Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 237
    • Best 116
    • Groups 0

    Chrisk6

    @Chrisk6

    230
    Reputation
    20
    Profile views
    237
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Chrisk6 Unfollow Follow

    Best posts made by Chrisk6

    • RE: Mazda CX-30

      Εντάξει κλείσαμε...
      Homura AWD Skyactiv-X 6MT σε Machine grey.
      Άντε τώρα υπομονή να έρθει.

      Έκανα κ το test drive.
      Πολύ δεμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα κύλισης τρομερή κ αρκετά καλή ηχομόνωση.
      Περάσματα πάνω από χαλασμένο δρόμο/σαμαρακια ανετοτατα.
      Νταξει οι περισσότεροι το ξέρατε θα μου πείτε αλλά εγώ τώρα το οδήγησα.
      Κιβώτιο /τιμόνι χωρίς λόγια.
      Απλά Mazda .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @hountalas said in Peugeot 3008 2016:

      @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

      @hountalas said in Peugeot 3008 2016:

      Αλλά προσωπική μου γνώμη εάν δεν υπήρχε το υβριδικό θα γινόταν τόσος ντόρος για γιαρις και κορολα κρος;

      Προφανώς και όχι, αλλά το κινητήριο σύνολο (μαζί με το κιβώτιο) είναι πάνω από το 50% ενός αυτοκινήτου!! Ειδικά, όταν αυτό είναι τόσο εξελογμένο και προσφέρει τόσα πλεονεκτήματα. Για α αντιστρέψω την ερώτηση, θα γινόταν τόσος ντόρος για ένα π.χ. 3008 με τον 1.2 και το 6αρι λαστιχένιο χειροκίνητο εαν έμοιαζε σαν το προηγούμενο 3008?

      Καλά βλέπω το προηγούμενο 3008 και λέω κρίμα σε όσους το είχαν και είδαν την εξέλιξη στο νέο τότε μοντέλο. Συμφωνώ μαζί σου αλλά μερικές φορές βλέπω σε σχόλια και νομίζω το μόνο που πρέπει να έχει κάποιος είναι υβριδικό τογιότα!
      Επίσης όπως όλοι ξέρετε δεν γίνεται να τα έχει όλα ένα αυτοκίνητο. Κάποιος θα πάρει το χλαπατσέ 6αρι αλλά θα την κάνει την δουλειά του, κάποιος πνίγει την συμβίωση του μέσα σε ένα cc η yaris αλλά θα καίει 3 λίτρα! (που δεν είναι άσχημα αλλά συγκρίνοντας τα με άλλα ε βλέπεις μια χ διαφορά).

      Ενα παραδειγμα που αναφερεις ειμαι εγω.
      Πηγαμε ειδαμε CC κ ημουν ψημενος να το κλεισω.
      Αλλα ηθελα να δω κ το CX-30 πριν.
      Ε λοιπον οταν μπηκα μεσα κ το οδηγησα κ ζυγισα τιμες/εξοπλισμους εβαλα στην ακρη το υβριδικο κομματι κ πηγα στην βενζινη.
      Απο την στιγμη που σε κινηση δεν θα κινουμαι γιατι να παρω το υβριδικο? Στο ταξιδι στην Εθνικη μετα τα 140 κ τα 2 καινε σαν 2 λιτρα με οτι τεχνολογια εχουν. Σωστη η λαθος αποφαση θα δειξει. Για μενα ειναι σωστη για καποιον αλλο λαθος. Ουτως η αλλως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι. Δεν λεω οτι το CC ειναι μαπα προφανως αλλα στα δικα μου ματια κ σκεψη ειναι καλυτερο το CX-30.
      Eτσι γινεται κ για καποιους στο 3008 κ αλλα μοντελα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @criuser said in Toyota Corolla 2019:

      Berlingo που είναι το αυθεντικό.

      Κυκλοφορεί και σε ρετρό έκδοση...

      https://www.drive.gr/news/nea-montela/citroen-berlingo-apokta-retro-ekdosi-empneysmeni-apo-2cv

      Αυτό είναι για μεταφορά κρατουμένων...😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      διότι μεταβάλλει τελείως την αίσθηση των επιβαινόντων στην καμπίνα (είναι πολύ ευχάριστη η αίσθηση)

      Επιμένεις σε αυτό, αλλά είναι η προσωπική σου άποψη και μόνον, όχι αντικειμενική αλήθεια.

      Επίσης η τετρακίνηση είναι όντως πλεονέκτημα, ασχέτως αν δεν χρειάζεται σε κάποιους. Ακόμα και σε μια βρεγμένη ανηφόρα φαίνεται...

      Οχι απλα πλεονεκτημα αλλα ανετα μπαινει στον τομεα της ενεργητικης ασφαλειας.
      Καλη χρυση η ηλιοροφη κ τα παιδια μεσα να λενε ουαου αλλα η τετρακινηση ειναι σιγουρα εξτρα μπονους με ουσια.
      (Δεν μπορω να φανταστω σκηνικο να εχεις κολλησει καπου οπου η τετρακινηση μπορει να σε εβγαζε απο την δυσκολη θεση...αλλα να εχεις την ηλιοροφη κ να λες ναι αλλα κοιταξτε εξω να δειτε τι ωραια που ειναι...😁 κ τα παιδια πισω πανικο!!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @mixalis_kip said in Mazda CX-30:

      Παιδες Παρασκευή παράγγειλα έκδοση homura 186 hp 2wd χειροκίνητο σε platinum quartz.

      Αναμονή 6 μήνες μου είπαν.

      Πολύ ενθουσιασμένος

      Με το καλό κ εσύ.
      Καλοταξιδο να είναι. Μαζί κοντά θα παραλάβουμε λογικά.

      Εγώ τελικά έκανα την αναβάθμιση σε GT plus+ Bose.
      Μια ζωή την έχουμε...🥳

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @panormus772 said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:

      Εγώ το ξαναλέω:
      Αφού έχει βαρύνοντα λόγο η άποψη της γυναίκας, το φέρνει απο δω το φέρνει από κει,στο 3008 θα καταλήξει...

      Ετοιμο κ περιμενει... 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Για να βγάλεις συμπέρασμα στο ταξίδι τι καίει με το μέσο όρο ταχύτητας μηδενίζεις με το που ξεκινάς κ βλέπεις όταν φτάσεις τι λέει το όργανο.
      Εγώ όταν πάω χωριό (Ιωάννινα) μηδενίζω με το που ξεκινάω (ευτυχώς μένω κοντά στη Αττική οδό στην Κατεχάκη) κ με το που φτάσω χωριό η καλύτερα βγω από Ιονία (10 τελευταία χλμ μένουν μέχρι το σπίτι) βλέπω ακριβώς τι γράφει κ τι μέσο όρο δίνει.

      Κ στα στου γαλλικού να ομολογήσω ότι είχα κάνει πριν 2 χρόνια με ένα 2008(1.6/100hp/5ταχυτο) 1500χλμ στο σύνολο με αρκούδι συνέχεια με συνολική 7.5/100.
      Αλλά εθνική είχε πολύ ξύλο (150 συνέχεια) που αν θυμάμαι καλά τα είχε στις 2500 στροφές.

      Τώρα το 3008 έχει κ ένα όγκο κ δεν το λες αμάξι που δεν καίει αν κινείται με 140+ χλμ. Η αεροδυναμική είναι αμείλικτη σε τέτοιες καταστάσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Εμενα ακομα στα καθισματακια οποτε ειμαστε οκ.
      Δεν σκοπευω να φιλοξενησω κ πολυ ψηλους συνεπιβατες.
      Τα τρομερα γκαζια δεν με συγκινουν στα αμαξια.
      Απλα να ταξιδευει σωστα κ να μπορει να κρατησει μια ταχυτητα σχετικα υψηλη χωρις να λυσσαει. Παω συχνα Γιαννενα κ αυτη η Ιονια δεν παλευεται με κατω απο 140.
      Θα ηθελα τα διπλα ψαλιδια να πω την αληθεια μου αλλα διαβαζω καλα λογια κ για τον αξονα πισω.
      Μαλλον θα παω για χειροκινητο...φευγει ενα 3Κ το αυτοματο.
      Θα με βαλει να πουλησω τη μοτοσυκλετα κ το σκουτερ η γυναικα αν ξεφυγουμε πολυ...😂
      Ηδη εβαλα 4κινηση κ το καλο μοτερ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Έχεις διαβάσει αυτό?
      Μου έκανε ίδιος ο ήχος.

      Ξέχασα να αναφέρω. Πέρασα από autoone...
      36.5 με machine grey (homura)χρώμα με το κλειδί στο χέρι.
      Εντυπωσιάστηκα από το εσωτερικό. Άλλη ποιότητα σε σχεση με το CC.
      Πράγματικα φορτωμένο από εξοπλισμό.
      Mεχρι κ η γυναίκα μου εντυπωσιάστηκε κ είδε διαφορά στο εσωτερικό τουλάχιστον σε σχέση με το CC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Ευχαριστώ πολύ. Γλυκιά αναμονή θεωρώ. Αρκεί να μην ξεφύγουμε χρονικά.
      Αφού ξεπεράσαμε το υβριδικό χαιπ...η γυναίκα πιο πολύ. Όλα οκ.
      Ξανά Mazda μετά από 20 χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6

    Latest posts made by Chrisk6

    • RE: Mazda CX-30

      Για μένα το χειρότερο είναι να ταξιδεύω βράδυ κ να ενοχλεί ο εσωτερικός φωτισμός.
      Τον καφέ να βρίσκεις εύκολα κ να βάζεις μουσική θες. 😁
      (Κ αν κοιμούνται κ τα παιδιά πίσω...πςςς όνειρο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Όπως κ να έχει είναι για γέλια να χρεώνει την ρεζέρβα με ότι συνεπάγεται ~1000 ευρώ.
      Νταξει είπαμε.
      Απορώ τι σκ@τα αλλάζει κ θέλουν ένα χιλιάρικο.
      Θα γίνει η δουλειά από την πλευρά μας κ τέλος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      Είχα ρωτήσει και το ρεζερβα - woofer - smart cargo δεν συνδυαζόταν.

      Το φελιζόλ μπορεί με λίγη τροποποίηση να ταιριάξει.
      Το σκέφτομαι και για το δικό μου φελίζολ.

      Δηλαδή αν κάποιος παράγγελνε με ρεζέρβα θα του ερχόταν χωρίς smart cargo?
      Δεν μπορώ να φανταστώ τι διαφορετικό θα έχει?
      Τέλος πάντων το πιο πιθανό να το πάρω το φελιζολ κ βλέπουμε αν θα το πάρει η όχι. Πιο πολύ είναι θέμα τακτοποίησης κ ματιού.
      Το βασικό είναι να υπάρχει η ρεζέρβα από κάτω.

      Αυτό έχω καταλάβει.
      Αν δεις στα αμερικάνικα δεν έχει smart cargo και το πάτωμα είναι πιο πάνω από το δικό μας.

      Ναι ισχυει.
      Αλλα δεν εχω δει κ με κιτ επισκευης να εχει smart cargo.
      Λογικα υπαρχουν καποιες διαφοροποιησεις.
      Στην Αμερικη το TCS off (που εχουμε εδω) το εχουν σαν offroad κ καλα λειτουργια.

      Γι αυτο ελεγα κ γω μηπως ειχε παρει κανεις απο Ελλαδα με ρεζερβα να μας λυνοταν η απορια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:

      Λογικά τρώει πολύ από το πορτμπαγκάζ.

      Δεν το έχω ψάξει πολύ στο CC οπότε δεν ξερω τι κ πως.
      Αλλά αν μπαίνει πίσω ρεζέρβα με το foam αυτό λογικά δεν θα είναι θέμα. Ούτως η άλλως τώρα δεν έχει το κιτ εκεί (δεν ξέρω ρωτάω)?

      Ναι έχει ένα φελιζολ.. διαμορφωμένο για το κιτ... ο χώρος ειναι χαμένος οπως και να έχει.
      απλά στο ΑWD σαν να διάβασα οτι λογω του ηλεκτροκινητήρα δεν μπορεί να πάρει ρεζέρβα
      Σκεφτόμουν να αφαιρούσα το φελιζολ για να κερδίσω περισσότερο χώρο κάτω από το πορτμπαγκαζ αλλα το "πατωμα" του πορτ μπαγκαζ είναι πολύ λεπτό και θα υποχωρήσει από βάρος αν δεν υπάρχει από κάτω κάτι να το κρατάει

      Εγώ γι'αυτό έβαλα την φωτό με το AWD.
      Για να έχει φελιζολ θεωρητικά μπαίνει.
      Σίγουρα η Toyota εδώ θα μπορεί να το ξεκαθαρίσει.

      Είναι άλλο AWD αυτό. Συμβατικό με άξονα. Δεν είναι σαν τα δικά μας τα hybrid. Μπορεί να έχει διαφορά μπορει και όχι βέβαια.

      Απ'ότι φαίνεται στα υβριδικά έχει πολλαπλούς πίσω αλλά μόνο με Κιτ επισκευής. Ρεζέρβα στο μπροστοκινητο μόνο που έχει άξονα.
      Εδώ τι διάβασα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      Είχα ρωτήσει και το ρεζερβα - woofer - smart cargo δεν συνδυαζόταν.

      Το φελιζόλ μπορεί με λίγη τροποποίηση να ταιριάξει.
      Το σκέφτομαι και για το δικό μου φελίζολ.

      Δηλαδή αν κάποιος παράγγελνε με ρεζέρβα θα του ερχόταν χωρίς smart cargo?
      Δεν μπορώ να φανταστώ τι διαφορετικό θα έχει?
      Τέλος πάντων το πιο πιθανό να το πάρω το φελιζολ κ βλέπουμε αν θα το πάρει η όχι. Πιο πολύ είναι θέμα τακτοποίησης κ ματιού.
      Το βασικό είναι να υπάρχει η ρεζέρβα από κάτω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      Ο τρόπος που έβαλα την δική μου ρεζέρβα είναι ο πιο βολικός και εύκολος.
      Το ειχα ψάξει αρκετά.
      Καλό το φελιζολ περιμετρικά αλλά μάλλον θα σηκώνει το δάπεδο και θα καταργεί εντελώς το διπλό πάτωμα.
      Στο δικό έχει ανέβει ελάχιστα το δάπεδο μόνο το κέντρο του δαπέδου.

      Μωρέ μια χαρά το έφτιαξες εσύ.
      Απλά το φελιζολ αυτό είναι part number από την Mazda κ θεωρητικά είναι για το set up ρεζέρβα με γουφερ. Λογικά δεν θα πρέπει να αλλάζει το ύψος.

      Όταν το έψαχνα, αν θυμάμαι καλά, είναι για τα αυτοκίνητα χωρίς διπλό πάτωμα. (smart cargo)

      Πολύ πιθανό.
      Με smart cargo έχω δει μόνο με το γουφερ κ χωρίς ρεζέρβα. Δεν έχω πετυχει κ με τα 2.
      Αμερικα είναι ψιλοστανταρ η ρεζέρβα.
      Όλα τα ευρωπαϊκά reviews που έχω δει είναι με Κιτ κ γουφερ (κ smart cargo προφανώς).
      Στην χειρότερη να πάει χαμένο το φελιζολ η να χρειαστεί λίγη τροποποίηση να κατέβει αν ενοχλεί.
      Θα ρωτήσω πάντως στη Mazda αν η διαφορά είναι στο φελιζολ κ αν επηρεάζει το ύψος/smart cargo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:

      Λογικά τρώει πολύ από το πορτμπαγκάζ.

      Δεν το έχω ψάξει πολύ στο CC οπότε δεν ξερω τι κ πως.
      Αλλά αν μπαίνει πίσω ρεζέρβα με το foam αυτό λογικά δεν θα είναι θέμα. Ούτως η άλλως τώρα δεν έχει το κιτ εκεί (δεν ξέρω ρωτάω)?

      Ναι έχει ένα φελιζολ.. διαμορφωμένο για το κιτ... ο χώρος ειναι χαμένος οπως και να έχει.
      απλά στο ΑWD σαν να διάβασα οτι λογω του ηλεκτροκινητήρα δεν μπορεί να πάρει ρεζέρβα
      Σκεφτόμουν να αφαιρούσα το φελιζολ για να κερδίσω περισσότερο χώρο κάτω από το πορτμπαγκαζ αλλα το "πατωμα" του πορτ μπαγκαζ είναι πολύ λεπτό και θα υποχωρήσει από βάρος αν δεν υπάρχει από κάτω κάτι να το κρατάει

      Εγώ γι'αυτό έβαλα την φωτό με το AWD.
      Για να έχει φελιζολ θεωρητικά μπαίνει.
      Σίγουρα η Toyota εδώ θα μπορεί να το ξεκαθαρίσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      Ο τρόπος που έβαλα την δική μου ρεζέρβα είναι ο πιο βολικός και εύκολος.
      Το ειχα ψάξει αρκετά.
      Καλό το φελιζολ περιμετρικά αλλά μάλλον θα σηκώνει το δάπεδο και θα καταργεί εντελώς το διπλό πάτωμα.
      Στο δικό έχει ανέβει ελάχιστα το δάπεδο μόνο το κέντρο του δαπέδου.

      Μωρέ μια χαρά το έφτιαξες εσύ.
      Απλά το φελιζολ αυτό είναι part number από την Mazda κ θεωρητικά είναι για το set up ρεζέρβα με γουφερ. Λογικά δεν θα πρέπει να αλλάζει το ύψος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @spiros75 said in Mazda CX-30:

      Σύμφωνα με τον τρέχων τιμοκατάλογο, η ρεζέρβα (φαντάζομαι όλο το κιτ) στην αντιπροσωπεία έχει 1086€.

      Μαλλον αλλαξε η τιμη.
      Το 900 μου το ειχε δωσει αρχες Φλεβαρη που εβαλα την παραγγελια.

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Με κόστος 1086 ή 520 ακόμα και οδική βοήθεια να μην έχεις, την φωνάζεις επιτόπου, πληρώνεις και τελειώνεις. Ακόμα και σκισμένο λάστιχο να έχεις σε φορτώνει

      Προτιμω να δωσω γυρω στα ~330 κ να την εχω πανω μου κ να τελειωνουμε με αυτο.
      Καλη χρηση η οδικη αλλα απο το να μεινεις πουθενα σε περιεργο μερος/ωρα ειδικα με τα παιδια μεσα αλλαζεις λαστιχο 10 λεπτα κ μην τον ειδατε τον Παναη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @ivank said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      Μιας κ που εχω χρονο μεχρι την παραδοση 😂 εψαχνα το θεμα με την μετατροπη απο κιτ επισκευης του ελαστικου σε ρεζερβα.
      Λοιπον βρηκα αυτο το part που θεωρητικα ειναι αυτο που χρειαζομαστε για να τακτοποιησουμε τα πραγματα που χρειαζονται στα του χωρου της ρεζερβας.
      Αραγε εχει κανεις ρεζερβα κανονικη με το Bose woofer να σιγουρευτουμε?
      Θελω να το κανω οσο πιο δυνατον εργοστασιακο κ τεκτοποιημενο πισω μιας κ που θα παρω κ την ρεζερβα.

      200€ ανέφερε ένας φίλος παραπάνω για το κόστος της ρεζέρβας από την αντιπροσωπεία, 140€ συν τα μεταφορικά βλέπω η θήκη, αν στα παραπάνω προσθέσουμε γρύλο κ μπουλονόκλειδο πλησιάζουμε πολύ στα 520€ που ζητάει η αντιπροσωπεία για όλο το σετ.

      Νομίζω δεν συμφέρει.

      Έχω ψάξει πολύ σε βουλκανιζατέρ κ μάντρες στην Θεσσαλονίκη αλλά δυστυχώς δεν βρήκα τροχό ανάγκης στην διάσταση που πρέπει με το ανάλογο καρέ.

      Προσανατολίζομαι στην αγορά μόνο του τροχού και το θέμα της θήκης θα προσπαθήσω να το λύσω με κάποιον πιο οικονομικό τρόπο.

      Για την ώρα αγόρασα με 60€ ένα τροχό ανάγκης (λίγο πιο μεγάλο από cx7) και όταν πρόκειται να πατήσω χώμα τον ρίχνω χύμα στο χώρο αποσκευών.

      Εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε 900€. 😵
      Δεν ξέρω για 520€.
      Τα βρήκα όλα (θεωρητικά) με 330€.
      Από αλλού ρεζέρβα ,γρύλο, μπουλονοκλειδο, μακριά βίδα να κρατάει τροχό/γουφερ(σετάκι) κ τη βάση από άλλο προμηθευτή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      Chrisk6
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr