Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
-
RE: ΟΣΕ
Συμφωνώ με τους παραπάνω σχεδόν σε όλα αλλά ακόμη και με τόσους νεκρούς δεν θα αλλάξει τίποτα.... Πόσα ατυχήματα για την ίδια αιτία έγιναν τα τελευταία χρόνια με νεκρούς εργαζόμενους του ΟΣΕ? Άλλαξε κάτι ? ΟΧΙ. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς ζείτε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν γνωρίζετε πως στη Θεσσαλία το σιδηροδρομικό δίκτυο τέμνει συνεχώς το οδικό με διαβάσεις τύπου...... παιδικού παιχνιδιού. Στη Θεσσαλία έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς σε τέτοιες διαβάσεις ( ναι ο ΟΣΕ έχει βάλει ΣΤΟΠ) αφού ποτέ δεν λειτουργούν και είναι τυφλές ( είμαι 1,90 και δυσκολεύομαι να ελέγξω μόνος μου χωρίς να ανεβάσω το μισό αμάξι σε επικίνδυνο σημείο). Άλλαξε κάτι? ΟΧΙ . Καλαμπάκα - Τρίκαλα ο δρόμος αλλάζει δύο φορές πλάτος και σαν να μην φθάνει αυτό η μία από τις δύο διαβάσεις είναι σε στροφή ( είσοδος Καλαμπάκας) ΚΑΙ τα λάστιχα μεταξύ ασφάλτου -γραμμων αλλού έχουν υποχωρήσει και αλλού εξέχουν επικίνδυνα. Οι οδηγοί κόβουν πλήρως τελευταία στιγμή (που να φανταστούν) και είτε έχουμε συνεχώς τρακαρίσματα υλικών ζημιών είτε θανάτους αφού πρακτικά μιλάμε για φρενάρισμα ξαφνικό από τα 100χαω στα 0. Έγινε κάτι? ΟΧΙ.
Αυτή είναι η κατάσταση στη Θεσσαλία από τα μνημόνια και με όσες κυβερνήσεις πέρασαν χωρίς ΚΑΜΙΑ αλλαγή από κυβέρνηση σε κυβέρνηση.
Υ.γ. επειδή σίγουρα δεν έγινα σαφής έφτιαξαν 2+2 λωρίδες δρόμο και ο ΟΣΕ αρνείται πάνω από δεκαετία να αφήσει διαπλάτυνση των διαβάσεων.... Αδιανόητο και όμως ελληνικό.....Θέλουν και γραμμή Καλαμπάκα Κοζάνη, ποτέ να μην γίνει υπό αυτές τις συνθήκες. -
RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008
Η δεύτερη μερκ που αγόρασα δεν είχε μόνωση στο καπό ενώ στην άλλη είχα βάλει διπλή.Μερα με τη νύχτα τόσο σε θόρυβο όσο και σε θερμομόνωση του .
Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα δύο ρολά μονωτικό αυτοκόλλητο του 1εκ πάχους 0,5*2μ διαστάσεις με αλουμινοπροστασια στη φάτσα.Καταπληκτικο και πολύ φθηνό.Ακομη και με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών λόγω ΦΠΑ κτλ είναι πολύ φθηνά. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλα τα μεγάλα δυστυχήματα οφείλονται πάντα σε ένα τραγικό ανθρώπινο λάθος. Σχεδόν νομοτελειακά έχει προηγηθεί πάντα μια σωρεία μικρών και μεγάλων παραληψεων.
Ακούω και διαβάζω συνεχώς για τις επισημάνσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, τα εξώδικα κλπ.
Σωστά. Πείτε μου όμως ένα. Πότε έγινε μια απεργία? Μια μόνο? Για να λυθεί ένα θέμα ασφάλειας κάποιου φορέα δίχως να συνοδεύεται από αιτήματα αυξήσεων επιδομάτων ή συνταξιοδοτικών...
