Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1378
    • Best 904
    • Groups 0

    argyn

    @argyn

    2120
    Reputation
    86
    Profile views
    1378
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    argyn Unfollow Follow

    Best posts made by argyn

    • RE: VW Golf MK 8

      Πολύ δουλειά, πολλές αναποδιές, λίγος χρόνος. Γι αυτό και πρόχειρο ταγμένο ριβιου ±50.000 χλμ μετά από ενάμιση περίπου χρόνο συμβίωσης με το εταιρικό VW Golf Mk8 eTSI 1.5 DSG 150 Life (Q2 2023).

      • Κατανάλωση με μέση ωριαία 50 χαω και DSG στο sport χωρίς καφριλίκια και με το start-stop μόνιμα απενεργοποιημένο, 5 με 5.5 λίτρα 95άρας βενζίνης στα 100χλμ.
      • Κατανάλωση λαδιού γύρω στο μισό λίτρο 0W-20 στα 10.000χλμ (Ισοδύναμη προδαγραφή του VW Longlife = Castrol Edge LongLife IV 0W-20). Σημειώνω ότι έχει αισθητήρες τόσο χαμηλής στάθμης λαδιού όσο και υπερπλήρωσης λαδιού.
      • Άχρωμο, άοσμο και άγευστο πλην όμως απροσδόκητα ξεκούραστο και αποτελεσματικό, χώνεται σχεδόν παντού λόγω διαστάσεων χωρίς να είναι κλειστοφοβικό.
      • Καμία απρογραμμάτιστη επίσκεψη σε συνεργείο, ακόμα, παραδόξως.
      • Infotainment, διακόπτες αφής και λοιπές πίπες επιεικώς απαράδεκτες εργονομικά.
      • Κόψιμο κόστος από παντού εμφανέστατο σε σχέση με προηγούμενες γενιές.
      • Απαράδεκτος αλγόριθμος εξοικονόμησης καυσίμου - πχ με το DSG στο D και το Start-Stop ενεργοποιημένο κλείνει μόνο του τον κλιματισμό και το γυρνάει σε απλό ανεμιστήρα με συχνά τραγικά αποτελέσματα.

      Παραλειπόμενα: Ενδιαφέρον άπαξ κοκομπλόκο στο ADAS+ σε περίεργες συνθήκες (χαμηλή ταχύτητα + βροχή + ομίχλη + πολυκοσμία πεζών + θάμνοι ολόγυρα + ελιγμούς ζω-πεθαίνω + αντιθέτως διερχόμενα): Αρχικά έβγαλε μήνυμα για απενεργοποίηση του Adaptive Cruise Control και μετά έγινε χριστουγιαννιάτικο δέντρο με κάθε τύπου μήνυμα που θα μπορούσατε να φανταστείτε (βλάβη start-stop, βλάβη στο σύστημα κίνησης, μεταβείτε στο συνεργείο κτλ κτλ). Επανήλθε μόνο του μερικά λεπτά μετά, χωρίς ακινητοποίηση του οχήματος και χωρίς καμία εμφανή επίπτωση στον χειρισμό - προφανώς ο "ενγκέφαλος" κατάλαβε την μαλακία και έκανε καθολικό reset σε οτιδήποτε σχετικό με ADAS. Ενδιαφέρουσα κατάληξη ότι ο εκ των υστέρων έλεγχος των OBDII διαγνωστικών με το OBDEleven δεν έδειξαν κανένα ίχνος του προβλήματος. Τρέχα βρες.

      Αυτά και ραντεβού μελλοντικώς όταν υπάρξει περισσότερος χρόνος και διάθεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Volvo EX30 & EX30 Cross Country

      Σκόρπιες εντυπώσεις, επ ουδενί δοκιμή, αφού ήρθε το πρώτο EX30 (single motor extended range) στο δικό μας μαγαζί και το τσίμπησα για καμιά 500αριά χλμ (εντός πόλης αλλά και περιαστικά σε μικτές διαδρομές) από ατυχήσασα συνάδελφο.

      Εργονομία, χρηστικότητα και χώροι για τον φούτσο. Από την παντελή ανυπαρξία φυσικών χειριστηρίων, μέχρι τα γράμματα ψείρες στην κεντρική οθόνη, τους στενάχωρους χώρους για τις εξωτερικές διαστάσεις του, τα μπροστινά καθίσματα με κακή πλευρική στήριξη, την ελλιπή πληροφόρηση για το πόσο ρεύμα πήρες κατά την φόρτιση μέχρι την τιμή στιγμαίας κατανάλωσης στο γράφημα που τερματίζει άγαρμπα στις 99.9kWh/100χλμ όλα δείχνουν κατώτερα και λιγότερο δουλεμένα στο R&D του πράγματος από το πρίμιο που περιμένεις.

      Καλοσχεδιασμένο new age ποιοτικό εσωτερικό ακόμα και εκεί που εμφανώς έχουν γίνει προσπάθειες να περιοριστεί το κόστος. πχ όλα τα σκληρά/ημίσκληρα πλαστικά πλην το κομμάτι πίσω από την κεντρική οθόνη-ταμπλέτα είναι στιβαρά, έχουν ευχάριστη υφή και ούτε κατα διάνοια δείχνουν φτηνιάρικα. Κυλιόμενοι μηχανισμοί όπως αυτοί των ποτηροθηκών εντυπωσιάζουν με την πριμιο αίσθηση που προσφέρουν, ενώ χαριτωμενιές όπως το περίεργο σε σχήμα τιμόνι έχουν γούστο και σου φτιάχνουν την διάθεση. Τα περί ομορφιάς δεν τα θίγω διότι είναι εν πολλοίς υποκειμενικά.

      Ξεκούραστο, σχετικά αθόρυβο και πολύ σβέλτο για κατηγορία SUV πόλης, με δυνατά φώτα. Εξαιρετική ανάρτηση σε απόσβεση χωρίς πλεύσεις και υπερβολικές κλίσεις παρά το άμεσα αντιληπτό κτηνώδες βάρος του. Μέτριο τιμόνι με κακή πληροφόρηση σε οποιαδήποτε από τις 3 θέσεις σκληρότητας εάν επιλεγεί και όχι εντυπωσιακό κύκλο στροφής. Πολύ καλά ηλεκτρονικά ελέγχου ευστάθειας και εξαιρετικές για την κατηγορία του επιδόσεις. Μέτρησα 0-100χαω σε 5.75sec με SoC 40%, μέτριο οδόστρωμα και 1.12% ανηφορική κλίση. Καλές ρεπρίζ παρά την αρχική νωχέλεια (όχι ακαριαία απόκριση στο δεξί πεντάλ).

      Επιλέξιμο One-pedal-driving και εν γένει αίσθηση ποδοστήριων για τον φούτσο. Εκεί που έκανε κακάκια το one-pedal της Tesla φύτρωσε το δικό του. Παρόλαυτα λόγω διαστάσεων και απόστασης από το έδαφος είναι μακράν πρακτικότερο ως δευτερότριτο αμάξι του οποιουδήποτε tesla εάν δεν ενδιαφέρεται κανείς για χώρους και αυτονομία και δίνει βάρος στο να είναι μανιτζέβελος.

      Μέση κατανάλωση γύρω στα 17kWh/100χλμ με ΜΩΤ γύρω στα 45χαω σε μικτές αστικές/περιαστικές συνθήκες. Σημειωτέον ότι χωρίς να το ψιλοσκίσεις εντός πολης (απλές σβέλτες εκκινήσεις, σφήνες και μικρά σπριντ σε συνήθεις αστικές συνθήκες χωρίς υψομετρικά και μεγάλα μποτιλιαρίσματα) υπερβαίνει χαλαρά τις 20kWh/100χλμ.

      Ενδιαφέρον παραλειπόμενο για το που βαδίζει το πράγμα με τα drive-by-wire. Αποφάσισα να το πλακώσω δι ολίγον σε γνωστές μου φαρδιές φουρκέτες όπου τυχαία στην έξοδο μιας βρέθηκε άλλο αμάξι (κακώς). Όταν βρισκόμουν pedal-to-the-metal σανιδωμένος μετά το apex το αμάξι ΑΡΝΗΘΗΚΕ να επιταχύνει για λόγους ασφάλειας. Προσέξτε, ΔΕΝ διόρθωσαν τα ηλεκτρονικά του το δικό μου input εκ των υστέρων, απλά το ακύρωσαν εκ των προτέρων, σε μια επίδειξη απόλυτης πολιτικής ορθότητας του τύπου "τέτοιος μπαγλαμάς που είσαι δεν θα ρισκάρω ούτε να σκοτώσεις ούτε να σκοτωθείς, γκέγκε!?".

      Συνολικά για κάποιο περίεργο λόγο μου άρεσε πάντως, έχει κάτι απροσδιόριστο που το κάνει συμπαθητικό παρόλο που στα λεφτά του και με τα χάλια του ποτέ δεν θα το αγόραζα.

      EDIT: Μια και το θυμήθηκα και παρόλο που δεν είναι ειδικό πρόβλημα του EX30: Οι πολυάριθμες ADAS προειδοποιήσεις (αλλαγή λωρίδας κτλ) ΔΕΝ απανεργοποιούνται πλήρως μονίμως ακόμα και εάν δημιουργήσεις δικό σου εξατομικευμένο οδηγικό προφίλ στις ρυθμίσεις. ΚΑΘΕ φορά που το αμάξι μπαίνει σε "Park" κατάσταση γίνονται reset και επανέρχονται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους. Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να πειράξει περισσότερα μέσω σμαρτφον αππλικέισο αλλά δεν αισιοδοξώ αφού ούτε η κάτοχος του οχήματος είχε βρεί τρόπο από όσο μου είπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Κατανάλωση Βενζίνης

      Πρέπει να πρώτογράφτηκα στο φόρουμ πριν περισσότερο από 20 χρόνια και να διάβαζα 4Τ συστηματικά περισσότερο από μια 30ετια.

      Θυμάμαι συζητήσεις για τουρμπισματα, ΦΠΕ, βούτες, μαύρες, λιμανάκια κρυφές, γαμοσταυριδια στην ενότητα ελληνικών αγώνων για τα τσιγκακια, τις ενστάσεις και τους τεχνικούς ελέγχους, μούτες των ατμοσφαιρικών τότε Hondaιών κατά των τουρμπατων του VAG, κουβέντες για φτερούγες και μεταξένιους εξακύλινδρους εν σειρά, και πολλά ακόμα.

      Αυτό που σίγουρα ΔΕΝ θυμάμαι πάντως είναι συζητήσεις επι συζητήσεων για μέσες καταναλώσεις, κρυφούς φωτισμούς, και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες …

      Πλέον η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης φαίνεται να έχει συρρικνωθεί στο μέγεθος της οθόνης πολυμέσων και όχι στο πως στρίβει και πως φρενάρει ένα αμάξι.

      Μπορεί ο κόσμος να άλλαξε, εγώ να μεγάλωσα ή μπορεί η έννοια της αυτοκίνησης που αγαπήσαμε να έχει πλέον πεθαίνει. Τι να πω …

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Κατ αρχήν νομίζω ότι αξίζει να αναγνωρίσουμε ότι η επιμονή στην διατήρηση στην ζωή παραδοσιακών φόρουμ (phpBB και συναφή) είναι από μόνη της αξιέπαινη. Το γεγονός ότι κάποιοι φορουμάρχες αντιστάθηκαν διαχρονικά στα θέλγητρα του (άθλιου ως εργαλείου συστηματοποιημένου διαλόγου, αρχειοθέτησης και αναζήτησης) φατσοβιβλίου και δεν τράβηξαν την πρίζα στο forum.4troxoi.gr δίνει σήμερα δυνατότητα πρόσβασης σε ιστορικό υλικό που πραγματικά αποτελεί ένα καλειδοσκόπιο του γκράσρουτς σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού.

      Αφήστε που για πολλούς από εμάς το ξεφύλλισμα των πίσω σελίδων εύκολα γίνεται μια νοσταλγική περιπλάνηση στον χαμένο πια κόσμο των δεύτερων νιάτων μας - μιας εποχής που πέρασε ανεπιστρεπτί.

      Για μένα η καταστροφή του περιεχομένου του φόρουμ ή η κατάργηση της πρόσβασης σε αυτό θα είναι πολιτιστικό έγκλημα αντίστοιχο αυτού της μερικής διαγραφής του αρχείου της ΕΡΤ προ δεκαετιών …

      Κατά τα λοιπά η σχέση «των ανθρώπων του χώρου του αυτοκινήτου» αλλά και της διοίκησης και δημοσιογράφων των 4Τ με το φόρουμ υπήρξε ιστορικά διφορούμενη και προβληματική. Από την περίοδο που διάφοροι μεγαλοπαράγοντες του περιοδικού με ύφους συνοικιακού γκόμενου θεωρούσαν ότι μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται (τα αλήστου μνήμης «εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι») μέχρι τους αγωνιζόμενους που απαιτούσαν παρέμβαση της διαχείρισης ώστε να αποκλειστούν από τα αγωνιστικά τοπικ οι απλοί θεατές ως αρθρογράφοι. ‘Όλα έδειχναν βαθιά άγνοια των ιδιαιτεροτήτων του μέσου και πλήρη αδυναμία αξιοποίησης ενός κοινού χιλιάδων ανθρώπων που καθημερινά αλληλοεπιδρούσαν οικειοθελώς με τις ΤΕ και τα μαγαζιά της δια του φόρουμ. Όλα αυτά βέβαια είχαν επισημανθεί από αρκετούς από εμάς χρόνια πριν με τα γνωστά θλιβερά αποτελέσματα - επιπλήξεων, διαγραφών ποστς κτλ.

      Εν ολίγοις ο τρόπος προσέγγισης και αξιοποίησης του forum.4troxoi.gr από τις ίδιες τις ΤΕ υπήρξε μια ακόμα καραμπινάτη χαμένη ευκαιρία στο ευρύτερο πλαίσιο του τότε επιχειρηματικό αλαλούμ – οπότε καθόλου παράξενη η μετέπειτα συρρίκνωση του και η σημερινή μη αναστρέψιμη κατάντια του/μας.

      Για τεχνικά θέματα να μιλούμε τώρα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: Sport cars

      Καθότι καμένος από τον χώρο, νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καθοριστικά στοιχεία που αφορούν ειδικά στην αγορά μεταχειρισμένων sports cars τα οποία αξίζει να τονιστούν:

      1. Στην αγορά "ειδικών" μεταχειρισμένων δεν αγοράζεις αυτό που θες αλλά το καλύτερο μεταξύ αυτών που βρίσκεις. Έτσι η κατάσταση του οχήματος γίνεται συχνά σημαντικότερη από το μοντέλο του καθαυτό. Συνεπώς η 70% προτίμηση στο Α μοντέλο έναντι του 30% προτίμηση στο Β μοντέλο εύκολα γίνεται "αβλεπί το Β" λόγω διαθεσιμότητας οχήματος στα λεφτά που διατίθενται.

      2. Πρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρη από την αρχή η μελλοντική χρήση του οχήματος. Το αγοράζεις για να διατηρηθεί ατόφιο εργοστασιακό με προοπτική καταχώρησης του ως ιστορικό (FIVA) και μεταπώλησης του (συχνά με κέρδος) λίγα χρόνια αργότερα? To αγοράζεις ως πλατφόρμα μετατροπών και βελτιώσεων? Το αγοράζεις ως "αναλώσιμο" και από χέρι ξεγραμμένο? κτλ

      3. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν ο αγοραστής διαθέτι χώρο, εργαλεία, ικανότητες και ΧΡΟΝΟ για να κατσαβιδιάζει ο ίδιος το όχημα - μόνος ή με βοήθεια από γνώστες (δωρέαν ή επί πληρωμή). Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν έχει χρόνο, διάθεση και ικανότητα να την ψάξει ο ίδιος τόσο για τυπικές συντηρήσεις όσο και μικρής έκτασης βελτιώσεις και επισκευές φέρνοντας ανταλλακτικά και αναλώσιμα από το εξωτερικό. Αυτή η παράμετρος αλλάζει δραματικά το οικονομικό μέρος της συμβίωσης με το αμάξι και μπορεί να είναι καθοριστική για το εάν ένας κοινός θνητός μπορεί ή όχι να αποκτήσει πρόσβαση σε supercars.

      4. Οι καλοί μάστορες στην Ελλάδα είναι δυσεύρετοι. Και οι καλοί μάστορες που δεν είναι ταυτόχρονα και γδάρτες ακόμα λιγότεροι. Το κακό είναι ότι αυτοί που πληρούν τα κριτήρια είναι ελάχιστοι και πιθανά θα σου κλείσουν ραντεβού για απλή διάγνωση 2-3 μήνες μετά ... Συνεπώς ή ύπαρξη ή όχι ενός καλού Ελληνικού συνεργείου και η πρόσβαση σε αυτό είναι από μόνος του επαρκής λόγος απόρριψης ή επιλογής ενός μοντέλου. Επίσης για τον μάστορα, ακόμα και τον καλό και όχι γδάρτη, το πως θα σε ζυγίσει ως άνθρωπο και το ποιος σε σύστησε είναι καθοριστικό για το τι υπηρεσία θα σου δώσει.

      5. Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να ακολουθήσει το ολισθηρό αλλά ιδιαίτερα ελκυστικό μονοπάτι των μετατροπών καθοριστική είναι η ύπαρξη bolt-on kits ή καλά τεκμηριωμένων mainstream λύσεων. Όπως και η τεχνογνωσία τοποθέτησης, συντήρησης και ρύθμισης τους στην Ελλάδα. πχ Τα δίλιτρα S2000 που συζητήθηκαν πριν, λόγω χαρακτηριστικών μοτέρ και άπλετου χώρου στο μηχανοστάσιο μπορούν εύκολα να φτάσουν με κλειστό καπάκι τα 100-200χαω από τα εργοστασιακά σκάρτα 20sec στα κάτω από 10sec με έναν κομπρέσορα και περιφερειακές προσθήκες. Και αυτό με μηδενικό λαγκ, εξαιρετική γραμμικότητα και οδηγησιμότητα καλύτερη του εργοστασιακού.

      6. Στην περίπτωση των sports cars η τσίμα-τσίμα αγορά στα όρια των οικονομικών μας δυνατοτήτων είναι ΠΟΛΥ κακή αρχή. Και αυτό διότι επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία χρήσης του οχήματος λόγω του φόβου ότι ενδεχόμενη μηχανική βλάβη ή ελαφρά έστω στούκα θα σημάνει τρελό οικονομικό πρόβλημα και παρκάρισμα του οχήματος επί μακρόν. Εν ολίγοις εαν ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν μπορείς να πληρώσεις την έξοδο από την στροφή δεν παίρνεις το εύλογο ρίσκο να το στρίψεις όπως του πρέπει κτλ κτλ

      Ως προς το αρχικό ερώτημα του @alexzero1 απλά δεν υπάρχει απάντηση διότι η λίστα είναι χαρακτηριστική ασαφούς προσανατολισμού, ελλιπούς έρευνας και μη συνειδητοποιημένου αγοραστή.

      Φίλε μου σόρι που στο γράφω έτσι χοντρά αλλά ΕΑΝ πράγματι σκέφτεσαι να δώσεις 50 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο sports car και δεν κάνεις το βασικό διαχωρισμό μεταξύ 987.1 και 987.2 όπως και των specs τους (πόρσε γαρ όπου η αναφορά του βασικού μοντέλου = τίποτα ως πληροφορία και κόστος) κάπου υπάρχει ζήτημα. Και επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν το γράφω καουμποϊλίστικα αλλά ως κάποιος που πλήρωσε κατ επανάληψη την αφέλεια και το πάθος του και θεωρεί χρέος του να αποτρέψει τους γύρω του από το να πάθουν τα ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Αντίο δάσκαλε

      Η τελευταία, νομίζω, συνέντευξη του εδώ :

      Youtube Video

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Θα γράψω ένα προβληματισμό μου χωρίς πρόθεση να γίνω προκλητικός ή να ρίξω αλάτι στις πληγές κανενός - ειλικρινώς.

      Έχω την αίσθηση ότι τελικά όποιος δεν είναι χαμηλο-συνταξιούχος, αναξιόχρεος δανειολήπτης, "ευάλωτος" κάθε μορφής ή ΛΟΑΤΚΙ+ δεν απολαμβάνει καμίας απολύτως κρατικής μέριμνας και προσοχής. Ένα μεγάλο μέρος του υγιούς, παραγωγικού, εύρωστου και αξιόπιστου μέρους της κοινωνίας που κατά τεκμήριο τραβάει το κάρο προς τα εμπρός και δίνει σταθερότητα στο σύστημα εξαιρείται παντελώς του δημόσιου διαλόγου και προβληματικής.

      Εν ολίγοις το 99% της δημόσιας συζήτησης περιστρέφεται γύρω από ζητήματα αναδιανομής και όχι μεγαλώματος της παραγωγικής πίτας της χώρας και αφορά σε ανθρώπους που τις παλιές εποχές μάλλον δεν θα ήθελε κάποιος να αποτελούν το σόι του γαμπρού ή της νύφης των παιδιών του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η απάτη των ηλεκτρικών για τον ανυποψίαστο αγοραστή:

      "Έχεις ένα αμάξι που γράφει πολύ καλά 0-100χαω, είναι πολύ μεγάλο και άνετο για τα μέτρα της Ελλάδας (D-Segment), έχει αξιόλογη αυτονομία και είναι φτηνό"

      4 θέσεις, 4 (δυνητικά) ψέμματα:

      1. Συχνά τα ηλεκτρικά έχουν μεν καλό 0-100χαω όμως στις ρεπρίζ και στις τελικές τους σέρνονται. Το ότι ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει καλύτερη εκκίνηση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι καλύτερο στα προσπεράσματα στην εθνική από ένα θερμικό χαμηλότερης ιπποδύναμης.

      2. Η αγορά ενός D-Segment και ο γενικότερος γιγαντισμός των ηλεκτρικών είναι παρα-προϊόν ανάγκης λόγω μεγέθους/όγκου/βάρους/κατανομών μαζών ώστε να μην καταβαραθρωθεί η αυτονομία τους. Στην Ελλάδα των 3-μελών οικογενειών (και άν ...), των μποτιλιαρισμάτων, της στριμοκωλίασης και του "κάνω 15 λεπτά να βρώ να παρκάρω" το μέγεθος επιλογής είναι συχνότατα τα C-Segment και μικρότερα για την πλειονότητα του πληθυσμού.

      3. Δεν έχει αξιόλογη αυτονομία γενικώς και αορίστως - μπορεί να έχει αξιόλογη αυτονομία εντός πόλης - εφόσον κάποιος κινείται ΧΩΡΙΣ να αξιοποιεί τις επιδόσεις βάσει των οποίων διαφημίζεται. Επίσης η πραγματική αυτονομία υπό ρεαλιστικές συνθήκες είναι ΕΞ ΑΡΧΗΣ (δηλαδή ανεξαρτήτως πόσο κανείς το τρέχει) 20-30% κάτω από την μέση WLTP ονομαστική διότι κανείς λογικός οικογενειάρχης δεν μπορεί να θεωρήσει ως αξιοποιήσιμο εύρος μπαταρίας, εκτός αν είναι ψυχοπαθής, το 1% έως 100% (λόγω καθυστέρησης φόρτισης ψηλά και ρεζέρβας ασφαλείας χαμηλά).

      4. Όχι δεν είναι απαραιτήτως φτηνό αν συνυπολογίσει κανείς κόστη ελαστικών, κόστη επισκευών, κόστη ρεύματος εκτός οικιακής φόρτισης, την δεδομένη άθλια αξιοπιστία των ηλεκτρικών (που οδηγεί σε αυξημένα κόστη και ταλαιπωρία μετακίνησης ακόμα και όταν επισκευάζονται εντός εγγύησης) και την επικείμενη απαξίωση (μείωση αξίας μεταπώλησης) λόγω γρήγορης τεχνολογικής προόδου στον τομέα ΕΑΝ κάποιος το συγκρίνει με ένα σύγχρονο υβριδικό που καλύπτει τις ανάγκες του (οι οποίες μπορεί να μην επιβάλλουν ούτε ένα υπερ-μεγέθες αμάξι αλλά ούτε και γρήγορα 0-100χαω).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Το κοιτάζει κάποιος ΜΟΝΟΝ αν γουστάρει τετρακίνηση. Και σε αυτή την κατηγορία τιμής ο συνδυασμός καλής 4κινησης και Αυτόματου AISIN με μετατροπέα ροπής απλά το καθιστά την μοναδική διαθέσιμη επιλογή.

      Άμεσα ανταγωνιστικό του το 4κινητο Duster με χειροκίνητο σαζμάν (και με αυτόματο σαζμάν αλλά ηλεκτρικό πίσω άξονα από Νοέμβρη και βλέπουμε). Duster που παρά τις βελτιώσεις του στην τελευταία γεννιά παραμένει στα όρια της τεθλιμένης θλίψης από πλευράς εργονομίας (ποτηροθήκες μπροστά που δεν χωράνε 2 φρεντοτσίνα καθ ύψος και κοπανάνε στο υποβραχιόνιο, άθλια καθίσματα με υλικά ακατάλληλα για την ζεστή ελλάδα στις τοπ εκδόσεις, κάμερες για το φούτσο κτλ κτλ).

      Οπότε ναι και στις δύο περιπτώσεις είναι δεδομένο ότι ψωνίζεις αμάξι από το κάτω ράφι ΟΜΩΣ η αξιοπιστία του Vitara μαζί με τον παραδοσιακό AISIN συνιστούν πολαπλασιαστή ισχύος που το καθιστά μονόδρομο για light χωματερό τα_κάνω_όλα_μέτρια_πάντα_και_παντού στην κατηγορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Τρείς παρατηρήσεις μόνον.

      1. Η δουλειά του λαδιού δεν είναι 1, η λίπανση, όπως κακώς συνήθως πιστεύουμε. Οι δουλειές του λαδιού είναι 3. Λίπανση, ψύξη, καθαρισμός. Αυτό και μόνο αν σκεφτεί κανείς καταλαβαίνει την ευεργετική επίδραση των συχνών αλλαγών και την διατήρηση του σε ψηλή στάθμη.

      2. Τα χιλιομετρικά σέρβις λαδιού έχουν ψιλά γράμματα. Εκεί ο κατασκευαστής γράφει ότι σε συγκεκριμένες συνθήκες η σύσταση αλλαγής τους είναι διαφορετική και πολύ συντομότερη, ίσως και στο 50%, των χλμ της μέγιστης θεωρητικής.

      3. Ο ορισμός των σέρβις από τον κατασκευαστή γίνεται μεταξύ άλλων με γνώμονα αφενός το να μην υπάρξουν σοβαρές βλάβες στο μοτέρ πριν την λήξη της εγγύησης ή τόσο σύντομα ώστε να βλαπτεί η φήμη του μαγαζιού και αφετέρου το κόστη των σέρβις να γίνουν ελκυστικά στις εταιρίες λίζινγκ που σε συγκεκριμένες κατηγορίες οχήματων αποτελούν τον κύριο πελάτη τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn

    Latest posts made by argyn

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Απαγόρευση κολύμβησης σε 13 περιοχές της Αττικής: Έδεμ Φαλήρου, Μικρολίμανο και ακτή Σουνίου ανάμεσα τους

      Μεταξύ άλλων οι χωροφυλάκοι των ζωών μας απαγορεύουν, πάντα "για το καλό μας", τις βούτες στην "Ακτή Σούνιο – μπροστά από το εστιατόριο «Ακρογιάλι»." Μόνο που ακριβώς δίπλα και σε απόσταση λίγων μέτρων από αυτό βρίσκεται η οργανωμένη επί πληρωμή πλαζ του Ξενοδοχείου Αιγαίο όπου και ΔΕΝ απαγορεύεται φυσικά ...

      7d285ff1-3c11-488a-a3df-c0e0f854234d-image.png

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Το κοιτάζει κάποιος ΜΟΝΟΝ αν γουστάρει τετρακίνηση. Και σε αυτή την κατηγορία τιμής ο συνδυασμός καλής 4κινησης και Αυτόματου AISIN με μετατροπέα ροπής απλά το καθιστά την μοναδική διαθέσιμη επιλογή.

      Άμεσα ανταγωνιστικό του το 4κινητο Duster με χειροκίνητο σαζμάν (και με αυτόματο σαζμάν αλλά ηλεκτρικό πίσω άξονα από Νοέμβρη και βλέπουμε). Duster που παρά τις βελτιώσεις του στην τελευταία γεννιά παραμένει στα όρια της τεθλιμένης θλίψης από πλευράς εργονομίας (ποτηροθήκες μπροστά που δεν χωράνε 2 φρεντοτσίνα καθ ύψος και κοπανάνε στο υποβραχιόνιο, άθλια καθίσματα με υλικά ακατάλληλα για την ζεστή ελλάδα στις τοπ εκδόσεις, κάμερες για το φούτσο κτλ κτλ).

      Οπότε ναι και στις δύο περιπτώσεις είναι δεδομένο ότι ψωνίζεις αμάξι από το κάτω ράφι ΟΜΩΣ η αξιοπιστία του Vitara μαζί με τον παραδοσιακό AISIN συνιστούν πολαπλασιαστή ισχύος που το καθιστά μονόδρομο για light χωματερό τα_κάνω_όλα_μέτρια_πάντα_και_παντού στην κατηγορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Κατ αρχήν νομίζω ότι αξίζει να αναγνωρίσουμε ότι η επιμονή στην διατήρηση στην ζωή παραδοσιακών φόρουμ (phpBB και συναφή) είναι από μόνη της αξιέπαινη. Το γεγονός ότι κάποιοι φορουμάρχες αντιστάθηκαν διαχρονικά στα θέλγητρα του (άθλιου ως εργαλείου συστηματοποιημένου διαλόγου, αρχειοθέτησης και αναζήτησης) φατσοβιβλίου και δεν τράβηξαν την πρίζα στο forum.4troxoi.gr δίνει σήμερα δυνατότητα πρόσβασης σε ιστορικό υλικό που πραγματικά αποτελεί ένα καλειδοσκόπιο του γκράσρουτς σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού.

      Αφήστε που για πολλούς από εμάς το ξεφύλλισμα των πίσω σελίδων εύκολα γίνεται μια νοσταλγική περιπλάνηση στον χαμένο πια κόσμο των δεύτερων νιάτων μας - μιας εποχής που πέρασε ανεπιστρεπτί.

