Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    W
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 2703
    • Best 114
    • Groups 0

    w202-amg

    @w202-amg

    142
    Reputation
    27
    Profile views
    2703
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    w202-amg Unfollow Follow

    Best posts made by w202-amg

    • RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση

      Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

      Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
      Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203

      Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....

      Λαδια αλλαζεις?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΟΣΕ

      Συμφωνώ με τους παραπάνω σχεδόν σε όλα αλλά ακόμη και με τόσους νεκρούς δεν θα αλλάξει τίποτα.... Πόσα ατυχήματα για την ίδια αιτία έγιναν τα τελευταία χρόνια με νεκρούς εργαζόμενους του ΟΣΕ? Άλλαξε κάτι ? ΟΧΙ. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς ζείτε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν γνωρίζετε πως στη Θεσσαλία το σιδηροδρομικό δίκτυο τέμνει συνεχώς το οδικό με διαβάσεις τύπου...... παιδικού παιχνιδιού. Στη Θεσσαλία έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς σε τέτοιες διαβάσεις ( ναι ο ΟΣΕ έχει βάλει ΣΤΟΠ) αφού ποτέ δεν λειτουργούν και είναι τυφλές ( είμαι 1,90 και δυσκολεύομαι να ελέγξω μόνος μου χωρίς να ανεβάσω το μισό αμάξι σε επικίνδυνο σημείο). Άλλαξε κάτι? ΟΧΙ . Καλαμπάκα - Τρίκαλα ο δρόμος αλλάζει δύο φορές πλάτος και σαν να μην φθάνει αυτό η μία από τις δύο διαβάσεις είναι σε στροφή ( είσοδος Καλαμπάκας) ΚΑΙ τα λάστιχα μεταξύ ασφάλτου -γραμμων αλλού έχουν υποχωρήσει και αλλού εξέχουν επικίνδυνα. Οι οδηγοί κόβουν πλήρως τελευταία στιγμή (που να φανταστούν) και είτε έχουμε συνεχώς τρακαρίσματα υλικών ζημιών είτε θανάτους αφού πρακτικά μιλάμε για φρενάρισμα ξαφνικό από τα 100χαω στα 0. Έγινε κάτι? ΟΧΙ.
      Αυτή είναι η κατάσταση στη Θεσσαλία από τα μνημόνια και με όσες κυβερνήσεις πέρασαν χωρίς ΚΑΜΙΑ αλλαγή από κυβέρνηση σε κυβέρνηση.
      Υ.γ. επειδή σίγουρα δεν έγινα σαφής έφτιαξαν 2+2 λωρίδες δρόμο και ο ΟΣΕ αρνείται πάνω από δεκαετία να αφήσει διαπλάτυνση των διαβάσεων.... Αδιανόητο και όμως ελληνικό.....Θέλουν και γραμμή Καλαμπάκα Κοζάνη, ποτέ να μην γίνει υπό αυτές τις συνθήκες.

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008

      Η δεύτερη μερκ που αγόρασα δεν είχε μόνωση στο καπό ενώ στην άλλη είχα βάλει διπλή.Μερα με τη νύχτα τόσο σε θόρυβο όσο και σε θερμομόνωση του .
      Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα δύο ρολά μονωτικό αυτοκόλλητο του 1εκ πάχους 0,5*2μ διαστάσεις με αλουμινοπροστασια στη φάτσα.Καταπληκτικο και πολύ φθηνό.Ακομη και με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών λόγω ΦΠΑ κτλ είναι πολύ φθηνά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Όλα τα μεγάλα δυστυχήματα οφείλονται πάντα σε ένα τραγικό ανθρώπινο λάθος. Σχεδόν νομοτελειακά έχει προηγηθεί πάντα μια σωρεία μικρών και μεγάλων παραληψεων.
      Ακούω και διαβάζω συνεχώς για τις επισημάνσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, τα εξώδικα κλπ.
      Σωστά. Πείτε μου όμως ένα. Πότε έγινε μια απεργία? Μια μόνο? Για να λυθεί ένα θέμα ασφάλειας κάποιου φορέα δίχως να συνοδεύεται από αιτήματα αυξήσεων επιδομάτων ή συνταξιοδοτικών...
      Λόγω του τεράστιου μισθολογικού κόστους σε κάθε ΔΕΚΟ λειτουργούμε με συστήματα προηγούμενου αιώνα. Τρένα, ρεύμα νερό διαχείριση σκουπιδιών, αθλητισμός, παιδεία, υγεία, παντού τα ίδια. Κάθε 4 χρόνια όμως η μισή χώρα προσπαθεί να την χωθεί στο Δημόσιο με αντάλλαγμα την ψήφο της. Υπάρχουν κόμματα που στηρίζουν τους Δημόσιους, αλλα ξεκάθαρα τους Ιδιώτες, αλλα πατούν σε δύο βάρκες μα στην πραγματικότητα κανείς δε πάει μπροστά αν φροντίσει μόνο για το κοινό καλό. Έτσι σε κάθε περίπτωση έχουμε πολλά χέρια μα περιορισμενο απαρχαιωμένο και ελλειπή εξοπλισμό. Όταν συμβεί το κακό ο καθένας βάσει συμφέροντος δείχνει αυτόν που θέλει για Μουτζούρη. Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν έχουμε c130, βλήματα για τα Λεοπάρντ, ανταλλακτικά για τα Μιράζ και τα αστικά λεωφορεία, λάστιχα για τα κρατικά οχήματα, αξονικούς τομογράφους στα νοσοκομεία, έξυπνους σηματοδότες στην κυκλοφορία κλπ. Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα που από κάπου πρέπει να βγουν. Μόλις όμως οι εργατοπατερες, οι λαοπλανοι και επιδοματιες με άποψη μυρίζονται πως η οικονομία πάει να πάρει ανάσα τρέχουν να διεκδικήσουν μαζί με τους εργολάβους μέρος της πίτας. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι βγήκαμε από την εποπτεία του ΔΝΤ και αμέσως άρχισαν τα όργανα. Αυτοί είμαστε και οι πολιτικοί μας δίνουν αυτό που ζητάμε. Και ας πάει πίσω η χώρα σε υποδομές. Μεταθέτουμε λοιπόν για το μέλλον αυτά που σε αναπτυγμένες χώρες είναι άμεσης προτεραιότητας. Μετά κλάμα και αγανάκτηση στην πρώτη στραβή. Καλημέρα.

      Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και τη χώρα που μας αξίζει τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
      Εδώ μέσα μπορεί να διαφωνούμε ριζικά αλλά αν όλος ο πληθυσμός είχε ανάλογες ανησυχίες και επίπεδο ( δεν αναφέρομαι σε επίπεδο ευγένειας....) άσχετα τι πρεσβεύει πολιτικά η κατάσταση θα ήταν μακράν καλύτερη .

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Το γκολφ 4 1,4 μου καίει λάδια σε καταστάσεις κατηγορίας και φρενάρισμα με τον κινητήρα με κλειστό γκάζι..... μέχρι χθες!
      Οι αναθυμιάσεις του κινητήρα από την pcv κατευθύνονται πριν την πεταλούδα γκαζιού.Τοποθετησα στο σωλήνα αντεπιστροφη βαλβίδα που να επιτρέπει τη ροή αέρα μόνο από το Κάρτερ προς την πεταλούδα και όχι την εισροή αέρα στο Κάρτερ. Αυτό δεν ήταν αρκετό πάλι έκαιγα λάδια στις κατηφόρες.
      Το πήγα ένα βήμα παραπέρα,με ένα σωληνάκι διαμέτρου εσωτερικής 1μμ το οποίο συνδεσα στο σωλήνα που φεύγει από το Κάρτερ ΠΡΙΝ την αντεπιστροφη βαλβίδα και η άλλη άκρη του καταλήγει σε ένα σωλήνα υποπίεσης της πολλαπλής εισαγωγής.
      Ως συνέπεια των παραπάνω το Κάρτερ και η κεφαλή βρίσκεται μονίμως υπό συνθήκες υποπίεσης.Αυτο αποτρέπει το ρουφηγμα λαδιού από τον κύλινδρο που με κλειστό γκάζι δημιουργεί έντονη υποπίεση.
      Το δοκίμασα δύο μέρες σε κατηφορικες διαδρομές , σχεδόν ανύπαρκτος καπνός στο τέλος όταν ξαναπατήσω γκάζι και ας φρενάρω πλέον με 3-4η ενώ πριν κατέβαινα με 5η. Λαδια 5-30 παρακαλώ.
      Να στείλω βιογραφικό στη vw?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;

      Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Πτώση οχήματος

      Βάζουμε το ζαντολαστιχο πάντα κάτω από το μασπιε αν δεν έχουμε τρίποδο. Άλλαξε δισκοπλακα και βλέπεις.εσκασε απότομα κάτω ή σιγά σιγά?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg

    Latest posts made by w202-amg

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Δεν βαράω. Απλώς επισημαίνω τη διαφορά σε ακαμψία στις ίδιες συνθήκες.
      Και αυτά που γράφεις εσύ σχετικά με το πόση πίεση θέλει το κάθε ελαστικό για να δουλέψει σωστά στο αυτοκίνητο σου, μπορούν κάλλιστα να ισχύουν, χωρίς να αναιρούν αυτά που γράφω εγώ.

      Τα ίδια λέμε , σε δοκιμή με το χέρι είναι πιο σκληρά τα pc6.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Με το χέρι ναι πιθανόν γιατί τα ps4 έχουν ένα μικρό σημείο που κάμπτεται έντονα. Πάνω σε ζάντες 8αρες η 225 45 17 είναι τεντωμένο το πλαϊνό . Εκεί το ps4 φαίνεται πιο σκληρό δίχως να είναι θετικό.... Το pc6 δουλεύει από ξεφουσκωτο έως μπαλόνι.
      Sc5 ,pc6 είναι τα πιο ισορροπημένα ελαστικά που έχω φορέσει με τοπ τη βροχή που είναι σαν να οδηγάς σε στεγνό, κλασικό κοντινενταλ.

      Κάνεις ένα κάρο παραδοχές (πλάτος ζάντας, πίεση ελαστικού, βάρος αυτοκινήτου κτλ) για να αποδείξεις τι; Η ουσία είναι ότι σε 225/45/17 τα PC6 έχουν σαφώς πιο άκαμπτα πλαϊνά από τα PS4 στη δοκιμή με το χέρι. Πόσο μάλλον στις πολλαπλάσιες δυνάμεις που ασκεί ένα αυτοκίνητο εν κινήσει σε ένα λάστιχο...
      Και είμαι σίγουρος ότι και σε 7,5άρα ζάντα (που είναι το πλέον σωστό πλάτος για 225) και με σωστή πίεση κατά τον κατασκευαστή (π.χ. 32 psi για πολλά αυτοκίνητα) πάλι πιο άκαμπτα πλαϊνά θα έχουν τα PC6 από τα PS4.

      Καλά μην βαράς δεν έχω να αποδείξω κάτι απλά και εγώ τα επιασα με το χέρι και φοράω δύο μπροστά ps4 και δύο πίσω pc6 και τα χω κάνει μπροστά πίσω. Ε τα ps4 χρειάζονται λιγότερη πίεση για να είναι σωστά και κοπανανε πιο πολύ και το τιμόνι είναι πιο άμεσο. Δεν είναι ΚΑΛΎΤΕΡΆ των pc6 .
      Ίσως να φταίει η 8αρα ζάντα τι να σου πω.....οι παραδοχές δλδ και να χεις δίκιο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @tjk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε τι είναι πιο αξιόπιστη η Continental από την Yokohama?

      Στο οτι κατα μεσο ορο βγαζει πολυ πιο ισορροπημενα ελαστικα που πλην ελαχιστων εξαιρεσεων δεν απογοητευουν. Τα yokohama ειναι τερμα υπερτιμημενα και πανακριβα. Ακομα και στις σουπερ σπορ κατηγοριες που θεωρουνται απ'τα καλα δεν βγαινουν κορυφαια ποτε.

      Για καθημερινο αυτοκινητο αν ειχα να διαλεξω αναμεσα στις δυο αυτες μαρκες κι εγω με κλειστα ματια θα προτιμουσα τα κοντινενταλ.

      Τα γνωρίζεις τα yoko; Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Για τα pz4 γράφονται διθυραμβικές κριτικές; Σου απαντάω εγώ πως όχι. Δεν είναι καλό ελαστικό; Δεν σε προβληματιζει λίγο το θέμα;

      Tα γνωριζω ναι. Κι οσους ξερω να'χουν φορεσει μετανιωνουν την ωρα και τη στιγμη για τα λεφτα που'δωσαν.
      Tα pz4 ποια ειναι. Pirelli p zero? Aν ναι και γι'αυτα υπαρχουν αντιφατικες αποψεις.
      Τα continental παντως ειναι μια χαρα ελαστικα γενικα, δυσκολα να μη μεινει καποιος ευχαριστημενος. Τα ultracontact δεν τα ξερω, τα premium contact 6 πακτως ειναι πολυ καλα οποτε αν ειναι εφαμιλλα μιλαμε για μια χαρα ελαστικο.

      Γνωρίζω σημαίνει ότι έχω οδηγήσει με κάποια ελαστικά και όχι έχω απλά ακούσει. Στο χειρισμό σε ανατροφοδότηση και σε αίσθηση πληροφόρησης είναι ότι καλύτερο αυτά που προανέφερα. Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Εξαρτάται και από το αμάξι.Τα pc6 δημιουργούν πιο εύκολα και πιο πολύ γκριπ από τα μισελιν ps4 που έχουν πιο σκληρό πλαϊνό.Τα δε μισελιν θέλουν ψάξιμο με πίεση για να βρεις το σωστό σημείο που αποδίδουν. Αυτά σε αμάξι με νορμάλ καμπερ που δίνει αρκετή ενεργή καμπερ σε στροφές. Ένα αμάξι που είναι αναίσθητο ως προς τη καμπερ και λειτουργεί σαν τρέιλερ θα προτιμούσε τα ps4
      Τα δε re002 στο ίδιο αμάξι έχουν ακόμη πιο λεπτή ισορροπία σε σχέση με τη πίεση.Πλεον με την πίεση που τους έχω είναι εκεί που πρέπει όταν ζεσταθούν σε πολύ γρήγορη οδήγηση,αν κολλήσω πίσω από αμάξι νωρίς το πρωί πάει κρυωσαν.Αν ανάψουν πάλι οι δίσκοι, ανεβαίνει αρκετά η θερμοκρασία τους και πλέον γίνονται μπαλόνια.... άσχετα από τη γόμα. Ο ημιακαμπτος και η Μακφέρσον θα αγαπούσαν τα re002 μετά τα ps4 και μετά τα pc6.

      Αλήθεια, πιστεύεις πως όλα τα παραπάνω (σωστά ενδεχομένως) ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό ή καλύτερα παίζουν ρόλο στην καθημερινή, τυπική, μέσα στην πόλη οδήγηση;
      Μη με παρεξηγήσεις, καλοπροαίρετα το λέω, πόσο πιστεύεις ότι θα αλλάξει η συμπεριφορά του ελαστικού στην διαδρομή Σύνταγμα Πειραιάς λόγω αλλαγής θερμοκρασίας του ας πούμε σήμερα το απόγευμα;

      Τον μέσο οδηγό καθόλου όπως και εμένα μέχρι πρότινος δεν με απασχολούσε. Με κύρια μετακίνηση Τρίκαλα Τζουμέρκα 1φορα τη βδομάδα αναγκαστικά τα παρατηρω λόγω οδήγησης και δρόμου. Καμία παρεξήγηση όντως είναι λεπτομέρειες σχεδόν ανούσιες αν πας νορμάλ. Αν ήμουν Αθήνα θα έβαζα 15αρες,ένα στενό λάστιχο αρκεί να φρενάρει και θα το είχα με 1,7μπαρ γιατί θα πάθαινα νευρικό κλονισμό.🙄

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Μην τα λες αυτά, γιατί δείχνεις ότι δεν τα λες από προσωπική εμπειρία αλλά είναι hearsay.
      Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναγράψω: Τα PC6 σε 225/45/17 είχαν πολύ πιο άκαμπτο πλαϊνό από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού το Φεβρουάριο του 2019 που τα έβαλα: PS4, Assy3, Sportmaxx RT2, Pirelli (δεν θυμάμαι πιο μοντέλο) και 2-3 ακόμη που είχε ο λαστιχάς μου. Σαφέστατα δεν τα κατέτασσες στα touring ελαστικά.

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Τα pc6 δημιουργούν πιο εύκολα και πιο πολύ γκριπ από τα μισελιν ps4 που έχουν πιο σκληρό πλαϊνό.

      Δεν ισχύει αυτό! Τα έχω δοκιμάσει με το χέρι (στην ίδια διάσταση) ως προς την σκληρότητα των πλαϊνών στο λαστιχά μου και τα PC6 έχουν σαφέστατα πιο σκληρό πλαϊνό από τα PS4. Και όλα τα τεστ αυτό έλεγαν, ότι τα PC6 είναι πιο σπορ ενώ τα PS4 λίγο πιο μαλακά - all round ελαστικά.

      Με το χέρι ναι πιθανόν γιατί τα ps4 έχουν ένα μικρό σημείο που κάμπτεται έντονα. Πάνω σε ζάντες 8αρες η 225 45 17 είναι τεντωμένο το πλαϊνό . Εκεί το ps4 φαίνεται πιο σκληρό δίχως να είναι θετικό.... Το pc6 δουλεύει από ξεφουσκωτο έως μπαλόνι.
      Sc5 ,pc6 είναι τα πιο ισορροπημένα ελαστικά που έχω φορέσει με τοπ τη βροχή που είναι σαν να οδηγάς σε στεγνό, κλασικό κοντινενταλ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
      Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
      Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
      Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο?

      Δείτε κάτω από το πίσω κάθισμα αν έχει ραγίσει η αντλία βενζίνης.
      Γιατί κυκλοφορούσες με βενζίνη?

      Επειδή το lpg είχε φτάσει 1/4.Καλό είναι να μην το λειτουργούμε με τόσο λίγο καύσιμο(από όσο ξέρω,το καλό είναι να είναι από 1/2 και πάνω).
      Η αντλία έχει αλλαχτεί προ διετίας,αν αυτό σημαίνει κάτι.
      Μπορεί βέβαια να είναι και ιδέα μου.Υπόψιν ότι αυτό συνέβη για 100 μέτρα(αν είχε πρόβλημα θα μύριζε παραπάνω νομίζω)και μπορεί να ήταν κάτι στην ατμόσφαιρα.
      Αν παίζει κάποιο ρόλο,κοντά στο σημείο που το μύρισα βρίσκεται ένα βενζινάδικο(όχι αυτό που έβαλα).
      Το να μην έκλεισε καλά την τάπα ο βενζινάς ή να κάναν κάτι στην αλλαγή μπαταρίας(επειδή όπως είπα τους δυσκόλεψε το βγάλε-βάλε λόγω πνεύμονα lpg)παίζει ή όχι?
      Αν και όπως είπα,δεν νομίζω κάποιο εξάρτημα που σχετίζεται με την βενζίνη να βρίσκεται κοντά στο σημείο που είναι η μπαταρία και ο πνεύμονας lpg..
      Τώρα που είναι σβηστό,το να ελέγξουμε από κάτω για τυχόν διαρροή,αν έχει πέσει υγρό στην άσφαλτο ή αν η στάθμη της βενζίνης έχει μείνει εκεί που ήταν ή όχι είναι καλή ιδέα?

      Κάψτε lpg μόνιμα ούτε μέτρο με βενζίνη δεν αξίζει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
      Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
      Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
      Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο?

      Δείτε κάτω από το πίσω κάθισμα αν έχει ραγίσει η αντλία βενζίνης.
      Γιατί κυκλοφορούσες με βενζίνη?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε τι είναι πιο αξιόπιστη η Continental από την Yokohama?

      Στο οτι κατα μεσο ορο βγαζει πολυ πιο ισορροπημενα ελαστικα που πλην ελαχιστων εξαιρεσεων δεν απογοητευουν. Τα yokohama ειναι τερμα υπερτιμημενα και πανακριβα. Ακομα και στις σουπερ σπορ κατηγοριες που θεωρουνται απ'τα καλα δεν βγαινουν κορυφαια ποτε.

      Για καθημερινο αυτοκινητο αν ειχα να διαλεξω αναμεσα στις δυο αυτες μαρκες κι εγω με κλειστα ματια θα προτιμουσα τα κοντινενταλ.

      Τα γνωρίζεις τα yoko; Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Για τα pz4 γράφονται διθυραμβικές κριτικές; Σου απαντάω εγώ πως όχι. Δεν είναι καλό ελαστικό; Δεν σε προβληματιζει λίγο το θέμα;

      Tα γνωριζω ναι. Κι οσους ξερω να'χουν φορεσει μετανιωνουν την ωρα και τη στιγμη για τα λεφτα που'δωσαν.
      Tα pz4 ποια ειναι. Pirelli p zero? Aν ναι και γι'αυτα υπαρχουν αντιφατικες αποψεις.
      Τα continental παντως ειναι μια χαρα ελαστικα γενικα, δυσκολα να μη μεινει καποιος ευχαριστημενος. Τα ultracontact δεν τα ξερω, τα premium contact 6 πακτως ειναι πολυ καλα οποτε αν ειναι εφαμιλλα μιλαμε για μια χαρα ελαστικο.

      Γνωρίζω σημαίνει ότι έχω οδηγήσει με κάποια ελαστικά και όχι έχω απλά ακούσει. Στο χειρισμό σε ανατροφοδότηση και σε αίσθηση πληροφόρησης είναι ότι καλύτερο αυτά που προανέφερα. Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Εξαρτάται και από το αμάξι.Τα pc6 δημιουργούν πιο εύκολα και πιο πολύ γκριπ από τα μισελιν ps4 που έχουν πιο σκληρό πλαϊνό.Τα δε μισελιν θέλουν ψάξιμο με πίεση για να βρεις το σωστό σημείο που αποδίδουν. Αυτά σε αμάξι με νορμάλ καμπερ που δίνει αρκετή ενεργή καμπερ σε στροφές. Ένα αμάξι που είναι αναίσθητο ως προς τη καμπερ και λειτουργεί σαν τρέιλερ θα προτιμούσε τα ps4
      Τα δε re002 στο ίδιο αμάξι έχουν ακόμη πιο λεπτή ισορροπία σε σχέση με τη πίεση.Πλεον με την πίεση που τους έχω είναι εκεί που πρέπει όταν ζεσταθούν σε πολύ γρήγορη οδήγηση,αν κολλήσω πίσω από αμάξι νωρίς το πρωί πάει κρυωσαν.Αν ανάψουν πάλι οι δίσκοι, ανεβαίνει αρκετά η θερμοκρασία τους και πλέον γίνονται μπαλόνια.... άσχετα από τη γόμα. Ο ημιακαμπτος και η Μακφέρσον θα αγαπούσαν τα re002 μετά τα ps4 και μετά τα pc6.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Οι keskin που κατατάσσονται?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

      Πάντως με ελατήρια χαμηλώματος και αμορτισέρ koni str.t δλδ ένα σκληρό σύνολο το αμάξι έγινε πιο επικίνδυνο στους άθλιους δρόμους που έχουμε γιατί στα σαμαρακια και τέτοιου είδους ανωμαλίες το αμάξι δεν απορροφούσε τπτ και ήταν σαν να εκτοξευόταν στον αέρα από την δύναμη του σκληρού ελατηρίου και του αμορτισέρ

      Προσωπικά η κοινή έδραση αμορτισέρ και ελατήριου δεν μου αρέσει για αυτό που λες. Μέρα με τη νύχτα η μπροστά ανάρτηση w202 vs w203 . W204 δεν οδήγησα οπότε να μη τη βάλω στο ίδιο τσουβαλι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

      Κατάλαβα τι λες... Θα δείξει στην πράξη τώρα.. όσον αφορά πάντως την άνεση όταν είχα τα ελατήρια χαμηλώματος με τα μαμά αμορτισερ ήταν υποφερτό μόλις μπήκαν τα koni άρχιζε να κουράζει και σε κάποιες φάσεις φοβάμαι κιόλας μην δημιουργήσει θέμα στο αμάξι με τους άθλιους δρόμους που έχουμε.. οπότε ψηλό ξενερωσα αλλά επειδή τα αμορτισέρ είναι καινούρια η μόνη αλλαγή είναι να μπουν τα μαμά ελατήρια να στρώσει κάπως. Τα αναφέρω μπας και βοηθήσω και κάναν άλλο.

      Τα μαμά ελατήρια λογικά θα το μαλακώσουν πιθανόν γιατί το αμορτισέρ θα δουλεύει πιο έξω, τουλάχιστον στα bilstein b6 b8 παίζει ρόλο. Ωστόσο ένα σκληρό ελατήριο μαλακώνει τις αντιδράσεις ενός ήδη σκληρού αμορτισέρ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr