Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 177
    • Best 123
    • Groups 0

    argyn

    @argyn

    315
    Reputation
    39
    Profile views
    177
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    argyn Unfollow Follow

    Best posts made by argyn

    • RE: Κατανάλωση Βενζίνης

      Πρέπει να πρώτογράφτηκα στο φόρουμ πριν περισσότερο από 20 χρόνια και να διάβαζα 4Τ συστηματικά περισσότερο από μια 30ετια.

      Θυμάμαι συζητήσεις για τουρμπισματα, ΦΠΕ, βούτες, μαύρες, λιμανάκια κρυφές, γαμοσταυριδια στην ενότητα ελληνικών αγώνων για τα τσιγκακια, τις ενστάσεις και τους τεχνικούς ελέγχους, μούτες των ατμοσφαιρικών τότε Hondaιών κατά των τουρμπατων του VAG, κουβέντες για φτερούγες και μεταξένιους εξακύλινδρους εν σειρά, και πολλά ακόμα.

      Αυτό που σίγουρα ΔΕΝ θυμάμαι πάντως είναι συζητήσεις επι συζητήσεων για μέσες καταναλώσεις, κρυφούς φωτισμούς, και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες …

      Πλέον η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης φαίνεται να έχει συρρικνωθεί στο μέγεθος της οθόνης πολυμέσων και όχι στο πως στρίβει και πως φρενάρει ένα αμάξι.

      Μπορεί ο κόσμος να άλλαξε, εγώ να μεγάλωσα ή μπορεί η έννοια της αυτοκίνησης που αγαπήσαμε να έχει πλέον πεθαίνει. Τι να πω …

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      Όλα έχουν να κάνουν από την οπτική του καθενός μας. Πχ Το "κλείνω τα σχολεία" για εργαζόμενους γονείς μπορεί να αποτελέσει τεράστιο πρόβλημα εάν δεν έχουν ποιος να κρατήσει τα παιδιά. Το "απαγορεύω τις νταλίκες" επίσης ακούγεται διαφορετικά αναλόγως του αν είναι κάποιος νταλικερης που αναγκάζεται να κοιμάται στο δρόμο επί 48ωρο ή έμπορος που θέλει να διαθέσει ευπαθή προϊόντα κτλ

      Πάντως αυτό που επιβεβαιώσαμε και πάλι φέτος είναι ότι ανεξαρτήτως χρόνου προειδοποίησης από τους μετεωρολόγους και σφοδρότητας φαινομένου, ως χώρα, αδυνατούμε να κρατήσουμε ανοιχτούς βασικούς δρόμους - ακόμα και όταν υπάρχει επάρκεια μέσων. Προφανώς ο συνδυασμός δημοσιοϋπαλληλικής ευθυνοφοβιας, μετριασμού του πολιτικού κόστους, ιδιοτελών σκοπιμοτήτων και προσωπικής ανευθυνότητας όλων μας, έκανε πάλι το θαύμα του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Οι μόνες μαρίες αντουανέτες που έχω στο οπτικό μου πεδίο είναι οι πριγκίπισσες της δηθενιάς και βαρώνες της οικοχονδρίας που ενώ αγνοούν ακόμα και τον όρο cradle to grave σκιαμαχούν από καθέδρας με ύφος 40 καρδιναλίων για τα οφέλη άμεσης χρήσης της ηλεκτροκίνησης σε χώρες όπως η Ελλάδα από το γενικό πληθυσμό.

      Για κάποιον που έχει πρόσβαση σε ιδιωτικό ή εταιρικό σταθμό φόρτισης, κάνει λίγα χλμ εντός αστικού ιστού ή μείζονος οδικού δικτύου κυρίως, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι (οριακά) βιώσιμη επιλογή στην Ελλάδα ακόμα και σήμερα - σε μεγάλο βαθμό χάρη στην κρατική επιδότηση - συνεπώς ακόμα και το "παιχνίδια για τους πλούσιους" είναι μαχητό. Ειδικά αν μπορεί κάποιος να δημιουργήσει συνέργειες με χρήση οικιακών φωτοβολταικών και αυτοπαραγωγή.

      Και για όλους εμάς τους ενθουσιώδεις θερμικούς που πληρώναμε πολλές 10δες χιλιάδες ευρώ για να δούμε 40 κιλά ροπή στα δυναμόμετρα οι κτηνωδώς γραμμικές επιδόσεις των ηλεκτροκινητήρων αποτελούν θείο δώρο (παρά το πέναλτι του αυξημένου βάρους).

      Οι ενστάσεις λοιπόν είναι άλλες και βρίσκονται αλλού. Από την συστηματική πλύση εγκεφάλου από τις ορδές των δημοσιογράφων, ακόμα και του δήθεν "ειδικού τύπου", που διαστρέφοντας την πραγματικότητα εμφανίζουν plugin τέρατα των 2.5 τόνων ως "οικολογικές επιλογές" μέχρι τα παπαγαλάκια του διαδικτύου που ισχυρίζονται ότι δεν τρέχει κάστανο charge anxiety αφού "πάω αθήνα κόνιτσα και πάλι πίσω με τεσλα", και τον οποιοδήποτε χαρτογιακά γραφειοκράτη που συγκρίνει την κυκλοφοριακή κατάσταση σε χώρες όπως η Ελλάδα με ολλανδίες και βέλγια.

      Το οτι ορισμένοι πιστεύουν, στα γεροντάματα τους ακόμα, σε άγιους βασίληδες και νεράιδες με μαγικά ραβδιά δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι θα πρέπει να εγκαταλείψουν κάθε είδος κριτικής σκέψης για να τους κάνουν την χάρη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Μην ξεχνάς ότι μιλάς για την χώρα που κατάφερε να αφήσει να καεί το δάσος Τατοίου-Ανατολικής_Πάρνηθας με σχεδόν άπνοια και που ΕΠΕΛΕΞΕ, φοβικά και για λόγους μικροπολιτικής σκοπιμότητας, να παραδοθεί όλη η βόρεια Εύβοια στις φλόγες διατάζοντας αχρείαστες εκκενώσεις αντί "άμυνα μέχρις εσχάτων" απέναντι στην φωτιά (όπως οι ΙΔΙΟΙ οι κάτοικοι επέμεναν και κάποιοι έκαναν με ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ αυτοσχέδια μέσα πυρόσβεσης).

      Μιλάμε για την μόνη κυβέρνηση στην Ιστορία που έδωσε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης την εντολή "θέστε εαυτόν μακράν του εχθρού" σε όλες τις δυνάμεις πυρόσβεσης της Εύβοιας και που αντί να ντρέπεται για την φυγομαχία, κόμπαζε διότι "δεν υπήρξαν ανθρώπινα θύματα".

      Καραγκιόζηδες.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Ένας γνωστός προσπαθούσε να με πείσει ότι το ντομπερμαν του μπορούσε να ζήσει μια χαρά σε διαμέρισμα 70 τετραγωνικών με μικρά μπαλκόνια. Το σκυλί περνούσε τις περισσότερες ώρες της ημέρας του κλειδωμένο σε ένα τεράστιο μεταλλικό κλουβί που είχε αγοράσει το αφεντικό του από κάποιο πετ σόπ. Όσες φορές είχα δεί το σκύλο σε κατάσταση βόλτας (πρακτικά γύρω από το οικοδομικό τετράγωνο της πολυκατοικίας άντε και λίγο μακρύτερα) πήδαγε από στάση και αναπηδούσε σαν καουτσουκένιο μπαλάκι. Καιρό μετά έμαθα ότι το σκυλί δάγκωσε 2 από τα μέλη της οικογένειας χωρίς "εμφανή" λόγο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @antoniokon said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Φιρί φιρί το πας για ban...

      Ένας προφήτης μα τι προφήτης...

      Τα φόρουμ είναι καφενέδες. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο φίλε μου. Με θαμώνες που την μια μέρα βρίζονται για κόμματα και ομάδες και την επόμενη παίζουν πρέφα όλοι μαζί. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Να πω και εγώ τη γνώμη μου - εκτός κλίματος, γουστόζικων είναι η αλήθεια, κοκορομαχιών - αφού όλοι αν είχαμε λεφτά τζι-βάγκεν, ντιφέντερ, λαντ κρούζερ ή ρέιντζερ ραπτορ θα αγοράζαμε.

      Για έναν οικογενειάρχη που θέλει ένα φθηνό καινούργιο 4κινητο softroader στην Ελλάδα σήμερα οι μόνες διαθέσιμες επιλογές είναι το βιτάρα και το ντάστερ νομίζω.

      Αν έχει περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό αγοράζει βιτάρα αν χωμάτινο αγοράζει ντάστερ - με την επιλογή να εξαρτάται στα σημεία από υποκειμενικά ζητήματα αισθητικής κτλ

      Τώρα αν αφαιρέσει κανείς από την εξίσωση την 4κίνηση προσωπικά δεν βλέπω κανένα απολύτως συγκριτικό πλεονέκτημα σε κανένα από τα δύο, βιτάρα ή ντάστερ, πέραν της τιμής τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      Νεκρανασταίνω το, μάλλον θνησιγενές αφού και πάλι το κόβω να πηγαίνει άπατο, θρεντ δίνοντας του ελαφρώς διαφορετικό χαρακτήρα - ένας νέος, ακριβέστερος τίτλος, θα μπορούσε να είναι το

      Σκατοσυζήτηση : Οι σκύλοι σε πυκνοδομημένες αστικές περιοχές, τα αυτοκίνητα και οι κοπρίτες αφεντικά τους

      Κατ'αρχήν ξεκινάμε από το προφανές του ψευδεπίγραφου του όρου "φιλοζωία". Φιλόζωος και κρεατοφάγος είναι απλά έννοιες ασυμβίβαστες - πρόκειται για λογική αντίφαση. Ας μιλάμε λοιπόν για σκυλόφιλους, γατόφιλους κτλ κτλ ΕΚΤΟΣ εάν αναφερόμαστε σε βίγκαν ή χορτοφάγους.

      Μένω σε πυκνοδομημένη αστική περιοχή, σε δρόμο που, για κακή μου τύχη, βλέπει σε δημοτικό χώρο πρασίνου. Έτσι ενίοτε έχω την ατυχία να παρακολουθώ το αργόσυρτο καραβάνι των σκυλόφιλων αφεντικών που βολταίρνουν προς το πάρκο με τα συχνά άνω των 30 κιλών σκυλιά τους για τα δέοντα (χέσιμο, κατούρημα, μαρκάρισμα περιοχής - τού σκύλου όχι του αφεντικού - σοζιαλαιζινγκ - των αφεντικών, όχι των σκύλων - με άλλους κοπρίτες κτλ).

      Παντού στους παρακείμενους του πάρκου δρόμους δεν υπάρχει τετραγωνική παλάμη που να μην είναι εμφανώς χεσμένη ή κατουρημένη (των τροχών ΟΛΩΝ των αυτοκινήτων της περιοχής συμπεριλαμβανομένων) βάσει του συμπαντικού σκυλίσιου αξιώματος : "Αν δεν μπορείς να το φάς ή να το γαμήσεις τότε κατούρα το". Το αυτό συμβαίνει και παντού εντός πάρκου - της παρακείμενης μινι παιδικής χαράς συμπεριλαμβανομένης.

      H απλή λογική λέει ότι ένας ενήλικος σκύλος 30 κιλών χέζει και κατουράει ποσότητα ίση με το περίπου 30% ενός ενήλικα ανθρώπου. Παρόλαυτα εάν εγώ χέσω και κατουρήσω στο πατάκι, στη ρόδα του γείτονα μου ή στο πάρκο γυρνώντας την στρόφιγγα της παροχής των υδραυλικών μου στο 30%, παίζει χαλαρά γείτονας και παριστάμενοι ΕΑΝ δεν με μπουκετώσουν να μου φέρουν την αστυνομία (ακόμα και αν πασαλείψω στα μουλωχτά τα σκατοκάτουρα εκ των υστέρων, δήθεν μαζεύοντας τα).

      Και αναρωτιέμαι τελικά: Μήπως είναι καιρός να ξηλωθεί η ψηφοθηρική μηχανή της δήθεν φιλοζωϊας που επιτρέπει στο κάθε κοπρίτη αφεντικό που ΔΕΝ διαθέτει κατάλληλο χώρο για τις ανάγκες του σκύλου του (από την εξάσκηση μέχρι το κατούρημα εντός πόλης) να μετακυλίει τις παρενέργειες της επιλογής της σκυλοφιλίας του στο ατυχές "πλησίον"?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Και φυσικά το κορυφαίο και απολύτως αγαπημένο μου (έφτασε να γίνει μέχρι και τίτλος βιβλίου) που αξίζει ξεχωριστού ποστ:

      ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΤΕΤΟΙΟΣ

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
      Γενικότερο σχόλιο και σύντομο καθότι οφτόπικ : Δυστυχώς κλάρκσον και λοιποί γερόλυκοι αποτελούν, παρά τους θεατρινισμούς τους, πρεσβευτές ενός είδους σκληροπυρηνικής δημοσιογραφίας "παλαιάς κοπής" που προοδευτικά εξαφανίζεται δίνοντας την θέση της στους απανταχού ισαποστάκιδες και ξεπλένιδες του επαμφοτερίζοντως "ναι μεν, αλλά όλα καλά είναι".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn

    Latest posts made by argyn

    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      To εξοργιστικό δεν είναι μόνον η αναντίστοιχη του πραγματικού κινδύνου οριζόντια και χωρίς διαφοροποίηση (κατά)χρηση του 112, στα πλαίσια της δήθεν επιστημοσύνης και αποτελεσματικότητας του κρατικού μηχανισμού - κάτι που τελικά καταλήγει στην απαξίωση του. Δεν είναι καν οι αναμενόμενες κραυγές και τα φόρα-παρτίδα συντεχνιακά συμφέροντα των δημοσιογράφων που βρίσκουν ευκαιρία για πιασάρικες τηλεθεάσεις και για κυβερνητικές ή αντικυβερνητικές αβάντες. Είναι περισσότερο ότι στο μυαλό των παιδιών, κυρίως, της πόλης η χαρά του χιονιού πλέον συνδέεται συνειρμικά με την έννοια του "κακού" και του "επικίνδυνου" (όπως ακριβώς έγινε με την σχολική συναναστροφή επί κοβιντ) δημιουργώντας και σε αυτό το επίπεδο σιγά-σιγά μια κοινωνία φοβικών ανθρώπων απολύτως εξαρτώμενων από τις εντολές του παντελώς πλέον ανεξέλεγκτου κράτους-πατερούλη που αποφασίζει πριν από αυτά για αυτά.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      Όλα έχουν να κάνουν από την οπτική του καθενός μας. Πχ Το "κλείνω τα σχολεία" για εργαζόμενους γονείς μπορεί να αποτελέσει τεράστιο πρόβλημα εάν δεν έχουν ποιος να κρατήσει τα παιδιά. Το "απαγορεύω τις νταλίκες" επίσης ακούγεται διαφορετικά αναλόγως του αν είναι κάποιος νταλικερης που αναγκάζεται να κοιμάται στο δρόμο επί 48ωρο ή έμπορος που θέλει να διαθέσει ευπαθή προϊόντα κτλ

      Πάντως αυτό που επιβεβαιώσαμε και πάλι φέτος είναι ότι ανεξαρτήτως χρόνου προειδοποίησης από τους μετεωρολόγους και σφοδρότητας φαινομένου, ως χώρα, αδυνατούμε να κρατήσουμε ανοιχτούς βασικούς δρόμους - ακόμα και όταν υπάρχει επάρκεια μέσων. Προφανώς ο συνδυασμός δημοσιοϋπαλληλικής ευθυνοφοβιας, μετριασμού του πολιτικού κόστους, ιδιοτελών σκοπιμοτήτων και προσωπικής ανευθυνότητας όλων μας, έκανε πάλι το θαύμα του.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      @spi_duster Μιλάς για την χώρα που επί κοβιντ λοκνταουν απαγορευόταν στον πλεμπαιο να βολταρει μόνος σε παραλία ή βουνό εκτός αν γειτνίαζε με το σπίτι του, την ίδια στιγμή που ο κάθε μπρουκλης μπορούσε να παίξει τέννις με τα φιλαράκια σου σε κλειστό κλαμπ χωρίς κανένα ουσιαστικό έλεγχο. Τι ψάχνεις λοιπόν?

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      @johanndelta said in Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες :

      Πες τα...

      (Δε χρειάζεται να έρθει κανένας νύχτα, "παραδινομαστε μόνοι μας")

      Το ότι πχ την καθαρά Δευτέρα του '11 παγιδεύτηκα κάτω ακριβώς από τον Σείριο σε 5 πόντους πουδριτσα για κάποιους χαζούς δε σημαίνει ότι πρέπει να κλείνουν οι δρόμοι.