      Για μένα η καταστροφή του περιεχομένου του φόρουμ ή η κατάργηση της πρόσβασης σε αυτό θα είναι πολιτιστικό έγκλημα αντίστοιχο αυτού της μερικής διαγραφής του αρχείου της ΕΡΤ προ δεκαετιών …

      Κατά τα λοιπά η σχέση «των ανθρώπων του χώρου του αυτοκινήτου» αλλά και της διοίκησης και δημοσιογράφων των 4Τ με το φόρουμ υπήρξε ιστορικά διφορούμενη και προβληματική. Από την περίοδο που διάφοροι μεγαλοπαράγοντες του περιοδικού με ύφους συνοικιακού γκόμενου θεωρούσαν ότι μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται (τα αλήστου μνήμης «εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι») μέχρι τους αγωνιζόμενους που απαιτούσαν παρέμβαση της διαχείρισης ώστε να αποκλειστούν από τα αγωνιστικά τοπικ οι απλοί θεατές ως αρθρογράφοι. ‘Όλα έδειχναν βαθιά άγνοια των ιδιαιτεροτήτων του μέσου και πλήρη αδυναμία αξιοποίησης ενός κοινού χιλιάδων ανθρώπων που καθημερινά αλληλοεπιδρούσαν οικειοθελώς με τις ΤΕ και τα μαγαζιά της δια του φόρουμ. Όλα αυτά βέβαια είχαν επισημανθεί από αρκετούς από εμάς χρόνια πριν με τα γνωστά θλιβερά αποτελέσματα - επιπλήξεων, διαγραφών ποστς κτλ.

      Εν ολίγοις ο τρόπος προσέγγισης και αξιοποίησης του forum.4troxoi.gr από τις ίδιες τις ΤΕ υπήρξε μια ακόμα καραμπινάτη χαμένη ευκαιρία στο ευρύτερο πλαίσιο του τότε επιχειρηματικό αλαλούμ – οπότε καθόλου παράξενη η μετέπειτα συρρίκνωση του και η σημερινή μη αναστρέψιμη κατάντια του/μας.

      Για τεχνικά θέματα να μιλούμε τώρα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Ενδιαφέρουσα η μετάφραση από τα μαστορια, https://www.suzuki.cz/auto/vitara/design_a_technologie.aspx - να τα βλέπουν οι εδώ γκασμαδες αντιπροσωποι …

      ** Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων **
      Χάρη στο αυξημένο φάσμα λόγων μετάδοσης, το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων προσφέρει εξαιρετική επιτάχυνση, ακόμη και από στάση, διατηρώντας παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες υψηλών ταχυτήτων.
      Ο ενσωματωμένος ψύκτης λαδιού συμβάλλει στη διατήρηση της μετάδοσης εντός του βέλτιστου θερμοκρασιακού εύρους λειτουργίας ακόμη και υπό φορτίο, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω την αποδοτικότητα καυσίμου κατά τη συνήθη χρήση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Κάντε τις πράξεις με τους λόγους μετάδοσης 6ΜΤ vs 6AT, το νέο 110hp υβρίδιο δεν κερδίζει ουσιαστικά τίποτα σε επίπεδο μετάδοσης. Το οποίο κέρδος θα είναι στις πολύ χαμηλές στροφές (που δεν θα επηρεαστούν από τα πετσοκόμματα λόγω ρύπων στα μεσαία-ψηλά) και όπου ο μετατροπέας ροπής θα σε ξεκολλάει με την βοήθεια της πολύ καλής για την κατηγορία 4κινησης με απροσδόκητη άνεση στα δύσκολα.

      Κατά τα λοιπά παλιατζουρα μεν και παναργο πλην όμως κάρα-αξιόπιστο με περγαμηνές που δεν έχει κανείς άλλος στον τομέα. Τώρα δε με το AISIN και τον ακόμα λιγότερο πιεσμένο κινητήρα θα είναι ακόμα ποιο αξιόπιστο.

      Φυσικά και υπό συνθήκη μόνον το 4κινητο 6ΑΤ αξίζει να σκεφτεί κανείς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Αν ήταν διπλού συμπλεκτη θα το ανέφεραν ρητά, εικάζω επιστροφή στα Aisin με μετατροπέα ροπής.

      @gatoz Αφού το είχες προαναγγείλει τόσους μήνες πριν ρε άκαρδο γατί, γιατί αφήνεις το κοινό σου ανενημέρωτο? Δώσε κανένα ριβιου …

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Έχει καταγραφεί το μισό υπουργικό συμβούλιο να ακούγεται να κάνει τα πάντα ώστε να διευκολύνει τη ξεδιάντροπη μασαμπούκα από τα "δικά μας παιδιά" και όλο αυτό παρουσιάζεται ως κοινωνικό πρόβλημα για το οποίο είμαστε όλοι υπεύθυνοι ως κοινωνία!

      Δοκιμασμένο το σενάριο , δε μπορώ να πώ , αλλού δούλεψε με μία σχετική επιτυχία , αλλού με απόλυτη ( πχ τεκμαρτό Ε.Ε. ) .

      Κατανοώ κάποιος να υποστηρίζει κάποιο κόμμα ( παρόμοια υποστηρίζω και εγώ) , αλλά , 15 χρόνια τσουβαλιάσματος ( μαζί τα φάγαμε, είστε τεμπέληδες , είστε κλέφτες, φταίει ο τυροπιτάς , ο κουλουράς , κλπ) , νομίζω είναι αρκετά. Καιρός να αλλάξει το τροπάριο ( θα μου πείς δουλεύει....).

      Το πρόβλημα είναι αμιγώς πολιτικό , εθελοτυφλείτε για τους δικούς σας λόγους αν δε το βλέπετε.

      Κοινωνικό φαινόμενο, να σου παρακολουθεί το τηλέφωνο ταυτόχρονα και ο Κυριάκος και η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία.

      Το τι ακριβώς έλεγε το Κόμμα αγαπητέ πολιτικέ επίτροπε ΚΑΘΕ φορά που κάποιος αποφάσιζε να αγγίξει τον Βόθρο των ρουσφετολογικών αγροτικών επιδοτήσεων είναι γνωστό, ενδεικτικά από το μακρινό 2003 ... https://www.rizospastis.gr/story.do?id=1843073&textCriteriaClause=%2BΟΠΕΚΕΠΕ

      Σημείωση για όσους ξένους προς την απατηλή μαρξιστική φρασεολογία των κόκκινων διαφωτιστών: "ΠΟΛΙΤΙΚΗ", για του κόκκινους φασίστες, είναι η συμπυκνωμένη έκφραση των ταξικών σχέσεων και της ταξικής πάλης και πρωτίστως ο μηχανισμός μέσω του οποίου μια κυρίαρχη τάξη διατηρεί και αναπαράγει την εξουσία της επί των άλλων τάξεων.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Λαμογια γνωριζω πολλους , συνηθως εμεις οι αγροτες ομως εχουμε IQ ραδικιου .
      Μεχρι τωρα ουτε γνωριζω κανεναν ουτε και ακουσει φημες να σκεφτει καραμητρος και να εμαυλισει τους φτωχους γραφειοκρατες και αθωους πολιτικους του κρατους των Αθηνων.
      Οι ενδιαφερουσες ιδεες ερχονται απο πανω φτανουν σε τοπικους αξιωματουχους του κομματος και μετα σφυριζονται στους απολυτα πιστους . Εννοειται οτι δεν μαλακες απο πανω , το μεγαλυτερο μερος των χρηματων φευγει προς τα πανω .
      Ενδιαφερουσα αποψη ακουσα απο εναν δικηγορο
      Να κληθουν να επιστρεψουν τα χρηματα και αν δωσουν τους απο πανω να εχουν ευνοικη μεταχειριση .

      Πίπες.

      Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί από ποιούς στελεχώθηκαν και ποιοί τους φαληραν? Οι συνεταιρισμοί φαντάσματα επι των εισπράξεων που ουδέποτε απογράφηκαν φτιάχτηκαν από το κράτος των Αθηνών ή από του επιτήδειους της αγνής ελληνικής υπαίθρου? Από το πάρτι των επιδοτήσεων χωρίς παραγωγή επωφελήθηκε ο τυροπιτάς της ομονοιας ή οι καραβλαχοι που ανοίγανε σαμπάνιες στα κωλομπαρα και τα ρωσιδαδικα της ελληνικής επαρχίας και κυκλοφορούσανε με τα διπλοκαμπινα και τα μερσεντικα?

      Η επαρχία έπαιρνε από το ´80 και μετά πακτωλούς χρημάτων που δεν δικαιούνταν, που δεν αξιοποίησε και που αντάλλαξε με τα πολύτιμα για το κράτος των Αθηνών ψηφαλακια εις βάρος του μέλλοντος των παιδιών της. Να μην κλαίγεται λοιπόν και να κοιτάξει την φάτσα της στον καθρέφτη.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @argyn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      3.250 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος για τον 21χρονο που πήγε να ξεφύγει από το μπλόκο της Αστυνομίας στη Βουλιαγμένης

      Συγχαίρουμε από καρδιάς τον έτερο μοναχικό καβαλάρη της παρέας που με ευελιξία αίλουρου παρέκαμψε το μπλόκο των χωροφυλάκων και εξαφανίστηκε στον ορίζοντα συνεχίζοντας, υποθέτω, ανενόχλητος την βραδιά του όπως της άξιζε: Πίνοντας μπυρόνια και γελώντας εις βάρος του ελλαδικού fail state και των λειτουργών του.

      ΑΞΙΟΣ !!!

      Κι εγώ τον θαύμασα, αλλά ήταν άτυχος όμως,
      1ον είχε πινακίδα
      2ον ανέβασε το βίντεο στο διαδίκτυο ο άλλος ο ρουφιάνος 😁😁

      Από το βίδεο δεν είναι αναγνωρίσιμα τα στοιχεία της πινακίδας πάντως. Τώρα σε επίπεδο σεναριολογίας για να ρισκάρει να την κοπανήσει πινακιδωμένος όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά: Κλεμμένο, υπηρεσιακό, ντίρλα αναβάτης, βλάκας, ενστικτώδης αντίδραση κτλ κτλ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr