Ένα update σεντόνι για το αυτοκίνητό μετά από 2000 χιλιόμετρα ήδη σε ένα μήνα.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση να το οδηγείς πολύ smooth αθόρυβο κ άνετο ειδικά σε μέτριους προς καλούς δρόμους. Σε πιο κακούς δρόμους διαβάζει λίγο παραπάνω τις ανωμαλίες χωρίς να γίνεται ενοχλητικό κατά εμένα τουλάχιστον. Σε εκτός δρόμου διαδρομή ίδια αίσθηση. Σε πατημένο χώμα έως μέτρια κακό χωμα είναι απόλαυση λες κ πας σε άσφαλτο κ πας αέρα.. σε κακό χώμα με φυτευτες πέτρες δεν είναι καλή εμπειρία θυμίζει επιβατικό, αναπηδά αρκετά οπότε είναι προς αποφυγή.
Ο κινητήρας άρχισα να τον πιέζω κ βλέπω πως έχει δύο πρόσωπα όπως έχουν πει πολλοί ήδη. Μου φαίνεται πολύ πολιτισμένος μέχρι περίπου τις 3κ στροφές αθόρυβος χωρίς κραδασμούς αλλά και ραθυμος σχετικά κ πνιγμένος δεν ξέρω αν ανοίξει κιαλο. Από τις 4200 περίπου βλέπω ένα σκαλοπάτι ισχύος εμφανές κ πάλι ένα ακόμα μικρότερο στις 5200 κ κανεις πάρτυ μέχρι τις 6.5κ στροφές όπου δείχνει να του αρέσει κ να βγάζει κ ωραίο ήχο. Από κατανάλωση πόλη είμαι κοντά στο 6 μισή με 7. Σε εθνικό που το πάτησα 140-160 για ώρα ήμουν κοντά στο 8. Απόλυτα ευχαριστημένος. Εξαιρετικό επίσης το start stop που είναι το μόνο που δεν απενεργοποιω σε αμάξι.
Από κράτημα δεν έχω εντυπωσιαστεί σε επίπεδο feedback στο οριο. Δεν ξέρω αν είναι τα λάστιχα που έχω αλλάξει αλλά δεν νιώθω ακριβώς που είναι τα όρια πρόσφυσης πότε τα πλησιάζω κ πόσο έχω να τα ξεπεράσω όταν αρχίσει να χάνει. Επίσης γέρνει κάπως. Δεν είναι hatchback ξεκάθαρα για εμένα είναι SUV, κ κάνει focus περισσότερο προς την άνεση παρά την sport οδήγηση. Κρατάει πολύ καλά πάντως μέχρι ένα σημείο μαζεύεις πολλά χιλιόμετρα στις στροφές χωρίς να το καταλάβεις και αν πιέσεις κρατάει πολυ καλά. Επίσης είναι άμεσο κ είναι πολύ καλό στις απότομες αλλαγές πορείας. Το δοκίμασα κ σε βρεγμένο σήμερα επαρχιακό όπου είχα την ίδια εικόνα/σχόλια με το στεγνό. Κάτι που παρατήρησα επίσης κ Μ άρεσε σε πιο ολισθηρους δρόμους είναι πως με ελαφρύ φρένο κ κόψιμο τιμονιού μέσα στη στροφή ακούει το πίσω μέρος κ ανοίγει πορεία όμορφα αλλά αυτό θέλω λίγο χρόνο ακόμα να το δουλέψω κ να εμπιστευτώ το αμάξι. Εντάξει για το τιμόνι τι να πω για εμένα τοπ. Direct responsive και βαρύ τόσο όσο. Ξέρεις συνεχώς που δείχνει τι κάνει κ κάνει την οδήγηση απόλαυση.
Τώρα από τετρακίνηση κάτι π δεν περίμενα να πω κ με εξέπληξε πραγματικά θετικά. Ερχόμενος από τετρακίνητο. Θεωρώ πως είναι απλά εξαιρετική. Στις στροφές είτε άσφαλτο είτε χωμα όταν αγριευω το παιχνίδι απλά δεν με αφήνει να φύγω αν κόψω τιμόνι ακόμα κ ατσαλα κ πατήσω γκάζι στέλνει πίσω πριν καν το καταλαβω.. σε ανηφόρες μεγάλες εκτός δρόμου με χαλίκι σε χώμα κ νεροφαγωματα δεν γλιστράει καθόλου. Πραγματικά απορώ πως το κάνει αυτό. Ακόμα κ σε διαγωνια περάσματα με κρέμασματα διαγωνίων τροχών την μαζεύει την κατάσταση πάρα πολύ γρήγορα κ αποτελεσματικά χωρίς χαζοσπιναρισματα. Δεν λέω πως το αμάξι είναι για hardcore off road αλλά όχι λόγω της τετρακίνησης αλλά μάλλον της απόστασης από έδαφος κ κυρίως της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου.
Αυτό νομίζω είναι το μόνο που θα άλλαζα στο αμάξι και δεν μου αρέσει. Ένα εξαιρετικό κιβώτιο που πνίγεται από τις σχέσεις. Το αποτέλεσμα είναι να φαίνεται ραθυμο το μοτέρ χαμηλά σε εκτός δρόμου (και εντός σε προσπεράσεις) μεγάλες ανωφερειες να σβήνει πανευκολα μην μπορώντας να κρατήσει το αμάξι στην ροπή οπότε θέλει πατιναρισμα δυνατό που καταπονεί το συμπλέκτη κιβώτιο κ προφανώς δειχνει τα όρια του.
Επίσης να αναφέρω κ το εξαιρετικό Bose που αξίζει κάθε ευρώ μεστός ήχος τόσο όσο μπάσο κ πολύ.καλα ψηλά μεσαία. Ότι είδος μουσικής κ να βάλω από rock μέχρι τζαζ είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο.
Συνοπτικά ουδείς τέλειος αλλά άκρως απολαυστική εμπειρία συνολικά