Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: AUDI FORUM
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρίατα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@gatoz said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Προσωπικά δεν θα κοίταγα ποτέ κάτι από πλειστηριασμό.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις μεγάλων εργοστασίων, ξενοδοχείων κλπ που έχουν βγει σε συνεννόηση με τους δανειολήπτες οι οποίοι προφανώς έχουν κάνει το κουμάντο τους, αλλά εκεί παίζουν μεγάλοι παίκτες και δεν αφορά κανένα άλλο.
Ηξερα όμως κάποιον έμπορο, που κυνηγούσε πλειστηριασμούς.
Περίεργη αγορά, με λαμόγια με μπράβους με άλλους που πάνε για να πάρουν το λεγόμενο κολόκουρο, πάντως ο τύπος δεν έζησε πάρα πολλά χρόνια. Αφησε όμως περιουσία στους κληρονόμους.
Ευτυχώς που δεν γνωρίζονται με τον εδώ φίλο, μας αλλιώς όλοι φανταζόμαστε τι θα τους έσουρνε.
εγω κοιταξα αλλα πηρα το μακρυτερο....
μεταφραση
επαγγελματικο ακινητο
ειχε αγοραστει με θαλασσοδανειο της ταξης των 2.7 μυριων
ακριβως στο ιδιο ακινητο ακριβως την ιδια μερα με εναν οροφο διαφορα, παραπανω μαλιστα, ειχε γινει πραγματικη αγοροπωλησια με κανονικη εταιρεια στις 480 χιλιαδες....
φυσικα οι αγοραστες με τα 2.7 πηραν σκαφη 12μετρα, κιου εφτα και εγιναν και σελεμπριτις, μαλιστα ο ενας πηδαγε καποια αρκετα γνωστη ναρα των 90ς
τελειωσανε ομως, ηρθανε και κατι ποινικα για κατι απατες τηλεοπτικες με βαζελινες που πουλιωντουσαν για ελιξηρια ζωης
ε, βγηκε απο τους αλλους απατεωνες της τραπεζας, ακουσα οτι και καμποσοι μεσα στην τραπεζα ειχαν τσιμπησει κιου εφτα, στον τακο
καθε φορα επαιρνε αναβολη την τελευταια στιγμη
μεχρι που βρεθηκε αγοραστης για το ιδιο ακινητο που πλεον πηγαινε στην αγορα στα 500 χιλιαρικα, να δωσει 2 μυρια εκτος eauction. μεγαλεμπορας εμποριου χρυσου λεει.
βρωμα και δυσωδια....αλλη περιπτωση γνωστου που παρακολουθησα...
2005, παντρευεται, ε, να μην μπει σε ολοκαινουργιο ρετιρε?
230 δανειο με εμπορικη 210. ακριβως την ιδια εποχη εγω εμενα σε ημιυπογειο 3αρι να μαζεψω προκαταβολη. 5 χρονια μεγαλυτερος. εγω.
χτυπησε το δανειο πανω στην κριση, εχασε η γυναικα του τη δουλεια της, 2000 το μηνα, μπηκε στο νομο κατσελη του κανανε προταση να τα βρουνε η τραπεζα, ηταν 190 τα χτυπημενα, τα βρηκανε να δωκει 112... σε πολλες δοσεις. λες οκ ο ανθρωπος, να μην χασει το σπιτι του, εσυ σκιστηκες, εισαι μαλακας και πληρωσες τα παντα, να μην την φαει και αυτος. ο αυτος εναι εργαζομενος στον ολπ λοιπον, 63000 εχει εκκαθαριστικο. ναι δεν του φτανουν τα χρηματα, πολλα τα ψωνια, ακριβες οι φιρμες, ακριβες οι διακοπες και τα ταξιδια.
αυτοι που λεει ο αμεγκες ισχυει, ελαχιστοι ξερουν να χρησιμοποιησουν δανειο αλλα και να μην το κανεις, καποιος θα σε σωσει. με τα λεφτα των αλλων φυσικα.Τα 'γκαβα' τα πουλιά ο Θεός τα κάνει φωλιά...... λέει μια παροιμία.
Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν γεννηθείς έτσι,δεν μπορείς να κάνεις αυτά που κάνουν..... θα πεθάνεις από το άγχος. Αυτοί? 1 ώρα τη βδομάδα θα απασχοληθούν. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Λοιπόν, έκανα για άλλη μία φορά ζυγοστάθμηση, η έβδομη πιθανόν, και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο από τις προηγούμενες. Το τρέμουλο έγινε πιο έντονο ελαφρώς, αλλά σε μεγαλύτερο εύρος ταχύτητας, από τα 100 μέχρι τα 150. Η ζυγοστάθμηση έγινε σε μηχάνημα που να έχει φλάτζα με μπουλόνια, αλλά το κεντράρισμα έγινε αποκλειστικά και μόνο από κονικά μπουλόνια, χωρίς το κέντρο της φλάτζας να χρησιμοποιηθεί για κεντράρισμα με το αντίστοιχο δαχτυλίδι. Δεν υπήρχαν δαχτυλίδια. Άρα κεντραρίστηκε όσο κεντραρίζεται από τα μπουλόνια και μόνο. Το αποτέλεσμα ήταν προκαθαρισμένα αποτυχημένο. Απογοητεύτηκα,δν ξανά ασχολούμαι μετά από αυτό,ως εδώ.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Η αναζήτηση κιβώτιου δεν εξελίσσεται καλά, βρήκα ένα αυτοκίνητο facelift με 65.000κμ 2000κυβικα αυτόματο. Θεωρητικά άψογο μέχρι να το δοκιμάσω.
Η σκέψη είναι να πάνε και τα δύο συνεργείο για να βγει κινητήρας και κιβώτιο,να τα πάρω πάλι πίσω, με 42-58 ώρες δουλειάς να βγουν τα πάντα από το παλιό,να βγαίνουν τα πάντα από το νέο και να τοποθετηθούν στο παλιό.
Δύσκολα σημεία βλέπω την κολόνα τιμονιού ( βίδες χωρίς κεφάλι...για κομπρεσέρ διαβάζω🫣) και τον πειρασμό για έξτρα δουλειές όπως παραπάνω μόνωση firewall μέσα και έξω ή έξτρα μπάρες που μπορεί όμως να μου στοιχίσουν στην επανατοποθέτηση σημαντικά.Ολες οι κλειδαριες στις κολωνες τιμονιου με ακεφαλες βιδες ειναι ή τις ξετρυπας ή με κοπιδι και σφυρι τις λυνεις.
Την μετατροπη εσυ ή συνεργειο θα την κανει?Σωστά Ηλία. Το τρύπημα-αναποδα πάσα μου είναι πιο οικείο.
Τη μετατροπή εγώ, με τα συνεργεία που έχω επαφή δεν πρόκειται να αναλάβει κανείς, βασικά ντρέπομαι και να το ζητήσω,δεν πληρώνεται αυτή η δουλειά.
Θα χρειαστώ όμως να μου βγάλουν κινητήρα και κιβώτιο και αντίστοιχα να ξαναβάλουν. Πιστεύω ότι μόνο στην περιοχή του ταμπλό θα βρω δυσκολίες ( κερασάκι στην τούρτα το.....πλουσιο σύστημα υποπιεσεων της Μερσεντές) και ίσως ασφαλειοθηκη.
Ελπίζω να μην φάω μανίκι με θέματα σημείων τοποθέτησης .....η μερκ τουλάχιστον τότε δεν έκανε τέτοια μεταξύ facelift prefacelift.Πολυ χρονοβορα εργασια, χρειαζεσαι και μεγαλο χωρο.
Χώρο σχετικά ναι έχω μεγάλο. Στόχος θα είναι να τελειώσω σε 3 σκ ενασχόλησης, λίγο λίγο θα κουραστω και θα κάνω λάθη πιστεύω -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Η αναζήτηση κιβώτιου δεν εξελίσσεται καλά, βρήκα ένα αυτοκίνητο facelift με 65.000κμ 2000κυβικα αυτόματο. Θεωρητικά άψογο μέχρι να το δοκιμάσω.
Η σκέψη είναι να πάνε και τα δύο συνεργείο για να βγει κινητήρας και κιβώτιο,να τα πάρω πάλι πίσω, με 42-58 ώρες δουλειάς να βγουν τα πάντα από το παλιό,να βγαίνουν τα πάντα από το νέο και να τοποθετηθούν στο παλιό.
Δύσκολα σημεία βλέπω την κολόνα τιμονιού ( βίδες χωρίς κεφάλι...για κομπρεσέρ διαβάζω🫣) και τον πειρασμό για έξτρα δουλειές όπως παραπάνω μόνωση firewall μέσα και έξω ή έξτρα μπάρες που μπορεί όμως να μου στοιχίσουν στην επανατοποθέτηση σημαντικά.Ολες οι κλειδαριες στις κολωνες τιμονιου με ακεφαλες βιδες ειναι ή τις ξετρυπας ή με κοπιδι και σφυρι τις λυνεις.
Την μετατροπη εσυ ή συνεργειο θα την κανει?Σωστά Ηλία. Το τρύπημα-αναποδα πάσα μου είναι πιο οικείο.
Τη μετατροπή εγώ, με τα συνεργεία που έχω επαφή δεν πρόκειται να αναλάβει κανείς, βασικά ντρέπομαι και να το ζητήσω,δεν πληρώνεται αυτή η δουλειά.
Θα χρειαστώ όμως να μου βγάλουν κινητήρα και κιβώτιο και αντίστοιχα να ξαναβάλουν. Πιστεύω ότι μόνο στην περιοχή του ταμπλό θα βρω δυσκολίες ( κερασάκι στην τούρτα το.....πλουσιο σύστημα υποπιεσεων της Μερσεντές) και ίσως ασφαλειοθηκη.
Ελπίζω να μην φάω μανίκι με θέματα σημείων τοποθέτησης .....η μερκ τουλάχιστον τότε δεν έκανε τέτοια μεταξύ facelift prefacelift. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Η αναζήτηση κιβώτιου δεν εξελίσσεται καλά, βρήκα ένα αυτοκίνητο facelift με 65.000κμ 2000κυβικα αυτόματο. Θεωρητικά άψογο μέχρι να το δοκιμάσω.
Η σκέψη είναι να πάνε και τα δύο συνεργείο για να βγει κινητήρας και κιβώτιο,να τα πάρω πάλι πίσω, με 42-58 ώρες δουλειάς να βγουν τα πάντα από το παλιό,να βγαίνουν τα πάντα από το νέο και να τοποθετηθούν στο παλιό.
Δύσκολα σημεία βλέπω την κολόνα τιμονιού ( βίδες χωρίς κεφάλι...για κομπρεσέρ διαβάζω🫣) και τον πειρασμό για έξτρα δουλειές όπως παραπάνω μόνωση firewall μέσα και έξω ή έξτρα μπάρες που μπορεί όμως να μου στοιχίσουν στην επανατοποθέτηση σημαντικά. -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@otso said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Ρε παιδιά δεν έχουμε παιδεία σαν λαός αρχικά. Στο πλαίσιο του diy έχω γλυτώσει από άσχημους τραυματισμούς λόγω ρούχων εργασίας, παπούτσια, γάντια αλλά έχω υποστεί και ελαφρύς ευτυχώς τραυματισμούς.
Οι Γερμανοί μια παλέτα να ξεφορτώσουν θα ψάξουν πρώτα για τα γάντια τους.....Δεν υφίσταται η έννοια της παιδείας, αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
Πρέπει να υπάρχουν νόμοι και ελεγκτικοί μηχανισμοί για την τήρησή τους (το δεύτερο είναι πιο βασικό και από την ύπαρξη των ίδιων των νόμων).
Δες πώς συμπεριφέρονται στους δρόμους των νησιών μας οι "πολιτισμένοι" και με "παιδεία" Βορειοευρωπαίοι, γνωρίζοντας ότι κανείς δεν θα τους ενοχλήσει, επιπλήξει ή επιβάλει πρόστιμο.Ολοσωστος 1000 λαικ
Στην σκανδιναυια η γειτονια εκανε σερβις στα αμαξια σε εναν πιτσιρικα στο γκαραζ του σπιτιου του επαγγελματιας αθλητης του μοτο κροςς , ουτε αποδειξεις , καμερες και μαλακιες .
οσον αφορα την παιδεια .
Επισης κοπελες κομμωτριες πηγαιναν στα σπιτια για κουρεματα κτλ .
Επισης μαζευες φραουλες στον αγρο ο ιδιος , στις ζύγιζε ο αγροτης και πληρωνες .
Ποια η διαφορα ;
Το κρατος προφανως ηξερε , αλλα δεν ασχολειται με την ψιλομαριδα που συμπληρωνει ενα εισοδημα της πλακας η τον φοιτητη που βγαζει χαρτζιλικι (εδω αν βγαλει πανω απο 2000 πρεπει να κανει φορολογικη δηλωση και χανει επιδοματα , στεγασης κτλ )
Αντιθετα ειναι ατεγκτο και τσεκουρατο εκει που πρεπει . Δεν φευγουν δις δεξια αριστερα σε ημετερους και ολιγοπωλεια .
Το αντιθετο του Λαπ που θελει να τσακισει στους φορους ολους τους φτωχοδιαβολους που προσπαθουν να επιζησουν , γιατι γι αυτον αυτο ειναι το προβλημα , μιας και για τους αλλους τους μεγαλους ολοι οι νομοι και διαταξεις και διαγωνισμοι ειναι φωτογραφικοι .
Και την χωρα θα σωσει το πασοκ .
Προσωπικα μιλωντας αυτη η χωρα δεν σωζεται
Απλα ο σωζων εαυτον σωθητω , οτι γινεται δηλαδη .Otso πήγα στην Κύπρο φοιτητής, το κράτος εκεί δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ πως πληρώνω τη σχολή,πως ζω,πως αγόρασα αυτοκίνητο....στο μόνο που επέδειξε σκληρή αλλά λογική συμπεριφορά ήταν η ασφάλιση για το αυτοκίνητο....μην έχοντας τίποτα στην Κύπρο, έπρεπε είτε να ασφαλιστώ σε ένα κοινό ταμείο ( με απίστευτα ασφάλιστρα)μετά από πολλά άκυρα από ιδιωτικές ασφάλειες είτε κάποιος να μπει εγγυητής για μένα όπως σε ένα δανειο.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Ρε παιδιά δεν έχουμε παιδεία σαν λαός αρχικά. Στο πλαίσιο του diy έχω γλυτώσει από άσχημους τραυματισμούς λόγω ρούχων εργασίας, παπούτσια, γάντια αλλά έχω υποστεί και ελαφρύς ευτυχώς τραυματισμούς.
Οι Γερμανοί μια παλέτα να ξεφορτώσουν θα ψάξουν πρώτα για τα γάντια τους.....Δεν υφίσταται η έννοια της παιδείας, αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
Πρέπει να υπάρχουν νόμοι και ελεγκτικοί μηχανισμοί για την τήρησή τους (το δεύτερο είναι πιο βασικό και από την ύπαρξη των ίδιων των νόμων).
Δες πώς συμπεριφέρονται στους δρόμους των νησιών μας οι "πολιτισμένοι" και με "παιδεία" Βορειοευρωπαίοι, γνωρίζοντας ότι κανείς δεν θα τους ενοχλήσει, επιπλήξει ή επιβάλει πρόστιμο.Ασφαλώς, δεν διαφωνώ καθόλου χωρίς νόμους και κανόνες δεν υπάρχει "παιδεία ".
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@dg79 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@fiverg said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Δύο ερωτήσεις αν κάποιος ξέρει. Εκεινο το πρόγραμμα που κάνεις επισκευές και αφαιρείται το ποσό από τους φόρους των επόμενων ετών ισχύει τελικά για το 2025?
Καλύπτει αλλαγές σε τέντες με αντικατάσταση πανιού από άλλο που απωθεί το φως και την ζέστη (black out)?προσοχή στις λεπτομέρειες, πχ αφορά έκπτωση στο φόρο εισοδήματος και μόνο, άρα αν έχεις μηδενικό ή πολύ μικρό φόρο αν είσαι μισθωτός και παρακρατείται ο φόρος σου κάθε μήνα, δεν αξίζει. Ούτε συμψηφίζεται με ΕΝΦΙΑ ή φόρο από ενοίκια (που είναι αυτοτελής) κτλ.
Ειδικά όμως για τις τέντες, ούτε το άρθρο τις αναφέρει στις ενδεικτικές κατηγορίες επιλέξιμων δαπανών, αλλά και από προσωπική εμπειρία, δε θεωρούνται ενεργειακή αναβάθμιση (είχα ρωτήσει σχετικά ενεργειακό επιθεωρητή).
Εγώ που ρώτησα μου είπαν ότι θες ενεργειακές μελέτες, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών ως επί το πλείστον όπως και για τις μελέτες και στο τέλος όλα αυτά να εξεταστούν από την ΔΟΥ αν θα εγκριθούν. Δεν καταχωρεί απλά ο λογιστής.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Ρε παιδιά δεν έχουμε παιδεία σαν λαός αρχικά. Στο πλαίσιο του diy έχω γλυτώσει από άσχημους τραυματισμούς λόγω ρούχων εργασίας, παπούτσια, γάντια αλλά έχω υποστεί και ελαφρύς ευτυχώς τραυματισμούς.
Οι Γερμανοί μια παλέτα να ξεφορτώσουν θα ψάξουν πρώτα για τα γάντια τους..... -
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα
@fanis75 said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@w202-amg said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
Πολλές μικρές και κυρίως μεγαλύτερες επιχειρήσεις γιατί χρησιμοποιούν τον δανεισμό έντονα τη στιγμή που έχουν την ανάλογη ρευστότητα.
Γιατί ειναι ο ενδεδειγμένος και μόνος σωστός τρόπος επιχειρήν. Με μόχλευση. Ποτέ δεν βάζεις δικά σου λεφτά, πάντα με τον άλλων. Τα λεφτά πρέπει να φέρνουν λεφτά στην επιχείρηση και ακόμα καλύτερα εαν τα λεφτά δεν ειναι δικά σου. Υπάρχουν πολλά σχετικά βιβλία, ενα από τα καλύτερα: https://www.public.gr/product/books/english/family-home/self-improvement--body-and-spirit/rich-dad-poor-dad/1767565
Το έχω διαβάσει ναι. Νιώθω πως αν κάτι πάει στραβά, θα είναι καταστροφικό αν οι κινήσεις δεν είναι άψογες. Έχω την εντύπωση ότι για πιο γρήγορη ανέλιξη βοηθούν απίστευτα.( Σκέφτομαι ίσως εμένα και τον περίγυρο).
Αυτό που λέει ο Lap ναι το κατανοώ -
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα
H φύση της επιχείρησης είναι τέτοια που επιταγές δεν πρόκειται να βοηθήσουν? Η Πειραιώς νομίζω έπαιζε κτ ψευτοδανεια μέσω των pos με 5+% αλλά δεν έδινα σημασία τι μου έλεγε.
Υ γ. Μηνιαίο 5% λέει,οι τοκογλύφοι περιμένουν στον ΟΑΕΔ μετά από αυτό