      Χτες το απόγευμα ταλαίπωροι πιτσιρικάδες χωροφυλάκοι επιβαίνοντες σε Μπατσικο 308 μπροστοκινητο με καλοκαιρινά λάστιχα και αλυσίδες μόνο μπροστά κάνανε ολική εκτροπή κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Ιπποκράτειο Πολιτεία από Τατοϊου ψηλά (ταβέρνα του Άρη) προς πλατεία Βαρυμπόμπης σε τρακτεροτζιπουρες με μαντολαστιχα του θανάτου, λεντομπαρες και εργατες που απλώς θέλανε, και προφανώς μπορούσανε, να παίξουν άνευ ουσιαστικού κινδύνου στα χιόνια.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      @ss_76 said in Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες :

      Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κλείνουν οι δρόμοι ούτε καν για φορτηγά. Ο μέσος ευρωπαίος τα βλέπει και γελά. Απλώς πρέπει να μάθουμε να ζούμε και με χιόνι. Δεν χρειάζεται καμιά νομοθεσία. Αρκεί η κοινή λογική η οποία είναι σε έλλειψη. Άλλωστε σε Φλώρινα και Καρπενήσι, όλοι έχουν χειμερινά ή όλων των εποχών ελαστικά και κινούνται, εργάζονται και δραστηριοποιούνται κανονικά. Εδώ ο ανύπαρκτος πολιτικός μηχανισμός και οι ιδιώτες διαχειριστές των Ε.Ο. και της Αττικής Οδού, απλώς κλείναν τους δρόμους κατά βούληση, υπογραμμίζοντας την έλλειψη βούλησης και τον πλεονασμό ανικανότητάς τους.

      Αν δεν αλλάξουμε εμείς, πως περιμένουμε να άλλαξουν οι άλλοι;

      Είναι και ζήτημα εξοικείωσης με το φαινόμενο των ίδιων των αρχών που ενίοτε δεν εφαρμόζουν τυφλά τις απαγορεύσεις σε κάποιες περιοχές, ακριβώς λόγω κατανόησης των συνθηκών και πλήρους εποπτείας της κατάστασης. πχ μπορεί να σου λένε "υποχρεωτικά αλυσίδες" όταν ξεκινάς από Καλάβρυτα για το χιονοδρομικό, όμως έχω ακούσει με τα αυτιά μου να ρωτάει στον ασύρματο το κάτω μπλόκο της αστυνομίας το πάνω: "τετρακίνητο με ΑΤ λάστιχο ανεβαίνει?" ώστε να απαλλάξει από περιττές οπλασκησεις τον προπορευόμενο καψερό οικογενειάρχη.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      @fiverg said in Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες :

      Δεν νομίζω ότι το νόημα του 112 είναι να μην κάνεις βόλτες στην γειτονιά σου. Το νόημα είναι να περιορίσεις τις μη αναγκαίες μετακινήσεις ("δλδ μην τρέξεις στο βουνό σήμερα να παίξεις χιονοπόλεμο κρετίνε", κάτι τέτοιο).

      Έλα όμως που στέλνεται κατά γεωγραφική περιοχή βάση κάλυψης κυψελών κινητής τηλεφωνίας άρα εξ ορισμού έχει τοπικότητα ...

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      Άλλωστε πότε στην Ελλάδα υπήρξε διαπλοκή δημοσιου-ιδιωτικου τομέα? Ανήκουστα πράγματα ...

      Ευτυχώς τουλάχιστον που οι κυβερνητικά διορισμένοι άριστοι μου έστειλαν τρία (3) 112 μηνύματα για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα (σε περιοχή με μηδενική μέχρι στιγμής χιονόστρωση) ώστε αφενός να νιώθω ως πολίτης το κράτος δίπλα μου και αφετέρου να εμπεδωθεί η αξιοπιστία του μηχανισμού πολιτικής προστασίας στο μυαλό μου - ώστε να είναι βέβαιοι ότι θα λάβω σοβαρά υπόψη μου τις όποιες επόμενες προειδοποιήσεις τους.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      @civil357 βασικά όλα είναι θέμα τύχης. Πιθανότατα θα μπορούσες να κάνεις τα ραντεβού σου κανονικά. Όμως το ζήτημα δεν είναι αν είναι αντικειμενικά προσβάσιμο με το όχημα σου το σημείο του ραντεβού σου αλλά αν ο κάθε ανευθυνουπευθυνος χαρτογιακας διοικητικός και τα επί του πεδίου τσιράκια του 1) θα σου επιτρέψουν την διέλευση και 2) θα φτάσεις έγκαιρα λόγω των δευτερογενών μποτιλιαρισματων.

      Χτες δεκάδες δρόμοι ήταν κλειστοί στα βόρεια της Αττικής ακόμα και για οχήματα που δεν θα είχαν κανένα αντικειμενικό πρόβλημα να κινηθούν σε αυτούς γιατί απλώς έτσι έκρινε κάποιος ευθυνοφοβος καρεκλοκενταυρος.

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Πάντως να σας πω την αμαρτία μου, δεδομένου ότι ο ρόλος του/της προέδρου της δημοκρατίας είναι τελικά διακοσμητικός, σήμερα, επι της ουσίας, καμία απολύτως διαφορά δεν θα υπήρχε μεταξύ προεδρευόμενης ή βασιλευόμενης δημοκρατίας εφόσον θα υπήρχαν οι ίδιες συνταγματικές πρόνοιες και για τους δύο. Δηλ.όπως ακριβώς έχουμε έναν διακοσμητικό πρόεδρο το ίδιο εύκολα θα μπορούσαμε να έχουμε έναν διακοσμητικό βασιληά - όλα είναι τελικά ζήτημα αισθητικής και προσωπικής προτίμησης. Και για να το πάω ένα βήμα παρακάτω σε επίπεδο εικόνας και χειρισμού συμβόλων προτιμώ 100 φορές τον Διάδοχο Παύλο ως εκπρόσωπο του ελληνικού κράτους από ότι την δηθενιά της καρτουνίστικης δικαιωματίστριας μετά του μπόιφρεντ.

      alt text

      posted in Αντίλογος
      argyn
      argyn
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @tesa54 said in Suzuki Vitara 2015:

      Για Α/Τ στα Yokohama G015 μόνο τα Light Truck που έχουν διαφορετικό και περισσότερο πέλμα από τα απλό Passenger που δεν είναι 50/50 αλλά προς το ασφάλτινο, αν βέβαια βγαίνει/βρίσκει στη διάσταση του antonmone.

      Υποθέτω ότι μάλλον θα του πούνε οι γκουρούδες να πάει σε 215/60R17 για να κερδίσει και κανένα πόντο σε ύψος από τα παχύτερα μάγουλα και να μπορεί να κατεβάσει τις πιέσεις άμα/όταν χρειαστεί χωρίς να κάνει ακόμα ποιο σαύρα το βιτάρα. Γενικά το ερώτημα "ποιο ΑΤ" όντως ανοίγει μια τεράστια συζήτηση πχ τι κοινό έχει το παλιό G012 με το καινούργιο G015? Tι σχέση έχει το πέλμα του BFG K02 με τα Michelin Latitude Cross που αναφέρθηκαν πριν, θεωρητικά και τα 2 ΑΤ? Η δική μου γνώμη πάντως για κάποιον που χρησιμοποιεί το αμάξι για περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου, στη χάση και στη φέξη σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, και που είναι πρόθυμος να οδηγεί φυλαγμένα στη βροχή χωρίς να πολυ-ενδιαφέρεται για θόρυβο και κατανάλωση, είναι: Kαταρχήν να βάλει ΑΤ λάστιxo με πιστοποίηση για χρήση σε χιόνι και όχι απλό M+S, να μην διανοηθεί μαντολάστιχα ούτε για πλάκα και να αφήσει εκτός συζήτησης τις μπάτζετ φίρμες. ΌΛΑ τα υπόλοιπα παίζονται αφού τελικά κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά ποιό είναι το καταλληλότερο για το δικό του use case διότι πολύ απλά είναι αδύνατο να δοκιμάσει κανείς διαφορετικά λάστιχα με τα ίδια επίπεδα φθοράς, στο ίδιο αμάξι, σε πανομοιότυπες συνθήκες και τερέν. Και φυσικά να θυμάται το απλό: Ορειβασία και μπαλέτο με το ίδιο ζευγάρι παπούτσια ΔΕΝ κάνουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      argyn
      argyn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr