Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2163
    • Best 1267
    • Groups 0

    Best posts made by Chrisk6

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_3106.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Διακοπές 2025

      Κοντα ημασταν (σχετικα) με τον @gtsartsal!! 😊
      Ελαφονησος...

      IMG_3693.jpg
      IMG_3668.jpg
      IMG_3553.jpg
      IMG_3646.jpg
      IMG_3649.jpg

      Οι τιμες ηταν ενα 20-30% πανω απο τα δεδομενα Αθηνας αλλα με λιγο ψαξιμο και καλα φαγαμε και περασαμε ακομα καλυτερα!!
      Η Mazdaρα αστερι...για 368χλμ ακριβως 4 ωριτσες για Πουντα.
      Η χαμηλοτερη μωτ που εχω κανει... 😂 😂 😂 Δεν ηξερα και τα σημεια και μαζευτηκα ελαφρως!!
      Αλλα 6.3 στο πηγαινε και 7.2 στο συνολο. Ενα χιλιαρικο χλμ σκαρτα βγηκανε.
      Πως να πας μετα για μπανιο καπου στην Αττικη... 🙄

      posted in Αντίλογος
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Ενας χρονος εκλεισε και 17300 χλμ με το CX-30.
      Μπορω να πω πως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
      (Μια μικρη παραφωνια το θεμα με το μοτερ του αριστερου μπροστα φαναριου που λυθηκε με αντικατασταση ολοκληρου το φαναριου μεσα στην εγγυηση).
      Απολαμβανω να το οδηγω. Πρωτη φορα με αυτοκινητο εκανα τοσα χλμ σε ενα χρονο. Συνηθως με μοτοσυκλετες εκανα τοσα και παραπανω.
      Μια αλλαγη λαδιων στα 10Κ και λογικα μετα τις διακοπες που θα 20αρισω παω για την 2η.
      Για την οικογενεια μας (2 ενηλ + 2 παιδια (8-5 ετων) οι χωροι επαρκεστατοι και σε μεγαλα ταξιδια διακοπων (καλοκαιρινες αλλα και εξωτερικο που πηγαμε το Πασχα).
      Εβαλα και την ρεζερβα πισω ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο και τωρα κανα αξεσουαρακι οταν κατσει.

      Καλα χλμ σε ολους και χωρις προβληματα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Εντάξει κλείσαμε...
      Homura AWD Skyactiv-X 6MT σε Machine grey.
      Άντε τώρα υπομονή να έρθει.

      Έκανα κ το test drive.
      Πολύ δεμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα κύλισης τρομερή κ αρκετά καλή ηχομόνωση.
      Περάσματα πάνω από χαλασμένο δρόμο/σαμαρακια ανετοτατα.
      Νταξει οι περισσότεροι το ξέρατε θα μου πείτε αλλά εγώ τώρα το οδήγησα.
      Κιβώτιο /τιμόνι χωρίς λόγια.
      Απλά Mazda .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20240103_114050.jpg

      Μια απο τον πλατανο στη βρυση του χωριου...
      Να επαναφερουμε και το θεμα. 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      IMG_20231028_172200~2.jpg
      Ακόμα και άπλυτο από ταξίδι...το θαυμάζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Διακοπες τελος για Πασχα...
      Γυρισαμε Ελλαδα με συνολικα 4500χλμ.
      Το αυτοκινητο αψογο παντου (ΕΟ/Επαρχιακους/πολεις) και συνολικη καταναλωση 6λτ/100 απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να γυρισω. Ιταλια (Μπολονια)/Ελβετια(Γυρισαμε αρκετα μερη λογω διαμονης στη Ζυριχη ολες αυτες τις μερες)/Κολμαρ(Γαλλια) και λιγο Γερμανια (λιγο πριν την Στουτγκαρδη για ψωνια οι γυναικες 😵 ).
      Παντου προφανως στο εξωτερικο εβαζα 95αρα. Σιγουρα επαιζε ρολο οτι κινουμασταν με το οριο (ειδικα Ελβετια ηταν λιγο ταλαιπωρια αυτο το 80-100 σε κατι καλους δρομους).
      DSC_2367.jpg
      DSC_2776.jpg
      Μονο Γερμανια ειχαμε ευκαιρια να ξεχαρμανιασουμε απο το 80-100-110 οταν βλεπαμε της νο-λιμιτ πινακιδες.
      Βεβαια και εκει δεν ηταν για πολλα γιατι ακολουθουσαν απο πισω κατι τερατα πατημενα με 180αρες τουλαχιστον.
      Τωρα για τα μερη οτι και να πω ειναι λιγα...
      Οποιος ειναι και του βουνου(φαν) ειναι τρομερη απολαυση να κινεισαι στις Αλπεις και γυρω γυρω...
      Κριμα που πολλα πασα ηταν κλειστα και δεν μπορουσαμε να περασουμε.

      Για δρομους (επαρχιακους/ΕΟ) ειναι αστεια οποια κουβεντα σε συγκριση με εμας...τα ειχα δει βεβαια παλιοτερα με την μοτοσυκλετα και ηξερα τι να περιμενω.

      Πλεον κοντευω τα 16Κ με το CX-30.
      Μεχρι τωρα ολα καλα.
      Αλλαγη λαδιων παλι στα 20Κ (οριακα τελος καλοκαιριου).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Χθες είχε βολτίτσα στη Πάρνηθα για βόλτα με τα μικρά.
      Πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή…😬

      IMG_3176.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Χθες είχε πλύσιμο μετά από 4μηνο.
      Άλλο αυτοκίνητο μου φάνηκε. Πόσο βρώμα είχε…

      IMG_3413.jpeg

      Και κλασικά σήμερα τα παιδιά θελανε να πάνε παραλία για παιχνίδι…😵 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Πολύ χλμ μέσα στις διακοπές ss_76!!!
      Απ' ότι παρατηρώ κ εγώ αν κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες δεν καίει πολύ. Τις προάλλες είδα από χωριό μέχρι μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων 5.1 για απόσταση 20-22χλμ. Βέβαια ήταν μέχρι 100 χλμ/Ω το μέγιστο...
      Ταξίδι στην εθνική με 3 ενήλικες κ 2 παιδιά (ξεχειλο πορτ παγκαζ) μέχρι 130 ήταν στο 6.8.
      Όταν έκανα το Αντίρριο Ιωάννινα με ACC στα 150 έφτασα στο 7.5. Προφανώς παντού κλίμα στους 22c. Οριακά είμαι 3000χλμ ακόμα... ελπίζω θα ανοίξει αργότερα.
      Απολαυστικό στην οδήγηση...
      Τα φώτα αποκάλυψη. Ειδικά εδώ στη επαρχία από χωριά σε χωριά (έχουμε κ πανηγύρια) τα κάνει όλα μέρα!!! Προχωράμε ακάθεκτοι...

      Καλές διακοπές σε όλους κ καλά χλμ!!!

      IMG_20230815_192202~3.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Τελος οι καλοκαιρινες διακοπες, οπου ευτυχησα να τις κανω με το Mazda.
      Αν κ το περιμεναμε με βαση τα λογια της αντιπροσωπειας τελη Αυγουστου/αρχες Σεπτεμβρη, παραλαβαμε αρχες Ιουλιου (κ αυτο με καθυστερηση μερικων ημερων επειδη ελειπε ο πωλητης που λογικα ηθελε να μου το παραδωσει ο ιδιος). Αλλα δεν με ενοχλησε γιατι το περιμενα πολυ αργοτερα κ ηθελα να διευθετησω το θεμα με το παλιο αμαξι.

      Εντυπωσεις...θετικα:
      Παρα πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο του οπου κ αν πιασεις/λειτουργησεις.
      Αθορυβος κινητηρας, εκπληκτικο start/stop (μονο αν το λειτουργησει καποιος θα το καταλαβει) , τιμοναρα κ κιβωτιο λες κ πιλοταρεις αμαξι για ανωμαλιες.

      Σε προκαλει να πας γρηγορα...οπου κ αν το πιεσα σε στροφες εντυπωσιαστηκα με το κρατημα του κ την ικανοτητα του να μην χανει την γραμμη του. Βλεπεις την στροφη, στοχευεις μουτρα/φρενα κ στην εισοδο κ στην κορυφη ειναι ακλονητο. Δεν καταλαβαινεις οτι εισαι σε αυτοκινητο 17 εκατοστων υψους. Η τετρακινηση λειτουργει υποδειγματικα κ τα φρενα οσο τα πιεσα δεν εδειξαν να πεφτουν. Βεβαια με τα παιδια μεσα δεν εκανα πολλα αλλα καποια στιγμη τωρα που στρωθηκε (καπως) ο κινητηρας θα το κυνηγησω μοναχοντας...

      Απο καταναλωσεις χωρις να το προσεχω ιδιατερα ημουν στο 7.8 για αυτα τα 2800χλμ που εκανα απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να ξαναγυρισω. Το μενου ειχε Ιωαννινα, Πρεβεζα, Τρικαλα, Μετσοβο κ γενικα πολυ βουνισια διαδρομη.
      Στην εθνικη δεν μπορεσα να παω κατω απο 140 πουθενα οσο κ αν το προσπαθουσα...ACC στα 150 συνηθως. Τα 1800 χλμ γινανε πανω σε ΕΟ. Τα υπολοιπα επαρχιακους...
      Ειδα οτι μεχρι τα 130 ειναι αστεια οικονομικο για 2λιτρο μοτερ...
      Οποιος αντεχει μεχρι 130 θα παιξει μεχρι 6.5 κ αναλογως την ΕΟ , κλισεις κλπ κλπ.

      Ξεχασα να αναφερω οτι ο κλιματισμος (22c) δεν εκλεισε ποτε κ για κανενα λογο...😂

      Φορτωθηκε τερματα με 3 ενηλικους κ 2 παιδια κ δεν μου ελειψε κατι απο θεμα χωρου, Ειδικα τωρα που τα παιδια δεν ειναι μωρα με ενα σακο το καθενα τους ηταν κομπλε.
      (Με 3 ενηλικους ηταν μονο για 900 χλμ σε ΕΟ πηγαινε/ελα αθηνα απο Ιωαννινα γιατι καναμε κ delivery τον παππου).

      Μην ξεχασω τα φωτα...απλα επικα. Κανουν μερα το σκοταδι. Εναλλαγες απο μεγαλα σε μεσαια κ τουμπαλιν χωρις να ενοχλησω κανεναν κ ποτε.
      Το Bose αξιζει κ με το παραπανω ειδικα αν υπαρχει κ η καταλληλη πηγη σε θεμα ποιοτητας τραγουδιων (spotify). Μην το τραβηξω κ πολυ γιατι μπορω να μιλαω ωρα για το τι μου αρεσε.
      Αρνητικες εντυπωσεις:

      Θα ηθελα τα οργανα να εχουν περισσοτερες λειτουργιες κ υπομενου.
      Δηλαδη ενα software ειναι ρε φιλε...να μην μπορεις να βαλεις καταναλωσεις ανα trip η μ.ω.τ σε διαδρομες. Για το θεο που λενε...
      Εχω σπαστει με το θεμα των παραθυρων που κλειδωνω για να μην παιζουν τα μικρα πισω (κανουν κοντρες ποιος το ανεβαζει πιο γρηγορα) 😂 αλλα δεν μπορει ο/η συνοδηγος να χειριστει το δικο του. Κραξιμο απο την συζυγο...

      Επισης δεν εχω βρει ακομα αν μπορω να τα κλεισω με το κλειδι αν βγω εξω απο το αμαξι κ καποιο εχει μεινει ανοιχτο. Βεβαια δεν εχω ψαχτει κ παρα πολυ να πω την αληθεια...ειδα κατι βιντεο μονο γιατι το manual δεν αναφερει κατι σχετικο.

      Καμια φορα νιωθω οτι τερματιζει η αναρτηση (πισω περισσοτερο) κ κανει κατι γκουπ αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Γενικα την βλεπω μαλακη κ σε συμπιεση κ επαναφορα.

      Η 6η ειναι καθαρα overdrive. Σε επαρχιακο κοινως αν θες να προσπερασεις στα γρηγορα πρεπει να κατεβασεις 1-2 σχεσεις. Εεκει φαινεται η ελλειψη του turbo που θα γεμιζε απο χαμηλα κ γρηγορα (βεβαια ξερω τι πηρα απλα το αναφερω).

      Καποιες φορες με το ΑΑ αν μπω στο μενου της Mazda κ ξαναγυρισω στο interface του ΑΑ μου χανει τις επιλογες στην αριστερη στηλη...κ πρεπει να κανω 2-3 κινησεις να το επαναφερω. Λογικα ειναι θεμα του AA με το συστημα αλλα ειναι σπαστικο μερικες φορες.

      Πανω κατω αυτα ειναι καποια πραγματακια στα γρηγορα. Εδω ειμαστε να αναφερουμε κ αλλα καλα η ασχημα.

      IMG_20230825_172258_1.jpg
      IMG_20230823_172208 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Η πρώτη κοντινή εξόρμηση είχε χωριό... Εύβοια.
      Θέα στην κλασική στροφή...
      IMG_20230715_115551_copy_2880x1296.jpg
      IMG_20230715_115605~2_copy_2880x1296.jpg
      Κ μετά βουρ στην παραλία...
      IMG_20230715_175130~2_copy_900x2000.jpg

      Κάθε μέρα που το οδηγώ όλο κ πιο πολύ το ευχαριστιεμαι.
      Περιμένω να κάνω ακόμα περισσότερα χλμ ώστε να κάνω ένα review.
      Αλλά ένα έχω να πω...τι κιβωτιαρα είναι αυτή!!!
      Ανάβαση/κατάβαση στη Διρφυ... όνειρο.
      Κρίμα που ακόμα στρώνω (σχετικά) κ δεν μπορώ να κάνω αυτά που θέλω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @hountalas said in Peugeot 3008 2016:

      @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

      @hountalas said in Peugeot 3008 2016:

      Αλλά προσωπική μου γνώμη εάν δεν υπήρχε το υβριδικό θα γινόταν τόσος ντόρος για γιαρις και κορολα κρος;

      Προφανώς και όχι, αλλά το κινητήριο σύνολο (μαζί με το κιβώτιο) είναι πάνω από το 50% ενός αυτοκινήτου!! Ειδικά, όταν αυτό είναι τόσο εξελογμένο και προσφέρει τόσα πλεονεκτήματα. Για α αντιστρέψω την ερώτηση, θα γινόταν τόσος ντόρος για ένα π.χ. 3008 με τον 1.2 και το 6αρι λαστιχένιο χειροκίνητο εαν έμοιαζε σαν το προηγούμενο 3008?

      Καλά βλέπω το προηγούμενο 3008 και λέω κρίμα σε όσους το είχαν και είδαν την εξέλιξη στο νέο τότε μοντέλο. Συμφωνώ μαζί σου αλλά μερικές φορές βλέπω σε σχόλια και νομίζω το μόνο που πρέπει να έχει κάποιος είναι υβριδικό τογιότα!
      Επίσης όπως όλοι ξέρετε δεν γίνεται να τα έχει όλα ένα αυτοκίνητο. Κάποιος θα πάρει το χλαπατσέ 6αρι αλλά θα την κάνει την δουλειά του, κάποιος πνίγει την συμβίωση του μέσα σε ένα cc η yaris αλλά θα καίει 3 λίτρα! (που δεν είναι άσχημα αλλά συγκρίνοντας τα με άλλα ε βλέπεις μια χ διαφορά).

      Ενα παραδειγμα που αναφερεις ειμαι εγω.
      Πηγαμε ειδαμε CC κ ημουν ψημενος να το κλεισω.
      Αλλα ηθελα να δω κ το CX-30 πριν.
      Ε λοιπον οταν μπηκα μεσα κ το οδηγησα κ ζυγισα τιμες/εξοπλισμους εβαλα στην ακρη το υβριδικο κομματι κ πηγα στην βενζινη.
      Απο την στιγμη που σε κινηση δεν θα κινουμαι γιατι να παρω το υβριδικο? Στο ταξιδι στην Εθνικη μετα τα 140 κ τα 2 καινε σαν 2 λιτρα με οτι τεχνολογια εχουν. Σωστη η λαθος αποφαση θα δειξει. Για μενα ειναι σωστη για καποιον αλλο λαθος. Ουτως η αλλως δεν ειμαστε ολοι ιδιοι. Δεν λεω οτι το CC ειναι μαπα προφανως αλλα στα δικα μου ματια κ σκεψη ειναι καλυτερο το CX-30.
      Eτσι γινεται κ για καποιους στο 3008 κ αλλα μοντελα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Σας ευχαριστω ολους.
      Υγεια να εχουμε ολοι να τα χαιρομαστε.
      Κ 2 οχι καλες φωτο αλλα ετσι για το γμτ.

      IMG_20230712_084858.jpg

      IMG_20230712_084928.jpg

      Καπου στο βαθος κ η αλλη μου (Ιαπωνικη) αγαπη...

      @elteo Οχι μαλλον με μπερδευεις με αλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      @billy84 Μωρέ ναι δεν αντιλέγω. Περισσότερο σαν απόδειξη το έβαλα για την ίδια διαδρομή με το ίδιο στυλ οδήγησης. Η μόνη διαφορά ήταν τώρα 95αρα αντί 98αρας τότε.

      Σήμερα είχε Ανήλιο για τα πιτσιρίκια…
      Να πατήσουμε και λίγο χιόνι.
      Περάσαμε τα 25Κ.

      IMG_3049.jpeg
      IMG_3050.jpeg
      IMG_3051.jpeg
      IMG_3055.jpeg
      IMG_3054.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      IMG_20230823_172119_copy_1600x720.jpg

      Αραγμα για καθάρισμα ποδιών...😂
      Μέχρι να γυρίσουμε από διακοπές θα έχουμε 5Κ στο κοντέρ.
      Απολαυστικές διαδρομές...δεν χορταινω να το οδηγάω.
      Όταν επιστρέψω θα κάνω κ ένα μικρό review.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @vastil said in Αγορά εώς 30.000:

      @red_monster said in Αγορά εώς 30.000:

      @vastil said in Αγορά εώς 30.000:

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Θα σου απαντήσω ως μπαμπάς. Έχω το Troc 1.0 καλό και μεγάλο χώρο πίσω. Έχεις ανεβάσει τρελά το budget. Γιατί να μην πας σε ένα καθαρόαιμο c suv? Γιατί να ζοριστείς με μια κατηγορία καλή που παλινδρομεί ανάμεσα σε b suv και c suv? Επειδή θα έχουμε και εμείς μικρή έχουμε την μπροστά τη θέση ακυρωμένη, στην πίσω κάθεται η σύζυγος και η βάση cybex μαζί με το αυγό. Εμάς μας βολεύει. Εσύ όμως που έχεις ήδη ένα παιδάκι 3 ετών που θα το βάλεις να κάτσει; Θα ζοριστεί θέλει το καθισματάκι του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα είτε σε Tiguan είτε σε 3008 ή σε tuscon όπως σου είπανε. Θυμίσου. Το μεγάλο γίνεται μικρό, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Με το καλό να σου έρθει το μωράκι σας.

      Δηλαδή για δυο μικρα παιδιά δεν επαρκεί το Τ-ροκ ; Μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί ;

      Το αμάξι έχει 4.5 θέσεις. Μείον μια του οδηγού =3.5 θέσεις. Στην συνέχεια έχουμε ακυρωμένη την μπροστινή θέση του συνοδηγού, πάμε στις 2.5. Στις πίσω θέσεις, βάζεις την βάση την κουμπώνεις στο isofix βάζεις και το αυγό για το βρέφος, άρα πάμε στην 1.5. Το νήπιο θέλει και αυτό τη βάση του για να τοποθετηθεί η βάση άρα πάμε στην 0.5 θέση. Στο τουνελάκι εκεί θα κάτσει η σύζυγος. Σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα έχεις μεγαλύτερο τουνελακι να καθίσει η σύζυγος να προσέχει τα παιδιά. Δε νομίζω κανεις θα ήταν γιόλο να αφήσει πίσω νεογέννητο να καθίσει χωρίς την μητέρα του. Τουλάχιστον μέχρι τα 2-3 έτη κάποιος κάθεται πίσω. Μην κοιτάς τα δικά μας έτη. Τότε δέναμε τα σκυλιά με λουκάνικα ήμασταν χύμα. Δεν είχε ζώνες καν πίσω.

      Γιατί να κάθεται κάποιος μέχρι τα 2-3 έτη πίσω? 🙄
      Μια χαρά μπορεί να κάτσει και ένα μωρό πίσω με το αδελφακι του . Αρκεί να είναι σωστά δεμένο και τοποθετημένο στο καθισματακια του.
      Δηλαδή μια μάνα η πατέρας αν πρεπει να πάει κάπου με το νεογέννητο θα φωνάζει και κάποιον να κάθεται μαζί του πίσω?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Τελικά το να κινείσαι με τα όρια και χώρις σταματά/ξεκινά κάνει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.
      Έχω κάνει 2100 χλμ σε ταξίδι στο εξωτερικό και είμαι στο 5.8 από το ξεκίνημα (Αθήνα) έως σήμερα.
      Πρώτη φορά είδα να κάνω 680+ χλμ μεχρι το όριο που ανάβει το λαμπάκι (95αρα κιόλας όχι 98 ή 100). Βέβαια κινούμαι με τα όρια...των δρόμων σε Ελβετία, Ιταλία και Γαλλία.
      Στα 130 παίζει από 5.5 έως 6λτ/100.
      Ειδικά αν είναι φλαταδουρα. Τα υψομετρικά αλλάζουν αρκετά τις καταναλώσεις παρότι ΕΟ.

      IMG_20240501_191439_copy_3000x1350.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: Mazda CX-30

      Με το καλό οι παραλαβές σε όλους!!
      Το κανάλι του Γερμανού πολύ καλό. Τον παρακολουθούσα τα τελευταία χρόνια. Πολύ αναλυτικός. Μακάρι να ηταν όλοι έτσι.

      Σε άλλα νεα το cx έχει κάνει ήδη 1600χλμ εν μέσω διακοπών με συνολική 7.5λτ/100. PXL_20240821_153149823.PORTRAIT.ORIGINAL~2_copy_3516x2637.jpg

      IMG_20240815_185821_copy_4000x3000.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • RE: VW Tiguan 2024

      Προς ενδιαφερόμενους…
      Όταν παρκάρετε εσείς που οδηγάτε και κάπου απ έξω έχει εμπόδιο και μπορεί να βρει πόρτα επαναλαμβάνετε σε αυτόν που θα βγει από εκεί να προσέξει. Μπορεί να μην το έχει δει.
      Όταν έρχεται η ώρα αγοράς καροτσιού ΔΕΝ το αγοράζει η μαμά/πεθερα/γυναίκα αλλά ο μπαμπάς/κατοχος του αυτοκινήτου.

      Χαλαρώστε και απολαύστε την ζωή σας. Συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα κάθε μέρα που δεν αξίζει να χαλιεστε ή να φέρεστε έτσι στους άλλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Chrisk6
      Chrisk6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 63
    • 64
    • 1 / 64
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr