-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Ο ΦΠ θα μπει του χρόνου αναλογικά για τους μήνες ιδιοκτησίας.
Όπως κάνεις την δήλωση σου εκεί που αναγράφει για τι φορολογεισαι στο τέλος θα είναι το κομμάτι του ΦΠ.Εγώ έχω κάνει μεικτή μέσω της ασφαλιστριας μου και τώρα είμαι στην AIG.
Πόσο σου κοστίζει φίλε η μικτή ασφάλεια στην AIG? AIG έχω προσωπικά και στην μηχανή.
Με τούτα και με κείνα πλησιάζει κι εμάς η ώρα παραλαβής. 2-2.5 μήνες έμειναν(ΥΓ. Για Anytime ποτέ από μένα..)
507.00-/.
Γενικά δεν κολλάω σε συγκεκριμένες ασφαλιστικές.
Μπορεί να με αλλάξει Ανά εξάμηνο η ασφαλιστριας μου. Αλλά και η προηγούμενη ήταν της AIG.507 6μηνο η ετήσιο? Πόσο έχεις απαλλαγή? Εγώ βλέπω οικονομικη την Hellas direct π δίνει για το αμάξι 600 ετήσια με απαλλαγή 500 ευρώ μόνο κ κεφαλαίο 36κ.
Ιδιες ζημιές 400€ απαλλαγή και στη μερική κλοπή 150€.
36500 κεφάλαιο.Παίζουν πολλά από το να κλείσεις μόνος σου και μέσω ασφαλιστή.
Επειδή τυχαίνει να είναι η μητέρα του κουμπάρου μου η ασφαλιστρια μου εδώ και 23 χρόνια έχω δει πολλά. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Ο ΦΠ θα μπει του χρόνου αναλογικά για τους μήνες ιδιοκτησίας.
Όπως κάνεις την δήλωση σου εκεί που αναγράφει για τι φορολογεισαι στο τέλος θα είναι το κομμάτι του ΦΠ.Εγώ έχω κάνει μεικτή μέσω της ασφαλιστριας μου και τώρα είμαι στην AIG.
Πόσο σου κοστίζει φίλε η μικτή ασφάλεια στην AIG? AIG έχω προσωπικά και στην μηχανή.
Με τούτα και με κείνα πλησιάζει κι εμάς η ώρα παραλαβής. 2-2.5 μήνες έμειναν(ΥΓ. Για Anytime ποτέ από μένα..)
507.00-/.
Γενικά δεν κολλάω σε συγκεκριμένες ασφαλιστικές.
Μπορεί να με αλλάξει Ανά εξάμηνο η ασφαλιστριας μου. Αλλά και η προηγούμενη ήταν της AIG.507 6μηνο η ετήσιο? Πόσο έχεις απαλλαγή? Εγώ βλέπω οικονομικη την Hellas direct π δίνει για το αμάξι 600 ετήσια με απαλλαγή 500 ευρώ μόνο κ κεφαλαίο 36κ.
Ιδιες ζημιές 400€ απαλλαγή και στη μερική κλοπή 150€.
36500 κεφάλαιο.Παίζουν πολλά από το να κλείσεις μόνος σου και μέσω ασφαλιστή.
Επειδή τυχαίνει να είναι η μητέρα του κουμπάρου μου η ασφαλιστρια μου εδώ και 23 χρόνια έχω δει πολλά.Για πείτε λεπτομέρειες γιατί θεωρητικά πλησιάζει και η δική μας ώρα + δεν γνωρίζω και πολλά για αυτό.
Anytime όντως μάπα? Στο παλιό αμάξι anytime έχουμε.
Επίσης άρα καλύτερα μέσω ασφαλιστή? -
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
-
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
Όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ένδειξη low voltage & start engine κάποιες φορές όταν έμενε το όχημα με σβηστή μηχανή και ανοικτά ηλεκτρικά και αντικατάστασή της μετά από 3 χρόνια χρήσης και εντός της εγγύησης.
Νομίζω ότι λόγω των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων η εργοστασιακή δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω από 3,5 χρόνια. -
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
Όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ένδειξη low voltage & start engine κάποιες φορές όταν έμενε το όχημα με σβηστή μηχανή και ανοικτά ηλεκτρικά και αντικατάστασή της μετά από 3 χρόνια χρήσης και εντός της εγγύησης.
Νομίζω ότι λόγω των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων η εργοστασιακή δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω από 3,5 χρόνια.Εντος εγγυησης αλλαγη μπαταριας στα 3 χρονια?
Ποτε συνεβη αυτο? -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
Όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ένδειξη low voltage & start engine κάποιες φορές όταν έμενε το όχημα με σβηστή μηχανή και ανοικτά ηλεκτρικά και αντικατάστασή της μετά από 3 χρόνια χρήσης και εντός της εγγύησης.
Νομίζω ότι λόγω των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων η εργοστασιακή δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω από 3,5 χρόνια.Εντος εγγυησης αλλαγη μπαταριας στα 3 χρονια?
Ποτε συνεβη αυτο?Εγώ την άλλαξα εκτός εγγύησης. Μάλιστα όταν τους τόνισα οτι σε 2 χρόνια θέλει αλλαγή, η απάντηση ήταν ενταξει έχουμε δει και χειρότερα.
Χθες έκλεισα τα 50.000 χλμ γιορτάζοντας στο συνεργείο. Λόγω βενζίνης, β επιλογής, άναψαν λαμπάκια κινητήρα και μπήκε το αμάξι σε safe mode. Έβαλα για ξέπλυμα 100αρα, το πήγα συνεργείο για έλεγχο, reset και όλα καλά. -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
Όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ένδειξη low voltage & start engine κάποιες φορές όταν έμενε το όχημα με σβηστή μηχανή και ανοικτά ηλεκτρικά και αντικατάστασή της μετά από 3 χρόνια χρήσης και εντός της εγγύησης.
Νομίζω ότι λόγω των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων η εργοστασιακή δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω από 3,5 χρόνια.Εντος εγγυησης αλλαγη μπαταριας στα 3 χρονια?
Ποτε συνεβη αυτο?Εγώ την άλλαξα εκτός εγγύησης. Μάλιστα όταν τους τόνισα οτι σε 2 χρόνια θέλει αλλαγή, η απάντηση ήταν ενταξει έχουμε δει και χειρότερα.
Χθες έκλεισα τα 50.000 χλμ γιορτάζοντας στο συνεργείο. Λόγω βενζίνης, β επιλογής, άναψαν λαμπάκια κινητήρα και μπήκε το αμάξι σε safe mode. Έβαλα για ξέπλυμα 100αρα, το πήγα συνεργείο για έλεγχο, reset και όλα καλά.Αυτο μου κανει εντυπωση και εμενα.
Εγω με την βενζινη οπου και αν βρισκομαι χρησιμοποιω το fuelgr και βλεπω τι και πως απο τα τριγυρω βενζιναδικα. Αφου δεν εγινε τιποτα χειροτερο εισαι οκ.
50Κ ε? Ωραια πραγματα... -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημερα σας , διαβαζοντας σε ξενα site παρατηρησα οτι υπαρχουν πολλες αναφορες για προβληματα με την μπαταρια. Εχεις κανεις απο τους κατοχους αποψη?
Όχι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ένδειξη low voltage & start engine κάποιες φορές όταν έμενε το όχημα με σβηστή μηχανή και ανοικτά ηλεκτρικά και αντικατάστασή της μετά από 3 χρόνια χρήσης και εντός της εγγύησης.
Νομίζω ότι λόγω των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων η εργοστασιακή δεν μπορεί να αντέξει παραπάνω από 3,5 χρόνια.Εντος εγγυησης αλλαγη μπαταριας στα 3 χρονια?
Ποτε συνεβη αυτο?Εγώ την άλλαξα εκτός εγγύησης. Μάλιστα όταν τους τόνισα οτι σε 2 χρόνια θέλει αλλαγή, η απάντηση ήταν ενταξει έχουμε δει και χειρότερα.
Χθες έκλεισα τα 50.000 χλμ γιορτάζοντας στο συνεργείο. Λόγω βενζίνης, β επιλογής, άναψαν λαμπάκια κινητήρα και μπήκε το αμάξι σε safe mode. Έβαλα για ξέπλυμα 100αρα, το πήγα συνεργείο για έλεγχο, reset και όλα καλά.Αυτο μου κανει εντυπωση και εμενα.
Εγω με την βενζινη οπου και αν βρισκομαι χρησιμοποιω το fuelgr και βλεπω τι και πως απο τα τριγυρω βενζιναδικα. Αφου δεν εγινε τιποτα χειροτερο εισαι οκ.
50Κ ε? Ωραια πραγματα...Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Ναι φαίνεται ότι με την μπαταριά υπάρχει ένα μικρό θέμα ( ίσως σε όλα τα αυτοκίνητα πλέον)
Και η ποιότητα των μπαταριών έχει αλλάξει και η πολυπλοκότητα των καινούριων αυτοκίνητων ( keyless entry για παράδειγμα) είναι κακός συνδυασμός.
Πληροφοριακά πάντως αυτό που διαβάζω είναι ότι πολλοί δεν βάζουν oem μπαταρία κατά την αλλαγή. -
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία. -
@stavrosb said in Mazda CX-30:
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.Πάρα πολλοί εδώ. Εγώ ειχα βάλει σε 2 αυτοκίνητά μου, μια χαρά δουλειά έκαναν, κανένα πρόβλημα.
-
@stavrosb said in Mazda CX-30:
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες Κρήτης -
@gebou said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες ΚρήτηςΔεν είχατε πιστεύω πρόβλημα με το head-up display;
-
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@gebou said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες ΚρήτηςΔεν είχατε πιστεύω πρόβλημα με το head-up display;
Δεν έχω το Mazda, γιαυτο έγραψα σε άλλο αυτοκίνητο
-
@stavrosb said in Mazda CX-30:
@gebou said in Mazda CX-30:
@stavrosb said in Mazda CX-30:
Δεν θυμάμαι εάν έχω ξαναρωτήσει σε αυτό το φόρουμ, αλλά μήπως έχει βάλει κάποιος street legal μεμβράνες στο παρμπρίζ;
Μιλάω για αυτές που δεν σκουραίνουν το χρώμα αλλά κόβουν ακτινοβολία.Έβαλα πολύ πρόσφατα σε άλλο αυτοκίνητο τη νανοκεραμική της Llumar και η διαφορά στην θερμοκρασία είναι τεράστια. Είναι εντελώς διαφανής , με μόνο μια φασα πιο σκούρα που μπήκε στο επάνω μέρος του παρμπρίζ (για να κόβει την αντηλια), η οποία επιτρέπεται και είναι εντός νομικού πλαισίου.
Γενικά βλέπω μεγάλη διαφορά στην εσωτερική θερμοκρασία και μιλάμε για συνθήκες ΚρήτηςΔεν είχατε πιστεύω πρόβλημα με το head-up display;
Αυτό είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Το σκεφτόμουν και γω να βάλω. Αν κάποιος έχει βάλει και έχει και HUD ας μας πει.
-
Παίδες καλημέρα!!! Έχει δοκιμάσει κάποιος αξιόλογη αλοιφη για μικρογρατσουνιες?
-
Μια απλή «ψιλή» αλοιφή κάνει δουλειά.
Ρώτα εδώ καλύτερα:
https://forum.4troxoi.gr/topic/35456/τεχνικά-θέματα-βελτιώσεις-εσωτερικόςεξωτερικός-καθαρισμός-γυάλισμα-πλυντήρια-κλπ/5743 -
Περιεργάστηκα σήμερα ένα με γερμανικές (!) πινακίδες. Με υπέροχο μεταλλικό κόκκινο χρώμα (που εγώ δεν είμαι λάτρης του κόκκινου) και μαύρο εσωτερικό. Κουκλί!!! Παίζει να είναι το ομορφότερο στην κατηγορία του.
-
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες καλημέρα!!! Έχει δοκιμάσει κάποιος αξιόλογη αλοιφη για μικρογρατσουνιες?
![alt text]( )
-
Σε αναμονή παραλαβής για το αμάξι αναρωτιέμαι εάν το manual του αυτοκινήτου λέει κάτι για το στρώσιμο αυτοκινήτου για πρώτα χιλιόμετρα.
Αναρωτιέμαι αν πρέπει ή όχι να το πάρω σε νησί κατευθείαν για διακοπές πριν καν το στρώσω επειδή έχει κοντινές διαδρομές ίσως να μην φτάνει καν σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ, κτλ..
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σε αναμονή παραλαβής για το αμάξι αναρωτιέμαι εάν το manual του αυτοκινήτου λέει κάτι για το στρώσιμο αυτοκινήτου για πρώτα χιλιόμετρα.
Αναρωτιέμαι αν πρέπει ή όχι να το πάρω σε νησί κατευθείαν για διακοπές πριν καν το στρώσω επειδή έχει κοντινές διαδρομές ίσως να μην φτάνει καν σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ, κτλ..
Εδω εισαι.
Λιγο ηρεμα τα πρωτα 1000 χλμ και οσο αντεχεις εσυ ακομα.
Mazda CX-30