Λόγω του τεράστιου μισθολογικού κόστους σε κάθε ΔΕΚΟ λειτουργούμε με συστήματα προηγούμενου αιώνα. Τρένα, ρεύμα νερό διαχείριση σκουπιδιών, αθλητισμός, παιδεία, υγεία, παντού τα ίδια. Κάθε 4 χρόνια όμως η μισή χώρα προσπαθεί να την χωθεί στο Δημόσιο με αντάλλαγμα την ψήφο της. Υπάρχουν κόμματα που στηρίζουν τους Δημόσιους, αλλα ξεκάθαρα τους Ιδιώτες, αλλα πατούν σε δύο βάρκες μα στην πραγματικότητα κανείς δε πάει μπροστά αν φροντίσει μόνο για το κοινό καλό. Έτσι σε κάθε περίπτωση έχουμε πολλά χέρια μα περιορισμενο απαρχαιωμένο και ελλειπή εξοπλισμό. Όταν συμβεί το κακό ο καθένας βάσει συμφέροντος δείχνει αυτόν που θέλει για Μουτζούρη. Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν έχουμε c130, βλήματα για τα Λεοπάρντ, ανταλλακτικά για τα Μιράζ και τα αστικά λεωφορεία, λάστιχα για τα κρατικά οχήματα, αξονικούς τομογράφους στα νοσοκομεία, έξυπνους σηματοδότες στην κυκλοφορία κλπ. Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα που από κάπου πρέπει να βγουν. Μόλις όμως οι εργατοπατερες, οι λαοπλανοι και επιδοματιες με άποψη μυρίζονται πως η οικονομία πάει να πάρει ανάσα τρέχουν να διεκδικήσουν μαζί με τους εργολάβους μέρος της πίτας. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι βγήκαμε από την εποπτεία του ΔΝΤ και αμέσως άρχισαν τα όργανα. Αυτοί είμαστε και οι πολιτικοί μας δίνουν αυτό που ζητάμε. Και ας πάει πίσω η χώρα σε υποδομές. Μεταθέτουμε λοιπόν για το μέλλον αυτά που σε αναπτυγμένες χώρες είναι άμεσης προτεραιότητας. Μετά κλάμα και αγανάκτηση στην πρώτη στραβή. Καλημέρα.Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και τη χώρα που μας αξίζει τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Εδώ μέσα μπορεί να διαφωνούμε ριζικά αλλά αν όλος ο πληθυσμός είχε ανάλογες ανησυχίες και επίπεδο ( δεν αναφέρομαι σε επίπεδο ευγένειας....) άσχετα τι πρεσβεύει πολιτικά η κατάσταση θα ήταν μακράν καλύτερη . -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Το γκολφ 4 1,4 μου καίει λάδια σε καταστάσεις κατηγορίας και φρενάρισμα με τον κινητήρα με κλειστό γκάζι..... μέχρι χθες!
Οι αναθυμιάσεις του κινητήρα από την pcv κατευθύνονται πριν την πεταλούδα γκαζιού.Τοποθετησα στο σωλήνα αντεπιστροφη βαλβίδα που να επιτρέπει τη ροή αέρα μόνο από το Κάρτερ προς την πεταλούδα και όχι την εισροή αέρα στο Κάρτερ. Αυτό δεν ήταν αρκετό πάλι έκαιγα λάδια στις κατηφόρες.
Το πήγα ένα βήμα παραπέρα,με ένα σωληνάκι διαμέτρου εσωτερικής 1μμ το οποίο συνδεσα στο σωλήνα που φεύγει από το Κάρτερ ΠΡΙΝ την αντεπιστροφη βαλβίδα και η άλλη άκρη του καταλήγει σε ένα σωλήνα υποπίεσης της πολλαπλής εισαγωγής.
Ως συνέπεια των παραπάνω το Κάρτερ και η κεφαλή βρίσκεται μονίμως υπό συνθήκες υποπίεσης.Αυτο αποτρέπει το ρουφηγμα λαδιού από τον κύλινδρο που με κλειστό γκάζι δημιουργεί έντονη υποπίεση.
