Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Έχεις μηχανή on off με τη γυναίκα σου , είναι 7 το πρωί Καλαμπάκα Παναγία, είμαι από πίσω σου τη μισή διαδρομή, προσπαθείς να τρέξεις αλλά ως εκεί πρήζεις μπ@λες κινούμενος στα οριακά, επιτέλους μια ευθεία 150-200μετρα και kickdown...... Από τα 40χαω φτάνω 100-120χαω για να σε περάσω και τέρμα φρένο λόγω φουρκέτας γιατί είσαι ζώον δίποδο.
Ελπίζω η γυναίκα σου να σου γκρινιάζει μέχρι του χρόνου, πράγμα το οποίο ξεκίνησε να κάνει ακαριαία κοιτώντας από τον καθρέφτη.Αν είχα μηχανή και μάλιστα με δεύτερο άτομο πίσω δεν θα καθόμουν να τρέχω όσο πάει μπροστά από ιχ που αν πέσω την @@@@@@ .
Υπάρχει τάση της μόδας που θεωρεί φλωριά το δεξί φλας για να πέρασει κάποιος? Το γκαζωμα τέρμα όταν σε προσπερνάνε δίνει κάποια επιβεβαίωση στον ανδρισμό του βλήματος? -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
Αρχικα δες μονος σου τι θεματα βγαζει το εν λογω αυτοκινητο.Το συνεργειο ειναι μια καλη επιλογη που θα εχεις αποψη για αναλωσιμα(αναρτησης) και ισως μια συμπιεση.Απο κει και περα δοκιμαζεις τα παντα να δουλεψουν και οσο περισσοτερο μιλας με τον πωλητη τοσα περισσοτερα θα του ξεφυγουν.
Ιμαντες κτλ. ελπιζω μην πιστευεις οτι τα αλλαξε και στα φορτωνει στην τιμη.
Υ.Γ. Σε καμια περιπτωση μην διαλεξεις ΕΣΥ αμαξι για γνωστο σου,οι ανθρωποι ειναι παραξενοι.....
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή
@lap said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
@w202-amg said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
@lap said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
Επίσης τι δουλειά έχει κάποιος που δυσκολεύεται να πάει να νοικιάσει με 800ευρώ?! Ναι έχουν πάει στα ύψη τα ενοίκια αλλά κάπου ας έχουμε μέτρο, όπως και με τις διακοπές ,τα αυτοκίνητα ,τα ρούχα κοκ.... εγώ βλέπω τον κόσμο γύρω μου (και δεν αναφέρομαι σε άγνωστους) να ζουν ΠΟΛΥ πάνω από τις δυνατότητες τους σε μια περίοδο φούσκας μάλιστα....ακόμη χειρότερα δλδ
Δε κατάλαβα τι λες;
800 ευρώ ενοίκιο για μια οικογένεια χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων είναι μεγάλο έξοδο, είναι σχεδόν το 70-80 % ενός μέσου μισθού.
Χωρίς να υπολογίζεις ΚΑΜΙΑ άλλη πάγια δαπανη
Αυτό σου λέω ότι είναι λάθος για αυτή την οικογένεια να νοικιάσει ένα τέτοιο σπίτι! προδιαγεγραμένο ότι δεν βγαίνει το όλο εγχείρημα, το αμάξι να χαλάσει,ένας οδοντιατρος, μια επίσκεψη σε γιατρό για εισπνεόεμενο,αντιβίωση ,σιρόπι και καραμέλες πάει ....... Σου ξαναλέω ότι αυτοί που δεν θέλουν να χρωστάνε ,άσχετα αν βρεθούν σε αυτή τη θέση ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ότι θέλουν να ξεχρεώσουν και το κάνουν.
Latest posts made by w202-amg
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
@alexandros-k said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
@w202-amg said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
@a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
@w202-amg said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
Αφελής ερώτηση για τις μικτές.....
Έστω ότι δεν έπαιρνα το allroad αλλά ένα cls 1ης γενια με 10κ, σαφώς θα έτρεχα ακόμη περισσότερο, γίνεται να κάνεις μικτή σε τόσο παλιό αμάξι? Αν ναι
Όταν σε ρωτάει αξία αυτοκινήτου που ασφαλίζεις βάζεις ότι θες σε λογικά πλαίσια?!Συνήθως δεν ασφαλίζουν οχήματα παλιότερα των δέκα ετών
Λογική επιλογή
Εχει αλλαξει αυτο . Και εξηγουμαι . Ανανεωσα το ασφαλιστηριο στου πατερα μου το αμαξι. Ειναι toyota avensis 26-27 ετων. Και μπορουσες να το ασφαλισεις για αξια απο 0 εως 5,000€ (τοσο εδινε περιθωριο η HD ) . Η εμπορικη του ειναι κατω απο 2,000€ . Αλλά αν το ασφαλιζα για μεγαλυτερη αξια απο την εμπορικη μου εδινε την επιλογη να το ασφαλισω και για μικτη . Οποτε δοκιμασε και μπορει και να στο ασφαλιζουν και για μικτη
Θα ρωτήσω το σκ τον ασφαλιστή που έχω και άλλες ασφάλειες προς εξέταση. Βασικά με αγχωνει και το Audi για καμία στενή επαφή με αγριογούρουνο....... Σωλήνες και μόνο εκεί μπροστά θα χρειαστούν 3-4 κατοσταρικα, άσε ψυγεία, ιντερκουλερ, ψυγείο atf κτλ ....
Έχω βαρεθεί να βλέπω αγριογούρουνα, Κυριακή προς Δευτέρα 2-3 ξημερώματα 4 αγριογούρουνα σε διαφορετικά σημεία.... -
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
@a-d-p said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
@w202-amg said in ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ:
Αφελής ερώτηση για τις μικτές.....
Έστω ότι δεν έπαιρνα το allroad αλλά ένα cls 1ης γενια με 10κ, σαφώς θα έτρεχα ακόμη περισσότερο, γίνεται να κάνεις μικτή σε τόσο παλιό αμάξι? Αν ναι
Όταν σε ρωτάει αξία αυτοκινήτου που ασφαλίζεις βάζεις ότι θες σε λογικά πλαίσια?!Συνήθως δεν ασφαλίζουν οχήματα παλιότερα των δέκα ετών
Λογική επιλογή
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Αφελής ερώτηση για τις μικτές.....
Έστω ότι δεν έπαιρνα το allroad αλλά ένα cls 1ης γενια με 10κ, σαφώς θα έτρεχα ακόμη περισσότερο, γίνεται να κάνεις μικτή σε τόσο παλιό αμάξι? Αν ναι
Όταν σε ρωτάει αξία αυτοκινήτου που ασφαλίζεις βάζεις ότι θες σε λογικά πλαίσια?! -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Εδώ μου λένε το εξής:
Είμαστε σαν τα άλογα με παρωπίδες, μόνο οφθαλμόλουτρο .......ένα γκολ στη 10ετία όμως το δικαιούσαι -
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Δεν φαίνονται καλά τα πράγματα για εμάς από αμέρικα μεριά......Το Ισραήλ η ελπίδα μας.....
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Αυτά έβλεπε ο Κρουζ και μετά ετριζε η ML του.
Έχω σπάσει τεμπέλη από το golfmk4..... Τραγικό.
w202 αρχοντική.
W203 ..... Μόνο με τη σκέψη μπορεί να γίνει κάτι.
Allroad το απόλυτο αμάξι- κρεβατοκάμαρα,δεν έχει χρησιμοποιηθεί έχω σπίτι -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
https://www.mixanitouxronou.gr/methysmenos-epivatis-espase-ti-gnatho-odigoy-leoforeioy-sta-patisia/
Οι οδηγοί ταξί με το μεθυσμένοι pass σαν να έχουν δίκιο -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τετρακίνητο, φάρδος ελαστικών, μεγαλύτερη διάμετρο ζάντες, όχι ότι έχει καμία σημασία για τις λεπτομέρειες όμως η cla φαίνεται ισάξια ή και καλύτερη βάση του τεστ.
ισως, αλλα και αυτο ειναι πολυ οριακο. Με κιβωτιο περιμεναμε αισθητα χαμηλοτερη καταναλωση.
Όντως αν ήταν θερμικά ανάξια λόγου είναι οι διαφορές στην κατανάλωση αυτής της τάξης.
Το κιβώτιο μπορεί να εξυπηρετεί και σε άλλους τομείς και να χρησιμοποιήθηκε. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τετρακίνητο, φάρδος ελαστικών, μεγαλύτερη διάμετρο ζάντες, όχι ότι έχει καμία σημασία για τις λεπτομέρειες όμως η cla φαίνεται ισάξια ή και καλύτερη βάση του τεστ.