Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτησηposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Βελτίωση κινητήρα dieselposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]posted in Περί αυτοκίνησης
Έχεις μηχανή on off με τη γυναίκα σου , είναι 7 το πρωί Καλαμπάκα Παναγία, είμαι από πίσω σου τη μισή διαδρομή, προσπαθείς να τρέξεις αλλά ως εκεί πρήζεις μπ@λες κινούμενος στα οριακά, επιτέλους μια ευθεία 150-200μετρα και kickdown...... Από τα 40χαω φτάνω 100-120χαω για να σε περάσω και τέρμα φρένο λόγω φουρκέτας γιατί είσαι ζώον δίποδο.
Ελπίζω η γυναίκα σου να σου γκρινιάζει μέχρι του χρόνου, πράγμα το οποίο ξεκίνησε να κάνει ακαριαία κοιτώντας από τον καθρέφτη.Αν είχα μηχανή και μάλιστα με δεύτερο άτομο πίσω δεν θα καθόμουν να τρέχω όσο πάει μπροστά από ιχ που αν πέσω την @@@@@@ .
Υπάρχει τάση της μόδας που θεωρεί φλωριά το δεξί φλας για να πέρασει κάποιος? Το γκαζωμα τέρμα όταν σε προσπερνάνε δίνει κάποια επιβεβαίωση στον ανδρισμό του βλήματος? -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύσηposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....posted in Αντίλογος
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: AUDI FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρία
τα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Ήθελα να αλλάξω τσιμουχα εξόδου κεντρικού διαφορικού στο Audi. Το συνεργείο μου προτείνε καλύτερα γνήσια. Πάω στην Audi ,άδεια κτλ 60€,με έκπτωση 53€. Βγάζουμε άξονα κτλ, ότι να ναι η τσιμουχα,πάλι πίσω, ευτυχώς κράτησα απόδειξη, ο κωδικός σταματημένος ήταν από πίσω διαφορικό αυτήν.
Μα .....μόνο ιμιτασιον σε δύο μέρες. Να κοιτάξουμε μήπως από απλό a6 ή s4 που είναι ίδιες έχουν καταχώρηση με άλλο κωδικό? Όχι ίδιος κωδικός. Λέω δεν μπορεί, σχεδιάγραμμα,ναι αυτή θέλω. Εκτύπωση κωδικού όχι δεν υπάρχει καταργήθηκε,αμάξι πάνω από 15 χρόνια καταργούνται ανταλλακτικά.
Τον κοιτάω και σκέφτομαι εγώ είμαι μ@@@κας που πήρα Audi αντί για μερκ.......
Μέχρι να μου επιστρέψουν τα χρήματα, έψαχνα με τον κωδικό που έβγαζε το σύστημα τσιμουχα βάση διαστάσεων. Πάω πίσω στο συνεργείο γιατί ήθελε διαδικασία ωρών.... Πάλι ο κωδικός έβγαζε τη τσιμουχα πίσω διαφορικού...... Μετράμε την παλιά,βρήκαμε στην intercar ένα σωρό.
Fun fact γύρισα στην Audi να πάρω τα χρήματα αφού ξεμπερδεψα, τους λέω βρήκαμε τσιμουχα.- α ωραία.
- ναι αλλά ο κωδικός που έχετε μαζί με το διάγραμμα επιβεβαιώνει ότι έχετε λάθος καταχωρήσεις...
- με κοιτάει σαν εξωγήινο

- να σας φέρω τα χαρτιά να το δείτε?
- όχι όχι δεν χρειάζεται
- καλημέρα σας
Μπαχαλο,μπαχαλο και......μπαχαλο.
Υ.γ. καλό μου autodoc
️
️
️ -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
@gatoz said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Προσωπικά δεν θα κοίταγα ποτέ κάτι από πλειστηριασμό.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις μεγάλων εργοστασίων, ξενοδοχείων κλπ που έχουν βγει σε συνεννόηση με τους δανειολήπτες οι οποίοι προφανώς έχουν κάνει το κουμάντο τους, αλλά εκεί παίζουν μεγάλοι παίκτες και δεν αφορά κανένα άλλο.
Ηξερα όμως κάποιον έμπορο, που κυνηγούσε πλειστηριασμούς.
Περίεργη αγορά, με λαμόγια με μπράβους με άλλους που πάνε για να πάρουν το λεγόμενο κολόκουρο, πάντως ο τύπος δεν έζησε πάρα πολλά χρόνια. Αφησε όμως περιουσία στους κληρονόμους.
Ευτυχώς που δεν γνωρίζονται με τον εδώ φίλο, μας αλλιώς όλοι φανταζόμαστε τι θα τους έσουρνε.

εγω κοιταξα αλλα πηρα το μακρυτερο....
μεταφραση
επαγγελματικο ακινητο
ειχε αγοραστει με θαλασσοδανειο της ταξης των 2.7 μυριων
ακριβως στο ιδιο ακινητο ακριβως την ιδια μερα με εναν οροφο διαφορα, παραπανω μαλιστα, ειχε γινει πραγματικη αγοροπωλησια με κανονικη εταιρεια στις 480 χιλιαδες....
φυσικα οι αγοραστες με τα 2.7 πηραν σκαφη 12μετρα, κιου εφτα και εγιναν και σελεμπριτις, μαλιστα ο ενας πηδαγε καποια αρκετα γνωστη ναρα των 90ς
τελειωσανε ομως, ηρθανε και κατι ποινικα για κατι απατες τηλεοπτικες με βαζελινες που πουλιωντουσαν για ελιξηρια ζωης
ε, βγηκε απο τους αλλους απατεωνες της τραπεζας, ακουσα οτι και καμποσοι μεσα στην τραπεζα ειχαν τσιμπησει κιου εφτα, στον τακο
καθε φορα επαιρνε αναβολη την τελευταια στιγμη
μεχρι που βρεθηκε αγοραστης για το ιδιο ακινητο που πλεον πηγαινε στην αγορα στα 500 χιλιαρικα, να δωσει 2 μυρια εκτος eauction. μεγαλεμπορας εμποριου χρυσου λεει.
βρωμα και δυσωδια....αλλη περιπτωση γνωστου που παρακολουθησα...
2005, παντρευεται, ε, να μην μπει σε ολοκαινουργιο ρετιρε?
230 δανειο με εμπορικη 210. ακριβως την ιδια εποχη εγω εμενα σε ημιυπογειο 3αρι να μαζεψω προκαταβολη. 5 χρονια μεγαλυτερος. εγω.
χτυπησε το δανειο πανω στην κριση, εχασε η γυναικα του τη δουλεια της, 2000 το μηνα, μπηκε στο νομο κατσελη του κανανε προταση να τα βρουνε η τραπεζα, ηταν 190 τα χτυπημενα, τα βρηκανε να δωκει 112... σε πολλες δοσεις. λες οκ ο ανθρωπος, να μην χασει το σπιτι του, εσυ σκιστηκες, εισαι μαλακας και πληρωσες τα παντα, να μην την φαει και αυτος. ο αυτος εναι εργαζομενος στον ολπ λοιπον, 63000 εχει εκκαθαριστικο. ναι δεν του φτανουν τα χρηματα, πολλα τα ψωνια, ακριβες οι φιρμες, ακριβες οι διακοπες και τα ταξιδια.
αυτοι που λεει ο αμεγκες ισχυει, ελαχιστοι ξερουν να χρησιμοποιησουν δανειο αλλα και να μην το κανεις, καποιος θα σε σωσει. με τα λεφτα των αλλων φυσικα.Τα 'γκαβα' τα πουλιά ο Θεός τα κάνει φωλιά...... λέει μια παροιμία.
Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν γεννηθείς έτσι,δεν μπορείς να κάνεις αυτά που κάνουν..... θα πεθάνεις από το άγχος. Αυτοί? 1 ώρα τη βδομάδα θα απασχοληθούν. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#posted in Περί αυτοκίνησης
Βλέπω στο φβ έναν τύπο ολόκληρη ανάλυση, σάλτσες κτλ. και μια καθαρή φώτο με νεκρό που πέθανε στη μέση του δρόμου από το όχημα οδικής βοήθειας που χειρίζονταν...... Ζούμε σε μία εμετική εποχή. Τα ίδια χαλια στο twitter , δολοφονίες, Ουκρανία, ατυχήματα λες και όλοι αυτοί φύτρωσαν και δεν έχουν συγγενείς.
-
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Aπαράδεκτη συμπεριφορά από το Shell Καβάλας στην περιοχή του Τεχνικού Σχολείουposted in Αντίλογος
Αν έχεις να κάνεις με κόσμο η ψυχική σου υγεία κινδυνεύει. Ακολουθώ το παράδειγμα του Ηλία και δεν χαλιέμαι.
fun fact κλείνω 10+ το βράδυ αντί για 9, 10:30-11 παρά τηλ κάποιος κάτοικος του χωριού για..... ωτοασπίδες για κάποια εξέχουσα προσωπικότητα που έτρωγε σε ταβέρνα. -Οχι ......τέλειωσαν.
τηλ σε 5 λεπτά δεύτερος.....τα ίδια.
τηλ σε 2 λέπτα στη γυναίκα μου......το ίδιο.
Την άλλη μέρα άκουσαν όσα δεν άκουσαν το βράδυ. Δεν μου το ξαναέκαναν από τότε...... -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Καλά τα περί καμερών στα φανάρια για το κόκκινο εννοείται αλλά πριν τις βάλουν ας αλλάξουν μια γ@@@@νη λάμπα και να τα καθαρίσουν. Ανατολική είσοδος Καλαμπάκας δεν λειτουργεί σε διπλό σηματοδότη ούτε το πράσινο ούτε το πορτοκαλί. (2 βδομάδες τώρα)Κινείσαι επιφυλακτικά και 3 μέτρα πριν βλέπεις κόκκινο και μένεις παγωτό. Φυσικά περνάς με κόκκινο....
Ε 65 , Αθηνών -θεσσαλονικης , Ιονία οι τρεις δρόμοι που τρως κλήση χωρίς να καταλάβεις επειδή κάποιος έβαζε όρια ταχύτητας ότι νά ναι.
Η Εγνατία στους κόμβους έχει 130 χαω όπως η υπόλοιπη ενώ αυτοί οι δρόμοι σου πετάνε 80-100χαω ξαφνικά......
Υ.γ. οι περισσότεροι αστυνομικοί καταλαβαίνουν ότι κυνηγάνε κλήσεις σε κάποια σημεία τραγικά και είναι κάτι παραπάνω από επιεικής αφού πρέπει να γυρίσουν πίσω με το μπλοκακι συμπληρωμένο. -
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
-
RE: Ποια θα ηταν η καλυτερη επενδυση?posted in Αντίλογος
@lap said in Ποια θα ηταν η καλυτερη επενδυση?:
Ο κόσμος είχε χρέη επειδή η χώρα πτώχευσε
Όσοι είχαν χρήματα λευκά ή μαύρα δεκαετιών έζησαν άνετα εκείνη την περίοδο και αγόραζαν σαν μαυραγορίτες σε εξευτελιστικές τιμές (πολλοί ήταν απόγονοι μαυραγοριτών του Πολεμου, το γονίδιο πέρασε και στα τέκνα)
Ο κόσμος όμως τα έδινε διότι ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ να φάνε και χρωστούσαν
Και ο λόγος που πτώχευσαν ήταν διότι η ΝΔ διέλυσε την ελληνική οικονομία μέσα σε διάστημα 5-6 ετων! Παρέλαβε μια μέτρια οικονομία και με προοπτικές μετά την ολυμπιάδα και την παρέδωσε πτωχευμένη με διαλυμένους δείκτες.Να θυμίσω τα δίδυμα ελλείμματα σε επίπεδο ρεκόρ που η χώρα δεν είχε καταγράψει ποτε ως τότε, ίσως ακόμα και από την ίδρυση της, αν και δεν υπήρχε πάντοτε οικονομετρία ώστε να ξέρουμε με ακρίβεια. Τις επιτροπείες που ζητούσαν όμορα κόμματα της Ευρώπης λόγω των Greek statistics της ΝΔ. Έδωσε και αφορμή σε ξένα κέντρα να χτυπήσουν την χώρα καθώς και την ευρωπαϊκή οικονομία. Οταν είσαι κάτω τότε χτυπούν οι αντίπαλοι.
Οι μετέπειτα με μπαλώματα προσπαθούσαν να σώσουν την κοινωνική συνοχή της χώρας! Άλλωτε πετυχημένα αλλωτε όχι, και κάποιοι πονηρά, θα συμφωνήσω σε αυτό το κομμάτι ως ένα σημείο όμως.
Lap μην δουλευομαστε......η ΝΔ τότε πήρε μια οικονομία που έπρεπε να πάρει μέτρα όταν βγήκε,δεν τα πήρε , συνέχισε στο ίδιο πλαίσιο με τους προηγούμενους και όταν ο Καραμανλής πήρε χαμπάρι ότι ο Αλογοσκούφης κοιμόταν ή βασικά τον νανουριζε άρχισε τα 1 φεύγει 1 μπαίνει κοκ.
Για καθυστέρημενη αντίδραση ναι φταίνε. Την πηγή του κακού στην Ελλάδα την ξέρουμε όλοι πολύ καλά και λέγεται ΠΑΣΟΚ διέλυσε τα πάντα από χαμηλά έως ψηλά με το κορυφαίο τον ΓΑΠ που ενώ ακόμα μας δάνειζαν τσάμπα,ο τύπος έκανε εκστρατεία ότι κυβερνά διεφθαρμένη χώρα και είχε σκοπό ζωής να μας χρεοκοπήσει.( Μην ακούω για το έλλειμμα που δημοσιεύτηκε τότε.....)
Ο τύπος αφού μας @@@@@ άρχισε τις διαλέξεις σε πανεπιστήμια.....είμαι βέβαιος πως πριν μπει στα αμφιθέατρα ενημέρωναν τους φοιτητές ' ότι σας πει το αντίθετο εσείς, είναι παράδειγμα προς αποφυγή ' -
RE: πρόβλημα δυναμό;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Update: Έγινε φουλ επισκευή στο δυναμό ήταν καιρός του.
Έλεγχος εγκεφάλου αυτοκίνητου. Ο λάμδα πρέπει να αλλάζει ακραία τιμές?!
Μετρήθηκε συμπίεση ζεστό περίπου 10bar .Οι μεσαίοι κύλινδροι ανεπαίσθητα χαμηλότερα των άλλων.
Και όλως τυχαίως δείχνοντας το μπουζί στον μηχανικό για ερώτηση σχετικά με τον κωδικό παρατήρησε κατευθείαν μια μαύρη γραμμή στην πορσελάνη. Εγω την είχα δει, νόμιζα ότι είναι λάστιχο από τη μπουζοπιπα.Τελικα εκκενωνε εκεί ο σπινθήρας όσο αδιανόητο και να φαντάζει με αποτέλεσμα τα misfires.
Βρέθηκε ένα μπουζοκαλωδιο για δοκιμή και το αμάξι λειτουργεί άψογα!!!
-
RE: Ποια θα ηταν η καλυτερη επενδυση?posted in Αντίλογος
@lap said in Ποια θα ηταν η καλυτερη επενδυση?:
Προφανώς δεν ασχολείσαι με οικονομικά θέματα και μακροοικονομοκα στοιχεία.
Διάβασε λιγάκι, δες σημαντικούς δείκτες και ξαναγραψε. Ότι γράφεις είναι μια αναπαραγωγή θεωριών συνομωσίας της ΝΔ με σκοπό να ρίξει στάχτη στα μάτια του κάθε άσχετου με την οικονομία.
Ότι ήμασταν στα πρόθυρα της πτώχευσης και μας απειλούσαν και μας επέβαλαν επιτροπεία το ανέφερε ο Αλμούνια από το 2007 κιόλας.
Οι ΝΔ τες προσπάθησαν μεταφέρουν έλλειμμα στο παρελθόν εκμεταλλευόμενοι νέες ευρωπαϊκές νόρμες για να βρουν δημοσιονομικό χώρο να προσλάβουν 500.000 δημοσιους υπαλλήλους. Για πολιτικούς λόγους έκαναν τις αγοράς να μας παρακολουθούν.
Ο ίδιοι ανέλαβαν την εξουσία με το αφήγημα ότι παρέλαβαν πτωχευμένη χώρα.
Η οικονομία που παρελαβαν δεν ήταν τέλεια αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση αυτό που γράφεις.
Ξαναλέω δες δείκτες όπως ας πούμε παραγωγικοτητας.
Τι ακριβώς να δείξει ένας δείκτης παραγωγικότητας ρε σύ? Και ένα βήμα πριν την χρεοκοπία να είσαι αν ρίχνεις δανεικό χρήμα όλα βαίνουν καλώς.
Το αφήγημα ' παραλάβαμε καμμένη γη ' είναι κλασσικό σε οποιαδήποτε επίπεδο εξουσίας στην Ελλάδα. Όπως σου λέει και ο Ηλίας μέχρι και με τους ολυμπιακούς αγώνες πάλι το ΠΑΣΟΚ τα κάνε @@@@ και για να σου το κάνω ακόμη χειρότερο..... ΟΛΕΣ οι χώρες με προγραμματισμό κάνουν κατασκευές που θα αποσυναρμολογηθουν στη συνέχεια εφόσον δεν εξυπηρετούν στο μέλλον. Στην Ελλάδα η ΠΑΣΟΚΑΡΑ επέλεξε μόνιμες κατασκευές για να ρημάζουν για κάνα αιώνα και να συζητάμε 20 χρόνια μετά ότι φταίει η ΝΔ.Η ΝΔ έχει την ευθύνη ότι άργησε να πάρει αποφάσεις αλλά το ΠΑΣΟΚ έχει διαλύσει συθέμελα το κράτος και την κοινωνία ( μπορούμε να πούμε πολλά.... μακρύς ο κατάλογος) και ακόμη υπάρχει......
-
RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο γαμπρός μου έχει θέσει ένα τέτοιο budget για καινουργιο suv ...... Εγώ τα θεωρώ καμμένα λεφτά αν εξαιρέσεις τις οθόνες τις οποίες σιχαίνομαι. Ωστόσο και ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι στα ίδια χρήματα μεταχειρισμένα αγοράζεις σοβαρά αμάξια.
Συμφωνούμε πάντως ότι αυτή τη στιγμή η αγορά είναι τραγική είτε για καινούργιο είτε για μεταχειρισμένο και μένει ώς έχει μέχρι να ξεμπλοκάρει η αγορά .