Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 122
    • Best 54
    • Groups 0

    tylip1984

    @tylip1984

    Please enter occupation - Please enter your interests

    206
    Reputation
    52
    Profile views
    122
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tylip1984 Unfollow Follow

    Best posts made by tylip1984

    • RE: Mazda CX-30

      Eυχαριστώ για την παρέα σας στην υπομονή μου το τελευταίο 6 μηνο.
      Παραλαμβάνω κ εγώ σήμερα απόγευμα μετά από πίεση δικιά μ στις 7 μερες ακριβώς από τότε π ήρθε το καράβι.

      Παιδιά μόλις το είδα επαθα πλακα το χρώμα αυτό μαζί με τα Piano black παντου το κανει πολυ ομορφο κ αγριο. Δεν περιμενα να με εντυπωσιασει τοσο η εμφανιση. Βαζω κ μερικες φωτογραφιες. 😍 PXL_20240801_194016132.jpg PXL_20240801_194024243.jpg PXL_20240801_195428778.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Σήμερα είχε detailing το μενου. Βάζω μερικές φωτογραφίες και απο εσωτερικό που είχαν ζητήσει παλιότερα κάποια παιδιά..

      PXL_20240915_105521486~2-min.jpg PXL_20240915_105535631~2-min.jpg PXL_20240915_105609839~2-min.jpg PXL_20240915_105835790~2-min.jpg PXL_20240915_105705502~2.jpg PXL_20240915_105813005~2.jpg PXL_20240915_105724215~2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Γύρισα κ εγώ από το πρώτο μου ταξίδι και μεγαλύτερο έως τώρα με αμάξι.
      3.300 χιλιόμετρα σε 9 μέρες από Αθήνα έφτασα μέχρι Τρανσυλβανία Ρουμανία Sighisoara κ Brasov. Συνολική μέση κατανάλωση 6.8( trip computer άρα λογικά κοντά στα 7.2 πραγματική) με 100αρες καθώς εκεί ήταν φτηνή κοντά στο 1.55 κ έβαζα αυτή για ψυχολογικούς λόγους κ επειδή είχε πάρα πολύ κρύο ως κ -8.

      Να πω πως σαν διαδρομή είναι φοβερή κ πιστεύω κ άνοιξη προς Πάσχα θα είναι ακόμα καλύτερη π θα είναι όλα καταπράσινα. Η πλευρά της Τρανσυλβανίας πραγματικά θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτός έχει φοβερές εναλλαγές με ομίχλες χιόνια ήλιο κ πολλές φορές όλα μαζί συνδυαστικά.

      Για τα λάστιχα που ρωτήσατε εξαιρετικά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες κ τόσο σε πάγο όσο και σε χιόνι. Δεν θέλεις απολύτως τίποτα περισσότερο. Σαν χιονολαστιχα. Πήγαινα εντελώς άνετα εκτός δρόμου σε δρόμους καλυμμένους με χιόνι κ πάγο. Η τετρακινηση του Mazda όπως έχω πει πολλές φορές πολύ καλή. Λίγο περισσότερο ελευθερία θα ήθελα γιατί νιώθω πως δεν με αφήνει να παίξω πολύ ακόμα κ με το TRC off κάπως σαν να θέλει να έχει τον έλεγχο.

      Στην φώτο που φαίνεται παρακατω έκανα ανάβαση σε δασικό κ σε εκείνο το σημείο ακριβώς έκανα επιτόπου για να επιστρέψω χωρίς σχεδόν καθόλου σπινιαρισμα.

      Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία.

      PXL_20241228_143144938~2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Να κάνω ένα update μετά από 5000 χμ για το αμάξι.

      Είναι από τα λίγα αμάξια που έχω οδηγήσει που πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς ακόμα και μέσα σε μποτιλιαρισμα. Εγώ προσωπικά όπου κ αν πηγαίνω είτε ταξίδι είτε δουλειά δεν θέλω να φτάσω στον προορισμό μου.

      • list itemτο τιμόνι είναι απόλαυση. Highlight του αυτοκινήτου. Στιβαρό, ευθύ και με πολύ καλή αίσθηση.

      • list itemφρένα στην αρχή με μπέρδεψαν λίγο γιατί θέλουν δύναμη κάπως στο πεντάλ. Αλλά είναι πολύ γραμμικά και δυνατά. Το abs επίσης δεν μπαίνει εύκολα ακόμα κ σε κακό αθηναϊκό οδόστρωμα

      • list itemκρατημα θα πω για θετικά την γενικότερη στιβαρότητα που αποπνέει και την αμεσότητα του να αλλάξει πορεία σε οποιαδήποτε εντολή. Δεν γέρνει πολύ δεν χαζοσπινιαρει πουθενά. Με εμπνέει να πάω γρήγορα μέχρι ένα σπορ Ρυθμό. Παραπάνω δεν Μ το βγάζει κ νομίζω δεν είναι κ σκοπός του αυτοκινήτου αυτός.

      • list item άνεση από ανάρτηση στις πολύ απότομες λακούβες (και εκτός δρόμου )μέτρια καθώς είναι λίγο απότομη αλλά για τα γούστα μου απολύτως αποδεκτή γιατί Μ αρέσει το αμάξι να διαβάζει κάπως το δρόμο να νιώθω τι γίνεται. Σε καλύτερο οδόστρωμα η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική αθόρυβη και απορροφάει τα πάντα σαν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

      • list item να πω πάλι για αυτή την εξαιρετική τετρακίνηση. Πραγματικά έχει γίνει φοβερή δουλειά. Το περασμένο σκ με τις βροχές πήγα πρώτη φορά σε παχιά λάσπη γλιστερη σε μεγάλες κλίσεις. Σε συνδυασμό με τα λάστιχα Geolandar CV4S το αμάξι έχει φοβερή πρόσφυση. Ακόμα κ στη μέση ανωφερειας με πολύ λάσπη κ κλίση 20 μοίρες πρπ αν σταματήσεις ξεκινάει εντελώς αβίαστα. Όπως έχω πει πρώτα θα σε προδώσει η ροπή στα χαμηλά από το μοτέρ παρά το αμάξι. Σε πατημένο χώμα κ ίσιο δρόμο ακόμα κ με λάσπη αν έχεις ορατότητα πας με τα 1000 και με τα 4 ευχαρίστως ..

      • list item κινητήρας έχω τώρα σχεδόν 5κ χιλιόμετρα ήδη και όντως έχει ανοίξει. Καμμιά σχέση με αρχή. Ειδικά στα χαμηλά ακούει πιο εύκολα κ ευχάριστα δεν δείχνει πνιγμένο. Στα ψηλά μετά τις 4 ξυρίζει μέχρι τον κόφτη. Εάν το δουλεύεις ψηλά είναι για γλέντια αλλά πίνει πολύ εκεί πάνω 13-14 λιτρα. Μέση κατανάλωση σε συνθήκες πόλης καθημερινές ανοίγματα ψηλά σε μοτέρ κάποιες φορές καθώς κ εκτός δρόμου με παρατεταμένα κομμάτια πρώτη Δευτέρα , είμαι στα 8.5 λίτρα. Δεν είναι άσχημα για δίλιτρο με τόσα άλογα. Θεωρώ αν το κάνω όλο αυτό αλλά πιο ήρεμα θα είμαι στα 7.5 αλλά το αμάξι δεν με αφήνει 😊 Ο υπολογιστής κλέβει λιγο από αυτό π δείχνει 0.3 λίτρα περίπου περισσότερα μου βγάζει με υπολογισμούς στην αντλία.

      • list item για το κιβώτιο τι να πω. Συμπλέκτης κιβώτιο είναι από άλλη κατηγορία απλά. Θα μπορούσε να εξοπλίζουν σπορ αμάξι για πλάκα. Εξαιρετική αίσθηση.

      • list item αθόρυβο από ήχους κινητήρα, αέρα και ασφάλτου. Πολύ καλό σε αυτόν τον τομέα. Σε απομονώνει από τον έξω κόσμο και ταξιδεύεις πάρα πολύ ευχάριστα.

      • list item απτή ποιότητα εσωτερικού στήν έκδοση nagisa που πήρα απλά φοβερή. Όσοι το έχουν δει κ έχουν είτε νέο Volvo είτε bmw είτε άλλες premium μάρκες απλά έχουν εκπλαγεί.

      *Αρνητικά κάποιοι τριγμοί π έρχονται κ φεύγουν ανάλογα τη θερμοκρασία.. ένας στην πόρτα αριστερά μου. Επίσης θεωρώ ότι θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά στο hybrid σύστημα να γλιτώνεις στην πολη τουλάχιστον 0.5λιτρα ακόμα. Πχ θα μπορούσε να σβήνει από τα 20χμ κ κάτω όταν φρενάρεις απαλά για να σταματήσεις. Σε κατηφόρα με το που το αφήσεις να ρολαρει λίγο ανάβει το μοτέρ. Θα μπορούσε να ρολαρει σβηστό μέχρι λίγα χμ. Αν αφήσεις κ πατήσεις φρένο όσο είναι σβηστό επίσης ανάβει το μοτέρ. Νομίζω ένας επαναπρογραμματισμός θα βοηθούσε σε αυτα καθώς δεν είναι επιθετική οδήγηση κ η μπαταρία σίγουρα μπορεί να το σηκώσει όταν είναι φορτισμένη.

      Σχεδιάζω ένα roadtrip Χριστούγεννα να το ανοίξω καλά Ευρώπη να δω καταναλώσεις κ εκεί κ να το απολαύσω κ λίγο παραπάνω 🙂

      Οδηγάτε γιατί χανόμαστε!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      1000017139-min.jpg

      Μια αλητικη από διακοπές μέσα στη σκόνη σε παραλία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Καλησπέρα στο group. Μόλις έκλεισα κ εγώ το Skyactive X awd nagisa. Στο test drive μου άρεσε πάρα πολύ κ ερωτεύτηκα κ αυτό το κόκκινο..

      Γενικά η mazda ήταν απωθημένο από τότε που δεν είχε εκπροσώπηση Ελλάδα. Πολύ ωραία αυτοκίνητα με φιλοσοφία κ χαρακτήρα π δύσκολα βρίσκεις πια παρά αν ανέβεις πολύ ψηλά σε χρήματα.

      Αναμονή 6 μηνο Μ είπαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Πρώτο update.

      Ανεση, Θορυβος.
      Νομιζω απο τα καλυτερα σημεια του αυτοκινητου. Δεν το περίμενα ούτε τόσο ανετο με τον ημιακαπτο πισω (δεν τον καταλαβαινεις καθολου) ουτε τοσο αθορυβο. Κυλάει πολύ όμορφα στο δρόμο. Έχει γίνει φοβερή δουλειά στο κομμάτι ηχομόνωση είτε από δρόμο είτε από λάστιχα είτε κινητηρα. Ο τελευταίος ειδικά μεχρι τις 2,5-3Κ στροφες απορω αν δουλευει πραγμα π με μπερδευει λιγο σε τι στροφες τον εχω και ξεχναω τις ταχυτητες.

      Κινητηρας.
      Έχει ροπή από το ρελαντί. Μπερδεύτηκα μια φορα κ αντι να βαλω οπισθεν που ηθελα, εβαλα 6 κ ξεκινησε απαλα χωρις καν διαμαρτυρια.. Τωρα σε επιταχυνσεις μεχρι 2,5 -3 Κ στροφες π το παω (χωρις τερμα γκαζι) για να στρωσω λιγο φαινεται οτι το αμαξι ειναι βαρυ δεν θα μεινει απο ροπή αλλά δεν νιώθεις κ κάτι γρήγορο να συμβαίνει. Καμμια σχεση με turbo αλλα το ξεραμε αυτό. Σιγουρα παιζει παρα πολυ ρολο το κιβωτιο που ειναι παρα πολυ μακρυ οποτε θα πω πως η δευτερα αντε κ βαρυα η τριτη σε αυτο το ευρος κατι κανει, απο εκει κ κατω πατας γκαζι κ περιμενεις.. Όταν το στρωσω φανταζομαι (οπως θυμαμαι κ απο test drive μετά τις 4κ αρχιζει κ δίνει κάπως καλά. Στα θετικα φοβερα στρωτος, οπως ειπα αθορυβος και γενικα πολιτισμενος

      Κρατημα- Τιμονι-Κιβωτιο- Φρενα
      Εδω θα ειμαι επιφυλακτικος καθως πρεπει να περιμενω να στρωθει καλα πριν πιεσω. Παντως στις καμπες με πολλα φαινεται οτι κραταει κ ειναι καπως ζωντανο οταν κοβεις τιμονι. Νιωθω οτι οσο αυξανεις ρυθμο τοσο νιώθει πιο άνετα. Βεβαια δεν πιεσα πολύ. Το τιμονι πολύ καλό, μεστό σε αίσθηση και direct. Κιβωτιο τα γνωστα κ χιλιοειπωμενα καλα για mazda. Τα φρένα με εντυπωσίασαν πολύ γραμμικά κ δυνατά, πολύ καλή αίσθηση. Στις στροφές γέρνει λίγο όταν πιεστεί. Κατανάωση στα πρώτα που είδα χωρίς πίεση είδα ότι το 7-8 μέση είναι εύκολη υπόθεση οπότε μια χαρά. Με χαλαρή στην πόλη έπιασα κ 5,4 σημερα.

      Σαν γενικό σχόλιο είναι ότι το αμάξι το φοράς κ πας κ ξεχνάς ότι οδηγείς κάτι για αγκαρία να φτάσεις κάπου. Σε ταξιδεύει μαζί του κ αυτό νομίζω είναι το δυνατό του κομμάτι η συνολική Premium αίσθηση. Για χώρους εμφανιση κτλ δεν θα πω κατι τα εχετε χιλιοπει.

      Τώρα τα νέα λάστιχα έχω μικρές εντυπώσεις ακόμα, αλλά είναι πολύ πιο στιβαρά από τα toyo r56 π αντικατέστησαν. Τα toyo τα επιανες με το χερι κ λυγιζε ολο το πλαινο τα yokohama πολυ δυσκολα. Φοβηθηκα οτι θα επηρεασει ανεση αλλα ουτε καν οι διαφορες αν υπαρχουν ειναι αμελητεες. Στον θόρυβο επίσης ίδια εικόνα, ίσως μια πολύ ελαφριά αυξηση σε τραχύ οδοστρωμα σε πιο καλό δρόμο τα ίδια. Πιστεύω εδώ παίζει ρόλο η εξαιρετική ηχομόνωση γενικά καθώς το πέλμα είναι αρκετά επιθετικό. Επίσης νομίζω πως το τιμόνι έγινε λίγο πιο υπάκουο με τα yokohama τα οποία όσο ανεβάζεις ρυθμό φαίνεται η σκληρή κατασκευή τους καθώς ακούνε καλύτερα από τα toyo. Πιστεύω πολύ καλή επιλογή για κάποιον π θέλει χιονια (λεμε τωρα) κ ελαφρυ off road.

      Βαζω κ μερικές φωτό.

      PXL_20240803_062448620.jpg PXL_20240803_095252663.jpgPXL_20240802_170636261.jpg PXL_20240802_170621220.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Ένα update σεντόνι για το αυτοκίνητό μετά από 2000 χιλιόμετρα ήδη σε ένα μήνα.

      Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση να το οδηγείς πολύ smooth αθόρυβο κ άνετο ειδικά σε μέτριους προς καλούς δρόμους. Σε πιο κακούς δρόμους διαβάζει λίγο παραπάνω τις ανωμαλίες χωρίς να γίνεται ενοχλητικό κατά εμένα τουλάχιστον. Σε εκτός δρόμου διαδρομή ίδια αίσθηση. Σε πατημένο χώμα έως μέτρια κακό χωμα είναι απόλαυση λες κ πας σε άσφαλτο κ πας αέρα.. σε κακό χώμα με φυτευτες πέτρες δεν είναι καλή εμπειρία θυμίζει επιβατικό, αναπηδά αρκετά οπότε είναι προς αποφυγή.

      Ο κινητήρας άρχισα να τον πιέζω κ βλέπω πως έχει δύο πρόσωπα όπως έχουν πει πολλοί ήδη. Μου φαίνεται πολύ πολιτισμένος μέχρι περίπου τις 3κ στροφές αθόρυβος χωρίς κραδασμούς αλλά και ραθυμος σχετικά κ πνιγμένος δεν ξέρω αν ανοίξει κιαλο. Από τις 4200 περίπου βλέπω ένα σκαλοπάτι ισχύος εμφανές κ πάλι ένα ακόμα μικρότερο στις 5200 κ κανεις πάρτυ μέχρι τις 6.5κ στροφές όπου δείχνει να του αρέσει κ να βγάζει κ ωραίο ήχο. Από κατανάλωση πόλη είμαι κοντά στο 6 μισή με 7. Σε εθνικό που το πάτησα 140-160 για ώρα ήμουν κοντά στο 8. Απόλυτα ευχαριστημένος. Εξαιρετικό επίσης το start stop που είναι το μόνο που δεν απενεργοποιω σε αμάξι.

      Από κράτημα δεν έχω εντυπωσιαστεί σε επίπεδο feedback στο οριο. Δεν ξέρω αν είναι τα λάστιχα που έχω αλλάξει αλλά δεν νιώθω ακριβώς που είναι τα όρια πρόσφυσης πότε τα πλησιάζω κ πόσο έχω να τα ξεπεράσω όταν αρχίσει να χάνει. Επίσης γέρνει κάπως. Δεν είναι hatchback ξεκάθαρα για εμένα είναι SUV, κ κάνει focus περισσότερο προς την άνεση παρά την sport οδήγηση. Κρατάει πολύ καλά πάντως μέχρι ένα σημείο μαζεύεις πολλά χιλιόμετρα στις στροφές χωρίς να το καταλάβεις και αν πιέσεις κρατάει πολυ καλά. Επίσης είναι άμεσο κ είναι πολύ καλό στις απότομες αλλαγές πορείας. Το δοκίμασα κ σε βρεγμένο σήμερα επαρχιακό όπου είχα την ίδια εικόνα/σχόλια με το στεγνό. Κάτι που παρατήρησα επίσης κ Μ άρεσε σε πιο ολισθηρους δρόμους είναι πως με ελαφρύ φρένο κ κόψιμο τιμονιού μέσα στη στροφή ακούει το πίσω μέρος κ ανοίγει πορεία όμορφα αλλά αυτό θέλω λίγο χρόνο ακόμα να το δουλέψω κ να εμπιστευτώ το αμάξι. Εντάξει για το τιμόνι τι να πω για εμένα τοπ. Direct responsive και βαρύ τόσο όσο. Ξέρεις συνεχώς που δείχνει τι κάνει κ κάνει την οδήγηση απόλαυση.

      Τώρα από τετρακίνηση κάτι π δεν περίμενα να πω κ με εξέπληξε πραγματικά θετικά. Ερχόμενος από τετρακίνητο. Θεωρώ πως είναι απλά εξαιρετική. Στις στροφές είτε άσφαλτο είτε χωμα όταν αγριευω το παιχνίδι απλά δεν με αφήνει να φύγω αν κόψω τιμόνι ακόμα κ ατσαλα κ πατήσω γκάζι στέλνει πίσω πριν καν το καταλαβω.. σε ανηφόρες μεγάλες εκτός δρόμου με χαλίκι σε χώμα κ νεροφαγωματα δεν γλιστράει καθόλου. Πραγματικά απορώ πως το κάνει αυτό. Ακόμα κ σε διαγωνια περάσματα με κρέμασματα διαγωνίων τροχών την μαζεύει την κατάσταση πάρα πολύ γρήγορα κ αποτελεσματικά χωρίς χαζοσπιναρισματα. Δεν λέω πως το αμάξι είναι για hardcore off road αλλά όχι λόγω της τετρακίνησης αλλά μάλλον της απόστασης από έδαφος κ κυρίως της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου.

      Αυτό νομίζω είναι το μόνο που θα άλλαζα στο αμάξι και δεν μου αρέσει. Ένα εξαιρετικό κιβώτιο που πνίγεται από τις σχέσεις. Το αποτέλεσμα είναι να φαίνεται ραθυμο το μοτέρ χαμηλά σε εκτός δρόμου (και εντός σε προσπεράσεις) μεγάλες ανωφερειες να σβήνει πανευκολα μην μπορώντας να κρατήσει το αμάξι στην ροπή οπότε θέλει πατιναρισμα δυνατό που καταπονεί το συμπλέκτη κιβώτιο κ προφανώς δειχνει τα όρια του.

      Επίσης να αναφέρω κ το εξαιρετικό Bose που αξίζει κάθε ευρώ μεστός ήχος τόσο όσο μπάσο κ πολύ.καλα ψηλά μεσαία. Ότι είδος μουσικής κ να βάλω από rock μέχρι τζαζ είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο.

      Συνοπτικά ουδείς τέλειος αλλά άκρως απολαυστική εμπειρία συνολικά 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Έτοιμος κ εγώ επιτέλους μετά από 6 μήνες αναμονή να παραλάβω. Αιώνας μου φάνηκε!! Με ενημέρωσαν πριν λίγο ότι έρχεται 24/07 λιμάνι με το Neptune Kallos + εκτελωνισμος μετά. Παρήγγειλα κ τα Geolandar CV 4s θα τα αλλάξω κατευθείαν με το που το πάρω να είναι έτοιμο το τούμπανο κ για light off road που κάνω.

      Θα επανέλθω με φωτογραφικό υλικό κ εντυπώσεις!!

      @M3BP4SN εσύ είχες κανένα νεότερο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Ένα πολύ ενδιαφέρον post που βρήκα στο Reddit και αναφέρει την προσοχή στις λεπτομέρειες της αεροδυναμικής του CX-30. Είναι στα ιαπωνικά οπότε θέλει μετάφραση. link text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984

    Latest posts made by tylip1984

    • RE: Mazda CX-30

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      @vagkirk said in Mazda CX-30:

      Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!

      Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!

      Περιμένουμε να βγάλει καμια HKS / Akrapovic τίποτε. 😇

      Αν και εμένα τα πρώτα λεφτά (αν το πάρω απόφαση) μάλλον θα πάνε σε καμια ανάρτηση TEIN.

      Δεν τις είχα δει τις Tein ωραίες αναρτήσεις! Ακόμα κ το αμορτισέρ το ρυθμιζόμενο χωρίς χαμήλωμα θα είχε ενδιαφέρον για άνεση εκτός κ σπορ αίσθηση εντός! Με εψησες κ εμένα 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      1000017139-min.jpg

      Μια αλητικη από διακοπές μέσα στη σκόνη σε παραλία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      @georgemit said in Mazda CX-30:

      @tylip1984 said in Mazda CX-30:

      Επειδή είχα αυτή την κουβέντα με φίλο το Tiguan 2.0 το πετρέλαιο τετρακίνητο κτλ μικτή κατανάλωση εκεί εκεί επίσης στα 7- 7.5 με ιδία χρήση. Το να έχεις 2 λίτρο βενζίνης κ 2 λίτρο πετρέλαιο και να καίνε τα ίδια + - είναι επιτυχία του SPCCI και πρακτικά αυτό ήθελε να πετύχει η Mazda να συνδυάσει ωφέλη πετρελαιοκινητήρα κ βενζινοκινητήρα, όχι να συγκριθεί απαραίτητα με downsized μοτέρ του λίτρου τουρμπατα. Τώρα όσοι λέτε για ίδιες καταναλώσεις με αμάξια 15-20 ετών εντάξει με αυγό στο Γκάζι και προσπεράσεις 80-120 με Πέμπτη 20 δευτερόλεπτα ίσως 🙂

      Ούτε καν πλησιάζει σε κατανάλωση τον 2.0 tdi. Δε μπορούμε να ξέρουμε πως οδηγεί ο κάθε ένας.
      Μόνο τα φουλ υβριδικά μπορούν να παίξουν στα ίσια τους diesel και αυτά σε μικτό κύκλο που θα έχει και αρκετή πόλη μέσα.

      Κάποτε τα στήναμε για κόντρες στις επιδόσεις. Ε ας τα στήσουμε για καταναλώσεις τώρα πια 🙂 ! Είχα πετρέλαιο Dacia duster 1.5 dci πριν cx30.
      . Μέση είχα περίπου 0.5-1 λίτρο πιο κάτω από το cx30 με το duster να είναι πολύ πιο ελαφρύ αμάξι και να μην παίζω ποτέ στις ταχύτητες 140-150 που αν το έκανα θα μειωνόταν σίγουρα η διαφορά. Αυτό το μοτέρ 1.5dci το έχουν φορέσει nissan mercedes Renault κ είναι φοβερά οικονομικό κ αξιόπιστο. Δεν Μ φαίνεται περίεργο π ένα 2.0 TDI σε πολύ πιο βαρύ αμάξι Tiguan είχε 7.5 πραγματική μέση..

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός από τα φουλ υβριδικά στην πόλη που δεν παίζονται σε καταναλωσεις, εκτός πόλης εθνικό επαρχιακό κτλ οι διαφορές δεν είναι κ τόσο μεγάλες στην πράξη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Επειδή είχα αυτή την κουβέντα με φίλο το Tiguan 2.0 το πετρέλαιο τετρακίνητο κτλ μικτή κατανάλωση εκεί εκεί επίσης στα 7- 7.5 με ιδία χρήση. Το να έχεις 2 λίτρο βενζίνης κ 2 λίτρο πετρέλαιο και να καίνε τα ίδια + - είναι επιτυχία του SPCCI και πρακτικά αυτό ήθελε να πετύχει η Mazda να συνδυάσει ωφέλη πετρελαιοκινητήρα κ βενζινοκινητήρα, όχι να συγκριθεί απαραίτητα με downsized μοτέρ του λίτρου τουρμπατα. Τώρα όσοι λέτε για ίδιες καταναλώσεις με αμάξια 15-20 ετών εντάξει με αυγό στο Γκάζι και προσπεράσεις 80-120 με Πέμπτη 20 δευτερόλεπτα ίσως 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Έχω κάνει 700 χιλιόμετρα φέτος διακοπές το μηδενησα κ έχω μέση μικτή χωρίς προσοχή ακριβώς στα 7 λίτρα /100 km awd με λάστιχο C κατανάλωση Yokohama Geolandar. Αυτά περιλαμβάνουν εθνικό με air-condition και 140-150 , επαρχιακό, πόλη , και εκτός δρόμου διαδρομές περίπου 30-40 χμ πολύ αργά με 1-2 ταχύτητα συνεχώς. Νομίζω πως ο skyacriv x έχει το κουμπί του κ αν το βρεις πας αρκετά οικονομικά σε όλες τις συνθήκες εκτός από το συνεχόμενο σταματά - ξεκινά στην πόλη. Με προσοχή επαρχιακό μόνο - το ξαναλέω με προσοχή έχω δει μέση και γύρω στα 4.7 l/100km. Αυτά τα νούμερα σε ποιο τετρακίνητο αμάξι 1.500 κιλών με δύναμη μεγαλύτερη από 170-180 ίππων στην αγορά τα βλέπετε σε πραγματικές συνθήκες?

      Όσο για τις επιδόσεις μεταξύ 2-3κ στροφών δεν νομίζω ότι θέλει κατεβάσματα αρπάζει καλά για ατμοσφαιρικό μέχρι κ την Τετάρτη από εκεί κ πάνω είναι πολύ μακριές οι σχέσεις οπότε δεν νομίζω ότι φταίει το μοτέρ..

      Εμενα αυτό π Μ ενοχλεί προσωπικά μόνο είναι τα ηλεκτρονικά του συστήματα που προσπαθεί συνεχώς να έχει τον έλεγχο στα πάντα πολλές φορές με παρεμβατικό τρόπο ( πχ πνίγει το μοτέρ στις εκκινήσεις, ελέγχει υπερστροφή παντού κ πάντα κτλ) και το ότι Κοπαναει αρκετά εκτός. Κατά τα άλλα εξαιρετικό αμάξι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda 3 2019

      @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

      Εμάς με τα 3άρια μας παίζετε καθόλου ή μπα? 😁 😁

      Κούκλα φτου φτου!! Τι ζάνταρα είναι αυτή π έχεις βάλει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      Δεν σχετίζεται με το λάστιχο είναι θέμα πειραματισμού. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο χωμάτινο πως κάθεται στο αμάξι το Bridgestone at 002 σε 225/55/18 και να κερδίσω κ λίγο σε ύψος και σε άνεση καθότι λόγω εξοχικού κάνω κάποια χιλιόμετρα σε χώμα/πετρα σε μόνιμη βάση και το αμάξι είναι κάπως σκληρό. Αλλά τελικά μετά την χρήση του σε καλοκαίρι κ βλέποντας ότι το πέλμα στα Yoko δεν μασάει μια από πέτρα δεν ξέρω αν θα άλλαζα μόνο για την άνεση κ χάνοντας κ απόλαυση στο δρόμο π το Yokohama την κρατάει σε τίμιο επίπεδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Άλλη μια ενδιαφέρουσα επιλογή σε 215/55/18
      https://www.generaltire-tyres.com/about/news/20250520-grabbercross-as/
      348f492b-0a2f-4ae0-90f2-7294acf84e7f-image.png

      Ενδιαφέρον λάστιχο κ αυτό! Πάντως να πω ότι όποιος θέλει να μείνει σε μαμά διάσταση κ όσο το δυνατόν καλη συμπεριφορά εντός δρόμου αλλά κ καλή εκτός το Geolandar CV4S παραμένει ένα τρομερά ικανό λάστιχο. Είναι το μόνο αυτή τη στιγμή π έχει C label στο καύσιμο (μεταξύ των mild AT) παρότι σχετικά άγριο κ B στο βρεγμένο όπου κρατάει πάρα πολύ καλά καθώς κ 71 DB εγώ προσωπικά δεν το ακούω. Κρατάει γερά σε όλες τις συνθήκες στεγνό βρεγμένο άσφαλτο χιόνι. Έχει αρκετά σκληρα πλαϊνά καθώς είναι XL και το τιμόνι για λάστιχο του είδους ακούει αρκετά καλά. Δεν θα πει όχι σε γρήγορους ρυθμούς ακόμα κ πέρα από όρια πρόσφυσης π χάνει οκ σε πληροφόρηση κ έχει δείκτη ταχύτητας V.

      Να πω πως μετά από 17000 χιλιόμετρα σε road trips εκτός Ελλάδας χειμώνα με χιονι, πόλη, καλοκαιρινους καύσωνες καθώς κ άσχημα χωμάτινα κομμάτια και γρήγορα περάσματα εκτός δρομου το πέλμα έχει μηδενικά cut n chips/κοψίματα ( που δεν το περίμενα με τπτ για all season) δείγμα ότι η γόμα κάτι έχει μέσα από την ψυχή της Geolandar σειράς. Να πω πως σε αντίστοιχα αλλά on/off είχα περισσότερα κοψίματα στο πέλμα σε προηγούμενα αμάξια με παρόμοια χρήση πχ cooper at3 4s k continental cross contact lx 2. Επίσης η φθορά του πέλματος είναι πολύ μικρή δείγμα ότι με rotate κάθε 10κ χμ σίγουρα βγάζει άνετα 60-70κ χιλιόμετρα σκληρής χρήσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Άλλη μια ενδιαφέρουσα επιλογή σε 215/55/18
      https://www.generaltire-tyres.com/about/news/20250520-grabbercross-as/

      Εγώ έχω καταλήξει σε αυτά

      Στιγμιότυπο οθόνης 2025-07-19, 12.18.16 πμ.png

      Σε τι μέγεθος? Δεν βγαίνουν σε 215/55/18. Φοράς 215/65/16?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • RE: Mazda CX-30

      @tylip1984 H δημοσίευση διαγράφηκε λόγω παράθεσης φωτογραφίας. {Admin}

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tylip1984
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr