
Best posts made by Chrisk6
-
RE: Διακοπές 2025
Κοντα ημασταν (σχετικα) με τον @gtsartsal!!
Ελαφονησος...
Οι τιμες ηταν ενα 20-30% πανω απο τα δεδομενα Αθηνας αλλα με λιγο ψαξιμο και καλα φαγαμε και περασαμε ακομα καλυτερα!!
Η Mazdaρα αστερι...για 368χλμ ακριβως 4 ωριτσες για Πουντα.
Η χαμηλοτερη μωτ που εχω κανει...Δεν ηξερα και τα σημεια και μαζευτηκα ελαφρως!!
Αλλα 6.3 στο πηγαινε και 7.2 στο συνολο. Ενα χιλιαρικο χλμ σκαρτα βγηκανε.
Πως να πας μετα για μπανιο καπου στην Αττικη... -
RE: Mazda CX-30
Ενας χρονος εκλεισε και 17300 χλμ με το CX-30.
Μπορω να πω πως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
(Μια μικρη παραφωνια το θεμα με το μοτερ του αριστερου μπροστα φαναριου που λυθηκε με αντικατασταση ολοκληρου το φαναριου μεσα στην εγγυηση).
Απολαμβανω να το οδηγω. Πρωτη φορα με αυτοκινητο εκανα τοσα χλμ σε ενα χρονο. Συνηθως με μοτοσυκλετες εκανα τοσα και παραπανω.
Μια αλλαγη λαδιων στα 10Κ και λογικα μετα τις διακοπες που θα 20αρισω παω για την 2η.
Για την οικογενεια μας (2 ενηλ + 2 παιδια (8-5 ετων) οι χωροι επαρκεστατοι και σε μεγαλα ταξιδια διακοπων (καλοκαιρινες αλλα και εξωτερικο που πηγαμε το Πασχα).
Εβαλα και την ρεζερβα πισω ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο και τωρα κανα αξεσουαρακι οταν κατσει.Καλα χλμ σε ολους και χωρις προβληματα!!!
-
RE: Mazda CX-30
Εντάξει κλείσαμε...
Homura AWD Skyactiv-X 6MT σε Machine grey.
Άντε τώρα υπομονή να έρθει.Έκανα κ το test drive.
Πολύ δεμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα κύλισης τρομερή κ αρκετά καλή ηχομόνωση.
Περάσματα πάνω από χαλασμένο δρόμο/σαμαρακια ανετοτατα.
Νταξει οι περισσότεροι το ξέρατε θα μου πείτε αλλά εγώ τώρα το οδήγησα.
Κιβώτιο /τιμόνι χωρίς λόγια.
Απλά Mazda . -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Μια απο τον πλατανο στη βρυση του χωριου...
Να επαναφερουμε και το θεμα. -
RE: Mazda CX-30
Διακοπες τελος για Πασχα...
Γυρισαμε Ελλαδα με συνολικα 4500χλμ.
Το αυτοκινητο αψογο παντου (ΕΟ/Επαρχιακους/πολεις) και συνολικη καταναλωση 6λτ/100 απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να γυρισω. Ιταλια (Μπολονια)/Ελβετια(Γυρισαμε αρκετα μερη λογω διαμονης στη Ζυριχη ολες αυτες τις μερες)/Κολμαρ(Γαλλια) και λιγο Γερμανια (λιγο πριν την Στουτγκαρδη για ψωνια οι γυναικες).
Παντου προφανως στο εξωτερικο εβαζα 95αρα. Σιγουρα επαιζε ρολο οτι κινουμασταν με το οριο (ειδικα Ελβετια ηταν λιγο ταλαιπωρια αυτο το 80-100 σε κατι καλους δρομους).
Μονο Γερμανια ειχαμε ευκαιρια να ξεχαρμανιασουμε απο το 80-100-110 οταν βλεπαμε της νο-λιμιτ πινακιδες.
Βεβαια και εκει δεν ηταν για πολλα γιατι ακολουθουσαν απο πισω κατι τερατα πατημενα με 180αρες τουλαχιστον.
Τωρα για τα μερη οτι και να πω ειναι λιγα...
Οποιος ειναι και του βουνου(φαν) ειναι τρομερη απολαυση να κινεισαι στις Αλπεις και γυρω γυρω...
Κριμα που πολλα πασα ηταν κλειστα και δεν μπορουσαμε να περασουμε.Για δρομους (επαρχιακους/ΕΟ) ειναι αστεια οποια κουβεντα σε συγκριση με εμας...τα ειχα δει βεβαια παλιοτερα με την μοτοσυκλετα και ηξερα τι να περιμενω.
Πλεον κοντευω τα 16Κ με το CX-30.
Μεχρι τωρα ολα καλα.
Αλλαγη λαδιων παλι στα 20Κ (οριακα τελος καλοκαιριου). -
RE: Mazda CX-30
Χθες είχε βολτίτσα στη Πάρνηθα για βόλτα με τα μικρά.
Πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή… -
RE: Mazda CX-30
Χθες είχε πλύσιμο μετά από 4μηνο.
Άλλο αυτοκίνητο μου φάνηκε. Πόσο βρώμα είχε…Και κλασικά σήμερα τα παιδιά θελανε να πάνε παραλία για παιχνίδι…
-
RE: Mazda CX-30
Πολύ χλμ μέσα στις διακοπές ss_76!!!
Απ' ότι παρατηρώ κ εγώ αν κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες δεν καίει πολύ. Τις προάλλες είδα από χωριό μέχρι μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων 5.1 για απόσταση 20-22χλμ. Βέβαια ήταν μέχρι 100 χλμ/Ω το μέγιστο...
Ταξίδι στην εθνική με 3 ενήλικες κ 2 παιδιά (ξεχειλο πορτ παγκαζ) μέχρι 130 ήταν στο 6.8.
Όταν έκανα το Αντίρριο Ιωάννινα με ACC στα 150 έφτασα στο 7.5. Προφανώς παντού κλίμα στους 22c. Οριακά είμαι 3000χλμ ακόμα... ελπίζω θα ανοίξει αργότερα.
Απολαυστικό στην οδήγηση...
Τα φώτα αποκάλυψη. Ειδικά εδώ στη επαρχία από χωριά σε χωριά (έχουμε κ πανηγύρια) τα κάνει όλα μέρα!!! Προχωράμε ακάθεκτοι...Καλές διακοπές σε όλους κ καλά χλμ!!!
Latest posts made by Chrisk6
-
RE: Mazda CX-30
1300€ ένα τελικό μόνο;
Αστείο…
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται καν εξάτμιση. -
RE: TESLA FORUM
Απλά έπεσες σε ένα μλκ που οδηγούσε τεσλα.
Τίποτα παραπάνω. -
RE: Mazda CX-30
Με στρωτή οδήγηση θα δεις αρκετά χαμηλές καταναλώσεις. Αλλα ο σκοπός δεν ήταν αυτός με την αγορά. Αυτά είναι χιλιοειπωμένα. Είναι ένα έξτρα εξτραδακι ότι δεν θα κάψει τον πάτο του αν πας νορμαλ.
Εγώ ξέρω όταν πιάνω τις στροφές η ευχαρίστηση οδηγικά είναι ανώτερη αρκετών άλλων μοντέλων.
Το 3αρι που είναι και χαμηλότερο θα είναι ακόμα καλύτερο προφανώς.
Θυμάμαι ένα Α3 στις στροφές προς Σπάρτη που λίγο ανεβάσαμε ρυθμό και σε κάτι απανωτά S νόμιζα ότι θα βγει εκτός δρόμου και μου λέει η γυναίκα μου έλα κόψε μην τον πιέζεις θα το χάσει…
Τιμόνι/κιβωτιο/σασί σε απόλυτη συνεργασία!!
Και ας κάψει 1-2 λτ παραπάνω. -
RE: Mazda CX-30
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Επειδή είχα αυτή την κουβέντα με φίλο το Tiguan 2.0 το πετρέλαιο τετρακίνητο κτλ μικτή κατανάλωση εκεί εκεί επίσης στα 7- 7.5 με ιδία χρήση. Το να έχεις 2 λίτρο βενζίνης κ 2 λίτρο πετρέλαιο και να καίνε τα ίδια + - είναι επιτυχία του SPCCI και πρακτικά αυτό ήθελε να πετύχει η Mazda να συνδυάσει ωφέλη πετρελαιοκινητήρα κ βενζινοκινητήρα, όχι να συγκριθεί απαραίτητα με downsized μοτέρ του λίτρου τουρμπατα. Τώρα όσοι λέτε για ίδιες καταναλώσεις με αμάξια 15-20 ετών εντάξει με αυγό στο Γκάζι και προσπεράσεις 80-120 με Πέμπτη 20 δευτερόλεπτα ίσως
Τα έχουμε πει στο παρελθόν
Χωρίς turbo δε γ.....σε κανείςΑν είναι να τρέχω στα συνεργεία… καλύτερα να μην γ@μησώ ποτές.
Αυτά που θέλω να κάνει τα κάνει μια χαρά.
Αξιοπιστία, ασφάλεια και οικονομικό στο ταξίδι.
Οποίος κοιτάει αποκλειστικά καταναλώσεις και μόνο ας δει άλλα μοντέλα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο -
RE: Mazda CX-30
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Χθες μόνος βόλτα και έπαιξα λίγο σε κάτι στροφές
ελαφρώς μύτη-τακούνι και μου πέταξε ειδοποίηση στο καντράν κάτι για "ταυτόχρονο πάτημα φρένου και γκαζιού"!
Το έχει βγάλει σε κανέναν; Διάβασα καλά; Είχα τα μάτια στον δρόμο προφανώς και δεν μπόρεσα να το διαβάσω αναλυτικάΓι αυτό λες μάλλον.
-
RE: Mazda CX-30
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Η ελαστικότητα του μοτέρ σε συνδυασμό με το απίστευτα μακρύ κιβώτιο (1η 60 - 2α 105 - 3η 150 - 4η 190 κλπ ) είναι τρομερή
Αν αυτες οι ταχυτητες ειναι στον κοφτη και ο κοφτης ειναι στις 6000+ στροφες δεν ειναι μακρια η κλιμακωση για 2λιτρο κινητηρα.
Για 2λτ ατμοσφαιρικό ή τούρμπο;
Δεδομένου ότι δεν έχεις το φούσκωμα χαμηλά θα μπορούσε να είναι ένα τσικ κοντύτερο.Για ατμοσφαιρα, σχεσεις αυτοκινητου 1400-1600 10ετιας του 2000 ειναι, η κορολλα του 93 1600 κυβικα ειχε παρομοια, μονο η 1η ηταν κοντυτερη και εβγαζε 52 χιλιομετρα.
Εκτός απο σαξοραλα και vtec εγώ δεν θυμάμαι πολλά 1.4-1.6 τόσο μακριά.
Και xsara vts 1.6 που έχουμε ακόμα στην οικογένεια δεν ήταν τόσο μακριά. Δεν συζητώ για 1.4 μοτέρ.Η ουσία στην κουβέντα είναι κατά πόσο ένας 2λτ κινητήρα θεωρείται οικονομικός ή όχι όταν συγκριθεί με ένα κινητήρα με 25-40% κάτω σε κυβισμό.
-
RE: Mazda CX-30
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Η ελαστικότητα του μοτέρ σε συνδυασμό με το απίστευτα μακρύ κιβώτιο (1η 60 - 2α 105 - 3η 150 - 4η 190 κλπ ) είναι τρομερή
Αν αυτες οι ταχυτητες ειναι στον κοφτη και ο κοφτης ειναι στις 6000+ στροφες δεν ειναι μακρια η κλιμακωση για 2λιτρο κινητηρα.
Για 2λτ ατμοσφαιρικό ή τούρμπο;
Δεδομένου ότι δεν έχεις το φούσκωμα χαμηλά θα μπορούσε να είναι ένα τσικ κοντύτερο. -
RE: Mazda CX-30
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
Τα 7,5 σε ταξίδι δεν είναι κάτι τρομερό....επιτυγχάνεται με 1,6 turbo 15 ετιας(ford 1600 ecoboost)
Νομίζω το αυτοκίνητο θάβεται από το κιβωτιοΜε 125 μωτ 7.5/100;
Και 15ετιας;
Εγώ με 1600 ατμόσφαιρα 20ετιας έγραφα άνετα 8.5-9. -
RE: Mazda CX-30
Η ελαστικότητα του μοτέρ σε συνδυασμό με το απίστευτα μακρύ κιβώτιο (1η 60 - 2α 105 - 3η 150 - 4η 190 κλπ ) είναι τρομερή. Για ατμοσφαιρικό μοτέρ το πως τραβάει από 1200-1500 στροφές είναι εντυπωσιακό. Προφανώς δεν φουσκώνει όπως το τούρμπο. Αυτό είναι αναμενόμενο.
Οπως έχω αναφέρει σε ταχύτητες ταξιδιού με μωτ από 122-125 είναι στο 7.2-7.5. Όλα με φωτό έτσι…όχι στα λόγια!
Μιλάμε και για 17 πόντους ύψους και όχι χατς. Και τετρακίνητο το δικό μου. Όπως και άλλων.
Φωτισμοί , αφής και λοιπά είναι στα γουστα του καθενός. Εγώ ας πούμε δεν θέλω καθόλου φωτισμό το βράδυ όταν ταξιδεύω. Η αφή ειδικά σε αυτήν οθόνη τόσο μακριά είναι δύσχρηστη. -
RE: Mazda CX-30
Πώς να δουλέψεις με αφή την οθόνη όταν είναι τόσο μακριά από τον οδηγό; Στα τελευταία απλά ενεργοποιείται η αφή μόνο σε στάση. Όχι εν κινήσει. Άσε που για μένα είναι πολύ βολικότερο με τον μοχλό παρά να κοιτάω τι πατάει το δάχτυλο μου.
Τώρα για καταναλώσεις κλπ κλπ τα έχουμε ξαναπεί. Τελείως υποκειμενικό.Εγώ θα ήθελα πιο αναλυτικό υπολογιστή ταξιδιού αλλά οκ. Ζω όπως είναι.