-
Αφού το γράφει: rich sound.
Η τιμή βεβαίως είναι ληστεία μετά φόνου, όπως λίγο πολύ όλες οι επώνυμες. -
@harisma23 said in Mazda CX-30:
Αφού το γράφει: rich sound.
Αν το λες γι αυτο που εγραψα, εννοω οτι βγαζουν πιο ωραιο ηχο , απο αυτες που φτιαχνουν οι εξατμισαδες. Εννοειται οτι ειναι πιο φασαριοζικες απο τα εργοστασιακα επιπεδα
Και απο εξατμισα αρκετες φορες βγαινει εξατμιση με ωραιο ηχο, αν και ειναι λιγο θεμα τυχης -
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!
Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!
Περιμένουμε να βγάλει καμια HKS / Akrapovic τίποτε.
Αν και εμένα τα πρώτα λεφτά (αν το πάρω απόφαση) μάλλον θα πάνε σε καμια ανάρτηση TEIN.
Δεν τις είχα δει τις Tein ωραίες αναρτήσεις! Ακόμα κ το αμορτισέρ το ρυθμιζόμενο χωρίς χαμήλωμα θα είχε ενδιαφέρον για άνεση εκτός κ σπορ αίσθηση εντός! Με εψησες κ εμένα
-
Η ΤΕΙΝ είναι από τις πιο σοβαρές ιαπωνικές εταιρείες στον χώρο της ανάρτησης, ασχολείται κυρίως με ιαπωνικά μοντέλα. Όταν θα χρειαστεί άλλαγμα αμορτισέρ στο αμάξι θα είναι η πρώτη που θα κοιτάξω προσωπικά.
-
Από τον πάντα αναλυτικό schuster
Youtube Video -
Τι αμαξάρες που ναι ρε συ;
-
Νομίζω για όσους δεν θέλουμε κόψε-ράψε πάνω στην μαμά εξάτμιση, μάλλον η λύση μας είναι όντως ένα τελικό απλά (axle-back) που απλά βιδώνει με πλακάκι. Έχει και η Corksport αλλά δεν ξέρω αν κάνει για τον Skyactiv-X. Θεωρώ πως θα κάνει, αλλά θα πρέπει να το ξέρουμε. Θα ήθελα και γω όμως λίγο ήχο παραπάνω, κυρίως στα ψηλά, γιατί σε ταξίδι είναι απόλαυση η ηρεμία του.
Έχει αλλάξει κανείς τελικό?
-
Επίσης ο SkyActiv-X έχει και απ'τη μάνα του κάτι κλαπέτα, προς το μεσαίο νομίζω, που είναι για να ζεσταίνει τον καταλύτη νομίζω όταν είναι κρύο? Κάνει διάφορα γενικά, ίσως και λόγω SPCCI.
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Νομίζω για όσους δεν θέλουμε κόψε-ράψε πάνω στην μαμά εξάτμιση, μάλλον η λύση μας είναι όντως ένα τελικό απλά (axle-back) που απλά βιδώνει με πλακάκι. Έχει και η Corksport αλλά δεν ξέρω αν κάνει για τον Skyactiv-X. Θεωρώ πως θα κάνει, αλλά θα πρέπει να το ξέρουμε. Θα ήθελα και γω όμως λίγο ήχο παραπάνω, κυρίως στα ψηλά, γιατί σε ταξίδι είναι απόλαυση η ηρεμία του.
Έχει αλλάξει κανείς τελικό?
Με τελικό δε νομίζω να πετύχεις τίποτα ούτε σε ήχο ούτε σε απόδοση. Καλά σε απόδοση είμαι 100% σίγουρος λόγω έλλειψης τουρμπο. Στην ουσία θα πληρώσεις για να αλλάξεις την πίσω όψη του αυτοκινήτου λόγω των νέων μπουκών.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Με τελικό δε νομίζω να πετύχεις τίποτα ούτε σε ήχο ούτε σε απόδοση. Καλά σε απόδοση είμαι 100% σίγουρος λόγω έλλειψης τουρμπο.
Αν ειχε τουρμπο , μονο με τελικο θα εβγαζε αλογα, ενω σε ατμοσφαιρα τιποτα?
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Με τελικό δε νομίζω να πετύχεις τίποτα ούτε σε ήχο ούτε σε απόδοση. Καλά σε απόδοση είμαι 100% σίγουρος λόγω έλλειψης τουρμπο.
Αν ειχε τουρμπο , μονο με τελικο θα εβγαζε αλογα, ενω σε ατμοσφαιρα τιποτα?
Η ατμόσφαιρα δε βγάζει και με ολόσωμη, όχι με τελικό, αυτό ήθελα να πω. Το τουρμπάκι με μια catback βλέπεις διαφορά.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Με τελικό δε νομίζω να πετύχεις τίποτα ούτε σε ήχο ούτε σε απόδοση. Καλά σε απόδοση είμαι 100% σίγουρος λόγω έλλειψης τουρμπο.
Αν ειχε τουρμπο , μονο με τελικο θα εβγαζε αλογα, ενω σε ατμοσφαιρα τιποτα?
Η ατμόσφαιρα δε βγάζει και με ολόσωμη, όχι με τελικό, αυτό ήθελα να πω. Το τουρμπάκι με μια catback βλέπεις διαφορά.
Eξαρταται ποσο κακη ειναι η μαμα σε θεμα αποδοσης. Αν κοβει πολυ το μαμα τελικο, βλεπεις διαφορά. Δλδ παιζει ρολο τι ειχες πριν και τι μετα
-
Με τελικό μόνο χλωμό το κόβω, πολύ χλωμό, ουτε ο ήχος δεν θα αλλάξει αν δε μικρύνεις τα υπόλοιπα καζάνια ή να καταργήσεις κανένα από αυτά.
-
Να σημειώσουμε ότι ο skyactivX έχει υπερσυμπιεστή στην εισαγωγή του αέρα. Δεν είναι η κλασσική μορφή turbo
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Με τελικό μόνο χλωμό το κόβω, πολύ χλωμό, ουτε ο ήχος δεν θα αλλάξει αν δε μικρύνεις τα υπόλοιπα καζάνια ή να καταργήσεις κανένα από αυτά.
Γινεται . Και σε θορυβο και σε αποδοση. Ειδικα αν βαλεις τελικο εντελως ελευθερο θα κανει πολυ θορυβο
-
Διαφωνούμε, αλλά δε πρόκειται να το συνεχίσω.,ας το δοκιμάσει κάποιος να μας πει.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Διαφωνούμε, αλλά δε πρόκειται να το συνεχίσω.,ας το δοκιμάσει κάποιος να μας πει.
Το εχουν δοκιμασει παρα πολλοι . Απορω πως δεν το ξερεις
-
Μην ασχολείστε με ατμοσφαιρικές βελτιώσεις και πολύρυθμιζόμενες αναρτήσεις ρε! Πόσες γενιές οδηγών πρέπει να κάνουν τα ίδια λάθη?
Πέρα από το ότι αντιβαίνει στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απλά είναι άνευ αντικειμένου στο 99% των περιπτώσεων.
Και αυτά τα γράφει τύπος που στα δεύτερα νιάτα του αγόραζε κιτ υπερκυβισμού της toda από Japan για τον k20a2 και φόραγε κομπρεσορες και νίτρα σε F20C.
Κρατήστε ρε τα λεφτά σας για το αυριανό καλύτερο αμάξι σας και χαρείτε αυτό που έχετε ως έχει σήμερα!
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Διαφωνούμε, αλλά δε πρόκειται να το συνεχίσω.,ας το δοκιμάσει κάποιος να μας πει.
Το εχουν δοκιμασει παρα πολλοι . Απορω πως δεν το ξερεις
Εγώ απορω πού το ξέρεις
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Διαφωνούμε, αλλά δε πρόκειται να το συνεχίσω.,ας το δοκιμάσει κάποιος να μας πει.
Το εχουν δοκιμασει παρα πολλοι . Απορω πως δεν το ξερεις
Εγώ απορω πού το ξέρεις
Εννοειται εχω και ιδια εμπειρια , αλλά και στο yt θα βρεις πολλά βιντεο
Mazda CX-30