@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@dimsabas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Γενικό ήταν το σχόλιο για τα Ηλεκτρικά όχι για κάποιο συγκεκριμένο, επειδή τυγχάνουν μεγάλης προώθησης γενικότερα κ επιδοτήσεων... Έτυχε κ διάβαζα πριν από λίγες μέρες ένα μεγαλο συγκριτικό του autotriti για τα ηλεκτρικά αναφορικά με αυτονομίες αποκλειστικά στα όρια ταχύτητας που είχε σαν benchmark την Λάρισα αλλά με μικρότερες ταχύτητες κ το είπα. Επίσης ο από πάνω κατάλαβα ότι παρήγγειλε mazda 3 sedan οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο συσχετισμός με συγκεκριμένο ηλεκτρικό model 3.
Επίσης για να τοποθετήσουμε την αλήθεια επειδή αναφέρθηκαν 8 ευρώ π καίει το ηλεκτρικό μέχρι να φτάσει η τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστη στο εθνικό είναι 0,67 οπότε με μια μέση μπαταρία 70KWh μιλάμε για κόστος 45 ευρώ για να γυρίσει πίσω+ 8 να παει , άρα 53 ευρώ. Εκτός αν όπου πάει ο καθένας έχει κ μια σουκο μαζί του κ άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Θεώρησα ότι φωτογράφιζες το Model 3 με το σχόλιό σου. Η χρέωση στους ταχυφορτιστές της Tesla είναι 41 λεπτά. Το πόσα θα πληρώσει έχουν να κάνουν με το αν θα φορτίζει σπίτι του και το πόσο του λείπει σε χωρητικότητα για να γυρίσει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι διαστημόπλοιο μπροστά στο συμπαθητικό Mazda.
Διαστημόπλοιο που δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς στην ΕΟ πάνω από 110 λόγω περιορισμών?
Και γω αν κινηθω(κοιμηθώ) με 110 στην ΕΟ λογικά στα 5.5-6? λίτρα βαριά να κάψω.
Να έχω 400 άλογα και να κινούμαι σα θεία είναι κρίμα ρε συ.
Αν θέλω γκάζι καβαλάω το Σουζούκι μου...
Η 2α του ειναι μεγαλύτερη από την τελική του Τέσλα...
Πιστεύω το όλο θέμα της ηλεκτροκίνησης έχει πάει τελείως λάθος κ σίγουρα φταίει κ το marketing σε αυτό όχι οι μηχανικοί.. και εξηγούμαι για πιο λόγο να φτιάχνονται όλο κ πιο μεγάλα , άνετα, οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία εξ ορισμού είναι φτιαγμένα για ταξίδια και όχι για μέσα στην πολη (όπου είναι το forte των πλεονεκτημάτων της ηλεκτροκίνησης) με τις γνωστές παθογένειες κίνηση , πάρκινγκ κτλ άρα θέλεις κάτι πιο μικρό κ ευέλικτο. Δηλαδή πουλάς ένα πακέτο με περιτύλιγμα ταξιδιαρικο σε κάτι που η τεχνολογία ακόμα δεν το υποστηρίζει. Ακόμα κ με τις κατάλληλες υποδομές σε χώρες μεγαλύτερες από τη δικιά μας για μεγάλα ταξίδια θέλει προσοχή στην ταχύτητα , και συνεχή σταμάτηματα για αρκετά μεγάλα διαστήματα για να φτάσεις τουλάχιστον μέχρι ένα 80% στη μπαταρία.
Για εμένα η ηλεκτροκίνηση είναι φοβερή για την πόλη μόνο κ τα πέριξ αλλά με τα σωστά αμάξια π είναι αμάξια πόλης κ όχι λιμουζίνες κ 4ακινητα με 300 άλογα... Έτσι έχει νόημα τουλάχιστον με τη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά ποιος θα έδινε τόσα λεφτά για αμάξι πόλης , οπότε το πλασαρανε σωστά με τοποθέτηση σε μεγάλα αμάξια χωρις να υπάρχει υπόβαθρο τεχνολογικό ακόμα τουλάχιστον. Να μην πούμε για τις ασφάλειες που με μικρή ζημιά βγαίνει ηλεκτρικό με ολική καταστροφή επειδή κανείς δεν παίρνει ευθύνη για επισκευή μπαταρίας καθώς κ τα κόστη ασφάλισης αν έχετε δει που παίζουν στο Θεό για λίγες ασφαλιστικές π παίρνουν την ευθύνη.. Οποίος έχει άλλη γνώμη ας δει την κίνηση της Hertz κ όχι μόνο με την απόσυρση του στόλου των ηλεκτρικών της.
Πριν λίγες ημέρες οδήγησα ένα volvo XC40 awd 400+ άλογα. Πιστεύα θα ενθουσιαστω. Τουναντίον είδα ένα παιχνίδι που επιταχύνει υπερβολικά γρήγορα χωρίς λόγο κ χωρίς ουσιαστική ευχαρίστηση καθώς είναι με μηδενικό effort k αίσθηση από τον οδηγό 100% playstation αλλά με κάποια G επιτάχυνσης. Κ όταν πιάσει την ταχύτητα αμέσως δλδ κόβεις για να μην φας την μπαταρία.. Όπως όταν είχαμε τα ηλεκτρικά τζιπακια μικροί που παίζαμε στις αλάνες..
Θέλει πολύ προσοχή το κομμάτι σύγκρισης θερμικών με ηλεκτρικών καθώς τα πρώτα έχουν στην πλάτη τους δεκαετίες εξέλιξης. Ενώ τα δεύτερα μόλις ξεκίνησαν ουσιαστικά κ οποιαδήποτε υπεραπλούστευση περί διαστημοπλοίου κ απλού αυτοκινήτου είναι απλά άτοπη κ μη στοιχειοθετημενη.