Ρε σεις guys,
υποτίθεται εδώ θα μπει κάποιος που θέλει να ψαχτεί περισσότερο για το 3008 η και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα - νήματα που υπάρχουν στο φόρουμ. Θα διαβάσει πόσες σελίδες με το αν είναι αρχαίο το 3008, αν είναι όλα μάπα επειδή είναι ανίκανοι ή δεν ξέρω εγώ τι να βρούνε τι φταίει στου γάτου, αν το cc είναι ότι πιο προηγμένο, αν παίζει ρόλο το iso στις φωτογραφίες και ξέρετε πως πάει μετά.
Εμένα προσωπικά που μου αρέσει να μαθαίνω γενικά για τα αυτοκίνητα και σας διαβάζω σε αρκετά νήμαα αλλά δεν είμαι σαν τον lap να κάτσω να αναλύσω και το υλικό που φτιάχνουν τους αερόσακους, ώρες ώρες σας "πιάνω" να είστε σαν ομάδες του fb που μαλώνουν προσπαθώντας να δείξουν ότι ΕΓΩ αυτό επέλεγα άρα αυτό είναι το καλύτερο.
Ξέρετε πολύ καλά ότι τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει για τον λόγο ότι ο καθένας μας ζυγίζει διαφορετικά τα δικά του "θέλω" σε ένα αυτοκίνητο.
Προτείνω λοιπόν να έχουμε τα νήματα για κάθε όχημα - και να υπάρχει από ένα υπονήμα που θα ονομάζεται παλέστρα για το 3008, καφενείο για το cc (γιατί είναι για {εξελιγμένους} παππούδες)......
για να μαλώνετε με την ησυχία σας!
Φιλικά πάντα!
Best posts made by hountalas
-
RE: Peugeot 3008 2016
-
RE: Peugeot 3008 2016
@nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:
Επιχειρήματα ανθρώπων που αγαπούν το αυτοκίνητο...Πέρασαν τα χρόνια, ο ανεπτυγμένος κόσμος οδηγεί πλήρως υβριδικά και ηλεκτρικά και στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε για diesel...και για τη peugeot που εν έτει 2023 καταφέρνει να πλασάρει επιτέλους υβριδικό αυτοκίνητο πέραν των plug in αντιγράφοντας τους Ιάπωνες με καθυστέρηση 20 ετών.
Ανεπτυγμένος κόσμος στην Ελλάδα; Που παίρνουμε γιαρίς για οικογενειακό; Που κρατάμε το αμάξι 150 χρόνια; Εγώ δεν έχω θέμα θα έπαιρνα το cc τώρα που βγήκε και όχι το γιάρις κρος γιατί το μεγάλο γίνεται μικρό και όχι το αντίθετο. Αλλά προσωπική μου γνώμη εάν δεν υπήρχε το υβριδικό θα γινόταν τόσος ντόρος για γιαρις και κορολα κρος;
Στο 3008 τουλάχιστον κάποιοι που τους εξυπηρετεί το diesel η και η γκαζολίνα θα ζούνε πιο ευχάριστα στο εσωτερικό του σε σχέση με ένα τουότα. Είναι ένα κριτήριο που έχω καιρό να διαβάσω εδώ! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Έκανα td σήμερα το allure 100hp και γενικά μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ωραίο πάτημα σε ίσιο δρόμο και σε στροφές με νορμάλ και λίγο πιο aggresive οδήγηση, τα χλμ έρχονται εύκολα και άνετα και δεν το νιώθεις πότε ανέβασε ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο η καμπίνα στα 140 τουλάχιστον που πήγα σταθερά και για τα 100 άλογα του πάει ικανοποιητικά θα έλεγα. Εάν κάποιος το φοβάται δεν υπάρχει λόγος. Εγώ βέβαια θα προτιμήσω (εάν το διαλέξω) στα 130 άλογα.
Τώρα είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του τιμονιού χαμηλά. Προσάρμοσα θέση για να βλέπω καντράν αλλά το τιμόνι πήγε πιο κάτω από την θέση που με βόλευε μέχρι σήμερα. Συνήθεια θα μου πεις. Το πολύ μικρό μέγεθος του τιμονιού δεν ξέρω κάπως μου ξένισε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό που θα το απέρριπτα. Το επάνω φλατ μέρος επίσης παράξενη αίσθηση σε αναστροφές ειδικά.
Βγαίνοντας έξω το χάζευα για ώρα και σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μεγάλο σε όγκο. Συγκριτικά με το puma που πήγα αμέσως μετά φαίνεται πως το 2008 είναι πιο ογκώδες από το μικρότερο Puma που για κίνηση σε πόλη περισσότερο νομίζω είναι προτιμότερο. Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό του 2008 αν εξαιρέσεις τα χτυπήματα στο τιμόνι με τα πόδια στο μπες βγες λόγω χώρου. Πίσω σε σχέση με το puma είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Στο puma εμφανές πιο στενάχωρο πίσω αλλά και εμφανές πιο απλό και 'ανάλατο' το εσωτερικό του.
Καταλήγω ότι δεν καταλήγω!
-
RE: Toyota Yaris Cross
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Οπως είπαν και άλλοι πριν από μένα όταν ΔΕΝ το χρησιμοποιείς εκτός δρόμου ενα όχημα ΠΟΤΕ τι να την κάνεις την 4κίνηση??? να καις παραπάνω βενζίνη ανευ λόγου και να σου αφήνει μικρότερο χώρο απόσκευών και να έχει μεγαλύτερο βάρος ? ΑΧΡΗΣΤΟ μου ακούγεται για τους περισσότερους
Ε πως, είναι αλλιώς να λες ότι πήγες στο βουνό και πέρασες απο χαραμάδες 30εκατοστών (εάν μετράει ο Μότης) με 1,5 κατανάλωση!
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
5ο σέρβις σήμερα για 1.2 με αλλαγή ιμάντα (πριν έρθει η ώρα του) προληπτικά μέσα στην εγγύηση. 59Κ χλμ το δέχθηκε στο συνεργείο μιας και δεν ήταν ακόμα η ώρα του για αλλαγή. Ο ιμάντας με το μάτι είχε αρχίσει να φθείρεται αλλά δεν είχε μεγαλώσει τόσο ώστε να μην περνάει το τεστ με το εργαλειάκι (5 ευρώ από ali) και το φίλτρο - σίτα κάτω ήταν καθαρό.
Αλλαγή πάλι στα λάδια από 0-30 σε 0-20 και σήμερα βάλανε 5-30.
Ησύχασα προς το παρόν από ιμάντα! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Καλημέρα με νέες ανησυχίες. Ήξερα κάποτε ότι θα κάνω ένα πρόγραμμα αλλά περίμενα να τελείωσει η εγγύηση και να που σε 8κ χιλιόμετρα θα έρθουν πρώτα τα 60κ και όχι τα 5 χρόνια.
Έχω 3 επιλογές. Το κακό είναι ότι χρεώνομαι έξτρα το άνοιγμα του εγκεφάλου διότι είναι ακόμα κλειδωμένος και δεν γίνεται από OBD.
Racechip το gts5 (το πιο δυνατό) 396ε. Υποστηρίζει έξτρα 34 άλογα αλλά πάνω κάτω θα δίνει +20.
Raceroms 500 με δυναμομέτρηση και έξτρα 80 περίπου το άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.
Sp tunes 500 με δυναμομέτρηση και άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.Από 100 αλόγατα πάει 135 - 145 περίπου και παίρνει και 5 - 7 κιλά ροπή επάνω.
Όχι τίποτα άλλο αλλά μην λέμε όλο για κατανάλωση, οικονομοτεχνικές μελέτες και hybrid.
Σασπένς να υπάρχει! -
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Λέγαμε να πάμε το ερχόμενο σκ Παξούς από Θεσσαλονίκη με την σύζυγό.
Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη με ταχύτητες όχι υβριδικού θέλω 80 ευρώ.
Πλοίο για 2 και ένα αμάξι 130ε.
Πάμε στο ζουμί. Δωμάτια για 2 βράδια κάτω από 260 δεν βρήκα. Έχει αρκετά στα 300. Αλλά ρε παιδιά τα δωμάτια δεν βλέπονται. Και το λέω εγώ που είμαι άντρας!Οπότε συνολικά μαζί με τα λοιπά γούστα θέλουμε 750 με 800 βαριά.
Μπορώ να τα δώσω. Απλά δεν ξέρω δεν μου πάει η καρδιά...
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Διαδρομή Θεσσαλονίκη προς Ουρανούπολη ιδανική για hybrid.
Εγώ με το χάλι αυτοκίνητο που διάλεξα και ακόμα να χαλάσει έκανα 5.5 κατανάλωση και 60 χλμ μέση ταχύτητα. 6η δεν βάζεις συχνά βέβαια στο απαρχαιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα hybrid άνετα έγραφε 4 με 4.5 αν πηγαίναμε μαζί. Αν πήγαινε έχοντας έννοιες όμως στο κεφάλι του μπορεί και κάτω από 4!
ΥΓ το παρακάτω κείμενο βγάζει νόημα μόνο εάν έχεις διαβάσει τουλάχιστον 10 σελίδες στο νήμα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Να αυτό το ράλι τένις που βλέπουμε εδώ ακούγοντας απόψεις από τις δύο μεριές είναι αυτό που θέλουν να πετύχουν. Τον διχασμό. Και με το λέγε λέγε κάτι θα μείνει στους δύο και θα μαλώνουν και θα το τραβάμε όσο πάει χρονικά και και και...
Όπως και με τον κόβιντ, όπως και με κάθε τι γίνεται σε αυτή την χωράρα....
Κριτική σκέψη δεν έχουμε.Γίνονται όλα αυτά και μετά απορούμε που καταλήγουμε να θέλουμε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Εδώ το πάρκινγκ στον δρόμο έξω από το σπίτι να "σας" πάρουν και θα πολεμάτε ασταμάτητα για αυτό. Η άλλη παιδί έχασε και πολεμάει ποιον; Σιγά δεν της πήραν και το πάρκινγκ....
Και ο Καλλιακμάνης (έχει δουλέψει σκληρά για κάνα 10 ήμερο στην καριέρα του) και κάνει πολιτική λέμε τώρα καριέρα και μέχρι να βγει ευρωβουλευτής στα κανάλια (νομίζω πάει να κάνει παρέα στον άλλο ειδικό Αυτιά) ΑΛΛΑ δεν λέμε τίποτα; Ούτε αυτουνού του πήραν το πάρκινγκ....
Ακούμε όλες τις απόψεις αλλά προσωπικά λυπάμαι γιατί "μαλώνουμε" για άλλους.
Θα σκοτωθώ εγώ με τον lap επειδή οδηγάει suzuki αλλά στο γήπεδο θα πάμε αγκαλιά επειδή γουστάρουμε την ίδια ομάδα!Αυτά βλέπουν και οι 41% και λένε έχουμε χώρο για "κόλπα" ....
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Καλά δύο μήνες μετά ρε σεις; Έχουμε βαρεθεί να διαβάζουμε για ΤουΟτα!
Οδήγησα το 3008 allure 136 για κανένα 15' σε μισό - μισό περιφερειακό και πόλη. Εγώ έχω 2008 1.2 100 (με race chip πλέον!) οπότε είναι το μέτρο σύγκρισης.
Αρχικά σε πάτημα και κύλιση δεν μου έκανε κάποια εντύπωση αλλά είναι ότι περίμενα νομίζω. Μαλακό δεν το λες αλλά ούτε σπορ όπως τα ford πχ. Σίγουρα άνετο. Δεν ένιωσα αμέσως ότι οδηγώ μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο μάλλον λόγω του mh που βοηθάει στην εκκίνηση και στις χαμηλές ταχύτητες. Εύκολο στην οδήγηση, το τιμονάκι που τρώει κράξιμο βοηθάει πολύ και εδώ το έφτιαξα αμέσως με την 1η προσαρμογή σε σχέση με του 2008 που έκανα περισσότερο. Μάλλον έχει διορθωθεί (όχι στο 100% φαντάζομαι) το θέμα. Κάθομαι τέρμα κάτω (1.85) και τα έβλεπα όλα.
Περι κινητήρα τώρα που είναι και το deal braker για εμένα. Θα το ήθελα πιο δυνατό ειδικά στα μεσαία προς ψηλά. Χαμηλά είναι οκ τραβάει καλά και βοηθάει και το mh σε αυτό. Τώρα στα χαμηλά του μαζί με το αυτόματο και το regen που κάνει το βρήκα κάπως "απότομο" ή μάλλον άγαρμπο. Το είχε αναφέρει και ο Στέφου στο review του. Σε όλες τις υπόλοιπες αλλαγές είναι οκ. Κάνει kickdown αν και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με paddles και αλλαγές mode (sport, normal, eco).
Το regen χαμηλά είναι εκεί και θέλει λίγο να το συνηθίσεις. Δεν ξέρω εάν έχει ρύθμιση αλλά νομίζω δεν βγαίνει κιόλας. Σήκωνα το πόδι από το γκάζι κάπως νωρίς, από ότι έχω συνηθίσει με το 2008.
Στο κιβώτιο μόνο στο sport δείχνει τι ταχύτητα έχεις. Θα ήθελα και στο d.Συνοπτικά αυτά νομίζω αξίζουν αναφορά. Θέλω να δω και χ2 αρχικά μέχρι και cc θα παω να δω για να έχω πλήρη εικόνα και να δω αν λέτε αλήθειες!
Δεν ψάχνω να αλλάξω το 2008, απλά κάνω χόμπι!
Latest posts made by hountalas
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Palantir +372.64% σε ένα χρόνο.
Έβαλες 1000 και πήρες;.... -
RE: Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...
Εξαρτάται τι τσέπη έχεις αρχικά...
Για κάποιους η κεραμική είναι must για άλλους είναι χαμένα λεφτά. Εγώ προσωπικά το έψαχνα τα πρώτα χρόνια με πλύσιμο, κεριά και γενικά detailing αλλά για να το κάνω μόνος με σκοπό να διατηρήσω το χρώμα σε καλή κατάσταση. Βέβαια έχω κλειστό πάρκινγκ οπότε παίζει και αυτό ρόλο.
Έκανα μόνος μου κερί μια φορά το χρόνο τα πρώτα 3 χρόνια. Τα επόμενα 2 βαρέθηκα προφανώς και έχω το bsd της sonax το οποίο βάζω μετά από κάθε πλύσιμο. Έχω σημαδάκια από πετραδάκια - δεν ασχολήθηκα με βαφές πινελάκια και τα λοιπά. Το μόνο που παίζει να κάνει δουλειά σε αυτά είναι μεμβράνη ppf νομίζω λέγεται τουλάχιστον στο μπροστά μέρος αλλά κοστίζει.
Αυτό που έβαλα και το ευχαριστήθηκα είναι τα φιμέ, 30% μπροστά και 20% πίσω. Κάνει αισθητή διαφορά το καλοκαίρι αν το αφήσεις στον ήλιο, όπως και στο ταξίδι πολύ πιο άνετο.
Λαδάκια αλλάζω περίπου ανά 10κ χλμ άντε 15κ χλμ και εξαρτάται με το αν κάνω περισσότερα χλμ στην πόλη ή αν τα κάνω σε ταξίδια στην δεύτερη περίπτωση. -
RE: PEUGEOT FORUM
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…
. Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.
Να έχουν καταναλώσεις.
Τελεία.
Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.Σχολια του καναπέ...χαχαχα
Από καρέκλα γράφω.
Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια...Δεν εχει να κανει με αυτο αλλά με την αλήθεια. Αυτη που ποναει τοσο καποιον με σιτρονελ οσο και εναν βαζελο που εχει να δει πρωταθλημα 16 χρονια. Οσο κι αν κανει πως δε τον νοιαζει ο πονος δε κρύβεται. Τουοτα πανε πολλά χρόνια που ειχα τελευταία φορα σαν ιδιοκτητης. Αυτό που αναγνωριζω στα λόγια των κατοχων ειναι η ίδια ικανοποιηση ως προς την αξιοπιστία και την οικονομία στην μετακίνηση. Βεβαια με την ίδια ευκολία καταλαβαίνω καποιον που δεν εχει ιδεα απο τουοτα να θελει να περασει μηνύματα που δεν εχουν σχεση με την φίρμα.
Γιατί τι από αυτά που είπα δεν ισχύει; Πάνε με παραπάνω από 110 οι τουοταίοι; Αφού για το hybrid τα αγοράζουν, τα άλλα έρχονται δεύτερα. πχ δεν νομίζω κανείς να αγοράζει τουότα επειδή έχει καλό πάτημα.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…
. Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.
Να έχουν καταναλώσεις.
Τελεία.
Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.Σχολια του καναπέ...χαχαχα
Από καρέκλα γράφω.
Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια... -
RE: PEUGEOT FORUM
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…
. Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.
Να έχουν καταναλώσεις.
Τελεία.
Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε. -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
Ρε παιδιά ότι απορία έχετε ρωτήστε τον Μότη....
Κανάλι στο yt έχει με όνομα μοτιβεισο power που μάλλον ξεκίνησε για life coach αλλά τελικά μιλάει για τουότα.
Ρωτήστε για την ριμάδα την εγγύηση να σας τα πει λάθος να τελειώνουμε! -
RE: Toyota Corolla Cross
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα έκανα πολλά αστικά/περαστικά χιλιόμετρα, καμιά 50αρια, με κατανάλωση 3.8λτ και κίνηση EV 89%.
Κάπως έτσι ΔΕΝ θα ναι και το Στελαντις "υβριδικό";
Τουλάχιστον, θα χει φώτα ημέρας λεντ!
Όπως είχε και το 200αρι σκούτερ μου, που έκαιγε 3.7λτ στα εκατό, με εμένα πάνω.Πάει "χάλασες" και εσύ...
-
RE: PEUGEOT FORUM
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!
Δεν το έχω δοκιμάσει το λέω, αλλά σε αυτά τα σενάρια δεν ξέρω αν είναι όντως τόσο χρήσιμο για μένα όσο ο ντόρος του φίλου που 2025 χωρίς acc δεν μπορεί.
Στο σενάριο που αναφέρεις, προσωπικά το κλείνω για να δω τι θα κάνει ο 120 μπροστά (γιατί μερικοί προσπερνάνε με το πάσο τους) και δεν τους κολλάω σαν τρόμπας από πίσω, απλά προσπαθώ να έχω όσο το δυνατό ηπιότερη αυξομείωση! -
RE: PEUGEOT FORUM
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Ε τότε λάθος του matrix. Περίμενε update
Με 110 ποιον να έχουν μπροστά ρε lap και συ....
Κατανάλωση μεγάλη μάστιγα! -
RE: PEUGEOT FORUM
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@hountalas said in PEUGEOT FORUM:
Δεν θυμάμαι να έχω ποτέ μπροστά μου κάποιον
Toyota έχεις;
Δεν έχουν μπροστά τους κανέναν ούτε αυτοί;
Συνήθως προσπερνάω τουότα και όχι δεν τρέχω.... (130-140 σταθερά)