@otso said in Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων:

@w202-amg said in Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων:

Βάφω τις δαγκάνες από τα αυτοκίνητα μου εδώ και χρόνια. Δεν εχω ριξει ποτέ αστάρι, απλά προσέχω να καθαριστεί όσο το δυνατόν καλύτερα από σκόνη και μετά καθαριστικό φρένων.Μασκάρω τα πάντα σωστά πάνω στο αμάξι αλλά το τακάκι είναι οπτικά πιο σωστο να βαφεί.
Χρώμα δεν μου έχει ξεφλουδίσει ποτέ. Το μεγάλο πρόβλημα είναι σκόνη από τα φρένα αν τα πιέζεις έντονα .
Κίτρινα,κόκκινα,μωβ, θέλουν ανάλογη δαγκάνα .
Δείτε χρυσο-πορτοκαλί το εχουν οεμ καποια σουπερκαρς, εβαψα τις hp2 του αουντι , αν έχετε ευπαρουσίαστη δαγκάνα.
υ.γ. αν έχει αλουμινοπροστασία αξιόλογη βαψτε την ασημι θα φωτίσει η περιοχή.

Mε τι χρωμα ; εννοω χρησιμοποιουμε καποιο ειδικα που να αντεχει την θερμοκρασια που αναπτυσεται στην περιοχη ;

Έχω βάψει με σπρει υψηλών θερμοκρασιών(θέλει σχετικό 'ψήσιμο) Αντέχει
,με σπρέι zinc το οποίο παραδόξως είναι σχετικά ανεκτό σε υψηλές θερμοκρασίες. Αντέχει. Τελευταία επειδή ήθελα συγκεκριμένη απόχρωση χρυσό-πορτοκαλί έβαψα με απλό. Μια χαρά αντέχει μέχρι τώρα.
Το κυριότερο είναι η καθαριότητα.
υ.γ. το σπρει υψηλων θερμοκρασιών αν δεν θερμανθεί μετά η επιφάνεια παίζει να είναι το πιο αδύναμο!
Στα πλαίσια του diy κάνεις ένα φρεσκάρισμα κάθε 3-4 χρόνια και είναι άψογες.
Έπειτα ο μεγάλος εχθρός είναι τα μαλακά τακάκια που σε έντονα φρεναρίσματα 100+ στα 30χαω βγάζουν σχεδόν λιωμένο υλικό-πιτσιλιές.