Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 109
    • Best 4
    • Groups 0

    gebou

    @gebou

    10
    Reputation
    3
    Profile views
    109
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gebou Unfollow Follow

    Best posts made by gebou

    • RE: VOLVO FORUM

      Έχω το XC40, Τ3 σχεδόν 3 χρόνια. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιον είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει και με το τι θέλει κάποιος.
      Γενικά είναι ένα πολύ στιβαρό οικογενειακό αυτοκίνητο, με εξαιρετικά συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν (αυτό έχω διαπιστώσει στα χρόνια που το έχω), εξαιρετική άνεση στον δρόμο, καλός κινητήρας με καλή ενεργητική ασφάλεια, πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο (8αρι aisin). Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα το πάρεις και θα πας σε στροφιλίκια, καθώς είναι εκτός του χαρακτήρα του. Στο ταξίδι όμως θα πας ατσαλάκωτος, ενώ και μέσα στην πόλη είναι εύκολο στην οδήγηση λόγω των μαζεμένων διαστάσεων που έχει. Η ποιότητά του είναι καλή , αν και υπάρχουν κάποια ψιλοθεματάκια με τριγμούς (εγώ έχω πχ το καλοκαίρι στο υποβραχιόνιο). Γενικά πάντως σαν κινητήρας το Τ3 δεν έχει βγάλει θέματα. Για άλλους κινητήρες δεν ξέρω.
      Το μικρό service σε εξουσιοδοτημένο να υπολογίζεις 280-300 τα μονά χρόνια και περίπου στα 400 τα ζυγά (στα ζυγά συνήθως κάνουν περισσότερες εργασίες). Γενικά είναι ακριβό το service όπως και τα ανταλλακτικά.
      Αν το πάρεις, οπωσδήποτε αυτόματο. Το χειροκίνητο χάνει πολύ από τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
      Μέσα στην πόλη καίει πολύ. 10+ standard. Έξω είναι αρκετά οικονομικό (6+ με νορμάλ, 7+ σε γρήγορη οδήγηση).
      Κάποια στιγμή άλλαξε η ιπποδύναμη του κινητήρα στο Τ3 και από 156 άλογα το πήγαν στα 163 , με καλύτερη ροπή και απόκριση γενικά. Αυτό να προσέξεις, να είναι με τα 163. Επίσης επειδή στις αρχές μέχρι και τέλη του 2020, ήταν ως έξτρα οι πίσω αεραγωγοί και ο πίσω φωτισμός, πολλά αυτοκίνητα δεν τα έχουν , καθώς μάλλον και οι πωλητές δεν το ήξεραν και δεν τα πρότειναν στους αγοραστές, ενώ το κόστος ήταν πολύ μικρό.
      Το XC60 άλλη κατηγορία, πραγματικά αυτοκινητήρα. Αν έδεινα το XC40 σε αυτό θα πήγαινα, κάτι που το σκέφτομαι σοβαρά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: Mazda CX-30

      Επειδή με ενδιαφέρει πολύ το αυτοκίνητο για αγορά, το ξαναείδα χθες από κάποιον άλλον που το είχε αγοράσει πριν κάποιους μήνες (το diesel και όχι το Χ 186  που ενδιαφέρει εμένα)   . Κυρίως ήθελα να δω τους χώρους καθώς την 1η φορά που το είχα δει ήταν βράδυ σε αντιπροσωπεία και ήταν πριν 4 μήνες. Στους εσωτερικούς χώρους είμαι οκ καθώς είμαι μια χαρά (εντάξει δεν έχει τους χώρους από το XC 40 και Kuga που έχω επίσης  στην λίστα μου). Εκεί που μου τα χαλάει όμως πολύ είναι στο πορτμπαγκάζ.

      Η Mazda δηλώνει ΄χωρο αποσκευών στα 420-430 lt. Επειδή είχα μέχρι πριν κάποιους μήνες peugeot 308 με τον ίδιο ακριβώς δηλωθέντα χώρο αποσκευών, μπορώ να πω με σιγουριά ότι με το μάτι μου φαινόταν μικρότερος αυτός του mazda. Χθες πήρα μεζουρα και μέτρησα τις διαστάσεις. Εσωτερικό πλάτος 100-101 cm , βάθος περίπου 75 cm και ύψος μέχρι την εταζέρα περίπου 41-42 cm. Αν κάνεις πολύ χοντρικά τον υπολογισμό βγαίνει ένας όγκος περίπου 320 lt. Μάλλον προς επιβεβεβαίωση αυτού, είδα χθες ένα αυστραλέζικο συγκριτικό cx 30 με το xc 40 και το q3 και του έβγαζαν όγκο 317 lt. Υποψιάζομαι ότι η διαφορά μέχρι τα 420 lt που ανακοινώνει η mazda είναι κάτω από το δάπεδο , που όπως τον είδα δεν είναι αξιοποιήσιμος χώρος .

      Εσείς που έχετε δει το αυτοκίνητο, πως σας φαίνεται ο χώρος των αποσκευών?

      Επίσης επίσημη προσφορά μέχρι 31/12 παραγγελία για το skyactive X 186 gt plus 29.950 € (συμπεριλαμβάνεται μεταλλικό και έξοδα πινακίδων και τέλη κυκλοφορίας) και το gt plus so/lu 31.950 € . Παράδοση για το πρώτο 3 μήνες και για το δεύτερο 4-5 μήνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      Το θέμα της ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι για το αυτοκίνητο γι'αυτό και το πήρα! ΠΧ εγώ θεωρώ εντελώς κακάσχημα τα Citroen. Δεν θέλω να τα βλέπω καν. Πολλοί εδώ μέσα τα θεωρούν όμορφα. Ε τι να κάνουμε. Δεν αρέσουν σε όλους όλα τα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      @cashkader said in volvo XC40 / V40 / CMA platform:

      Χαίρετε! Ποια η άποψή σας για το Driver Assist Pack ?
      Περιλαμβάνει ACC + Traffic Jam Assist, BLIS + Cross Traffic Alert, και Rear Collision Warning & Mitigation Support.
      Πιστεύετε αξίζει το πακέτο στην τιμή των 1330ε ?
      Δεν έχω βάλει το ACC γιατί δεν το χρειαζομουν. Τα υπόλοιπα όμως ναι. Έπαιζαν σαν πακέτο το 2021 (αρχές) 540 € νομίζω και είναι must να τα βάλεις. Με έχουν γλιτώσει 2-3 φορές από τρακάρισμα σε όπισθεν, μέχρι να χτυπήσω πεζό που πέρασε από πίσω μου κατά την όπισθεν και με φρεναρε το αυτοκίνητο. Λειτουργεί εξαιρετικά ! Νομίζω το Rear Collision Warning & Mitigation Support είναι standard εξοπλισμός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou

    Latest posts made by gebou

    • RE: Mazda CX-30

      @stavrosb said in Mazda CX-30:

      @gebou said in Mazda CX-30:

      @stavrosb said in Mazda CX-30:

      Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
      Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.

      Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
      Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες Κρήτης

      Δεν είχατε πιστεύω πρόβλημα με το head-up display;

      Δεν έχω το Mazda, γιαυτο έγραψα σε άλλο αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: Mazda CX-30

      @stavrosb said in Mazda CX-30:

      Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
      Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.

      Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
      Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες Κρήτης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: VOLVO FORUM

      Έχω το XC40, Τ3 σχεδόν 3 χρόνια. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιον είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει και με το τι θέλει κάποιος.
      Γενικά είναι ένα πολύ στιβαρό οικογενειακό αυτοκίνητο, με εξαιρετικά συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν (αυτό έχω διαπιστώσει στα χρόνια που το έχω), εξαιρετική άνεση στον δρόμο, καλός κινητήρας με καλή ενεργητική ασφάλεια, πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο (8αρι aisin). Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα το πάρεις και θα πας σε στροφιλίκια, καθώς είναι εκτός του χαρακτήρα του. Στο ταξίδι όμως θα πας ατσαλάκωτος, ενώ και μέσα στην πόλη είναι εύκολο στην οδήγηση λόγω των μαζεμένων διαστάσεων που έχει. Η ποιότητά του είναι καλή , αν και υπάρχουν κάποια ψιλοθεματάκια με τριγμούς (εγώ έχω πχ το καλοκαίρι στο υποβραχιόνιο). Γενικά πάντως σαν κινητήρας το Τ3 δεν έχει βγάλει θέματα. Για άλλους κινητήρες δεν ξέρω.
      Το μικρό service σε εξουσιοδοτημένο να υπολογίζεις 280-300 τα μονά χρόνια και περίπου στα 400 τα ζυγά (στα ζυγά συνήθως κάνουν περισσότερες εργασίες). Γενικά είναι ακριβό το service όπως και τα ανταλλακτικά.
      Αν το πάρεις, οπωσδήποτε αυτόματο. Το χειροκίνητο χάνει πολύ από τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
      Μέσα στην πόλη καίει πολύ. 10+ standard. Έξω είναι αρκετά οικονομικό (6+ με νορμάλ, 7+ σε γρήγορη οδήγηση).
      Κάποια στιγμή άλλαξε η ιπποδύναμη του κινητήρα στο Τ3 και από 156 άλογα το πήγαν στα 163 , με καλύτερη ροπή και απόκριση γενικά. Αυτό να προσέξεις, να είναι με τα 163. Επίσης επειδή στις αρχές μέχρι και τέλη του 2020, ήταν ως έξτρα οι πίσω αεραγωγοί και ο πίσω φωτισμός, πολλά αυτοκίνητα δεν τα έχουν , καθώς μάλλον και οι πωλητές δεν το ήξεραν και δεν τα πρότειναν στους αγοραστές, ενώ το κόστος ήταν πολύ μικρό.
      Το XC60 άλλη κατηγορία, πραγματικά αυτοκινητήρα. Αν έδεινα το XC40 σε αυτό θα πήγαινα, κάτι που το σκέφτομαι σοβαρά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Γάτε στο φόρουμ του 3008 κάποιοι τύποι που κάνουν κάποιες ενεργοποιήσεις μερικών features σε μοντέλα 3008 που δεν τα είχαν , πως τους εμπιστεύονται και τους αφήνουν να βάλουν χέρι στα ηλεκτρονικά? Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση που το κάνουν πολλοί (φαντάζομαι έναντι αμοιβής) . Έχεις άποψη ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      @cashkader said in volvo XC40 / V40 / CMA platform:

      Χαίρετε! Ποια η άποψή σας για το Driver Assist Pack ?
      Περιλαμβάνει ACC + Traffic Jam Assist, BLIS + Cross Traffic Alert, και Rear Collision Warning & Mitigation Support.
      Πιστεύετε αξίζει το πακέτο στην τιμή των 1330ε ?
      Δεν έχω βάλει το ACC γιατί δεν το χρειαζομουν. Τα υπόλοιπα όμως ναι. Έπαιζαν σαν πακέτο το 2021 (αρχές) 540 € νομίζω και είναι must να τα βάλεις. Με έχουν γλιτώσει 2-3 φορές από τρακάρισμα σε όπισθεν, μέχρι να χτυπήσω πεζό που πέρασε από πίσω μου κατά την όπισθεν και με φρεναρε το αυτοκίνητο. Λειτουργεί εξαιρετικά ! Νομίζω το Rear Collision Warning & Mitigation Support είναι standard εξοπλισμός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

      Συνέχεια της έρευνας έπειτα από 4 μήνες.

      alt text

      alt text

      Το αρχείο για όποιον το θέλει εδώ.

      Έβαλα και το νέο KIA Sportage.

      To QQ αλματώδη αύξηση στα 32.290€ η Premium και στα 34.490€ η N-Connecta, όταν αντίστοιχα το Tucson είναι στα 30.190€ η Premium και στα 32.190€ η Distinctive.

      Γενναία αύξηση και στις τιμές των Volvo.
      Γενικώς εκτός από Peugeot, Citroen, Mazda, Opel και Audi, όλα τα άλλα έχουν τσιμπήσει από λίγο έως αρκετά παραπάνω.
      Βέβαια Peugeot και Citroen είχαν ήδη φτάσει σε τρελά επίπεδα οπότε πόσο παραπάνω να πάρουν. 😁
      Έχουν μακράν τις μεγαλύτερες αυξήσεις από τότε που άρχισα την έρευνα.

      Εντύπωση προκαλεί η αισθητή μείωση των τιμών του Grandland σε σχέση με αυτές του Ιανουαρίου.

      Αν βρω χρόνο, λέω να κάνω μία αντίσοιχη έρευνα αλλά μόνο με PHEV εκδόσεις μιας και είναι υποτίθεται πιο επίκαιρο για την εποχή που διανύει η αυτοκίνηση.

      Στα volvo το Τ3 εχει σταματήσει να πωλείται εδώ και πολλούς μήνες! Πλέον υπάρχει μόνο ο διλιτρος (B3, B4). Τον παλιό 1.5 του Τ3 έχει κρατήσει το recharge (T5 και νομίζω Τ4) με πολύ παραπάνω όμως άλογα και τιμή. Όσο για το Τ2 αναρωτιέμαι πραγματικά αν έχει πωλήσει έστω και ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Το έχουν ακόμα στον διαμορφωτή?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
      code_text
      ```cirus
      about 2 hours ago
      
      @gebou said in volvo XC40 / V40 / CMA platform:
      
          Το θέμα της ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι για το αυτοκίνητο γι'αυτό και το πήρα! ΠΧ εγώ θεωρώ εντελώς κακάσχημα τα Citroen. Δεν θέλω να τα βλέπω καν. Πολλοί εδώ μέσα τα θεωρούν όμορφα. Ε τι να κάνουμε. Δεν αρέσουν σε όλους όλα τα αυτοκίνητα.
      
      Οντως υποκειμενικό.
      
      Πάντως και εγω το βρίσκω ομορφο και ευχομαι να είναι καλοτάξιδο αν και εγω συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς που δεν θα έπαιρνα volvo ποτέ.
      
      Τερμα υσηχία και χαλαρότητα με 0 σπορτιφ ανυσηχίες είναι η Volvo. Αν ενας αγοραστής ψάχνει κάτι τέτοιο ναι είναι καλό θεωρω. Αυτό προσφέρει η Volvo και έχει συγκεκριμένο target group. Κατα την γνώμη μου αφού έχει αποφασίσει αυτό και το κάνει κάλα είναι καλό αυτοκίνητο για τους κατασταλαγμένους σε τι θέλουν αγοραστές.```
      code_text
      

      Σε ευχαριστώ πολύ. Όντως το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χαλαρή οδήγηση (όχι ότι θα πει όχι αν το πιέσεις, καθώς είναι αρκετά γρήγορο, σε στροφιλίκια όμως με πίεση γέρνει αρκετά) και καταπίνει πανεύκολα τα χλμ σε ταξίδια. Λόγω μεγέθους κυκλοφορεί άνετα και μέσα σε πόλη. Επίσης παραδοσιακά η volvo έχει υψηλά standards ασφάλειας και πραγματικά το αυτοκίνητο είναι ασφαλέστατο, στοιχείο που για εμένα ήταν εξαιρετικά σημαντικό.

      Τέλος πάντων. Το Β3 το θεωρώ εντελώς εκτός λογικής καθώς θα πρόκειται για 2λιτρο με τις επιδόσεις του Τ3. Γιατί κάποιος να μην πάρει το Β4 με τα 197 άλογα και να πάρει το νέο Β3 με τα 163? Θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή? Δε νομίζω. Και τώρα το Τ3 auto με το Β4 (μόνο auto βγαίνει), δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή (περίπου 4,5 χιλ). Με αποκλειστικά πάντως δίλιτρο, στην Ελλάδα θα χαντακωθεί το αυτοκίνητο καθώς θα πουλάει μόνο με leasing. Και αφού κάποιος θα πάει με leasing θα κοιτάξει τα Τ4 / Τ5 Recharge .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      Το θέμα της ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι για το αυτοκίνητο γι'αυτό και το πήρα! ΠΧ εγώ θεωρώ εντελώς κακάσχημα τα Citroen. Δεν θέλω να τα βλέπω καν. Πολλοί εδώ μέσα τα θεωρούν όμορφα. Ε τι να κάνουμε. Δεν αρέσουν σε όλους όλα τα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      @antonis81 έχω το T3 και δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτά που ρωτάς, ενώ και εδώ όπως βλέπεις το topic είναι ουσιαστικά ανενεργό. Θα σου πρότεινα να γραφτείς στο facebook στην ομάδα volvo xc40 Greece , που σίγουρα όλο και κάποιος θα το έχει και θα σε βοηθήσει. Ποιας χρονολογίας είναι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Το Android auto είναι κανονικά ενεργοποιημένο στην Ελλάδα. Το χρησιμοποιώ σε 2 αυτοκίνητα χωρίς κανένα πρόβλημα. Πιο πολύ σε πρόβλημα μου βγάζει η σχέση που υπάρχει μεταξύ Google και  Huawei . Δες βέβαια και αυτό που σου γράφει για τις θύρες usb και παραπάνω ο φίλος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gebou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr