσίμπησα για καμιά 500αριά χλμ (εντός πόλης αλλά και περιαστικά σε μικτές διαδρομές) από ατυχήσασα συνάδελφο.

      Εργονομία, χρηστικότητα και χώροι για τον φούτσο. Από την παντελή ανυπαρξία φυσικών χειριστηρίων, μέχρι τα γράμματα ψείρες στην κεντρική οθόνη, τους στενάχωρους χώρους για τις εξωτερικές διαστάσεις του, τα μπροστινά καθίσματα με κακή πλευρική στήριξη, την ελλιπή πληροφόρηση για το πόσο ρεύμα πήρες κατά την φόρτιση μέχρι την τιμή στιγμαίας κατανάλωσης στο γράφημα που τερματίζει άγαρμπα στις 99.9kWh/100χλμ όλα δείχνουν κατώτερα και λιγότερο δουλεμένα στο R&D του πράγματος από το πρίμιο που περιμένεις.

      Καλοσχεδιασμένο new age ποιοτικό εσωτερικό ακόμα και εκεί που εμφανώς έχουν γίνει προσπάθειες να περιοριστεί το κόστος. πχ όλα τα σκληρά/ημίσκληρα πλαστικά πλην το κομμάτι πίσω από την κεντρική οθόνη-ταμπλέτα είναι στιβαρά, έχουν ευχάριστη υφή και ούτε κατα διάνοια δείχνουν φτηνιάρικα. Κυλιόμενοι μηχανισμοί όπως αυτοί των ποτηροθηκών εντυπωσιάζουν με την πριμιο αίσθηση που προσφέρουν, ενώ χαριτωμενιές όπως το περίεργο σε σχήμα τιμόνι έχουν γούστο και σου φτιάχνουν την διάθεση. Τα περί ομορφιάς δεν τα θίγω διότι είναι εν πολλοίς υποκειμενικά.

      Ξεκούραστο, σχετικά αθόρυβο και πολύ σβέλτο για κατηγορία SUV πόλης, με δυνατά φώτα. Εξαιρετική ανάρτηση σε απόσβεση χωρίς πλεύσεις και υπερβολικές κλίσεις παρά το άμεσα αντιληπτό κτηνώδες βάρος του. Μέτριο τιμόνι με κακή πληροφόρηση σε οποιαδήποτε από τις 3 θέσεις σκληρότητας εάν επιλεγεί και όχι εντυπωσιακό κύκλο στροφής. Πολύ καλά ηλεκτρονικά ελέγχου ευστάθειας και εξαιρετικές για την κατηγορία του επιδόσεις. Μέτρησα 0-100χαω σε 5.75sec με SoC 40%, μέτριο οδόστρωμα και 1.12% ανηφορική κλίση. Καλές ρεπρίζ παρά την αρχική νωχέλεια (όχι ακαριαία απόκριση στο δεξί πεντάλ).

      Επιλέξιμο One-pedal-driving και εν γένει αίσθηση ποδοστήριων για τον φούτσο. Εκεί που έκανε κακάκια το one-pedal της Tesla φύτρωσε το δικό του. Παρόλαυτα λόγω διαστάσεων και απόστασης από το έδαφος είναι μακράν πρακτικότερο ως δευτερότριτο αμάξι του οποιουδήποτε tesla εάν δεν ενδιαφέρεται κανείς για χώρους και αυτονομία και δίνει βάρος στο να είναι μανιτζέβελος.

      Μέση κατανάλωση γύρω στα 17kWh/100χλμ με ΜΩΤ γύρω στα 45χαω σε μικτές αστικές/περιαστικές συνθήκες. Σημειωτέον ότι χωρίς να το ψιλοσκίσεις εντός πολης (απλές σβέλτες εκκινήσεις, σφήνες και μικρά σπριντ σε συνήθεις αστικές συνθήκες χωρίς υψομετρικά και μεγάλα μποτιλιαρίσματα) υπερβαίνει χαλαρά τις 20kWh/100χλμ.

      Ενδιαφέρον παραλειπόμενο για το που βαδίζει το πράγμα με τα drive-by-wire. Αποφάσισα να το πλακώσω δι ολίγον σε γνωστές μου φαρδιές φουρκέτες όπου τυχαία στην έξοδο μιας βρέθηκε άλλο αμάξι (κακώς). Όταν βρισκόμουν pedal-to-the-metal σανιδωμένος μετά το apex το αμάξι ΑΡΝΗΘΗΚΕ να επιταχύνει για λόγους ασφάλειας. Προσέξτε, ΔΕΝ διόρθωσαν τα ηλεκτρονικά του το δικό μου input εκ των υστέρων, απλά το ακύρωσαν εκ των προτέρων, σε μια επίδειξη απόλυτης πολιτικής ορθότητας του τύπου "τέτοιος μπαγλαμάς που είσαι δεν θα ρισκάρω ούτε να σκοτώσεις ούτε να σκοτωθείς, γκέγκε!?".

      Συνολικά για κάποιο περίεργο λόγο μου άρεσε πάντως, έχει κάτι απροσδιόριστο που το κάνει συμπαθητικό παρόλο που στα λεφτά του και με τα χάλια του ποτέ δεν θα το αγόραζα.

      EDIT: Μια και το θυμήθηκα και παρόλο που δεν είναι ειδικό πρόβλημα του EX30: Οι πολυάριθμες ADAS προειδοποιήσεις (αλλαγή λωρίδας κτλ) ΔΕΝ απανεργοποιούνται πλήρως μονίμως ακόμα και εάν δημιουργήσεις δικό σου εξατομικευμένο οδηγικό προφίλ στις ρυθμίσεις. ΚΑΘΕ φορά που το αμάξι μπαίνει σε "Park" κατάσταση γίνονται reset και επανέρχονται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους. Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να πειράξει περισσότερα μέσω σμαρτφον αππλικέισο αλλά δεν αισιοδοξώ αφού ούτε η κάτοχος του οχήματος είχε βρεί τρόπο από όσο μου είπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Κατανάλωση Βενζίνης

      Πρέπει να πρώτογράφτηκα στο φόρουμ πριν περισσότερο από 20 χρόνια και να διάβαζα 4Τ συστηματικά περισσότερο από μια 30ετια.

      Θυμάμαι συζητήσεις για τουρμπισματα, ΦΠΕ, βούτες, μαύρες, λιμανάκια κρυφές, γαμοσταυριδια στην ενότητα ελληνικών αγώνων για τα τσιγκακια, τις ενστάσεις και τους τεχνικούς ελέγχους, μούτες των ατμοσφαιρικών τότε Hondaιών κατά των τουρμπατων του VAG, κουβέντες για φτερούγες και μεταξένιους εξακύλινδρους εν σειρά, και πολλά ακόμα.

      Αυτό που σίγουρα ΔΕΝ θυμάμαι πάντως είναι συζητήσεις επι συζητήσεων για μέσες καταναλώσεις, κρυφούς φωτισμούς, και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες …

      Πλέον η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης φαίνεται να έχει συρρικνωθεί στο μέγεθος της οθόνης πολυμέσων και όχι στο πως στρίβει και πως φρενάρει ένα αμάξι.

      Μπορεί ο κόσμος να άλλαξε, εγώ να μεγάλωσα ή μπορεί η έννοια της αυτοκίνησης που αγαπήσαμε να έχει πλέον πεθαίνει. Τι να πω …

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn
    • RE: Αντίο δάσκαλε

      Η τελευταία, νομίζω, συνέντευξη του εδώ :

      Youtube Video

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      Καθότι καμένος από τον χώρο, νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καθοριστικά στοιχεία που αφορούν ειδικά στην αγορά μεταχειρισμένων sports cars τα οποία αξίζει να τονιστούν:

      1. Στην αγορά "ειδικών" μεταχειρισμένων δεν αγοράζεις αυτό που θες αλλά το καλύτερο μεταξύ αυτών που βρίσκεις. Έτσι η κατάσταση του οχήματος γίνεται συχνά σημαντικότερη από το μοντέλο του καθαυτό. Συνεπώς η 70% προτίμηση στο Α μοντέλο έναντι του 30% προτίμηση στο Β μοντέλο εύκολα γίνεται "αβλεπί το Β" λόγω διαθεσιμότητας οχήματος στα λεφτά που διατίθενται.

      2. Πρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρη από την αρχή η μελλοντική χρήση του οχήματος. Το αγοράζεις για να διατηρηθεί ατόφιο εργοστασιακό με προοπτική καταχώρησης του ως ιστορικό (FIVA) και μεταπώλησης του (συχνά με κέρδος) λίγα χρόνια αργότερα? To αγοράζεις ως πλατφόρμα μετατροπών και βελτιώσεων? Το αγοράζεις ως "αναλώσιμο" και από χέρι ξεγραμμένο? κτλ

      3. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν ο αγοραστής διαθέτι χώρο, εργαλεία, ικανότητες και ΧΡΟΝΟ για να κατσαβιδιάζει ο ίδιος το όχημα - μόνος ή με βοήθεια από γνώστες (δωρέαν ή επί πληρωμή). Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν έχει χρόνο, διάθεση και ικανότητα να την ψάξει ο ίδιος τόσο για τυπικές συντηρήσεις όσο και μικρής έκτασης βελτιώσεις και επισκευές φέρνοντας ανταλλακτικά και αναλώσιμα από το εξωτερικό. Αυτή η παράμετρος αλλάζει δραματικά το οικονομικό μέρος της συμβίωσης με το αμάξι και μπορεί να είναι καθοριστική για το εάν ένας κοινός θνητός μπορεί ή όχι να αποκτήσει πρόσβαση σε supercars.

      4. Οι καλοί μάστορες στην Ελλάδα είναι δυσεύρετοι. Και οι καλοί μάστορες που δεν είναι ταυτόχρονα και γδάρτες ακόμα λιγότεροι. Το κακό είναι ότι αυτοί που πληρούν τα κριτήρια είναι ελάχιστοι και πιθανά θα σου κλείσουν ραντεβού για απλή διάγνωση 2-3 μήνες μετά ... Συνεπώς ή ύπαρξη ή όχι ενός καλού Ελληνικού συνεργείου και η πρόσβαση σε αυτό είναι από μόνος του επαρκής λόγος απόρριψης ή επιλογής ενός μοντέλου. Επίσης για τον μάστορα, ακόμα και τον καλό και όχι γδάρτη, το πως θα σε ζυγίσει ως άνθρωπο και το ποιος σε σύστησε είναι καθοριστικό για το τι υπηρεσία θα σου δώσει.

      5. Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να ακολουθήσει το ολισθηρό αλλά ιδιαίτερα ελκυστικό μονοπάτι των μετατροπών καθοριστική είναι η ύπαρξη bolt-on kits ή καλά τεκμηριωμένων mainstream λύσεων. Όπως και η τεχνογνωσία τοποθέτησης, συντήρησης και ρύθμισης τους στην Ελλάδα. πχ Τα δίλιτρα S2000 που συζητήθηκαν πριν, λόγω χαρακτηριστικών μοτέρ και άπλετου χώρου στο μηχανοστάσιο μπορούν εύκολα να φτάσουν με κλειστό καπάκι τα 100-200χαω από τα εργοστασιακά σκάρτα 20sec στα κάτω από 10sec με έναν κομπρέσορα και περιφερειακές προσθήκες. Και αυτό με μηδενικό λαγκ, εξαιρετική γραμμικότητα και οδηγησιμότητα καλύτερη του εργοστασιακού.

      6. Στην περίπτωση των sports cars η τσίμα-τσίμα αγορά στα όρια των οικονομικών μας δυνατοτήτων είναι ΠΟΛΥ κακή αρχή. Και αυτό διότι επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία χρήσης του οχήματος λόγω του φόβου ότι ενδεχόμενη μηχανική βλάβη ή ελαφρά έστω στούκα θα σημάνει τρελό οικονομικό πρόβλημα και παρκάρισμα του οχήματος επί μακρόν. Εν ολίγοις εαν ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν μπορείς να πληρώσεις την έξοδο από την στροφή δεν παίρνεις το εύλογο ρίσκο να το στρίψεις όπως του πρέπει κτλ κτλ

      Ως προς το αρχικό ερώτημα του @alexzero1 απλά δεν υπάρχει απάντηση διότι η λίστα είναι χαρακτηριστική ασαφούς προσανατολισμού, ελλιπούς έρευνας και μη συνειδητοποιημένου αγοραστή.

      Φίλε μου σόρι που στο γράφω έτσι χοντρά αλλά ΕΑΝ πράγματι σκέφτεσαι να δώσεις 50 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο sports car και δεν κάνεις το βασικό διαχωρισμό μεταξύ 987.1 και 987.2 όπως και των specs τους (πόρσε γαρ όπου η αναφορά του βασικού μοντέλου = τίποτα ως πληροφορία και κόστος) κάπου υπάρχει ζήτημα. Και επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν το γράφω καουμποϊλίστικα αλλά ως κάποιος που πλήρωσε κατ επανάληψη την αφέλεια και το πάθος του και θεωρεί χρέος του να αποτρέψει τους γύρω του από το να πάθουν τα ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Θα γράψω ένα προβληματισμό μου χωρίς πρόθεση να γίνω προκλητικός ή να ρίξω αλάτι στις πληγές κανενός - ειλικρινώς.

      Έχω την αίσθηση ότι τελικά όποιος δεν είναι χαμηλο-συνταξιούχος, αναξιόχρεος δανειολήπτης, "ευάλωτος" κάθε μορφής ή ΛΟΑΤΚΙ+ δεν απολαμβάνει καμίας απολύτως κρατικής μέριμνας και προσοχής. Ένα μεγάλο μέρος του υγιούς, παραγωγικού, εύρωστου και αξιόπιστου μέρους της κοινωνίας που κατά τεκμήριο τραβάει το κάρο προς τα εμπρός και δίνει σταθερότητα στο σύστημα εξαιρείται παντελώς του δημόσιου διαλόγου και προβληματικής.

      Εν ολίγοις το 99% της δημόσιας συζήτησης περιστρέφεται γύρω από ζητήματα αναδιανομής και όχι μεγαλώματος της παραγωγικής πίτας της χώρας και αφορά σε ανθρώπους που τις παλιές εποχές μάλλον δεν θα ήθελε κάποιος να αποτελούν το σόι του γαμπρού ή της νύφης των παιδιών του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η απάτη των ηλεκτρικών για τον ανυποψίαστο αγοραστή:

      "Έχεις ένα αμάξι που γράφει πολύ καλά 0-100χαω, είναι πολύ μεγάλο και άνετο για τα μέτρα της Ελλάδας (D-Segment), έχει αξιόλογη αυτονομία και είναι φτηνό"

      4 θέσεις, 4 (δυνητικά) ψέμματα:

      1. Συχνά τα ηλεκτρικά έχουν μεν καλό 0-100χαω όμως στις ρεπρίζ και στις τελικές τους σέρνονται. Το ότι ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει καλύτερη εκκίνηση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι καλύτερο στα προσπεράσματα στην εθνική από ένα θερμικό χαμηλότερης ιπποδύναμης.

      2. Η αγορά ενός D-Segment και ο γενικότερος γιγαντισμός των ηλεκτρικών είναι παρα-προϊόν ανάγκης λόγω μεγέθους/όγκου/βάρους/κατανομών μαζών ώστε να μην καταβαραθρωθεί η αυτονομία τους. Στην Ελλάδα των 3-μελών οικογενειών (και άν ...), των μποτιλιαρισμάτων, της στριμοκωλίασης και του "κάνω 15 λεπτά να βρώ να παρκάρω" το μέγεθος επιλογής είναι συχνότατα τα C-Segment και μικρότερα για την πλειονότητα του πληθυσμού.

      3. Δεν έχει αξιόλογη αυτονομία γενικώς και αορίστως - μπορεί να έχει αξιόλογη αυτονομία εντός πόλης - εφόσον κάποιος κινείται ΧΩΡΙΣ να αξιοποιεί τις επιδόσεις βάσει των οποίων διαφημίζεται. Επίσης η πραγματική αυτονομία υπό ρεαλιστικές συνθήκες είναι ΕΞ ΑΡΧΗΣ (δηλαδή ανεξαρτήτως πόσο κανείς το τρέχει) 20-30% κάτω από την μέση WLTP ονομαστική διότι κανείς λογικός οικογενειάρχης δεν μπορεί να θεωρήσει ως αξιοποιήσιμο εύρος μπαταρίας, εκτός αν είναι ψυχοπαθής, το 1% έως 100% (λόγω καθυστέρησης φόρτισης ψηλά και ρεζέρβας ασφαλείας χαμηλά).

      4. Όχι δεν είναι απαραιτήτως φτηνό αν συνυπολογίσει κανείς κόστη ελαστικών, κόστη επισκευών, κόστη ρεύματος εκτός οικιακής φόρτισης, την δεδομένη άθλια αξιοπιστία των ηλεκτρικών (που οδηγεί σε αυξημένα κόστη και ταλαιπωρία μετακίνησης ακόμα και όταν επισκευάζονται εντός εγγύησης) και την επικείμενη απαξίωση (μείωση αξίας μεταπώλησης) λόγω γρήγορης τεχνολογικής προόδου στον τομέα ΕΑΝ κάποιος το συγκρίνει με ένα σύγχρονο υβριδικό που καλύπτει τις ανάγκες του (οι οποίες μπορεί να μην επιβάλλουν ούτε ένα υπερ-μεγέθες αμάξι αλλά ούτε και γρήγορα 0-100χαω).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Τρείς παρατηρήσεις μόνον.

      1. Η δουλειά του λαδιού δεν είναι 1, η λίπανση, όπως κακώς συνήθως πιστεύουμε. Οι δουλειές του λαδιού είναι 3. Λίπανση, ψύξη, καθαρισμός. Αυτό και μόνο αν σκεφτεί κανείς καταλαβαίνει την ευεργετική επίδραση των συχνών αλλαγών και την διατήρηση του σε ψηλή στάθμη.

      2. Τα χιλιομετρικά σέρβις λαδιού έχουν ψιλά γράμματα. Εκεί ο κατασκευαστής γράφει ότι σε συγκεκριμένες συνθήκες η σύσταση αλλαγής τους είναι διαφορετική και πολύ συντομότερη, ίσως και στο 50%, των χλμ της μέγιστης θεωρητικής.

      3. Ο ορισμός των σέρβις από τον κατασκευαστή γίνεται μεταξύ άλλων με γνώμονα αφενός το να μην υπάρξουν σοβαρές βλάβες στο μοτέρ πριν την λήξη της εγγύησης ή τόσο σύντομα ώστε να βλαπτεί η φήμη του μαγαζιού και αφετέρου το κόστη των σέρβις να γίνουν ελκυστικά στις εταιρίες λίζινγκ που σε συγκεκριμένες κατηγορίες οχήματων αποτελούν τον κύριο πελάτη τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      Όλα έχουν να κάνουν από την οπτική του καθενός μας. Πχ Το "κλείνω τα σχολεία" για εργαζόμενους γονείς μπορεί να αποτελέσει τεράστιο πρόβλημα εάν δεν έχουν ποιος να κρατήσει τα παιδιά. Το "απαγορεύω τις νταλίκες" επίσης ακούγεται διαφορετικά αναλόγως του αν είναι κάποιος νταλικερης που αναγκάζεται να κοιμάται στο δρόμο επί 48ωρο ή έμπορος που θέλει να διαθέσει ευπαθή προϊόντα κτλ

      Πάντως αυτό που επιβεβαιώσαμε και πάλι φέτος είναι ότι ανεξαρτήτως χρόνου προειδοποίησης από τους μετεωρολόγους και σφοδρότητας φαινομένου, ως χώρα, αδυνατούμε να κρατήσουμε ανοιχτούς βασικούς δρόμους - ακόμα και όταν υπάρχει επάρκεια μέσων. Προφανώς ο συνδυασμός δημοσιοϋπαλληλικής ευθυνοφοβιας, μετριασμού του πολιτικού κόστους, ιδιοτελών σκοπιμοτήτων και προσωπικής ανευθυνότητας όλων μας, έκανε πάλι το θαύμα του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Ο κ.Καββαθάς στην TV

      Youtube Video

      A ρε pilot ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn

    Latest posts made by argyn

    • RE: TESLA FORUM

      Πότε μην πληρώνεις για κάτι που σου διατίθεται τσάμπα λαπ - βασικός κανόνας. ΕΑΝ πέσουν οι τιμές στα άψογα μεταχειρισμένα M3P 2023 στο 25άρι πιθανόν ψωνίσω, μέχρι τότε κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου κάποιο εταιρικό M3/Υ AWD κάνω πειράματα για να περνάω την ώρα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: TESLA FORUM

      Και όμως η συμπεριφορα του stopping mode αλλαζει τελειως το τι συμβαινει και στις ψηλες ταχυτητες στο αφημα ενω αλλαζει και την regen συμπεριφορα. Μου φανηκε και εμενα κουλο αλλα το επιβεβαιωσα και μέσω του energy app και όντως ισχύει. Μεγάλη μαλακια που είναι ρυθμισιμο μόνο με αφτερμαρκετ πράγματα παντως. Θενκς!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: TESLA FORUM

      Ρε σεις, υπάρχει κάποιος τρόπος στα τελευταια 4κινητα ΜY και Μ3 να αλλάζει κάνεις την επιλογη του stopping mode απο Hold σε Roll εν κινήσει?

      Το one pedal του hold είναι εξαιρετικό για οδήγηση μέχρι 7/10 , στο παραπανω ομως χαλαρά σε σκοτώνει διότι το regenerative breaking πχ σε καμπές υψηλών ταχυτήτων αποσταθεροποιεί το αμάξι αφού μαλακωδως η tesla δεν απενεργοποιει/μετριαζει επαρκως την αναγεννηση οταν πηγαίνει κάνεις μαλλιοκουβαρα οπότε το παραμικρό παιξιμο του ποδιού στο γκάζι αλλάζει άμεσα την τροχιά του αμαξιού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      @red_monster said in Sport cars:

      Οδήγησε το χαιλαντ περφορμαντε !

      Ναι, λένε ότι είναι αρκετά καλύτερο, κυρίως αναρτησιακώς. Δεν έχω όμως βρεί κανένα εύκαιρο για να το μετρήσω και να σχηματίσω άποψη - οπότε μένω με την αίσθηση του παλιού προς στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      @w202-amg said in Sport cars:

      Ο τύπος είναι τρομερός,οχι στο συγκεκριμένο βίντεο αλλά σε πολλά άλλα.

      Ναι όντως - και κυρίως πολύ κούλ με ωραίο οδηγικό στυλ. Βέβαια το 99% όλων όσων αγαπάμε την ταχύτητα δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να καταφέρουμε να οδηγήσουμε όπως αυτός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Η συζήτηση αυτή, για να είναι ρεαλιστική, μπορεί να γίνει μόνον σε επίπεδο καθαρής ετήσιας συνολικής αμοιβής (συμπεριλαμβανομένης κάθε τύπου πρόσθετης παροχής, διευκόλυνσης ή ελάφρυνσης) ανά πραγματική ώρα εργασίας με αναφορά των συνθηκών και του χώρου δουλειάς.

      Διαφορετικά τα φαινομενικά "πολλά" μπορούν να γίνουν εύκολα "πολύ λίγα" και αντιστρόφως.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      H συζήτηση εξελίσσεται σε αυτοκινιτηστικό ναχαμε_να_λέγαμε ποτ πουρί άρα χρειάζεται πραγματικά μεγάλη προσπάθεια για να βγεί κανείς εκτός θέματος.

      Με τους κατασκευαστές να προσφέρουν μαούνες των 2 τόνων στην κατηγορία "sports οτιδήποτε" και με παντελώς αδιάφορα οδηγικά αμάξια όπως το Model 3 Performance ή το RS3 να δηλώνουν οδηγοκεντρικές σπορ κατασκευές πλέον οποιοσδήποτε μπορεί απολύτως δικαιολογημένα να δηλώσει και να προτείνει οτιδήποτε ως τσόντα στην αρχική - και εμφανώς ομιχλώδη - λίστα του φίλου μας.

      Τελικά ο πιθανός κάτοχος ενός sports car ενδιαφέρεται για την οδηγοκεντρική εμπειρία χρήσης του οχήματος ή για το γόητρο που η ιδιοκτησία του προσφέρει? Ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δρόμο - άρα για την χωρίς δράματα ασφαλή αποτελεσματικότητα? Ενδιαφέρεται να αναπτύξει μια ερωτική προσωπική σχέση με το όχημα και τον δρόμο απολαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, αυτό που μόνον πρίμιουμ κατασκευές μπορούν να προσφέρουν "την ακαταμάχητη γοητεία του να κινείσαι αργά με ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο να κινείται γρήγορα και να το απολαμβάνεις"?

      Στέκομαι σε ένα από αυτά - κακώς το ποιο πολυσυζητημένο.

      Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δημόσιο δρόμο οποιοδήποτε από τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν έχει επιδόσεις αστείες με τα μέτρα ακόμα και της τριτο-τέταρτης κοντράδικης πιάτσας. Μιλάμε για τελεμέδες.

      Ένα οποιοδήποτε δίλιτρο διπλοσύμπλεκτο Audi S3 φρανκενστάιν με απολύτως καθημερινό άσπαστο σεταπ και συνολικό κόστος αρκετά κάτω από τα 50κ γιούρια γράφει άνετα το στατικό 400άρι στα χαμηλά 11sec με ταχύτητα εξόδου στα ψηλά 200χαω. Με το αμάξι να περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, χωρίς ειδικά λάστιχα και κόλλες, χωρίς μεθανόλες, χωρίς ειδικές ρυθμίσεις σε γεωμετρία και ανάρτηση, με 98άρα βενζίνη ... και με τα 100-200χαω να έρχοντα στα μεσαία 6 sec με το ποιό συντηρητικό πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα και κιβωτίου (άγραφος προφανώς). To ίδιο αμάξι είναι ικανό με το καλό αλλά όχι αμιγώς πολεμικό του σεταπ χωρίς ελαφρώματα για ξερό 9άρι στο dragstrip ακόμα και με σεμεδάκια στην εταζέρα. Για τους μη εξοικειωμένους μιλάμε για νούμερα που προσεγγίζουν αυτά των hypercars και αφήνουν κολώνες πίσω τα περισσότερα μαμά supercars της προηγούμενης δεκαετίας.

      Κάνουν τα παραπάνω το συγκεκριμένο S3 Sports Car? Όχι φυσικά, παραμένει ένας αδιάφορος οδηγικά, πλήν όμως σούπερ αποτελεσματικός και ταχύτατος, 4τροχος τενεκές - μια άνευ ιδιαίτερης ουσίας υποσημείωση στο μεγάλο βιβλίο του αυτοκινητιστικού σύμπαντος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @gatoz said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      επειδη εγραψες περι 'πλουσιων', ουτε εσυ, ουτε εγω ειμαστε στη κατηγορια αυτη. μπλεκεις το ευπορος με κατι αλλο. βγαζουμε οτι θα εβγαζε ενα καλο στελεχος σε μεγαλη εταιρεια εξωτερικου και μαλιστα με αιμα. και οχι αρκετα για να βολευτουν οι απογονοι και οι λοιποι συγγενεις.

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Ναι, ισχύει λαπ σε κάποιες περιπτώσεις. Έτσι κι αλλιώς οι εργασιακοί χώροι συχνά γίνονται ένα μεγάλο κρεββάτι. Ασφαλιστικές δικλείδες φυσικά υπάρχουν - πχ ιεραρχική και ταυτοχρόνως συγγενική ή αναγνωρισμένη γκομενικά σχέση αποτελούν ασυμβίβαστο - όμως οι κανόνες υπάρχουν για να παραβιάζονται.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Οσο αφορά το προσωπικό, εμείς όταν αναζητούμε προσωπικό πρώτα ψαχνόμαστε εσωτερικά. Ενα παλαιό συμφοιτητή, ένα παλαιό εξωτερικό συνεργάτη που άφησε καλές εντυπώσεις, ένα επιβεβαιωμένο καλό παιδί. Το βασικότερο είναι να είναι ηθικός και επιμελής εργαζόμενος, δεν χρειάζεται να είναι άριστος !

      Παντού το ίδιο γίνεται νομίζω, συμπεριλαμβανομένων και κάμποσων πολυεθνικών όπου η διαδικασία επίσημης σύστασης κάποιου από ήδη εργαζόμενο έχει θεσμικό χαρακτήρα και όχι άτυπο αφού η ικανότητα του κάθε στελέχους να αναγνωρίζει και να προσελκύει νέα ταλέντα με δυναμικό προσαρμογής και μακροχρόνιας παραμονής στο μαγαζί αποτελεί συχνά Key Perfomance Indicator και για την δική του αξιολόγηση - ειδικά για τους Group Leaders.

      Είναι ζήτημα ελαχιστοποίησης του ρίσκου και επιτάχυνσης των διαδικασιών πρόσληψης που πολλοί κακώς αντιλαμβάνονται ως βυσματωση, αφού στην πραγματικότητα πρόκειται για προκαταρκτική αξιολόγηση με προσωπική εγγύηση του συστήνοντος.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr