Ρε σεις guys,
υποτίθεται εδώ θα μπει κάποιος που θέλει να ψαχτεί περισσότερο για το 3008 η και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα - νήματα που υπάρχουν στο φόρουμ. Θα διαβάσει πόσες σελίδες με το αν είναι αρχαίο το 3008, αν είναι όλα μάπα επειδή είναι ανίκανοι ή δεν ξέρω εγώ τι να βρούνε τι φταίει στου γάτου, αν το cc είναι ότι πιο προηγμένο, αν παίζει ρόλο το iso στις φωτογραφίες και ξέρετε πως πάει μετά.
Εμένα προσωπικά που μου αρέσει να μαθαίνω γενικά για τα αυτοκίνητα και σας διαβάζω σε αρκετά νήμαα αλλά δεν είμαι σαν τον lap να κάτσω να αναλύσω και το υλικό που φτιάχνουν τους αερόσακους, ώρες ώρες σας "πιάνω" να είστε σαν ομάδες του fb που μαλώνουν προσπαθώντας να δείξουν ότι ΕΓΩ αυτό επέλεγα άρα αυτό είναι το καλύτερο.
Ξέρετε πολύ καλά ότι τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει για τον λόγο ότι ο καθένας μας ζυγίζει διαφορετικά τα δικά του "θέλω" σε ένα αυτοκίνητο.
Προτείνω λοιπόν να έχουμε τα νήματα για κάθε όχημα - και να υπάρχει από ένα υπονήμα που θα ονομάζεται παλέστρα για το 3008, καφενείο για το cc (γιατί είναι για {εξελιγμένους} παππούδες)......
για να μαλώνετε με την ησυχία σας!
Φιλικά πάντα!
Best posts made by hountalas
-
RE: Peugeot 3008 2016
-
RE: Peugeot 3008 2016
@nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:
Επιχειρήματα ανθρώπων που αγαπούν το αυτοκίνητο...Πέρασαν τα χρόνια, ο ανεπτυγμένος κόσμος οδηγεί πλήρως υβριδικά και ηλεκτρικά και στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε για diesel...και για τη peugeot που εν έτει 2023 καταφέρνει να πλασάρει επιτέλους υβριδικό αυτοκίνητο πέραν των plug in αντιγράφοντας τους Ιάπωνες με καθυστέρηση 20 ετών.
Ανεπτυγμένος κόσμος στην Ελλάδα; Που παίρνουμε γιαρίς για οικογενειακό; Που κρατάμε το αμάξι 150 χρόνια; Εγώ δεν έχω θέμα θα έπαιρνα το cc τώρα που βγήκε και όχι το γιάρις κρος γιατί το μεγάλο γίνεται μικρό και όχι το αντίθετο. Αλλά προσωπική μου γνώμη εάν δεν υπήρχε το υβριδικό θα γινόταν τόσος ντόρος για γιαρις και κορολα κρος;
Στο 3008 τουλάχιστον κάποιοι που τους εξυπηρετεί το diesel η και η γκαζολίνα θα ζούνε πιο ευχάριστα στο εσωτερικό του σε σχέση με ένα τουότα. Είναι ένα κριτήριο που έχω καιρό να διαβάσω εδώ! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Έκανα td σήμερα το allure 100hp και γενικά μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ωραίο πάτημα σε ίσιο δρόμο και σε στροφές με νορμάλ και λίγο πιο aggresive οδήγηση, τα χλμ έρχονται εύκολα και άνετα και δεν το νιώθεις πότε ανέβασε ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο η καμπίνα στα 140 τουλάχιστον που πήγα σταθερά και για τα 100 άλογα του πάει ικανοποιητικά θα έλεγα. Εάν κάποιος το φοβάται δεν υπάρχει λόγος. Εγώ βέβαια θα προτιμήσω (εάν το διαλέξω) στα 130 άλογα.
Τώρα είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του τιμονιού χαμηλά. Προσάρμοσα θέση για να βλέπω καντράν αλλά το τιμόνι πήγε πιο κάτω από την θέση που με βόλευε μέχρι σήμερα. Συνήθεια θα μου πεις. Το πολύ μικρό μέγεθος του τιμονιού δεν ξέρω κάπως μου ξένισε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό που θα το απέρριπτα. Το επάνω φλατ μέρος επίσης παράξενη αίσθηση σε αναστροφές ειδικά.
Βγαίνοντας έξω το χάζευα για ώρα και σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μεγάλο σε όγκο. Συγκριτικά με το puma που πήγα αμέσως μετά φαίνεται πως το 2008 είναι πιο ογκώδες από το μικρότερο Puma που για κίνηση σε πόλη περισσότερο νομίζω είναι προτιμότερο. Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό του 2008 αν εξαιρέσεις τα χτυπήματα στο τιμόνι με τα πόδια στο μπες βγες λόγω χώρου. Πίσω σε σχέση με το puma είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Στο puma εμφανές πιο στενάχωρο πίσω αλλά και εμφανές πιο απλό και 'ανάλατο' το εσωτερικό του.
Καταλήγω ότι δεν καταλήγω!
-
RE: Toyota Yaris Cross
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Οπως είπαν και άλλοι πριν από μένα όταν ΔΕΝ το χρησιμοποιείς εκτός δρόμου ενα όχημα ΠΟΤΕ τι να την κάνεις την 4κίνηση??? να καις παραπάνω βενζίνη ανευ λόγου και να σου αφήνει μικρότερο χώρο απόσκευών και να έχει μεγαλύτερο βάρος ? ΑΧΡΗΣΤΟ μου ακούγεται για τους περισσότερους
Ε πως, είναι αλλιώς να λες ότι πήγες στο βουνό και πέρασες απο χαραμάδες 30εκατοστών (εάν μετράει ο Μότης) με 1,5 κατανάλωση!
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
5ο σέρβις σήμερα για 1.2 με αλλαγή ιμάντα (πριν έρθει η ώρα του) προληπτικά μέσα στην εγγύηση. 59Κ χλμ το δέχθηκε στο συνεργείο μιας και δεν ήταν ακόμα η ώρα του για αλλαγή. Ο ιμάντας με το μάτι είχε αρχίσει να φθείρεται αλλά δεν είχε μεγαλώσει τόσο ώστε να μην περνάει το τεστ με το εργαλειάκι (5 ευρώ από ali) και το φίλτρο - σίτα κάτω ήταν καθαρό.
Αλλαγή πάλι στα λάδια από 0-30 σε 0-20 και σήμερα βάλανε 5-30.
Ησύχασα προς το παρόν από ιμάντα! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Καλημέρα με νέες ανησυχίες. Ήξερα κάποτε ότι θα κάνω ένα πρόγραμμα αλλά περίμενα να τελείωσει η εγγύηση και να που σε 8κ χιλιόμετρα θα έρθουν πρώτα τα 60κ και όχι τα 5 χρόνια.
Έχω 3 επιλογές. Το κακό είναι ότι χρεώνομαι έξτρα το άνοιγμα του εγκεφάλου διότι είναι ακόμα κλειδωμένος και δεν γίνεται από OBD.
Racechip το gts5 (το πιο δυνατό) 396ε. Υποστηρίζει έξτρα 34 άλογα αλλά πάνω κάτω θα δίνει +20.
Raceroms 500 με δυναμομέτρηση και έξτρα 80 περίπου το άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.
Sp tunes 500 με δυναμομέτρηση και άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.Από 100 αλόγατα πάει 135 - 145 περίπου και παίρνει και 5 - 7 κιλά ροπή επάνω.
Όχι τίποτα άλλο αλλά μην λέμε όλο για κατανάλωση, οικονομοτεχνικές μελέτες και hybrid.
Σασπένς να υπάρχει! -
RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;
Λέγαμε να πάμε το ερχόμενο σκ Παξούς από Θεσσαλονίκη με την σύζυγό.
Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη με ταχύτητες όχι υβριδικού θέλω 80 ευρώ.
Πλοίο για 2 και ένα αμάξι 130ε.
Πάμε στο ζουμί. Δωμάτια για 2 βράδια κάτω από 260 δεν βρήκα. Έχει αρκετά στα 300. Αλλά ρε παιδιά τα δωμάτια δεν βλέπονται. Και το λέω εγώ που είμαι άντρας!Οπότε συνολικά μαζί με τα λοιπά γούστα θέλουμε 750 με 800 βαριά.
Μπορώ να τα δώσω. Απλά δεν ξέρω δεν μου πάει η καρδιά...
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Διαδρομή Θεσσαλονίκη προς Ουρανούπολη ιδανική για hybrid.
Εγώ με το χάλι αυτοκίνητο που διάλεξα και ακόμα να χαλάσει έκανα 5.5 κατανάλωση και 60 χλμ μέση ταχύτητα. 6η δεν βάζεις συχνά βέβαια στο απαρχαιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα hybrid άνετα έγραφε 4 με 4.5 αν πηγαίναμε μαζί. Αν πήγαινε έχοντας έννοιες όμως στο κεφάλι του μπορεί και κάτω από 4!
ΥΓ το παρακάτω κείμενο βγάζει νόημα μόνο εάν έχεις διαβάσει τουλάχιστον 10 σελίδες στο νήμα. -
RE: Peugeot 3008 (2024)
Καλά δύο μήνες μετά ρε σεις; Έχουμε βαρεθεί να διαβάζουμε για ΤουΟτα!
Οδήγησα το 3008 allure 136 για κανένα 15' σε μισό - μισό περιφερειακό και πόλη. Εγώ έχω 2008 1.2 100 (με race chip πλέον!) οπότε είναι το μέτρο σύγκρισης.
Αρχικά σε πάτημα και κύλιση δεν μου έκανε κάποια εντύπωση αλλά είναι ότι περίμενα νομίζω. Μαλακό δεν το λες αλλά ούτε σπορ όπως τα ford πχ. Σίγουρα άνετο. Δεν ένιωσα αμέσως ότι οδηγώ μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο μάλλον λόγω του mh που βοηθάει στην εκκίνηση και στις χαμηλές ταχύτητες. Εύκολο στην οδήγηση, το τιμονάκι που τρώει κράξιμο βοηθάει πολύ και εδώ το έφτιαξα αμέσως με την 1η προσαρμογή σε σχέση με του 2008 που έκανα περισσότερο. Μάλλον έχει διορθωθεί (όχι στο 100% φαντάζομαι) το θέμα. Κάθομαι τέρμα κάτω (1.85) και τα έβλεπα όλα.
Περι κινητήρα τώρα που είναι και το deal braker για εμένα. Θα το ήθελα πιο δυνατό ειδικά στα μεσαία προς ψηλά. Χαμηλά είναι οκ τραβάει καλά και βοηθάει και το mh σε αυτό. Τώρα στα χαμηλά του μαζί με το αυτόματο και το regen που κάνει το βρήκα κάπως "απότομο" ή μάλλον άγαρμπο. Το είχε αναφέρει και ο Στέφου στο review του. Σε όλες τις υπόλοιπες αλλαγές είναι οκ. Κάνει kickdown αν και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με paddles και αλλαγές mode (sport, normal, eco).
Το regen χαμηλά είναι εκεί και θέλει λίγο να το συνηθίσεις. Δεν ξέρω εάν έχει ρύθμιση αλλά νομίζω δεν βγαίνει κιόλας. Σήκωνα το πόδι από το γκάζι κάπως νωρίς, από ότι έχω συνηθίσει με το 2008.
Στο κιβώτιο μόνο στο sport δείχνει τι ταχύτητα έχεις. Θα ήθελα και στο d.Συνοπτικά αυτά νομίζω αξίζουν αναφορά. Θέλω να δω και χ2 αρχικά μέχρι και cc θα παω να δω για να έχω πλήρη εικόνα και να δω αν λέτε αλήθειες!
Δεν ψάχνω να αλλάξω το 2008, απλά κάνω χόμπι! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Γιατί δεν παίρνεις ένα υπερσύγχρονα εξελιγμένο σύγχρονο TOYOTA; Μόνο για αυτά λένε καλά λόγια εδώ μέσα και γράφονται σελίδεςςςςς. Άλλα που χαλάνε "κάθε μέρα κάτι νέο" δεν μιλάμε η άμα μιλήσουμε θα πούνε ότι λέμε βλακείες.
Το 8 χρόνια (100.000 χλμ / 15.000 έτος =? έτη) της ford ήταν λίγο μούφα - αισθητικό το θέμα όπως τα ταμπούρα.
Για το τ ροκ 1.0 προ f/l που έχει φίλος με 1.2 2008 που τα είχαμε εναλλάξ και οι δύο βρήκαμε καλύτερο σε πάτημα κύλιση και τράβηγμα το 2008. Σε χώρους καλύτερη εκμετάλλευση τροκ ποιότητα σκληρά μεν αλλά όχι τύπου yc πλαστικά.
Τώρα σήμερα ενώ έχω 2008 και άλλαξα και ιμάντα που άλλοι κλαίνε όπως λέτε και μάλλον μόνο σε εμένα δεν χάλασε, δεν θα έπαιρνα γιατί μου φαίνεται μικρό. Θα ήθελα c κατηγορία αν διάλεγα σήμερα. Και πλέον το μούφα hybrid δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε αλλά τα plug in είναι πανακρίβου. Full hybrid μετά δεν θα έβλεπα κάτι πέρα από chr αλλά και πάλι...Είπα και εγώ τα δικά μου όπως λέτε και εσείς τα δικά σας,
Όχι θα σας αφήσω!!!
Latest posts made by hountalas
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Αλήθεια τώρα και σοβαρά κάποιος,
ξέρουμε το τι παθαίνει ο ιμάντας, πως το παθαίνει και γιατί αλλά και τι προκαλεί....
Ξέρουμε πότε ξεκινάει να τα παθαίνει όλα αυτά ή είναι σαν το ερώτημα πόσο καίει τελικά ένα hybrid στα 130;;; (μικρό δείγμα που πάει 130 σταθερά και όχι για 5 λεπτά - γιαυτό περαιτέρω έρευνα)
Δηλαδή υπάρχει αμάξι που πέθανε από "ιμάντα" στα 10, 20 ,30κ; Σε οξύ να τον ρίξεις δεν θα χαλάσει τόσο σύντομα. Ρωτάω για να μάθουμε περισσότερα, όχι μόνο γνώση για λειτουργία απίστευτης τεχνολογίας hybrid S. Hawking !
Σε ερωτήσεις μου πάντως στο συνεργείο πότε μπορώ να αρχίσω να αγχώνομαι δεν μπορεί να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση. Έχουμε σάπιο τεστ με εργαλείο για πάχος ιμάντα μόνο σαν πρώτο κριτήριο.
Αν κάνεις αλλαγή λαδιών κάθε 20κ πχ θα έχεις θέμα; Μέσα σε πόλη συχνή χρήση. Στα 15κ;Αναφέρω ξανά ότι εγώ άλλαξα στα 60κ με περισσότερη χρήση Εθνική (όχι 110) και το πάταγα στα διόδια 3η τέρμα έτσι για να ρισκάρω. Ο ιμάντας μου ενώ οπτικά άρχισε να φθείρετε ελαφρώς στα τεστ αν ήταν τυπικοί οι τύποι δεν θα τον άλλαζαν. Έπαιξαν ρόλο και τα 60κ μου.
Άντε μπας και μιλήσουμε και για τίποτα άλλο εκτός από τα γνωστά!
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Γιατί δεν παίρνεις ένα υπερσύγχρονα εξελιγμένο σύγχρονο TOYOTA; Μόνο για αυτά λένε καλά λόγια εδώ μέσα και γράφονται σελίδεςςςςς. Άλλα που χαλάνε "κάθε μέρα κάτι νέο" δεν μιλάμε η άμα μιλήσουμε θα πούνε ότι λέμε βλακείες.
Το 8 χρόνια (100.000 χλμ / 15.000 έτος =? έτη) της ford ήταν λίγο μούφα - αισθητικό το θέμα όπως τα ταμπούρα.
Για το τ ροκ 1.0 προ f/l που έχει φίλος με 1.2 2008 που τα είχαμε εναλλάξ και οι δύο βρήκαμε καλύτερο σε πάτημα κύλιση και τράβηγμα το 2008. Σε χώρους καλύτερη εκμετάλλευση τροκ ποιότητα σκληρά μεν αλλά όχι τύπου yc πλαστικά.
Τώρα σήμερα ενώ έχω 2008 και άλλαξα και ιμάντα που άλλοι κλαίνε όπως λέτε και μάλλον μόνο σε εμένα δεν χάλασε, δεν θα έπαιρνα γιατί μου φαίνεται μικρό. Θα ήθελα c κατηγορία αν διάλεγα σήμερα. Και πλέον το μούφα hybrid δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε αλλά τα plug in είναι πανακρίβου. Full hybrid μετά δεν θα έβλεπα κάτι πέρα από chr αλλά και πάλι...Είπα και εγώ τα δικά μου όπως λέτε και εσείς τα δικά σας,
Όχι θα σας αφήσω!!! -
RE: Toyota Yaris Cross
Ξέρω αν δεν ήταν hybrid πάλι όλοι yc θα είχανε γιατί είναι τα αλλα που λέτε.....
-
RE: Ford Puma 2019
Εδώ το υπερ σύγχρονο τεχνολογικα και γενικά έτη φωτός μπροστά στα πάντα γιαρις κρος αχτιβ της ΤΟΥΟΤΑ εχει τα φρένα από το chr που είναι βαρβάτα.
Το πούμα άσχετα άμα φρενάρει πολύ καλύτερα από όλα τα b suv που δεν το νομίζω αλλά νταξ, έχει ακόμα ταμπούρα. Καλά μπορείς να πάς στο 155 για να μην έχεις ταμπούρα.
Για τους ημιάκαμπτους μας έχετε φάει την ψυχή. Το ταμπούρο όμως είναι μόνο αισθητική?!
ΥΓ το 2020 έπαιρνες st line x με τα πάντα (καλά κάποια ήταν μούφα - βλέπε B/O) κοντά 25κ..... "2020 αγάπη μου έλα πάρε με από δω" -
RE: VW Tiguan 2024
@georgemit said in VW Tiguan 2024:
Όποιος έχει να κληρονομήσει μαγκιά του, μακάρι να είχα κι εγώ.
Και δε θα με χαλούσαν καθόλου τα σχόλια. Σε αυτή τη ζωή χρειάζεσαι και τύχη.Σε αυτή τη ζωή (+ στην Ελλάδα )χρειάζεσαι και τύχη.
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
5ο σέρβις σήμερα για 1.2 με αλλαγή ιμάντα (πριν έρθει η ώρα του) προληπτικά μέσα στην εγγύηση. 59Κ χλμ το δέχθηκε στο συνεργείο μιας και δεν ήταν ακόμα η ώρα του για αλλαγή. Ο ιμάντας με το μάτι είχε αρχίσει να φθείρεται αλλά δεν είχε μεγαλώσει τόσο ώστε να μην περνάει το τεστ με το εργαλειάκι (5 ευρώ από ali) και το φίλτρο - σίτα κάτω ήταν καθαρό.
Αλλαγή πάλι στα λάδια από 0-30 σε 0-20 και σήμερα βάλανε 5-30.
Ησύχασα προς το παρόν από ιμάντα!Το βασικό ήταν να μην είχε αρχίσει να χάνει υλικό και να πέφτει μέσα. Αν ήταν καθαρό και το φίλτρο όλα οκ.
Σου έδειξαν φωτό; Το είδες εσύ; Ή απλά ενημέρωσαν ότι ήταν καθαρό;Το είπε προφορικά το παιδί στην γραμματεία. Τον συγκεκριμένο επιλέγω να τον πιστέψω αν σκεφτώ και το ότι στα 60κ που έχω τα περισσότερα είναι σε Εθνική, με το μάτι (με φακό γιατί με γυμνό δεν φαινόταν καλά) τα τελευταία 5κ άρχισε να φαίνεται ότι κάνει ρωγμές ο ιμάντας (έχω αγοράσει το σιδερένιο εργαλειάκι που μετράει το πάχος του ιμάντα και έχω την εντύπωση πως στα τελευταία 5κ άλλαξε το κενό του προς το πιο σφιχτό - όταν δεν μπαίνει καθόλου θεωρείται ότι είναι για αλλαγή), απόδοση δεν έχασε ούτε το λάδι έκανε περίεργα. Μου είπε και αυτός ότι ξέρουμε για το θέμα οπότε ήταν και ένας λόγος που "δέχθηκε" να τον αλλάξουν μέσα στην εγγύηση πριν έρθει επίσημα η ώρα του.
Απλά εδώ το θέμα "επίσημη ώρα του ιμάντα" είναι δύσκολο να βρεθεί.
Ένα τιπ που μπορούμε να λέμε σε κάθε αλλαγή λαδιών είναι να ανοίγουν το καπάκι να ρίχνουν ένα μάτι στο φίλτρο κάτω. -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@panos2171 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Γιατί κάνουν αλλαγές στο ιξώδες;
Λογικά υπάρχει συσχέτιση με την φθορά του ιμάντα. Η αλήθεια είναι με το 0-20 "χτυπούσε" περισσότερο το μοτέρ. Τώρα μαλάκωσε λίγο ο ήχος καθώς είναι και λίγο πιο παχύρρευστο το λάδι. Με το 5 30 τώρα ίσως έχει καλύτερη λίπανση σε υψηλές θερμοκρασίες
-
RE: VW Tiguan 2024
@lap said in VW Tiguan 2024:
Εμένα μου αρέσουν που αναλύουμε την αγορά μαζι με τον saba.
Ποια ξεχώρισες ως εναλλακτική και οικονομικότερη πρόταση;
Το sdn το toyota, μου βγάζει μια αρρενωπότητα, μια σοβαρότητα, πως αλλιώς αν το εκφράσω δεν ξέρω.
Μου αρέσει πολύ
Μου αρέσει και εμένα αλλά δεν ξέρω γιατί το έχω συνδυάσει με φιλόλογο παλιάς κοπής άοσμο, άγευστο και με εκείνο το χαμόγελο το τυπικό. Ειδικά αν είναι και σε γκρι χρώμα = ήρθα να πάρω αμάξι, δώστε ότι έχετε!
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
5ο σέρβις σήμερα για 1.2 με αλλαγή ιμάντα (πριν έρθει η ώρα του) προληπτικά μέσα στην εγγύηση. 59Κ χλμ το δέχθηκε στο συνεργείο μιας και δεν ήταν ακόμα η ώρα του για αλλαγή. Ο ιμάντας με το μάτι είχε αρχίσει να φθείρεται αλλά δεν είχε μεγαλώσει τόσο ώστε να μην περνάει το τεστ με το εργαλειάκι (5 ευρώ από ali) και το φίλτρο - σίτα κάτω ήταν καθαρό.
Αλλαγή πάλι στα λάδια από 0-30 σε 0-20 και σήμερα βάλανε 5-30.
Ησύχασα προς το παρόν από ιμάντα!