@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Πολύ ενδιαφέρον @M3BP4SN να δούμε διαφορες κ σε απόδοση κ σε κατανάλωση. Όταν έχεις νέα μας λες.
Να πω για την τετρακίνηση (σε συνδυασμό με τα αρκετά καλά εκτός Geolandar cv4s) άλλη μια φορά η οποία πραγματικά είναι εξαιρετική και αξίζει κάθε ευρώ. Σε περασμα για παραλία που πηγαίνουν μόνο πραγματικά τετρακίνητα ανέβηκε χωρίς καμμία διαμαρτυρία με αποτελεσματικότατο φρενάρισμα διαγωνιων τροχών κ έλεγχο σπινιαρισματος όπου απαιτήθηκε. Με μια λίγο πιο κοντή πρώτη για πιο προσεκτικά περάσματα λόγω κ περιορισμένου ύψους θα έκανε θαύματα.
Εντωμεταξυ είναι όντως τόσο predictive, όπου στο τελείωμα της διαδρομής σε αριστερή απότομη φουρκέτα με κλίση κ σαθρό έδαφος με πρώτη σχέση ο πίσω αριστερός τροχός ένιωθες να σπινιαρει χωρίς να έχει γλιστρήσει το μπροστινό, δείγμα ότι έστελνε πάρα πολύ ροπή πίσω μόνο κ μόνο από κλίση γωνία τιμονιού γκάζι κτλ πριν καν γλιστρήσει.
Γενικα επειδή το παιδί αυτό έχει παίξει και με κρύα εισαγωγή κλπ θα προσπαθήσω να το απλοποιήσω με λιγότερες μεταβλητές.
Αρχικά λέει το πρόγραμμα του το πείραξε από 70% γκάζι και πάνω, άρα καταλαβαίνω δεν πειράχτηκε το SPCCI.
Τώρα από άλογα. Όταν το χε μετρήσει μαμά χειμώνα του βγαλε 166.5 άλογα ρόδες που είναι όντως γύρω στα 186 μοτέρ που δίνει η Mazda.
Το πρόγραμμα το μέτρησε πρόσφατα με αρκετή ζέστη, σχεδόν 30 περιβάλλοντος πλέον και του βγαλε 193 άλογα ρόδες, άρα κοντά στα 215 μοτέρ λογικά. Μόνο ένα φίλτρο πιο ελεύθερο έχει απ'οσο ξέρω κ λίγο πιο ελεύθερο τελικό αλλά και στη μαμά μέτρηση τα χε αυτά.
Επίσης η καμπύλη γέμισε παραπάνω είπε. Κατανάλωση λέει δεν άλλαξε κάτι.
Εν ολίγοις αν από 186 πας 215 και potentially του παν και άλλα 10 πάνω σε όμοια κρύες συνθήκες, τότε είναι καλό boost. Αν είναι και safe εγώ το σκεφτόμουν.