Το δοκίμασα δύο μέρες σε κατηφορικες διαδρομές , σχεδόν ανύπαρκτος καπνός στο τέλος όταν ξαναπατήσω γκάζι και ας φρενάρω πλέον με 3-4η ενώ πριν κατέβαινα με 5η. Λαδια 5-30 παρακαλώ.
Να στείλω βιογραφικό στη vw? -
RE: Πτώση οχήματος
Βάζουμε το ζαντολαστιχο πάντα κάτω από το μασπιε αν δεν έχουμε τρίποδο. Άλλαξε δισκοπλακα και βλέπεις.εσκασε απότομα κάτω ή σιγά σιγά?
-
RE: Κόκκινο λαμπάκι λαδιού βοήθεια παιδιά!!!!
Πριν χρονια σε πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ κατεύθυνση μηχανολογία είχε γίνει θέμα ..... Ερώτηση Σ-Λ
'Ενας πετρελαίοκινητηρας έχει μπουζί' .
Συντριπτικό ποσοστό ( 85-90%) απάντησε Σωστό .
Κάπως έτσι καταλήγουμε να διαβάζουμε ιστορίες τρόμου ή να τις ακούμε από γνωστούς.
Υ.γ. υπάρχουν και οι σωστοί.....το 10% από ότι φαίνεται αυτών με δυνατότητα ανοιγμα συνεργείου....
Ναι υπάρχουν και πετρελαιοκινητήρες με μπουζί ....δεν μπερδεύτηκαν από αυτό. -
RE: Audi tt mk1 1,8 225ps quattro
Για την ιστορία θα κρατήσω τελικά το w203 sportcoupe καθώς απο τη μια λύθηκε ένα θέμα ευστάθειας που υπήρχε,από την άλλη το έτερον ήμισυ δεν θα τη πάλευε με χειροκίνητο κιβώτιο και.... το αουντι βάση εκτενούς αναζήτησης για τα γούστα μου θα εξελισσόταν σε φόλα.....
Αρχικά το αμάξι δεν έχει ελπίδα να γίνει ουδέτερο έως υπερστροφικο ότι και αν του έκανα καθώς το quattro έχει μια κατανομή 60-40 βάρος! Το σημείο αναφοράς για το στυλ μου είναι η w202 c180 με μια κατανομή περίπου (40-45) με (60-55 ) . Η c280 πάει στο 50-50! + Κοτσαδορο και lpg κοντεύει στο 40-60 σήμερα.
Η w203 sc πρέπει να 54-46 και ήδη έχει δρομολογηθεί η μεταφορά της μπαταρίας πίσω στο χώρο της ρεζερβας και δεξαμενη lpg. Η κατανομή θα γυρίσει οριακά προς τα πίσω και με σαφώς καλύτερο κέντρο βάρους. Η μπαταρία σήμερα βρίσκεται ψηλά και στο θόλο του συνοδηγού.
Θα μπουν και μπάρες, θόλου εμπρός, πίσω θόλων δύο , μια που να δένει το τούνελ κάτω από τις θέσεις και δύο κατά μήκος τουμασπιε στη καμπίνα. Αποστάτες πίσω και ευθυγράμμιση χωρίς σχεδόν καθόλου σύγκλιση.
Χωρίς όλα αυτά είναι ουδέτερο προς υπερστροφικο ανάλογα την άσφαλτο απλά σε κάθε στροφή είναι 5-10 χαω κάτω. Αίσθηση αρκετά καλή.
Υ.γ. δεν βρήκα να μπω σε κάποιο ττ δυστυχώς αλλά σαν αμάξωμα Μ αρέσει περισσότερο από την w203 + γκάζι περισσότερο -
RE: Κλιματισμός στο gla180d 2018
Οι αεραγωγοί οι πλευρικοί μπροστά σημαδεύουν παράλληλα με την πόρτα και ελαφρώς πάνω και έξω. Οι μεσαίοι ευθεία και προς τα πάνω. Η ρύθμιση να λειτουργούν και οι κάτω αεραγωγοί. Αυτά από την αρχαία w202 που πίσω έχει μόνο αεραγωγούς στα πόδια. Παραδόξως ήταν άψογη αυτή η κατάσταση χωρίς να δουλεύει τέρμα ο ανεμιστήρας.Ισως βοηθούσε πρόσθετα η κατανομή που ήταν χειροκίνητη με ποικιλία.
Η 203 γαμ@τη που κρύωνε και τον αποθηκευτικό χώρο . -
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Εγώ θεωρώ ότι κυριότερο ρόλο παίζει η θέση της μπαταρίας. Άλλο χύμα μέσα στο engine bay, άλλο πίσω από το πρώτο firewall σε σχετικά ακριβά αυτοκίνητα και άλλο πίσω στο πορτμπαγκάζ απομονωμένη από τα πάντα (αλλαγές θερμοκρασίας,έντονοι κραδασμοί κτλ).
Η πρώτη μπαταρία της μερκ αλλάχτηκε από.... λάθος διάγνωση στα 12-13 ? Χρόνια...... είχε τα προσόντα να ακολουθήσει τα βήματα της μπαταρίας του φίλου με το bmw. -
RE: ΟΣΕ
Έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου ήταν μετακλητος στο υπουργείο του Καραμανλή από τον ίδιο τον εκπρόσωπο της ΝΔ. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου είναι δικηγόρος της Hellenic train, θα δείξει. Ασυμβίβαστο ..... άγνωστη λέξη για την ελιτ.... Των βουλευμάτων......
Μετά την μενδωνη,μετά τη Σακελλαροπούλου μην εκπλαγεί κανείς αν ο ντογιακος πάει για πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Το οξύμωρο είναι ότι και το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ τα έκαναν αυτά αλλά σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει,όλα γίνονται μπροστά στα μάτια μας live και αυτοί ποζάρουν και γελάνε μαζί μας. -
RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
Αν η υλοποίηση είναι σωστή, ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής θα βγάλει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα και από έναν κινητήρα με μόνη ανάγκη αλλαγή φίλτρου και λάδι. Τα διπλοσυμπλεκτα είναι σαν απομιμήσεις αυτόματου.....ή καλύτερα είναι αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, μια τρύπα στο νερό. Ο μετατροπέας εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει να ζηλέψει ούτε στην οικονομία καυσίμου.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ερώτηση. Στην Αθήνα του 2023 υπάρχουν βενζινάδικα δίπλα σε πολυκατοικίες? Υπάρχουν βιοτεχνίες ανάμεσα σε σπίτια? Αν αύριο γίνει κάτι τι θα λέμε? Νομίζετε πως είναι ασφαλης τοποθεσία η ρεβυθουσα? Είμαστε οκ με τα σκουπίδια στις παρυφές της πόλης? Κίνδυνοι υπάρχουν παντού γύρω μας μα όσοι οφελουνται κάνουν τα στραβά μάτια. Μέχρι να γίνει η στραβή.
Κατέβηκα το τριήμερο Αθήνα για διασκέδαση που υποτίθεται πως ήταν άδεια, εγώ από την επαρχία τα είδα όλα με το πόσο επικίνδυνα οδηγούν όλοι προσπερνώντας από δεξιά ενω εγώ κάθομαι σαν μ@@@@κας με αναμμένο φλας για να πάρω έξοδο στη Συγγρού. Η αστυνομία θεατής.Δεν είχε νόημα να τσακωθω το έκαναν εκατοντάδες τις 3 μέρες που έμεινα.
Κάποια πρατήρια με lpg με τι βύσμα πήραν άδεια θα ήθελα να ηξερά δίπλα σε πολυκατοικία -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Λίγο δύσκολο να εκτοξεύτηκε η κατανάλωση έτσι ξαφνικά και να φταίνε τ ελατήρια τη στιγμή που έχει μεσολαβήσει η φλάντζα.