Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Έχεις μηχανή on off με τη γυναίκα σου , είναι 7 το πρωί Καλαμπάκα Παναγία, είμαι από πίσω σου τη μισή διαδρομή, προσπαθείς να τρέξεις αλλά ως εκεί πρήζεις μπ@λες κινούμενος στα οριακά, επιτέλους μια ευθεία 150-200μετρα και kickdown...... Από τα 40χαω φτάνω 100-120χαω για να σε περάσω και τέρμα φρένο λόγω φουρκέτας γιατί είσαι ζώον δίποδο.
Ελπίζω η γυναίκα σου να σου γκρινιάζει μέχρι του χρόνου, πράγμα το οποίο ξεκίνησε να κάνει ακαριαία κοιτώντας από τον καθρέφτη.Αν είχα μηχανή και μάλιστα με δεύτερο άτομο πίσω δεν θα καθόμουν να τρέχω όσο πάει μπροστά από ιχ που αν πέσω την @@@@@@ .
Υπάρχει τάση της μόδας που θεωρεί φλωριά το δεξί φλας για να πέρασει κάποιος? Το γκαζωμα τέρμα όταν σε προσπερνάνε δίνει κάποια επιβεβαίωση στον ανδρισμό του βλήματος? -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
Αρχικα δες μονος σου τι θεματα βγαζει το εν λογω αυτοκινητο.Το συνεργειο ειναι μια καλη επιλογη που θα εχεις αποψη για αναλωσιμα(αναρτησης) και ισως μια συμπιεση.Απο κει και περα δοκιμαζεις τα παντα να δουλεψουν και οσο περισσοτερο μιλας με τον πωλητη τοσα περισσοτερα θα του ξεφυγουν.
Ιμαντες κτλ. ελπιζω μην πιστευεις οτι τα αλλαξε και στα φορτωνει στην τιμη.
Υ.Γ. Σε καμια περιπτωση μην διαλεξεις ΕΣΥ αμαξι για γνωστο σου,οι ανθρωποι ειναι παραξενοι.....
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή
@lap said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
@w202-amg said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
@lap said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:
Επίσης τι δουλειά έχει κάποιος που δυσκολεύεται να πάει να νοικιάσει με 800ευρώ?! Ναι έχουν πάει στα ύψη τα ενοίκια αλλά κάπου ας έχουμε μέτρο, όπως και με τις διακοπές ,τα αυτοκίνητα ,τα ρούχα κοκ.... εγώ βλέπω τον κόσμο γύρω μου (και δεν αναφέρομαι σε άγνωστους) να ζουν ΠΟΛΥ πάνω από τις δυνατότητες τους σε μια περίοδο φούσκας μάλιστα....ακόμη χειρότερα δλδ
Δε κατάλαβα τι λες;
800 ευρώ ενοίκιο για μια οικογένεια χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων είναι μεγάλο έξοδο, είναι σχεδόν το 70-80 % ενός μέσου μισθού.
Χωρίς να υπολογίζεις ΚΑΜΙΑ άλλη πάγια δαπανη
Αυτό σου λέω ότι είναι λάθος για αυτή την οικογένεια να νοικιάσει ένα τέτοιο σπίτι! προδιαγεγραμένο ότι δεν βγαίνει το όλο εγχείρημα, το αμάξι να χαλάσει,ένας οδοντιατρος, μια επίσκεψη σε γιατρό για εισπνεόεμενο,αντιβίωση ,σιρόπι και καραμέλες πάει ....... Σου ξαναλέω ότι αυτοί που δεν θέλουν να χρωστάνε ,άσχετα αν βρεθούν σε αυτή τη θέση ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ότι θέλουν να ξεχρεώσουν και το κάνουν.
-
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
Εχω βρεθει στη θεση του αγοραστη και του πωλητη.Αν ο αλλος δεν ειναι συνεργασιμος,βαριεται και και και.... ταλαιπωρια και κυνηγι καταντα η φαση.Αγορασα τωρα το γκολφακι 950€ με καποια ψιλοθεματακια απο αλλοδαπο.Ο ανθρωπος συνεργασιμος,αυθημερον μεταβιβαση παρολο που ειχε θεμα με χαρτι εφερε συγγενη του για να μην ξανατρεχω Βολο απο Τρικαλα.Συνεργειο δεν το πηγα,δεν υπηρχε λογος με τετοια τιμη οτι και να μου βγαλει. Αξιολογηση καταστασης αναλωσιμων,γνωση θεματων που πασχει ,βολτα τερμα γκαζι και παζαρεμα εν τελη.
Αν ηταν ακριβο αμαξι θελει χρονο και οχι βιασυνη,και απο μερους πωλητη και αγοραστη αλλιως δεν.
Σημαντικοτερο κριτηριο για μενα στην αποφαση η τιμη.1000€ κατω= πολλα αναλωσιμα που μεσω νετ θα το κανεις σαν καινουριο σε σχεση με και καλα καλοδιατηρημενο.
-
RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή
Τεράστια απώλεια για το επιχειρείν οι επιχειρηματίες του 6μηνου που συνεχώς κλείνουν ανοίγουν κοκ. κάθε είδους επιχείρηση.
Κάποιοι αλλάζουν τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα, άλλοι αυτοκίνητα και άλλοι επιχειρήσεις...... -
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
ΔΕΝ μου αρέσει που πελάτισσα μου πήγε για έλεγχο στον καρδιολόγο της , της άλλαξε το αντιπηκτικό και δεν της έδωσε τις συνταγές γιατί η γυναίκα του έχει φαρμακείο...... Αναξιοπρεπής.
-
Audi allroad c5 2.7 biturbo
Σήμερα πήρε ένα μικρό βάπτισμα λάσπης όπου το σταμάτησα γιατί δεν ήξερα το δρόμο και ήταν κλειστός από βατσινιες μετά από ένα σημείο.
Σε τρία σημεία θα σταθώ:- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
Άνεση παρά την υψηλή πίεση στα λάστιχα και στις αεροφουσκες. - σε ανηφόρα με πολύ έντονη κλίση παρατεταμένη και απάτητη κροκαλα το αμάξι το πήγαινα σαν να έχει αργά, πιο αργά από ότι περπατά άνθρωπος. Παρά τις πέτρες που προεξείχαν και στο πάτημα εκτοξεύονταν,το αμάξι δεν έκανε ίχνος σπινιαρισματος.
- βούρκος που πέρασα 2 φορές 4-5 μέτρα μήκος χωρίς φορά με τα θερινά conti pc6... Ίχνος σπινιαρισματος ....δεν υπήρξε.
Εμπειρία έχω μεγάλη με mitsubishi l200 σαν σύγκριση και με την w202 που κατά διαστήματα γινόταν πισωκίνητο off-road.
Η πραγματική δοκιμασία θα είναι μέσα Οκτωβρίου στο χωριό Κακοπλευρι -Πριονια Γρεβενών και Κακοπλευρι - Καλλιθέα προς Παναγία μεριά.
Κρατάω μόνο την τερατώδη πρόσφυση που έχει σε νορμάλ συνθήκες,το l200 έχανε για πλάκα πίσω, ενώ με κάρο πήγαινε άψογα αναλόγως ελαστικών.
Σε κρέμασμα τροχού θα υστερεί αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο, εγώ θέλω χιόνια️
️
️
- αερανάρτηση ,στο λεβελ 4 δεν πέταξα καμία πέτρα του εγκαταλελειμμένου δρόμου ,δεν βρήκε πουθενά, έκανα αναστροφή άνετα
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Ήθελα να αλλάξω τσιμουχα εξόδου κεντρικού διαφορικού στο Audi. Το συνεργείο μου προτείνε καλύτερα γνήσια. Πάω στην Audi ,άδεια κτλ 60€,με έκπτωση 53€. Βγάζουμε άξονα κτλ, ότι να ναι η τσιμουχα,πάλι πίσω, ευτυχώς κράτησα απόδειξη, ο κωδικός σταματημένος ήταν από πίσω διαφορικό αυτήν.
Μα .....μόνο ιμιτασιον σε δύο μέρες. Να κοιτάξουμε μήπως από απλό a6 ή s4 που είναι ίδιες έχουν καταχώρηση με άλλο κωδικό? Όχι ίδιος κωδικός. Λέω δεν μπορεί, σχεδιάγραμμα,ναι αυτή θέλω. Εκτύπωση κωδικού όχι δεν υπάρχει καταργήθηκε,αμάξι πάνω από 15 χρόνια καταργούνται ανταλλακτικά.
Τον κοιτάω και σκέφτομαι εγώ είμαι μ@@@κας που πήρα Audi αντί για μερκ.......
Μέχρι να μου επιστρέψουν τα χρήματα, έψαχνα με τον κωδικό που έβγαζε το σύστημα τσιμουχα βάση διαστάσεων. Πάω πίσω στο συνεργείο γιατί ήθελε διαδικασία ωρών.... Πάλι ο κωδικός έβγαζε τη τσιμουχα πίσω διαφορικού...... Μετράμε την παλιά,βρήκαμε στην intercar ένα σωρό.
Fun fact γύρισα στην Audi να πάρω τα χρήματα αφού ξεμπερδεψα, τους λέω βρήκαμε τσιμουχα.- α ωραία.
- ναι αλλά ο κωδικός που έχετε μαζί με το διάγραμμα επιβεβαιώνει ότι έχετε λάθος καταχωρήσεις...
- με κοιτάει σαν εξωγήινο
- να σας φέρω τα χαρτιά να το δείτε?
- όχι όχι δεν χρειάζεται
- καλημέρα σας
Μπαχαλο,μπαχαλο και......μπαχαλο.
Υ.γ. καλό μου autodoc️
️
️
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Απέναντι από το σπίτι μας στην τότε καλή γειτονιά , ήρθαν γύφτοι. Δούλευε ο άντρας στο δήμο ως... ευπαθής κτλ. Πήραν το σπίτι με δάνειο κοκ.
Όλοι φιλικοί μαζί τους, μέχρι που έκαναν γιορτή, παραφερονταν με τα γνωστά τους.
(Μια σημείωση, οι γείτονες όσο δεν τσακώνονται ή δεν τύχαινει κάτι που να τους θίγει άμεσα σφυρανε αδιάφορα φυσικά. )
Για να ισορροπήσει η φάση μαζί τους εγώ και ο πατέρας μου από διάφορα συμβάντα μαζί τους, μας θεωρούν ανισόρροπους και αυτό είναι αρκετό για να μην υπάρξει η παραμικρή πρόκληση εδώ και χρόνια. Φυσικά έχουμε πολλά να χάσουμε αν συμπεριφερθούμε ως πραγματικοί ανισορροποι ενώ αυτοί τίποτα.
Η υπόλοιπη γειτονιά υποφέρει αυτή τη στιγμή σε θερμές στιγμές μαζί τους.
Φυσικά το κράτος ήδη από την απόπειρα πώλησης βρέφους δεν θορυβήθηκε,η κοινωνική λειτουργός έρχεται μας ρωτάει, δείχνουμε, φεύγει,δεν μιλάει καν.
Τώρα φυσικά έχουμε αναβαθμιστεί έρχονται άλλα αληταρια,κλέφτρονια κοκ. Ίσως και ναρκωτικά τελευταία. Συμπλοκές γύφτων άλλων μαζί τους, συχνές. Η αστυνομία παραδόξως έχει σκληρύνει τη στάση, τους παίρνει στο τμήμα και στα μαμουσουτου ρίχνει και φαπες.
Στο ένα αληταριο του ευχήθηκα μετά την ενηλικίωση να μην το βρω μπροστά μου.........
Πάντως λειτουργούν αντικλεπτικα σε όλη τη γειτονιά.
@Adp όταν ανήλικο πάει 14-15-16 σε νοσοκομείο για γέννα ο εισαγγελέας δεν πρέπει να παρέμβει?! -
RE: AUDI FORUM
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρίατα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
Είναι εξωφρενική η κατάσταση με τα ΑΜΕΑ. Το κράτος διαχρωνικά είναι απών σε όλα τα θέματα, ας πάρουν ένα γ@@@@νο κομμάτι του προυπολογισμού ούτως ώστε να μην συζητάμε τα αυτονόητα σε αυτή τη χώρα όσον αφορά τα ΑΜΕΑ , ασθένειες και παθήσεις σοβαρές. Πραγματικά θα ήθελα να δω μια μελέτη πόσο θα κόστιζε αν όλα αυτά ήταν λυμμένα στα πρότυπα του εξωτερικού 0,5-1-1,5δις?
-
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
Δεν μετράμε μόνο τα dB, αλλά και το φάσμα (συχνότητα) και την πηγή του θορύβου. Δύο αυτοκίνητα με την ίδια συνολική στάθμη (π.χ. 70 dB) μπορεί να δίνουν εντελώς διαφορετική “ακουστική αίσθηση”:
Πηγές θορύβου και πώς τις αντιλαμβανόμαστε
Κινητήρας (χαμηλές–μεσαίες συχνότητες, πιο “σταθερός” ήχος):
Ο εγκέφαλος το συνηθίζει πιο εύκολα γιατί είναι σταθερός σε ρυθμό (ανάλογος με στροφές κινητήρα).Μοιάζει περισσότερο με “υπόβαθρο” και λιγότερο με τυχαίο θόρυβο.
Θόρυβος δρόμου (κυρίως χαμηλομεσαίες συχνότητες, “βουητό” από λάστιχα)
Αυτός αλλάζει ανάλογα με την άσφαλτο → ο εγκέφαλος δεν τον συνηθίζει τόσο εύκολα.Συχνά γίνεται κουραστικός σε μεγάλα ταξίδια.
Αεροδυναμικός θόρυβος (ψηλές συχνότητες, “σφύριγμα”):
Ο άνθρωπος είναι πιο ευαίσθητος σε υψηλές συχνότητες, γι’ αυτό τον νιώθεις πιο ενοχλητικό από έναν μπάσο ήχο κινητήρα ακόμα κι αν τα dB είναι ίδια.