Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    W
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 2698
    • Best 113
    • Groups 0

    Best posts made by w202-amg

    • RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση

      Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

      Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
      Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203

      Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....

      Λαδια αλλαζεις?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΟΣΕ

      Συμφωνώ με τους παραπάνω σχεδόν σε όλα αλλά ακόμη και με τόσους νεκρούς δεν θα αλλάξει τίποτα.... Πόσα ατυχήματα για την ίδια αιτία έγιναν τα τελευταία χρόνια με νεκρούς εργαζόμενους του ΟΣΕ? Άλλαξε κάτι ? ΟΧΙ. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς ζείτε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν γνωρίζετε πως στη Θεσσαλία το σιδηροδρομικό δίκτυο τέμνει συνεχώς το οδικό με διαβάσεις τύπου...... παιδικού παιχνιδιού. Στη Θεσσαλία έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς σε τέτοιες διαβάσεις ( ναι ο ΟΣΕ έχει βάλει ΣΤΟΠ) αφού ποτέ δεν λειτουργούν και είναι τυφλές ( είμαι 1,90 και δυσκολεύομαι να ελέγξω μόνος μου χωρίς να ανεβάσω το μισό αμάξι σε επικίνδυνο σημείο). Άλλαξε κάτι? ΟΧΙ . Καλαμπάκα - Τρίκαλα ο δρόμος αλλάζει δύο φορές πλάτος και σαν να μην φθάνει αυτό η μία από τις δύο διαβάσεις είναι σε στροφή ( είσοδος Καλαμπάκας) ΚΑΙ τα λάστιχα μεταξύ ασφάλτου -γραμμων αλλού έχουν υποχωρήσει και αλλού εξέχουν επικίνδυνα. Οι οδηγοί κόβουν πλήρως τελευταία στιγμή (που να φανταστούν) και είτε έχουμε συνεχώς τρακαρίσματα υλικών ζημιών είτε θανάτους αφού πρακτικά μιλάμε για φρενάρισμα ξαφνικό από τα 100χαω στα 0. Έγινε κάτι? ΟΧΙ.
      Αυτή είναι η κατάσταση στη Θεσσαλία από τα μνημόνια και με όσες κυβερνήσεις πέρασαν χωρίς ΚΑΜΙΑ αλλαγή από κυβέρνηση σε κυβέρνηση.
      Υ.γ. επειδή σίγουρα δεν έγινα σαφής έφτιαξαν 2+2 λωρίδες δρόμο και ο ΟΣΕ αρνείται πάνω από δεκαετία να αφήσει διαπλάτυνση των διαβάσεων.... Αδιανόητο και όμως ελληνικό.....Θέλουν και γραμμή Καλαμπάκα Κοζάνη, ποτέ να μην γίνει υπό αυτές τις συνθήκες.

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008

      Η δεύτερη μερκ που αγόρασα δεν είχε μόνωση στο καπό ενώ στην άλλη είχα βάλει διπλή.Μερα με τη νύχτα τόσο σε θόρυβο όσο και σε θερμομόνωση του .
      Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα δύο ρολά μονωτικό αυτοκόλλητο του 1εκ πάχους 0,5*2μ διαστάσεις με αλουμινοπροστασια στη φάτσα.Καταπληκτικο και πολύ φθηνό.Ακομη και με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών λόγω ΦΠΑ κτλ είναι πολύ φθηνά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Όλα τα μεγάλα δυστυχήματα οφείλονται πάντα σε ένα τραγικό ανθρώπινο λάθος. Σχεδόν νομοτελειακά έχει προηγηθεί πάντα μια σωρεία μικρών και μεγάλων παραληψεων.
      Ακούω και διαβάζω συνεχώς για τις επισημάνσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, τα εξώδικα κλπ.
      Σωστά. Πείτε μου όμως ένα. Πότε έγινε μια απεργία? Μια μόνο? Για να λυθεί ένα θέμα ασφάλειας κάποιου φορέα δίχως να συνοδεύεται από αιτήματα αυξήσεων επιδομάτων ή συνταξιοδοτικών...
      Λόγω του τεράστιου μισθολογικού κόστους σε κάθε ΔΕΚΟ λειτουργούμε με συστήματα προηγούμενου αιώνα. Τρένα, ρεύμα νερό διαχείριση σκουπιδιών, αθλητισμός, παιδεία, υγεία, παντού τα ίδια. Κάθε 4 χρόνια όμως η μισή χώρα προσπαθεί να την χωθεί στο Δημόσιο με αντάλλαγμα την ψήφο της. Υπάρχουν κόμματα που στηρίζουν τους Δημόσιους, αλλα ξεκάθαρα τους Ιδιώτες, αλλα πατούν σε δύο βάρκες μα στην πραγματικότητα κανείς δε πάει μπροστά αν φροντίσει μόνο για το κοινό καλό. Έτσι σε κάθε περίπτωση έχουμε πολλά χέρια μα περιορισμενο απαρχαιωμένο και ελλειπή εξοπλισμό. Όταν συμβεί το κακό ο καθένας βάσει συμφέροντος δείχνει αυτόν που θέλει για Μουτζούρη. Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν έχουμε c130, βλήματα για τα Λεοπάρντ, ανταλλακτικά για τα Μιράζ και τα αστικά λεωφορεία, λάστιχα για τα κρατικά οχήματα, αξονικούς τομογράφους στα νοσοκομεία, έξυπνους σηματοδότες στην κυκλοφορία κλπ. Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα που από κάπου πρέπει να βγουν. Μόλις όμως οι εργατοπατερες, οι λαοπλανοι και επιδοματιες με άποψη μυρίζονται πως η οικονομία πάει να πάρει ανάσα τρέχουν να διεκδικήσουν μαζί με τους εργολάβους μέρος της πίτας. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι βγήκαμε από την εποπτεία του ΔΝΤ και αμέσως άρχισαν τα όργανα. Αυτοί είμαστε και οι πολιτικοί μας δίνουν αυτό που ζητάμε. Και ας πάει πίσω η χώρα σε υποδομές. Μεταθέτουμε λοιπόν για το μέλλον αυτά που σε αναπτυγμένες χώρες είναι άμεσης προτεραιότητας. Μετά κλάμα και αγανάκτηση στην πρώτη στραβή. Καλημέρα.

      Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και τη χώρα που μας αξίζει τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
      Εδώ μέσα μπορεί να διαφωνούμε ριζικά αλλά αν όλος ο πληθυσμός είχε ανάλογες ανησυχίες και επίπεδο ( δεν αναφέρομαι σε επίπεδο ευγένειας....) άσχετα τι πρεσβεύει πολιτικά η κατάσταση θα ήταν μακράν καλύτερη .

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Το γκολφ 4 1,4 μου καίει λάδια σε καταστάσεις κατηγορίας και φρενάρισμα με τον κινητήρα με κλειστό γκάζι..... μέχρι χθες!
      Οι αναθυμιάσεις του κινητήρα από την pcv κατευθύνονται πριν την πεταλούδα γκαζιού.Τοποθετησα στο σωλήνα αντεπιστροφη βαλβίδα που να επιτρέπει τη ροή αέρα μόνο από το Κάρτερ προς την πεταλούδα και όχι την εισροή αέρα στο Κάρτερ. Αυτό δεν ήταν αρκετό πάλι έκαιγα λάδια στις κατηφόρες.
      Το πήγα ένα βήμα παραπέρα,με ένα σωληνάκι διαμέτρου εσωτερικής 1μμ το οποίο συνδεσα στο σωλήνα που φεύγει από το Κάρτερ ΠΡΙΝ την αντεπιστροφη βαλβίδα και η άλλη άκρη του καταλήγει σε ένα σωλήνα υποπίεσης της πολλαπλής εισαγωγής.
      Ως συνέπεια των παραπάνω το Κάρτερ και η κεφαλή βρίσκεται μονίμως υπό συνθήκες υποπίεσης.Αυτο αποτρέπει το ρουφηγμα λαδιού από τον κύλινδρο που με κλειστό γκάζι δημιουργεί έντονη υποπίεση.
      Το δοκίμασα δύο μέρες σε κατηφορικες διαδρομές , σχεδόν ανύπαρκτος καπνός στο τέλος όταν ξαναπατήσω γκάζι και ας φρενάρω πλέον με 3-4η ενώ πριν κατέβαινα με 5η. Λαδια 5-30 παρακαλώ.
      Να στείλω βιογραφικό στη vw?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;

      Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Πτώση οχήματος

      Βάζουμε το ζαντολαστιχο πάντα κάτω από το μασπιε αν δεν έχουμε τρίποδο. Άλλαξε δισκοπλακα και βλέπεις.εσκασε απότομα κάτω ή σιγά σιγά?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΟΣΕ

      Έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου ήταν μετακλητος στο υπουργείο του Καραμανλή από τον ίδιο τον εκπρόσωπο της ΝΔ. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου είναι δικηγόρος της Hellenic train, θα δείξει. Ασυμβίβαστο ..... άγνωστη λέξη για την ελιτ.... Των βουλευμάτων......
      Μετά την μενδωνη,μετά τη Σακελλαροπούλου μην εκπλαγεί κανείς αν ο ντογιακος πάει για πρόεδρος της Δημοκρατίας.
      Το οξύμωρο είναι ότι και το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ τα έκαναν αυτά αλλά σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει,όλα γίνονται μπροστά στα μάτια μας live και αυτοί ποζάρουν και γελάνε μαζί μας.

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      Αν η υλοποίηση είναι σωστή, ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής θα βγάλει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα και από έναν κινητήρα με μόνη ανάγκη αλλαγή φίλτρου και λάδι. Τα διπλοσυμπλεκτα είναι σαν απομιμήσεις αυτόματου.....ή καλύτερα είναι αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, μια τρύπα στο νερό. Ο μετατροπέας εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει να ζηλέψει ούτε στην οικονομία καυσίμου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Ερώτηση. Στην Αθήνα του 2023 υπάρχουν βενζινάδικα δίπλα σε πολυκατοικίες? Υπάρχουν βιοτεχνίες ανάμεσα σε σπίτια? Αν αύριο γίνει κάτι τι θα λέμε? Νομίζετε πως είναι ασφαλης τοποθεσία η ρεβυθουσα? Είμαστε οκ με τα σκουπίδια στις παρυφές της πόλης? Κίνδυνοι υπάρχουν παντού γύρω μας μα όσοι οφελουνται κάνουν τα στραβά μάτια. Μέχρι να γίνει η στραβή.

      Κατέβηκα το τριήμερο Αθήνα για διασκέδαση που υποτίθεται πως ήταν άδεια, εγώ από την επαρχία τα είδα όλα με το πόσο επικίνδυνα οδηγούν όλοι προσπερνώντας από δεξιά ενω εγώ κάθομαι σαν μ@@@@κας με αναμμένο φλας για να πάρω έξοδο στη Συγγρού. Η αστυνομία θεατής.Δεν είχε νόημα να τσακωθω το έκαναν εκατοντάδες τις 3 μέρες που έμεινα.
      Κάποια πρατήρια με lpg με τι βύσμα πήραν άδεια θα ήθελα να ηξερά δίπλα σε πολυκατοικία

      posted in Αντίλογος
      W
      w202-amg
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Λίγο δύσκολο να εκτοξεύτηκε η κατανάλωση έτσι ξαφνικά και να φταίνε τ ελατήρια τη στιγμή που έχει μεσολαβήσει η φλάντζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      Εγώ θα ήθελα να προσθέσω στα + των κιβωτίων με μετατροπέα ροπής τη συμπεριφορά τους στο πολύ χιόνι ,στο ξεκίνημα αλλά και όταν κοντεύεις να μείνεις με αφορμή μια βόλτα με αρκετό χιόνι χθές.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Αύξηση ιπποδύναμης Fiat Grande Punto

      Σιγά μην θέλει και 3 μέρες σχεδίαση για να χρειάζεται κι άλλα άλογα για μια προσπέραση. Κατέβασε ταχύτητα πριν βγεις για προσπέραση και αν μια ταχύτητα δεν είναι αρκετή κατέβασε δύο.
      Και πες ότι πήγαινε 90 άλογα θα κέρδιζες δέκατα του δευτερολέπτου.Αν δεν είναι υπερτροφοδοτούμενο μόνο τα κατεβάσματα κάνουν διαφορά.

      Σ αυτά τα αυτοκίνητα πιο πολύ ενοχλητικό θα έπρεπε να σου είναι το κοντό τους σασμάν,αν δεν κάνω λάθος δεν έχει 6η.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      @tgd said in Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων:

      Γιατί, τα αυτόματα δεν έχουν συμπλέκτη; Πολύ χειρότερα έκαψα τον συνμπλέκτη όταν κόλλησα με το Mii σε μια χωμάτινη ανηφόρα και δεν μπορούσα να το πείσω να ξεκινήσει με δευτέρα..

      Έχουν δίσκους αλλά δεν τους ταλαιπωρούν. Με μετατροπέα ροπής ξεκινάς εκτός δρόμου με εμπόδια μακράν καλύτερα χειροκίνητα.Βασικα εκτός δρόμου με εμπόδια κτλ. Ή θα διαλύσεις το υπόλοιπο αμάξι γιατί δεν γίνεται μόνιμα να πατιναρεις ή θα κάψεις το συμπλέκτη σε 1 λεπτό.
      Στα δε χιόνια και στο ξεκίνημα σ αυτά το αυτόματο με μετατροπέα σε κάνει να φαίνεσαι ατζαμής με το συμπλέκτη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @bassstarlet said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Τελικά, δεν έφταιγαν τα ελατήρια που ήταν πολύ μαλακά, για να μην υπάρχουν παρασιτικές καταναλώσεις;Και για αυτό το λόγο, εγκλωβιζόταν το λάδι;

      Όχι έκαναν οικονομία στις τρύπες του εμβόλου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Πτώση οχήματος

      @storm said in Πτώση οχήματος:

      Όταν αγοράζουν γρύλους από τα LIDL με 30euro λογικό είναι να υπάρχουν τέτοια περιστατικά.

      Πόσοι άραγε θα πάνε να αγοράσουν γρύλο π.χ. της FACOM με 300euro;

      Ο γρύλος του λιντλ είναι ποιοτικοτατος για αυτό που προορίζεται. Το γράφει άλλωστε είναι μόνο για ανύψωση και όχι στήριξη. Βασικά παίζει κανένας γρύλος να μην ενδείκνυται για στήριξη,πόσο μάλλον για εργασίες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Και μισή τιμή και όχι φρέσκα 2μηνων... Τα παιρνα χθες

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      W
      w202-amg
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr